Kapitoly článku:
- Takřka bez konkurence, Zrod legendy, Směrem k síle
- Testovaný vůz, Rizika, Na první pohled, Obyčejný zevnějšek
- Obyčejný interiér, Skromný zavazadelník, Za volantem je třeba si zvykat
- Skvělý motor, slušný podvozek, Ač neradi, vystupujeme, Názor z branže
- Stručné technické údaje, Stručné technické údaje
- Kompletní fotogalerie
Stručné technické údaje | |
Počet válců/ventilů na válec | 4/4 |
Zdvihový objem motoru, typ | 1 994 cm3, zážehový přeplňovaný turbodmychadlem, typ EJ 20 T |
Nejvyšší výkon | 155 kW/6 000 ot./min. |
Nejvyšší krouticí moment | 290 Nm/4 000 ot./min. |
Zrychlení z 0 na 100 km/h | 6,5 s |
Nejvyšší rychlost | 225 km/h |
Převodovka – způsob řazení, počet stupňů | Man., 5 st. |
Objem zavazad. prost. min/max | 356/1 275 l |
Objem palivové nádrže | 60 l |
Hmotnost pohotovostní/celková | 1 350/1 800 kg |
Spotřeba paliva město/mimo/kombin. | 13,7/8,0/10,1 l/100 km |
Rozvor náprav | 2 520 mm |
Délka/šířka/výška | 4 350/1 690/1 435 mm |
Naměřené hodnoty
Otáčky motoru na jednotlivé rychlostní stupně při silničních limitech |
Stupeň/rychlost | 50 km/h | 90 km/h | 130 km/h |
1 | - | - | - |
2 | 3 100 ot./min. | 5 600 ot./min. | - |
3 | 2 300 ot./min. | 3 900 ot./min. | 6 000 ot./min. |
4 | 1 700 ot./min. | 3 000 ot./min. | 4 200 ot./min. |
5 | 1 300 ot./min. | 2 300 ot./min. | 3 100 ot./min. |
Zrychlení z 0 na 100 km/h |
Číslo měření | Čas v s. |
1 | 7,12 |
2 | 6,89 |
3 | 7,05 |
Průměr | 7,02 |
Pružnost | |
60 – 100 km/h | |
3. st. | 4,93 s |
4. st. | 9,36 s |
| |
80 – 120 km/h | |
4. st. | 8,07 |
5. st. | 17,35 |
V nižší střední třídě je plno dynamičtějších, komfortnějších, praktičtějších a rozhodně hezčích aut. Fanoušci ale na Imprezu přísahají pro její podélně uložený motor typu „boxer“, symetrický pohon všech kol a pověstnou suverenitu na českých silnicích.
Test Subaru Impreza 2.0i-S • Hybridní Subaru Impreza