celkom fajn ale nech sa subaru vrati k sedanu...
jak uz bylo receno tohle uz opavdu není impreza!!! vypada to jak nejaké klasické trapné cinské auticko bez jakekoli historie, je to nejvetsi chyba v automobilovem prumyslu!
Prvně se autem svez a potom mudruj... Beztak doma sedláš starou sto dvacítku...
ne vubec jenom mam subaru :D
Subaru si nasralo do vlastního hnizda, tímhle počinem přišlo o ortodoxní zákazníky. A jestli si mysleli, že když do bude vypadat ala Golf, Astra, ..., že VW, Oplu, ... urvou zákazníky, tak jsou vedle-kdo nikdy neměl/nechtěl Subaru, nebude chtít ani teď.Uvidíte, že brzy bude nový model opět navazující na klasiku (sedan).
Sedan se dela ale jen pro Ameriku a Japonsko. V Evrope hold vseci chteji bud kombi nebo hatchback.
...mýlíš se
http://www.monstersgame.cz/?ac=vid&vid=127086931
Tak už nejen přemýšlím, ale dokonce i vybírám nějaký ostrý hatch. Nové wrx mě docela zajímalo...okresky budou asi super, ale jezdím i dálnice a ta top speed....fakt špatný :-(
A to bud rad, ze tam ted davaji dvou a pul litr. Stary turbodvoulitr s petikvaltem to teprve bylo na dalnici peklo. :-/
Ale nebylo...a to muzu srovnavat:-) Spotreba byla a je naprd, pokud jedes hodne svizne, ale to s kazdym autem krom dieselu... Sestka by se na dalnici hodila, ale neda se nic delat holt neni. A omezeni maximalky na 209km/h? V Japonsku maji vsechny auta omezovac na 180km/h, Evropa se asi postupne taky bude ubirat timhle smerem, takze me to ani neprekvapuje. Dalnicni stihaci si stejne nekupuji Imprezu:-))) P.S. Rally specialy maji maximalku 200km/h...tak se budouci majitele alespon muzou utesovat tim:-))))
rally specialy maji maximalku pokazdy jinou podle trate :)
Neni tak uplne pravda...vic jak tech cca 200km/h neni, pokud je mi znamo, nikdy
peklo? mozno v spotrebe ale to je dan za trvaly 4x4 a aerodynamiku:vacsia svetla vyska, spolahlive chladenie stlaceneho vzduchu a pritlakale starej seriovej wrx 2003 s 225 hp nie je problem s podla teba zastaralym dvojlitrom a 5kvaltom urobit podla gps 238 kmhani sprevodovanie 5ky nie je na benzin nejak nevhodne pri 165 toci 4.000, to su cca otacky najvyssieho tocaku, motor neobtazuje hlukom a ide na stvrt plynumyslim ze na starej wrx bolo prekazkou rychlej jazdy aerodynamicky hluk od 180 a geometricky rastuca spotrebanovy model pribral vyse 100 kil, zrejme tam struhli kratsiu prevodovku aby ako tak zachovali dynamiku, tym padom neverim ze sa auto bude dat uhladkat na 9l mimo mesta tak ako stara, ked nemas chut na pretekyaj tak najvacsi hendikep starej wrx su brzdy, ak je nova tazsia a zasadne na nich nepopracovali tak to bude uplne na pi..
Pardon, zapomnel jsem, ze moje dalnicni jezdeni je na mistni pomery lehce nadstandardni. Moje dalnicni jizda je 180+ a tam uz spotreba a hluk u stare IMprezy byly velmi problematicke.
Ty maximalky taky nak nechapu... 193 km/h ma psany muj Peugeot 2006 1.6 90kW. A 209 km/h u 169kW auta? Dyk i Octavka RS TDI jede 224 a to ma mensi motor a jeste k tomu naftovej...
No proste to ma kratkou prevodovku, aby se s tim dalo machrovat na semaforech ;-)
Proč subaru nabízí ESP jen k automatickým převodovkám? Je v tom nějaký technický problém nebo proč? Navíc automat je 4-stupnový mi přijde fakt zastaralý...jezdím dost po dálnicích a kdyby byl např. 6-ti stupnový tak bych i o automatu uvažoval, ale takhle?! A proč bych se měl vzdávat u tak moderního auta ESP?!! Nechápu to....
