Chlapci,mám Yetyho 2.0 TDI 4x4 103kW výbava šampion,a absolutní spokojenost.5 roků a jediná závada v záruce(relé od ventilátoru odešlo),teď po 130t jedna žhavicí svíčka.Projel jsem celou evropu a jezdím za průměr 5.3 l/100km.Nejlepší auto co jsem měl.Jiný už nechcu.Ast.
Díky dobrý tip na recenze. Parádně zpracované. Určitě může pomoct při výběru a rozhodování. Yetiho bych brala všema 10ti.
Zájemcům o hledání doporučení může stejně jako mně pomoci toto: http://www.aaaauto.cz/cz/recenze/skoda-yeti/art... ...
dobrý deň po prečítaní celej diskusie pridám aj ja svoje skusenosti.najprv z historie : vlastnil som okolo 20 áut väčšinou audi, asi 2 pasaty (3 a 6) dve škodovky a jedna bola octavia tour, s ktorou som nemal najmensi problem a že dostávala zabrať :), po škodovke som si predminuly rok zakupil hyundai i30 , poviem vám , že to bola riadna fuška zohnať auto povedzme do 15 tisíc aby sa v nom snúbilu pohodlie, bezpečnosť, lahhká nadčasovosť, spotreba a spolahlivosť.... tak som obchádzal rôzne značky a vozil som sa tuším vo všetkom ( okrem pegueotov, to zrejme nebudú autá) nakoniec mi známi ukázal svoju yetinku tak som sa vybral na skušobnu jazdu no a už ju vôastním pol roka.porovnanie napr z posledným vozom hyundai i30 1,4 mpi 85 kw sa hadam ani neda. najprv plusy hyundai - pekna karoseria, celkom uchadzajuci interier, dobrá záruka a servisná sieť. teraz mínusy - vysoká spotreba ( pomali o 2 l vyššia ako deklaruje výrobca, áno dosiahol yb som a málo vyššiu ako deklaruje výrobca ale za cenu jazdiaceho dôchodcu ) karoseria veľmi mäkká, pri zatváraní dverí to plieskalo ako konzerva, krátka 5 ka po dialnici pri 140 km a výš som bol pekne ohučaný. servisné intervali raz ročne 200 - 300 eur , no a vypalovanie stretávacích svetiel tak v priemere raz za 3 mesiace no a cena komplet vozu aj z výbavou bola cca 14 000 eur. tak som ho dal preč pretože ma to riadne točilo.následne som zakúpil yeti 2,0 tdi 83 kw 4x2 city v svojej požadovanejj výbave cena faktúry 18 000 eur az doplnkami , plnohodnotna rezerva, folie, tazne, radio swing atd 19800 eur.mám nabehaných na nom 13000km a uplna spokojnost, spotreba je príjemná, auto sa chová stabilne, chod motora kultivovaný, interier nemecký, karoseria pevná, fakt nemám k tomu čo dodaťminus by som dal jedine cene mohla byt o nieco nizsia a drahším doplnkom , snáď perlička chcel som medveda yetiho ako originál príslušenstvo a musel som si ho kúpiť za 34 eur, čo teda v tej cene uz mohlo byť, nič iné k nemu nemám čo dodať. teraz ho kúpil švagor 1,4 fsi má 5000 km naprostá spokojnosť.takže čo dodať na záver - myslím si že vybrať si auto v priemere okolo 15 000 eur dá pekne zabrať, slubujú vám všetko ale málo čo dodržia takže až niekto poukazuje na vysokú cenu myslím , že až taká nebude pretože aj iné automobilky ponúkajú v podobných výbavách podobné ceny , trh je dohodnutý o tom niet pochýb.a úplne na záver až sa nič neskazí tak budúce auto bude zasa yeti možno ešte vo vyššej vývave ( ceny pojdu dole) a možno po liftingu. prajem vámveľa šťastných km :)
tato skodovecka sa mi lubi aj cenovo vyhovuje len rozmyslam nad kufrom nieje maly ??? odporucate aj verziu 1.2 77kw ???http://autobazar.pozri.sk/vyhladavanie-ponuk/skoda/... ...
