Test Škoda Yeti 2.0 TDI 4x4 DSG: maximum mladoboleslavského SUV

47 komentářů

Ivan
18. března • 9:09

malé uzke autičko made in VW:-P

petr
15. března • 17:18

Asi není pochyb o tom, že na dálniční provoz to má zbytečně velký odpor vzduchu. Do terénu to má příliš dlouhou jedničkou a malou světlou výšku, o nájezdových úhlech nemluvě. Na pohyb ze vsi do města, eventuálně otloukání po parkovištích ve městě stačí výrazně levnější auta a jako rodinné auto to má příliš malý zavazadelník. Můj šálek čaje to teda není, ale chápu, že to není určující a že něčí to bude. Takže by mě zajímalo a v diskuzi bych uvítal zdůvodnění, proč si to koupit, než proč nekupovat.

TukTuk
15. března • 20:41

Na cokoli, co většinově není dálnice a hardcore-offroad terén. Na allroad terén to má jedničku i nájezdové úhly OK, na tankodrom se v této velikosti krom suzuki nehodí nic. Kufr to má reálně větší než Kuga I. nebo ix35, má to velmi kvalitně zpracovaný interiér a i realita spolehlivosti ukazuje, že to je spolu se superbem nejlepší výtvor embéčka. na rozdíl od levnější "konkurence" to lze objednat v slušném výběru barev, výbav a motorizací, včetně verzí daleko nad jejich horním limitem - viz testovaná. Něco jsem s tím najezdil (4x4 125kW manuál) a ač už to nemám, dojem zůstal: vyvážené bezproblémové auto, skvěle konfigurovatelné, prosté zásadních nedostatků. Aktuálně jsem dlouhodobě mimo Evropu, mám RAV4 a znovu k Yeti nebo případně k Tiguanu bych šel hned. Po nasednutí do toytoty mám totiž pocit, že jsem se posunul o dvacet let zpátky.

jk
16. března • 9:14

Tady píšou špatně o škodovce jen ty co na ní nemají.....a chtěli by jí.

Honza
16. března • 15:32

Dovoliljsem si napsat svůj špatný názor na Yetiho...nevím jestli na ní mám...ale mám doma VW CC 2012 a Hyundai Santa fe 2009...chci teď Santu vyměnit...a hledám docela intenzivně...a Yeti za 908.000 to určitě nebude...za ty peníze přijde v červnu Nissan X-trail,který je větší variabilnějšía hlavně celý nový...podívej na us stránky Nissanu..pod názvem Rougue se už prodává...a tm zjistíš,že Yeti je mimo mísu....nekritizuji škodovky..až tu bude tenhle Yeti za 650.000 velice ho pochválím...

Revan_21
16. března • 19:44

Vsadim ze ani ten jundaj nebyl v nejlepsi vybave a priplatkovou výbavou nejlevnejsí.

namikaze.21@seznam.cz
16. března • 18:06

A Volvo???

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Tom
17. března • 6:27

A u Volva ti nevadi haldex, ktery nemuzes prekousnout u Yetiho???
To neni zrovna konzistentni nazor.

namikaze.21@seznam.cz
17. března • 11:20

Haldex je haldex a 4x4 je 4x4! Nepotřebuji ani jedno ani druhé! Na Sněžce chalupu nemám a tahat a udržovat nepotřebné a zbytečné věci mě připadá naprosto zbytečné!

Tom
17. března • 13:12

Narážím na to, že výše kritizuješ Haldex v Yetim (že to není 4x4) a tady nabízíš jako alternativu Volvo, které používá taktéž Haldex.
Nicméně my na chalupu na horách v kopci máme a pokud to auto nesedí na břiše tak si poradil vždy i Haldex bez problémů a to i v jedné z prvních Oktávek 4x4, kdeto zapínání zadku bylo fakt hodně poznat (prokluz a "chrup")
A opravdu nevidím rozdíl pro uživatele mezi Volvem s Haldexem a novou RAV4 kde lze "zamknout" 4x4 do určité rychlosti.
Prostě se potřebuju dostat pohodlně a bezpečně od chalupy/k chalupě i když zaspí traktor s radlicí a to je splněno.

