TEST SsangYong Tivoli 1.6 e-XGI AT 4x4: Rozvážný městoborec

42 komentářů

Stanislav
6. března • 19:13

Podle obrázku jde o auto, které má prostornější karoserii, než je v Evropě obvyklé. Motor má ceklem slušný obsah. vypadá docela pěkně. Pro řadu lidí může představovat lákavou nabídku.

Anonym
5. března • 3:08

Tuto diskuzi si musim ulozit a vracet se k ni, kdyz me prepadne trudnomyslnost. Tak podle jednoho nazoru s timto autem nebude ridic schopny napojit se na dalnici. Dalsi by chtel, aby bezne auto nalozene 5 lidmi s rakvi na strese jelo jako z praku. Pro dalsiho je vubec jedinym pouzitelnym autem ze vsech 15 let stary Suburban. A korunu tomu nasadi pani, ktera indicko-korejsky vehikl znacky, kterou vetsina lidi nezna, oznaci za auto pro pozery. Uprimne dekuji vsem diskuterum; zprijemnili jste mi den.

MGRR
3. března • 20:59

Já Ssangyong dělám přes dvacet let, ale tohle bych si nekoupil, už vůbec ne jako nové... pokud vám to takhle stačí + obrovská ztráta hodnoty, doslova vyhozené peníze. Raději např. Vitaru, S-Cross, ojetý Lexus RX, nový Duster....Stačí jediná hodnota NM... k tomu vysoká stavba karoserie, to je asi vše. Před dvaceti lety OK, ale dnes ne, snad tak pro toho kdo hledá vyšší posed a nevytáhne paty z města. Navíc je to výběhový, starý model. Sice facelift, ale staré auto do města.

Jano
4. března • 20:37

Uplny suhlas.V použiteľné výbave dosahuje cenu Suzuki,
Image ziadny,Motor príšerný.
Dnes je 21storocie, atmo motory- zvlášť s euro 6!!!! Su prežitok!!Este tak euro5 sa dali, 6d temp je pre atmosféru smrť.Pružne zrýchlenie na úrovni osla, spotreba na úrovni slona.Servis ziadny.
Keby nastavili rozumne podmienky - napr servis zdarma alebo slušnejšiu záruku a zohnali nejaky slušný turbomotor - mozno by si par ludi dalo povedať.Takto to skrachuje raz-dva

Michal
3. března • 18:37

Na Škodu nadávate že je drahá a když přijde Ssangyong co je levný tak se vám taky nelíbí.

mpolan
4. března • 7:51

No, levný... Podívej se, co v té základní výbavě je. Sice oslňují zajímavostmi jako klimatizace a tempomat, ale už nemá centrální zamykání, rádio nebo takovou banalitu jako kryt kufru. Takže ve skutečnosti stojí první použitelná verze 380 tisíc, a to už jsme ve vodách zavedené evropské konkurence.

Mirek
4. března • 19:39

Dovolím si tipnout, že nějaké základní rádio to určitě má. Jinak k čemu by tam byly údaje o sériovém ovládání audia na volantu a USB, AUX? Chceš říci, že budeš ovládat "žádné audio" a nejde ani žádné dokoupit, když v žádné variantě není uvedená cena pro dovybavení? A ona je povinnost mít centrální zamykání s dálkovým ovládáním? Představ si, že to jistě centrální zamykání má, ale ovládané klíčem, jinak by tam nebyla ani položka "Automatické zamknutí dveří po rozjezdu". Evidentně se v tom vůbec nevyznáš...

Jirka.
3. března • 18:44

Ono se každému nezavdecis. Pro lid atmosféra 1.6 a 2.0 benzín. Pro naftology 1.9 tdi rotacka kombi pro rodinu cena 400 tis s manuálem a slušnou výbavou. To chce lid což je 20 procent kupujících. Automobilky slyší na 80 procent zákazníků firemní flotily.

JohnST
3. března • 18:19

Sang Song Tivole!! Paradna popelnica.:-D

Jirka.
3. března • 17:27

Osobně jsem přemýšlel z aut co se vyrábí. Nic se mi nelíbí jeden větší hnus než druhý. Motory tragické, prostor kufr posádka tragické. To mi pořád lépe vychází než dnešní produkce výkonové rozměrově 15 let jedno stare auto chevrolet suburban 8.1 litrů benzín rok 2004 4wD 2500ls. Prostě má to rám, poradny motor a přestavba na pořádný off není problém. Nic z nových aut mi to nenabízí, samej plast a čumák pomalu brousí asfalt.

eliška
3. března • 12:34

Bohužel zase jen další docela zbytečné auto pro městské a příměstské pozéry. Potřebuji na Šumavu malou čtyřkolku s manuálem a světlostí alespoň 180 mm. Ne tak malou jako je Ignis a ne tak velkou jako je Vitara nebo Duster. A nehodlám za ni platit jako za 500X. Kurňa, kde je nějaká rozumná náhrada za dvojčata SX 4 + Sedici?

