Test Škoda Yeti 1,8 TSI 4x4: muž mnoha tváří

petrumr  |  24. 12. 2009 08:49

Bolero nebo columbus,co tam tedy je.Jako že Columbus je v přístrojovce a Bolero je v kufru,nebo jak?test má být kvalitní co se týče po tech.stránce a peněžní.Taková sranda stojí přes 80tkč,tak se probudte.

Odpovědět  |   | 
Zdenek  |  24. 12. 2009 08:53

Je tam Columbus a pridavny sound-system. A ten stoji 12t kc, tak se probud

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  24. 12. 2009 09:05

Columbus je za příplatek 57.140,- Kč a ten sound-systém za dalších 12.900,- Kč, celkem tedy za 70.040,- Kč, tak se probuď

Odpovědět  |   | 
Zdenek  |  24. 12. 2009 09:24

A v nejvyssi vybave je to jeste levnejsi
Neb nechcu slevu zadarmo...
A pak, nekdo te nuti to koupit neo si to dat oboje apod? Nenuti, zaspal jsi o 20 let, tak se probud

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  24. 12. 2009 11:51

já vím,že jsi chytrej,ale my jsme kupovali a platili jsme za bolero 14500-(8repro)

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  24. 12. 2009 14:27

Já v ničem nezaspal, já jen uváděl oficiální ceny Škodovky pro testovaný vůz
To že to mají předražený jako kráva je zcela běžná praxe téměř všech automobilek (a ještě ty systémy ve většině případů stojí za prd) a proto normální lidi koupí kvalitní značkový audiosystém s navigací za poloviční cenu. Takže já se probouzet nemusím

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  24. 12. 2009 17:20

tak asi to nebylo na tebe,já sem psal,že columbus a bolero je blbý mět v autě dohromady.Vy nikdo si nečtete článek a tak to dopadne.Bolero je rádio,columbus je taky rádio,ale s navigací.Bolerko má měnič a tak nejde tam vhodit oboje.

Odpovědět  |   | 
Zdenek  |  24. 12. 2009 08:51

Pekny test a pekne pocteni. A pekne auto, jen bych trochu nesouhlasil s bocnim vedenim a otlacenou pravou nohou. Jelikoz jsem ani s jednim nemel pri vysce 193cm proble, rekl bch, ze to bude hodne subjektivni.

A uz se tesim, jak tady bude diskuze plna aniskodovkaru, co nemuzou ten predrazenej kram ani cejtit a trpi neodolatelnou touhou sdelit, co maji ani za vuz a jak si dobre vybrali

Odpovědět  |   | 
WinDiesel  |  24. 12. 2009 10:11

Nu, jak je u Škodovky zvykem, ceny jsou nadmíru agresivní. A jako obvykle, příplatková výbava ceny šroubuje kamsi do hvězdných výšin ...
Myslím si že Dacia Duster ty ceny rychle upraví směrem dolů a potom už se o předražování Yetiho nebudeme muset bavit ...

Odpovědět  |   | 
Pepin  |  24. 12. 2009 10:27

Myslim, ze antiskodovkari dnes nebudou skodit. Vetsina lidi ma ted jine starosti nez lezt po internetu a hlavne - reagovat na tuhle smesnou parodii na SUV nestoji ani za radek

Odpovědět  |   | 
Host  |  24. 12. 2009 11:12

Myslím že si těch pár řádek napsal takže za to asi stojí...

Odpovědět  |   | 
Lukeš  |  24. 12. 2009 08:55

Ze cenu 1,8 je Subaru Forester.

Odpovědět  |   | 
ASF  |  24. 12. 2009 09:19

Tak to si za tu cenu kupi len blazon. SUBARU je jasna volba. Kvalita je vynikajuca, boxer,podvozok a staly pohon je nenapodobnitelny. Aj sa cudujem, ze sa kupuju tie ako ze 4x4 s haldexom. Zvlast ked cena je rovnaka, alebo vacsia ako spominane SUBARU.

Odpovědět  |   | 
mikes  |  24. 12. 2009 11:40

Tihleti experti "cena je rovnaka" me vzdy pobavi. Co na tom je rovnakeho, to cislo? A co srovnat vybavu? Jenom cena za navigaci+ozvuceni dela kolem 60 tis. navic, Forester za tu cenu jezdi na plechovych 16", Yeti 17" z lehke slitiny, dalších tis. navic. Pro tvoji informaci, Forester s navigaci stoji "jiz od 860tis.". Jeste to je stejna cena? Neresim to ktere auto je v terenu lepsi, to je celkem jasne, ale kdyz argumentujes cenou tak at to ma hlavu a patu a ne srovnavat hrusky a jablka z hlediska vybavy.

Odpovědět  |   | 
ASF  |  24. 12. 2009 12:43

Navigacia, lepsie ozvucenie a ani 17 alu kolesa neurobia zo ziadneho auta poriadne SUV. A ani kvalita sa s tym nezvysi. Subaru je jedina volba, kto casto potrebuje tahat tazky prives, chodi do terenu a jazdi kazdy den ci je slnko,dazd,sneh, alebo poladovica. Kvalita auta, jazdne vlastnosti ma Subaru najvyvazenejsie medzi autami na trhu. Mam uz druhe Subo /Forester ma teraz uz druhy majitel a je max. spokojny aj po 400000 Km/ Legacy outback 2.5. Navigaciu mam v APPLE iPhone a hudbu vypinam pre ten nadherny zvuk boxeru. Nabeh 230 000 Km -ziadna porucha, absolutne ziadna!!!!!!!!!!!!!!!!!

Odpovědět  |   | 
Leki.  |  24. 12. 2009 12:51

V poradku o tom zadna, ale je fakt usmevne tvrdit, ze za stejne penize je Subaru. Ano je, ale v zakladu.

Odpovědět  |   | 
WW  |  25. 12. 2009 02:22

Navigacia v iPhone a 230K km pocuvat len motor. Pan je fajnsmeker...

Odpovědět  |   | 
seatik  |  25. 12. 2009 01:07

Chtelo by se to nejprve podivat na ceny forestru napr. tipcars. cena za noveho forestra 2.5 T comfort 685 000,- s dph 10km najeto rok 2009,cena executive kde je to full 745 s dph

Odpovědět  |   | 
Jura  |  24. 12. 2009 09:22

To je pravda. A narozdíl od Yetiho je to čistokrevné SUV s symetrickým AWD. A když už jsme u toho, zákládní motor Foresteru je 2,0 X 110kW za 610 000. Boxer diesel vyjde na 760 000. Ale aspoň je to pořádný motor, ne jako ty naše diesely s vstřikováním PD a v provozu už dobrých 10 let.

Odpovědět  |   | 
PF  |  24. 12. 2009 09:57

pokud byste četl, tak do yetiho se už dávají jen diesely s CR, a kolik lidí využije výhod klasického SUV? je to módní a proto se to kupuje, ne že by to někdo potřeboval, či využil...

Odpovědět  |   | 
Jura  |  24. 12. 2009 10:14

Tak to s těmi diesely mi trochu ujelo, ale každopádně tyto historické kousky Škoda stále montuje do octávek, fábií i roomsterů...

O tom, kolik lidí využije terénní schopnosti SUV se dá polemizovat. Ale když už si za takové auto (SUV) připlácím, chtěl bych alespoň stálý pohon všech kol... I když haldex IV. generace je údajně už docela kvalitní.

Odpovědět  |   | 
Alien5  |  24. 12. 2009 10:43

Zdravim k clanku : je dobry nesouhlasim s : "Pokusíte-li se pustit do zákruty rychlostí, jakou byste ji vcelku bezpečně „řízli“ obyčejným osobákem, může to být docela pěkná divočina a nejedna krůpěj studeného potu na Vašem čele může sledovat horečnou práci rukou při zvládání rozevlátých tanečních kreací, jaké podvozek ve spolupráci s vyššími pneumatikami při letu zatáčkou předvádí. Extrémní průjezd pak zpravidla vrcholí zřetelnou tendencí opustit oblouk bočním směrem. Auto se také celkem povážlivě naklání a s fyzikálními silami toho samozřejmě mnoho nezmůže ani ESP."
No je to nazor autora clanku, :ja osobne jseme nezaznamenal jakykoliv naklon karoserie pri extremnim projeti zatacek a ze jsem mu dal ve testu zahul...naopak ridil jsem vsechny skodovky a pohodlonejsi podvozek jsem nezaznamenal u zadneho modelu komfortni podvozek je hlavni prednost yetiho proto do nej pujdu..
na druhou stranu chvalit 14 litrovou spotrebu oproti CR TDI to jsem trochu nepochopil, diesel zere maximalne 10...
jinak jsem rad za tento clanek.
Jinak ze bych ho kupoval kvuli modni zalezitosti u me neplati jdu do nej kvuli
1:kompaktnim rozmerum, nemam rad dlouuhaaa auta do nasich mest to je neprakticke.Super je videt zacatek a konec auta, kapota a zadni sklo.
2: podvozek a zase podvozek komfortni tlumi nerovnosti nenaklani se.
3:cena jako skodovak mam slevu, a treba Ravka je take dobra ale cenove jinde a suzuky SX4 malej kufr(260 litru!!) a Kaskai je asi jedina konkurence nemluve o tiguanu take cena.
Kdyby nebyl yeti tak bych sel do jete ravky.Jinak ze zacatku se mi yeti nelibyl byl dost siroky a vysoky vedle skodovek.. to byl prvni dojem pak jsem zjistil ze je to vlastne "mrnous" :)
pro info moje prvni auto bylo Hoda CRX 1.6 88KW skvele tocila 8200 otacek nez sla do cervenejch na 2ku 100kou!! od te doby jsem ridil vsechny skodovky a nejake japonce.Se skodovkama jsem nalital dost jako zkusebni ridic zname to F spz pri Dodrzovani pravidel !:).
Heske svatky...

Odpovědět  |   | 
kodl  |  24. 12. 2009 11:28

jako "konkurent" není "kaškaj", to je cross-over(ale je pravda, že Q+2 je levnější, větší a s mnohem lepší výbavou) ... ve třídě SUV má "konkurenci" v jiným Nissanu - X-trail ... jenže pro X-trail není Yeti konkurence ... japonec je levnější, v záklaní výbavě má to, co Yeti nemá ani v nejvyšší výbavě a hlavně má pro kategorii SUV to nejpodstatnější .. kufr ...

Odpovědět  |   | 
Leki.  |  24. 12. 2009 12:56

Jako napiklad co ma X-trail v zakladu, co nema Yeti v nejvyssi vybave?Parkovaci asistent? Mlhovky?Kozeny volant?Radicka?El. zrcatka?Vyhrivana?PP?atd.