3-[3-[3-[ tak tohle auto nikdy Yety to je vůz pro laiky ,strašné,strašné,strašné, jezdím s tím denně a radši koupím Dustera . To je hrozný vůz a ty prachy .
Dobrý den, v práci jezdím naftovou škoda yeti 4x4, 81 kw. Chci Vám napsat, že jsem snad nepoznal auto, které by topilo ještě hůře, než yeti, možná snad škoda 1203. V servisu se k tomu staví zády, že prý vše funguje jak má. Já osobně ale nechápu, jak může klesnout teplota z 90 stupňů třeba v rovinaté obci, kde jedete rychlostí 55 km/hod rázem na 60 stupňů, nebo při přibrzdění u trafiky a ponechaném motoru v chodu. Auto prostě netopí a vidím to na nějakou technickou závadu, ke které se škodovka zatím prostě a jednoduše nehlásí..... Je to vážně hrůza.
HNUSNÁ KRABICE BEZ FANTAZIE,PŘÍSTROJOVÁ DESKA HNUS,AUTO PRO BLBEČKY,ANI POŘADNÝ TEREŇÁK,ANI AUTOBUS,ANI NORMÁLNÍ AUTO,PROSTĚ HYBRID OD NÁVRHÁŘE IDIOTA......B-]
Mario, mohl bys mi prozradit, jaké auto vlastníš?
Škoda Yeti se mi (když se na ni dívám na ulici) docela líbí. Na rozdíl od Roomsteru - ten mi připadá jako - řekněme až moc osobitý. Možná, pokud se Roomster dočká faceliftu by se návrháři vzhledově mohli modelem Yeti inspirovat.
Mě by zase zajímalo věkové složení zdejších diskutujících.
A proč jako? Já jsem si, když jsem si chtěl koupit auto (nové, ale co nejlevnější, tak i tohle bylo mimo moje možnosti) četl diskuse o autech a získal jsem dojem, že každý lišák chválí svůj ocas.
Ceníkové ceny škodovek budou vždycky problém - a když se člověk pustí ve velkém do objednávání mimořádné výbavy, dostane se pak hodně vysoko i přes poskytnutou slevu.To je dlouho budovaný, vylepšovaný a odzkoušený způsob dosažení vyhodné ceny pro výrobce a to nejen VW, potažmo Škoda. Pokud se však při objednávání výbavy držíte "při zdi" a hledáte nejlevnějšího prodejce dá se dosáhnout dosáhnout výrazných cenových úspor. Uvedu příklad. Za Yeti 1,8 TSI Active+ tažný, mlha, 4 další repro, počítač,lišty jsem v II. pol. 2009 dal cca 490,5 tis. (bez radia), bez rezervy (lepicí sprej).Po cca 16tis. km naprostá spokojenost, prům. spotřeba cca 7 - 8,5 litrů, motor tichej, ohromná rezerva výkonu, ideální pro tahání přívěsu. Při krátkých vjezdech do lesa haldex OK. Osobně mám averzi k naftě, ale i tak považuji rozdíl cen ekvivalentního naftovýho Yetiho (125 kw) a 1,8 TFSI za absolutně nepřiměřenej. Chybí mi akorát lokerní opěrka a tu si chci dodatečně dokoupit - už mam vyhlídnutou. Yeti doporučuji.
A nebo se také nemusíte držet "při zdi" ... v té době stačilo přidat padesát táců a mohl jste mít opravdové SUV, které v základu mělo i to rádio s CD a ovládáním na volantu, i tu loketní opěrku, i ten palubní počítač, i tu rezervu a spoustu další výbavy (automatickou klimu, tempomat, bluetooth handsfree, lepší 4x4) a pár dalších "drobností" jako je větší kufr nebo vyšší světlá výška ...
stale stare logo :((
To aby ho delali i se sklenenou strechou.... aby bylo dobre videt na ty blazny co za takove auto vyhodi tolik penez... furt je to jenom skodovka...
Richarde, Richarde, ty palice dubová. Tohle může napsat opravdu jen ... no nic.Ano, je to škodovka, ale taky VW. A třeba takoví Němci to dobře vědí a kupují...
