TEST SsangYong Rexton G4 2.2 e-XDi 4x4 AT: Volání divočiny!

HAFTAN  |  10. 03. 2019 08:12

„A ty by sis to sám koupil, pisálku?" No jistě že ne, protože se celá redakce třepe na koncernové Kardiaky, Komiky a Chcaly. Vzhledem k okrajovosti automobilky SsangYong to ústřednímu řízení plátku nevadí a odměny za vychvalování koncernu tak budou v tučné výši vyplaceny

Odpovědět  |   | 
..-  |  10. 03. 2019 08:39

Myslíš, že se na tebe třepou? Na komickýho a pochcávanýho kardiaka?

Odpovědět  |   | 
Mara  |  10. 03. 2019 09:05

Vzal sis dnes už prášky? :)

Odpovědět  |   | 
Bureš.  |  10. 03. 2019 10:39

Měl by jsi si nechat zvýšit medikaci. Ty dávky co bereš jsou nedostatečné.

Odpovědět  |   | 
Michal Matějka  |  10. 03. 2019 09:38

Tak pokud byl autor článku fascinovám Rextonem, korejské šunty u něho budí zasloužený obdiv a korejská představa luxusu se snoubí s jeho vkusem, pak je tedy vše v pořádku a nadchne ho tradiční výrobce designových paskvilů. A ve zbytku světa budeme jen kroutit hlavami, co všechno lze za sponzorský peníz napsat. Jooo... novinařina je holt prostituce...

Odpovědět  |   | 
Mara  |  10. 03. 2019 10:02

Další ubrečená princezna :D proč to, děti, čtete.. doporučuji přejít na mimibazar

Odpovědět  |   | 
Carbol  |  10. 03. 2019 22:26

Auto je jak papírový drak, toaletní mísa s kolečky. Pro slibotechny a nesvéprávné možná, většina lidí si to naštěstí nekoupí.

Odpovědět  |   | 
lamal_SK  |  11. 03. 2019 12:38

hlavne, ze ta to tak strasne rozculuje

Odpovědět  |   | 
tom  |  10. 03. 2019 11:29

Tradicni vyrobce designovych paskvilu? Tim myslis mazdu? Je to sice tragedie, ale obcas taky udelaji neco, na co se da s privrenyma ocima divat

Odpovědět  |   | 
Fetr  |  10. 03. 2019 13:56

A teď ruku na srdce - Vám se od této automobilky vážně už někdy něco líbilo? A opravdu by jste svije poctivě vydělané peníze chtěl utratit za její modely?

Odpovědět  |   | 
Peter  |  11. 03. 2019 09:59

Naposledy som komentoval test Ssang Yong Tivoly ktory tu testovali za 540 00 Kč.A toto je presne to iste /akurat včera som ho videl vystavene v jednom OC/ takže staticke dojmy su že je to strašne velké SUV takže do mesta prakticky nepoužitelné.A presne ako píšeš može mať hocijaku dobru vybavu ale 99% ludi keby si im dal možnosť vybrat medzi tymto čudom a napr.Seatom Tarraco tak si radšej vybere Seat. Ja som pekne auto od Ssang Yong ešte fakt nevidel.Zaujimali by ma predajne čísla tejto značky v Europe. V Azii hlavne v Cine maju vraj radi vela chromu ale v Europe sa to už moc nenosí.Toto bude opať predajne fiasko ako všetky Ssang Yong-i.

Odpovědět  |   | 
king014  |  10. 03. 2019 10:15

Ideální vozidlo pro africký kontinent nebo Asii, tohle prostě Evropana neosloví, je to taková divná kombinace luxusu a šuntu

Odpovědět  |   | 
R  |  10. 03. 2019 13:01

Prumerneho evropana to asi fakt neoslovi, ale sve kupce si to najde, to nepochybuji

Odpovědět  |   | 
PanHajzl  |  10. 03. 2019 11:55

To by se me tak chtelo, furt resit, kdy muzu mit zaplou ctyrkolu a kdy ne. Myslel jsem,ze part-time 4x4 jsou uz jen u picupu atd. Tady bych rek,ze je ten system dost mimo

Odpovědět  |   | 
Milan  |  10. 03. 2019 14:32

Chybí max. rychlost a zrychlení.

Odpovědět  |   | 
..-  |  10. 03. 2019 14:51

Záleží odkud fouká.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  10. 03. 2019 16:59

Já to vidím v tabulce technických údajů.

Odpovědět  |   | 
Chose  |  10. 03. 2019 17:32

Recenze dobrá a nový Rexton dobře vystihuje, i to, že si tuto značku kupují znalci hledající dobrý poměr užitné hodnoty, kvality a ceny. Sám jsem tak udělal a rozhodně nelituju. A z těch blábolů teoretiků, kteří auta této značky ani nevyzkoušeli, bych si tedy rozhodně nic nedělal.

Odpovědět  |   | 
Dan  |  10. 03. 2019 17:53

Chose presne tak.

Odpovědět  |   | 
Dan  |  10. 03. 2019 17:52

Toto auto má několik prvků z mercedesu. Třeba motor to má ze starší generace mercedesu, interiér mercedes atd.
Už jsem s ním jel a je to velmi příjemná a pohodlná jízda. Auto má klasicky náhon na zadek a režim 4x4 lze použít do 70km/h a tento systém pohonů vydrží mnohem déle než nějaký Haldex či něco podobného. Jsou tam tři režimy těch pohonů: Winter a Offroad a Standart (prostě náhon na zadek). Má i dva režimy převodovky: Standart a Winter.