Odpovědět  |   | 
kodl  |  25. 12. 2009 09:32

bluetooth hands free s ovládáním na volantu, asistent jízdy do kopce/z kopce ... v tom ale problém není, problém je, že k Yetimu za 380tis dostanete tři stránky s "doplňkovou výbavou"( já tvrdím, že třetina by měla být v základu), protože v základu je volant a kola a pokud do toho narvete to podstatný(automatická klima, hlavové a boční vaky, tempomat, radio s CD a ovládní na volantu,bluetooth hands free), co má X-trail v základu, tak jste na 650tis ... pro rýpali, vychám z kalkulace kterou jsem dostal od prodejce škody ... pravda je, že vzhledem k požadavku z toho vypadla ta nejvyšší výbava(tuším Excelent) + doplňky, takže je tam pár věcí, který v X-trailovi nejsou, ale všechno výbava, bez které se normální člověk obejde ...

Odpovědět  |   | 
Leki.  |  25. 12. 2009 10:41

Rikals, ze yeti nema v nejvyssi vybave to, co nema nissan v zakladu a vyjmenoval si vse, co yeti ma, tak ted nevim, co jsi tim myslel Chapu, ze pro to aby clovek dokazal, ze yeti je drahej, je nejlepsi vzit zaklad a dokupovat vybavu, ale ne vzit rovnou experiece, kterej ma vsechno, co ma nissan + spoustu veci navic a s vybornym motorem 1.8 TSI je za 634.000 cenikovych Btw. myslim si, ze politika Skody v priplatkove vybave je narozdil od konkurence dobra, protoze si muzes nakombinovat presne auto dle svych predstav. A reci, ze to co nema nissan, ale ma yeti jsou veci, ktere normalni clovek nepotrebuje, jsou kecy, normalni clovek nepotrebuje nic navic, co ma ten yeti v tom zakladu, to ostatni uz je o pohodlnosti, napr. ja bych si nedokazal predstavit auto bez parkace A v zakladu kdyz uz tak jsou i bocni bagy. Nerikam, ze yeti je kauf stoleti, ma sve pro a proti, ale tyhe reci o vybavach nechapu.

Odpovědět  |   | 
kodl  |  25. 12. 2009 21:27

tak nevím, at hledám jak hledám, tak i v nejvyšší výbavě Experience prostě hands free + asistent rozjezdu do kopce/z kopce není ... a dokonce tam nejsou ani zástěrky za 500Kč, což mě připadá fakt ubohý, ale to není podstatný ... nevím, jestli byl můj příspěvek pochopen správně, ale já chtěl upozornit na to, že mě osobně vadí, když ze mě někdo dělá blbce ... a jak jinak si vyložit, to když vám nabídnou auto za 460tis(4x4), ale bez ničeho .. prodávat dnes v základu auto bez klimy a v druhé verzi za 540tis např. bez rádia,tempomatu, hlavovejch vaku,s plecháčema, atd ..., tak to je fakt mazec ... a to už vůbec nemluvím o tom, že těch pět hvězd, kterejma se chlubí, dostala jen díky kolením vakům .. a ty v základu nejsou!!! .. to je dle mě regulérní podvod na zákazníka ... takže když si do Yetiho dáte jen základní výbavu(automat. klimu, přední,boční, hlavové vaky,tempomat, elektrony, radio s CD, centrál,ovládaní v elektrice, ovládání radia a hands free na volantu) tak jste najednou na 600tis ... a přitom jsou auta, který tohle všechno mají v základu ... a věci které člověk nepotřebuje navíc? ... mě osobně bohatě stačí automatická klima, nepotřebuju dvouzonovku, chrmovaný doplňky, vhřívaný sedadla atd. .. prostě jen říkám, že v základu x-traila je to, co obyčejnýmu člověku v autě ke spokojenosti stačí a když to narve do Yetiho, tak ho vyjde dráž ... a to jsem se nedostal k tomu základnímu ... SUV má mít kufr,a to Yeti bohužel nemá ... a do srovnávání čtyřkolky se pouštět nehodlám ... další věc, co mě osobně vadí, jsou motory ... nejsem zastáncem nafty a při slově "turbo" se mě ježí všechny chlupy, ale to už je čistě individuální záležitost ...
P.S. parkáče, vyhřívaný sedadla a další vymoženosti se dají samosebou dokoupit za rozumnej peníz ...

Odpovědět  |   | 
WinDiesel  |  24. 12. 2009 10:19

Hanba srovnávat Forestera s Yetim. Boxer diesel běží stejně tiše jako ta 1,8 u Škody... Poté, co se ukázala Dacia s Dusterem už musí u Škody fofrem dělat na faceliftu.
Duster dostane to co takovému autu nejlépe odpovídá, 1,5 v dieselu a 1,6 v benzínu. Kdo chce víc, může jít do Nissanu X-trail nebo Kaškaj.
Yeti není manažerský vůz, nejsilnější verze 1,8 a 2,0 TDI si koupí málokdo a navíc za ty peníze už mohou lidé kupovat třeba koncernový Tiguan. Slabé verze budou mít naopak těžký problém s Daciií Duster. A stále chybí 1,6 TDI.

Odpovědět  |   | 
KptBobr  |  24. 12. 2009 12:44

"...Boxer diesel běží stejně tiše jako ta 1,8 u Škody..."
Uz jsi toho vanocniho punce asi prebral ze ? Jezdil jsem obema vozy s uvedenymi motorizacemi, a jen totalne hluchej pubescent by napsal takovou kravinu. Jsem si na 100% jisty, ze jsi ani jeden z tech motoru NIKDY neslysel.

Nechci se nijak vyjadrovat k vlastni recenzi, to na tomto serveru ani nema smysl, ale motor 1.8 TSI je opravdu extremne tichy, a to i mezi nejtissimi benziny srovnatelne kategorie. Srovnat ho s traktorem z Forestera (ac ve sve kategorii docela utlumenym), to skutecne udela jen nedospely hlupak...

To je bohuzel realita mistniho koloritu, vsichni jsou zde svetovi autodesigneri, vsichni jsou zde svetovi motor experti, vsichni patri mezi ty nejlepsi zkusebni jezdce, ale HLAVNE, vetsina zde excelujicich pisalku ma v garazi (ci spise pred svou kralikarnou) nejmene nejakou Panameru, Murcielago ci aspon Quatroporte...

Echh... Stastne a Vesele

Odpovědět  |   | 
zdeněk  |  24. 12. 2009 14:22

Tleskám! Ale takových "odborníků a znalců", na kterého jsi reagoval, je zde pokaždé víc, než se dá psychicky unést, bohužel...

Pěkné svátky i Tobě.

Odpovědět  |   | 
rohYpnol  |  24. 12. 2009 16:25

Třeba je fakt hluchý

Šťastné i Vám

Odpovědět  |   | 
mg  |  25. 12. 2009 10:25

svym vyjadrenim se bohuzel radite do kategorie kterou kritizujete...(zvraceni typu "hluchy pubescent", "nedospely hlupak" - to je bezna mluva takovychto internetovych pisalku). Sbohem

Odpovědět  |   | 
kompakt  |  25. 12. 2009 20:51

KptBobr: máš naprostou pravdu, všichni tady jsou experti, všechno ví... Pak se dočtu, jak si ti experti chtějí koupit auto za 30-50 tis, tak to mě dostane. Když dám do fóra zkušenost s novým kupátkem 330XDA a předchozí 320D, tak se ti experti hned ozvou, že kecám se spotřebou, že to vůbec nejede, že je to hlučnej traktor, že by auto s X drivem nikdy nechtěli . Přitom v tom nikdy nejeli a papouškujou tu názor některých světaborných jedinců. Je to úsměvný, pak se dočtu, že by (ti experti) prodali klidně i své body za pár šupů (aby měli nějakou tu tisícovku) a předhánějí se v co nejnižší ceně . Jinak k tomu Jetimu - mě se líbí a nic proti němu nemám, myslím, že je to dobrý tah.

Odpovědět  |   | 
Roman  |  29. 12. 2009 17:22

a co klacek? malej viď

Odpovědět  |   | 
mclown  |  24. 12. 2009 11:23

Nemozem tomu yeti prist na chut, no nepaci sa mi. A ta cena v normalnej vybave je teda silna ... v takej cene keby som silou mocou chcel SUV idem do Grand Vitara

Odpovědět  |   | 
Lukeš  |  24. 12. 2009 12:24

Myslim ze Vitara je lepsi volba, za stejne penize vice muziky.
Yety by mel stat tak cca 400tis.

Odpovědět  |   | 
Roman  |  29. 12. 2009 17:23

vitara? vevnitř jak rumunský aro, klepe se to, zadek ustřeluje
pro lidi co žijou v lese dobrý

Odpovědět  |   | 
mikes  |  24. 12. 2009 11:48

2 poznamky autorovi:
1. polomer otaceni 10.3m to auto zcela urcite nema, opravte si to
2. kdyz kritizujete priserne plastove vyplne dveri, tak je zkuste priste vyfotit, at je videt co kritizujete

Odpovědět  |   | 
Rebik  |  24. 12. 2009 13:13

A jaký je správný údaj poloměru otáčení?

Odpovědět  |   | 
rohYpnol  |  24. 12. 2009 20:27

Myslím, že to je PRŮMĚR otáčení. S poloměrem otáčení 10,3m by ses otočil tak na 8proudové silnici, což u nás myslím ani není

Odpovědět  |   | 
Roman  |  29. 12. 2009 21:01

ale z marketingového hlediska je slovo poloměr víc in. Průměr zní tak nějak průměrně. Já bych to nechal


žravá blátotlačka...

Odpovědět  |   | 
Jarda  |  05. 01. 2010 13:10

8-mi proudy silnice u nas jsou...akorat maj vzdycky uprostred svodidla

Odpovědět  |   | 
Rebik  |  24. 12. 2009 12:09

Zpráva o tom že bude 1,4 je nějak potvrzená?
PS: Jinak, Yeti není přece postava ze severu, ne?.)

