TEST SsangYong Rexton G4 2.2 e-XDi 4x4 AT: Volání divočiny!

32 komentářů

Honza
21. května • 9:16

Recenze napsaná pěkně.
4 roky jsem měl SsangYong Rodius v plné výbavě. Pocitově skvělé svezení, úžasně prostorné auto (máme 3 děti).
Co mě dorazilo, že zespoda hnil jako plechovka. Nejprve jsme vyvařovali uložení nápravy nalevo, po roce napravo.
Servis v té době veškerý žádný, protože to nikdo neuměl. Zlobila elektronika a než přišli na to, co to je, stálo to ranec...

David
10. března • 19:48

Všichni co tady píšou názor by povinně měli na konci svých výlevů uvést základní specifikace svých současných vozidel která používají. ....:-))))))

mpolan
11. března • 8:14

A proč? Člověk s jiným nebo levnějším autem nesmí mít názor?

JirkaX
11. března • 12:50

Zkus se zamyslet, než něco napíšeš. Určitě měl na mysli např. první příspěvek a jemu podobné. To už není jenom o jiném názoru.

mpolan
11. března • 17:03

Skutečně? A čím se takový projev liší od tvých hloupě rýpavých poznámek, nebo od Bureše a jeho arogantní adorace Škody a VW? Taky jen názor, ne?
Možná by ses měl zamyslet sám a netvářit se jako mluvčí světa.

JirkaX
11. března • 17:21

Ok. V tom případě se nemáme o čem bavit.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
mpolan
12. března • 11:05

Nemáme, protože ty to neumíš.

lamal_SK
11. března • 12:43

Nie pretoze je obmedzeny na to aby pochopil, ze urcitej skupine zakaznikov to auto ponukne viac ako koncern, pripadne ine alternativy... preto musi pisat blbosti. Je fajn, ze je na vyber aj medzi autami, kt. su ine a myslia na jazdu v tazkych podmienkach v ktorej vydrzia kvoli technike dlhsie ako auta co tam maju dovolene zavitat len obcas...

JirkaX
10. března • 20:21

To by si brzo rozmysleli psát ty svoje bláboly. Často bych to viděl na kšilt dozadu a dvacetiletý bávo.

Dan
10. března • 17:52

Toto auto má několik prvků z mercedesu. Třeba motor to má ze starší generace mercedesu, interiér mercedes atd.
Už jsem s ním jel a je to velmi příjemná a pohodlná jízda. Auto má klasicky náhon na zadek a režim 4x4 lze použít do 70km/h a tento systém pohonů vydrží mnohem déle než nějaký Haldex či něco podobného. Jsou tam tři režimy těch pohonů: Winter a Offroad a Standart (prostě náhon na zadek). Má i dva režimy převodovky: Standart a Winter.

JK
10. března • 19:04

Nepiště tu prosím tak vulgární kraviny. Že minulá generace měla možnost na motoru vycházet z mercedesích výkresů je pravda, ale to je tak všechno. Motor se nepovedl ani tak a měl sposty chyb které SangYong nasekal. Teď už to nemá společného téměř nic ty, je to pouze vaše zbožné přání. Také o Vás netvrdím, že jste homosexuální milenec vraha Kramného. Tak se také nechlubte se svým paskvilním autem cizím peřím. Děkuji

Dan
16. března • 14:30

Ty jsi v tom někdy jel? Že jsi tak chytrý...

lamal_SK
11. března • 12:41

pacient, psycho :-D

Chose
10. března • 17:32

Recenze dobrá a nový Rexton dobře vystihuje, i to, že si tuto značku kupují znalci hledající dobrý poměr užitné hodnoty, kvality a ceny. Sám jsem tak udělal a rozhodně nelituju. A z těch blábolů teoretiků, kteří auta této značky ani nevyzkoušeli, bych si tedy rozhodně nic nedělal.

Dan
10. března • 17:53

Chose presne tak.

Milan
10. března • 14:32

Chybí max. rychlost a zrychlení.

JirkaX
10. března • 16:59

Já to vidím v tabulce technických údajů.

..-
10. března • 14:51

Záleží odkud fouká.

PanHajzl
10. března • 11:55

To by se me tak chtelo, furt resit, kdy muzu mit zaplou ctyrkolu a kdy ne. Myslel jsem,ze part-time 4x4 jsou uz jen u picupu atd. Tady bych rek,ze je ten system dost mimo

king014
10. března • 10:15

Ideální vozidlo pro africký kontinent nebo Asii, tohle prostě Evropana neosloví, je to taková divná kombinace luxusu a šuntu

R
10. března • 13:01

Prumerneho evropana to asi fakt neoslovi, ale sve kupce si to najde, to nepochybuji B-]

Michal Matějka
10. března • 9:38

Tak pokud byl autor článku fascinovám Rextonem, korejské šunty u něho budí zasloužený obdiv a korejská představa luxusu se snoubí s jeho vkusem, pak je tedy vše v pořádku a nadchne ho tradiční výrobce designových paskvilů. A ve zbytku světa budeme jen kroutit hlavami, co všechno lze za sponzorský peníz napsat. Jooo... novinařina je holt prostituce...

tom
10. března • 11:29

Tradicni vyrobce designovych paskvilu? Tim myslis mazdu? Je to sice tragedie, ale obcas taky udelaji neco, na co se da s privrenyma ocima divat

Fetr
10. března • 13:56

A teď ruku na srdce - Vám se od této automobilky vážně už někdy něco líbilo? A opravdu by jste svije poctivě vydělané peníze chtěl utratit za její modely?

Peter
11. března • 9:59

Naposledy som komentoval test Ssang Yong Tivoly ktory tu testovali za 540 00 Kč.A toto je presne to iste /akurat včera som ho videl vystavene v jednom OC/ takže staticke dojmy su že je to strašne velké SUV takže do mesta prakticky nepoužitelné.A presne ako píšeš može mať hocijaku dobru vybavu ale 99% ludi keby si im dal možnosť vybrat medzi tymto čudom a napr.Seatom Tarraco tak si radšej vybere Seat. Ja som pekne auto od Ssang Yong ešte fakt nevidel.Zaujimali by ma predajne čísla tejto značky v Europe. V Azii hlavne v Cine maju vraj radi vela chromu ale v Europe sa to už moc nenosí.Toto bude opať predajne fiasko ako všetky Ssang Yong-i.

Mara
10. března • 10:02

Další ubrečená princezna :D proč to, děti, čtete.. doporučuji přejít na mimibazar

Carbol
10. března • 22:26

Auto je jak papírový drak, toaletní mísa s kolečky. Pro slibotechny a nesvéprávné možná, většina lidí si to naštěstí nekoupí.

lamal_SK
11. března • 12:38

hlavne, ze ta to tak strasne rozculuje :-D

HAFTAN
10. března • 8:12

„A ty by sis to sám koupil, pisálku?" No jistě že ne, protože se celá redakce třepe na koncernové Kardiaky, Komiky a Chcaly. Vzhledem k okrajovosti automobilky SsangYong to ústřednímu řízení plátku nevadí a odměny za vychvalování koncernu tak budou v tučné výši vyplaceny :-P

Bureš.
10. března • 10:39

Měl by jsi si nechat zvýšit medikaci. Ty dávky co bereš jsou nedostatečné.

Mara
10. března • 9:05

Vzal sis dnes už prášky? :)

..-
10. března • 8:39

Myslíš, že se na tebe třepou? Na komickýho a pochcávanýho kardiaka? :-D

Doporučujeme

Články odjinud