Test Škody Octavia Combi 2.0 TDI 4x4 – za všechno se musí platit

JuDr. Dolfi  |  08. 07. 2013 13:57

hej vy rákosky votestujte verzi ACTIVE s motorizací 1,2TSI 66kW !!!!!!

Odpovědět  |   | 
Revan_21  |  08. 07. 2013 15:58

Docela bych chtěl vidět člověka který si kdy koupil octavii v základní výbavě a základním motorem :D Taková informace se nikomu nehodí protože si to v základu prostě nikdo neveme.... 75% prodáných octavek bude (jako doposud) v naftě a s nějakou střední výbavou

Odpovědět  |   | 
LOL  |  08. 07. 2013 19:05

já pár takových znám -. prostě chtěli "velké auto" (u mnohých se to dá číst jako "potřeba velkého kufru") a měli obsesi na škodárny (hraje v tom obsedantní pocit, že šáde je vrchol kvality).

To nic nemění na tom, že dnešní Oktávky se kupují už jen ze setrvačnosti, alespoň ve fleetech (což je těch 75% prodejů).

Odpovědět  |   | 
Revan_21  |  09. 07. 2013 20:47

To je ale uplně jedno kdo to kupuje bože:D To vám zase juuundaj dal něco do hlavy:D rozdělovat prodeje na firemní sektor a soukromej:D To je uplná hovadina.... Nikdo to nikdy nerozděloval, až ted korejci aby se jim trochu zvedlo EGO... Duležitá jsou prodejní celková čísla o kterých si korejci mužou oproti škodovce nechat jenom zdát.

Odpovědět  |   | 
LOL  |  09. 07. 2013 20:55

Jde o to, že do fleetů se pořizují i auta v jiné výbavě než holobyt. Já mám třeba soukr auto v plné palbě, ale moc podobných aut v okolí nejezdí, pokud to nejsou auta psaná na firmu.

Odpovědět  |   | 
Jarda  |  09. 07. 2013 21:07

A co stoji mercedes?

C kombi
od 830

E kombi
od 1060

Odpovědět  |   | 
x12345678  |  10. 07. 2013 06:52

no právě..."od"....
céčko bez hadru na sedadlech, s tempomatem, xenony, navigací je od toho OD hodně daleko.

Odpovědět  |   | 
Jarda  |  10. 07. 2013 09:33

kozu, tempomat, xenony, navigaciu nepotrebujem.

Taka normalna vybava klima, tonovane skla a to je vsetko.
Priplatil by som si za bezpecnostny paket (viac pevnostnych vystuh, lepsie brzdy) a komfortny paket (viac hlukoizolacnych materialov) ale to sa nepredava. Elektricke sracky nechcem ani okna nemusia byt elektricke, naco. Tie vystuhy by som chcel.

Odpovědět  |   | 
VB  |  08. 07. 2013 19:51

Muzu ti dat adresu na souseda :) pritom to je clovek slusne zaopatreny, ale kupuje si pouze cervene skodovky s pouze zakladnim motorem a skorozakladni vybavou :D uz ma doma holinu Yettiho, Fabky II, Octavky II a Roomstera Vsechny 1,2TSI a za yettim dokonce taha karavan :D

Odpovědět  |   | 
LOL  |  08. 07. 2013 19:52

zajímavým případ kombinované obsese

Odpovědět  |   | 
Clacsson  |  08. 07. 2013 21:29

Proč ne? Ne každý potřebuje na silnicích závodit jako pako a tohle mu poslouží k plné spokojenosti a vydrží dvakrát tak dlouho, než nějakej korejskej křáp.

Odpovědět  |   | 
VB  |  08. 07. 2013 21:50

Vis co, me je to jedno, at si kazdej jezdi cim chce, korejcum taky neverim a skodovku povazuju za v celku kvalitni. Mam zkusenosti s Octavii II sluzebakem, poslouzila, bohuzel me v krizovatce sundal mladej kluk se 107dmickou a vylomil kolo, jinak to auto nemelo moc problemu. Ale uz kvuli tomu karavanu si aspon do toho Yettiho poridit neco krapet silnejsiho :) Ale nejvic me udivuje ta zaliba v cervenych autech uz i favorita a felinu mel cerveny :).

Odpovědět  |   | 
x12345678  |  10. 07. 2013 06:55

Tahat karavan za 77kW je zhovadilost, omezující a ohrožující sebe a všechny kolem. Co když s tím nedejbože pojede do kopce?

Odpovědět  |   | 
Pavel F.  |  30. 12. 2013 10:54

No tak s tím pojede do kopce, no a co? Koho tím ohrozí?
Pokud máte na mysli předjíždění, tak asi bude vědět, kolik tam má kobyl, takže předjíždět v kopci nebude. Zboří se kvůli tomu svět?

Odpovědět  |   | 
roomstein  |  09. 07. 2013 19:14

To je přece jasný, vydrží to daleko, daleko víc, než korejskej křáp za polovičku, s trojnásobnou garancí a s víceprvkem v základu. No ni?

Odpovědět  |   | 
Revan_21  |  10. 07. 2013 14:53

tady je zas každej chytrej s víceprvkem:D Kdyby vám ale někdo neřekl jakej je v tom rozdíl tak by to nikomu ani nedošlo:D

Odpovědět  |   | 
pláša35  |  10. 07. 2013 21:18

Na základě čeho toto tvrdíte? Jakou máte Vy zkušenost?

Odpovědět  |   | 
Revan_21  |  09. 07. 2013 20:40

A kolik takovejch lidi je? 1-2 z 10... Bazary se hemží škodovkama ktery mají takovou tu střední výbavu (nebo slušnou příplatkovou) Takové články jsou psané pro většiny, ne menšiny...

Odpovědět  |   | 
LOL  |  09. 07. 2013 20:59

Jenže ty jsou dotažené z ciziny.

Odpovědět  |   | 
Revan_21  |  10. 07. 2013 14:52

Část z nich určitě.

Odpovědět  |   | 
Z  |  08. 07. 2013 15:03

Neskutecny s tou cenou. Vtipalci. Jeste ze je takova pekna konkurence. Ale stejne zacinam tech O3 vidat mraky. Lidi to kupujou i za ty prasule. Sprosty. Natahnout čecha na cene. V cizine si to poridi pak levneji.
A hlavne ta zadni naprava. To clovek nepochopi.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  08. 07. 2013 15:32

čtyřkolka má vzadu víceprvkovou nápravu

Odpovědět  |   | 
Revan_21  |  08. 07. 2013 15:46

Protože kupec není hloupej a je ochotnej si připlatit za kvalitu a taky nějaké to jmeno... Když někde řekneš že jezdiš v Kie tak se spoustu lidí začne křenit:D
Jinak jak řekl koleka nahoře... 4x4 má víceprvek.

Odpovědět  |   | 
LOL  |  08. 07. 2013 19:05

"kvalita a jméno"

řeknětě LOL!