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  24. 12. 2009 12:28

i 1,6CR má být,to chce čas

Odpovědět  |   | 
rohYpnol  |  24. 12. 2009 12:28

Yeti je povedený počin. Podle mě prakticky nemá konkurenci (pouze onen kaškaj). Mnozí naříkají nad cenou. Jenže bohužel nebo bohudík podle mě odpovídá tomu, co Yeti nabízí. Podívejte se na dynamické parametry Yetiho s 1,8TSi - za danou cenu prostě nemá konkurenci.
Nicméně cena je jak už se u Škody stalo zvykem, naprosto závislá na motorizaci a výbavě.
Takový Yeti za 360 tyček je utopie. Schází mu naprosto elementární prvky výbavy a dovybavením na slošnou úroveň prakticky nemá smysl uvažovat nad nejnižším stupněm výbavy. Stejně jako u jiných modelů Škody. Bohužel. Nicméně druhý stupeň výbavy+1.2TSi je podle mě velmi dobrou volbou. Bohužel, pokud budu u Yetiho trvat na 4x4, tak cena rozhodně není lidová.
Osobně jsem zvědavý, zda po příchodu 1.4TSi do Yetiho nabídne pohon 4x4, nebo ne (nevím, zda je technicky tato kombinace proveditelná v rámci koncernového lega, ale Tiguan s 1.4TSi a pohonem 4x4 myslím existuje...). Pokud by pak přišel 1.6TDi+4x4, tak by to byla mnohonásobně lepší nabídka... Snad časem přijde.
Takže závěrem musím smutně shrnout - Škoda podle mě OPĚT nabízí naprosto nevyrovnanou a dost nevhodnou nabídku motorovů. Prostě je to ŠKODA

Odpovědět  |   | 
rohYpnol  |  24. 12. 2009 12:30

oprava poslední řádek: "motorů"

Odpovědět  |   | 
bojler  |  24. 12. 2009 14:36

V nabidce je 2.0TDI/81kW a podle meho vyzkouseni mnohem lepsi volba nez 1.6TDI/77kW

Odpovědět  |   | 
rohYpnol  |  24. 12. 2009 16:32

Nicméně pokud chci 4x4, tak v současné době prakticky nemám na výběr. Buď předražený diesel nebo zbytečně silný (a drahý) benzin.
Upřímně řečeno - myslím, že by byla reálná v rámci koncernového lega i kombinace 1.2TSi+4x4(Haldex). Ale s 1,4 TSi a 4x4 by mi vůz dával asi největší smysl. Přitom by měl šanci v téhle konfuguraci a slušné výbavě zůstat pod půl mega.

Odpovědět  |   | 
bojler  |  25. 12. 2009 00:59

ten zbytečně silný benzin bude stejně jako oba dva silnější diesely po novém roce o 30k levnější. cena za 4x4 a 41kW navíc bude teda nově 111k (což je imho už slušná nabídka). souhlasím ale s tím, že 1.4 chybí a to ve variantě bez i s pohonem všech kol.

Odpovědět  |   | 
Roman  |  29. 12. 2009 17:26

ta 1.2 se 4x4 by se mi taky líbila

ale:
...pokud chci 4x4, tak v současné době prakticky nemám na výběr...
ty bys koukal ještě před deseti lety
tos měl na výběr scorpio nebo omegu nebo audinu všechno s 3litrovým benzínovým šestihrnkem...
dneska je toho tolik, že nevíš co si vybrat

Odpovědět  |   | 
Feri  |  26. 12. 2009 20:56

Tak ja ti teda poviem, ze YETI 1.2 TSI v zakladnej vybave + paket COOL + tempomat + maxi dot + 2 kluce s central ma zmysel ! Stoji o 2000 Euro menej ako v poradi druha vybava AMBITION, v ktorej dokopy nic navyse nie je.

Postrehy z jazdy:
- pneu goodyear excellence - na mokru uplny otras, aquaplaning, auto plave, nula bodov, na suchu - hucia.
- motor 1.2 TSI - citlivy rozjazd, chce to dost citu alebo vela plynu.
- okrem toho je 1.2 TSI super - krasne taha, vyborne odhlucnena, neskusal som na dialnici este.
- podvozok je celkom komfortny, aj ked dost odskakuje na zvlnenych cestach - ale to bude ciastocne aj prefukanymi pneu (aktualne nahle zmeny teplot sposobuju zmenu tlaku v pneu).
- do auta sa vyborne nastupuje, nebolia ma nohy, dobry vyhlad (az na spatne zrkadlo - kedze sedim v najvyssej polohe sedadla)
- prevodovka - no problem.
- brzdy - OK, ale nijak extra ostre.

CELKOVO SI MYSLIM, ze za tie prachy super auto - na rozdiel od inych znaciek v zaklade velmi solidny a usporny (treba ale vediet ako jazdit - t.z. tym, ze to je turbo tak vyssia spotreba pri akceleracii z nizkych otacok) motor + 6 stupnova prevodovka + ESP. Pre mna vyhody - vyssi pohodlny posed za volantom, vela miesta nad hlavou, miesto na sedenie za mnou - tym padom, ze vyssie sedim, za mnou viac miesta na nohy, variabilita vnutorneho priestoru (nastavitelne a sklapatelne zadne sedacky).

Nech mi niekto povie ci sa da za cennikovych 15724,- EUR zohnat porovnatelne auto.

Odpovědět  |   | 
Fantomas  |  24. 12. 2009 12:32

Copak Yetti je nějaký seveřan? A když jsme u toho - vím, že to zní neuvěřitelně, ale píše se ližiny, ne lyžiny.
Jinak článek pěkný, možná jen trochu moc jako subjektivní chvalozpěv.

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  24. 12. 2009 12:43

jsme na technice,atk chyby v pravopisu,jestli vůbec jsou nevadí.

Odpovědět  |   | 
Fantomas  |  24. 12. 2009 12:52

A co se na pravopis vykašlat úplně všude na všech internetových stránkách? Vždyť žádné magazíny, nebo zpravodajské servery nejsou o pravopisu, ne?
A jak by se vám líbily noviny, kde by se to hrubkami jen hemžilo? Ani noviny přece nejsou o pravopisu, ne?
Je zajímavé, že takovéhle řeči o tom, že přece nejsme na hodinách pravopisu, že když je článek srozumitelný, tak chyby nevadí, mívají pouze lidé, kteří mají sami s gramatikou velké problémy a tohle je pro ně taková výmluva a zástěrka

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  24. 12. 2009 13:00

ty taky nejsi bůh.Prostě mně vadí,že nějaká....udělá ze všeho forum češtiny.

Odpovědět  |   | 
Martin  |  24. 12. 2009 13:05

když si lidé začali svou vlast nazývat Česko... co chcete

Odpovědět  |   | 
Fantomas  |  24. 12. 2009 13:09

To je jednoduché. Když se někdo něčím živí, měl by to umět. Jak byste se tvářil, kdyby vám pokladní v supermarketu sečetla 5 a 5 jako 15? A když byste se ozval, že to je blbě, tak by vám řekla No a co, nejsme přece ve škole. Podle vaší logiky je to v pohodě? A co zedník, který by vám stavěl dům, by dělal maltu jen z písku a vody? A vám by na to řekl, že přece nestavíte žádnou katedrálu a že to stačí... taky v pořádku?
Fórum češtiny by ze všeho nevznikalo, kdyby ti, kdo se psaním živí, uměli psát správně.

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  24. 12. 2009 13:27

a ty se řídíš podle jakých pravidel češtiny,je jich víc.

Odpovědět  |   | 
Fantomas  |  24. 12. 2009 13:38

To je rozdíl. Já si chyby můžu dovolit. Vystupuju tady sám za sebe a psaním se nijak neživím. A tenhle článek umožňuje formou diskuze říct vlastní názor, nebo napsat připomínku, tak jsem to udělal.
Jinak mně se něco nelíbí, vám se něco nelíbí. Jsme na tom tedy úplně stejně

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  24. 12. 2009 14:05

tak to má být.štastný a veselý

Odpovědět  |   | 
kijnot  |  25. 12. 2009 20:19

...usipovarp ledivarp minavolfib zen tua inesuozk sac juvs ijunev irotkader zydk ,isdar mesj aJ .itcen ot kat ,idav ot it dukoP

Odpovědět  |   | 
Fantomas  |  25. 12. 2009 20:59

hehe, proč biflováním? Vždyť pravopis je učivo základní školy a tu jsme snad prošli všichni, ne?
Jinak já si jen dovolil malou poznámku k textu, téma pravopisu se tu rozvinulo až pak.
A mě mnohem víc zarazil ten seveřan. To už není o žádném pravopisu, to je obyčejná neznalost

Odpovědět  |   | 
Roman  |  29. 12. 2009 17:28

jsme snad prošli všichni


jak je vidět, mnozí se stěží protáhli

Odpovědět  |   | 
zdeněk  |  24. 12. 2009 14:36

A nejhorší na tom je, že právě ti, kteří "dokážou" nasekat několik neuvěřitelných hrubek i ve větě holé, jsou zpravidla ti největší a nejchytřejší machři a znalci, mající tu drzost tvářit se jako vzdělanci. A právě pro takové jsou těmi největšími hlupáky všichni ostatní...

Odpovědět  |   | 
rohYpnol  |  24. 12. 2009 16:23

Nechci Ti kazit sváteční den, ale naprosto souhlasím s Fantomasem. K novinařině spisovnost prostě patří. Pokud někdo není schopen psát gramaticky správně, pak může být dobrým odborníkem na auta, ale ne dobrým automobilovým novinářem. Ono ve valné většině by stačilo, kdyby si to po sobě alespoň 1x autoři přečetli (teď hvořím obecně, ne o tomhle testu)...
A rozdíl od diskuse je zcela diametrální - já se psaním příspěvků do diskuse neživím, stejně jako Fantomas nebo ty... Takže když tu nasekám v každé větě jednu hrubku, tak to o mě možná něco svědčí, ale příspěvky např. nejde editovat, takže si chybku po sobě vlastně ani opravit nemůžu

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  24. 12. 2009 17:16

jaká novinařina na autorevue???Podivejte se na Jandu,toho by nevzali ani do kriminálu jak je sprostej,na moderátory a adminy tohohle serveru jakbysmet.

Odpovědět  |   | 
Roman  |  29. 12. 2009 17:31

janda by si při zatýkání asi užil - podle toho jak nemá rád policajty mám pocit, že mu nějakej přefik babu

Odpovědět  |   | 
zdeněk  |  24. 12. 2009 21:20

Pro rohYpnol - zřejmě jsi mě špatně zařadil, můj příspěvek byl také souhlasný s Fantomasem.

Odpovědět  |   | 
rohYpnol  |  25. 12. 2009 14:40

tak se nezlob

Odpovědět  |   | 
zdeněk  |  25. 12. 2009 15:02

O Vánocích to ani neumím...

Odpovědět  |   | 
homer  |  24. 12. 2009 17:02

že by ty střešní bazmeky měly slovní základ v lízání? Takovou fantazii teda závidim

Odpovědět  |   | 
chytrak  |  29. 12. 2009 11:12

V lizani jiste ne. Ale kolega ma pravdu. Mozna te to prekvapi, ale ucelem lizin neni aby auto po prevraceni na nich lyzovalo. Lizina a lyze nemaj spolu vubec nic spolecnyho. Podivej se do nejakeho vykladoveho slovniku, co je lizina. Asi se dozvis neco noveho.

