Test Subaru Outback 2.0D Lineartronic: Velmi funkční prémiovka

hrabe  |  29. 04. 2015 11:00

Škoda, že ten diesel nemá víc. Jinak to vypadá na superkombi

Odpovědět  |   | 
řidič  |  29. 04. 2015 12:16

co se dá dělat,. když jsme jako Evropa pro Japonce okrajový trh... asi to chce navštívit to americké či australské deaerství

Odpovědět  |   | 
Tomáš  |  07. 10. 2015 13:18

No pro H6 3,6l bych asi jel do ruska...tam se nabízí... a dovoz by nemusel být nijak drahý.... ... a pokud by někdo toužil po spojení benzínového 2,5 s manuálem... tak do Kanady... Je k pláči co způsobují "jantaři" v Bruselu díky svým "eco" normám kteráé v praxi stejně nefungují.

Odpovědět  |   | 
Novák  |  29. 04. 2015 12:35

Prémiovka . Dy´t je to "spotřební japonec", prodávaný v USA za dost neprémiovou cenu a de facto 4x4 je zadarmo.

Odpovědět  |   | 
goro  |  29. 04. 2015 14:36

premiovka? vždyť je to asijská sračka...

Odpovědět  |   | 
homer  |  29. 04. 2015 16:34

redakční premiovka (místo peněz auťák na test)

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  29. 04. 2015 18:07

To auto ma dostat poriadnu prevodovku, napojit na torsena a je to. Rozumej dvojspojku alebo klasiku HDM. Do tohoto auta by to sadlo ako rit na serbel, taka kombinacia by nemala konkurenciu, motor by sa navyse dal potom poslat ovela vyssie. Pytam sa preco museli taketo auto takto sk.rvit. Nenachadzam nijaku technicky zdovodnitelnu odpoved.

Odpovědět  |   | 
Subaru4ever  |  29. 04. 2015 19:11

V čem konkrétně je CVT od Subaru horší než dvojspojka nebo stupňové HDM? Krom toho, že toto CVT v sobě HDM má zabudované kvůli rozjezdům a terénu, tak jsem v žádném testu nenarazil na to, že by někdo řekl špatné slovo na adresu této převodovky. A to samé vyplývá ze zkušeností majitelů. Všichni tato auta s CVT milují. ... To že Subaru předběhlo všechny automobilky pracující na svých, 9°,10°,11° až x° převodovkách není nic ke kritice. Naopak! . ... Musím se přiznat, že mám ve svém historickém Subaru 3° automat a přijde mi jako dokonalá převodovka, nicméně jel jsem např. i s Forestrem XT a tam je převodovka excelentní.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  30. 04. 2015 14:50

Jezdím se Subaru XV a CVT převodovku považuji za největší slabinu auta. Funguje dobře jen při pomalé, klidné jízdě. Auto po městě jezdí ve kolikrát i v 1200 otáčkách, při pokusu o zrychlení naopak motor jen řve a zrychlování se dlouhou dobu nekoná. Také drží nesmyslně vysoké otáčky při jízdě do kopce.

Odpovědět  |   | 
Subaru4ever  |  30. 04. 2015 16:11

Přiznávám, že jsem hovořil spíš o verzích turbo + CVT, nicméně i tak jsi první majitel atmoška + CVT, kterého slyším si na převodovku stěžovat. U atmosfér hodně záleží na tom, zdali si majitel uvědomuje, co má pod kapotou za motor a jaké má výkonové charakteristiky. Když člověk pochopí, že 150 koní v 6000 otáčkách není na skoro 1,5 tunové auto mnoho a přestane závodit, začne CVT fungovat na výbornou. Je na to nastavené - na pohodlí. ... Další věc je ta, že řídící elektronika CVT v Subaru má velmi pokročilé mechanismy učení jízdního stylu. Takže CVT od pohodového jezdce je plynulé, mírně letargické a nechce se mu sportovat. Kdežto CVT od cholerika je zvyklé drtit to v nejvyšších otáčkách a moc nemusí plynulou jízdu. Potíže pak mohou nastávat při nekonzistentním jízdním stylu nebo u střídajících se řidičů. ... Vše je to ale o mezičlánku mezi volantem a sedačkou ... CVT holt je hlavně o komfortu.