petr
16. března • 10:53

Je to možné. Nicméně i já řeším, co si koupím a nemám pocit, že bych si nemohl škodovku dovolit. Vzhledem k tomu kde bydlím a že ráno jezdím dřív než sněžný pluh (byť letos snad ani nevyjel, :-) ), mám už dvacet let jenom čtyřkolky, ale nejsou to SUV. Takže mě ani nenapadlo hledat auto mezi dvoukolkami. Pravda je, jak člověk stárne, oči ocení když sedí výš, než jsou světla protijedoucích aut, takže jsem tentokrát koukal i mezi SUV. (Jinak vzhledem k tomu, že mám okresky a dálnici tak půl napůl, mi to SUV nepřijde jako bonus.) Na zavazadelník nemám žádné větší nároky, neb děti jsou už pryč z domu a vzhledem k ročnímu nájezdu není pro mě diesel ekonomický přínos. Ještě tedy hledám, ale protože jsem s Yetim jel a moc mi nepřesvědčil (asi nejhorší dojem jsem měl z tupého řízení), tak mě opravdu zajímá, jestli jsem si ho nevyřadil neprávem a nepřehlédl jsem něco, za co stojí ho znovu uvážit.

jk
16. března • 11:11

Mám yetiho 2,0 tdi , na 17kách 225 50 17 kolech a úplně v pohodě. Jel jsem i s yetim co měl zimáky z octávie 205 55 16 a bylo to horší...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
namikaze.21@seznam.cz
16. března • 12:24

Tak to ti asi můj soused musí hrozně závidět! Po vyhodnocení testů a kladných recenzi recenzí koupil Yetiho TSI 1,2 a ve 29tkm se mu to potkalo! Záruka ano, ale jen nový rozvod, písty a hlava! No co bys chtěl od Škodovky!?:-/

petr
16. března • 11:47

Jasně, obutí může auto podržet, nebo potopit. Ale já srovnával jen předváděčky, takže jsem vycházel z toho, že jsou na autě správná kola. Teď se aktuálně rozhoduji mezi SX 4 Cross a Subaru XV. Cenově to je asi srovnatelné i s tím Yeti. Interiér má Yeti možnái lepší, ale pocit z řízení jsem oproti těm dvěma fakt neměl nic moc.

namikaze.21@seznam.cz
16. března • 10:03

Jasně mám jen 69t a ta nejlepší a nejkrásnější stojí v Ačkách 70t! A jelikož žiju ze sociálních dávek a jsem v registru neplatičů, tak mě nikdo už nechtěl víc půjčit! Jinak máš pravdu moc bych ji chtěl, ale bohužel jsem pak omylem koupil novou Mazdu6! A neumíš si představit jakou mám z toho depku! Kdybych věděl že světové Auto roku 2014 bude Rendlík, tak jsem si ho koupil, ale bohužel jsem měl špatné informace! Tak snad příště!?:-D

Revan_21
16. března • 10:27

MAZDA 6:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
No tak ty jseš expert:D LMAO :D

jk
16. března • 10:17

No vidíš to ted´ musíš trpět....:-D

mirek
15. března • 16:54

Za cenu nejdražšího Yetiho se dá koupit prémiové SUV, a navíc o mnoho krásnější, Range Rover Evoque a Mercedes Benz GLA... nehledě k tomu, že jsou i o něco větší..
To pak není čo řešit...