Odpovědět  |   | 
Fantomas  |  24. 12. 2009 12:41

To místo, kde zadní dveře tvoří část blatníku těsně nad kolem, to se mi moc nelíbí. Myslím, že je jen otázkou času, než se bordel od kola dostane dovnitř a nastupování a hlavně vystupování pak bude bezva možností jak si parádně umatlat kalhoty.

Odpovědět  |   | 
Gusspacho  |  24. 12. 2009 13:22

Hele, to je fakt smutný že to jde vždy do osobních útoků (hlouposti srovnávání se Subaru, kritika věcí, které dotyčný nezažil a tak...)

S Yetim 1,8TSI jsem něco najezdil a je do dobrý auto, motor výbornej - jak projevem tak dynamikou. Mám asi 195, interiér velikostí v poho. Ano, není to veliké dospělé a respekt vzbuzující auto, no a co.

K 1,2TSI - i s tím to jezdí báječně, není to na dálnice, ale do / okolo města úplně v poho...

Jsem z Škodovy, emám poebu bezmezně chválit naše auta, radši mám jako služebáka SII, ale zase sorvnávání s Dacií se mě taky dotýká:)

Všem krásné Vánoce, klid a pevný nervy na zdejší fóra:)

G

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  24. 12. 2009 13:29

kdo škodu srovnává s jiným,tak asi neplatí ze svojeho pojistku a jiné věci s provozem související.

Odpovědět  |   | 
zdeněk  |  24. 12. 2009 14:42

Řekl bych, že v naprosté většině neplatí vůbec žádnou pojistku!

Odpovědět  |   | 
Roman  |  29. 12. 2009 17:34

se mi líbí, jak tu vždycky někdo machruje

...sem se s tím něco najezdil....

...shodou okolností mám obě auta a tak můžu srovnávat....

...to víš, když jedeš 200 po dálnici....

....máme firemní flotilu a v ní 10 (, ne 100 a co 100 - 1000) přesně těhle - takže vím všechno...

Odpovědět  |   | 
SPK  |  24. 12. 2009 15:24

Nevim jak si někdo vůbec múže koupit pseudoterénní Yeti nebo O 4x4 když za podobný peníz ej stejně vybavený SUBARU. A neúměřně výsledlů m TUV jsou díly jen nepatrně dražší.

Odpovědět  |   | 
Gusspacho  |  24. 12. 2009 16:16

Třeba proto že Forester je uvnitř jen trochu lepší Čína?
Třeba proto že Forester je ošklivý jako noc?
Třeba proto že ve srovnatelné výbavě je o dost dražší?

No a nakonec třeba proto že to njsou vůbec porovnatelné modely a oba mají úplně jinou cílovou skupinu?:)

Toto jde směrem k Yeti, neplatí vše pro Octavii...ta je jednoznačně lepší než Forester:)

Odpovědět  |   | 
rohYpnol  |  24. 12. 2009 16:27

Forester je na vození hnoje do lesa

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  25. 12. 2009 17:17

Proč by měl někdo vozit Foresterem Škodovku do lesa ?

Odpovědět  |   | 
rohYpnol  |  25. 12. 2009 17:48

Protože Škodofka tam po svých nedojede

Odpovědět  |   | 
zdeněk  |  25. 12. 2009 17:53

Myslel jsem si, že máš na víc, než na takové pubertálně přihlouplé vtípky.

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  26. 12. 2009 08:19

Neber to tak vážně a bav se, úsměv prodlužuje život

Odpovědět  |   | 
zdeněk  |  26. 12. 2009 10:28

Tak jo, asi máš pravdu...

Odpovědět  |   | 
Roman  |  29. 12. 2009 17:37

suaru obecně:
hnije
chlastá
vevnitř čína
venku hnus
nebezpečný
jakákoliv i banální oprava na motoru - motor ven -> zákazníku plať

4x4 dobrý, jenom proto, že nikdy nepoužívali metrosexuální visko/haldex spojky a zůstaly u mezin. difu

tak třeba proto?
každý má svůj názor

Odpovědět  |   | 
rohYpnol  |  26. 12. 2009 09:33

Ale no tak. nemůžu myslet všechno vážně. I když zase můžu začít:
Forester vzhledem k cenové polotoce představuje pro vyšší výbavy Yetiho celkem vážnou konkurenci. Přestože Yeti cílí poněkud jinam...
Ne vážně - Yeti je podle mě téměř bez konkurence a je to podle mě asi i nejpovedenější počin novodobé Škody. Jen ta cena vyšších výbav...
Nicméně Subaru je podle mě jiná (vyšší) liga, což má své plusy, ale i mínusy (třeba drahý servis, který je rozhodně méně dostupný, než pro Škodu). Každý Ať si koupí, co je jeho srdci nebo peněžence bližší. Já bych volil Yetiho (ne v plné palbě). Pokud bych měl uvažovat o TOP modelu Yetiho, pavděpodobně bych raději sáhl po Outbacku. Forester mě nějak designem zcela minul, interiér podle mě jeden veliký poděs (designem), prostě jak jsem spal - Forester je na vození hnoje do lesa

Odpovědět  |   | 
zdeněk  |  26. 12. 2009 10:44

Platí to, co jsem psal výše, včera už zřejmě pracovala únava.

Odpovědět  |   | 
Doro  |  30. 12. 2009 09:46

Zase diskuze jak drak =))))

Měšťák ať si koupí co ce, ale ať nejezí v zimě k nám do hor mimo upravené cesty.
Často táhnu na kuli 1 t do kopce (tráva, bahno, sníh, led). Na bahně si dovolím i zastavit a zase se rozjet (předohrabka se tam nerozjede a to veze jen řidiče). Bez redukce bych si ani nevrz. V zimě prorážím běžně i 3/4 sněhukup a zatím sem vždy dojel až k chalupě. Rodina dojela na Vánoce na návštěvu - s Ravkou 4x4 zůstali na ledě kus pod chalupou - já si nevšim, že by to klouzalo a to mám sjeté zimní pneu. Nikdo jiný k nám ještě za špatných podmínek nedojel (netvrdím, že by to třeba nešlo, ale jde i o řidiče a málokdo si troufne). K sůsedovi se semtam někdo snaží sněhem prodrat s nějakou pseudohrabkou s Haldexem - zůstane dole a ani ťuk - občas dojedu se jako zeptat, wocogou a se škodolibostí pronesu, že jsem si nevšiml, že by to projet nešlo
Dyž v zatáčce dostanu na ledě smyk, forest jede bokem, dám nohu z plynu a zase se chytne a jedu dál a hl. vím, že to takto udělá i příště. A nevšim sem si, že by se za mnou v zimě někdo dokázal udržet v zatáčkách, jen Audina, jenže já nerad jezdím, jak šílenec a nevadí mi to, ať si jede.

Zkuste to někdo se škodofkou nebo jiným Hladexem a po pár letech mi dejte vědět, kolikrát zte byli v servisu a jestli vám to vůbec ještě jezdí =)))). Mě po dvou letech řekli v servisu, že celé autko je ve velmi dobrém stavu na ujeté km - sem ani nechtěl věřit (a to ho nešetřím, bo občas mosím tahat v hoře i kulatinu - náš malý traktůrek s tím nehne).

Mě je buřt, jesti to zrychlí o 1 sec. rychleji nebo to má hafu serepetiček uvnitř, na které to ale nejezdí, navigace je jen ke zlosti a kdo to má pak uvnitř čistit od bahna (ve městě se ale šikne, ale to není můj případ - naše cesty na mapách ani nejsou). A sebelepší Al disky vám nepomůžou.....děte se s tím názorem vycpat

Já potřebu dojet vždy až dom a dovézt si, co potřebuju a ne se škrábat po kouskách a modlit se abych vyjel.

Odpovědět  |   | 
Jenyk  |  24. 12. 2009 16:53

Test dobrý, něco řekl. Diskuse pod ním jako vždy srandovní. Krásné Vánoce všem.

A Yeti nemá s polárními kraji nic společného - údajně žije (žil?) v Nepálu a Tibetu: http://en.wikipedia.org/wiki/Yeti

Odpovědět  |   | 
JakubR  |  24. 12. 2009 20:23

Tak abych to shrnul. Design pan autor chvali. Tady bych se nejakeho hodnoceni zdrzel neb je silne subjektivni. Mi osobne se yeti designove vubec nelibi. Nevyvazena prid a zad do oci bijici a smesne zadni reflektory na aute teto velikosti vyvolavaji v me tvari krecovite grimasy. Design je silne konzervativni a uz vubec bych mu neprisuzoval modernost. Originalitu mozna v par detailech, jako celek opravdu ne. Na druhou stranu je funkcni a nekomu se opravdu muze libit. V interieru se zadna slava nekona, avsak ergonomie je velmi dobra, variabilita vyborna!! K velkemu poctu ruznych schranek jsem znacne skepticky, protoze konec koncu neslouzi k nicemu jinemu, nez k hromadeni bordelu v kabine. Proto bych to nebral ani jako plus ani minus. Plechove oramovani oken je opravdu HNUS! na auto teto kategorie, to se na me vazne nezlobte. Podobny dojem na me dela triramenny volant, ktery je z kategorie mene podarenych. Motor je bezpochyby spicka mezi soucasnymi preplnovanymi benziny! Ale tak nejak si rikam, na co nadupany benzin s vyssi spotrebou v aute, ktere uz ze sve podstaty neni kdo vi jakym zavodnikem. Rychle presuny zvladne i TDI s mnohem mensi spotrebou. Bohuzel TDI CR stale nedosahuje kvality francouzskych konkurentu co se kultivovanosti a zvukove kulisy tyce. Ale budiz, nekdo proste nafte holdovat nemusi. Pseudo 4x4 pomoci spojky haldex se zaobirat nebudu, proste ma sve klady i zapory. Kdo mel tu cest v zime s per. 4kolkou si udela jiste nazor hned. Ale jak rikam, nekomu to muze stacit. Jelikoz Yeti dostal v nar. testech 5* souhlasim s nazorem autora, ze jde o bezpecny vuz. Co me vsak zarazilo je nutnost priplacet za hlavove a zadni airbagy!!! Nakonec jsem si nechal hodnoceni ceniku. Nejspis ucelove neni na konci clanku uvedena cena testovaneho vozu vcetne priplatku. Dal jsem si tu praci, prosel si ceniky a udelal par konfiguraci. Slusne vybaveny yeti v teto motorizaci vyjde na slusnych 800 000 - 830 000,-. Preference jednotlivcu se muzou lisit, nicmene ja bych ve voze uvital xenony, par. senzory, elektrony 17', dvou zon. klimu, navigaci, hlav. airbagy, alarm, mdi, isofix, maly koz. paket, paket pro spatne cesty (pro ty chalupare), priprava pro gsm, vyhrivane trysky ostrikovacu (na ty horske zimy) + metalicky lak, protoze ten zakladni pusobi opravdu nevkusne! A vedle ctu toto: Subaru Forester 2.5XT (170kW) vybava Comfort za 850 000,- a 2.0D Comfort za 820 000,-. Z jineho soudku Nissan Qashqai 2.0dCi 110kW 6AT v plne vybave za 750 000,- .. Co z toho plyne? To at si kazdy udela obrazek sam...

