Test Škoda Yeti 2.0 TDI 4x4 DSG: maximum mladoboleslavského SUV

Honza  |  14. 03. 2014 18:52

Ceník Škody Yeti mě pobavil....sebevědomí tedy chlapcům v Mladé Boleslavi nechybí...

No a těm kteří nejsou zavilí škodovkáři,ale soudně uvažující lidé doporučuji podívat se na ceník nového Nissanu Qashqai.....ten není jen faceliftovaný,ale nový automobil,lépe vybavený (diodová světla lepší kominikační a navigační systém..dvojité tlumiče..atd) a ve vrcholné verzi o 120.000.- levnější....buď se ti japonci zbláznili...nebo ? :DD

P.S. Když jsem projevil zájem...v minutě mi v Nissanu nabídli slevu 10%...

Odpovědět  |   | 
Tom  |  14. 03. 2014 19:02

No muzes si vybrat. Bud budes mit pracovni moralku jako japonci a pak muzeme mit japonske ceny a nebo chces evropsky socialismus s placenou dovolenou apod a pak musis akceptovat evropske ceny. Jinak se to dlouho udrzet neda...

Odpovědět  |   | 
oki  |  14. 03. 2014 20:00

asi to tým nebude keď sa Qashqai vyrába v anglicku

Odpovědět  |   | 
Karel  |  15. 03. 2014 22:23

V Japonsku nemají dovolenou? A to jste vystudoval kde? Japonsko je určitě sociálnější stát, než ten náš. Jen jedno číslo: Životní minimum je sedmdesát procent čisté průměrné mzdy.

Odpovědět  |   | 
rousini  |  15. 03. 2014 08:10

Jen letmo jsem prolítl ceník kaškaje. Srovnatelný motor v automatu 4x4 tam není, že to je hnusné jak KIA už rozvádět nebudu a slevu dostaneš všude...

Odpovědět  |   | 
Honza  |  15. 03. 2014 09:45

Milý příteli,

tak si ten ceník prohlídni podrobněji...

když porovnáš srovnatelně vybavené auta s manuální převodovkouu Nissanu verze Premier..je ceníková cena 780.000 vs Škoda 906.000...design je otázkou vkusu..někomu se líbí hranatý někomu elegantní...když už mluvíš o něčem co je hnusné..nemyslím,že je to Kia Sportage od pana Schreyera z Audi:)..a propos mě hnusnější připadá interier Yetiho..kde jsou až 12 let staré komponenty...tvrdé plasty atd..mimochodem ta 12 let stará navigace,kterou ti narkoman ukradne za 30 sekund...maxidot display..rovněž starý 12 let..ta mě o cenovce ve vrcholné verzi přes 900.000 nepřesvědčí..a když už porovnáváš,tak třeba Nissan je opravdové 4x4... má režin náho na přední kola...automatický režim...a 50/50 do třeba hlubokého sněhu...Yeti je pohon s připojitelným zadním náhonem...
No pak se ještě podívej na bezpečnostní asistenty...zde Yeti rovněž prohrává...
Nebo třeba panoramatická kamera...nebo komunikační a navigační systém ,který je tak o dvě generace vpředu...

nejsem fanda japonských aut....jen prostě porovnávám co dostanu za stejné peníze...

Odpovědět  |   | 
Tom  |  15. 03. 2014 12:04

Opravdove 4x4 tak s tim bych zrovna nesrgumentoval.
Jsou to celkem srovnatelne a vetsine ridicu dostacujici systemy na vyskrabani se treba k chalupe.
Jinak souhlas, otec vybiral na podzim SUV, 4x4, nafta a nakonec skoncil v nove RAV4 2,2
Za cca 700-720tis (dny Toyota) a az na par "japonskych" drobnosti je spokojen prestoze jezdil predtim nekolik oktavek 4x4

Odpovědět  |   | 
Tomáš Fuk  |  15. 03. 2014 17:48

Kdo vybírá cokoli jen a pouze podle primární ceny, je vůl. Korunovanej.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  16. 03. 2014 06:15

Tak ja v tom teda honbu pouze za cenou nevidim.
Proste RAV 4 mu asi nabidla v tu chvili pro nej lepsi auto za lepsi penize.
V tom nevidim nic spatneho nebo hloupeho. Projel se, vyzkousel, zjistil informace a vysla z toho Toyota.

