67
Fotogalerie

Test Subaru Impreza 2,0 GT: vlk s cenou beránčí

Kapitoly článku:


 

Stručné technické údaje

 
Počet válců/ventilů na válec
4/4
Zdvihový objem motoru, typ
1 994 cm3, zážehový přeplňovaný turbodmychadlem, typ EJ 20 T
Nejvyšší výkon
155 kW/6 000 ot./min.
Nejvyšší krouticí moment
290 Nm/4 000 ot./min.
Zrychlení z 0 na 100 km/h
6,5 s
Nejvyšší rychlost
225 km/h
Převodovka – způsob řazení, počet stupňů
Man., 5 st.
Objem zavazad. prost. min/max
356/1 275 l
Objem palivové nádrže
60 l
Hmotnost pohotovostní/celková
1 350/1 800 kg
Spotřeba paliva město/mimo/kombin.
13,7/8,0/10,1 l/100 km
Rozvor náprav
2 520 mm
Délka/šířka/výška
4 350/1 690/1 435 mm

Naměřené hodnoty 

 

Otáčky motoru na jednotlivé rychlostní stupně při silničních limitech
Stupeň/rychlost
50 km/h
90 km/h
130 km/h
1
-
-
-
2
3 100 ot./min.
5 600 ot./min.
-
3
2 300 ot./min.
3 900 ot./min.
6 000 ot./min.
4
1 700 ot./min.
3 000 ot./min.
4 200 ot./min.
5
1 300 ot./min.
2 300 ot./min.
3 100 ot./min.

 

Zrychlení z 0 na 100 km/h
Číslo měření
Čas v s.
1
7,12
2
6,89
3
7,05
Průměr
7,02

 

Pružnost
 
60 – 100 km/h
 
3. st.
4,93 s
4. st.
9,36 s
 
 
80 – 120 km/h
 
4. st.
8,07
5. st.
17,35

 

 

Subaru Impreza

V nižší střední třídě je plno dynamičtějších, komfortnějších, praktičtějších a rozhodně hezčích aut. Fanoušci ale na Imprezu přísahají pro její podélně uložený motor typu „boxer“, symetrický pohon všech kol a pověstnou suverenitu na českých silnicích.

Test Subaru Impreza 2.0i-S • Hybridní Subaru Impreza

Doporučujeme

Články odjinud