Odpovědět  |   | 
zdeněk  |  24. 12. 2009 21:30

Hned z kraje příspěvku píšeš, že by ses hodnocení designu zdržel, protože je subjektivní.Ale vzápětí mu věnuješ téměř půl článku. Má to být legrace, nebo jsi to myslel vážně?

Odpovědět  |   | 
JakubR  |  24. 12. 2009 22:12

vyjadril jsem svuj nazor. nejsem recenzent, takze se nemusim drzet nejakeho nestraneho pohledu na vec. kdyby autor poznamenal pri popisu designu, ze jde o jeho subjektivni pohled a nazor, nic bych nenamital. bohuzel to tam nikde nevidim. jinak proti clanku nic nemam, rekl bych, ze je na ceske pomery dost slusne napsany.

Odpovědět  |   | 
zdeněk  |  25. 12. 2009 14:26

Myslím si, že názor na design je vždy subjektivní, lišit se může i mezi dvěma designéry navzájem, takže zvláštní zmínku o sujektivitě bych pokládal za nadbytečnou, s tou je třeba počítat. A souhlasím s tebou, že článek je napsaný na české, ale hlavně na poměry AR opravdu slušně a objektivně (samozřejmě s přihlédnutím k té subjektivitě...).

Odpovědět  |   | 
Roman  |  29. 12. 2009 17:38

nepište sem ty romány, stejně to nikdo nečte

Odpovědět  |   | 
foxy  |  24. 12. 2009 20:51

a bydlet pod mostem ! To je cena pro podnikatele nebo tuneláře, ale ne pro normálního člověka, který vydělává 14.000,- Kč měsíčně.

Odpovědět  |   | 
foxy  |  24. 12. 2009 20:55

Vy ve škodovce ! strčte si ty vaše předražený šunty někam ! V bazaru si koupím krásný auto do 100 tis. a udělá mi to úplně stejnou službu jako tyhle drahé nové shity !

Odpovědět  |   | 
zdeněk  |  24. 12. 2009 21:35

Hláška dnešního dne! Teď jsem se dost nasmál...

Odpovědět  |   | 
Roman  |  29. 12. 2009 17:41

ten pán co vydělává 14tis. i ten druhý co si kupuje auto za 100tis.

mám ještě pár triček: měl jsem se líp učit

Odpovědět  |   | 
ježíšek  |  24. 12. 2009 21:03

za 14 nedělaj snad ani ukrajinci, natož normální lidi.

Odpovědět  |   | 
asdfdsfsdf  |  24. 12. 2009 22:00

Nechápu autorovo srovnání s konceptem. Koncept bylo nádherný originální auto. Ač se vzhled může zdát hodně podobnej konceptu, není, je z toho nafouknutý, uplně tuctový SUVéčko s několika málo originálníma detailama. Koncept yeti by bylo parádní "fun" auto, tohle je nuda, konzum. Prostě auto pro tucty, nic víc, nic míň.

Odpovědět  |   | 
JakubR  |  24. 12. 2009 22:22

koncept byl perfektni, ale prilis originalni.. skoda zkratka neni automobilka na vyrobu maloseriovych stylovek... co rici nez bohuzel..

Odpovědět  |   | 
tomfree  |  24. 12. 2009 23:07

Auto se povedlo,bylo mezi kandidáty na nový vůz,Subaru jsem zkoušel a nevím kolik lidí ho používá v terénu,ale na dálkové cesty při vyšších rychlostech je ůplně na nic,5 rychlostí je málo,2litr je slabý 2,5nenažraná a 2 disel je dobrá,jenže ten zvuk po 100000km už není tak jako na začátku.Yeti mi proti tomu připadá vyvážený,ekonomický,poměrně pohledný,prostě něco co tady chybělo a myslím že se najde dost lidí,kteří si jej díky tomu koupí.

Odpovědět  |   | 
ASF  |  25. 12. 2009 01:12

No neviem ako to bolo myslene, ze Subo nieje na dialkove cesty? Mam polovicku nabehu spravenych na dialniciach /A,DE,CZ,SK,H/ v uvedenom poradi a nevsimol som si ziadnych obmedzeni / v DE pod 160 nechodim /. Prave naopak. Beham dennodenne, bez ohladu na pocasie a na dennu hodinu. Kazdy den si prejdem aj svoju terenu erzetu. Ked su konske preteky tak si Subo uzije aj taku mensiu zataz v tahani dvoch krasnych konikov. Ale spat k tej dialnici. Casto chodim do Prahy a je tam taky pekny usek s dost prudkym klesanim a naslednymi zakrutami. Mam tam taku pravidelnu skusenost ked prsi , alebo snezi. Mam na tempomate 135, idem si svoje tempo. Klesanie, ide VW,OPEL,OCTAVIA,Francuzi,BMW,ME, predbehnuma,pride ta spomenuta zakruta, vianocny stromcek brzdovych svetiel, vyhadzujem smerovku, obieham spomenute auta v zakrute, zaradujem sa, pride dalsi podobny usek, situacia sa opakuje. Po 2- 3 opakovaniach zvysujem rychlost na 150 a uz mam od nich pokoj /neviem dokedy, lebo nerad porusujem predpisy/, ale este viac nemam rad machrov na rovinkach a v zakrutach su pokakany a ja mam zahadzane celne okno. Na Subo ma malokdo a zvuk motora je aj po 230000 KM stale nadherny / radio pouzivam len na pocuvanie dopravnych sprav /. A este k jednemu co si mysli, ze Octavia je lepsia ako Subo. Posli kontakt a ja ti predvediem, ze sa mylis.

Odpovědět  |   | 
cc  |  25. 12. 2009 11:24

kontakt nejakymu posahanymu cobolovi, to tak jeste

Odpovědět  |   | 
zdeněk  |  25. 12. 2009 14:16

Není třeba do toho zatahovat národnost, takových poněkud přihlouplých "machrů" je zde dost i českých.

Odpovědět  |   | 
cc  |  25. 12. 2009 14:53

mas pravdu, omlouvam se, nerozdeluju lidi podle narodnosti, barvy pleti, sexualniho zamereni, ale za posledni tyden me vytocilo tolik slovaku ze tohle byla posledni kapicka aby ten pohar pretekl, jinak nic ve zlym, tak sorry..

Odpovědět  |   | 
zdeněk  |  25. 12. 2009 15:13

Mně se opravdu omlouvat nemusíš, já se tím dotčený necítím, ale oceňuji to.

Odpovědět  |   | 
ASF  |  25. 12. 2009 16:41

Nevadi. Vtom mojom prispevku nebolo nic narodnostne. take iste skusenosti mam aj na rychlostnej ceste do Zvolena, len tam tak casto nechodim. K nam na drahu chodi viac Cechov ako Slovakov a kazdy kto ma aspon trochu vstah autam, tak kazdy to Subo obdivuje a dokonca tam aj dve podobne, len uz dost starsie chodia a majitelia byvaju v niekde v Ceskych horach a musia domov prechadzat cez vojenske lesy.

Odpovědět  |   | 
cc  |  26. 12. 2009 01:09

chytremu napovez, hloupeho nakopni
a jen tak mimochodem subo se mi ani trochu nelibi, fuj fuj takze zadna alternativa za yeti

Odpovědět  |   | 
Roman  |  29. 12. 2009 17:43

nerozdeluju lidi podle... sexualniho zamereni,

to by se ti mohlo večer dost nevyplatit, bacha

Odpovědět  |   | 
Faust  |  25. 12. 2009 19:56

Ano, Subo je Subo, ale to není přímá konkurence Yetiho. To, že se sněžný muž značky Škoda vynořil v České a Slovenské kotlině a vyvolal takovou pozornost už samo osobě svědčí o tom, že to byl vynikající tah Škoda a.s respektive majitelů této společnosti - našich německých "genosse" (soudruhů). Ale k věci: můj sněžný muž 1,8 TFSI stojí v garáži přes několik zdí asi deset metrů ode mě a odpočívá. Světlo světa spatřil někdy kolem 25. 9. 2009.
V mých službách musel do dnešního dne uběhnout cca 2400 km. Začal jsem Škodou 100 přes Favorita a Fabii 2 a už nikdy bych nekoupil jinou značku. Nasazení Yetiho podle mě naprosto geniálně zalepilo mezeru mezi Tiguanem a Octavií Scout (ten by tím pádem měl skončit).Myslím, že Je to přesně to co přeživší "český nebo slovenský chalupář" potřebuje.
Pečlivě se o něj starám a musím řísi, že mě dosud nezklamal. Proti F2 je to pojízná pevnost a ta rezerva, kterou máte pod pravou nohou na plynu je k nezaplacení. Na 100 km trase jsem již taky naměřil 5,8 l/100km jinak i ve městě kolem 8,5 l/100km. Asi tak: kdo chce klasický of road a má na to, koupí Subo, Mitsubishi, Nisan. Kdo chce 4*4, mírnej terén a bezpečnost a má tak asi 550 000 CZK má šanci. A vsadím kalhoty, že této možnosti využije stále více motoristických "fanatiků" (jako jsem ji využil i já) u nás, na Slovensku v EÚ a uvidíte, že i Rusku, Švýcarsku, Srbsku, Černé Hoře atd. Ještě musím říci, že Yeti se hodně líbí ženám. Několikrát mě bylo jimi řečeno (naprotno nečekaně): Vy máte krásný auto. Asi na tom něco bude. Motoristický fanatikům do nového roku 2010 přeji: Šťastný a veselý.

Odpovědět  |   | 
kodl  |  25. 12. 2009 21:37

a co Vás přesvědčilo, že jste za 550tis K4 koupil Yetiho a ne třeba Q+2 nebo X-traila? ...

Odpovědět  |   | 
zdeněk  |  26. 12. 2009 10:38

Bože můj, tak se mu asi víc líbí a je pro něj praktičtější, ne?? A i v tom jeho příspěvku snad jsi schopen najít nějaké důvody!

