TEST Subaru XV e-Boxer Executive ES: Magnetofon pro jednadvacáté století

Ingos  |  27. 08. 2020 13:15

To auto je v téhle verzi přímo galaktická sračka. Jak může hybrid žrát v kombinaci 8,7??
To je i na čistý 110kW benzín hodně.
U Subaru se museli zbláznit. Dát 960k za auto, které pojede Fabia s 1.0TSI 70kW a žere jak prokopnuté.

Odpovědět  |   | 
eCVThater  |  27. 08. 2020 13:21

Souhlas. Navíc CVT je ještě o 2 levely větší zlo než eCVT.

Odpovědět  |   | 
Ludovít  |  27. 08. 2020 13:31

Máš s nějakým současným cvt zkušenosti? Když je to tak blbé, proč to všude cpe Honda a to i na us trhy?

Odpovědět  |   | 
kari  |  27. 08. 2020 13:41

cena

Odpovědět  |   | 
eCVThater  |  27. 08. 2020 13:52

V zemích, kde naprostá většina lidí jezdí stylem "Řidič slečny Daisy" a nepřekračuje ani na dálnici 110 km/h, to možná dává nějaký smysl. V Evropě ale rozhodně ne. Nicméně Evropa už je ve světě brána jen jako jakýsi úpadkový skanzen podivínů, takže podle evropských preferencí už se nikdy nikde nic vyrábět nebude. Musíme si zvykat.

Odpovědět  |   | 
Subaru555  |  27. 08. 2020 15:03

Koukám že tady je každý odborník. Sám doma mám Subaru XV e-boxer. Jezdím za 7 litrů, a to auto nešetřim.
Cvt se chová jako klasický automat a řadí. Oproti dsg je to nebe a dudy.
Nejlepší auto co jsem kdy měl.

Odpovědět  |   | 
Lukasz  |  27. 08. 2020 15:10

Všechno je lepší než zpropadené DSG, ale žeby bylo Subaru dobré auto se bohužel moc říci nedá. ...To jste toho asi moc neměl.

Odpovědět  |   | 
 |  27. 08. 2020 17:46

Subaru , jsou ridicky vseobecne jedni z nejlepsich aut , bezporuchove a schopne top v terenu.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  28. 08. 2020 11:53

Bezporuchove. Tak to je dobrý vtip.

Odpovědět  |   | 
jean  |  29. 08. 2020 14:27

Nejaké to prasknuté tesnenie pod hlavou, či zadreté ložisko na kluke sú predsa bežné poruchy, to sa stáva. Tak nejako mi vždy argumentujú kamoši so subaru

Odpovědět  |   | 
eCVThater  |  27. 08. 2020 17:53

CVT, které navíc předstírá, že jako řadí, tak musí být snad ještě větší blamáž...

Odpovědět  |   | 

jels někdy RAV4 hybrid s pádly pod volantem? Nic nepředstírá.

Odpovědět  |   | 
eCVThater  |  27. 08. 2020 22:38

Tak zrovna v RAV4 jsou ty pádla naprostá absurdita. Hrát si na řazení v autě, které nemá ani otáčkoměr, je dobrá úchylka. Když už tam ta pádla mají, mohli by je radši použít k nastavení míry rekuperace, jako to má CRV.

Odpovědět  |   | 
Marťan  |  27. 08. 2020 23:46

Souhlasím. A to mám doma pouhý základ 1,6 litru, nové 2019. Srovnávat to s Fabií 1.0 TSI může jen někdo, kdo v subaru nikdy nejel. XV projíždí pod plynem a bez náklonu zatáčky tam, kde by se Fabia a podobné (a vyšší) kutálely do příkopu. Papírová rychlost z 0-100 je daná, ale copak ve městě potřebujete zrychlit na takovou hodnotu? Dnes jsem to nandal audině TDI na semaforech. Zrychlení je plynulé, auto i s tímto "slabým" motorem se vrhne dopředu tak, že se mu zvedne čumák. Pak pomalu zrychluje a kdyby bylo hodně prostoru, audina apod mě předjedou, jenomže prostor nebyl.

