Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

24 komentářů

bzzz
28. dubna • 9:29

Nereste neustale cenu. Mrknete kolik je vsude treba MINIku. Mustanga zna kazde dite, MINI detto (a navic i blondyny a hipsteri). Drtiva vetsina ridicu netusi, ze ToyBaru nabizi takhle zajimave auto. ToyBaru je az jako X-te auto do garaze a pokud by o nem nekdo uvazoval jako o hlavnim, tak bude stejne koukat po znamejsi/proflaklejsi znacce. Tady to fakt neni o cene, technice, moznostech, vykonu.

Josef
27. dubna • 20:32

Jedná se o hodně dobré a povedené auto, které si své zákazníky najde. Že to s jeho prodejem v Česku nebude žádná "masovka", to je jasné. Je ale fajn, že je na trhu z čeho vybírat. Kdo chce něco silnějšího - ostřejšího, má možnost volby, zejména když nemá hluboko do kapsy. A stejně tak může na druhou stranu uvažovat třeba i té RS z "třídy samy pro sebe". Ať si každý koupí, co se mu líbí a co mu vyhovuje. Hlavní je, aby potom měl majitel z nového 4 kolového "miláčka" radost.:-)

Sir CHerokee
27. dubna • 22:25

Souhlas...já bych přál Toyobaru u nás a v Evropě více majitelů, ať to nezabalí.

Marek Zrak
19. června • 12:03

Já to zkusil v Mýtě, vodilo se hezky, ale pokud od té doby (tuším 2 roky) neudělali něco s průběhem výkonu, tak ten motor byl tristní, resp. koně řádně chcíplé.
Nic na tom nemůžou změnit řeči novinářů, jsou s tím akorát k smíchu...I v okruhu známých, co měli o auto reálný zájem, tak ten motor byl odrazující.
Taková např. MX5 2,0 NC má projev lepší.Pokud by ses chtěl někdy s Mustangem projet, pravidelně vyrážíme o víkendech (pokud nepadají sračky) na komorní projížďku po Beskydech, odjezd v 6 ráno :-D

DDT
27. dubna • 12:49

"výkon k hmotnosti má vyšší než oktávie rs před faceliftem, u které si nikdo nestěžoval"...
autor článku je idiot... brz je auto pro radost, u takových se výkon oceňuje jinou optikou než u mainstreemovýho posunovače. výkon u brz má stejnou váhu jako kufr u té oktávie, což oktávie svou dominantní disciplínu s přehledem splňuje...

skodafil
27. dubna • 13:48

No, IMHO autor idiot neni a ma pravdu. Poznat to ale vyzaduje umet jezdit a auto si vyzkouset.

Sir CHerokee
27. dubna • 14:37

Aha a proto se u nás ročně prodá tolik kusů, že bych je stolař spočítal na prstech, že? Já jsem rád, že ta auta jsou, ale proč nezvednou objem a výkon, to nechápu. 250 - 300 koní a prodávalo by se to mnohem lépe. Nebo jít s cenou o 200 000 dolů a pak taky. Ač to jsou zajímavá řidičská auta, jsou to totální prodejní propadáky. Bohužel.

Radek
11. května • 19:35

BRZ jsem testoval i chtel koupit, nakonec rozhodla prakticnost. Pokud s tim clovek nekdy jel, tak vi, ze to auto nepotrebuje ani o jeden kun navic! Tak jak je auto postavene, tak vse ma svuj smysl. Proc tam tlacit vykon na 300k, davat vetsi brzdy a sirsi kola, pneumatiky... jen se zvedaji naklady a ridicky zazitek se nijak extremne nezvetsi, maximalne ego ridice, ktery si chce neco dokazovat predjizdením na dalnici a o tom to auto vubec neni.. BRZ je udelano genialne v tom, ze je to nizkonakladovy vuz a sportovni zazitek prichazi uz v nizkych rychlostech, to je taky z durazem na bezpecnost. Jednoducha rovnice: naklady x zazitek x bezpecnost x zlepsovani ridicskych schopnosti ... o tom to je, na tom je to auto postaveny. :D chtel bych vedet jaka znacka by to prodavala o 200t levneji s tim jak je to auto postaveny a jaky technologie v tom jsouNevim, kde jsi byl na tom, že je to propadak. V USA, UK, Japonsko a pod. se prodava solidne. CR není ani vyznamnej trh pro jakoukoliv automobilku, krome mainstreamu Skoda VW, Hyundai ,, Tady si myslim, ze kupujici to berou jako i jako vyhodu mit neco jedinecneho.

runner42
27. dubna • 19:10

Přesně tak. Výkon 250 koní bez toho lavoru uprostřed výkonové křivky a bylo by to za svoji cenu super auto. Škoda.

Sir CHerokee
27. dubna • 20:21

Tak tak. Klidně by mohli zvednout objem. U takového auta se neřeší nějaké deci paliva.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
mpolan
27. dubna • 22:21

Objem jsou kila. Kila navíc jsou špatně. Je smutné, když chcete všechna auta dělat jen podle jednoho vzoru - co největší výkon.

