Koupili jsme toto auto v bazaru po přímém dovozu z Itálie, rok první evidence 2003 . Máme ho už téměř 4 roky.Přesvědčivý je konstrukce na masivním rámu, od kterého si taky slibuji v případě drobnější bouračky větší ochranu - že se to auto hned nezmuchlá. Líbí se mi jednoduchost a tím očekávaná malá poruchovost. To se už u současných modelů Vitary nevidí, místo rámu spíš spoustu plastu i zvenku...Trochu nesouhlasím se zmínkou autora, že ten 2.0 HDI je dostatečně silný - jak na co. Podle mě je to slaboch na to rozpohybovat tunu a půl, zrychlení například při předjíždění nic moc. Nehledě na to, když hodláte s ním tahat třeba naložený koňovozík do další tuny a půl, se kterým se do kopce už málem nerozjedete. Dá se sice používat redukční převodovka a podřadit ho, ale to nelze bohužel za jízdy, tak pokaždé se musíte zastavovat, přeřadit redukci a znova rozjet. Zkrátka: Trochu větší výkon by mu mohli dopřát.
vlastnim uz druhu GV 80kw hdi ktoru som kupil dnes v PL dovezenu z Talianska prva bola z NL sluzila bez jedinej chyby 80000 km a mala pri kupe 230000 no pred mesiacom som ju totalne rozbil a prezil vdaka silnej konstrukcii ak sa mi to stane zas ,ak prezijem kupim si dalsiu..
Mám toto autíčko z Belgie a nemůžu si ho vynachválit! :-))Naprosto souhlasím se vším, co autor napsal, až na to, že můj vůz je poslední model 2.řady GV, který byl vyroben počátkem roku 2005. To znamená , že už má úplně jinak řešené ovládací prvky, čalounění je v šedé kůži a interiér je také faceliftován v šedém plastu, příjemním na omak a doplněn o části ve dřevě. Prostě luxusní teréňák s nadstandardní výbavou za rozumný peníz... :-)Žádné SUV!!!
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.