TEST SsangYong Tivoli 1.6 e-XGI AT 4x4: Rozvážný městoborec

KND  |  03. 03. 2019 09:05

Další ošklivý korejský pokus o auto. Za tři sta tisíc pro chudé dobré, za 540 tis. zdechlou atmošku a korejské čudo k tomu děkuji do hlavy jsem ještě pořádně nepraštil.

Odpovědět  |   | 
Ghostbuster  |  04. 03. 2019 03:12

Je fakt že třeba kyron byl hodně ošklivej ale byl to jeden z posledních poctivých offroadů to auto nebylo ani náhodou SUV mělo poctivej žebřiňák dole,redukci 1:2,5 a vzadu tuhou Danu 44 ( pro neznalce americká náprava kterou doteď amíci montujou do wranglera)a vpředu měl kyron aspoň dif Dana 35 (samozřejmě americkej)a motor 2,0 nafta od Mercedesu byl taky v pohodě jen ten kabát byl ošklivej ale je fakt že když sem ho poslal 17 cm nahoru a namontoval gumy o průměru 85 cm,rozšířil o 10 cm tak už to vypadalo podstatně líp a naviják vpředu tomu taky dodal hodně na vzhledu

Odpovědět  |   | 
Rosťa  |  03. 03. 2019 09:11

S Tivoli jsem ujel cca 600 km a naprostá spokojenost. Jediné mínus je zmiňovaný hluk od kol, přičemž i Mazda 6 má s tím měla problémy až do posledního faceliftu.

Odpovědět  |   | 
Petr Vaněk  |  03. 03. 2019 21:22

To můžetě s původní Ladou Nivou taky. A bude nejen spokojenost, ale dokonce i hrdost. ...Já bych to ale nechtěl, eee. Přijde mi to docela strašné. Za 199.000,- Kč jako alternativu do počtu možná. Víc od takového verglu neočekávám.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  04. 03. 2019 08:37

Predbehlo ma vcera jedno na dialnici v DE - na streche to este malo truhlu.

Chvilu som pozeral what the hell... nicmenej, nemecka SPZ, takze niekto si to asi uz kupil.

Mimochodom, materskou firmou SsangYongu je Mahindra, ta vlastni aj Pinninfarinu....

Odpovědět  |   | 
Jan  |  03. 03. 2019 10:37

To auto je uvnitř strašný

Odpovědět  |   | 
Peter  |  03. 03. 2019 11:09

Rozmýšlam kto si toto čudo za 540 000 kč može kupiť. Ved to je čista katastrofa a ešte k tomu to oranžové radio.Max rychlost 160 km/h ved taku rychlost dosahovali Škoda Favorit v 90.rokoch.Zrychlenie z 0-100 radšej ani nepišu ved to bude okolo 15 sekund takže z pripajceho pruhu na dialnici sa ani nezaradiš.Ak predaju 2-3 auta ročne penzistom tak možu byť radi.Čista katastrofa v 21.storočí.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  03. 03. 2019 11:19

Jak se pripojovala auta x let zpatky?

Odpovědět  |   | 
Peter  |  03. 03. 2019 11:23

Teraz je ta doprava x krat rychlejšia ako 20 rokov dozadu a je minimalne 5 nasobne viac aut ako volakedy.Len tych polskych kamionov su strašne vela.

Odpovědět  |   | 
Peter  |  03. 03. 2019 17:51

Autobusy a náklaďáky se taky připojují rychlostí 4sec/100? Notabene zvláště kolem měst,kde jsou věčně zácpy je to úplně nepodstatné.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  03. 03. 2019 12:03

Kde tam máš oranžové rádio? Neměl jsi na mysli klimatizaci? Jak často potřebuješ, v této kategorii aut, rychlost 160 km/hod a vyšší? Každý není závodník, jako asi ty, a hodně lidem stačí pohodová jízda. Třeba o to bude mít zájem ten, který chce mít bytelně a dobře vyrobené auto s kvalitními materiály, alespoň takto se to píše i v jiných testech tohoto auta.

