Fantasticke auto, fantasticky test!
ked budem velky, tak jedine Impreza :-D
to sem si řikal taky..
jo to já taky, a zatím taky jen vlhké sny? :D
zbytečný auto; dobré leda tak na okruhy, ale copak se dá v česku jezdit při dodržování rychlost. limitů někde závodit? těžko.
To je velice primitivní názor. Můžu se zeptat, jak vypadá auto, které je pro běžné jízdy tak akorát a který není zbytečné? Bylo by tedy lepší, kdybychom všichni jezdili v pekáčích typu škody 120? Nebo už se tak moc těšíš na svůj nový tříválcový Rapid, že ti z toho malinko hrabe.
mne sa subaru dost pacilo kym som nespoznal megane rsplus 2.5 motor subaru uplna tragedia
Já to taky tak vidím, 2,5 v STI je sr*aka, za kterou se nevyplatí ani otočit. To řikám furt, není na 1,9 TDVI f čipu, to ne NĚCO!!!že by pan doooomsnoooopy nadhodil nějaký o třídu lepší motor v autě za stejné peníze? Hlavně prosím tě nezačni o BMW, nebo mi praskně bránice. Mě teda napadá jen EVO, jinak si marně lámu hlavu.
tak evo může jet po asfaltu rychle, po šotolině, po rozbité cestě, po blátivé cestě a zkus to s oct 1.9 tdi ty jseš ale blb jakýho tady ještě nebylo opravdu. Plus sedni o sti svez se at víš o čem je pořádný náčiní pro chlapáky a slečinkám přenecháme 1.9 tdi.
Kbyby jste se aspoň vyjádřil slušně a rozumně, tak nevypadáte jako stejnej blb jak ten nad Váma...
Pro jiri a hellbyocze: vy malamuti, moje reakce byla ironická na příspěvek toho pána, co napsal to co napsal o 2,5 motoru v STI (a obecně u jkných mdelů SUbaru).Takže se uklidnětě, obzvláště pane vy, hellboycze.O motoru může napsat, že je "kazoví" jen ten, co se k tomu chová jako jezedák k hrábím. Ono je to celkem jasné, někdo si pořídí olítanou STI po 5. majiteli a dává jí pepř a pak se díví, že se rozletí písty nebo klekne klika či umře turbo. Ovšem jaski si neuvědomí, že tohle auto není na nějaký velký excesy stavěné a je třeba se k němu dle toho chovat. A to dokazuje opět velká množina lidí, co 2,5T (tedy nějakou z přeplňovaných variant) mají a najezdili mnoho desítek i set tisíc km bez jediného problému. Čili je třeba věci říkat tak, jak ve skutečnosti jsou.
3MPS mam priatelov co maju sti 2.5 jeden jediny nemenil motor hovorime bez uprav.....hovorime o novom autekludne zbehni na dake subaru forum precitaj si o motore 2.5 podla mna tam nebude vela dobreho.....
Ta ironie z toho přímo řve a stejně to nikdo nepochopil. Ten test se dá jen podepsat, STI je neskutečná bestie a projet zatačku tak akorát vyžaduje umění. Vůbec s ní nejsem rychlý jak bych mohl, mi stačí pocit, že ji aspoň trochu ovládám a ne ona mě. 16 litrů na sto standard.
bavil jsem se kdysi s jedním chlapíkem co měl sti a povídal ano na sto 16 až 17 litrů ale když se sveze i 30 litrů. Prostě to je jedno z aut které bych si představil v garáži. Co vím tak olej se mění asi po sedmi osmi tis km.
neviem preco sa sem taha octavia tdi....2.5 motor v subaru je strasne kazovi , nema to vykon resp to auto nejde akoby malo 300ps v seriovom stave je dost nedotacave a aby si s nim clovek zacil trochu zabavy tak musi to auto riadne chytit pod krkom co zrovna nieje jednoducheradenie stupnov je tiez nic mocv beznej premavke je uz seriovy megane rs o dost rychlejsie vozidlo(cup verzia) a to nehovorim po malej uprave motora (cip) kde megane velmi ozije uz sa nedaju imprezy ani tak lahko upravovat ako stare motory 2.0takze impreza v seriovom stave ma jedinu pozityvnu vec - funguje aj na horsich cestach
anetka77-doomsnoopy som ta ista osoba to keby nahodou niekto myslel ze 1.9 tdi je moja modla :(PS: galeria
predpokladam ze nesuhlasia ty co sti nejazdili:)
tohle subaru a předešlé sti i Clarkson to auto vychvaloval je fakt super. At se dělaj dál káry pro řidiče a ne pro přemístění z bodu a do bodu b.
Napadá mne jen jedna věc. Ovládání zrcátek (naklánění, sklápění a výběr P a L) je skoro stejné jako u Land Cruisera :D.
Podle testu to vypadá, že Subaru vyrobilo nějaký nadpozemský vůz :-D
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.