Odpovědět  |   | 
Revan_21  |  09. 07. 2013 20:42

Jako nevim přoč se tomu smeješ? Začni být trochu objektivní... Škodovka je WV Group do ktereho patří samotne VW, Škoda, Seat, Audi... Mužeš opravdu říct že ty auta jsou šmejdy bez toho, aby tě to pálilo na jazyku?

Odpovědět  |   | 
Jarda  |  09. 07. 2013 21:37

Nemsui byt smejd ale su aj kvalitnejsie, uz len zarukou napriklad

Odpovědět  |   | 
Revan_21  |  09. 07. 2013 22:56

To že dostaneš 7 let záruku neznamená že je to kvalitní.... Na boty taky máš záruku a když je pudeš reklamovat tak ti řeknou že si je moc nosil, a pošlou tě do háje...

Odpovědět  |   | 
Jarda  |  10. 07. 2013 09:37

To nemyslis vazne, ze?

Vlastne potom zaruka je zbytocna, nie?

Odpovědět  |   | 
Revan_21  |  10. 07. 2013 14:51

Záleží na uhlu.... Zaruka 7 let od kii je jen a pouze prodejní tahák na duvěřivce.... už vidim jak za 5-6 let se ti na tom začnou kazit věci a ty duvěřivě pojedeš do servisu na záruční opravu... dokážu si představit co ti asi řeknou....
Jinak i u škodovky mužeš mít 5 let/100 000km záruku.

Odpovědět  |   | 
Jarda  |  10. 07. 2013 17:20

Kia s auz s atkou zarukou predava dlhsie a nikto sa na neuznanie nestazuje lebo tie auta drzia.

ANopak skoda svoje minimalne zarucne podmienky nedodrzuje ludia sa na diskusiach stazuju a tak by bolo priplatenie si na ubohych 5 rokov vyhodenim penazi.

Odpovědět  |   | 
Jarda  |  10. 07. 2013 17:23

Ubohe zadne napravy Skody Octavia po dvoch rokoch budu uplne vymlatene, teda samotna naprava, ramena, capy, tlmice a dokonca aj karoseria bude znicena od extremnych sil.

Teda uz samotne konstrukcia neumoznuje dat zaruku.

Odpovědět  |   | 
Dan  |  09. 12. 2016 11:34

Octavii Combi III 2.0 TDI 4x4 jsem si koupil už na jaře 2014 v Německu coby půlroční s 3.500 km (slevili 5.000 Eu)........ a problém žádný. Jezdím po dobrých silnicích - holt jsem si nekoupil teréňáka a znám dobré cesty - a nejezdím jako prase. dobré auto, jsem spokojen, dostatečně živé na přejíždění, v zimě super a báječná spotřeba.

Odpovědět  |   | 
LOL  |  10. 07. 2013 20:39

zde musím souhlasit, těch 7 let se vztahuje jen na některé komponenty, např. rádio má záruku jen 2 roky, motor tuším 5 let.

Nicméně i tak - většina závad na autě jde dnes buď za nekvalitními silnicemi (v ČR/SR) nebo za nekvalitním palivem. Teprve až potom následují "běžné" závady typu prasklý rozvoďák nebo uvařené turbo, pokud tedy auto není náchylné na nějakou notorickou bolístku (např. výfuky u starších Lagun apod.).

Odpovědět  |   | 
Jarda  |  11. 07. 2013 07:05

Mne je rozdiel co ma prevodvka zaruku 5 rokov a vyrobca ju uznava alebo 2 roky a vyrobca sa vykruca.

Skoda ma omnoho nizsiu kvalitu ako Kia. Donedavna len 4 hviezdicky plus ratingy spolahlivosti.
Ale v anglicku ked dostal Jeremy zaplatene tek Range &rover vysiel s rozbehom na travnaty kopec a X6 bez rozbehu nie, a yeti je podla neho tiez super. Anglicania ich vsetkych miluju.
http://www.youtube.com/watch...

Odpovědět  |   | 
Toman  |  08. 07. 2013 17:40

Zase za to dostaneš slušný auto. Do ceny se taky musí započítat i servis a i třeba to, že octávky neztrácí časem tolik na hodnotě, takže se pak dají slušně prodat. Spousta se jich stejně prodá v akčních nabídkách, kde bývá poměr cena/vybavení lepší než udávájí v základu.

Odpovědět  |   | 
LOL  |  08. 07. 2013 19:11

to už dávno není pravda. Servis je spíše dražší (a že to většina šádeservisů fláká jak může) a tzv "ztráta hodnoty" tkví jen v tom, že se olítaná ochta s třemi křížky na hrbu vylítanými po Praze "zrenovuje" na skorofunglovku 150 tisíc po důchodci z Vysočiny.

Navíc i v recenzi se píše, že O3 není stará dobrá O1. Od O2 se postupně šetří, utahují šrouby a nasazují kurvítka.

Odpovědět  |   | 
Revan_21  |  09. 07. 2013 20:44

Dobře ojetá OII fl. aby měla slušně nalítáno a s dobrou výbavou se pořád prodávají za 200 000 a vejš a to jsou roky 2009...

Odpovědět  |   | 
Revan_21  |  09. 07. 2013 23:14

Než zase někdo bude mínusovat tak aspon zapněte mozek a koukněte se na bazary:D
http://www.sauto.cz/osobni/detail/skoda/octav... ...

Odpovědět  |   | 
Jarda  |  10. 07. 2013 09:41
Revan_21  |  10. 07. 2013 14:49

Nejsem německy mluvící, ale pochybuji že to bude nějaká světoborná výbava, a má už i docela dost najeto....
Jak jsem psal... Auto která rozumě najeto a s nějakou střední výbavou.

Odpovědět  |   | 
Jarda  |  10. 07. 2013 17:25

Podla man ma nabehane na 4 roky malo cca 40 t rocne co je realne a zrejme nestocene a je poriadne vybavene.

Takych aut je tam viac.


Innenausstattung

Bluetooth
Bordcomputer
CD-Spieler
Einparkhilfe (Hinten)
El. Fensterheber
Freisprecheinrichtung / Mobiltelefonvorbereitung
Klimatisierung (Klimaanlage)
Servolenkung
Sitzheizung
Tempomat
Tuner/Radio
Zentralverriegelung

Außenausstattung

Elektrische Seitenspiegel
Leichtmetallfelgen

Extras

Nichtraucher-Fahrzeug

Sicherheit & Umwelt

ABS
ESP
El. Wegfahrsperre
Lichtsensor
Nebelscheinwerfer
Partikelfilter
Regensensor
Tagfahrlicht
Traktionskontrolle

Odpovědět  |   | 
Ondřej  |  08. 07. 2013 15:20

Cenotvorbě nerozumím. Asi proto, že existuje konkurence.

Odpovědět  |   | 
David  |  08. 07. 2013 16:26

..kristova noho, auťák za 800 tisíc a haubnu drží nějákej pochybnej drát :)). Už i základní golf má plynovou vzpěru. Ale jak je již v článku napsáno, prostě se šetřilo na věcech, které nejsou na první pohled vidět. Když nepočítám kupující s odpočtem dph, tak si to za tyhle prachy koupí leda cvok..