Je fakt že Škodovka je VW druhé kategorie a Němci to kupují že chtějí ušetřit .Ale VW je vždy o poznání lepší než Škoda....
Drahá zplácanina-co dodat! :-))
Jojo... Škodovkou tam a busem dom !!!
Co dodat? Zes to videl leda na fotkach, jinak bys tohle z klavesnice nevypustil.:-P
A peoc je to kur.a na mobilmani.cz???
Za tu cenu koupím Mazdu CX-7 a to je opravdové a vybavené auto.
Jenom takový komentář. Že má motor totožný zdvihový objem a výkon neznamená, že je to stejný motor. I kdejaký puberťák ví, že zrovna 2.0TDI 103 mělo řadu variant, stejně je to u 2.0TDI CR
Ještě by autor měl opravit počet reproduktorů, Yeti Elegance jich má osm.
Autor píše že auto má příplatkový sound system :) takže tam těch 12 reproduktorů je..
Len pre info ... reproduktory sú tam také isté ... tých 10k Kč sa pripláca za 1 pásmo navyše, konkrétne za 4 veľmi biedne stredové repráčiky, ktorých reálna hodnota je asi tak desatinová ;-)
Není pravda - sound system má navíc 4 repro (tedy celkem 12) a hlavně 10 kanálový zesilovač.
17" - opticky ok, vypada to lépe, ale na tech nízkoprofilech potom jezdit na našich tankodromech ? A navíc u plechovky, která se tváří jako teréňák. Zlatý balóny
Jedna z vyhod Jetiho je, ze opravdu dokaze jezdit po nasich silnicich jak s komfortem, tak i se stabilitou ... dost me v tomhle udivuje co vse na tech rozbitych cestach vydrzi. Komfort se 17" nejsou problem ... tam je spis problem aby se nekde neodreli.
Ty vago, skoro mičudu za Yettiho? Za Superb 4x4 (Haldex) ještě dejme tomu, ale ze jeti ? Jistě to není špatné auto, ale najděte mi důvod, proč jit do jeťáka a ne např. do Outbacka 2,0D (Active) - dá se celkem snadno sehnat nový u autor. dealera okolo 800k... S oběma povozy mám zkušenosti a volba je, alespoň u mě, jednoznačná ... Zdar, P.
Ach jo srovnáváš nesrovnatelné.Nelze srovnávat ceníkovou cenu Zetiho a za co se dákoupit auto xxxx. Kupoval jsem loni Superba ceníková cena 1 000 050 - prodejní, když jsem řekl, že objíždím prodejce a ptám za kolik ho prodají tak sleva byla u nového dodávka do 6 týdnů 7-11 %. Pokud si ho objednám a nechám ho 2 měsíce v prodejně tak 15-23 %. To samé bude u yetiho Tedy ne 920, ale 720 t.
Odpověd je jednoduchá, člověk si nemusí kupovat Škodu Yeti s takovou výbavou, tudíž auto bude levnější a bude mít i nižší provozní náklady.
O minimálně 100.000 levněji se dá pořídit podobně vybavený Passat 4Motion nebo Tiguan. Proč kupovat předraženou kopii, když si můžu koupit levněji originál ;-)
Podobně vybavený Tiguan bude stát o něco více než Yeti, stačí nahlédnout do oficiálního ceníku (na výbavu a příplatky), ve výbavě Sport & Style s tímto motorem stojí 747 700 Kč.
Ještě pro zajímavost seznam skladovek Tiguanu: http://www.volkswagen.cz/page.php...
Kdo uz nekdy kupoval nove auto dobre vi, ze cenikova cena neni cena prodejni ;) Das Auto dneska dava vetsi slevy nez Simply Clever
Vyhodte korektora. Platite ho zbytecne.
Kdo dá za takovou hračku 700 až 900 tisíc je silně vychýlený jedinec k přezkoumání. Nejvyžší výbava a za každý prd se připlácí s tím ať se jde škodovka vyfotit.
Proč proboha vychýlený?Ceníková cena je jedna věc, reálná prodejní cena věc druhá. Není tajmstvím, že tyhle vrcholně vybavené verze se jako skladové nebo předváděcí nabízejí často s velmi zajímavými slevami.Ve Švýcarsku si myslím, že se může jednat o jednu z nejprodávanějších variant. Tyhle výbavy nikdy nebudou určeny pro chudý trh typu ČR.