Odpovědět  |   | 
Peter  |  03. 03. 2019 15:06

Ja nie som zavodník ale hovorim hlavne o bezpečnosti pri vychadzani na hlavnu,pri pripajacich pruhoch / aj v meste ked tam všetci valia 90-100 /,pri predbiehani traktora na okreskach atd.Bavime sa o aute za 540 000 Kč keby stalo povedzme 400 000 Kč nepoviem nič lebo u nas sa hovori aky peniaz taka muzika ale za tie prachy a ešte takato značka tak to je dosť vysoka cena.Ešte aj ten znak je škaredy a tie auta čo doteraz vyrabali /Rexton.../čisty hnus.

Odpovědět  |   | 
pacho  |  03. 03. 2019 15:26

takže auto za 400t, uz nemusí byť bezpečné??.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  03. 03. 2019 15:37

Jenže ono stojí od 349 900 Kč s tímto motorem, takže když nepotřebuješ nějakou extra výbavu, tak to je níže, než uvádíš. A nezapomeň, že ty nejdražší verze jsou 4x4 a jízdní srovnání je pro 4x4 s automatem, kde máš napsáno i v testu, že tuto variantu s manuálem nejde pořídit a jak víš, jestli s manuálem to již nepojede naprosto normálně, když kritika se snáší na špatné sladění automatu s motorem. A i v testu máš napsáno, které jsou nejbližší čtyřkolky a jaký mají cenový rozdíl. Navíc, jak je uvedeno, předokolky mají kufr 423 l, tedy o 95 l větší a maximálku 170 km/hod. A když se podíváš na výbavu, tak je již ve všech výbavových základech velice slušná. Takže ve vrcholné výbavě s předním pohonem a manuálem je za 464 900 Kč a připlatit si jde jen za vcelku zbytné nesmysly http://www.ssangyong.cz/files/Tivoli_price%20list... ...

Odpovědět  |   | 
žere mi klakson  |  04. 03. 2019 07:20

To je úplně super, když se do diskuse o autech montuje nějaký cucák, který nemá řidičák.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  04. 03. 2019 08:32

Ake plagaty mas na stene detskej izby?

Odpovědět  |   | 
eliška  |  03. 03. 2019 12:34

Bohužel zase jen další docela zbytečné auto pro městské a příměstské pozéry. Potřebuji na Šumavu malou čtyřkolku s manuálem a světlostí alespoň 180 mm. Ne tak malou jako je Ignis a ne tak velkou jako je Vitara nebo Duster. A nehodlám za ni platit jako za 500X. Kurňa, kde je nějaká rozumná náhrada za dvojčata SX 4 + Sedici?

Odpovědět  |   | 
Rosťa  |  03. 03. 2019 12:40

Tak si nech zvednout auto pdoložkami o 2 cm. Ssanyong to údajně nabízí bez problémů se zárukou (aspoň tak to je prezentované na polských fórech).

Odpovědět  |   | 
eliška  |  03. 03. 2019 13:10

a manuál co?

Odpovědět  |   | 
D2  |  03. 03. 2019 13:00

Vitara je jednoznacnym nastupcom povodnej SX4, mozno by to chcelo iba pozriet poriadne do udajov:
SX4 / Vitara
dlzka: 4150 / 4175
sirka: 1755 / 1775
vyska: 1605 / 1610
razvor: 2500 / 2500
rozchod: 1500 / 1520

Odpovědět  |   | 
eliška  |  03. 03. 2019 13:10

nechci turbo

Odpovědět  |   | 
D2  |  03. 03. 2019 13:22

- reakcia bola na zavadzajucu info ze aktualna Vitara je omnoho vacsie auto ako bola povodna SX4, objavuje sa to pomerne casto...
- atmosfera je v porovnani s turbom na tom horsie aj co sa tyka dynamiky aj co sa tyka spotreby...

Odpovědět  |   | 
eliška  |  03. 03. 2019 13:47

Tak zvenčí je Vitara možná větší jen o chlup, pocitově při řízení se ale tváří jako větší (a méně ochotná zatáčet). Ale vzhledem k tomu, že SX4 ani Sedici a ani Ssangyong turbenzín nemají, tak jsem ji zmínila jen jako příklad. Mimochodem, jezdila jsem s ní, stejně jako s Dusterem i s 500X. Vitara se diskvalifikovala z výběru už pocitem z jízdy. Chybí jí esprit SX4. A turbobenzín tu diskvalifikaci jen potvrdil. Diskuzi o kvalitách turbobenzínu nekomentuji. Prostě turbo se pro moje potřeby nehodí a basta. Kupuju za své, tak si snad můžu rozhodnout co, nebo myslíte, že ne?

