TEST SsangYong Musso Grand 2.2 e-XDI (149 kW): Stojí málo, umí hodně, ale jen o ceně to není

14 komentářů

PanHajzl
16. ledna • 23:10

Asi by se dalo...az na tu ctyrkolku. Pevna 4x4 je na houno. Furt premejslet, kdy to zapnout, kdy to vypnout...abych nahodou nezkur...vil diferak. To uz fakt ne...

panHajzl
18. ledna • 21:20

jsem opravdu na autorevue? toto si ukazujeme na rc modelu s pětiletým synem, který by vám to vysvětlil.
zde prosím nastudujte a pak pište chytrosti:
https://www.autoforum.cz/technika/systemy-pohonu-4... ...

Ondráš
17. ledna • 11:05

A jseš si jist, že nemá mezinápravový diferenciál? Nedovedu si představit jak byl jinak šla připojit náprava při rychlost až do 70 km/hod. pokud by mělo auto jen natvrdo připojitelnou mezinápravovou spojku.

homer
17. ledna • 19:14

Mezinápravovej snese všechno, podělá se ten na nápravě protože valíš po blátivý polňačce zatočíš na suchou asfaltku a je hotovo.

petr r. (petrumr)
17. ledna • 19:54

ale jdi ty, pleteš si to s uzávěrkou diferáků

homer
17. ledna • 22:03

Jasně se podělá v uzavřeným stavu to snad na autorevue psát nemusim.

ACE
17. ledna • 8:34

Zapnout 4x4 a dif. není to samé

homer
16. ledna • 13:47

Stojí málo? 4x4 za milion není malá cena protože po záruce bude zůstatková hodnota směšná narozdil od všech ostatních pickupů na trhu. Takže teď něco ušetříš abys za pět let krvácel. Tomu říkám novinařina.

Stifler
16. ledna • 20:40

Vždyť tomu nerozumíš, tak tady nemachruj.

xXx
16. ledna • 14:54

Pro sebe si to nikdo kupovat nebude. Pro dělníky, kteří to budou mít na dojetí ideál. Pokuď se to moc brzy nerozpadne.

Kankunen
16. ledna • 16:16

Mě by zajímalo, co by s tím dělník vozil?

.
16. ledna • 21:36

Přijdu tě proplesknout a bude klid.

xXx
16. ledna • 18:27

Pro koho to tedy je, když v tom máš jasno?

homer
16. ledna • 23:45

Pro sedláka aby s jedním autem mohl na pole, do lesa, na pastviny , s vozejken pro krmivo a vodu i do města na nákup. Dělníci to užijou jenom v terénu jinak je praktičtější dodávka.

Doporučujeme

Články odjinud