D2
3. března • 13:00

Vitara je jednoznacnym nastupcom povodnej SX4, mozno by to chcelo iba pozriet poriadne do udajov:
SX4 / Vitara
dlzka: 4150 / 4175
sirka: 1755 / 1775
vyska: 1605 / 1610
razvor: 2500 / 2500
rozchod: 1500 / 1520

šofér
4. března • 12:34

SX4 má celkovou 4100mm, Vitara 4175mm.. ale jinak souhlas. Nicméně Vitara má lépe obstavěný prostor, je uvnitř větší.

D2
5. března • 9:10

ta dlzka to je take ako si kto vyberie, vraj (podla wiki pre EU-model):
Urban Line 4100mm
Outdor Line 4140mm
- moj technicak pre Outdoor Line pre zmenu pise 4120mm

eliška
3. března • 13:10

nechci turbo

D2
3. března • 13:22

- reakcia bola na zavadzajucu info ze aktualna Vitara je omnoho vacsie auto ako bola povodna SX4, objavuje sa to pomerne casto...
- atmosfera je v porovnani s turbom na tom horsie aj co sa tyka dynamiky aj co sa tyka spotreby...

eliška
3. března • 13:47

Tak zvenčí je Vitara možná větší jen o chlup, pocitově při řízení se ale tváří jako větší (a méně ochotná zatáčet). Ale vzhledem k tomu, že SX4 ani Sedici a ani Ssangyong turbenzín nemají, tak jsem ji zmínila jen jako příklad. Mimochodem, jezdila jsem s ní, stejně jako s Dusterem i s 500X. Vitara se diskvalifikovala z výběru už pocitem z jízdy. Chybí jí esprit SX4. A turbobenzín tu diskvalifikaci jen potvrdil. Diskuzi o kvalitách turbobenzínu nekomentuji. Prostě turbo se pro moje potřeby nehodí a basta. Kupuju za své, tak si snad můžu rozhodnout co, nebo myslíte, že ne?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
šofér
4. března • 12:41

Vzhledem k tomu, že jsme doma přešli z SX4 na Vitaru čumím ..a nerozumím... Vitara blbě jezdí?? nechce zatáčet?? Fakt?? Tak za rok ježdění jsme si toho nevšiml...:-/
také nesouhlasím, že atmosféra nejede, ano, jede jinak než turbobenzín, ale jede jako z praku, když se ji šlápně na plyn. A spotřeba?? No, my jezfíme od 5,8l (manželka) do 6,2( já když si zařádím)

R
4. března • 15:45

Atmosfera ve Vitare jede jako z praku? 😁 tak to auto nalozte 5 lidma, na strechu dejte box a do neho lyze a jedte do Alp. Nekdy bude i vytocena trojka malo ....😕😳 tim nehodnotim kvalitu a spolehlivost, jen fakt, ze proste nejede ani ve dvojkolce...

šofér
4. března • 21:28

A které auto, pokud ho naložíte po střechu, 5 lidí a ještě box na lyže prosím jede jako z praku ???? Jste na hlavu?

R
5. března • 17:15

Kazde co ma poradny motor, pane sofer....no comment

homer
4. března • 3:32

by me zajimal ridic pro kteryho se nehodi turbo, to je jako napsat ze se pro nej nehodi barevna televize

D2
3. března • 15:21

Reagoval som vylucne na obvykle fakticke nepresnosti uvedenim faktov. Nic menej nic viac.

D2
3. března • 15:28

+ subjektivne hodotene nahodou
som majitelom
SX4 1.6 88kW manual 4x4
SX4 S-cross 1.4T 103kW manual 4x4
a mam pojazdene
Vitara 1.0T 82kW manual 4x4

Rosťa
3. března • 12:40

Tak si nech zvednout auto pdoložkami o 2 cm. Ssanyong to údajně nabízí bez problémů se zárukou (aspoň tak to je prezentované na polských fórech).

eliška
3. března • 13:10

a manuál co?

Peter
3. března • 11:09

Rozmýšlam kto si toto čudo za 540 000 kč može kupiť. Ved to je čista katastrofa a ešte k tomu to oranžové radio.Max rychlost 160 km/h ved taku rychlost dosahovali Škoda Favorit v 90.rokoch.Zrychlenie z 0-100 radšej ani nepišu ved to bude okolo 15 sekund takže z pripajceho pruhu na dialnici sa ani nezaradiš.Ak predaju 2-3 auta ročne penzistom tak možu byť radi.Čista katastrofa v 21.storočí.

Joe Doe
4. března • 8:32

Ake plagaty mas na stene detskej izby?

žere mi klakson
4. března • 7:20

To je úplně super, když se do diskuse o autech montuje nějaký cucák, který nemá řidičák.