Odpovědět  |   | 
D2  |  03. 03. 2019 15:21

Reagoval som vylucne na obvykle fakticke nepresnosti uvedenim faktov. Nic menej nic viac.

Odpovědět  |   | 
D2  |  03. 03. 2019 15:28

+ subjektivne hodotene nahodou
som majitelom
SX4 1.6 88kW manual 4x4
SX4 S-cross 1.4T 103kW manual 4x4
a mam pojazdene
Vitara 1.0T 82kW manual 4x4

Odpovědět  |   | 
homer  |  04. 03. 2019 03:32

by me zajimal ridic pro kteryho se nehodi turbo, to je jako napsat ze se pro nej nehodi barevna televize

Odpovědět  |   | 
šofér  |  04. 03. 2019 12:41

Vzhledem k tomu, že jsme doma přešli z SX4 na Vitaru čumím ..a nerozumím... Vitara blbě jezdí?? nechce zatáčet?? Fakt?? Tak za rok ježdění jsme si toho nevšiml...
také nesouhlasím, že atmosféra nejede, ano, jede jinak než turbobenzín, ale jede jako z praku, když se ji šlápně na plyn. A spotřeba?? No, my jezfíme od 5,8l (manželka) do 6,2( já když si zařádím)

Odpovědět  |   | 
R  |  04. 03. 2019 15:45

Atmosfera ve Vitare jede jako z praku? 😁 tak to auto nalozte 5 lidma, na strechu dejte box a do neho lyze a jedte do Alp. Nekdy bude i vytocena trojka malo ....😕😳 tim nehodnotim kvalitu a spolehlivost, jen fakt, ze proste nejede ani ve dvojkolce...

Odpovědět  |   | 
šofér  |  04. 03. 2019 21:28

A které auto, pokud ho naložíte po střechu, 5 lidí a ještě box na lyže prosím jede jako z praku ???? Jste na hlavu?

Odpovědět  |   | 
R  |  05. 03. 2019 17:15

Kazde co ma poradny motor, pane sofer....no comment

Odpovědět  |   | 
šofér  |  04. 03. 2019 12:34

SX4 má celkovou 4100mm, Vitara 4175mm.. ale jinak souhlas. Nicméně Vitara má lépe obstavěný prostor, je uvnitř větší.

Odpovědět  |   | 
D2  |  05. 03. 2019 09:10

ta dlzka to je take ako si kto vyberie, vraj (podla wiki pre EU-model):
Urban Line 4100mm
Outdor Line 4140mm
- moj technicak pre Outdoor Line pre zmenu pise 4120mm

Odpovědět  |   | 
Jirka.  |  03. 03. 2019 17:27

Osobně jsem přemýšlel z aut co se vyrábí. Nic se mi nelíbí jeden větší hnus než druhý. Motory tragické, prostor kufr posádka tragické. To mi pořád lépe vychází než dnešní produkce výkonové rozměrově 15 let jedno stare auto chevrolet suburban 8.1 litrů benzín rok 2004 4wD 2500ls. Prostě má to rám, poradny motor a přestavba na pořádný off není problém. Nic z nových aut mi to nenabízí, samej plast a čumák pomalu brousí asfalt.

Odpovědět  |   | 
JohnST  |  03. 03. 2019 18:19

Sang Song Tivole!! Paradna popelnica.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  03. 03. 2019 18:37

Na Škodu nadávate že je drahá a když přijde Ssangyong co je levný tak se vám taky nelíbí.