Šmankote za tu cenu (bezmála meloun) pořídíš třeba dobře vybavené BMV X1 a samozřejmě celou řadu dalších SUV, které jsou o kousek dál.Koupit se slevou předváděcí, skladový nebo mírně ojetý vůz - to přece není argument - to můžeš takto koupit skoro každé auto
ferovej test .. a jen tak novinarsky: docela cool mezititulky :)
Jediný co bych na tomhle Yetim vyměnil by byla barva. A mohl by jít do garáže ihned. B-]
Dlhsiu dobu som zvazoval kupu auta a kedze nie som najmladsi chcel som nieco vyssie. Uvazoval som o vselicom a tiez skusal vselico az do doby kym som nevyskusal Yeti. Vlani som si teda kupil Yeti 103 kw 4x4 Mont Blanc ako predvadzacku - navyse s Bolerom a v automate, kedze cena bola prijatelna - pridal som nerez pedale a vyfuk. Zatial je tam nieco cez 15 tisic km. S mojou "krabickou" som zatial velmi spokojny. Napriek rozdielu v realnej spotrebe a tej pocitacovej je aj spotreba vcelku umerna vacsiemu odporu karoserie pri vyssich rychlostiach. Zastavam nazor, ze kazde auto si najde cestu k urcitemu okruhu priaznivcov, casto vsak ti, ktori si i trochu drahsie auto dovolit nemozu - velebia tie najdrahsie a degraduju tie dostupnejsie.
Za ty prachy? Jsi asi hodně za vodou. To bych šel radši do Subaru. Aspoň dostanu pořádné auto
Proč Subaru? Nemyslím, že ve stejné cenové hladině bude lepší.
Jenže Subaru bude mít provozní náklady zcela jinde. A to nemluvím o tom, že se Subaru je alespoň podle internetových ohlasů opravdu hodně majitelů nespokojeno.
a kde máš ty diskuse, v okolí kdo má Subaru tak vše OK
Stačí pohledat. Jen zmíním přístup a postoj např. k nekvalitnímu reznoucímu výfukovému potrubí a dalším dílům. Kdo bude chtít, podrobnosti si najde.
:-D:-D:-DAno, cakal som ten argument s vyfukom. ;) Ale to je tak vsetko s cim Subaru malo problem. Malo.Po vsetkych ostatnych strankach si majitelia Subaru LEN A LEN pochvaluju! A ked sa uz uboho ohanas pojmom "pohladaj si na nete", tak ty si pohladaj nazory rakuskych, nemeckych a svajciarskych majitelov Subaru na tamojsich forach.:-D
Zkušenosti MAJITELŮ Forestru aktuální generace :1) majitel 1Každopádně KOROZE. Silně rezaví výfuk, brzdové kotouče a chytá to i nápravy. Takové rezavění jsem u nového auta nikdy neviděl, na výfuku není prakticky žádná antikorozní ochrana. Po roce a půl je VÝFUK KOMPLETNĚ REZAVÝ a odpadávají z něho kusy rzi. Moc určtitě nevydrží a nový je pěkně mastný. Také odcházející spojka u dízlu je docela problém...2) majitel 2Reazavějící podvozkové části-těhlice, kotouče, kompletně celé výfukové potrubí.Klimatizace absolutně nechladí na nastavenou teplotu, venku je 28, klimu máte na 26 a je Vám zima jak v říjnu u Severního moře, to samé platí u topení v zimě.Vysoké servisní náklady v porovnání s Toyotou a stejným modelem RAV 4.MŮJ ZÁVĚR PRO SUBARU FORESTER, UŽ NIKDY VÍCE VŮZ TÉTO ZNAČKY!!!!!3) majitel 3MÉ PRVNÍ A POSLEDNÍ SUBARU ! UŽ NIKDY SUBARU !zdroj: MACZKde tedy je ta spolehlivost a trvanlivost?