Odpovědět  |   | 
dacia  |  08. 07. 2013 18:25

aj Dacia má plynovú vzperu.

Odpovědět  |   | 
Revan_21  |  08. 07. 2013 18:45

NO LOL:D k čemu ti je plynová vzpěra?:D zachvilku to zacne tect a nebute ti drzet kapota nehoře

Odpovědět  |   | 
LOL  |  08. 07. 2013 19:21

Tvá zkušenost s koncernovou nekvalitou? Pozor na herezi, skončíš na hranici jak Žanek Husůj, a ten chěl jen reformovat církev..

Odpovědět  |   | 
Revan_21  |  09. 07. 2013 23:08

Dneska sem tu měl Velkého offroada (nebyl to WV group) a muselo se to podepřít klackem:D hádej proč

Odpovědět  |   | 
dacia  |  08. 07. 2013 19:21

héj, a to si ako na to prišiel? Oktavia je zvláštne auto, vzadu na kufry nebudie tiecť, ale na kapote áno. Alebo, že by to bolo zvláštnou logikou, veď aj na kufor mohli dať kľudne papek.

Odpovědět  |   | 
Revan_21  |  09. 07. 2013 23:09

Taky to jednoho dne odejde, a je uplně jedno jestli je to WV group, kia nebo honda.

Odpovědět  |   | 
james  |  08. 07. 2013 22:25

Revan tu obhajujes neobhajitelne, cena auta je taka aka je a uz podobnu drobnost ako plynova vzpera miesto palice by mala byt samozrejmostou, a ako poznamela nadomnou, ak to funguje vzadu tak to vpredu nema dovod byt ine

Odpovědět  |   | 
Revan_21  |  09. 07. 2013 23:12

Vídám i dražší auta které žádnou plynovou vzpěru nemají...
Soudit auto podle toho jestli má plynovou vzpěru v kapotě.... Za logana v plné "palbě" chtěj nějakej 270k... a v kufru má místo vzpěr obrovské kovové pružiny... a 270k není zrovna málo peněz.... ale nikde sem nečelt že by to nekomu vadilo.... To je zase jen hnidopišství v komentářích u škodovek.

Odpovědět  |   | 
james  |  10. 07. 2013 07:54

samozrejme ze neodsudzujem skodu za plynovu vzperu, pre mna je skoda relativne kvalitna znacka, a proste taketo nieco uz mohla dostat ako standard to som tym myslel. porovnat skodu a daciu no co ja viem, ved dacka je kvalitativne na nizsej urovni, vidno to aj na spracovani a hlavne je to mierene na uplne inu kategoriu ludi

Odpovědět  |   | 
Revan_21  |  10. 07. 2013 14:47

Nene já to neporovnával:D to bych si nedovolil.... Pouze jsem na to poukazal.
Ty plynové vzpěry jsou sice fajn věc ale jednoho dne prostě odejdou... a pak je problem na tom motoru něco dělat

Odpovědět  |   | 
LOL  |  08. 07. 2013 19:15

tohle bych nekritizoval, haubnu u svého auta zvedám jednou za 2 měsíce abych dolil vodu do ostřikovačů (vlastně jednou jsem navíc dotahoval matky u baterky a 2x měnil "řidičovu zhoubu" alias H7) a ač vzpěru mám, tak kdyby tam nebyla, tak bych toho vůbec nelitoval.

Jinak ale souhlas, takto předražený šunt si nikdo soudný nekoupí, snad jen šílenci co neumí řídit a mají pocit, že na horách nevyjedou s dvoukolákem malý kopeček.

Odpovědět  |   | 
foRt  |  09. 07. 2013 12:54

H7 jsou světla chudoby.

Odpovědět  |   | 
LOL  |  09. 07. 2013 21:12

X́enony jsou slepá cesta vývoje. A z hlediska efektivity a jednoduchosti servisu jsou klasické žárovky pro mě stále no. 1. Xenony poté, co jsem si kvůli jejich poruše nedobrovolně prodloužil služebku o den, už nechci ani vidět.

Odpovědět  |   | 
T00M  |  08. 07. 2013 18:53

Za ty prachy radši třeba:
Fiat Freemont 2.0D 170HP 4x4 automat,kůže,nav.,subw.,nejvyšší výbava lounge za 785000,- (zdroj www.fiat.cz)
Opel Insignia kombi 2.0D 160HP 4x4 kůže,nav, za 902 500,- (zdroj www.opel.cz)
apod.
Po poškádlení dealerů se cena pohne směrem dolů.
Vybírat je z čeho, výše zmíněné nemají plastové výplně dveří, nýbrž čalouněné. A člověk si nepřipadá jak v užovce.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  08. 07. 2013 18:58

A preco nie zrovna Mazdu6. Za tu cenu neporovnatelne ine auto.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  08. 07. 2013 20:04

4x4?

Odpovědět  |   | 
Tom  |  08. 07. 2013 20:04

4x4?

Odpovědět  |   | 
Tom  |  08. 07. 2013 20:04

4x4?

Odpovědět  |   | 
petr  |  09. 07. 2013 07:11

Za 900t. je na výběr i Subaru Outback, Legacy Combi nebo Forester s pořádným 4x4.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  09. 07. 2013 08:12

Tak ja uz od roku 2000jezdim s Haldexem, nejprve Skoda a ted Volvo a pro moje potřeby tenhle system zcela dostacuje (chalupa v Jizerkách v kopci).
A musim rict ze vyvoj Haldexu dost poskocil.. v první Oktavii 4x4 bylo slyset "chrupnuti" a muselo dojit k celkem velkému prokluzu. Ted tu zmenu ani nezaznamenam.
Ad. Subaru.... taky byl ve vyberu jak Forster tak Outback ale bohuzel jsem chtěl kombinaci 4x4, nafta (30tis /rok), automat (uz nechci jinak)....
P.S. kamarad u Legacy tusim 2010, nafta, uz ma treti spojku (ted uz to snad vypada v poradk)

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  09. 07. 2013 08:44

...silnejsi motor, lepsia vybava /pre niekoho/ dolezity automat...atd?
Okrem toho, 4x4 je v spojeni s mizernou svetlou vyskou u auta tejto velkosti na dve veci...

Odpovědět  |   | 
Vana666  |  09. 07. 2013 15:37

sníh a led ?

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  10. 07. 2013 10:25

Nemyslim. Zatial som nikde neviedel moderne auto, ktore by malo s trakciou na snehu a lade problem, na uplne hladkom lade sa plynule dokaze rozbehnut kazdy normalnejsi jedinec aj so starou feldou. No a ked uz teda pride na nejaky vyjazd hore na menej kvalitnu, resp.polnu cestu, viac svetlej vysky a retaz zajde rozhodne dalej (no ano, lenze to uz dnesny nagelovany debilek samozrejme nezvlada, preto mu treba dat huf elektroniky, ktora mu akurat h.vno pomoze). No a samozrejme ked to nahodou ide sem-tam aj dolu kopcom, tej retazi sa tak ci tak nevyhnete, ci uz mate hnane dve alebo styri kolesa -no a pokial mate hladky lad, cesta ide nahodou kusok z kopca a je tam zakruta, vyrypete sa prave rovnako.....mame taky pod chatou a pravidelne tam nejaky schumacher skonci. Zaujimave ze nijaky z nich nema problem vyjst hore.

