Test: Subaru WRX STI – do dvou let a do dne

Napadá mne jen jedna věc. Ovládání zrcátek (naklánění, sklápění a výběr P a L) je skoro stejné jako u Land Cruisera :D.

| | Když už nesouhlasíte, nebuďte ovce a napište proč.

Odpovědět  |   | 
Marek Zrak  |  18. 10. 2012 15:48

Podle testu to vypadá, že Subaru vyrobilo nějaký nadpozemský vůz

Odpovědět  |   | 
jiri  |  18. 10. 2012 16:28

tohle subaru a předešlé sti i Clarkson to auto vychvaloval je fakt super. At se dělaj dál káry pro řidiče a ne pro přemístění z bodu a do bodu b.

Odpovědět  |   | 
doomsnoopy  |  18. 10. 2012 17:19

mne sa subaru dost pacilo kym som nespoznal megane rs
plus 2.5 motor subaru uplna tragedia

Odpovědět  |   | 
doomsnoopy  |  18. 10. 2012 17:34

predpokladam ze nesuhlasia ty co sti nejazdili:)

Odpovědět  |   | 
3MPS  |  18. 10. 2012 18:58

Já to taky tak vidím, 2,5 v STI je sr*aka, za kterou se nevyplatí ani otočit. To řikám furt, není na 1,9 TDVI f čipu, to ne NĚCO!!!
že by pan doooomsnoooopy nadhodil nějaký o třídu lepší motor v autě za stejné peníze? Hlavně prosím tě nezačni o BMW, nebo mi praskně bránice.
Mě teda napadá jen EVO, jinak si marně lámu hlavu.

Odpovědět  |   | 
jiri  |  18. 10. 2012 20:36

tak evo může jet po asfaltu rychle, po šotolině, po rozbité cestě, po blátivé cestě a zkus to s oct 1.9 tdi ty jseš ale blb jakýho tady ještě nebylo opravdu. Plus sedni o sti svez se at víš o čem je pořádný náčiní pro chlapáky a slečinkám přenecháme 1.9 tdi.

Odpovědět  |   | 
hellboycze  |  18. 10. 2012 20:43

Kbyby jste se aspoň vyjádřil slušně a rozumně, tak nevypadáte jako stejnej blb jak ten nad Váma...

Odpovědět  |   | 
doomsnoopy  |  18. 10. 2012 21:53

neviem preco sa sem taha octavia tdi....
2.5 motor v subaru je strasne kazovi , nema to vykon resp to auto nejde akoby malo 300ps v seriovom stave je dost nedotacave a aby si s nim clovek zacil trochu zabavy tak musi to auto riadne chytit pod krkom co zrovna nieje jednoduche
radenie stupnov je tiez nic moc
v beznej premavke je uz seriovy megane rs o dost rychlejsie vozidlo(cup verzia) a to nehovorim po malej uprave motora (cip) kde megane velmi ozije
uz sa nedaju imprezy ani tak lahko upravovat ako stare motory 2.0
takze impreza v seriovom stave ma jedinu pozityvnu vec - funguje aj na horsich cestach

Odpovědět  |   | 
anetka77  |  18. 10. 2012 21:57

anetka77-doomsnoopy som ta ista osoba to keby nahodou niekto myslel ze 1.9 tdi je moja modla :(
PS: galeria

Odpovědět  |   | 
3MPS  |  19. 10. 2012 05:03

Pro jiri a hellbyocze: vy malamuti, moje reakce byla ironická na příspěvek toho pána, co napsal to co napsal o 2,5 motoru v STI (a obecně u jkných mdelů SUbaru).
Takže se uklidnětě, obzvláště pane vy, hellboycze.

O motoru může napsat, že je "kazoví" jen ten, co se k tomu chová jako jezedák k hrábím. Ono je to celkem jasné, někdo si pořídí olítanou STI po 5. majiteli a dává jí pepř a pak se díví, že se rozletí písty nebo klekne klika či umře turbo. Ovšem jaski si neuvědomí, že tohle auto není na nějaký velký excesy stavěné a je třeba se k němu dle toho chovat. A to dokazuje opět velká množina lidí, co 2,5T (tedy nějakou z přeplňovaných variant) mají a najezdili mnoho desítek i set tisíc km bez jediného problému. Čili je třeba věci říkat tak, jak ve skutečnosti jsou.

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  19. 10. 2012 07:16

Ta ironie z toho přímo řve a stejně to nikdo nepochopil. Ten test se dá jen podepsat, STI je neskutečná bestie a projet zatačku tak akorát vyžaduje umění. Vůbec s ní nejsem rychlý jak bych mohl, mi stačí pocit, že ji aspoň trochu ovládám a ne ona mě. 16 litrů na sto standard.

Odpovědět  |   | 
jiri  |  19. 10. 2012 09:45

bavil jsem se kdysi s jedním chlapíkem co měl sti a povídal ano na sto 16 až 17 litrů ale když se sveze i 30 litrů. Prostě to je jedno z aut které bych si představil v garáži. Co vím tak olej se mění asi po sedmi osmi tis km.