Odpovědět  |   | 
Ne321  |  15. 03. 2014 22:17

Navigacni system v Yetim neni "12 let stary", protoze je to normalni Columbus, ktery je stary sest let. A k cemu je mi platny modernejsi navigacni system Nissanu, kdyz k nemu nejsou mapy u kterych je zname, ze je Nissan do Evropy proste nedodava? To ten Columbus je mozna stary, ale ma nejlepsi pokryti ze vsech vestavenych navigaci. Samozrejme jeho ukradnutelnost je problem, to nepopiram.

Odpovědět  |   | 
KAA  |  15. 03. 2014 09:54

Jenom kecy, kecy, kecy. Pro někoho hnesné, pro jiného krásné. Čím je Yeti krásnější? Krabiciozní kastlí? Či úžasným prolisem pod SPZ?

Odpovědět  |   | 
Tomáš Fuk  |  15. 03. 2014 17:51

Krásnější než co? Quashkai, Duster nebo nejkvalitnější světové auto od hjondé? No jako jediný z nich nevypadá úplně blbě. A ještě k tomu funguje, což je jaksi bonbónek navíc. A jako úplnou prémii: lze si ho objednat i v požadované barvě a výbavě.

Odpovědět  |   | 
Pavel Zilvar  |  18. 05. 2016 15:52

Problém je, že v Nissanu, Renaultu či Dacii všechno vrže, lupají nepřiléhavé nekvalitní plasty. Raději si připlatit za koncern, než to poslouchat.

Odpovědět  |   | 
LK  |  14. 03. 2014 20:35

Ty vole, 20litrový motor,kde se hrabe T-815

Odpovědět  |   | 
Klement  |  14. 03. 2014 22:48

Proč je ten kočár tak škaredý?

Odpovědět  |   | 
Jakub  |  15. 03. 2014 06:33

ěsem nevěděl že je to 20litr :)
Typ motoru • zdvihový objem vznětový • 19 668 cm3

Odpovědět  |   | 
namikaze.21@seznam.cz  |  15. 03. 2014 12:10

Nějak mě to nebere, když je to takový super výkřik, že se jich prodává míň jak těch mizerných Dusterů???

Odpovědět  |   | 
Tom  |  15. 03. 2014 12:22

Nebo se na to koukni jinak.
Nerikam ze yeti neni prepalenej, ale kolik by se zaty prachy prodalo Dachen?

Odpovědět  |   | 
namikaze.21@seznam.cz  |  15. 03. 2014 12:42

Yeti není žádný 4x4! na rozdíl od Dusteru! Nevím ale Škodovka se neustále chvástá kolik těch krámů prodává! Ale celkové Evropské prodeje jsou v poněkud jiných číslech! Zrovna jako to onanování v anketě Auto roku, kde ani Český zastupitel nebyl schopen Octavíí hodnotit jako nejlepší! Tady v tomto poněkud zakrnělém a zdeformovaném Pepíkově se bohužel ani nic jiného čekat nedá!!!

Odpovědět  |   | 
Revan_21  |  15. 03. 2014 15:24

Škoda není jedina která prezentuje system Haldex jako pohon 4x4.

Odpovědět  |   | 
namikaze.21@seznam.cz  |  16. 03. 2014 09:11

Jasně je to ale jako pravý tatarák z brambor! Žádné opravdové 4x4 ale pouze levnější náhražka, imitace! Teprve po prokluzu předních kol buď a nebo!? Duster a jeho technika od Nisanu to je bohužel o něčem jiném!

Odpovědět  |   | 
TukTuk  |  16. 03. 2014 10:52

totální nesmysl od A do Z

Odpovědět  |   | 
Tom  |  16. 03. 2014 11:57

A v cem se tak zasadne lisi Haldex od toho "zazraku" v Dusteru ?
V RAV 4 se to da taky do nejake rychlosti "zamknout", ale k cemu? A se stejnyma gumama to da stejne jak XC60 s haldexem.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  16. 03. 2014 06:23

A v cem je zrovna Haldex horsi nez jine elektronicke systemy pripojeni napravy?
Navic drtive vetsine SUV a podobnych aut staci bohate takove systemy.
Nevim, ale ja treba s Haldexem v XC60 (2009)
nemel nikdy na horach sebemensi problem.