Odpovědět  |   | 
Jirka.  |  03. 03. 2019 18:44

Ono se každému nezavdecis. Pro lid atmosféra 1.6 a 2.0 benzín. Pro naftology 1.9 tdi rotacka kombi pro rodinu cena 400 tis s manuálem a slušnou výbavou. To chce lid což je 20 procent kupujících. Automobilky slyší na 80 procent zákazníků firemní flotily.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  04. 03. 2019 07:51

No, levný... Podívej se, co v té základní výbavě je. Sice oslňují zajímavostmi jako klimatizace a tempomat, ale už nemá centrální zamykání, rádio nebo takovou banalitu jako kryt kufru. Takže ve skutečnosti stojí první použitelná verze 380 tisíc, a to už jsme ve vodách zavedené evropské konkurence.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  04. 03. 2019 19:39

Dovolím si tipnout, že nějaké základní rádio to určitě má. Jinak k čemu by tam byly údaje o sériovém ovládání audia na volantu a USB, AUX? Chceš říci, že budeš ovládat "žádné audio" a nejde ani žádné dokoupit, když v žádné variantě není uvedená cena pro dovybavení? A ona je povinnost mít centrální zamykání s dálkovým ovládáním? Představ si, že to jistě centrální zamykání má, ale ovládané klíčem, jinak by tam nebyla ani položka "Automatické zamknutí dveří po rozjezdu". Evidentně se v tom vůbec nevyznáš...

Odpovědět  |   | 
MGRR  |  03. 03. 2019 20:59

Já Ssangyong dělám přes dvacet let, ale tohle bych si nekoupil, už vůbec ne jako nové... pokud vám to takhle stačí + obrovská ztráta hodnoty, doslova vyhozené peníze.

Raději např. Vitaru, S-Cross, ojetý Lexus RX, nový Duster....

Stačí jediná hodnota NM... k tomu vysoká stavba karoserie, to je asi vše. Před dvaceti lety OK, ale dnes ne, snad tak pro toho kdo hledá vyšší posed a nevytáhne paty z města.

Navíc je to výběhový, starý model. Sice facelift, ale staré auto do města.

Odpovědět  |   | 
Jano  |  04. 03. 2019 20:37

Uplny suhlas.

V použiteľné výbave dosahuje cenu Suzuki,
Image ziadny,

Motor príšerný.


Dnes je 21storocie, atmo motory- zvlášť s euro 6!!!! Su prežitok!!

Este tak euro5 sa dali, 6d temp je pre atmosféru smrť.

Pružne zrýchlenie na úrovni osla, spotreba na úrovni slona.

Servis ziadny.


Keby nastavili rozumne podmienky - napr servis zdarma alebo slušnejšiu záruku a zohnali nejaky slušný turbomotor - mozno by si par ludi dalo povedať.

Takto to skrachuje raz-dva

Odpovědět  |   | 
Anonym  |  05. 03. 2019 03:08

Tuto diskuzi si musim ulozit a vracet se k ni, kdyz me prepadne trudnomyslnost. Tak podle jednoho nazoru s timto autem nebude ridic schopny napojit se na dalnici. Dalsi by chtel, aby bezne auto nalozene 5 lidmi s rakvi na strese jelo jako z praku. Pro dalsiho je vubec jedinym pouzitelnym autem ze vsech 15 let stary Suburban. A korunu tomu nasadi pani, ktera indicko-korejsky vehikl znacky, kterou vetsina lidi nezna, oznaci za auto pro pozery. Uprimne dekuji vsem diskuterum; zprijemnili jste mi den.

Odpovědět  |   | 
Stanislav  |  06. 03. 2019 19:13

Podle obrázku jde o auto, které má prostornější karoserii, než je v Evropě obvyklé. Motor má ceklem slušný obsah. vypadá docela pěkně. Pro řadu lidí může představovat lákavou nabídku.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A
Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit. Ještě dlouho vám nenabídne vše

Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit.…

Nová generace Škody Octavia klepe na dveře. Ale teď už doopravdy. Testovacích prototypů se na cestách hemží spousta, věřit se jim ale nedá prakticky v ničem.

22.  9.  2019 | | 74 N/A
Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu v podstatě nemá konkurenci

Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu …

Tesla Model 3 by měla k prvním českým zákazníkům dorazit na začátku příštího roku. Elektromobil s obdobnými parametry za tyto peníze tu zatím nemáme.

3.  10.  2019 | | 147 N/A