Test: Subaru WRX STI – do dvou let a do dne

Napadá mne jen jedna věc. Ovládání zrcátek (naklánění, sklápění a výběr P a L) je skoro stejné jako u Land Cruisera :D.

| | Když už nesouhlasíte, nebuďte ovce a napište proč.

Odpovědět  |   | 
Marek Zrak  |  18. 10. 2012 15:48

Podle testu to vypadá, že Subaru vyrobilo nějaký nadpozemský vůz

Odpovědět  |   | 
jiri  |  18. 10. 2012 16:28

tohle subaru a předešlé sti i Clarkson to auto vychvaloval je fakt super. At se dělaj dál káry pro řidiče a ne pro přemístění z bodu a do bodu b.

Odpovědět  |   | 
doomsnoopy  |  18. 10. 2012 17:19

mne sa subaru dost pacilo kym som nespoznal megane rs
plus 2.5 motor subaru uplna tragedia

Odpovědět  |   | 
doomsnoopy  |  18. 10. 2012 17:34

predpokladam ze nesuhlasia ty co sti nejazdili:)

Odpovědět  |   | 
3MPS  |  18. 10. 2012 18:58

Já to taky tak vidím, 2,5 v STI je sr*aka, za kterou se nevyplatí ani otočit. To řikám furt, není na 1,9 TDVI f čipu, to ne NĚCO!!!
že by pan doooomsnoooopy nadhodil nějaký o třídu lepší motor v autě za stejné peníze? Hlavně prosím tě nezačni o BMW, nebo mi praskně bránice.
Mě teda napadá jen EVO, jinak si marně lámu hlavu.

Odpovědět  |   | 
jiri  |  18. 10. 2012 20:36

tak evo může jet po asfaltu rychle, po šotolině, po rozbité cestě, po blátivé cestě a zkus to s oct 1.9 tdi ty jseš ale blb jakýho tady ještě nebylo opravdu. Plus sedni o sti svez se at víš o čem je pořádný náčiní pro chlapáky a slečinkám přenecháme 1.9 tdi.

Odpovědět  |   | 
hellboycze  |  18. 10. 2012 20:43

Kbyby jste se aspoň vyjádřil slušně a rozumně, tak nevypadáte jako stejnej blb jak ten nad Váma...

Odpovědět  |   | 
doomsnoopy  |  18. 10. 2012 21:53

neviem preco sa sem taha octavia tdi....
2.5 motor v subaru je strasne kazovi , nema to vykon resp to auto nejde akoby malo 300ps v seriovom stave je dost nedotacave a aby si s nim clovek zacil trochu zabavy tak musi to auto riadne chytit pod krkom co zrovna nieje jednoduche
radenie stupnov je tiez nic moc
v beznej premavke je uz seriovy megane rs o dost rychlejsie vozidlo(cup verzia) a to nehovorim po malej uprave motora (cip) kde megane velmi ozije
uz sa nedaju imprezy ani tak lahko upravovat ako stare motory 2.0
takze impreza v seriovom stave ma jedinu pozityvnu vec - funguje aj na horsich cestach

Odpovědět  |   | 
anetka77  |  18. 10. 2012 21:57

anetka77-doomsnoopy som ta ista osoba to keby nahodou niekto myslel ze 1.9 tdi je moja modla :(
PS: galeria

Odpovědět  |   | 
3MPS  |  19. 10. 2012 05:03

Pro jiri a hellbyocze: vy malamuti, moje reakce byla ironická na příspěvek toho pána, co napsal to co napsal o 2,5 motoru v STI (a obecně u jkných mdelů SUbaru).
Takže se uklidnětě, obzvláště pane vy, hellboycze.

O motoru může napsat, že je "kazoví" jen ten, co se k tomu chová jako jezedák k hrábím. Ono je to celkem jasné, někdo si pořídí olítanou STI po 5. majiteli a dává jí pepř a pak se díví, že se rozletí písty nebo klekne klika či umře turbo. Ovšem jaski si neuvědomí, že tohle auto není na nějaký velký excesy stavěné a je třeba se k němu dle toho chovat. A to dokazuje opět velká množina lidí, co 2,5T (tedy nějakou z přeplňovaných variant) mají a najezdili mnoho desítek i set tisíc km bez jediného problému. Čili je třeba věci říkat tak, jak ve skutečnosti jsou.

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  19. 10. 2012 07:16

Ta ironie z toho přímo řve a stejně to nikdo nepochopil. Ten test se dá jen podepsat, STI je neskutečná bestie a projet zatačku tak akorát vyžaduje umění. Vůbec s ní nejsem rychlý jak bych mohl, mi stačí pocit, že ji aspoň trochu ovládám a ne ona mě. 16 litrů na sto standard.

Odpovědět  |   | 
jiri  |  19. 10. 2012 09:45

bavil jsem se kdysi s jedním chlapíkem co měl sti a povídal ano na sto 16 až 17 litrů ale když se sveze i 30 litrů. Prostě to je jedno z aut které bych si představil v garáži. Co vím tak olej se mění asi po sedmi osmi tis km.