Netvrdim ze auto, ktore ma 4x4 nie je lepsie, ale za tu zlozitost (navyse ked citam o tych vsemoznych senzoroch, cerpadlach, olejoch apod, sa mi dviha zaludok), kila naviac a to, ze to nema vacsiu svetlu vysku, ten priplatok naozaj nestoji, skratka sa tu rozhodne nejedna o nejaku super-hyper vyhodu (ina situacia je u dvojtonoveho SUV).
No a zima zrejme na tahanie obytneho privesu asi vhodnym obdobim nie je, ze.

Odpovědět  |   | 
Vana666  |  10. 07. 2013 11:00

Antiautomat: ty jsi neviděl auto které by mělo na sněhu problémy s trakcí? Možná žiješ v Africe ale u nás to určitě neplatí. Neexistuje ani čtyřkolka co by na sněhu občas nehrabala, natož dvoukolky. A nejedná se jen o výjezd prudkého kopce jedenkrát za zimu, ty propastné rozdíly v trakci jsou i při jakémkoliv běžném ježdění v zimních podmínkách

Jo samozřejmě když ESP a ASR přidusí motor tak ti kola opravdu nebudou prokluzovat, ale auto pak ani nejede

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  10. 07. 2013 14:55

Neviem ako Vy, ale ja som este nikdy 4x4 pri beznom zimnom jazdeni nepotreboval a to mam najazdenych 300.000+ (momentalne mam moje stvrte auto, prvym dvom sa o ziadnom ESP a ASR ani nesnivalo). Este raz pre tych co to zjavne nepochopili, netvrdim ze 4x4 neznaci iste vyhody. Ano, to je v poriadku, ale netyka sa to tohoto auta, tu je 4x4 v tomto prevedeni, ako som uz naznacil, dobre akurat na dve veci a zbytocnou investiciou. Dobre, mam tam trojliter a 500Nm plus, ok, nic nevravim.

No a samozrejme je to este dobre na to, ze si to spusta ludi kupi pre dobry pocit a nalepku na zadnom dekli ano.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  10. 07. 2013 15:18

nevím proč by bylo 4x4 zbytečné u auta s normální světlou výškou...
prostě obyčejné auto 4x4?
Ne vždy se člověk brodí hlubokým sněhem nebo v kolejích na polňačce a ono i když napadne pár centimetrů se 4x4 hodí, nejsme zrovna rovinatá země a už vůbec nemluvím o lidech co jezdí často na hory někam do kopců, ano kdo umí tak dojede i tak slušně daleko s dobrou gumou a různými asistenty, ale pořád je to se 4x4 jistější a bez nervů, že budu někde v kopci nandávat řetězy a zastavím ostatní. Ono stačí jet v zimě, když napadne, z Rokytnice přes Rezek a Vítkovice na Mísečky.. co mistrů volantu má problém.
A o tom, kolik lidí už jsme tlačili nebo tahali v kopci u chalupy na hlavní silnici ani psát nebudu. Prostě pokud na to jsou peníze, tak si myslím že je 4x4 dobrá investice.

Odpovědět  |   | 
pevb  |  10. 07. 2013 16:06

ty si asi z BA, ze? Kde vam nasnezi 5x rocne a hned je kalamita.

Odpovědět  |   | 
Vana666  |  10. 07. 2013 16:18

Antiautomat: dvoukolku a čtyřkolku střídám v zimních podmínkách přes deset let a rozdíly v jízdních vlastnostech jsou tak zásadní že bych už jiné auto než čtyřkolku nechtěl. A jezdím přitom taky jen po silnicích.
Nechápu jak můžeš říct že jsi 4x4 ještě v zimě nepotřeboval. Leda snad že na sněhu vůbec nepřidáváš plyn.

Odpovědět  |   | 
Z  |  09. 07. 2013 15:19

No hlavne ne fiat...
to zas prr

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  10. 07. 2013 10:41

noo, multijet a tdi....porovnanie by bolo rozhodne zaujimave a fiat uz nie je to co bol.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  08. 07. 2013 18:55

Cena je samozrejme uplne nerealna. V pripade nizich verzii mate holoauto, v pripade vyssich sa zase dostavate na uroven modelov, ktore su technicky aj vybavou daleko vpredu /a casto aj kvalitou/. Ak niekto za Oktavku, coby ´lacnejsi´ tuctovy derivat koncernu, je ochotny dat 600k+, je u mna /bez urazky/ po psychickej stranke nie celkom v poriadku. V oktavke uz dlhe roky jadzim a som s nou spokojny /tu sa vsak jednalo este o ´poctivu´ oktavku/, ale v tomto pripade je to predrazene az prilis, podobne ako s Rapidom. To uz mozem ist radsej po mazdu a hlavne bez strachu kolko zmetkov a nedorobkov si /bez priplatku/ odniesiem v aute z prveho roku vyroby, co je dalsia vec tak akosi typicka pre prave pre koncern, ze.

No a uvadzanych 900k je bez diskusie jednosmerka do blazninca.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  08. 07. 2013 19:07

většina lidí "normálních" není, možná tak 30% (spíše méně, po 40 letech výchovy ke kradení, je tu chytrých a morálních lídí opravdu pár procent), ale 70% jde vždy s davem a největší životní hodnoty má bůček a pivo, ono je to tak všude, ale tam kde 40 let nebylo nejvyšší hodonotou co mohu ukrást je dav kultivovanější, protože se to považuje za správné, čest má vyšší hodnotu, u nás dav považoval za správné si co nejvíce nakrást, čest je prázdé slovo, bude trvat několik generací než se to změní

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  11. 07. 2013 09:52

Vidno ze o onych Vami spominanych 40 rokoch nemate ani tusenia. Za take nieco by ste vtedy dostali taku basu ze az (nazyvalo sa to majetok v socialistickom vlastnictve). Vychove k spolocnemu vlastnictvu a ochrane vydobytych hodnot sa venovala nemala cast vyuky uz na zakladnych skolach, cize s prepacenim za vyraz klamete. Mozno to prameni z toho ze zijete v zajati toho propagandistickeho hnoja, ktory Vam a nam vsetkym systematicky bol aj je servirovany po prevrate, systemom ''lebo v televizii tak povedali, v kostole tak pan farar kazali...'' Dalej, vyrok ze moralnych ludi je tu len par percent je shopny napisat len chory mozog. A ked sme pri tom kradnuti, masovym rozkradnutim skor nazyvam to, co sa stalo po prevrate (dokazte mi ak sa v tomto mylim). Pripadne sa bezte opytat ludi na ulicu, ktori maju to stastie a zazili oba rezimy. Samozrejme dnes si otvaraju najviac hubu prave ti, ktori kradnut chceli, ale nemohli, resp.dostali za to co si zasluzili : budu plakat a nariekat ako im bolo zle, ako boli utlacani a neviem co este, ale priznat si za co vlastne dostali, to uz je akosi ina vec. No a s tym Vasim buckom a pivom je to tiez trochu nahnute, to co sa predava dnes v obchodnych retazcoch (predtym nez to 3x obehlo zemegulu a bolo 10x zmrazene a rozmrazene) sa masom nazvat neda, nakolko nasa vlastna vyroba bola zamerne zlikvidovana a nasledne po prevrate rozkradnuta, len aby mal zapad kam vyvazat ten ich hnoj (pozrite sa kto to vlastni dnes).