Adv
17. března • 18:13

A za cenu nejdražšího Evoque a GLA se dá koupit nejlevnější MB G... a za cenu nejdražší fiesty se dá koupit nejlevnější audi... to bude asi nějaká konspirace, ilumnáti :-P

Revan_21
15. března • 17:07

Evoque 2.2 nafta 110kw 4x4 - 1 050 000kč... nejnižší výbava :D

LikeableBoy
15. března • 12:23

Prosím o upravení obsahu motoru v tabulce technických údajů, z Yetíka jste udělali 20-ti litr

umbab
15. března • 14:59

Máš pravdu, na 20-ti litr má hodně slabej výkon :-)

namikaze.21@seznam.cz
15. března • 12:10

Nějak mě to nebere, když je to takový super výkřik, že se jich prodává míň jak těch mizerných Dusterů???:-/

Tom
15. března • 12:22

Nebo se na to koukni jinak.
Nerikam ze yeti neni prepalenej, ale kolik by se zaty prachy prodalo Dachen?

namikaze.21@seznam.cz
15. března • 12:42

Yeti není žádný 4x4! na rozdíl od Dusteru! Nevím ale Škodovka se neustále chvástá kolik těch krámů prodává! Ale celkové Evropské prodeje jsou v poněkud jiných číslech! Zrovna jako to onanování v anketě Auto roku, kde ani Český zastupitel nebyl schopen Octavíí hodnotit jako nejlepší! Tady v tomto poněkud zakrnělém a zdeformovaném Pepíkově se bohužel ani nic jiného čekat nedá!!! :-P

Tom
16. března • 6:23

A v cem je zrovna Haldex horsi nez jine elektronicke systemy pripojeni napravy?
Navic drtive vetsine SUV a podobnych aut staci bohate takove systemy.
Nevim, ale ja treba s Haldexem v XC60 (2009)
nemel nikdy na horach sebemensi problem.

Honza
16. března • 15:25

Haldex špatný není,ale není to 4x4....to že nemůžeš zavřít uzvávěrku a poslat 50/50 pár chvil před tím než vjedeš do hlubokého sněhu..to velký rozdíl je...opatrně vyzkoušej u tvého a auta s uzávěrkou a poznáš sám...

Revan_21
15. března • 15:24

Škoda není jedina která prezentuje system Haldex jako pohon 4x4.

namikaze.21@seznam.cz
16. března • 9:11

Jasně je to ale jako pravý tatarák z brambor! Žádné opravdové 4x4 ale pouze levnější náhražka, imitace! Teprve po prokluzu předních kol buď a nebo!? Duster a jeho technika od Nisanu to je bohužel o něčem jiném!:-D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Tom
16. března • 11:57

A v cem se tak zasadne lisi Haldex od toho "zazraku" v Dusteru ?
V RAV 4 se to da taky do nejake rychlosti "zamknout", ale k cemu? A se stejnyma gumama to da stejne jak XC60 s haldexem.

TukTuk
16. března • 10:52

totální nesmysl od A do Z

Jakub
15. března • 6:33

ěsem nevěděl že je to 20litr :)
Typ motoru • zdvihový objem vznětový • 19 668 cm3

Klement
14. března • 22:48

Proč je ten kočár tak škaredý?

LK
14. března • 20:35

Ty vole, 20litrový motor,kde se hrabe T-815

Honza
14. března • 18:52

Ceník Škody Yeti mě pobavil....sebevědomí tedy chlapcům v Mladé Boleslavi nechybí...No a těm kteří nejsou zavilí škodovkáři,ale soudně uvažující lidé doporučuji podívat se na ceník nového Nissanu Qashqai.....ten není jen faceliftovaný,ale nový automobil,lépe vybavený (diodová světla lepší kominikační a navigační systém..dvojité tlumiče..atd) a ve vrcholné verzi o 120.000.- levnější....buď se ti japonci zbláznili...nebo ? :DDP.S. Když jsem projevil zájem...v minutě mi v Nissanu nabídli slevu 10%...

Pavel Zilvar
18. května • 15:52

Problém je, že v Nissanu, Renaultu či Dacii všechno vrže, lupají nepřiléhavé nekvalitní plasty. Raději si připlatit za koncern, než to poslouchat.

rousini
15. března • 8:10

Jen letmo jsem prolítl ceník kaškaje. Srovnatelný motor v automatu 4x4 tam není, že to je hnusné jak KIA už rozvádět nebudu a slevu dostaneš všude...

