Test: Škoda Yeti 2.0 TDI Bicolour - na vrcholu

59 komentářů

Astroid
22. září • 9:27

Chlapci,mám Yetyho 2.0 TDI 4x4 103kW výbava šampion,a absolutní spokojenost.5 roků a jediná závada v záruce(relé od ventilátoru odešlo),teď po 130t jedna žhavicí svíčka.
Projel jsem celou evropu a jezdím za průměr 5.3 l/100km.Nejlepší auto co jsem měl.Jiný už nechcu.Ast.

Berto269
9. července • 15:47

Díky dobrý tip na recenze. Parádně zpracované. Určitě může pomoct při výběru a rozhodování. Yetiho bych brala všema 10ti.

Maroks
8. července • 21:02

Zájemcům o hledání doporučení může stejně jako mně pomoci toto: http://www.aaaauto.cz/cz/recenze/skoda-yeti/art... ...

draw
1. srpna • 17:43

dobrý deň po prečítaní celej diskusie pridám aj ja svoje skusenosti.
najprv z historie : vlastnil som okolo 20 áut väčšinou audi, asi 2 pasaty (3 a 6) dve škodovky a jedna bola octavia tour, s ktorou som nemal najmensi problem a že dostávala zabrať :), po škodovke som si predminuly rok zakupil hyundai i30 , poviem vám , že to bola riadna fuška zohnať auto povedzme do 15 tisíc aby sa v nom snúbilu pohodlie, bezpečnosť, lahhká nadčasovosť, spotreba a spolahlivosť.... tak som obchádzal rôzne značky a vozil som sa tuším vo všetkom ( okrem pegueotov, to zrejme nebudú autá) nakoniec mi známi ukázal svoju yetinku tak som sa vybral na skušobnu jazdu no a už ju vôastním pol roka.
porovnanie napr z posledným vozom hyundai i30 1,4 mpi 85 kw sa hadam ani neda. najprv plusy hyundai - pekna karoseria, celkom uchadzajuci interier, dobrá záruka a servisná sieť. teraz mínusy - vysoká spotreba ( pomali o 2 l vyššia ako deklaruje výrobca, áno dosiahol yb som a málo vyššiu ako deklaruje výrobca ale za cenu jazdiaceho dôchodcu ) karoseria veľmi mäkká, pri zatváraní dverí to plieskalo ako konzerva, krátka 5 ka po dialnici pri 140 km a výš som bol pekne ohučaný. servisné intervali raz ročne 200 - 300 eur , no a vypalovanie stretávacích svetiel tak v priemere raz za 3 mesiace no a cena komplet vozu aj z výbavou bola cca 14 000 eur. tak som ho dal preč pretože ma to riadne točilo.
následne som zakúpil yeti 2,0 tdi 83 kw 4x2 city v svojej požadovanejj výbave cena faktúry 18 000 eur az doplnkami , plnohodnotna rezerva, folie, tazne, radio swing atd 19800 eur.
mám nabehaných na nom 13000km a uplna spokojnost, spotreba je príjemná, auto sa chová stabilne, chod motora kultivovaný, interier nemecký, karoseria pevná, fakt nemám k tomu čo dodať
minus by som dal jedine cene mohla byt o nieco nizsia a drahším doplnkom , snáď perlička chcel som medveda yetiho ako originál príslušenstvo a musel som si ho kúpiť za 34 eur, čo teda v tej cene uz mohlo byť, nič iné k nemu nemám čo dodať. teraz ho kúpil švagor 1,4 fsi má 5000 km naprostá spokojnosť.
takže čo dodať na záver - myslím si že vybrať si auto v priemere okolo 15 000 eur dá pekne zabrať, slubujú vám všetko ale málo čo dodržia takže až niekto poukazuje na vysokú cenu myslím , že až taká nebude pretože aj iné automobilky ponúkajú v podobných výbavách podobné ceny , trh je dohodnutý o tom niet pochýb.
a úplne na záver až sa nič neskazí tak budúce auto bude zasa yeti možno ešte vo vyššej vývave ( ceny pojdu dole) a možno po liftingu. prajem vámveľa šťastných km :)

martines
18. května • 21:17

tato skodovecka sa mi lubi aj cenovo vyhovuje len rozmyslam nad kufrom nieje maly ??? odporucate aj verziu 1.2 77kw ???http://autobazar.pozri.sk/vyhladavanie-ponuk/skoda/... ...

