59 Fotogalerie Test Subaru Forester 2.0 XT: Bouřlivák na převýchově Jiří Červenka 11. listopadu 2013 • 7:00 Kapitoly článku: Úvod Čtvercový boxer; Převodovka CVT, jakou svět neviděl Motor krotký jako beránek; spojka místo diferenciálu Drobnosti, které štvou; Konečně přijatelná spotřeba Verdikt a fotogalerie Technické údaje VerdiktSubaru Forester 2.0 XT se opět vzdálilo původní filozofii rychlého Foresteru. Je větší, prostornější a výrazně komfortnější v každodenním provozu. Přitom se neztratí ani mimo asfalt – světlá výška 220 mm patří k nejlepším v segmentu. Přeplňovaný motor sice nemá takový charakter jako starší boxery, ale vynahrazuje to lineárním průběhem výkonu, kultivovaností a zejména bezstupňovou převodovkou. Lineartronic v tomto Subaru je zdaleka nejlepší převodovkou typu CVT, s jakou jsme dosud měli tu čest. Pokračovat ve čtení Předchozí Další Na začátek Subaru Počátky japonského Subaru jsou v roce 1917 ve firmě vyrábějící vojenská letadla. V 50. letech se přejmenovala na současné Fuji Heavy Industries a v roce 1954 vzniklo první auto. V současnosti nese společnost název Subaru Corporation. Pro Subaru je typické používání motorů typu boxer a pohon všech kol. Subaru Impreza • Subaru Levorg • Subaru Outback • Subaru Forester • Subaru XV • Subaru BRZ Vstoupit do diskuze (26) AutoRevue.cz TestySubaruSUVAuta SUV na Heureka.cz