Test Subaru Legacy/Outback: diesel vs. LPG, 2012 vs. 2013...

Tominos  |  08. 02. 2013 17:09

Chtělo by to srovnat manuál vs manuál a ne proti CVTčku, který si vezme víc minimálně o litr. Pak by se přímé náklady u benzinu/LPG ještě snížily.

Odpovědět  |   | 
dofi  |  08. 02. 2013 19:28

ta spotreba je dost optimisticka. z vlastni zkusenosti boxer dieselem v impreze coz je presne stejny motor a tahne o dost min zeleza, mam ted v zime dle PP 7,0-7,2, ale realita je dle nadrze aspon o pul litru horsi.

Odpovědět  |   | 
Dan  |  09. 02. 2013 15:39

Pokud mám připraven 1.000.000 Kč na auto tak mám hromadu lepších možností než tyhle dvě. Pokud tedy nejsme pravidelně na horách nebo nejsem zemědělec....potom jich mám o něco míň ale i v tohle případě bych sáhnul jinam. Subaru jsem bohužel měl a znovu opravdu ne. Vysoká spotřeba, bídné jízdní vlastnosti, sedačky bez bočního vedení, kabina jak z 80 tých let, nekonečné problémy s elektrikou, nutnost hlídat stav oleje aby se stroj nezadřel (na kontrolku zapoměli) ... krumpl.

Odpovědět  |   | 
.  |  09. 02. 2013 17:54

Hondu Accord Tourer 2.2 i-DTEC 180k Type S ?

Odpovědět  |   | 
Dan  |  09. 02. 2013 23:47

Ano osobně bych raději i Accorda.

Odpovědět  |   | 
Patrik  |  09. 02. 2013 22:55

Co si to mel za auto a jak stary? Ja mam posledni Legacy kombi a krom osklivych plastu nevim o cem mluvis. Jenze Subaru si nekupujes kvuli plastum. Hledal jsem auto 16 mesicu, jel jsem snad ve vsem a lepsi jizdni vlastnosti, naftovy motor a prave sedacky a pozici za volantem jen tak nenajdes. Nejblize je Kizashi a Accord. Krom toho 4x4 ktery opravdu funguje narozdil od nahrazek. Kdyby to melo automat (ne CVT) a 6 valec, tak to nema konkurenci.

Odpovědět  |   | 
Dan  |  09. 02. 2013 23:45

Tribecu.

Odpovědět  |   | 
janosik.kopac  |  18. 02. 2013 19:22

Tipujem spravne, ze Tribecu pred faceliftom? U nas je Tribeca po facelifte ako rodinne auto uz stvrty rok a nic z toho, co pises, sa nekona. Spolahlivost vyborna, ziadny problem. Elektronika... jedine, co odislo, je kontakt na zadnom vyklopnom DVD prehravaci, inak bez problemov. Podvozok pretekar nie je, naopak pri rodinnom aute treba ocenit famozny komfort. A kabina ako z 80tych rokov? Prave vcera som sa vozi vysoko vybavenym novym BMW X3 35i a citil som sa v porovnani s Trib (s vynimkou grafiky palubneho pocitaca) ako v lacnej cinskej napodobenine...

Odpovědět  |   | 
janosik.kopac  |  18. 02. 2013 19:28

Este ad spotreba: 12-13l je na velke SUV s benzinovym sestvalcom uplne bezna. Olej nepapa vobec.

Odpovědět  |   | 
Dan  |  18. 02. 2013 21:22

Tribeca po faceliftu. Komfortni byla, ale clovek nesmel do zatacky, i zena z ni byla otravena. Nejsem zadny zavodnik ale ceho je moc toho je prilis. Kazdy ma jine priority... Srovnaval bych spis s X5. X3 je o tridu niz a X5 je dle meho lepsi kompromis.