Odpovědět  |   | 
stanislav  |  16. 05. 2016 07:01

Som majitelom uz treti rok 2.0 d cvt a nemôžem povedat noc zle na toto auto je fantasticke .apropo jazdim dost vela v terene je original.

Odpovědět  |   | 

Znalec promluvil

A slintáš po nocích, abys tu sračku mohl mít v garáži.
Něco ti povím: jako letitý Subarista jsem nikdy neopomenul zajít na předvádění nového modelu. U každé takové akce jsem si vždy říkal, jestli nový model je krok správným směrem. Vždy mi vyšla stejná odpověď: ANO. Nepochybuji ani na vteřinu o tom, že tento Outback prostě JE premiové auto se vším všudy a proti nejmenované konkurenci nabídne jednu ZÁSADNÍ drobnost navíc: radost z jízdy, která se u oné konkurence ne a ne dostavit.

Škopda jen, že mocipáni z Bruselu zatrhli pořádné benzínové motory - stará osvědčená 3,6 se 195kW by tomu bodla a pak by asi Outback v této konfiguraci marně hledal rovnocenného soupeře.

Ještě, že je možný individuální dovoz ze států, které na Brusel z vysoka kálí.

Odpovědět  |   | 
chytrak  |  29. 04. 2015 19:17

Auto s designem interiéru jako je toto nikdy premiovka být nemůže. To kdejaký golf či astra maji prémiovější design(=působí hodnotněji a luxusněji) než toto. A to jsou to neprémiová auta o třídu níž.

Odpovědět  |   | 
WP  |  30. 04. 2015 06:53

V čem je nový Outback prémiový? Je výkonově podprůměrný a neuděláš s tím nic za žádný peníze. Nejde o úředníky v Bruselu, jde o to, že Subaru se na EU trh zvysoka vykašlalo...zcela prémiově.

Odpovědět  |   | 
Lades  |  30. 04. 2015 11:47

Souhlasím. Mě by zajímalo, kolik z těch objektivních kritiků vůbec někdy jelo v Subaru? Nestačí si do něj sednout jednou za pár let na výstavišti, aby ho člověk mohl dostatečně posoudit. To pak oželíte i tu náročnější údržbu motoru boxer, kde ale děláte rozvody jednou za životnost auta a ne každé dva roky jako jinde.
Je fakt, že Subaru trochu zaspalo na vavřínech, hlavně s motory i když benzíny jsou pořád bezkonkurenčně nejbezporuchovější. Doufám, že to tak zůstane i v avízovaným Levorgu s 1,6i a nebude se opakovat ten prů.er jako s dieslem. Stejně bych se ale nedivil, kdyby si majitelé těchto motorů nezpůsobily napůl tyhle problémy samy ješděním na "levnou" naftu.

Odpovědět  |   | 
vlk  |  29. 04. 2015 20:16

to goro: a to řekl majitel kosočtverce na lízing

Odpovědět  |   | 
stréc od piva  |  29. 04. 2015 23:29

tak a teď mi tu chybí už jen srovnání s Škoda Yeti,která Outback jednoznačně porazí

Odpovědět  |   | 
a  |  30. 04. 2015 11:10

čeče budeš se divit, ale asi porazí. yetti umí v dieselu víc než 150 koní, ovšem k totální porážce
stačí počkat tak padesát tisíc kilometrů, kdy se u subaru zeserou vstřiky a vydře motor (pokud nevíš o čem mluvím, pohledej na internetu).
a jen taková perlička, u subaru když budeš chtít vyměnit takovou blbost jako žhavící svíčky, tak si můžeš vyndat motor ven.

mimochodem, taky mně auta z asie nic neříkají, ovšem než tohle subaru, to si radši koupím kiu sorento...

Odpovědět  |   | 
FrantisekKoudelka  |  30. 04. 2015 13:19

nevím cos viděl na internetu, ale já mám s outbackem diesel najeto 100 tisíc a vyjma výměny hadice turba asi v 80 tisících jsem s motorem nikdy žádný problém neměl. Nejspíš je to jen tvoje zbožné přání.

Odpovědět  |   | 
Subaru4ever  |  30. 04. 2015 13:52

Mluvíš o motorech z počátku výroby, tedy z let 2008-2010. Dnes už je ale rok 2015 a tehdy tragické dieslové boxery už se naučily i spolehlivosti (myslím samozřejmě v rámci intencí dnešní doby, ne v rámci intencí starých atmosférických benzínových boxerů)

Odpovědět  |   | 
Pepan  |  30. 04. 2015 15:47

No já nevím, na Legacy 2009 (poslední s dveřma od kabrioletu) jsem najel 170tkm a nic.