Odpovědět  |   | 
Honza  |  16. 03. 2014 15:25

Haldex špatný není,ale není to 4x4....to že nemůžeš zavřít uzvávěrku a poslat 50/50 pár chvil před tím než vjedeš do hlubokého sněhu..to velký rozdíl je...opatrně vyzkoušej u tvého a auta s uzávěrkou a poznáš sám...

Odpovědět  |   | 
LikeableBoy  |  15. 03. 2014 12:23

Prosím o upravení obsahu motoru v tabulce technických údajů, z Yetíka jste udělali 20-ti litr

Odpovědět  |   | 
umbab  |  15. 03. 2014 14:59

Máš pravdu, na 20-ti litr má hodně slabej výkon

Odpovědět  |   | 
mirek  |  15. 03. 2014 16:54

Za cenu nejdražšího Yetiho se dá koupit prémiové SUV, a navíc o mnoho krásnější, Range Rover Evoque a Mercedes Benz GLA... nehledě k tomu, že jsou i o něco větší..
To pak není čo řešit...

Odpovědět  |   | 
Revan_21  |  15. 03. 2014 17:07

Evoque 2.2 nafta 110kw 4x4 - 1 050 000kč... nejnižší výbava :D

Odpovědět  |   | 
Adv  |  17. 03. 2014 18:13

A za cenu nejdražšího Evoque a GLA se dá koupit nejlevnější MB G... a za cenu nejdražší fiesty se dá koupit nejlevnější audi... to bude asi nějaká konspirace, ilumnáti

Odpovědět  |   | 
petr  |  15. 03. 2014 17:18

Asi není pochyb o tom, že na dálniční provoz to má zbytečně velký odpor vzduchu. Do terénu to má příliš dlouhou jedničkou a malou světlou výšku, o nájezdových úhlech nemluvě. Na pohyb ze vsi do města, eventuálně otloukání po parkovištích ve městě stačí výrazně levnější auta a jako rodinné auto to má příliš malý zavazadelník. Můj šálek čaje to teda není, ale chápu, že to není určující a že něčí to bude. Takže by mě zajímalo a v diskuzi bych uvítal zdůvodnění, proč si to koupit, než proč nekupovat.

Odpovědět  |   | 
TukTuk  |  15. 03. 2014 20:41

Na cokoli, co většinově není dálnice a hardcore-offroad terén. Na allroad terén to má jedničku i nájezdové úhly OK, na tankodrom se v této velikosti krom suzuki nehodí nic. Kufr to má reálně větší než Kuga I. nebo ix35, má to velmi kvalitně zpracovaný interiér a i realita spolehlivosti ukazuje, že to je spolu se superbem nejlepší výtvor embéčka. na rozdíl od levnější "konkurence" to lze objednat v slušném výběru barev, výbav a motorizací, včetně verzí daleko nad jejich horním limitem - viz testovaná. Něco jsem s tím najezdil (4x4 125kW manuál) a ač už to nemám, dojem zůstal: vyvážené bezproblémové auto, skvěle konfigurovatelné, prosté zásadních nedostatků. Aktuálně jsem dlouhodobě mimo Evropu, mám RAV4 a znovu k Yeti nebo případně k Tiguanu bych šel hned. Po nasednutí do toytoty mám totiž pocit, že jsem se posunul o dvacet let zpátky.

Odpovědět  |   | 
jk  |  16. 03. 2014 09:14

Tady píšou špatně o škodovce jen ty co na ní nemají.....a chtěli by jí.

Odpovědět  |   | 
namikaze.21@seznam.cz  |  16. 03. 2014 10:03

Jasně mám jen 69t a ta nejlepší a nejkrásnější stojí v Ačkách 70t! A jelikož žiju ze sociálních dávek a jsem v registru neplatičů, tak mě nikdo už nechtěl víc půjčit! Jinak máš pravdu moc bych ji chtěl, ale bohužel jsem pak omylem koupil novou Mazdu6! A neumíš si představit jakou mám z toho depku! Kdybych věděl že světové Auto roku 2014 bude Rendlík, tak jsem si ho koupil, ale bohužel jsem měl špatné informace! Tak snad příště!?