Sir CHerokee
27. dubna • 22:24

Všechna ne, ale sportovní jo. Nemusí být co největší. Ale měl by odpovídat zaměření. A s vyšším objemem by nemusela nutně moc růst váha.

skodafil
28. dubna • 14:43

Zamereni odpovida. Auto pro radost a pro ridice. Vy jste s tim nejel pilu na klikate okresce ze ne? Mel byste z huby banan a reci o nedostatecnem vykonu by vas snad presly.

Sir CHerokee
28. dubna • 14:52

Ne, nejel. Pilu ani na moto ani v jednom autě v provozu nikdy nejezdím. Na to jsou okruhy nebo uzavřené polygony atp.

bzzz
27. dubna • 16:18

Nekomu prijde 5ilitr v Mustangu na nase cesty zbytecne moc, jinemu 2litrovych 200 koniku v GT nebo BRZ malo. OK, kazdy ma jine priority/moznosti a predevsim jiny skill. Ale proboha neposuzujme ceny optikou bezvyznamneho CZ trhu resp CZ platu. Ktere o 200tis levnejsi auto u nas nabidne tolik pozitku z jizdy?

Gura
27. dubna • 20:43

No pokud vím, tak mustang měl rekordní prodeje a má velkou oblibu! Čísla hovoří za vše!! Hledat to na netu nebudu, ale pokud zapátráte, tak to určo hned najdete, nicméně sam bych toho jednoho 5-litra bral. Brz se podle mě velice povedl vzhledově, ale ten motor....to ma golf gti vic!!! Mít to 250kw tak ho ani nestačí vyrábět! A autor musí být strašnej kretén!! Omlouvám se za ty slova, ale porovnavat to s oktavkou je ujety.

Sir CHerokee
27. dubna • 16:46

To je pravda, ale těch Stangů se ve světě vloni prodalo 150 000. Co je moc nebo málo rozhoduje zákazník. No třebas Fiesta ST za 450 000 nabídne hodně zábavy, možností individualizace a troufám si říct, že jí Toyobaru moc neujede. Je to sice jiné kafe i náhon, ale sranda s tím je a vyjde skoro na půlku.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
jcb
27. dubna • 18:34

Toho Stanga bych asi nesrovnával. Toho si kupuje úplně jiná sorta lidí. Jeho obliba spíš vypovídá o tom, že daleko víc lidí chce jen v přímce sešlápnout plyn, než se namáhat plachtěním zatáček. A taky, že preferují mít i použitelné zadní sedačky. Holt doba už je taková, že umožnuje skoro každému získat iluzi o vlastním sportovním nasazení díky převaze výkonu a nikoliv řidičského umu. Nicméně to nic nemění na tom, jak už bylo několikrát psáno, že za tuhle cenu z toho Toybaru masovka nebude.
U nás se bohužel spíš uplatní paket pro špatné cestu než nízké těžiště ;-)

Sir CHerokee
27. dubna • 20:27

Nevím, jak jiní, nechci mluvit za všechny, ale kluci z ostravského sdružení mustangistů jezdí hodně bokem než rovně :-D. A jsou tam od mladých po staré....stangy i majitelé. Zadní sedačky jo, vozím tam manželku a syna. O umu nevím...s manuálem to není jednoduché, syrové auto, člověk musí opatrně. Jo za tu cenu z toyobaru masovka nebude. Navíc mu konkuruje Mazda MX-5. Uvidíme co s tím dál provedou, zda půjdou naproti zákazníkovi nebo to zabalí...

runner42
27. dubna • 9:25

Recenze mi připomíná jak jsem na jedné párty potkal člověka, co obcházel lidi a každého přesvědčoval, že je v pohodě. Prostě byl v pohodě. V pohodě, jasný, jo? V P O H O D Ě.GT86 má dostatečný výkon. Kdo si myslí opak, tak to s tím neumí. Výkon motoru je prostě v pohodě. Stačí věnovat jen půl recenze tomu, že je to úplně v pohodě. V pohodě, jasný, jo? V P O H O D Ě.

Sir CHerokee
27. dubna • 9:42

Souhlas. Ten vůz oslavují jen novináři. Já jsem rád, že existuje. Ale úspěch by mohl mít, kdyby měl větší výkon nebo nižší cenu. Alespoň u nás. No a taky design mohl být povedenější.

mpolan
27. dubna • 10:04

A přesně takovíhle neřidiči pak BRZ kazí pověst svými řečmi...

Sir CHerokee
27. dubna • 10:48

Neřidiči? Já mám docela řidičskou garáž :-D. Pověst vytváří novináři. Realita je bohužel krutá a odpovídá tomu, co jsem napsal.

Dinar
27. dubna • 9:41

Hlavně cena je V POHODĚ!
Bohužel, ne/kupci si to nemyslí, GT86/BRZ je parádní kára, jenže stojí o čtvrt mega víc, než za co by se prodávala.

Doporučujeme

Články odjinud