Odpovědět  |   | 
kari  |  28. 08. 2020 08:56


Existuje nějaký SUbarista co má soudnost?
"se vrhne dopředu tak, že se mu zvedne čumák"
Je to línější něž dodávky na silnicích, tak na ci spořád chceš hrát? Je to LEMRA.
Ano podvozkově to je dobrý, dokonce velice dobrý, ale obzvláště s tou 1,6 CVT to je mrtvola, kterou překonává snad jen fabia 1,0 MPi.
" Dnes jsem to nandal audině TDI na semaforech" to je opravdu příklad hodný velice inteligentního člověka. Za prvé bylo tomu řidiči v Audi úplně jedno, co se děje vedle něj a za druhé, Audi TDI je pane bože co za výraz?

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  29. 08. 2020 06:52

Ale jo, přiznám to, byl jsem to já s SQ7. Neměl jsem moc šancí proti střele XV.

Odpovědět  |   | 
kari  |  29. 08. 2020 09:00

Ono už s tou 1,6 se zvedá na zadní jak Vin Diesel v prvním "rychle a zběsile" co to musí dělat s tím dloulitrem, to si nedovedu ani představit.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  29. 08. 2020 10:44

Na to ještě nevymysleli pneumatiky...

Odpovědět  |   | 
kari  |  29. 08. 2020 13:46

Jednou tu jeden s imperzou 1,6 CVT vypisoval, jaká je to rakety, že mu skoro nikdo nestíhá a že stačí šlápnout na plyn a motor letí do otáček
Tak jsem mu napsal, že to je tak nějak princip u CVT, obzvláště pokud nemá ani virtuální stupně, že se přidá plyn, auto řve jak střelený jelen, ale jinak se nic moc neděje
Toliko ještě k tomu, jak to lidé také vnímají.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  29. 08. 2020 06:54

"XV projíždí pod plynem a bez náklonu zatáčky tam, kde by se Fabia a podobné (a vyšší) kutálely do příkopu."

My můžeme vycházet pouze s faktů, protože se bavím se Subaristou. Takže jediné srovnání je losí test, tam je to vidět v extrému. Fabia to zvládla v 80 km/h, Subaru XV 2018 šlo mimo dráhu v 74 km/h. Tolik k tomu kutálení a objektivitě...

https://www.youtube.com/watch...
https://www.youtube.com/watch...

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  29. 08. 2020 22:22

Ještěže sis dal nick Marťan, tím se hodně vysvětluje.
Podle papírových údajů Subaru XV 1,6i, Lineartronic má zrychlení z 0 na 100 km/hod za 13,9 s. Nemuseli po tobě silničáři opravovat vytrhaný asfalt z cesty při předjíždění "audiny TDI"?

Odpovědět  |   | 
kari  |  30. 08. 2020 09:01

Jsou i dva, co mají hybridní Toyoty a dle nich je při rozjezdu zdržuje minimálně šest z pěti motorek, co před imi stojí na semaforu

Odpovědět  |   | 
Michal2  |  27. 08. 2020 15:50

Dotyčný ale napsal že jezdí hlavně dálnice a při 140 mi 2l sedan žere asi 8l ale SUV je +1l a víc podle rychlosti a 4x4 další 1l a ta větší váha.Nemůžeš to srovnávat s fabii 1.0tsi která by stejnou trasu i jízdní styl dala za 6-6,5l vč dálnice.

Odpovědět  |   | 
.  |  27. 08. 2020 15:15

Takže klasika Subaru posledních let, řve, nejede a žere trávu u cesty.
A k těm "poctivý Subaru" zmíněným v článku, poslední poctivá Subaru odešla ve chvíli, kdy automobilka všude nasral@ CVT, nahradila poctivé mezinápravové diferenciály mezinápravovou spojku, motory doj€bala tak, že nejedou a do aut místo poctivé techniky natlačila bambilion el. pomocníků.

Odpovědět  |   | 
RR  |  27. 08. 2020 15:37

Jj zlaté Sti nebo aspoň Wrx

Odpovědět  |   | 
Lubas  |  27. 08. 2020 15:39

Asi jste velký odborník, když popisujete Subaru posledních let. Já takové zkušenosti nemám, jezdím se Subaru již několik “posledních let” a jsem spokojen se spotřebou i s nízkou úrovní hluku. Zkuste si sednout do Outbacka a pochopíte.