Mirek
3. března • 12:03

Kde tam máš oranžové rádio? Neměl jsi na mysli klimatizaci? Jak často potřebuješ, v této kategorii aut, rychlost 160 km/hod a vyšší? Každý není závodník, jako asi ty, a hodně lidem stačí pohodová jízda. Třeba o to bude mít zájem ten, který chce mít bytelně a dobře vyrobené auto s kvalitními materiály, alespoň takto se to píše i v jiných testech tohoto auta.

Peter
3. března • 15:06

Ja nie som zavodník ale hovorim hlavne o bezpečnosti pri vychadzani na hlavnu,pri pripajacich pruhoch / aj v meste ked tam všetci valia 90-100 /,pri predbiehani traktora na okreskach atd.Bavime sa o aute za 540 000 Kč keby stalo povedzme 400 000 Kč nepoviem nič lebo u nas sa hovori aky peniaz taka muzika ale za tie prachy a ešte takato značka tak to je dosť vysoka cena.Ešte aj ten znak je škaredy a tie auta čo doteraz vyrabali /Rexton.../čisty hnus.

Mirek
3. března • 15:37

Jenže ono stojí od 349 900 Kč s tímto motorem, takže když nepotřebuješ nějakou extra výbavu, tak to je níže, než uvádíš. A nezapomeň, že ty nejdražší verze jsou 4x4 a jízdní srovnání je pro 4x4 s automatem, kde máš napsáno i v testu, že tuto variantu s manuálem nejde pořídit a jak víš, jestli s manuálem to již nepojede naprosto normálně, když kritika se snáší na špatné sladění automatu s motorem. A i v testu máš napsáno, které jsou nejbližší čtyřkolky a jaký mají cenový rozdíl. Navíc, jak je uvedeno, předokolky mají kufr 423 l, tedy o 95 l větší a maximálku 170 km/hod. A když se podíváš na výbavu, tak je již ve všech výbavových základech velice slušná. Takže ve vrcholné výbavě s předním pohonem a manuálem je za 464 900 Kč a připlatit si jde jen za vcelku zbytné nesmysly http://www.ssangyong.cz/files/Tivoli_price%20list... ...

pacho
3. března • 15:26

takže auto za 400t, uz nemusí byť bezpečné??.

bzzz
3. března • 11:19

Jak se pripojovala auta x let zpatky?

Peter
3. března • 11:23

Teraz je ta doprava x krat rychlejšia ako 20 rokov dozadu a je minimalne 5 nasobne viac aut ako volakedy.Len tych polskych kamionov su strašne vela.

Peter
3. března • 17:51

Autobusy a náklaďáky se taky připojují rychlostí 4sec/100? Notabene zvláště kolem měst,kde jsou věčně zácpy je to úplně nepodstatné.

Jan
3. března • 10:37

To auto je uvnitř strašný

Rosťa
3. března • 9:11

S Tivoli jsem ujel cca 600 km a naprostá spokojenost. Jediné mínus je zmiňovaný hluk od kol, přičemž i Mazda 6 má s tím měla problémy až do posledního faceliftu.

Joe Doe
4. března • 8:37

Predbehlo ma vcera jedno na dialnici v DE - na streche to este malo truhlu.Chvilu som pozeral what the hell... nicmenej, nemecka SPZ, takze niekto si to asi uz kupil.Mimochodom, materskou firmou SsangYongu je Mahindra, ta vlastni aj Pinninfarinu....

Petr Vaněk
3. března • 21:22

To můžetě s původní Ladou Nivou taky. A bude nejen spokojenost, ale dokonce i hrdost. ...Já bych to ale nechtěl, eee. Přijde mi to docela strašné. Za 199.000,- Kč jako alternativu do počtu možná. Víc od takového verglu neočekávám.

KND
3. března • 9:05

Další ošklivý korejský pokus o auto. Za tři sta tisíc pro chudé dobré, za 540 tis. zdechlou atmošku a korejské čudo k tomu děkuji do hlavy jsem ještě pořádně nepraštil.

Ghostbuster
4. března • 3:12

Je fakt že třeba kyron byl hodně ošklivej ale byl to jeden z posledních poctivých offroadů to auto nebylo ani náhodou SUV mělo poctivej žebřiňák dole,redukci 1:2,5 a vzadu tuhou Danu 44 ( pro neznalce americká náprava kterou doteď amíci montujou do wranglera)a vpředu měl kyron aspoň dif Dana 35 (samozřejmě americkej)a motor 2,0 nafta od Mercedesu byl taky v pohodě jen ten kabát byl ošklivej ale je fakt že když sem ho poslal 17 cm nahoru a namontoval gumy o průměru 85 cm,rozšířil o 10 cm tak už to vypadalo podstatně líp a naviják vpředu tomu taky dodal hodně na vzhledu

Doporučujeme

Články odjinud