Odpovědět  |   | 
janosik.kopac  |  19. 02. 2013 14:20

Tak potom si typicky priklad cloveka, ktory si vybral uplne nevhodne auto. Ked chces rezat zatacky, tak si si mal kupit sportovy sedan a nie SUV - to si ine naladenie auta pocas skusobnej jazdy nepobadal? X5 je uplne prkno, to by som osobne svojej rodine nespravil...

Odpovědět  |   | 
Dan  |  19. 02. 2013 15:33

Tribecu jsem podědil v práci a sportovní sedan jsem si již pořídil. Jak ale říkám, velmi komfortně nastavený charakter nevyhovuje ani mojí ženě. Malá dcera žádnou preferenci nevyjádřila.

Odpovědět  |   | 
janosik.kopac  |  19. 02. 2013 18:07

Tak ono jazdne vlastnosti u Tribecy uplne nicia celorocne pneu Goodyear LS2 montovane v prvovyrobe. S nimi je auto velmi nedotacave a rychlo sa zacne smykat, po osadeni normalnymi pneu su ale jazdne vlastnosti plne OK a az na vacsie naklony pri drsnejsich manevroch mu nie je z hladiska bezpecnych jazdnych vlastnosti co vycitat. Takze ak si ich nevymenil, tak sa nespokojnosti necudujem. Dalsia vec, asi najhorsia na celom aute, je prehistoricky automat. Aj ked je v Tribece najlepsi v historii Subaru a na rozdiel od napr. 4st v Legacy na bezne jazdenie pouzitelny, aj tak je pri aktivnejsej jazde zufalo nemozny v porovnani s napr. 6stupnovym ZF (mam v mojom aute) ci DSG.

Takze aby som to zhrnul: Auto ma svoje chyby, zdaleka sa ale neda hovorit o nom takym tonom, ako si zvolil vo svojom prvom prispevku - zvolene kriteria su totiz skor pouzitelne pre porovnavanie STI a nie velkeho a pohodlneho rodinneho auta.

Odpovědět  |   | 
Dan  |  19. 02. 2013 20:34

Nezbývá než souhlasit včetně laxní převodovky která je naprosto neporovnatelná s moderními - aktuálně mám v aktuální BMW5 8mi stupňový automat a nic jiného už nechci. K Tribece jsem příkrý prostě protože pro mne nezafungovala v žádném režimu. I jízda do Chorvatska která by měla být její forte byla nepříjemná - hluk v kabině, před spolujezdcem vysoká podlaha a výsledně málo místa, časté tankování kvůli vysoké spotřebě a malé nádrži.... Už jsem pár aut měl a jen 2 mně vysloveně štvala a proti značce zatvrdila - Tribeca a Opel Vectra.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  11. 02. 2013 17:15

Tak zrovna ten diesel bych rekl je hodne precenovany novinari. Ze by byl kutivovany jsem si moc nevsiml, klepalo to s celym autem.
A zazitek z parkoviste, kdy jsem si rikal, ze nekdo nastartoval stare pd, jaky to dela randal a vyjela impreza v dieselu. Jenze mi bylo vysvetlno, ze pry se to neda srovnavat, ze tohle je sportovni zvuk.
Souhlasim, ze jizdni vlastnosti jsou vyborne, ale diesel bych si od nich nekoupil...

Odpovědět  |   | 
Peter  |  14. 02. 2013 19:21

Hm, já mám tři roky Legacy sedan diesel. Najeto cca 190tis. km, motor je krásně tichej, žádné "třesení" autem a spotřeba do 6l. A to jezdím dost svižně, když se loudám, tak jede i za 4,5l- to se mi ale často nestává . Jediný co mne štve, jsou servisní intervaly prohlídek- 15tis. km je fakt málo! Prodražuje to provoz a jsem tam co čtvrt roku. Výborné auto, jak jízdními vlastnostmi tak spotřebou. A nějaké plasty v interiéru jsou mi ukradený !

