Uhlazenost nyní z nové imprezy přímo čiší Boční linie je klasická. Od B sloupku střecha klesá Záď je mírně prodloužená, takže se délka blíží k hranici 4,5 metru Dominantou zadní části jsou rozdělené vodorovně orientované zadní světlomety Mlhovky v rozích příď opticky rozšiřují Maska působí dospěle a současně odkazuje na tradici značky. Světlomety ve vyšších výbavách tvoří LED Nad mlhovky designéři umístili jeden ozdobný prvek Zadní světlomety přečnívají zadní část karosérie Nad zadním oknem je poměrně mohutný spojler V základní verzi jezdí auto na šestnáctipalcových kolech, náš exemplář měl namontované "sedmnáctky" Interiér je logicky uspořádaný a z kvalitních materiálů Přitom působí sportovně Přední sedačky mají příkladně vysoké opěradlo Vzadu se také sedí dobře Zadní dveře se otevírají ve značném úhlu Sklo se dá zcela zasunout do rámu, což není vůbec obvyklý jev Zadní opěrky jsou velmi masivní. I zde se myslelo na bezpečnost Loketní opěrka vzadu se nachází jen ve vybavenějších verzích Objem kufru je průměrný Víko se zvedá dostatečně vysoko Opěradlo je rozdělené v poměru 40:60 Po sklopení celého opěradla ideálně rovná plocha nevznikne Přihrádka spolujezdce je spíše na drobnosti Malý odkládací prostor je i v loketní opěrce na dveřích Do klasických kapes ve dveřích lze umístit láhev 1,5 litru Ani vzadu není obložení dveří odbyto... Takto vypadá prostor pod přední loketní opěrkou Volant je klasický kulatý, má spíše tenčí věnec, ale drží se dobře Grafika přístrojových ukazatelů je přehledná Na obou stranách volantu je poměrně dost tlačítek. Vpravo se ovládají asistenční systémy Vlevo pak rádio a informační displej Palubní počítač má ještě další tlačítka Tlačítko pro resetování údajů je vlevo pod volantem. Vidět na něj není Auto má vyhřívání sedaček v základní výbavě V silnější verzi imprezy je možno volit rychlostní stupně i pomocí páky voliče, případně pádel u volantu Hlavní displej má osmipalcovou úhlopříčku a disponuje velmi slušným rozlišením Velké ovladače klimatizační soustavy lze jen pochválit Pod stropem je vypínač upozorňovače na opuštění jízdního pruhu Jedna z možností zobrazení na pomocném displeji a další Chválím možnost zobrazení teploty kapalin Podle kompasu se dnes orientuje málokdo jedno z těch nejklasičtějších zobrazení Mezi "budíky" je další barevný informační displej Takovéto upozornění svítí, pokud vypnete upozorňování na vybočení z jízdního pruhu Obraz z parkovací kamery doplňují i "naváděcí" čáry Ve středové konzole jsou také dvě USB zásuvky Upozornění na auta ve slepém úhlu je vidět na boku zrcátka Další sada tlačítek je nad levým kolenem řidiče Líbí se nám kvalitní zpracování tlačítek Také designové nápady v interiéru Výhled ven je velmi dobrý, navzdory hodně skloněnénu čelnímu oknu Kapota má na spodní části izolaci Soustava kamer pod hranou střechy Do vozu lze tankovat běžný benzin s 95 oktany Nádrž se otevírá staromódně pomocí páčky na podlaze 57 Fotogalerie TEST Subaru Impreza 2.0i-S: Takhle má jezdit moderní hatchback! Radek Pecák 28. prosince 2017 • 11:30 Kapitoly článku: Úvod, interiér Jízda, výbava, závěr Kompletní fotogalerie Předchozí Na začátek Subaru Impreza V nižší střední třídě je plno dynamičtějších, komfortnějších, praktičtějších a rozhodně hezčích aut. Fanoušci ale na Imprezu přísahají pro její podélně uložený motor typu „boxer“, symetrický pohon všech kol a pověstnou suverenitu na českých silnicích. Test Subaru Impreza 2.0i-S • Hybridní Subaru Impreza Vstoupit do diskuze (120) AutoRevue.cz TestySubaruHatchbackySubaru ImprezaHlavní displejVycházející slunceZadní dveřeRezervní koloTuhá karosérieSnadná manipulaceDruhá stranaRychlá jízdaStřešní boxSportovní zaměřeníHatchbackZadní sedačkaKarbonový dekorRychlostní stupeňZákladní cenaKlasický hatchbackPalubní deskaStartovací tlačítkoVelký rozsahVíceprvková nápravaNebezpečná situace