Autor by si měl doplnit znalosti gramatiky...
nejak mi tu chybi fotky se sklopenyma sedackama - sklopi se do roviny nebo jenom trochu nebo maji schod? a jak je to s rezervou? je/neni/kde?
Hoj, sedadla se sklapi do roviny. Jedinny schodek tvori spodni lavice, ktera se odklopi k prednim sedackam. To je ale bezne snad u vetsiny aut kombi. K rezerve to uz bylo receno. Kdyz jsou Pneumatiky RunOnFlat. staci mit ve vybave senzory tlaku v pneu a muzete jezdit bez ni. V opacnem pripade je na podlaze kufru v ochranem obaru.
Není potřeba run-flat, abys mohl jezdit bez rezervy, stačí sada na opravu pneu a zmíněné senzory tlaku. Když máš run-flat, dojedeš přece i bez opravné sady... ale co tak slyším kolem sebe, run-flat ještě nejsou to pravé ořechové, na horších cestách (ČR) se dost citelně odrazí na komfortu jízdy.
..spodní lavice se neodklápí k předním sedačkám. Zůstává tam, kde je a opěradla jdou na ní. Podlaha je rovná.
Možná jsem to v článku přehlédl, ale jaký je asi dojezd na jednu nádrž plynu? Díky.
Mame OUTBACK 2.5 model 2007. Nabehanych 60000 za 17 mesiacov. Absolutne bez problemov. Striedaju sa 2 vodici /ja a svagor/,spotreba 8,2 L/100 km benzinu. Taha aj prives jak kone tak aj mensi bager. Jazdi aj v terene. Caste dialnice. Skvele auto, vybava a hlavne jazdne vlastnosti.Je to 2 Legacy Outback. To prve malo nabehanych 450000 Km bez poruchy. Predane a beha dalej. Ak auto tak len SUBARU.
S Foresterom jazdim za 9,5 l/100 km s motorom v zabehu (najazdenych okolo 1 000 km) v Ba (!) + parkrat za tyzden Ba - Stupava. Nechapem, ako to auto moze mat taku nizku spotrebu.
Samozrejme benzin. Ziadne LPG.
daj si to polienko spod plynového pedála preč :)
Predajca, aj navod hovoria, ze do 1 600 km sa motor nema vytacat nad 4 000 otacok, tak poslucham :-)
Forestera ma kolega 2.0 model 2007 a spotrebu 8,8 L/100 Km. Ten OUTBACK sa nenahana,na dialnici do 130 a nad 4000 som to uz davno neskusal. Bolo aj obdobie ked jazdil dlhsie len svagor a ten to dokonca stlacil na 7,9 L/100 Km. Jazdil denne Nitra – Skalica bez nakladu.Uvazujem o kupe vlastneho OUTBACKU 2,5, ale urcite uz bude mat LPG. Take auto je skoda drzat na stvrt plynu.
vse v poradku, jen nechapu proc je displej autoradia a palubniho pocitace tak velmi spatne citelny. Kdyby se jednalo o Chevrolet (Captiva), jiste by to pan autor nezapomel zminit...
Display lze nastavit ve 2 modech svítivosti-mám Outback 2,5 rv 2004 a jsem max.spokojen :-D
Já ho mám a přečtu úplně všechno, i když nevhodně svítí slunce.;-)
krasne auto, nedocenene
Co porad mate s tim asymetrickym awd :-D , minule to psal Radek a ted znova. Subaru ma SYMETRICKE AWD (podle osy auta)
kde to ma LPG nadrz? a ustie na tankovanie? rezervu nosim normalne vzadu?inak pekna recenzia, citit ze pan ma rad subaru. vsetky jeho slova mozem len potvrdit (outback 2002 135tis km v drsnej prevadzke a zatial menim iba olej a 1x brzdy).
Nádrž je místo rezervy, ústí pod krytem víka nádrže na benzín (přes adaptér). Rezerva potom normálně musí být v kufru v obalu - v tomto případě to ale spíš vypadá, že rezerva není vůbec a místo ní má auto senzory tlaku v pneu (panel vedle zpětného zrcátka) a pěnu ve spreji na opravu/dohuštění poškozené pneumatiky.
Vodou chlazený šestiválcový motor - Nie je motor štvorvalec?? Asi tam máte chybičku. Inak veľmi pekná recenzia, palec hore.
Měl jsem již 3 Legacy a nedám na ně dopustit. Teď mám poslední model z r.v. 2004 2,5 LPG a jsem s tím navýsost spokojen. Za cenu O2 2,0 TDI 4x4 mám vůz o třídu větší se silnějším motorem při stejných provozních nákladech, no nekupte to...Dlouhodobou kombi spotřebu mám 10l LPG/100km, dá se jezdit i pod 8 mimo města pokud se člověk jen trochu snaží, zbytečně nepředjíždí a drží 90 mimo obce, dá se též jezdit i za 25l když jsme vloni v Rak. vyjížděli sjezdovku ;-)Event. zájemcům o ojetinu doporučuji poohlédnout se právě po motoru 2,5, který má stejné provozní náklady jako 2,0 a 20kW navíc je dost znát. 3,0 už je zase znát v peněžence....Předností vozu je mimořádná spolehlivost! Na minuém autě jsme bez poruchy najel 130tis km, pak jsem ho měnil za nový model, ten má teď 60tis km a krom náplní si nežádal korun na opravu ani údržbu.Problémem značky Subaru v ČR je: děsivý marketing, kdy dovozce má často výborné akce na vozy, o kterých ví jen ten kdo zavítá do jejich salonu (chybí reklama, která by oslovila širší klientelu), omezená sí't autoriz. opravců a pak vyšší cena ND - řada dílů exituje u nás jen v origo verzi a nelze koupit druhovýrobu (kamarád měl s Legacy nehodu a pro levnější ND si musel dojet do Bavor).
"Vrchol dvoulitrového Legacy tvoří výbava Comfort Navi s 968 8800 Kč, kdy se vám dostane téměř všeho myslitelného"Jinak zajímavé auto a pěkná spotřeba.
Jen bych uvedl, ze ctyrvalec 2.5i se opet vraci do Leginy a 2.0R byl naladen na nizzsi vykon a vetsi kroutak, viz: http://www.subaru-mija.cz/modely/legacy/
Pekny je,ze je tankovani skryto zrejme pod spolecnym krytem s benzinem. Na aute ale asi bude muset byt jeste nalepka LPG.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.