Monsinor
22. února • 14:28

3-[3-[3-[ tak tohle auto nikdy Yety to je vůz pro laiky ,strašné,strašné,strašné, jezdím s tím denně a radši koupím Dustera . To je hrozný vůz a ty prachy .

Jarda
7. února • 16:07

Dobrý den, v práci jezdím naftovou škoda yeti 4x4, 81 kw. Chci Vám napsat, že jsem snad nepoznal auto, které by topilo ještě hůře, než yeti, možná snad škoda 1203. V servisu se k tomu staví zády, že prý vše funguje jak má. Já osobně ale nechápu, jak může klesnout teplota z 90 stupňů třeba v rovinaté obci, kde jedete rychlostí 55 km/hod rázem na 60 stupňů, nebo při přibrzdění u trafiky a ponechaném motoru v chodu. Auto prostě netopí a vidím to na nějakou technickou závadu, ke které se škodovka zatím prostě a jednoduše nehlásí..... Je to vážně hrůza.

MARIO GERMANY
25. ledna • 10:56

HNUSNÁ KRABICE BEZ FANTAZIE,PŘÍSTROJOVÁ DESKA HNUS,AUTO PRO BLBEČKY,ANI POŘADNÝ TEREŇÁK,ANI AUTOBUS,ANI NORMÁLNÍ AUTO,PROSTĚ HYBRID OD NÁVRHÁŘE IDIOTA......B-]

Ladislav Kučera
5. února • 19:11

Mario, mohl bys mi prozradit, jaké auto vlastníš?

Yarda
8. ledna • 8:31

Škoda Yeti se mi (když se na ni dívám na ulici) docela líbí. Na rozdíl od Roomsteru - ten mi připadá jako - řekněme až moc osobitý. Možná, pokud se Roomster dočká faceliftu by se návrháři vzhledově mohli modelem Yeti inspirovat.

Pavel
8. ledna • 9:03

Mě by zase zajímalo věkové složení zdejších diskutujících.

Yarda
8. ledna • 9:16

A proč jako? Já jsem si, když jsem si chtěl koupit auto (nové, ale co nejlevnější, tak i tohle bylo mimo moje možnosti) četl diskuse o autech a získal jsem dojem, že každý lišák chválí svůj ocas.

Faust
7. ledna • 17:15

Ceníkové ceny škodovek budou vždycky problém - a když se člověk pustí ve velkém do objednávání mimořádné výbavy, dostane se pak hodně vysoko i přes poskytnutou slevu.
To je dlouho budovaný, vylepšovaný a odzkoušený způsob dosažení vyhodné ceny pro výrobce a to nejen VW, potažmo Škoda.
Pokud se však při objednávání výbavy držíte "při zdi" a hledáte nejlevnějšího prodejce dá se dosáhnout dosáhnout výrazných cenových úspor. Uvedu příklad. Za Yeti 1,8 TSI Active
+ tažný, mlha, 4 další repro, počítač,lišty jsem v II. pol. 2009 dal cca 490,5 tis. (bez radia), bez rezervy (lepicí sprej).
Po cca 16tis. km naprostá spokojenost, prům. spotřeba cca 7 - 8,5 litrů, motor tichej, ohromná rezerva výkonu, ideální pro tahání přívěsu. Při krátkých vjezdech do lesa haldex OK. Osobně mám averzi k naftě, ale i tak považuji rozdíl cen ekvivalentního naftovýho Yetiho (125 kw) a 1,8 TFSI za absolutně nepřiměřenej. Chybí mi akorát lokerní opěrka a tu si chci dodatečně dokoupit - už mam vyhlídnutou. Yeti doporučuji.