A ci sa to zmeni? Kde? V spolocnosti, ktora je posadnuta honbou za kapitalom? Prosim Vas..... Aby bolo jasne, neobhajujem ani jeden system - toto sa zmeni az potom, co sa spolocnost zbavi konzumneho sposobu myslenia a zivota, co sa casom stane nevyhnutnostou.

Odpovědět  |   | 
james  |  08. 07. 2013 22:31

tak to pozor, lebo aj mazda ma svoje nedorobky v podobe plavajucej kapoty a trasucich sa spatnych zrkadiel, korozia sa dostavi snad casom
sam kolega s plavanim kapoty a trasenim spatnych zrkadiel mal problem, ale ako pravy mazdista to sam pred sebou ospravedlnil, co je pre tuto skupinu fanatikov celkom priznacne

Odpovědět  |   | 
james  |  09. 07. 2013 21:31

tie minuska su od mazdistov alebo ktori menej chapavy jedinec moze dat minus na nieco co v reali existuje na CX5

Odpovědět  |   | 
Petr  |  08. 07. 2013 18:59

cena mluví za vše, nechápu dobrovolné kupující (dvojnásob když k tomu přídám problémy s kradením), je vidět, staré prodejní pravidlo, že většina lidí se rozhoduje podle pocitů/názorů, koupí protaženého golfa za cenu německého auta o třídu vyššího (Insignia, Mondeo)

Odpovědět  |   | 
LOL  |  08. 07. 2013 19:19

Jerevan ti ale napíše, že po 4-6-8 letech bude zůstatková cena vyšší (nechápu, já to u svého auta za 850 neřešil a neřeším, až jej budu měnit, tak si koupím zase takové, jaké budu chtít) a že "Kvalita je super."

Odpovědět  |   | 
Revan_21  |  09. 07. 2013 23:07

A JeLOL tady zase šíří sve chytré bludy:D Tady to ale zase smrdí vychloubáním "já u svého auta za 850"_DDD už je mi jasný proč sem chodíš

Odpovědět  |   | 
LOL  |  10. 07. 2013 07:29

Pouze jsem se ti snažil naznačit, že když kupuješ auto za necelé mega, tak nějakou zůstatkovou hodnotu neřešíš. Tu řeší lidi, co horkotěžko naškrábou 300 a příjem z prodeje starého auta berou jako příspěvek na koupi nového.

Odpovědět  |   | 
Revan_21  |  10. 07. 2013 14:45

Vtu chvilku to opravdu neřešíš, ale není nakonec docela fajn když pujdeš do bazaru (po nějaký rozumný době užívání auta) a dostaneš za něj třeba 200-250k?

Odpovědět  |   | 
LOL  |  10. 07. 2013 20:51

pro mě je rozumná doba užívání auta 8 let, a to ze 2 důvodů:
1. co nejvíce vytěžit vydané peníze (prodej auta po 4 letech je z ekonomického hlediska ten největší nesmysl)
2. každé auto co jsem vlastnil, mi těch 8 let bez potíží vydrželo.

Z toho plyne, že zůstatkovou hodnotu opravdu neřeším, staré auto prodám za cca 60-100 klacíků a za ty prachy pořídím sadu zimních gum a disků a další doplňky (střešní box apod.). Když náhodou něco zbude, tak manželce/dětem nějakou hezkou věc.

Auto je dnes spotřebák a náklady na něj je vhodné optimalizovat, ale určitě nikoli tím stylem, že už při koupi budu kalkulovat s prodejní cenou.

Odpovědět  |   | 
michal  |  22. 07. 2013 21:41

jen ze zvedavosti, kolik aut jsi takto uzival?

Odpovědět  |   | 
Lukas  |  08. 07. 2013 21:31

Cena silena, nocmene prunerny FLEET ma slevu 15%, pri trose snahy 20-25%, a v tu chvili se prumerna ambientka s 1.6TDI stava uz zajimavou volbou.....

Skoda uz delsi dobu spoleha na fleetove prodeje.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  09. 07. 2013 11:33

Nemš ty procenta trochu hodně nadsazené? Nedávno jsem měl v rukách tuhle nabídku pro naší firmu a ta byla dost vzdálená těmto hodnotám.

Odpovědět  |   | 
Destr  |  09. 07. 2013 17:14

Ani ne, kupujeme 1-2 auta ročně (tzn. opravdu malá flotila) a dle podmínek od 01.01.2013 máme 16,5% na objednávky dle ceníkových cen a 19,5 na již vyrobená (skladová) auta. Destr

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  09. 07. 2013 19:35

Samozřejmě, ale kde vzal těch 25%? Já měl na mysli nová auta, ne skladovky a podle toho, co psal, tak to vypadalo celkem jasně na nová auta. My jich v průměru kupujeme podstatně více, ale k 25% jsme se ani zdaleka nepřiblížili.

Odpovědět  |   | 
Lukas  |  09. 07. 2013 19:40

Spatna vyjednavaci taktika. :)

Dnes sou ochotny jit dealeri pri vetsimu odberu i do ztraty na aute, nicmene 20% na oktavku dolu je u odberu 10-15aut samozrejmost.

Odpovědět  |   | 
Lukas  |  09. 07. 2013 19:37

Nemam, kdyz jenom taxikari maj 16% na koktu a 18% na supa.

Kamarad kdyz si pred lety ovjednaval sluzebaka mela firma pred lety 20%dolu na fabii, nicmene tam byl celkovy odber docela velky...

V tyhle branzi sem se 10let pohyboval, tak vim co je realny....

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  09. 07. 2013 19:51

Jenže od té doby ceny docela klesly a dnes je to úplně jinde. K tomu výše, pochybuji, že naší majitele si neurvou maximum. Nejsou to žádní "hej počkej", žádná malá nemajetná soukromá firmička. Jako zaměstnanci máme možnost nakupovat za stejné ceny, jen navíc je daň.