Odpovědět  |   | 
jk  |  16. 03. 2014 10:17

No vidíš to ted´ musíš trpět....

Odpovědět  |   | 
Revan_21  |  16. 03. 2014 10:27

MAZDA 6:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
No tak ty jseš expert:D LMAO :D

Odpovědět  |   | 
petr  |  16. 03. 2014 10:53

Je to možné. Nicméně i já řeším, co si koupím a nemám pocit, že bych si nemohl škodovku dovolit. Vzhledem k tomu kde bydlím a že ráno jezdím dřív než sněžný pluh (byť letos snad ani nevyjel, ), mám už dvacet let jenom čtyřkolky, ale nejsou to SUV. Takže mě ani nenapadlo hledat auto mezi dvoukolkami. Pravda je, jak člověk stárne, oči ocení když sedí výš, než jsou světla protijedoucích aut, takže jsem tentokrát koukal i mezi SUV. (Jinak vzhledem k tomu, že mám okresky a dálnici tak půl napůl, mi to SUV nepřijde jako bonus.) Na zavazadelník nemám žádné větší nároky, neb děti jsou už pryč z domu a vzhledem k ročnímu nájezdu není pro mě diesel ekonomický přínos. Ještě tedy hledám, ale protože jsem s Yetim jel a moc mi nepřesvědčil (asi nejhorší dojem jsem měl z tupého řízení), tak mě opravdu zajímá, jestli jsem si ho nevyřadil neprávem a nepřehlédl jsem něco, za co stojí ho znovu uvážit.

Odpovědět  |   | 
jk  |  16. 03. 2014 11:11

Mám yetiho 2,0 tdi , na 17kách 225 50 17 kolech a úplně v pohodě. Jel jsem i s yetim co měl zimáky z octávie 205 55 16 a bylo to horší...

Odpovědět  |   | 
petr  |  16. 03. 2014 11:47

Jasně, obutí může auto podržet, nebo potopit. Ale já srovnával jen předváděčky, takže jsem vycházel z toho, že jsou na autě správná kola. Teď se aktuálně rozhoduji mezi SX 4 Cross a Subaru XV. Cenově to je asi srovnatelné i s tím Yeti. Interiér má Yeti možnái lepší, ale pocit z řízení jsem oproti těm dvěma fakt neměl nic moc.

Odpovědět  |   | 
namikaze.21@seznam.cz  |  16. 03. 2014 12:24

Tak to ti asi můj soused musí hrozně závidět! Po vyhodnocení testů a kladných recenzi recenzí koupil Yetiho TSI 1,2 a ve 29tkm se mu to potkalo! Záruka ano, ale jen nový rozvod, písty a hlava! No co bys chtěl od Škodovky!?

Odpovědět  |   | 
Honza  |  16. 03. 2014 15:32

Dovoliljsem si napsat svůj špatný názor na Yetiho...nevím jestli na ní mám...ale mám doma VW CC 2012 a Hyundai Santa fe 2009...chci teď Santu vyměnit...a hledám docela intenzivně...a Yeti za 908.000 to určitě nebude...za ty peníze přijde v červnu Nissan X-trail,který je větší variabilnějšía hlavně celý nový...podívej na us stránky Nissanu..pod názvem Rougue se už prodává...a tm zjistíš,že Yeti je mimo mísu....nekritizuji škodovky..až tu bude tenhle Yeti za 650.000 velice ho pochválím...

Odpovědět  |   | 
namikaze.21@seznam.cz  |  16. 03. 2014 18:06

A Volvo???

Odpovědět  |   | 
Tom  |  17. 03. 2014 06:27

A u Volva ti nevadi haldex, ktery nemuzes prekousnout u Yetiho???
To neni zrovna konzistentni nazor.

Odpovědět  |   | 
namikaze.21@seznam.cz  |  17. 03. 2014 11:20

Haldex je haldex a 4x4 je 4x4! Nepotřebuji ani jedno ani druhé! Na Sněžce chalupu nemám a tahat a udržovat nepotřebné a zbytečné věci mě připadá naprosto zbytečné!