Odpovědět  |   | 

Naftový Outback 2011-má jej moje známá-najeto ca 180tkm - bez jediné závady, poklud tedy nepočítámě nějaké ty žárovky. Bstřiky, turbo, FAP, spojka, 2hmota na nic nešáhnuto.
Tak nevím, no...

Moje Lego 2006 -205.000km - výměna chornického 2hmoťáku ve 110tkm - jinak nula nic. Pouze rizvody, svíce, brzdy, výfuk. Jezdím se s ním dnes a denně.

SpecB 07 -prodán ve 90tkm - absolutně bez jediné závady, ani ta blbá žárovka se nikdyx (za mě) neměnila.

Odpovědět  |   | 
radloa  |  04. 05. 2015 15:45

... ja Forester 2011,naj.138 tis.km bez jedinej závady,len 1x xenón , výfuk nemá dobrú povrchovú úpravu.KE 357 HK. olejový servis 15 tis.km a mením aj palivový filter.auto nie je prémiovka ale pracant-lesník. Spýtajte ja majiteľov audi,mercedes a bmw či vedia čo sú problémy.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  01. 05. 2015 09:24

Já si myslím, že si z nás redaktor už tím titulkem tzv. "vystřelil" a teď se celá redakce náramně baví, jak se v tom plácáme. Stejně mohli udělat test dustera a napsat prémie na dohled nebo něco na ten způsob. A na čilou diskuzi by bylo zaděláno.

Odpovědět  |   | 
Me2d  |  02. 05. 2015 11:37

Outbacka 2.5i s CVT 2011 jsem koupil místo Mercedesu GLK 350 - automat v M tupej jak troky, nafya žrala a dík variabilnímu řízení se nedalo na dálnici kloudne řídit.
Pak jsem si koupil 740xd - střešní okno svištělo, drkaly sluneční clony, sem-tam se otevřel kufr, nešel spárovat telefon mimo iPhone, když se přiřadila rekuperace tak to s člověkem drkalo.

Je mi u zadku co je a není prémie. Outback funguje. Alternativy k němu jsou možná Allroad nebo Alltrack

Odpovědět  |   | 
Karel Hendrych  |  27. 11. 2016 13:09

Chtěl bych se podělit o moje zkušenosti s koupí Subaru v ČR: http://www.reklamace-subaru.cz...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 11 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 62 příspěvků

Nejčtenější články

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Ministerstvo vydalo jasné stanovisko

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Minister…

Ministerstvo dopravy zveřejňuje přesné stanovisko upřesňující zákaz jízdy kamionů na českých silnicích během letních prázdnin.

6.  7.  2019 | | 203 N/A
Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přineslo jí to však zajímavé výhody

Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přin…

V AZNP mu důvěrně říkali Skokan zelený kvůli „výrazu“ přídě i odstínu laku inspirovaného koncepty Bertoneho. Svérázně pojaté kupé mělo nahradit krásnou 130 RS, ostrého nasazení se však nikdy nedočkalo.

7.  7.  2019 | | 46 N/A
Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TSI. Přestože to šéf Škody dříve vyvracel

Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TS…

Jsou tomu tři týdny, co jsme naposledy psali o úbytku pohonných jednotek u Škody Fabia. Mělo to být definitivní, nakonec ale Škoda obrací a paletu agregátů rozšiřuje.

28.  6.  2019 | | 171 N/A
Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem o řidičák skupiny B razantně opadá

Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem…

Doby, kdy bylo získání řidičáku jedním z prvořadých cílů dospělých jedinců, podle všeho pomalu končí. Mladí lidé ztrácejí o řidičák zájem a dopravu řeší jinak.

2.  7.  2019 | | 97 N/A
MFF Karlovy Vary 2019: Hlavní hvězda přijela k Grandhotelu Pupp autem za 5 milionů!

MFF Karlovy Vary 2019: Hlavní hvězda přijel…

I v letošním roce je automobilka BMW oficiálním partnerem filmového festivalu v Karlových Varech. Zjišťovali jsme, jakými vozy se budou prohánět ty největší hvězdy.

28.  6.  2019 | | 20 N/A