Odpovědět  |   | 
.  |  27. 08. 2020 16:12

Sedni si do 10 let starého Outbacka 3.6 R a pochopíš, že Subaru jde dozadu místo dopředu. Dynamika nesrovnatelná, možnost manuálu nebo HDM, tedy převodovek nesrovnatelně lepších než CVT, dtto mezinápravový diferenciál, tedy skutečná čtyřkolka ne spojkovaný fake jako dnes. Jo el. pomocníci, ti tam chyběli.

Odpovědět  |   | 
 |  27. 08. 2020 17:50

3,6 sestivalec byla vzdy v kombinaci s automatem , odborniku.

Odpovědět  |   | 
Sarkasian  |  27. 08. 2020 17:14

Subaru je tak na dne, ze v Ssangyongu budu mat zne :)
13 rokov doma sluzi H6 z roku 2003, od lonska tiez X model. 210 koní 4AT a 170 koni CVT 7 virt. Diskusie na tema pomale, strasne, slabe su mi úplne jedno, pretoze pochybujem, za kazdy, kto píše zasvetene nazory, tie auta vyskusal. A preto mavam kazdemu, kto si kupil rovnako spatne auto, ako ja :)))

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  27. 08. 2020 17:37

Propagandu sám na sobě si nech, vlastní garáž chválí jen ti co pochybujou.

Odpovědět  |   | 
eCVThater  |  27. 08. 2020 17:57

17 let stará kraksna koupená navíc jako 4 roky stará ojetina. To píšeš, abychom tě litovali?

Odpovědět  |   | 
Sarkasian  |  27. 08. 2020 18:10

Rad som vás poznal pani, jeden sa lutuje, a druhy podla seba sudi inych. Na takúto mentalnu elitu to chce niekolko promile, dnes nie, synci.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  29. 08. 2020 06:57

Já se divím, že tady ještě jsou názory typu "auto jsi nevyzkoušel". Bavíme se stále o mainstreamu, který ti každý autosalón půjčí na víkend i s plnou nádrží? Dneska si můžeš vyzkoušet bez nejmenších problémů vše, takže dejme tomu, že i ostatní mají zkušenosti s posledními Subaru.

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  29. 08. 2020 07:31

Stealthe, subarista jsem já, 15 let staré Sti a 320 koní. Srdcem auta je motor a k tomu musí být převodovka.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  29. 08. 2020 10:43

Což o to, já mám taky rád Subaru a každému majiteli STi dávám palec nahoru. Ale vím, jak je na tom můj táta. Všechno projedu, ničeho se nebojím, protože Subaru. Chce to jen více objektivního pohledu...

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  27. 08. 2020 17:34

Ono to vypadá, že ten motor sotva utáhne sebe a baterku. Starý diesel dával stovku za 9,0. Majitelé nových Subaru by si to pletli s Sti.

Odpovědět  |   | 
Ironikus  |  29. 08. 2020 07:48

Tak zase máš v kabině pocit, že letíš, jak na Le Mans. Akorát se nesmíš dívat do zpětného na ten vláček aut včetně popelářského vozu.

Odpovědět  |   | 
Roman  |  27. 08. 2020 18:31

Mám nové XV 1,6 měl jsem BMW nové, jen ten kdo má tuto zkušenost může něco říkat. Jezdím 90 % po okreskách. Není lepší auto než Subaru..

Odpovědět  |   | 
eCVThater  |  27. 08. 2020 19:01

Tak věřím, že ve srovnání se starším runflatovým BMW je na české (ukrajinské, mongolské apod.) okresce podvozek XV pecka. Co ale zbytek auta? S tou 1,6 to má parametry jako horší auta z 80tých let.

Odpovědět  |   | 
Marťan  |  27. 08. 2020 23:52

Amen. Říká Duka a mává kropítkem. Mám 6. auto v životě a první Subaru, právě tenhle japonec je naprostý zjevení. Ono i slabý subaru s atmosférou a CVT je totiž mnohem lepší než jakákoli silnější předokolka (zadokolka nevím, neměl jsem) s manuálem. Vím, o čem mluvím. Už nikdy jinak. Dostali mě.