Odpovědět  |   | 
kodl  |  26. 12. 2009 11:19

nevím, mě důvod, že se líbí ženám nepřipadá jako argument vyhodit o několik desítek tisíc víc za auto, když za stejný prachy můžu mít daleko víc muziky ... zajímá mě odpověd autora ... dle příspěvku jsme asi stejná "moto" skupina .. taky jsem měl jen škodovky(105, felicii a fabii I) a rozhodoval se, co dál ... před třema roka mě koncept Yetiho nadchl, ale to co z něj nakonec udělali je trochu něco jiného ... nicméně dle reakcí na webu a ve svém okolí jsem jeden z mála, komu se líbí ... takže to byl jeden z kandidátů na rodinné auto spolu s Vitarou, Q+2,X-trailem a Sportage (limit jsem si dal 550tis, max. 570tis) ... když jsem nakonec všechny tyhle modely zhlédl,projel a porovnal výbavy a užitnou hodnotu, tak Yeti skončil jako nejdražší, nejmenší a pro mě díky malému kufru jako pro mě nepoužitelnej na posledním místě ...

Odpovědět  |   | 
zdeněk  |  26. 12. 2009 11:29

To je naprosto v pořádku, tvému vkusu a požadavkům na praktičnost zkrátka Yeti nevyhovuje, tak samozřejmě sáhneš jinam, na výběr je dost pro každého. Ale přiznávám, že za tvou otázkou jsem viděl asi něco trochu jiného.

Odpovědět  |   | 
kodl  |  26. 12. 2009 12:06

já zastávám názor, at si každej jezdí v čem chce a co se mu líbí(nebo spíš na co má) ... když mám na bmw, a líbí se mě, tak si ho koupím, když na něj nemám, tak hold kupuju to, na co mám ... je to prostě každého věc ... jako čech by si ale chtěl kupovat český auta(nechytat za slovíčka) .. ale to, co škodovka v poslední době předvádí, mě prostě štve ... kdydy byl Yeti o sto táců v těch dvou nejvýšších výbavách levnější, tak se majitele na důvody koupě Yetiho neptám ... v mé případě jen škoda přišla o zákazníka, který byl až doposud s jejich autama spokojenej ...

Odpovědět  |   | 
zdeněk  |  26. 12. 2009 12:16

Cenovou politiku (nejen Škody) neovlivníš, pokud bude prodejnost dobrá, cena zůstane. Pokud moc na odbyt nepůjde, cena se jistě bude snižovat, jako u každé značky tam rezerva jistě je. Naopak to samozřejmě dělat nejde, ani ve Škodovce nejsou žádní hlupáci. Takže pořád máš ještě šanci...

Odpovědět  |   | 
kodl  |  26. 12. 2009 12:25

to je mě jasný .. ale dle zpráv prodejců a toho co vidím na cestách(teda spíš nevidím) není prodejnost Yetiho nic moc... spíš nic ... což je škoda ... ale třeba se za pár let dočkám, bude s klimou a radiem za 400Tis ... a pak to bude pro manželku ...

Odpovědět  |   | 
Faust  |  26. 12. 2009 11:59

Upřesním to podle reality: Yeti Active + tažný, přední mlha, 4 repro vzadu, lapače vzadu, pal. počítač, sada koberců a povinná výbava: 567 800,- minus cenová výhoda 47 300,- cash:
520 500,- plus radio aftemarket 4190,- a dál pak construct, zimní Goodyar a na leto liťáky Dezent (koupil minulý týden). Oběhl jsem největší prodejce ve městě a vybral nejlevnějí. To byl ovšem stav k začátku září, kdy se rozjížděl prodej. Jak je to teď nevím. Od 1. 1. 2010
se však zvyšuje DPH o 1% což ke snížení ceny taky nepřispěje. Kaškaje bych nebral motor Yeti je lepší (original Audi) a ke korejcům mám averzi (v autobazaru mě jeden chlápek říkal, že to jsou auta na celý život - už sejich nezbavíš, protože se ti je nepodaří prodat). A naftu ze zásady odmítám. Že se líbí ženám je vydlejší bonus, který vyšel najevo až později, takže při volbě vozu nehrál žádnou roli.

Odpovědět  |   | 
kodl  |  26. 12. 2009 12:19

dle ceny jsem to výbavu Active + doplňky tipoval ... tak at Vám slouží a dělá radost ... A do Vitari nebo x-traila (za ty samé prachy) jste nešel proč?.. Sportage je jasná, tu jsem taky zavrhl hned na začátku(i když cena od 500 byla lákavá, ale jejich žrout benzin ho vyřadil hned na nazačátky)

P.S. já taky nerad naftu, ta patří do traktoru ... ale stejně tak nejsem zastáncem turba, takže i když ten motor bude určitě skvělej, měl bych z něj strach, jak bude vypadat po 100tis ... mám pár kamošu, co si "užili" s turbem ve škodovkách svoje, samoseebo až po záruce

Odpovědět  |   | 
Faust  |  26. 12. 2009 14:48

Grand Vitara nebo x-trail už jsou velký a těžký tereňáky. Tohle mě připadá tak akorát velikost a váha (pohotovostní 1500kg) a toho terénu zase až tak nebude (většinou jen dřevo z lesa na přívěsu), takže na silnici tak 95%. Pokud jde o zavazadlový prostor pro nás (už jen 2 lidi)naprosto dostačující a když vyndáte zadní sedadla je tam místa jako v Romstru. Souhlasím s tím, že nad spolehlivostí turba visí otazník. Ale výrobcem motoru je Audi (je to v techničáku) a tento typ je už tak 3 roky starej, takže doufám, že už mají mouchy vychytaný. Je to úplně nový typ - to je taky riziko, ale zase: tomu podvozku se dá věřit - je to komplet převzatý z Octávie Scout. Takže jem optimista. Mouchy samozřejmě nějaký taky budou - např. dosud jsem nepochopil kdy se nuluje paměť č. 2 a v servise mě to taky nedokázali vysvětlit (chová se to jinak než je v manuálu) tak to teď pozoruji. Ale zatím mám celkově z toho auta dobrej pocit a doporučuji ho.

Odpovědět  |   | 
kodl  |  27. 12. 2009 10:24

Grand Vitara je opravdu čistokrevnej tereňák, včetně redukční převodovky, takže pokud jezdíte hlavně silnici, tak Yeti je lepší volba ... nicméně X-trail je SUV!!!(nevím proč, spousta lidí ho řadí mezi teréňáky ) a dle toho je nastavenej podvozek .. takže na cestách super a na občasné vyjetí do terénu absolutně dostačující (4x4 pracuje jinak než heldex) ... a vůbec není tak velký jak vypadá, vevnitř je trošku víc místa jak v Yetim, základní rozdíl je v kufru(těch 20cm navíc na délku musí být někde vidět ... pohotovostní hmotnost je někde kolem 1600kg, takže žádná těžká "kráva" ... nicméně jste dva, takže v tomhle případě je volba Yetiho naprosto jasná ... mě jen štve, že Yeti jako automobil domácí produkce je stejně darahej(nebo spíš dražší ) jak zahraniční a lépe vybavenej tereňák Vitara,SUV X-trail, crossover Q+2 ... ale jak už jsem psal, každej si může vybrat dle svých představ a možností ... at Vám slouží a přeji spoustu kilometrů bez nehod a poruch ...

Odpovědět  |   | 
Faust  |  27. 12. 2009 15:08

Díky a i já Vám přeji hodně pohodových kilometrů s Vaší čtyřkolkou - vyšlo mě, že máte
x-trail a pokud je tomu tak, je to fakt dobrá volba.

Odpovědět  |   | 
kodl  |  27. 12. 2009 20:03

díky za přání ... uhodl jste, i když z příspěvků to bylo celkem jasný ... zatím ho mám pouze měsíc, ale půlroční čekání na dodání auta(zajímalo by mě, kde "soudruzi" z japonska udělali chybu ) se vyplatilo ... prostě "ekonomická" krize pomohla splnit jeden "chlapeckej" sen ... at se daří v novém roce

Odpovědět  |   | 
Faust  |  27. 12. 2009 20:51

Děkuji, a Vám i Vaší (asi početné rodině) také přeji hlavně (jako motoristovi) šťastné návraty z cest a v novém roce vše dobré. Tím, že jste to auto koupil jste minimálně přispěl
k tomu, že vás z té silnice jen tak snadno někdo nesmete. A to byla i jedna z mojich motivatací při koupi Yetiho.

Odpovědět  |   | 
kodl  |  27. 12. 2009 21:06

mám dvě děti, a máte naprostou pravdu, i "robustnost" a větší bezbečnost auta byla jedním z plusů při jeho výběru ... denně se setkávám na cestách se spoustou magorů(jinak se jim říct opravdu nedá), kteří ohrožují hlavně okolní řidiče ... takže přání štastných návratů z cest je opravdu to nejlepší přání do nového roku .. děkuji a přeji i Vám, aby jste vždy dojel ve zdraví do cíle Vaší cesty ...

Odpovědět  |   | 
wolff  |  04. 01. 2010 18:31

Nejhorší ze všeho je falešný pocit bezpečí, zejména u auta, které není moc dobře ovladatelné.. ale rozumím. Móda tomu velí. X-tr. je možná fajn auto, ale s bezpečností to není žádný zázrak... Skoro bych řekl, že při nárazu zepředu je to spíše jedno z těch slabších dnes...

Většina aut nižší střední má skelet daleko pevnější a dovolím si říct, že váhový rozdíl 200 kg nebude v tomto případě i při vzájemném střetu zásadní. Co by mohlo případně v takovém střetu tomu Nissanu pomoct, je trošku vyšší stavba auta..., ale na to bych azse až tak moc nevsázel.