XKodl
7. ledna • 20:06

A nebo se také nemusíte držet "při zdi" ... v té době stačilo přidat padesát táců a mohl jste mít opravdové SUV, které v základu mělo i to rádio s CD a ovládáním na volantu, i tu loketní opěrku, i ten palubní počítač, i tu rezervu a spoustu další výbavy (automatickou klimu, tempomat, bluetooth handsfree, lepší 4x4) a pár dalších "drobností" jako je větší kufr nebo vyšší světlá výška ...

legnaw
7. ledna • 17:06

stale stare logo :((

Richard Černý
7. ledna • 15:47

To aby ho delali i se sklenenou strechou.... aby bylo dobre videt na ty blazny co za takove auto vyhodi tolik penez... furt je to jenom skodovka...

Richard Černý
7. ledna • 15:46

To aby ho delali i se sklenenou strechou.... aby bylo dobre videt na ty blazny co za takove auto vyhodi tolik penez... furt je to jenom skodovka...

Jirka
7. ledna • 16:06

Richarde, Richarde, ty palice dubová. Tohle může napsat opravdu jen ... no nic.
Ano, je to škodovka, ale taky VW. A třeba takoví Němci to dobře vědí a kupují...

Honza
8. ledna • 10:25

Je fakt že Škodovka je VW druhé kategorie a Němci to kupují že chtějí ušetřit .
Ale VW je vždy o poznání lepší než Škoda....

nick
7. ledna • 8:58

Drahá zplácanina-co dodat! :-))

Saša
26. března • 19:54

Jojo... Škodovkou tam a busem dom !!!

Yetiho tlapa
7. ledna • 15:32

Co dodat? Zes to videl leda na fotkach, jinak bys tohle z klavesnice nevypustil.:-P

Roman
6. ledna • 16:14

Za tu cenu koupím Mazdu CX-7 a to je opravdové a vybavené auto.

Pro autora
6. ledna • 10:15

Jenom takový komentář. Že má motor totožný zdvihový objem a výkon neznamená, že je to stejný motor. I kdejaký puberťák ví, že zrovna 2.0TDI 103 mělo řadu variant, stejně je to u 2.0TDI CR

praptak
6. ledna • 12:50

Ještě by autor měl opravit počet reproduktorů, Yeti Elegance jich má osm.

danero
6. ledna • 13:21

Autor píše že auto má příplatkový sound system :) takže tam těch 12 reproduktorů je..

iqlogic
7. ledna • 22:28

Len pre info ... reproduktory sú tam také isté ... tých 10k Kč sa pripláca za 1 pásmo navyše, konkrétne za 4 veľmi biedne stredové repráčiky, ktorých reálna hodnota je asi tak desatinová ;-)

MichalJ
17. ledna • 10:10

Není pravda - sound system má navíc 4 repro (tedy celkem 12) a hlavně 10 kanálový zesilovač.

jiri
6. ledna • 9:23

17" - opticky ok, vypada to lépe, ale na tech nízkoprofilech potom jezdit na našich tankodromech ? A navíc u plechovky, která se tváří jako teréňák.
Zlatý balóny

Jouza
6. ledna • 15:05

Jedna z vyhod Jetiho je, ze opravdu dokaze jezdit po nasich silnicich jak s komfortem, tak i se stabilitou ... dost me v tomhle udivuje co vse na tech rozbitych cestach vydrzi. Komfort se 17" nejsou problem ... tam je spis problem aby se nekde neodreli.