Odpovědět  |   | 
mirek  |  08. 07. 2013 21:51

Design nové Octavie je z mého osobního názoru zastaralý. Když mne předjel nový liftback, nevěřil jsem svým očím, Octávka a její tvar víka kufru a světla, to vypadá zezadu jako snad deset let staré Audi A6, možná ještě hůře...Velkým problémem jsou pro mne prolisy kolem SPZ, které nedělají nic jiného, než že navozují dojem nabouraného plechu, nebo plechových vrat garáže...
Přední světla svou obrovskou prázdnou plochou připomínají dávný Favorit s obřími světly, které muselo studio Bertone "spolknout" při tvorbě karoserie, protože se muselo za socialismu vycházet ze světel, které Nový Jičín dělal pro Žiguli... Potkal jsem i lepší verzi, jako Combi na fotkách u článku, s denním svícením proužkem diod, při jízdě proti mně to vypadalo jako amatérsky přilepená diodová lišta na spodku světel...
Dalším pádem dolů v designu je interiér, připomínající přístrojovou desku starého Passatu...
Dnes jsem jel na kole kolem showroomu škodovky, kde stály venku Octavie II a Octavie III. Bohužel vypadala Octavia II exteriérem i interiérem jako luxusnější a elegantnější vůz.
Těšil jsem se na to, že nástupem Josefa Kabaně se škodovka dostane ještě výše a bude fakt hvězdou... dnes netuším, za co dostala Octavia III cenu německých designerů...
Podle zmínky, že Josef Kabaň bojoval u faceliftu Yetiho za přední charakteristické kulaté mlhovky a prohrál, nechci soudit Kabaně za design Octavie III a ani za ostatní facelifty.... Jestli bude celá produkce škodovky vypadat jako Rapid, tak to bude "úžasné"... větší a luxusnější auta vypadají jako low cost...
Nedávný poprask ve vedení koncernu VW ohledně příliš vysoké kvality škodovky, která málem přeskočila VW, zcela viditelně nese ovoce...
Jen nechápu, proč někdo zařízl slepici, snášející zlatá vejce... Škoda vynesla koncernu VW obrovské zisky a já osobně nevěřím, že se současná generace Octavie dostane mezi 10 nejprodávanějších aut světa, na to má příliš kvalitní a výbornou konkurenci...

Odpovědět  |   | 
dr 120l  |  09. 07. 2013 00:56

vzhled je věc těžce subjektivní, někomu se líbí někomu ne; ano lze vytknout malá utopená kola ("těžkej zadek" je bolest skoro všech škodovek) ale celkově jde o celkem usedlý design bez nějakých zásadních vad. Ta cena 4x4 je opravdu směšná, tyhle peníze za to dá málokdo

Odpovědět  |   | 
Ali  |  08. 07. 2013 22:30

Je to krásné a technologicky vyspělé auto, ale za 900 tisíc Kč bych si ho nikdy nekoupil. Za tyhle peníze se dá sehnat opravdu lehce ojetý VW Passat nebo Superb se silnějším motorem a takřka v plné výbavě. A samozřejmě se dají sehnat i desítky kombíků 4x4 mimo koncern, např. Opel Insignia atd.

Odpovědět  |   | 
dr 120l  |  09. 07. 2013 00:53

u nás už pár oct. jezdí ale nikdo se za mnou neotáčí ani u auta nedebatuje :( a to ani když vemu říďovu A6 ... nechci nějak sahat do svědomí autorovi, ale tahle věta s otáčením je v každé druhé recenzi (stejně jako měkčený plast a široký středový tunel s málo místa pro kolena), nešlo by najít zase něco jiného ... ?

Odpovědět  |   | 
Stefan  |  09. 07. 2013 09:11

že vás to ešte baví tento plátok by sa mal volať autoVWskodarevue.cz..

Odpovědět  |   | 
Revan_21  |  09. 07. 2013 20:37

Seš v katergorii Škoda.... jestli chces čist chválu na jiné auta tak si jdi do jinych kategorii Uplně jednoduché

Odpovědět  |   | 
jk  |  09. 07. 2013 10:24

...Prostě a jednoduše, se zadní nápravou je Octavia jízdně moderní auto, které nabídne dostatek komfortu a zároveň nadstandardní jízdní vlastnosti....
Tak tato věta by měla být vytesána do kamene . ....zatímco bez zadní nápravy Octavia nabídne komfortu o něco méně, ale pořád je to na světové úrovni...

Odpovědět  |   | 
Znalec  |  09. 07. 2013 10:26

Nechápu nářky na cenu. Auto je osazené výbavou, o které se škodovkám ještě nedávno ani nesnilo. Nejdřív to byly nářky na to, že VW škrtí škodovku a zakazuje tu nej výbavu do ceníku a když tam je a novinář dostane auto našlápnuté, aby to mohl otestovat, tak je tu zase brek na to, jak je to auto drahé, když si ho narveš vším.

Autorovo srovnání s Golfem je scestné - teď jsem proklikal konfigurátor VW v ČR a nový Golf Variant 2.0TDI 4motion (bez automatu) v plné palbě stojí 993.500,- Kč. Ano, je v tom celokožené vybavení, protože nenabízí kombinaci alcanatara/kůže, ale jinak je to v zásadě stejné. Vlastně jsem to neprocházel do detailu, jen jsem zaklikal všechnu výbavu. Jde trochu o princip. Mám na auto za milion a chci Golfa? Tak si ho můžu koupit. Mám na auto za půl míče a chci Golfa, tak si ho taky můžu koupit. Je to na každém z nás za co utratíme peníze.

Za mě je toto lepší možnost než u japonců, kde jsem výběrem výbav extrémně svázán.

Odpovědět  |   | 
motor  |  09. 07. 2013 12:31

Kolik se namerilo na brzde???? Slibocali jste mereni..ale v clanku zadna zminka...

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  09. 07. 2013 19:42

Ale výběrem výbavy jsi svázán i tady, neboť musíš kupovat v sadách mnohokrát něco, co bys v jednotlivostech nekoupil. Japonci zase dají prakticky v několika výbavách vše za výhodnější cenu. Zkus si pro představu porovnat současný Auris s Octavii, případně Golfem... a udělej srovnatelnou výbavu a potom porovnej cenu. Teď nehodnotím design. Napiš tady kam ses s cenou dostal.

Odpovědět  |   | 
Revan_21  |  09. 07. 2013 20:34

Myslíš třeba tvou noční muru že si ke Cantonu musíš vzít rádio? :D :D

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  09. 07. 2013 20:48

Proč odpovídáš na něco, co se tě netýká? Jak je tady všeobecně známo, na nové auto se nemáš šanci dostat, tak jen rýpeš a nediskutuješ. Ale abych nebyl jako ty, tak já mám nové auto, Škoda to není, neprošla v porovnání value for money a ani design nové Octavie se mi moc nelíbil a nevyhovovaly mi sedadla. Konkurence z mého pohledu mi nabídla lepší auto. Ještě ti pomůžu, nejsou to korejci, přestože proti nim vcelku nic nemám, a rozhodně nemám základní verzi bez pořádné výbavy.

Odpovědět  |   | 
Revan_21  |  09. 07. 2013 23:06

Jsi ve veřejne diskuzi tady se týká všechno každého... jestli si chcete povídat v soukromí tak si jděte chatovat na facebook
Nevím proč si pořád honíš tričko nad tím, že máš nové auto... Tady je ukázkový příklad kčemu je to jen dobré.... vychloubáš se na internetu a řikáš "ty nemáš na nové auto, já ano"
Když budu mít pul mega, tak si za pul mega nepudu koupit nové auto protože prostě za ty peníze nedostanu to co bych chtěl. Pujdu do bazaru kde si vemu za ty prachy témeř nové auto s lepším motorem a s podstatně lepší výbavou:D Co je na tom knepochopení? Nepotřebuji se vychloubat v hospodě před Pepou a Jardou "čumte, koupil jsem si nové auto" stím, jak mi budou závidět....