Odpovědět  |   | 
doomsnoopy  |  19. 10. 2012 14:01

3MPS mam priatelov co maju sti 2.5 jeden jediny nemenil motor
hovorime bez uprav.....hovorime o novom aute
kludne zbehni na dake subaru forum precitaj si o motore 2.5 podla mna tam nebude vela dobreho.....

Odpovědět  |   | 
Dr. 120L  |  19. 10. 2012 11:33

zbytečný auto; dobré leda tak na okruhy, ale copak se dá v česku jezdit při dodržování rychlost. limitů někde závodit? těžko.

Odpovědět  |   | 
Jenoch  |  19. 10. 2012 12:32

To je velice primitivní názor. Můžu se zeptat, jak vypadá auto, které je pro běžné jízdy tak akorát a který není zbytečné? Bylo by tedy lepší, kdybychom všichni jezdili v pekáčích typu škody 120? Nebo už se tak moc těšíš na svůj nový tříválcový Rapid, že ti z toho malinko hrabe.

Odpovědět  |   | 
Mincol  |  20. 10. 2012 22:43

Fantasticke auto, fantasticky test!

Odpovědět  |   | 
osto6  |  23. 10. 2012 15:00

ked budem velky, tak jedine Impreza

Odpovědět  |   | 
horča  |  02. 12. 2012 23:55

to sem si řikal taky..

Odpovědět  |   | 
dtsmaniac  |  29. 10. 2013 15:01

jo to já taky, a zatím taky jen vlhké sny? :D

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST BMW X6 xDrive30d: Starbucks, špinavé nohavice a příjemná jízda

BMW X6 xDrive30d

Jednou z největších premiér loňského roku bylo nové BMW X6, obří stylovka pro hordy movitých majitelů, kteří se nebojí expresivního stylu. Zkusili jsme naftový základ v podobě verze xDrive30d.

22.  11.  2020 | Vladimír Kadera | 60 příspěvků
TEST Lexus LC 500 Convertible: Úžasný grand tourer a můj jeden velký problém

Lexus LC 500 Convertible

LC 500 Convertible je první kabriolet Lexus s plátěnou střechou. Vychází z osmiválcového kupé, které je samo o sobě zárukou hlubokého jízdního zážitku. Může být kabriolet ještě lepší?

20.  11.  2020 | Jan Mička | 28 příspěvků
První jízda s ostrým Fordem Puma ST: Už jsme si potykali, zanechal hluboký dojem

Ford Puma ST

Český Ford přivezl prvních pár kousků ostrého modelu Puma ST. Měli jsme možnost se s jedním z nich projet a nyní se podělíme o první dojmy.

16.  11.  2020 | Vladimír Kadera | 52 příspěvků

Nejčtenější články

Takto si Tatra představovala kancelář na kolech. Verzi Mobicom ale nikdo nechtěl

Takto si Tatra představovala kancelář na ko…

Jedny z poslední variant Tatry 613 byly přehlídkou hi-tech výbavy, která u české produkce neměla obdoby.

31.  10.  2020 | | 32 N/A
Daniel Fuglevič
VýbavaTatraLuxusní auta
Ve Zlíně vyrábí úžasná šlapací autíčka. Na zakázku postaví Felicii i embéčko

Ve Zlíně vyrábí úžasná šlapací autíčka. Na …

Nechte svému potomkovi vyrobit šlapací autíčko na zakázku a titul rodiče roku máte dozajista v kapse.

18.  11.  2020 | | 48 N/A
Daniel Fuglevič
Český trhŠkodaRetro
Vzácný pick-up Škoda 1202 je na prodej. Nádherný kus má na tachometru 143 km!

Vzácný pick-up Škoda 1202 je na prodej. Nád…

Do české inzerce opět zavítala jedna zajímavá rarita od škodovky. Tento old-school pick-up je navíc v brilantním stavu.

4.  11.  2020 | | 23 N/A
Daniel Fuglevič
Raritapick-upŠkodaOjetiny
Renovace Slovenské strely jde do finále! Chlouba Kopřivnice odhalila i pár kuriozit

Renovace Slovenské strely jde do finále! Ch…

Mnoho práce už nezbývá a vlak se příští rok ukáže veřejnosti v novém pavilonu muzea v Kopřivnici.

26.  10.  2020 | | 37 N/A
Daniel Fuglevič
RenovaceTatra
Dacia Duster mohla vypadat i takto. Starý koncept má od dnešního SUV daleko

Dacia Duster mohla vypadat i takto. Starý k…

Dokázal by Duster jakožto lifestylový crossover zaujmout takovou hromadu zákazníků jako jeho následná produkční a méně odvážná verze?

9.  11.  2020 | | 19 N/A
Daniel Fuglevič
KonceptDacia Duster