PetrLB
5. ledna • 22:25

Ty vago, skoro mičudu za Yettiho? Za Superb 4x4 (Haldex) ještě dejme tomu, ale ze jeti ? Jistě to není špatné auto, ale najděte mi důvod, proč jit do jeťáka a ne např. do Outbacka 2,0D (Active) - dá se celkem snadno sehnat nový u autor. dealera okolo 800k... S oběma povozy mám zkušenosti a volba je, alespoň u mě, jednoznačná ... Zdar, P.

Jarda
8. ledna • 21:47

Ach jo srovnáváš nesrovnatelné.
Nelze srovnávat ceníkovou cenu Zetiho a za co se dákoupit auto xxxx. Kupoval jsem loni Superba ceníková cena 1 000 050 - prodejní, když jsem řekl, že objíždím prodejce a ptám za kolik ho prodají tak sleva byla u nového dodávka do 6 týdnů 7-11 %. Pokud si ho objednám a nechám ho 2 měsíce v prodejně tak 15-23 %. To samé bude u yetiho Tedy ne 920, ale 720 t.

praptak
6. ledna • 12:58

Odpověd je jednoduchá, člověk si nemusí kupovat Škodu Yeti s takovou výbavou, tudíž auto bude levnější a bude mít i nižší provozní náklady.

Sandokan
6. ledna • 8:20

O minimálně 100.000 levněji se dá pořídit podobně vybavený Passat 4Motion nebo Tiguan. Proč kupovat předraženou kopii, když si můžu koupit levněji originál ;-)

praptak
6. ledna • 12:46

Podobně vybavený Tiguan bude stát o něco více než Yeti, stačí nahlédnout do oficiálního ceníku (na výbavu a příplatky), ve výbavě Sport & Style s tímto motorem stojí 747 700 Kč.

Sandokan
8. ledna • 12:41

Ještě pro zajímavost seznam skladovek Tiguanu: http://www.volkswagen.cz/page.php...

Sandokan
8. ledna • 10:48

Kdo uz nekdy kupoval nove auto dobre vi, ze cenikova cena neni cena prodejni ;)
Das Auto dneska dava vetsi slevy nez Simply Clever

Pete
5. ledna • 21:31

Vyhodte korektora. Platite ho zbytecne.

dzelot
5. ledna • 18:38

Kdo dá za takovou hračku 700 až 900 tisíc je silně vychýlený jedinec k přezkoumání. Nejvyžší výbava a za každý prd se připlácí s tím ať se jde škodovka vyfotit.

rohYpnol
5. ledna • 18:53

Proč proboha vychýlený?
Ceníková cena je jedna věc, reálná prodejní cena věc druhá. Není tajmstvím, že tyhle vrcholně vybavené verze se jako skladové nebo předváděcí nabízejí často s velmi zajímavými slevami.
Ve Švýcarsku si myslím, že se může jednat o jednu z nejprodávanějších variant. Tyhle výbavy nikdy nebudou určeny pro chudý trh typu ČR.

jaro
7. února • 20:52

Šmankote za tu cenu (bezmála meloun) pořídíš třeba dobře vybavené BMV X1 a samozřejmě celou řadu dalších SUV, které jsou o kousek dál.
Koupit se slevou předváděcí, skladový nebo mírně ojetý vůz - to přece není argument - to můžeš takto koupit skoro každé auto

jarecek
5. ledna • 18:30

ferovej test .. a jen tak novinarsky: docela cool mezititulky :)

Sprint
5. ledna • 17:51

Jediný co bych na tomhle Yetim vyměnil by byla barva. A mohl by jít do garáže ihned. B-]

Xaver
16. února • 18:27

Dlhsiu dobu som zvazoval kupu auta a kedze nie som najmladsi chcel som nieco vyssie. Uvazoval som o vselicom a tiez skusal vselico az do doby kym som nevyskusal Yeti. Vlani som si teda kupil Yeti 103 kw 4x4 Mont Blanc ako predvadzacku - navyse s Bolerom a v automate, kedze cena bola prijatelna - pridal som nerez pedale a vyfuk. Zatial je tam nieco cez 15 tisic km. S mojou "krabickou" som zatial velmi spokojny. Napriek rozdielu v realnej spotrebe a tej pocitacovej je aj spotreba vcelku umerna vacsiemu odporu karoserie pri vyssich rychlostiach. Zastavam nazor, ze kazde auto si najde cestu k urcitemu okruhu priaznivcov, casto vsak ti, ktori si i trochu drahsie auto dovolit nemozu - velebia tie najdrahsie a degraduju tie dostupnejsie.

