Test Subaru Outback 2.0D Lineartronic: Velmi funkční prémiovka

26 komentářů

Karel Hendrych
27. listopadu • 13:09

Chtěl bych se podělit o moje zkušenosti s koupí Subaru v ČR: http://www.reklamace-subaru.cz...

Me2d
2. května • 11:37

Outbacka 2.5i s CVT 2011 jsem koupil místo Mercedesu GLK 350 - automat v M tupej jak troky, nafya žrala a dík variabilnímu řízení se nedalo na dálnici kloudne řídit.
Pak jsem si koupil 740xd - střešní okno svištělo, drkaly sluneční clony, sem-tam se otevřel kufr, nešel spárovat telefon mimo iPhone, když se přiřadila rekuperace tak to s člověkem drkalo.Je mi u zadku co je a není prémie. Outback funguje. Alternativy k němu jsou možná Allroad nebo Alltrack

Zelí
1. května • 9:24

Já si myslím, že si z nás redaktor už tím titulkem tzv. "vystřelil" a teď se celá redakce náramně baví, jak se v tom plácáme. Stejně mohli udělat test dustera a napsat prémie na dohled nebo něco na ten způsob. A na čilou diskuzi by bylo zaděláno.

stréc od piva
29. dubna • 23:29

tak a teď mi tu chybí už jen srovnání s Škoda Yeti,která Outback jednoznačně porazí :-P

a
30. dubna • 11:10

čeče budeš se divit, ale asi porazí. yetti umí v dieselu víc než 150 koní, ovšem k totální porážce
stačí počkat tak padesát tisíc kilometrů, kdy se u subaru zeserou vstřiky a vydře motor (pokud nevíš o čem mluvím, pohledej na internetu).
a jen taková perlička, u subaru když budeš chtít vyměnit takovou blbost jako žhavící svíčky, tak si můžeš vyndat motor ven.mimochodem, taky mně auta z asie nic neříkají, ovšem než tohle subaru, to si radši koupím kiu sorento...

Pepan
30. dubna • 15:47

No já nevím, na Legacy 2009 (poslední s dveřma od kabrioletu) jsem najel 170tkm a nic.

Zdeny Horáček (3MPS)
30. dubna • 20:45

Naftový Outback 2011-má jej moje známá-najeto ca 180tkm - bez jediné závady, poklud tedy nepočítámě nějaké ty žárovky. Bstřiky, turbo, FAP, spojka, 2hmota na nic nešáhnuto.
Tak nevím, no...Moje Lego 2006 -205.000km - výměna chornického 2hmoťáku ve 110tkm - jinak nula nic. Pouze rizvody, svíce, brzdy, výfuk. Jezdím se s ním dnes a denně.SpecB 07 -prodán ve 90tkm - absolutně bez jediné závady, ani ta blbá žárovka se nikdyx (za mě) neměnila.

radloa
4. května • 15:45

... ja Forester 2011,naj.138 tis.km bez jedinej závady,len 1x xenón , výfuk nemá dobrú povrchovú úpravu.KE 357 HK. olejový servis 15 tis.km a mením aj palivový filter.auto nie je prémiovka ale pracant-lesník. Spýtajte ja majiteľov audi,mercedes a bmw či vedia čo sú problémy.

Subaru4ever
30. dubna • 13:52

Mluvíš o motorech z počátku výroby, tedy z let 2008-2010. Dnes už je ale rok 2015 a tehdy tragické dieslové boxery už se naučily i spolehlivosti ;-) (myslím samozřejmě v rámci intencí dnešní doby, ne v rámci intencí starých atmosférických benzínových boxerů)

FrantisekKoudelka
30. dubna • 13:19

nevím cos viděl na internetu, ale já mám s outbackem diesel najeto 100 tisíc a vyjma výměny hadice turba asi v 80 tisících jsem s motorem nikdy žádný problém neměl. Nejspíš je to jen tvoje zbožné přání.

goro
29. dubna • 14:36

premiovka? vždyť je to asijská sračka...

vlk
29. dubna • 20:16

to goro: a to řekl majitel kosočtverce na lízing;-)

Zdeny Horáček (3MPS)
29. dubna • 18:58

Znalec promluvil:-D:-D:-DA slintáš po nocích, abys tu sračku mohl mít v garáži.
Něco ti povím: jako letitý Subarista jsem nikdy neopomenul zajít na předvádění nového modelu. U každé takové akce jsem si vždy říkal, jestli nový model je krok správným směrem. Vždy mi vyšla stejná odpověď: ANO. Nepochybuji ani na vteřinu o tom, že tento Outback prostě JE premiové auto se vším všudy a proti nejmenované konkurenci nabídne jednu ZÁSADNÍ drobnost navíc: radost z jízdy, která se u oné konkurence ne a ne dostavit.Škopda jen, že mocipáni z Bruselu zatrhli pořádné benzínové motory - stará osvědčená 3,6 se 195kW by tomu bodla a pak by asi Outback v této konfiguraci marně hledal rovnocenného soupeře.Ještě, že je možný individuální dovoz ze států, které na Brusel z vysoka kálí.