Odpovědět  |   | 
doomsnoopy  |  19. 10. 2012 14:01

3MPS mam priatelov co maju sti 2.5 jeden jediny nemenil motor
hovorime bez uprav.....hovorime o novom aute
kludne zbehni na dake subaru forum precitaj si o motore 2.5 podla mna tam nebude vela dobreho.....

Odpovědět  |   | 
Dr. 120L  |  19. 10. 2012 11:33

zbytečný auto; dobré leda tak na okruhy, ale copak se dá v česku jezdit při dodržování rychlost. limitů někde závodit? těžko.

Odpovědět  |   | 
Jenoch  |  19. 10. 2012 12:32

To je velice primitivní názor. Můžu se zeptat, jak vypadá auto, které je pro běžné jízdy tak akorát a který není zbytečné? Bylo by tedy lepší, kdybychom všichni jezdili v pekáčích typu škody 120? Nebo už se tak moc těšíš na svůj nový tříválcový Rapid, že ti z toho malinko hrabe.

Odpovědět  |   | 
Mincol  |  20. 10. 2012 22:43

Fantasticke auto, fantasticky test!

Odpovědět  |   | 
osto6  |  23. 10. 2012 15:00

ked budem velky, tak jedine Impreza

Odpovědět  |   | 
horča  |  02. 12. 2012 23:55

to sem si řikal taky..

Odpovědět  |   | 
dtsmaniac  |  29. 10. 2013 15:01

jo to já taky, a zatím taky jen vlhké sny? :D

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Dacia Duster 1.0 TCe Prestige: V plné výbavě za cenu holé Fabie Combi!

Dacia Duster 1.0 TCe

Druhá Dacie Duster není žádnou horkou novinkou. Novinkou je ale akční ceník. SUV od Dacie totiž aktuálně můžete mít za necelých 220 tisíc, s plnou výbavou za 326.900 Kč. Vždy to ale bude tříválec s předním pohonem. Dává smysl?

včera | Petr Schnagl | 60 příspěvků
První jízda s novým Seatem Leon 1.5 TSI: Tak dobrý, že vás dostane na kolena

Seat Leon 1.5 TSI ACT 110 kW

První dostaveníčko s novou generací Seatu Leon považujme za hodně letmé seznámení. Vyzkoušeli jsme benzinovou patnáctistovku s manuálem, největší radost nám však dělal podvozek.

28.  5.  2020 | Jan Mička | 50 příspěvků
Minitest Hyundai Kona Hybrid Premium: Příští zastávka Spořilov?

Hyundai Kona Hybrid Premium

Hyundai má talent snad na všechno. Umí rodinná, sportovní i užitková auta. Jak se mu ale povedl hybridní crossover?

24.  5.  2020 | Vladimír Kadera | 76 příspěvků

Nejčtenější články

Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie v Praze? Jedním z nich jezdí i Leoš Mareš!

Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie…

Sedm luxusních automobilů a řada luxusních hodinek jsou jenom špičkou ledovce.

21.  2.  2020 | | 15 N/A
Rez a špína jako umění? Americký trend patinových Volkswagenů dobývá svět

Rez a špína jako umění? Americký trend pati…

Stále rostoucí trend patinovaných vozů se z Ameriky postupně rozrůstá do celého světa. Jedna z nejsilnějších komunit je ta okolo vzduchem chlazených Volkswagenů. Vybrali jsme některé zajímavé kousky.

6.  5.  2020 | | 8 N/A
Původní Škoda 720 mohla zatopit BMW i Fordu. Zůstala však jen snem chalupářů

Původní Škoda 720 mohla zatopit BMW i Fordu…

Než do hry vstoupil Giorgetto Giugiaro a jeho Ital Design, pokoušeli se v AZNP zhmotnit vizi moderní velké škodovky čistě ve vlastní režii. Výsledek ve srovnání s vozy navrženými v Itálii možná oku tolik nelahodí, potenciál pětici prototypů s názvem I-1 až I-5 ale upřít nelze.

4.  5.  2020 | | 45 N/A
Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přineslo jí to však zajímavé výhody

Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přin…

V AZNP mu důvěrně říkali Skokan zelený kvůli „výrazu“ přídě i odstínu laku inspirovaného koncepty Bertoneho. Svérázně pojaté kupé mělo nahradit krásnou 130 RS, ostrého nasazení se však nikdy nedočkalo.

26.  5.  2020 | | 58 N/A
Znáte Škodu 1100 OHC Coupé? Vypadala světově, potopily ji však zbytečné chyby

Znáte Škodu 1100 OHC Coupé? Vypadala světov…

Kromě hrstky notoricky známých škodováckých kupé najdeme v historii domácí značky i pár kousků, o nichž se dnes už moc nemluví. Mezi tyto rarity patří i elegantní Škoda 1100 OHC Coupé.

23.  5.  2020 | | 14 N/A