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  10. 07. 2013 11:17

Kdybys tady nepsal ty svoje pitomosti a diskutoval normálně k tématu, tak nemám důvod psát cokoliv o novém autě. Jenže ty si ty svoje žvásty nejsi schopen odpustit a stále ti nedochází, že kdo nemá hluboko do kapsy, tak si raději koupí nové auto a nebude se třást z toho, jaký kostlivec mu vypadne z jeho ojetiny. Už vidím, jak je všude spoust perfektních skoro nových aut za polovinu v bazarech. Fakt mne bavíš.
Navíc, kde vezmeš své skoronové ojeté auto, když by dle tvé rady lidé kupovali jen ojetiny?

Odpovědět  |   | 
Revan_21  |  10. 07. 2013 14:43

Tos mě naučil ty Protože díky lidem jako jsi ty už se tu normálně nedá diskutovat ) tak co se tím budu trápi.
Jinak si má slova, jako vždy uplně převrátil, nepochopil a ještě sis to přibarvil.
Já ale mluvil za sebe - protože Tys do mě narážel "že nemam na nové auto".

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  10. 07. 2013 21:21

Úsměvné tvé vylhávání se. Podívej se, jak ses do této diskuze zapojil. Pokud mne paměť neklame, tak to hodnocení jsi tady dostal již od hodně lidí a to mnohdy podstatně jadrnějším způsobem. Na rozdíl od tebe si pamatuji kdo a kde řešil to rádio. Já to nebyl, to jen pro tvou informaci. Proto jsem ti také napsal, jak je to s mým autem, aby ti bylo jasné, že tohle neřeším. To ti evidentně nedokleplo. Nic jsem nepřevrátil ani nepřibarvil. Tohle jsi použil jen ty v popisu, jak v hospodě....... Žij si dál ve svém světě a s touhou se do každého navážet a potom psát, že ty nic, to ten druhý.

Odpovědět  |   | 
Jarda  |  10. 07. 2013 21:34

No Revan je dost neobjektivny napriklad po tom co mi dnes napisal ze zaruka vlastne nema zmysel.

To je potom tazke diskutovat.

A potom Octavia nema plynovy pedal (komfortne na podlahe), nema zadnu napravu - v zakrute dviha zadnu nohu, a absencia plynovej vzpery zamena aj to, ze kapota za jazdy vibruje, auto nie je tak tiche. Nie je to jedno. Konecne jeho argument, ze sa kazi a oponoveni ze ved vzadu je aj u Octavie udava ze aj tak sa pokazia, no a? Lenze ta vpredu robi komfort a ziadna hrozna cena to nie je.

Inak neviem co mate vsetci s tou vybavou, stamvene skla a klimatizacia. Zidne prkotiny nepotrebujem. Ale pridavne vystuhy karoserie sa prikupit nedaju.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  10. 07. 2013 23:06

No právě, každý si koupí, co se mu líbí a tak to má být. Nepotřebuješ to, tak to nekoupíš. Já v tom žádný problém nevidím.

Odpovědět  |   | 
Jarda  |  11. 07. 2013 07:13

Vsetci kupuji len najlacnejisu desiatovu sunku (kupuju tuk a muku plus ecka) a normalnu sunku co je v pomere na maso lacnejsia preto ani nepredavaju.

Ja nechcem vo dverach dva elektromotorceky a reproduktory ale radsej dodatocnu vystuhu na pevnost a to ani neponukaju.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  11. 07. 2013 11:14

No jasně, ty chceš jednu výztuhu, potom ce najde někdo jiný, který bude chtít dvě výztuhy a další v jiném místě..... Takto to přece nejde řešit, to si můžeme začít kupovat kvůli bezpečnosti tanky a vše stojí peníze. Navíc sto lidí, sto chutí. Najdou se lidé, kteří budou chtít jinou výšku auta. Proč se mají tísnit ve Fiatu 500, když mají na výšku 210 cm. Řekneš, že si maji koupit větší auto, jenže on na větší nemá peníze.
Vše je o kompromisech a o penězích.

Odpovědět  |   | 
Jarda  |  11. 07. 2013 13:09

Dat miesto elektromotorcekov vystuhy je nieco ine ako urobit auto inej vysky.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  11. 07. 2013 14:00

Jenže jiní ty elektromotorky chtějí a jsme opět u toho, že pokud chceš něco bytelnějšího, musíš jít také do dražšího modelu.

Odpovědět  |   | 
Jarda  |  11. 07. 2013 19:23

Ti ini nevedia co chcu. Nie kazdy je odbornik. Ides a kupsi desiatovu sunku s E-ckami a mukou a lacnu, pritom drahsiu ako ozajstna sunka.

A tie drahsie auta, aj nove S-ko no, tam to tiez nie je ktovieco.

Ma len spodne nosniky, horne (nad kolesami) ako BMW 5 nie, v A stlpiku nie je tyc ale zvareny profil. V streche nie je prepojeny B stlpik - a mohla by byt vystuz pre toho kto nechce hore sklenu strechu. a podobne

Kludne by mohol byt pasive safety paket (dodatocne vystuhy) a neni, chcu predavat sprostosti pre hlupakov (elektromotorceky, kozu, snimac dazda, koberceky atd.)

Odpovědět  |   | 
st  |  09. 07. 2013 16:52

abych to shrnul, za pět litrů s lehkou nohou umí jezdit i O1.... takže se zas tak o úsporný vůz nejedná... a za 7 umí jezdit i 3-litrové BMW...
Na druhou stranu se jedná o velký vůz, který si spoustu zákazníků najde, k dokonalosti mu chybí jen dvě věci... vychytat pár míst v interiéru, což nejspíše spraví FL a pak cena... za skoro milión korun může mít člověk přeci jen jiné auto... na druhé straně proč prodávat lacině, když to lidi kupují....
Osobně by mě zajímalo jak je na tom O3 s použitím tlumících materiálů a z protikorozní ochranou. Zdali se zde šetřilo či nikoliv.
Předem děkuji za odpovědi.

Odpovědět  |   | 
jirka  |  09. 07. 2013 17:46

za ty prachy sedm osm let starý maserati a mám lepší výbavu. Nejlepší nápravu čili jehlicovou nic lepšího není. Lepší motorizaci a málo nalítáno plus exkluzivita.

Odpovědět  |   | 
Revan_21  |  09. 07. 2013 20:36

To si trochu ulítnul ne? Srovnávat maserati a škodovku, to by nenapadlo ani ty nejvetsi hatery co sem pisou:D :D :D

Odpovědět  |   | 
james  |  09. 07. 2013 21:29

alebo rovno za to 50 bicyklov a urobis si alternativu tour de france co ty na to :) . skutocne vyborne zrovnavanie z radu slabomyselnych

Odpovědět  |   | 
Jarda  |  10. 07. 2013 09:50

Co je jehlicova naprava?