Odpovědět  |   | 
Michal2  |  28. 08. 2020 11:29

Tady nikdo nehatí Subaru jako takové.Na 100procent km to budou supr auta ale jen do chvíle když chcete brzdu co jede ještě pomaleji než vy předjet a zrovna nejste rozjetí.Prostě pro nespěchající řidiče a z toho je pak i nízká spotřeba když prostě za překážkou musíte jet.Zrychlení 0-100=14sec jsme měli u ibizi z 99 s 1.4/60koní a pokuď jsem jel sám tak to i šlo s použitím šaltrpáky.Ten kdo má kolem 150koní v sedanu do 1.6 určitě nepůjde.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  29. 08. 2020 09:59

Kdo neměl subaru neoceni. Třetí subaru v řadě maximální spokojenost. Vyjedu všude. Před jedu koho chci. Poruchovost téměř nulová. Jednoduchá výbava. Žádné hovadiny a kurvitka navíc ve srovnání s evropskými auty.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  29. 08. 2020 10:44

jj, to si taky říkal můj táta, než ho traktor vytahoval ze sněhu... :)

Odpovědět  |   | 
Michal2  |  30. 08. 2020 14:14

A vždy můžeš říct že ho předjíždět nechceš.To je normální že když není výbava že auto na servis nepotřebuje a s nájezdem 15ročně nové auto vydrží v poho 10let jen s výměnou olej/filtry.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Vylepšené Mini SE Countryman nás fakt bavilo! Tříválec do zásuvky má síly až až

Mini Cooper SE Countryman All4

Jen pár desítek hodin před tím, než Česká republika na vládním semaforu zčervenala, jsme si stihli odskočit do Německa na projížďku s vylepšeným plug-in hybridním Mini Countryman. A ta jízda fakt stála za to!

26.  9.  2020 | Jan Mička | 15 příspěvků
TEST Peugeot e-208 GT 100 kW: Cizelace městského auta pro nadšence

Peugeot e-208 GT

Peugeot 208 se prodává i v elektrické variantě. Zkusili jsme si kousek v nejvyšší výbavě GT.

24.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 13 příspěvků
Nový Hyundai i20 může vzbudit poprask! Řídili jsme prototyp s litrovým motorem

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Nový Hyundai i20 je očekávaným soupeřem fabie a spol. Přijede až v říjnu, my už jsme jej ale exkluzivně vyzkoušeli.

20.  9.  2020 | Jiří BaborskýOndřej Mára | 47 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je nové video z uzounkých ulic Štramberka

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je no…

Tatra Force může sloužit u armády i hasičům. Kopřivničtí nyní ubezpečují, že se dostane opravdu všude.

29.  8.  2020 | | 19 N/A
Kadera Vladimír
TatraVideo
Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. Projekt ale nakonec zatrhlo vedení

Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. …

Čtyřkolový symbol luxusního života v Československu se měl původně dočkat zásadní modernizace. Zdárný konec však nepřišel.

12.  9.  2020 | | 28 N/A
Fuglevič Daniel
LimuzínaVývojTatra
Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme v ní seděli! Levná není, stojí za to?

Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme …

Dost možná jde o nejdůležitější model v celé historii automobilky Škoda. Enyaq iV je první vůz Škoda od základu navržený jako elektromobil a dnes si v Praze odbyl světovou premiéru, my však měli možnost si jej do detailu prohlédnout už s předstihem.

1.  9.  2020 | | 174 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVCrossoverPremiéry
Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na dno. Místy to vypadalo, že vyletí z trati

Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na d…

Ostrá novinka naší domácí značky se podívala na slavný německý okruh. Pneumatiky vřískaly v podstatě neustále.

21.  9.  2020 | | 202 N/A
Kadera Vladimír
Octavia RSNürburgring
BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o praktickou Škodu. Neměl šanci uspět

BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o prak…

Dodávka s motorem uloženým vzadu pod nákladovým prostorem může na první pohled vypadat jako naprostý nesmysl. Když vám ale zoufale chybí prostředky na vývoj nového automobilu s vhodnější koncepcí, můžete si buď založit ruce za hlavu nebo to zkusit. V Bratislavských automobilových závodech si vybrali tu druhou možnost, proti státnímu plánování komunistického molocha však neměli šanci.

19.  9.  2020 | | 41 N/A
Mihálik Miro
DodávkyŠkodaUžitková autaRetro