84
Fotogalerie

Test Subaru Levorg 1.6 GT-S: Výborná alternativa

Kapitoly článku:


Verdikt

Subaru Levorg je z ryze praktického pohledu velmi povedené auto. Výborně se řídí, výborně se v něm zdolávají dlouhé trasy, je tak akorát velké a dobře vypadá.

Nebýt vyšší spotřeby přeplňované šestnáctistovky, skákal bych dva metry vysoko radostí, že zas někdo konečně vyslal na trh vůz, který je skvělý už pouze tím, jak zvládá obyčejnou jízdu a který nehraje (nebo nemusí hrát) na city ohledně nějakých tabletů v interiéru, aplikací, prémiovostí a zbytečných litrů v kufru. No jo, no, nic není dokonalé. Tak holt budu radostí skákat jenom metr vysoko...

Technické údaje: Subaru Levorg 1.6 GT-S

Rok • stupeň výbavy
2015 • Comfort
Počet válců/ventilů na válec • rozvod
4/4 • DOHC
Typ motoru • zdvihový objem
zážehový • 1 600 cm3
Vrtání • zdvih
78,8 mm • 82,0 mm
Stupeň komprese
11,0:1
Nejvyšší výkon
125 kW (170 koní)
Nejvyšší výkon při otáčkách
4 800 až 5 600 ot/min
Nejvyšší krouticí moment
250 Nm při 1 800 až 4 800 ot/min
Zrychlení z 0 na 100 km/h
8,9 s
Nejvyšší rychlost
210 km/h
Převodovka: způsob řazení
bezstupňová
Zákl./max. objem zavazadlového prostoru
522 l • 1 446 l
Objem palivové nádrže
60 l
Hmotnost: provozní • celková
1 551 kg • 2 020 kg
Prům. spotřeba: mimo • komb.
6,3 • 7,1 l/100 km
Rozvor náprav
2 650 mm
Rozchod kol: vpředu • vzadu
1 530 mm • 1 540 mm
Rozměr pneumatik
225/45 R18
Rozměry: délka × šířka × výška
4 690 × 1 780 × 1 490 mm

Subaru

Počátky japonského Subaru jsou v roce 1917 ve firmě vyrábějící vojenská letadla. V 50. letech se přejmenovala na současné Fuji Heavy Industries a v roce 1954 vzniklo první auto. V současnosti nese společnost název Subaru Corporation.

Pro Subaru je typické používání motorů typu boxer a pohon všech kol.

Subaru Impreza • Subaru Levorg • Subaru Outback • Subaru Forester • Subaru XV • Subaru BRZ

Doporučujeme

Články odjinud