Test Subaru Forester: zase o něco lepší

Nový Forester stanul v očích veřejnosti poněkud ve stínu nástupu vznětového „boxeru“. Nyní se tuto křivdu pokusíme napravit.
Seznam kapitol
  1. Úvod, Nabízené verze, Zatím jen dva motory
  2. Zvenčí větší ve všech směrech, Uvnitř
  3. Pracoviště řidiče, Pohodlnější jízda, Závěr
  4. Stručné technické údaje, Výbava a ceny, Rychlost na stupně
  5. Kompletní fotogalerie

Japonský koncern Fuji Heavy Industries je největším výrobcem osobních automobilů s pohonem všech kol na světě. V roce 1996 se v nabídce značky Subaru objevila upravená verze modelu Legacy pojmenovaná Outback, jíž vzápětí následovalo zrození modelu Forester. K jeho dílčím modernizacím pak došlo v letech 2001 a 2003, v tuto chvíli vám mezi vůbec prvními u nás nabízíme test jeho nového modelu.

Subaru

Počátky japonského Subaru jsou v roce 1917 ve firmě vyrábějící vojenská letadla. V 50. letech se přejmenovala na současné Fuji Heavy Industries a v roce 1954 vzniklo první auto.

Pro Subaru je typické používání motorů typu boxer a pohon všech kol.

Subaru Impreza • Subaru Levorg • Subaru Outback • Subaru Forester • Subaru XV • Subaru BRZ

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Úvod, Nabízené verze, Zatím jen dva motory
  2. Zvenčí větší ve všech směrech, Uvnitř
  3. Pracoviště řidiče, Pohodlnější jízda, Závěr
  4. Stručné technické údaje, Výbava a ceny, Rychlost na stupně
  5. Kompletní fotogalerie
Za volantem Škody Octavia RS Combi 2.0 TSI: Kabel nechte Bruselu, berte tuhle!

Škoda Octavia RS Combi 2.0 TSI

Vyzkoušeli jsme Škodu Octavia RS. Tu správnou Škodu Octavia RS. A tady je pár důvodů, proč byste se měli zajímat právě o verzi, o které si dnes budeme povídat.

dnes | Jan Mička | 60 příspěvků
Za volantem Škody Octavia Scout 2.0 TDI (147 kW): To nejlepší z Mladé Boleslavi?

Škoda Octavia Scout 2.0 TDI (147 kW)

S novou Škodou Octavia Scout jsme poprvé jezdili už v pondělí, o dojmy se však můžeme podělit až teď. Jak jezdí s nejsilnějším a v současnosti jediným dostupným motorem v Česku?

včera | Jan Mička | 101 příspěvků
TEST Range Rover P400 Autobiography: Další důvod, proč se stát milionářem

Range Rover P400

Range Rover není autem pro každého, ale každý by si ho měl zkusit. Nyní má nový motor o výkonu 400 koní s hybridní technikou. Jaký je?

29.  11.  2020 | Vladimír Kadera | 61 příspěvků