Odpovědět  |   | 
Tom  |  17. 03. 2014 13:12

Narážím na to, že výše kritizuješ Haldex v Yetim (že to není 4x4) a tady nabízíš jako alternativu Volvo, které používá taktéž Haldex.
Nicméně my na chalupu na horách v kopci máme a pokud to auto nesedí na břiše tak si poradil vždy i Haldex bez problémů a to i v jedné z prvních Oktávek 4x4, kdeto zapínání zadku bylo fakt hodně poznat (prokluz a "chrup")
A opravdu nevidím rozdíl pro uživatele mezi Volvem s Haldexem a novou RAV4 kde lze "zamknout" 4x4 do určité rychlosti.
Prostě se potřebuju dostat pohodlně a bezpečně od chalupy/k chalupě i když zaspí traktor s radlicí a to je splněno.

Odpovědět  |   | 
Revan_21  |  16. 03. 2014 19:44

Vsadim ze ani ten jundaj nebyl v nejlepsi vybave a priplatkovou výbavou nejlevnejsí.

Odpovědět  |   | 
Ivan  |  18. 03. 2014 09:09

malé uzke autičko made in VW

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet Hybrid: Když to prostě všechno šlape

Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet Hybrid

Suzuki Vitara už koupíte pouze s mild-hybridním ústrojím pod kapotou. Může to jeho charakteru uškodit?

dnes | Vladimír Kadera | 4 příspěvky
TEST RAM 1500 Longhorn 5.7 V8 HEMI: Hustý pracant i Rolls-Royce zároveň

RAM 1500 Longhorn HEMI

Americká auta jsou na českých silnicích stále docela úkazem. Jasným králem mezi nimi je RAM 1500, který jsme vyzkoušeli v kovbojské výbavě Longhorn a s pořádným motorem V8 pod kapotou!

5.  4.  2020 | Vladimír Kadera | 87 příspěvků
TEST Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG 1st Edition: Sesazený král Evropy vrací úder

Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG

Přestože se nový Volkswagen Golf tváří jako ten minulý, ve skutečnosti prošel komplexní proměnou. Spoléhá na elektrifikaci a přijel se zcela novým pojetím interiéru. Všechno to přináší zajímavé výhody, ale také jisté nevýhody.

1.  4.  2020 | Jan Mička | 60 příspěvků

Nejčtenější články

Na severu Čech leží obrovské pohřebiště vozů Tatra. Pár z nich je možné zachránit

Na severu Čech leží obrovské pohřebiště voz…

Podobných míst byste našli spousty. Zrovna tady však odpočívá a záchranu (bez)nadějně očekává především hromada starých tatrovek.

26.  3.  2020 | | 31 N/A
Tragická nehoda, nebo vražda? Otec Škody Octavia zemřel za podivných okolností

Tragická nehoda, nebo vražda? Otec Škody Oc…

Škoda si v rámci 125letého výročí připomíná klíčové osobnosti vzniku automobilky. V případě Ludvíka Kalmy však nelze kromě vyzdvižení jeho důležité role opomenout i jeho tragický odchod.

18.  3.  2020 | | 43 N/A
Nový Ford Bronco odhalen únikem. Má dvě verze, zaútočí na Jeep i Land Rover

Nový Ford Bronco odhalen únikem. Má dvě ver…

Fordu utíkají na veřejnost fotky chystaného SUV a off-roadu rodiny Bronco. Potvrzují se tak informace o dvojici různě zaměřených modelů.

10.  3.  2020 | | 7 N/A
Prohlédněte si ty nejlepší registrační značky na přání. Najdete mezi nimi tu svou?

Prohlédněte si ty nejlepší registrační znač…

Registrační značky na přání jsou v České republice již velice rozšířené. Projděte si galerii těch nejlepších.

1.  4.  2020 | | 26 N/A
Nová Dacia Sandero bude stále levná. Ilustrace ale naznačují stylovější design

Nová Dacia Sandero bude stále levná. Ilustr…

Nové generace Dacie Sandero bychom se měli dočkat ještě letos a klasicky se tedy objevují neoficiální ilustrace, jak by mohl cenově dostupný hatchback vypadat.

26.  3.  2020 | | 13 N/A