véna
5. ledna • 17:54

Za ty prachy? Jsi asi hodně za vodou. To bych šel radši do Subaru. Aspoň dostanu pořádné auto

Jirka
7. ledna • 15:57

Proč Subaru? Nemyslím, že ve stejné cenové hladině bude lepší.

rohYpnol
5. ledna • 18:50

Jenže Subaru bude mít provozní náklady zcela jinde. A to nemluvím o tom, že se Subaru je alespoň podle internetových ohlasů opravdu hodně majitelů nespokojeno.

john
5. ledna • 20:24

a kde máš ty diskuse, v okolí kdo má Subaru tak vše OK

rohYpnol
5. ledna • 21:32

Stačí pohledat. Jen zmíním přístup a postoj např. k nekvalitnímu reznoucímu výfukovému potrubí a dalším dílům. Kdo bude chtít, podrobnosti si najde.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Subaru
6. ledna • 12:18

:-D:-D:-D
Ano, cakal som ten argument s vyfukom. ;) Ale to je tak vsetko s cim Subaru malo problem. Malo.
Po vsetkych ostatnych strankach si majitelia Subaru LEN A LEN pochvaluju! A ked sa uz uboho ohanas pojmom "pohladaj si na nete", tak ty si pohladaj nazory rakuskych, nemeckych a svajciarskych majitelov Subaru na tamojsich forach.:-D

rohYpnol
7. ledna • 20:27

Zkušenosti MAJITELŮ Forestru aktuální generace :
1) majitel 1
Každopádně KOROZE. Silně rezaví výfuk, brzdové kotouče a chytá to i nápravy. Takové rezavění jsem u nového auta nikdy neviděl, na výfuku není prakticky žádná antikorozní ochrana.
Po roce a půl je VÝFUK KOMPLETNĚ REZAVÝ a odpadávají z něho kusy rzi. Moc určtitě nevydrží a nový je pěkně mastný.
Také odcházející spojka u dízlu je docela problém...2) majitel 2
Reazavějící podvozkové části-těhlice, kotouče, kompletně celé výfukové potrubí.
Klimatizace absolutně nechladí na nastavenou teplotu, venku je 28, klimu máte na 26 a je Vám zima jak v říjnu u Severního moře, to samé platí u topení v zimě.
Vysoké servisní náklady v porovnání s Toyotou a stejným modelem RAV 4.
MŮJ ZÁVĚR PRO SUBARU FORESTER, UŽ NIKDY VÍCE VŮZ TÉTO ZNAČKY!!!!!3) majitel 3
MÉ PRVNÍ A POSLEDNÍ SUBARU !
UŽ NIKDY SUBARU !zdroj: MACZKde tedy je ta spolehlivost a trvanlivost?