Odpovědět  |   | 
Radek  |  14. 02. 2013 19:56

Věřte, že interval prohlídek je tak akorát. Já měním olej každý 7,5 tis. km a můj naftový motor je spokojený. Prohlídky po 20 či dokonce 30 tisích jsou dobré jen pokud máte v plánu najezdit 100 tis. km a pak to prodat. Takže právě těch 15 tisíc má hlavní vliv na to, že je motor v pohodě.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST VW Arteon Shooting Brake 2.0 TDI DSG R-Line: Styl a komfort především

VW Arteon SB 2.0 TDI/147 kW

Že model Arteon dorazí také v provedení kombi, Volkswagen oficiálně potvrdil až loni v červnu. Shooting Brake působí takřka dokonale, ale je takový i ve skutečnosti?

17.  1.  2021 | Jan Mička | 53 příspěvků
TEST Subaru BRZ Final Edition: Devět let nás učilo tlačit na pilu. Teď už naposledy

Subaru BRZ Final Edition

Subaru již devátým rokem připomíná, že teď je ten správný čas na pořízení řidičského kupé za hodně dobré peníze. Kdo i letos zaváhá, nejspíš bude mít na nějakou dobu smůlu.

13.  1.  2021 | Vladimír Kadera | 32 příspěvků
TEST Audi e-tron 55 quattro Sportback: Tichý a hodně nápadný žrout elektřiny

Audi e-tron 55 quattro SB

Audi e-tron jsme tu měli už předloni. Tenkrát jsme s ním vyrazili do Rakouska a zažili pár neočekávaných dobrodružství. Dnes tu máme elegantnější verzi Sportback. Do žádných akcích se ale nehrneme, mrkneme na jeho schopnosti hezky v domácích podmínkách.

10.  1.  2021 | Vladimír Kadera | 118 příspěvků

Nejčtenější články

Legendární Tatra T148 6x6 se vrátila zpět k životu. Poznáte, kde se improvizovalo?

Legendární Tatra T148 6x6 se vrátila zpět k…

I zmenšené modely reálných vozů si zaslouží pořádnou renovaci. Klasický náklaďák od Tatry je toho důkazem.

23.  12.  2020 | | 24 N/A
David Rusol
RenovaceTatraRetro
České kupé ÚVMV 1100 GT předběhlo dobu. Je extrémně vzácné, slaví 50 let

České kupé ÚVMV 1100 GT předběhlo dobu. Je …

Ne nadarmo se říká zlaté české ručičky. Možná to zní jako fráze, ale přísloví je víc než pravdivé. Přesvědčil se o tom i věhlasný italský designer Giorgetto Giugiaro, když na výstavě IEMA – Člověk a automobil v Praze spatřil v roce 1970 sportovní kupé ÚVMV 1100 GT.

25.  12.  2020 | | 104 N/A
Jindra Lasík
Sportovní autaRetro
Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takto. Stepway s CVT už víc mít nemůže

Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takt…

S uvedením ceníků rozjela Dacia i konfigurátor, ve kterém se můžeme kouknout, jak vypadá ta vůbec nejdražší varianta nového Sandera.

11.  1.  2021 | | 79 N/A
Daniel Fuglevič
Dacia SanderoČeský trhCeny
Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie v Praze? Jedním z nich jezdí i Leoš Mareš!

Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie…

Sedm luxusních automobilů a řada luxusních hodinek jsou jenom špičkou ledovce.

21.  12.  2020 | | 17 N/A
David Rusol
PolicieLuxusní auta
Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být stále levný, ale o víc peněz se říct nebojí

Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být st…

Fiat Tipo prošel omlazením v loňském říjnu a vedle standardních karosářských variant se nám ukázal i jako crossover. Startuje lehce nad 300 tisíci, není ale problém přesáhnout půl milionu.

6.  1.  2021 | | 28 N/A
Vladimír Kadera
České cenyFiat