Odpovědět  |   | 
Faust  |  25. 12. 2009 19:56

Ano, Subo je Subo, ale to není přímá konkurence Yetiho. To, že se sněžný muž značky Škoda vynořil v České a Slovenské kotlině a vyvolal takovou pozornost už samo osobě svědčí o tom, že to byl vynikající tah Škoda a.s respektive majitelů této společnosti - našich německých "genosse" (soudruhů). Ale k věci: můj sněžný muž 1,8 TFSI stojí v garáži přes několik zdí asi deset metrů ode mě a odpočívá. Světlo světa spatřil někdy kolem 25. 9. 2009.
V mých službách musel do dnešního dne uběhnout cca 2400 km. Začal jsem Škodou 100 přes Favorita a Fabii 2 a už nikdy bych nekoupil jinou značku. Nasazení Yetiho podle mě naprosto geniálně zalepilo mezeru mezi Tiguanem a Octavií Scout (ten by tím pádem měl skončit).Myslím, že Je to přesně to co přeživší "český nebo slovenský chalupář" potřebuje.
Pečlivě se o něj starám a musím řísi, že mě dosud nezklamal. Proti F2 je to pojízná pevnost a ta rezerva, kterou máte pod pravou nohou na plynu je k nezaplacení. Na 100 km trase jsem již taky naměřil 5,8 l/100km jinak i ve městě kolem 8,5 l/100km. Asi tak: kdo chce klasický of road a má na to, koupí Subo, Mitsubishi, Nisan. Kdo chce 4*4, mírnej terén a bezpečnost a má tak asi 550 000 CZK má šanci. A vsadím kalhoty, že této možnosti využije stále více motoristických "fanatiků" (jako jsem ji využil i já) u nás, na Slovensku v EÚ a uvidíte, že i Rusku, Švýcarsku, Srbsku, Černé Hoře atd. Ještě musím říci, že Yeti se hodně líbí ženám. Několikrát mě bylo jimi řečeno (naprotno nečekaně): Vy máte krásný auto. Asi na tom něco bude. Motoristický fanatikům do nového roku 2010 přeji: Šťastný a veselý.

Odpovědět  |   | 
Thor  |  25. 12. 2009 00:57

ten vzhled je. V negativním slova smyslu. Bertone by se rozplakal, kdyby to viděl. Zrůda na kolech. Ještě trpaslíka za volant a je to echt typische deutsche humus

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  25. 12. 2009 08:36

Ližina je „podklad pod břemeno“ (PČP). Toto slovo není odvozeno od slova „lyže“, ale od slova „líha“, a proto píšeme s měkkým i.

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  25. 12. 2009 08:38

pro homera

Odpovědět  |   | 
homer  |  25. 12. 2009 23:42

dík, přes PČP vlak nejede, ale to radši budu psát "hagusy" než to tvoje odporný slovo

Odpovědět  |   | 
marty75p  |  25. 12. 2009 12:02

Nejsem žádnej znalec, ale od původního konceptu,který se mi opravdu líbil,se dali směrem kdy jen zvětšili kapotáž fábie(kdo chce,roomsteru) a pořádně nasadili cenu. Nic na něm není originální(myšleny komponenty) ,vše ukradli z předchozích vozů.

Odpovědět  |   | 
BMW  |  25. 12. 2009 15:37

to je trapaaaaas. predrazena kktina iba dement si ju kupi. a porovnavat henten cesky smejd zo subaru? heh vy ste tu vsetci neni kompletny mate najazdene tak na plejku max dve kolca a tvarite sa tu ze ste piloti F1 hahhaha niemandi. fuuuuj trapny cesky shit!!!!

Odpovědět  |   | 
alert  |  25. 12. 2009 16:03

ve vsem souhlasim ale ten cesky si odpust.. bohuzel tohle vse diktuji nemci,, Predrazena skodofka..

Odpovědět  |   | 
zdeněk  |  25. 12. 2009 17:49

Netroufám si odhadnout, který z vás dvou má vyšší IQ. Snad oba ještě dospějete, ale tobě věřím přece jen o něco málo víc...

Odpovědět  |   | 
alert  |  26. 12. 2009 06:56

ooo nas velky zdenek dospely tak nam povedz tvoj mudry nazor..

Odpovědět  |   | 
zdeněk  |  26. 12. 2009 10:58

Ujišťuji tě, že jsem jistě dospělejší, než možná vy oba dohromady. A nemám potřebu psát "moudré" názory ani rady. Ale pokud je někdo schopen napsat takovou zhovadilost a někdo další s tím souhlasí, to jistě o žádné zvláštní inteligenci nesvědčí, ne?

Odpovědět  |   | 
alert  |  26. 12. 2009 12:08

to ze s nama nesouhlasis musis vyjadrit tak ze sme mene inteligentni? Kazdy ma svoj nazor na skodovku a mohu ho vyjadrit jak chci a kde chci. Ale to ze se tobe nelibi znamena ze jsem dement?

Odpovědět  |   | 
zdeněk  |  26. 12. 2009 12:22

Prosím tě, ještě jednou si přečti "názor" se kterým jsi souhlasil a napiš, co alespoň vzdáleně naznačuje nějakou známku inteligence.

Odpovědět  |   | 
alert  |  26. 12. 2009 12:29

a nema pravdu? naco si kupovat predrazenu skodovku ked su tu lepsie a lacnejsie auta?

Odpovědět  |   | 
zdeněk  |  26. 12. 2009 12:56

S nechápavým je to marné...

Odpovědět  |   | 
tomfree  |  25. 12. 2009 19:19

Zato ty frajere jsi viděl BMW jen na parkovišti,a nebo jsi jeden s těch s nimiž se setkávám dnes a dennně v servisu co si koupili vyhrkanou plečku a teď se hroutí pokaždé,když uslyší částku za opravu a ještě si hrdě zvolí nick

Odpovědět  |   | 
zdeněk  |  25. 12. 2009 21:10

Nenech se vytáčet takovým pitomcem, ten ani neprovokuje, ten je opravdu takový blb.

Odpovědět  |   | 
mclown  |  26. 12. 2009 22:08

BMW - to "cesky" si nabuduce odpusti. Cesi a Slovaci maju obecne dobre vztahy, ale kvoli takymto nedonosenym imbecilom sa zbytocne flamuje.

Odpovědět  |   | 
Better taste  |  26. 12. 2009 02:22

Skoda yeti je Crossover a k SUV ten strep ma hodne daleko ...... Vesele vanoce a Novy rok s pranim kupte si poradny auto vsem majitelum krapakum Skody preje majitel GMC .

Odpovědět  |   | 
cc  |  26. 12. 2009 23:35

jj jen si zamachruj

Odpovědět  |   | 
kodl  |  27. 12. 2009 11:38

on nemachruje, on si stěžuje ... zvláštní rada " .. kupte si pořádný auto ..." od někoho, kdo jezdí v GMC ...

Odpovědět  |   | 
fabie  |  19. 02. 2010 22:56

proc gmc ???? jsme v cesku.... mam rad skodovky a samozrejme at se nenavazis do skody - je to uz nemecko..nu a co???

kup si ted kia či hundai ba jak se to menuje? na japonce drahej dil ale fungujiii a gmc? ha? nu nevim...pockej neni to stavene na ceske cesty,tak ruku na srdicko....kazde auto ti zrezne v cesku a vykrapes cepy atd atd rizeni.. hmmmm je to tak a smutnee ,promin ne gmc ,ale auto jakekoliv znacky .

Odpovědět  |   | 
Sprint  |  26. 12. 2009 18:46

Yeti je originální a kvalitní auto s perfektními jízdními vlastnostmi a dobrou cenou.
Kdo říká opak, ten si nevidí ani na špičku nosu!

Odpovědět  |   | 
Ficus  |  27. 12. 2009 09:48

Namačkal jsem si, co RaV4 má za 640 tis v základu, a dostal jsem se na 864tis!
Rozdíl jen 200litrů! Na špičku nosu si raději ani nevidím....

Odpovědět  |   | 
Sprint  |  27. 12. 2009 10:58

Kde berete ty super ceny nevím, na Toyotě.cz je nejlevnější RAV 2.0 za 715tis.
Když dovybavím Yetiho 1.8 Experience za 605tis. podle seznamu výbavy u RAV jsem na 694tis. a to má Yeti navíc ve standartu třeba střešní nosič, 8 repráků...
Dynamikou má Yeti navrch a nižšími servisními náklady taky.
Toyota má nevýhodu i v tom, že nelze nic navíc připlatit a tím pádem si postavit auto dle svého přání a potřeb.

Odpovědět  |   | 
JakubR  |  27. 12. 2009 11:19

tohle sestavovani auta podle sveho prani je stejne jen pro trouby a pro automobilky aby co nejvic odrely kupujiciho.. nevim proc se jinak na nejrozvinutejsim trhu s automobily ve spojenych statech tato prelomova metoda konfigurace nevyuziva. a ze se tam vetsina aut prodava vyhradne v plne vybave.. lepsi jsou 4 pevne linie vybav s minimalni moznosti individualizace, nez milion prvku priplatkove vybavy, typu zadni sterac, mlhovky, zadni okna v elektrice, esp, abs atd atd...

Odpovědět  |   | 
Sprint  |  27. 12. 2009 11:23

USA - náš vzor!!!

Odpovědět  |   | 
JakubR  |  29. 12. 2009 16:26

nerikam, ze ma byt usa nas vzor.. ale USA je nejrozvinutejsi a nejpropracovanejsi trh s automobily vubec.. to nelze poprit a jen mozkovy zabednenec muze tvrdit neco jineho..

Odpovědět  |   | 
homer  |  31. 12. 2009 12:23

Jak to myslíš? Že je showroom na každym rohu a bojuje o přežití - to s rozvinutostí a propracovaností nemá nic společnýho. Nebo 0% úrok na autoúvěr? Opravdu věříš že kšeft funguje bez zisku?

Odpovědět  |   | 
Ficus  |  27. 12. 2009 23:39

No tak asi chci srovnávat vemeno s lalokem? Za prvý, Rav není v prodeji jen u Toyota cz a za druhý, Rav odpovídající diesel u Skody Yeti je v základu za 685tis vy benzínovej nosiči repráků. A přání mam jen nepotkat DUDA jako jste vy!

Odpovědět  |   | 
Sprint  |  29. 12. 2009 12:34

Yeti taky není jen na Škoda.cz pane Picus, pardon Ficus.

Odpovědět  |   | 
petr  |  28. 12. 2009 06:42

1) srovnáváte nesrovnatelné ceny Ta akční cena na Yeti platí až od ledna, teď je ještě dražší o 30.000,- Kč. Cena RAV4 platí jen do konce roku, protože počítá s 19% DPH (od ledna bude 20 %). Navíc dealeři Škodovky si k ceně ještě připočítávají poplatek za dopravu auta ze Škodovky k dealerovi (což považuji za prasárnu u všech značek, které to praktikují).
2) Yeti má sice o 2 repráky víc, ale RAV4 má zase v základu asistenta pro jízdu z kopce, což nemá Yeti ani za příplatek (má jen asistenta na jízdu DO kopce). Je tedy otázkou co je lepší, navíc těch malých rozdílů ve prospěch jednoho nebo druhého bude víc.
3) ano, Yeti má mnohem lepší dynamiku, což je mimo jiné dáno i tím, že RAV4 je větší a těžší auto (o více než 100kg), ale i přesto je RAV4 o 0,4 l (v kombinovaném cyklu) úspornější, tedy opět co komu vyhovuje
4) ano, Yeti si můžete nakonfigurovat k obrazu svému narozdíl od Toyoty, je otázkou jestli je v tom nakonec nějaký rozdíl. Navíc Toyota má v základu o rok delší záruku, Yeti nabízí delší záruku (4 roky) až za příplatek. Což mi zase přijde jako prasárna od české Toyoty, která nenabízí rozšířenou 5 letou záruku jako na západ od nás (Německo, Itálie, V.Británie,...). Hold s námi vyje...vají všechny automobilky (dealeři)

Odpovědět  |   | 
AR  |  28. 12. 2009 11:05

petr: Si idiot. Najviac ma dostalo to tvoje zvyraznenie toho, ze YETI nema asistenta Z kopca, ale len DO kopca. ;) Dalej som tvoj prispevok ani necital. Vidim, ze mas prehlad asi ako moja 80rocna suseda a spravil si tu zo seba debila.