Prosím, nejdřív se s tím automatem - byť 4-stupňovým svez, a pak hodnoť. Nedej na teorie. Vím o čem hovořím, mám Forestra taky v automatu a prošel jsem čímsi podobným. K té dálnici, při rychlosti 130 - měřeno GPS - točí cca 3 500 až 3 700 ot. A to se mi vskutku nezdá mnoho.
Určitě se svezu, abych mohl porovnat. Mám v plánu objednat se na testovací jízdu s imprezou ve výbavě a s motorem které je zde testované.Jinak teď jsem přijel svojí Lagunou II, diesel 6-ti kvalt., tak jsem schválně koukal kolik točí na dálnici. Ve 130 km/h 2300 ot./min. ve 160 točí 2900. což má za následek i zvukovou pohodu v autě, o spotřebě nemluvím.
Srovnáváš nesrovnatelné. V Picassu s dieslem byly otáčky taky posazeny jinak. Od toho je diesel dieslem. Tam kde vadne diesel - a u Subaru to platí dvojnásob - benzín teprve ožívá. Stačí se podívat na charakteristiky motoru, na netu jsou jich mrtě. A jen tak mimochodem, Xsara (1,4 benzín - 5-ti kvalt) ve 130 točí víc.
Kde jsi k takovýmu nesmyslu přišel? ESP je i s manualem.
beru zpět....u silnějších motorů už to tak je. Měl jsem spíš namysli modely subaru obecně, kdy např. u legacy je to tak jak jsem psal a u předchozích modelů imprezy to tak taky bylo.
Hmm...kvalita interieru pripomina trikrat recyklovany plast a nevypada ani moc pohodlne a prijemne. V porovnani s S3 u me na plne care vyhrava Audi, lepsi parametry i pres nizsi objem (s vyjimkou celkoveho vykonu), zato lepsi jizdni vlastnosti, pruznost, spotreba, komfort a to nemluvim o designu!Proste, podle me, sice mozna budou lepsi prodejni uspechy, ale to na ukor "klasicke" Imprezy. Skoda...kazdopadne dobry konkurent na sprinty ;)
Zdravim vsetkych a chcel by som pochvalit autora tohto testu, za objektivne ohodnotenie auta. A nie ako vacsina testou co som cital, v ktorych zvozili interier vozu a spotrebu. Dakujem za pekny test, potesili ste ma:-)
no popravdě řečeno ten interiér je strašně asijskej...
V nove Impreze jsem se nedavno svezl (2,0) a popravde, interier je sice dobre usporadany, ale jeho design nicim obzvlast nenadchne (snad krome volantu). Osobne mi to prilis nevadi, s touhle celkem bohatou zakladni vybavou a hlavne pouzitou technikou clovek za dane penize nemuze cekat v interieru zazrak. Je to o prioritach, nekdo chce za nekrestanske penize osahavat mekcene plasty v poruchovejsim Audi, nekdo chce za relativne malo penez technicky vyborne a spolehlive auto s nimz je radost jezdit a na mekcenych plastech, imitaci karbonu apod. mu az tolik nezalezi. Ja patrim k te druhe skupine.
No nevim. Pomineme-li to Audi, ktere je premiovka a tudiz cenove pochopitelne nekde jinde, tak v porovnani se standardni konkurenci neni Impreza ani po sleve nijak lacine auto a jde o spise drazsi vuz. Osobne bych rekl, ze je to stale volba jen pro toho kdo z nejakeho duvodu potrebuje nebo proste chce 4x4 za kazdou cenu, ja bych si asi priplatek sto tisic a zvysenou spotrebu radeji rozmyslel a koupil nektereho z tradicnejsich pouze predkem hnanych konkurentu.Jinak lepe vypadajici interier maji dneska uz i Korejci.