Lades
30. dubna • 11:47

Souhlasím. Mě by zajímalo, kolik z těch objektivních kritiků vůbec někdy jelo v Subaru? Nestačí si do něj sednout jednou za pár let na výstavišti, aby ho člověk mohl dostatečně posoudit. To pak oželíte i tu náročnější údržbu motoru boxer, kde ale děláte rozvody jednou za životnost auta a ne každé dva roky jako jinde.
Je fakt, že Subaru trochu zaspalo na vavřínech, hlavně s motory i když benzíny jsou pořád bezkonkurenčně nejbezporuchovější. Doufám, že to tak zůstane i v avízovaným Levorgu s 1,6i a nebude se opakovat ten prů.er jako s dieslem. Stejně bych se ale nedivil, kdyby si majitelé těchto motorů nezpůsobily napůl tyhle problémy samy ješděním na "levnou" naftu.

WP
30. dubna • 6:53

V čem je nový Outback prémiový? Je výkonově podprůměrný a neuděláš s tím nic za žádný peníze. Nejde o úředníky v Bruselu, jde o to, že Subaru se na EU trh zvysoka vykašlalo...zcela prémiově.

chytrak
29. dubna • 19:17

Auto s designem interiéru jako je toto nikdy premiovka být nemůže. To kdejaký golf či astra maji prémiovější design(=působí hodnotněji a luxusněji) než toto. A to jsou to neprémiová auta o třídu níž. :-D

Antiautomat
29. dubna • 18:07

To auto ma dostat poriadnu prevodovku, napojit na torsena a je to. Rozumej dvojspojku alebo klasiku HDM. Do tohoto auta by to sadlo ako rit na serbel, taka kombinacia by nemala konkurenciu, motor by sa navyse dal potom poslat ovela vyssie. Pytam sa preco museli taketo auto takto sk.rvit. Nenachadzam nijaku technicky zdovodnitelnu odpoved.

Subaru4ever
29. dubna • 19:11

V čem konkrétně je CVT od Subaru horší než dvojspojka nebo stupňové HDM? Krom toho, že toto CVT v sobě HDM má zabudované kvůli rozjezdům a terénu, tak jsem v žádném testu nenarazil na to, že by někdo řekl špatné slovo na adresu této převodovky. A to samé vyplývá ze zkušeností majitelů. Všichni tato auta s CVT milují. ... To že Subaru předběhlo všechny automobilky pracující na svých, 9°,10°,11° až x° převodovkách není nic ke kritice. Naopak! ;-). ... Musím se přiznat, že mám ve svém historickém Subaru 3° automat a přijde mi jako dokonalá převodovka, nicméně jel jsem např. i s Forestrem XT a tam je převodovka excelentní.

Petr
30. dubna • 14:50

Jezdím se Subaru XV a CVT převodovku považuji za největší slabinu auta. Funguje dobře jen při pomalé, klidné jízdě. Auto po městě jezdí ve kolikrát i v 1200 otáčkách, při pokusu o zrychlení naopak motor jen řve a zrychlování se dlouhou dobu nekoná. Také drží nesmyslně vysoké otáčky při jízdě do kopce.

Subaru4ever
30. dubna • 16:11

Přiznávám, že jsem hovořil spíš o verzích turbo + CVT, nicméně i tak jsi první majitel atmoška + CVT, kterého slyším si na převodovku stěžovat. U atmosfér hodně záleží na tom, zdali si majitel uvědomuje, co má pod kapotou za motor a jaké má výkonové charakteristiky. Když člověk pochopí, že 150 koní v 6000 otáčkách není na skoro 1,5 tunové auto mnoho a přestane závodit, začne CVT fungovat na výbornou. Je na to nastavené - na pohodlí. ... Další věc je ta, že řídící elektronika CVT v Subaru má velmi pokročilé mechanismy učení jízdního stylu. Takže CVT od pohodového jezdce je plynulé, mírně letargické a nechce se mu sportovat. Kdežto CVT od cholerika je zvyklé drtit to v nejvyšších otáčkách a moc nemusí plynulou jízdu. Potíže pak mohou nastávat při nekonzistentním jízdním stylu nebo u střídajících se řidičů. ... Vše je to ale o mezičlánku mezi volantem a sedačkou :-/ ... CVT holt je hlavně o komfortu.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
stanislav
16. května • 7:01

Som majitelom uz treti rok 2.0 d cvt a nemôžem povedat noc zle na toto auto je fantasticke .apropo jazdim dost vela v terene je original.

homer
29. dubna • 16:34

redakční premiovka (místo peněz auťák na test)

Novák
29. dubna • 12:35

Prémiovka :-D. Dy´t je to "spotřební japonec", prodávaný v USA za dost neprémiovou cenu a de facto 4x4 je zadarmo.

hrabe
29. dubna • 11:00

Škoda, že ten diesel nemá víc. Jinak to vypadá na superkombi

řidič
29. dubna • 12:16

co se dá dělat,. když jsme jako Evropa pro Japonce okrajový trh... asi to chce navštívit to americké či australské deaerství :-D

Tomáš
7. října • 13:18

No pro H6 3,6l bych asi jel do ruska...tam se nabízí... a dovoz by nemusel být nijak drahý.... ... a pokud by někdo toužil po spojení benzínového 2,5 s manuálem... tak do Kanady... :-D Je k pláči co způsobují "jantaři" v Bruselu díky svým "eco" normám kteráé v praxi stejně nefungují.

Doporučujeme

Články odjinud