Odpovědět  |   | 
JK  |  10. 03. 2019 19:04

Nepiště tu prosím tak vulgární kraviny. Že minulá generace měla možnost na motoru vycházet z mercedesích výkresů je pravda, ale to je tak všechno. Motor se nepovedl ani tak a měl sposty chyb které SangYong nasekal. Teď už to nemá společného téměř nic ty, je to pouze vaše zbožné přání. Také o Vás netvrdím, že jste homosexuální milenec vraha Kramného. Tak se také nechlubte se svým paskvilním autem cizím peřím. Děkuji

Odpovědět  |   | 
lamal_SK  |  11. 03. 2019 12:41

pacient, psycho

Odpovědět  |   | 
Dan  |  16. 03. 2019 14:30

Ty jsi v tom někdy jel? Že jsi tak chytrý...

Odpovědět  |   | 
David  |  10. 03. 2019 19:48

Všichni co tady píšou názor by povinně měli na konci svých výlevů uvést základní specifikace svých současných vozidel která používají. ....))))

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  10. 03. 2019 20:21

To by si brzo rozmysleli psát ty svoje bláboly. Často bych to viděl na kšilt dozadu a dvacetiletý bávo.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  11. 03. 2019 08:14

A proč? Člověk s jiným nebo levnějším autem nesmí mít názor?

Odpovědět  |   | 
lamal_SK  |  11. 03. 2019 12:43

Nie pretoze je obmedzeny na to aby pochopil, ze urcitej skupine zakaznikov to auto ponukne viac ako koncern, pripadne ine alternativy... preto musi pisat blbosti. Je fajn, ze je na vyber aj medzi autami, kt. su ine a myslia na jazdu v tazkych podmienkach v ktorej vydrzia kvoli technike dlhsie ako auta co tam maju dovolene zavitat len obcas...

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  11. 03. 2019 12:50

Zkus se zamyslet, než něco napíšeš. Určitě měl na mysli např. první příspěvek a jemu podobné. To už není jenom o jiném názoru.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  11. 03. 2019 17:03

Skutečně? A čím se takový projev liší od tvých hloupě rýpavých poznámek, nebo od Bureše a jeho arogantní adorace Škody a VW? Taky jen názor, ne?
Možná by ses měl zamyslet sám a netvářit se jako mluvčí světa.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  11. 03. 2019 17:21

Ok. V tom případě se nemáme o čem bavit.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  12. 03. 2019 11:05

Nemáme, protože ty to neumíš.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest VW Amarok 3.0 TDI V6 4Motion Aventura: Všech pick-upů král

VW Amarok 3.0 TDI/190 kW 4M (minitest)

Volkswagen, nikoli bez souvislosti s novým emisním měřícím cyklem WLPT, pozměnil motorovou nabídku svého již deset let sloužícího pick-upu Amarok, který nyní nabízí v podstatě jediný motor. Nebojte se, jsou to dobré zprávy.

21.  3.  2019 | Petr Schnagl | 46 příspěvků
Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

19.  3.  2019 | Miro Mihálik | 13 příspěvků
Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (minitest)

Honda se u nové generace modelu CR-V vzdala naftového motoru. Alternativou je hybrid s velice slušným výkonem 135 kW, který mě fascinoval ve více ohledech. Hlavně pak technikou.

17.  3.  2019 | Jan Mička | 37 příspěvků

Nejčtenější články

Policie opět nasadila do akce šmírovací autobusy. Natáčela přestupky řidičů

Policie opět nasadila do akce šmírovací aut…

Policie opět vytáhla do akce autobusy, ze kterých v rámci speciální akce natáčela přestupky řidičů.

20.  3.  2019 | | 90 N/A
Z nabídky Škody Fabia už moc nezbylo. Nejsilnější TSI s manuálem končí

Z nabídky Škody Fabia už moc nezbylo. Nejsi…

Nejdříve na Slovensku, nyní už i v Česku. Škoda omezila nabídku modelu Fabia a motor 1.0 TSI s výkonem 81 kW je už možné kombinovat pouze s převodovkou DSG. To se odráží na základní ceně.

2.  3.  2019 | | 223 N/A
Maximálka 250 km/h už v roce 1979. Přesto okřídlená Škoda pohořela

Maximálka 250 km/h už v roce 1979. Přesto o…

Soutěžní prototyp 130 RS A5 dostal ve své finální verzi pozoruhodnou pohonnou jednotku 1.6 DOHC s výkonem 186 koní při 8500 otáčkách za minutu, přesto se mu zazářit nepodařilo.

24.  2.  2019 | | 21 N/A
Nový Hyundai Sonata je krásný a určený pro celý svět. Zatopí Passatu a Superbu?

Nový Hyundai Sonata je krásný a určený pro …

V Ženevě se Hyundai neukázal, to ovšem neznamená, že neměl pro svět přichystanou nějakou novinku. Poprvé tak odhaluje podobu nové generace modelu Sonata.

7.  3.  2019 | | 143 N/A
Škoda našla způsob, jak projet Evropu elektromobilem zcela bez starostí

Škoda našla způsob, jak projet Evropu elekt…

Se šéfem českého zastoupení Škodovky jsme si v Ženevě povídali o dalším rozvoji elektromobility v České republice. A má poměrně jasná sdělení.

7.  3.  2019 | | 102 N/A