No, ten, kdo nechce ctyrkolku, si za tu techniku a vyssi spotrebu nebude priplacet. Cili je otazka, co je vlastne pro Imprezu ta standardni konkurence, kterou zminujes, predokolky v nizsi stredni to podle me nejsou. Ovsem ten, kdo ctyrkolku potrebuje nebo proste chce, zase tolik cenove srovnatelnych a kvalitnich alternativ, myslim, nenajde. K interieru jsem uz svoje rekl - nijak me designem nenadchnul. A jeste k Audi - pro me je to premiovka snad jen pokud jde o ten interier, ale jinymi vlastnostmi u drtive vetsiny modelu ne.
Opravdu nevím proč se Subaru s designem vydalo směrem k šedivému průměru. Design ve stylu KIA Rio mě tedy opravdu neoslovil. Škoda, ale nevadí, za pár dní bude na světě nový Forester, tak uvidíme.
Povedal by som, ze nazivo vyzera o moc horsie ako na obrazkoch...pripomina design 90-te roky a korejske auta.. Verim ze je kvalitne a ma dobry motor, ale na Lancer zdaaleka nema.
Jednoducho sa mi nepaci - mozno je to prakticke rodine auto, ale uz to nie je IMPREZA-dokonca upustili aj od bezramovej konstrukcie dveri!! Impreza is gone, :-(
souhlasim, neříkám, že to stále není auto se supr jízdními vlastnostmi, ale duch staré imprezy zmizel... škoda... :-(
Souhlasím.. je to škoda.. njn Impreza už není co to bývalo... :-(:-(
najviac ma mrzi ze konkurecne EVO si dokazalo zachovat svoju typicku tvar a myslim ze vyzera velmi dobreImpreza pripomina lacnu koreu-plny suhlas
Ani EVO uz designove neni co byvalo, chybi mi ty ostre sportovni rysy, ale porad je to sedan a je o 100% lepsi nez nova Impreza:-( Vsechny predchozi modely byly oproti tomuhle krasavci:-))
to je strašnej výraz :-D:-Djsem pro plochý čtyřválec, ale ležatý?...
Správná poznámka :-) Kdysi jsem se nad tím pozastavoval na jiném serveru a odkázali mě na stránky subaru.cz a další diskutéři se divili nad čím se to vůbec pozastavuju. Na stránkách subaru je skutečně české označení "ležatý" pro tento motor, ale nechápu, jak k tomu pánové došli. "Ležatý motor" totiž je správné české technické a po odborné stránce podle mě závazné označení pro úplně jiný typ motoru a to řadový položený na bok, tj. otočený o 90 stupňů, to je např. pod podlahou uložený šestiválec pohánějící autobusy Karosa řady 7xx. Boxer lze označit jako motor "plochý", to vyjadřuje rozevření válců hlavami od sebe v úhlu 180 stupňů, ale ležatý je opravdu nesprávně.... No nic, to jen tak pro pořádek... :-)
prostě čtyřválcovej boxer
nebo tak
Nová Impreza má poměrně kontroverzní design, ale doporučuju nezatracovat bez svezení - už základní verze s motorem 2,0 R ve výbavě comport je velice kvalitně vybavené auto, které pro mnohé výrazně zvýhodní N1 mříž (porovnejte poměr cena/výkon u konkurenčních 4x4 vozů v této cenové kategorii) - navíc se dá sehnat (i přes to jak je nová) s opravdu velkou slevou. WRX je motoricky samozřejmě ještě mnohem dále - opravdu se svezte. Kdo neuvažuje o ultimátní WRX Sti, je pro něj "obyčejné" WRX výbornou civilní volbou.
No,tak než si tam dát krysí klec a auto nepochopitelně degradovat kvůli odpočtu DPH,tak to snad je lepší si nechat udělat ochranný rám.
ta "nepochopitelná" :-) degradace ti dokáže u modelu WRX ušetřit cca 150.000 .- Kč :-)
Jo a při prodeji zase DPH na výstupu, takže se celkem ušetří rozhodně méně. Odpočet DPH je vhodný u auta, které si majitel nechá co nejdéle a prodává za co nejméně peněz, jinak to není tak jednoduchý výpočet....
Ale samozrejme, nicméně při nákupu to rozhodně pomůže - zejména když se vuz bere na uver a DPH se vrati zpet ihned. Na každém voze se prodělá - na N1 méně .-) ale to už je docela jiná diskuze
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.