Odpovědět  |   | 
petr  |  28. 12. 2009 13:01

Milí debile, máš pravdu, Yeti tuto funkci opravdu má. Ano máš pravdu, všechny parametry Škodovek neznám, proč taky? Vycházel jsem pouze z oficiálního ceníku kde byla uvedena jen funkce asistenta pro rozjezd DO kopce, to že asistenta pro jízdu Z kopce nazývá Škodovka tajuplným názvem "Funkce Off-road" jsem opravdu netušil, takže se za tuto mylnou informaci omlouvám.

Odpovědět  |   | 
Honza  |  28. 12. 2009 13:30

Design Yetiho je trochu zvláštní, motor velmi dobrý, ale do SUV bych asi radši diesel. Podvozek SUV bude buď komfortní a bude se naklánět nebo bude sportovní a naklánět se bude méně, což autor evidentně nepochopil... Interiér yetiho (světlé plasty dveří vs. sedadla a přístrojovka) to je hnus, teda alespoň v této verzi. Sečteno, potvrženo - docela dobré auto, když si ho někdo správně nakonfiguruje, vezme vhodnou barvu a libí se mu jeho vzhled. Bohužel smrtí pro tohle auto je cena, chtít půlmega za holobyt 4x4 a pak připlácet za úplně všechno?

Odpovědět  |   | 
baba  |  03. 01. 2010 02:32

cena auta je tak jako u každého nového výrobku pouze marketing, musí být vyšší, aby bylo kam klesat.

Odpovědět  |   | 
Ferok  |  29. 12. 2009 13:26

Neviem cim to je, ale v poslednej dobe recenzie smeruju k umelemu vyzdvihovaniu urcitych "klucovych" vlastnosti. Vacsinou to nie je objektivny komentar, ale subjektivny nazor. Hodnota celej akoze recenzie potom klesa niekde inde.

Odpovědět  |   | 
josé  |  29. 12. 2009 15:17

Co tím chtěl autor říct?

Odpovědět  |   | 
Martin  |  04. 01. 2010 17:29

To auto je vyloženě hnusné, stejně jako vlastně všechny Škodovky moderní doby. Taková Felicia nebo Octavia první generace měla ještě natolik sterilní tvary, že to bylo celkem jedno. Ale tyhle pokusy o design pod vedením Volkswagenu jsou prostě děsivé. Vychlámaná přední maska, podivné kýčovité tvarování všeho možného, prostě nechutné. Proč nesvěří design nějaké designérské firmě třeba z Itálie, Francie, apod.? I většina německých aut vypadá díky snaze o drsný vzhled až komicky, když trochu zestárnou, tak opět až nechutně.

Odpovědět  |   | 
zdeněk  |  05. 01. 2010 10:25

Opravdu fundovaný názor "odborníka" na design...

Odpovědět  |   | 
KL  |  05. 01. 2010 10:44

- vzdycky me rozesmeji ta "osvedcena" novinarska klise typu: zadne SUV neni do terenu, svetla vyska "jen" 180 mm apod.
- pritom jako kdyby chybela odvaha napsat nebo zkusit, ze vydat se do terenu anebo alespon na SUV nasadit poradne pneumatiky, aby bylo mozne skutecne porovnat vykony napr. s terenimi automobily => pak muzu porovnavat, ze system pohonu kol je nedostatecny
- chci rict, ze pro haldex neni blato zadna stopka, pro pana autora v jeho hlave a schopnostech ano ;-/) problem je hlavne v obuti, silnicni vzorek je zaplnen okamzite po najeti na polni cestu
btw. kdyby nechybela odvaha dostali bychom se napriklad k tomu, ze nedostatecny je predni najezdovy uhel, ale tak daleko uz se v dnesni dobe nestihne v recenzi dostat, skoda

- no a svetla vyska: klise jako blazen a dodnes kazdy novinar porovnava jabka s hruskama, resp. podle toho co mu napise vyrobce do prospektu, bez toho aby pisalek porovnal srovnatelne cislo....jj, neni nad instantni recenze;)))) nova doba

Odpovědět  |   | 
Jakub  |  05. 01. 2010 13:15

Ještě jsem neměl tu čest si auto vyzkoušet. Když jsem si jej však v autosalonu prolézal musel jsem konstatovat, že je to autíčko povedené. Děkuji za článek.
Rád bych upozornil autora článku na malou gramatickou nepřesnost. Slovo ližina není odvozeno od lyže, ale od slova líha (dlouhé prkno či trám sloužící k podložení například metrového dřeva při jeho ukládání) a proto se píše s měkkým I a nikoliv s tvrdým.

Odpovědět  |   | 
Robert  |  07. 01. 2010 10:58

Mne sa tiež velmi páčí,uplne by mi vyhovovalo.Tiež som chcel s motorom 1.8.Ked sme v predajni"skladali auto",vyšla mi cena 30120€.A to som nechcel navigaciu a niektoré veci,ktoré mi fakt netreba.Bola v tom napr. rezerva,kryt v kufri-čo je za príplatok fakt choré.
Rozhodol som sa pre Grand Vitaru 3.2V6 V plnej vybave/iná tam aj tak nieje/.Cena 29800€.

Odpovědět  |   | 
Nephilim  |  09. 01. 2010 11:40

Tady se všichni přou o ceny sound souprav, navigací, klimošek a jiných sarapatiček, které ale nemají s tématem, tj. čtyřkolka nic společného. Nic z toho vás v zimě nevytáhne ze závějí ani nepomůže bezpečněji jet silnicí na které je 15cm sněhu. Všichni ti co se tu tak přou o různé doplňky vůbec nepostřehli, že Yetti má být autem, které má pomoct řidiči zvládnout mnohem náročnější jízdu než je suchá dálnice. Pro něco takového má Škoda "obyčejné" vozy jako je Fabia nebo Octavia.
Debatujme o podstatných věcech, ale základem je uvědomit si o čem je téma.

Odpovědět  |   | 
Faust  |  09. 01. 2010 19:40

Je to tak, počítám, že po těch všech zimních kalamitách poptávka po autách, jako je Yeti poroste a to ne jenom u nás.

Odpovědět  |   | 
Faust  |  09. 01. 2010 19:40

Je to tak, počítám, že po těch všech zimních kalamitách poptávka po autách, jako je Yeti poroste a to ne jenom u nás.

Odpovědět  |   | 
reálny pohľad  |  12. 01. 2010 14:03

Dávam do pozornosti jeden postreh: - nedávno znizili ceny Yetiho a súčasne sa zo základných výbav vytratili "asi nepotrebné" komponenty (ich cena je podľa cenníka často väčšia ako zníženie pôvodnej ceny). Takto si to asi nepredstavuje nikto z nás. Toto je cesta, ako pochovať myslím si vydarený model - je mi ľúto vynaloženej práce konštruktérov a designerov.

Odpovědět  |   | 
fabie  |  19. 02. 2010 22:46

tak ted opravdu nevim,zatim mam fabku 1.6v(dal nepisi)hodlam ji prodat a koupit treba neco to,noveho?uz sem v rozpakach....

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

První jízda se Škodou Kamiq 1.0 TSI: Revoluci nečekejte, poctivý kus auta ano

Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG (první svezení)

Už se těším, až si dnes večer sednu s šálkem horké kávy k počítači a zabořím se do diskuze pod tímto článkem. Na první dojem je totiž Škoda Kamiq opravdu dobrá.

21.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 189 příspěvků
TEST Subaru BRZ Spec. S: BRZy, jazyk, nazývat… věci pravými jmény

Subaru BRZ Spec. S

Pokud máme věci nazývat pravými jmény, je nutno poznamenat, že zlí jazykové tvrdí, že BRZ „nejede“. A je fér přiznat, že jakkoli pro modelový rok 2019 a speciálně v limitované edici Spec. S prodělalo řadu změn, včetně například jiného naladění řídící jednotky, je na tomto tvrzení kus pravdy. To však ani náhodou neznamená, že by BRZ nebylo skvělé auto.

19.  8.  2019 | Petr Schnagl | 13 příspěvků
Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

16.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 78 příspěvků

Nejčtenější články

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda Scala. Může jezdit skoro zadarmo

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda S…

Se Scalou na zemní plyn se počítalo již od samotného počátku uvedení nové škodovky. Jeden kousek byl nyní spatřen v provozu.

13.  8.  2019 | | 31 N/A
Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není. Zato ale dostala o dost více výkonu

Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není.…

Škoda upravuje ceník výhodné Octavie Tour. Akční výbava sice zdražuje, nyní už je ale dostupná rovněž jako liftback a dostává pod kapotu výkonnější základní motor.

3.  8.  2019 | | 39 N/A
Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Existuje ale něco mnohem raritnějšího

Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Exis…

Zatímco tisíce lidí v Česku šílí z pistáciových fábií, americký dealer BMW z Manhattanu se vytahuje něčím mnohem exkluzivnějším.

26.  7.  2019 | | 28 N/A
T-Kat je jediné české auto, kterým můžete bez obav na D1. A také do války

T-Kat je jediné české auto, kterým můžete b…

Útvar rychlého nasazení, konkrétně protiteroristické oddělení, si převzala vozidlo T-Kat. Je tak skvělé, že se jí musíme chvilku věnovat.

8.  8.  2019 | | 29 N/A
Slavný návrhář rozzuřil Ferrari. Stačila jedna nevinná fotografie se supersportem

Slavný návrhář rozzuřil Ferrari. Stačila je…

Koupením Ferrari vstupujete do elitního klubu, musíte akceptovat filozofii a pravidla značky a stvrdit je podpisem. Že jste milionáři a sledují vás na Instagramu skoro dva miliony lidí na tom nic nemění.

31.  7.  2019 | | 6 N/A