Google to nepozna.

Odpovědět  |   | 
JirDiv  |  16. 07. 2013 11:03

Tak tohle by si měl přečíst každý, kdo slepě miluje škodovky. Ten chlapík má odvahu... ... klobr dolů! Fakt dobrý počteníčko! http://www.dfens-cz.com/view.php...

Odpovědět  |   | 
Tomáš  |  26. 07. 2013 21:57

Čtu nyní hodně o O3. Všude nacházím názory, jak si to vlastně člověk může koupit, když je řada jiných lepších aut. Může mi někdo poradit? Chci 4x4, kufr min. 500 l. Oktávku jsem si nakonfiguroval a se slevou se dostanu pod 700tis. Kč. Je nějaké jiné auto v této cenové hladině s 4x4 a kufr min. 500 l ? Díky za odpovědi.

Odpovědět  |   | 
Radon  |  30. 12. 2013 18:53

rad plno, ale všechno staré plečky Co Seat Leon ST? Osobně mám problém s designem palubovky, ale jinak hezké auto a akční ceny ...

Odpovědět  |   | 
Karonel  |  30. 12. 2013 20:59

Seat Leon kombi 1.6 TDI 4x4 je i v cenikove cene do pul mega - hezci, kvalitnejsi, lepsi jizdni vlastnosti a kufr mensi pouze o 1 litr, kdyz si koupis rezervu do OIII

Odpovědět  |   | 
Jeremy  |  30. 12. 2013 21:21

OIII tezi pouze ze setrvacnosti a urcite omezenosti ceskeho zakaznika. Ja bych bral Leon. Nenapada me jedina vec ve ktere je okta lepsi. Mam jiz 9 koncernove auto. Takze si umim vybrat a Leonu rikam skoropremiovka. To malo kdo vi. VW a Skodovka jsou v koncernu v jedne vetvi, a seat je s Audi. A on je jen nepatrny rozdil mezi Leonem a A3
Zbytecne opomijena znacka. Lidi jdou slepe pro Golfa nebo oktavku. Tolik cesky narod
Nerikam ze je okta spatna, ale chybi zakl veci v serii a vse se priplaci a pak trochu srdicko
A asi me ukamenujete, ale ja Seatu propadl a letos koupil 2, jeden soukr druhy do firmy. Jo jeste se mi libi bmw, ale na to nemam. Kupuju auta do pul mice a drazsi bych vlastne ani nechtel/nepotrebuji
Jo a vozy mi kazdy den delaji radost-dobre vypadaji a skvele jezdi a zadny problem a nic mi na nich nevadi
A i takhle jsem se k seatu vlastne dostal- vylucovaci metodou si nasel znacku, ktera mi nejvice vyhovuje-cenou, kvalitou, designem, kvalitou servisu, jizdnimi vlastnostmi, rizeni, razeni
Proc koupit neco kde uz me od zacatku bude neco stvat? Na to jsou to pro me velke penize

Odpovědět  |   | 
Petr  |  02. 01. 2014 01:38

přiznám se, že považuji podobné otázky za hloupé, vy opravdu nevíte jaké jsou alternativy k ochcávce III 4x4 nebo nám chcete tvrdít, že násobně lepší auto když má kufr jen 450 tak to je zásadní nedostatek..., nejraději bych vám podobná žádné znalosti neposkytoval, ale aby jste neřekl:
http://suchen.mobile.de/auto/limousine.html...

Odpovědět  |   | 
JohnST  |  30. 12. 2013 18:10

Neviem o com redaktor pise, ze chcel by iny prejav 150konoveho motoru. Uz vela krat bol zrovnavany benzin a diesel toho isteho vykonu a v zrychleni ani v nicom inom tam rozdiely neboli.(ked neberieme do uvahy zvukovy prejav) Redakcia je vysadena evidentne na dizle.

Odpovědět  |   | 
xman  |  31. 12. 2013 22:57

Proč to má furt volat ze starýho Yetiho? Golf7 je vývojově stejně starej a je někde úplně jinde. Že by nás soudruzi brzdili?

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Vylepšené Mini SE Countryman nás fakt bavilo! Tříválec do zásuvky má síly až až

Mini Cooper SE Countryman All4

Jen pár desítek hodin před tím, než Česká republika na vládním semaforu zčervenala, jsme si stihli odskočit do Německa na projížďku s vylepšeným plug-in hybridním Mini Countryman. A ta jízda fakt stála za to!

26.  9.  2020 | Jan Mička | 15 příspěvků
TEST Peugeot e-208 GT 100 kW: Cizelace městského auta pro nadšence

Peugeot e-208 GT

Peugeot 208 se prodává i v elektrické variantě. Zkusili jsme si kousek v nejvyšší výbavě GT.

24.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 13 příspěvků
Nový Hyundai i20 může vzbudit poprask! Řídili jsme prototyp s litrovým motorem

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Nový Hyundai i20 je očekávaným soupeřem fabie a spol. Přijede až v říjnu, my už jsme jej ale exkluzivně vyzkoušeli.

20.  9.  2020 | Jiří BaborskýOndřej Mára | 47 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je nové video z uzounkých ulic Štramberka

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je no…

Tatra Force může sloužit u armády i hasičům. Kopřivničtí nyní ubezpečují, že se dostane opravdu všude.

29.  8.  2020 | | 19 N/A
Kadera Vladimír
TatraVideo
Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. Projekt ale nakonec zatrhlo vedení

Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. …

Čtyřkolový symbol luxusního života v Československu se měl původně dočkat zásadní modernizace. Zdárný konec však nepřišel.

12.  9.  2020 | | 28 N/A
Fuglevič Daniel
LimuzínaVývojTatra
Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme v ní seděli! Levná není, stojí za to?

Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme …

Dost možná jde o nejdůležitější model v celé historii automobilky Škoda. Enyaq iV je první vůz Škoda od základu navržený jako elektromobil a dnes si v Praze odbyl světovou premiéru, my však měli možnost si jej do detailu prohlédnout už s předstihem.

1.  9.  2020 | | 174 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVCrossoverPremiéry
Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na dno. Místy to vypadalo, že vyletí z trati

Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na d…

Ostrá novinka naší domácí značky se podívala na slavný německý okruh. Pneumatiky vřískaly v podstatě neustále.

21.  9.  2020 | | 202 N/A
Kadera Vladimír
Octavia RSNürburgring
BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o praktickou Škodu. Neměl šanci uspět

BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o prak…

Dodávka s motorem uloženým vzadu pod nákladovým prostorem může na první pohled vypadat jako naprostý nesmysl. Když vám ale zoufale chybí prostředky na vývoj nového automobilu s vhodnější koncepcí, můžete si buď založit ruce za hlavu nebo to zkusit. V Bratislavských automobilových závodech si vybrali tu druhou možnost, proti státnímu plánování komunistického molocha však neměli šanci.

19.  9.  2020 | | 41 N/A
Mihálik Miro
DodávkyŠkodaUžitková autaRetro