PT
8. ledna • 10:24

A ty si myslíš, že Škodovka je na tom líp ? Přečti si Škoda forum:"Řekl bych, že to byl špatný kus, prostě smůla... Měl jsem Roomstra HTP, odešly mi 2 svíčky. První při rychlém vyjíždění - odbočování do leva do mezery z vedlejší silnice na rušnou. Dost nepříjemné... Byl tam problém s výrobcem. Od 2007 se montovala jiná značka. Jinak absolutně bez problémů, spokojenost. Známá kupovala 2 měsíce po mně Rommstera 1,4. Měnili jí v záruce komplet elektriku, pak blblo vyhřívání zrcátek, pak stahování oken... Byla z toho nešťastná. Stále se mě ptala co moje auto. Prostě chytla špatný kus. Myslím, že je to stejný případ. "problémy 1.2TSI:
"Všechny tyto problémy souvisí zřejmě s použití nekvalitních materiálů (levných). U rozvodů je to naprosto jasné, ty se natahují a výměny už tady popisují jiní kolegové a přímo píšou že servis jim je vyměňuje za "neprodlužující", a problém se sacímy ventily, ty se zaklepávají do sedel v materiálu hlavy tak jak to bylo u motorů na LPG a výsledkem je nedovřený ventil, který se podpálí. ""Muj otec si zakoupil Yety 1.2. První dojmy byly velice pozitivní. Auto má asi 6 měsíců, najeto 7800 km a u auta totálně odešla spojka. Tak zavolal servis asistanc, auto si odvezli a pak přišla studená sprcha .volal škoda servis ,že kompletně shořela spojka a závadu neuznají na garanci.že si to způsobil sám stylem jízdy . Tak docela drahý svezení .Otci je 60 let a jezdí zhruba 40 let .Škodovce asi dochází kačky ,tak se z lidí snaží tahat peníze jak to jen jde.""Před čtrnácti dny jsem po dlouhé době pígloval Yetinu a narazil na korozi prahu. Koukám na to a byl jsem vytočený do červeného pole (mám diesel tak to červené pole nemám vysoko).""Vsiml jsem si, ze se mi drzi voda pod zadnima pravyma dverma. To same se mi stalo u fabie, nejdriv pretmelili calouneni zandnich dveri a po 4 letech museli udelat vsechny. Ale ve vnitr mam sucho. Jen na prahu je kaluz."

Luboš
23. října • 9:07

Zdravím, mám stejný problém u Yetiho,drží se mi voda pod PZ dveřmi,včem je prosím problém?Nikdo mi nedokáže poradit.Byl bych moc rád za odpověď na meil.Děkuju

tom
7. ledna • 23:37

no pokud znas jen ty 3 nsdpokojeny majitele, tak to je slusny procento vzhledem k prodanejm foresterum ne? :-)
mne se teda forester nelibi, proto mam uz za asi 10 let 4ty subaru outback a nemuzu si stezovat .. samozrejme v par vecech, tykajicich se provazani ovladani s autem, trosku zaspali a newkdo uz je i u beznejsich aut predbeh, ale motorove a provozne jsem s tim nikdy zadnej problem nemel .. samozrejme na bezny problemy s nejakym tesnenim, loziskem atd .. ale ve 200tis km mi to prijde normalni u vsech aut
ted mam outback 2011 v benzinu + bezestupnovou prevodovku a az na to, ze to ma tvrdej podvozek jak prase je to perfektni tramvaj :-)

rohYpnol
8. ledna • 12:02

Jenže to jsou 3/4 majitelů, kteří se podělili o své uživatelské zkušenosti!
Což rozhodně neplatí u Yeti, kde je opravdu spousty majitelů spokojených. Navíc Yeti (v běžných verzích) není vůz za 3/4 mega!
To, že jsi spokojený majitel Outbacku ti nikdo nebere (jen aby ti to i vydrželo...), ale Forester současné generace je zmetek a nespokojenost majitelů je pak naprosto dotažena přístupem sutorizovaných servisů.

Jenyk
6. ledna • 17:59

A spojka u nafťáků, to také není pravda? To že Subaru jde s kvalitou dolů je prostě smutná pravda.

rohYpnol
6. ledna • 20:53

Ano, to je další z mnoha věcí.
Nebo životnost kotoučů...

Jirka
7. ledna • 14:50

Váhal jsem loni v létě mezi Yeti 4x4 a Foresterem. Vyhrál Yeti, se zpracováním interiéru, hlučností, místem pro nohy, zrychlením i pocitem z jízdy minimálně o třídu lepší než Forester.

Doporučujeme

Články odjinud