A ty si myslíš, že Škodovka je na tom líp ? Přečti si Škoda forum:"Řekl bych, že to byl špatný kus, prostě smůla... Měl jsem Roomstra HTP, odešly mi 2 svíčky. První při rychlém vyjíždění - odbočování do leva do mezery z vedlejší silnice na rušnou. Dost nepříjemné... Byl tam problém s výrobcem. Od 2007 se montovala jiná značka. Jinak absolutně bez problémů, spokojenost. Známá kupovala 2 měsíce po mně Rommstera 1,4. Měnili jí v záruce komplet elektriku, pak blblo vyhřívání zrcátek, pak stahování oken... Byla z toho nešťastná. Stále se mě ptala co moje auto. Prostě chytla špatný kus. Myslím, že je to stejný případ. "problémy 1.2TSI:"Všechny tyto problémy souvisí zřejmě s použití nekvalitních materiálů (levných). U rozvodů je to naprosto jasné, ty se natahují a výměny už tady popisují jiní kolegové a přímo píšou že servis jim je vyměňuje za "neprodlužující", a problém se sacímy ventily, ty se zaklepávají do sedel v materiálu hlavy tak jak to bylo u motorů na LPG a výsledkem je nedovřený ventil, který se podpálí. ""Muj otec si zakoupil Yety 1.2. První dojmy byly velice pozitivní. Auto má asi 6 měsíců, najeto 7800 km a u auta totálně odešla spojka. Tak zavolal servis asistanc, auto si odvezli a pak přišla studená sprcha .volal škoda servis ,že kompletně shořela spojka a závadu neuznají na garanci.že si to způsobil sám stylem jízdy . Tak docela drahý svezení .Otci je 60 let a jezdí zhruba 40 let .Škodovce asi dochází kačky ,tak se z lidí snaží tahat peníze jak to jen jde.""Před čtrnácti dny jsem po dlouhé době pígloval Yetinu a narazil na korozi prahu. Koukám na to a byl jsem vytočený do červeného pole (mám diesel tak to červené pole nemám vysoko).""Vsiml jsem si, ze se mi drzi voda pod zadnima pravyma dverma. To same se mi stalo u fabie, nejdriv pretmelili calouneni zandnich dveri a po 4 letech museli udelat vsechny. Ale ve vnitr mam sucho. Jen na prahu je kaluz."
Zdravím, mám stejný problém u Yetiho,drží se mi voda pod PZ dveřmi,včem je prosím problém?Nikdo mi nedokáže poradit.Byl bych moc rád za odpověď na meil.Děkuju
no pokud znas jen ty 3 nsdpokojeny majitele, tak to je slusny procento vzhledem k prodanejm foresterum ne? :-)mne se teda forester nelibi, proto mam uz za asi 10 let 4ty subaru outback a nemuzu si stezovat .. samozrejme v par vecech, tykajicich se provazani ovladani s autem, trosku zaspali a newkdo uz je i u beznejsich aut predbeh, ale motorove a provozne jsem s tim nikdy zadnej problem nemel .. samozrejme na bezny problemy s nejakym tesnenim, loziskem atd .. ale ve 200tis km mi to prijde normalni u vsech autted mam outback 2011 v benzinu + bezestupnovou prevodovku a az na to, ze to ma tvrdej podvozek jak prase je to perfektni tramvaj :-)
Jenže to jsou 3/4 majitelů, kteří se podělili o své uživatelské zkušenosti!Což rozhodně neplatí u Yeti, kde je opravdu spousty majitelů spokojených. Navíc Yeti (v běžných verzích) není vůz za 3/4 mega!To, že jsi spokojený majitel Outbacku ti nikdo nebere (jen aby ti to i vydrželo...), ale Forester současné generace je zmetek a nespokojenost majitelů je pak naprosto dotažena přístupem sutorizovaných servisů.
A spojka u nafťáků, to také není pravda? To že Subaru jde s kvalitou dolů je prostě smutná pravda.
Ano, to je další z mnoha věcí.Nebo životnost kotoučů...
Váhal jsem loni v létě mezi Yeti 4x4 a Foresterem. Vyhrál Yeti, se zpracováním interiéru, hlučností, místem pro nohy, zrychlením i pocitem z jízdy minimálně o třídu lepší než Forester.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.