KAA
15. března • 9:54

Jenom kecy, kecy, kecy. Pro někoho hnesné, pro jiného krásné. Čím je Yeti krásnější? Krabiciozní kastlí? Či úžasným prolisem pod SPZ?

Tomáš Fuk
15. března • 17:51

Krásnější než co? Quashkai, Duster nebo nejkvalitnější světové auto od hjondé? No jako jediný z nich nevypadá úplně blbě. A ještě k tomu funguje, což je jaksi bonbónek navíc. A jako úplnou prémii: lze si ho objednat i v požadované barvě a výbavě.

Honza
15. března • 9:45

Milý příteli,tak si ten ceník prohlídni podrobněji...když porovnáš srovnatelně vybavené auta s manuální převodovkouu Nissanu verze Premier..je ceníková cena 780.000 vs Škoda 906.000...design je otázkou vkusu..někomu se líbí hranatý někomu elegantní...když už mluvíš o něčem co je hnusné..nemyslím,že je to Kia Sportage od pana Schreyera z Audi:)..a propos mě hnusnější připadá interier Yetiho..kde jsou až 12 let staré komponenty...tvrdé plasty atd..mimochodem ta 12 let stará navigace,kterou ti narkoman ukradne za 30 sekund...maxidot display..rovněž starý 12 let..ta mě o cenovce ve vrcholné verzi přes 900.000 nepřesvědčí..a když už porovnáváš,tak třeba Nissan je opravdové 4x4... má režin náho na přední kola...automatický režim...a 50/50 do třeba hlubokého sněhu...Yeti je pohon s připojitelným zadním náhonem...
No pak se ještě podívej na bezpečnostní asistenty...zde Yeti rovněž prohrává...
Nebo třeba panoramatická kamera...nebo komunikační a navigační systém ,který je tak o dvě generace vpředu...nejsem fanda japonských aut....jen prostě porovnávám co dostanu za stejné peníze...

Ne321
15. března • 22:17

Navigacni system v Yetim neni "12 let stary", protoze je to normalni Columbus, ktery je stary sest let. A k cemu je mi platny modernejsi navigacni system Nissanu, kdyz k nemu nejsou mapy u kterych je zname, ze je Nissan do Evropy proste nedodava? To ten Columbus je mozna stary, ale ma nejlepsi pokryti ze vsech vestavenych navigaci. Samozrejme jeho ukradnutelnost je problem, to nepopiram.

Tom
15. března • 12:04

Opravdove 4x4 :-D tak s tim bych zrovna nesrgumentoval.
Jsou to celkem srovnatelne a vetsine ridicu dostacujici systemy na vyskrabani se treba k chalupe.
Jinak souhlas, otec vybiral na podzim SUV, 4x4, nafta a nakonec skoncil v nove RAV4 2,2
Za cca 700-720tis (dny Toyota) a az na par "japonskych" drobnosti je spokojen prestoze jezdil predtim nekolik oktavek 4x4

Tomáš Fuk
15. března • 17:48

Kdo vybírá cokoli jen a pouze podle primární ceny, je vůl. Korunovanej.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Tom
16. března • 6:15

Tak ja v tom teda honbu pouze za cenou nevidim.
Proste RAV 4 mu asi nabidla v tu chvili pro nej lepsi auto za lepsi penize.
V tom nevidim nic spatneho nebo hloupeho. Projel se, vyzkousel, zjistil informace a vysla z toho Toyota.

Tom
14. března • 19:02

No muzes si vybrat. Bud budes mit pracovni moralku jako japonci a pak muzeme mit japonske ceny a nebo chces evropsky socialismus s placenou dovolenou apod a pak musis akceptovat evropske ceny. Jinak se to dlouho udrzet neda...

Karel
15. března • 22:23

V Japonsku nemají dovolenou? A to jste vystudoval kde? Japonsko je určitě sociálnější stát, než ten náš. Jen jedno číslo: Životní minimum je sedmdesát procent čisté průměrné mzdy.

oki
14. března • 20:00

asi to tým nebude keď sa Qashqai vyrába v anglicku B-]

Doporučujeme

Články odjinud