TEST Škoda Superb Scout 2.0 TSI 4x4 DSG: Hodně rychlá horská turistika

76 komentářů

AnJa
22. ledna • 12:06

Je zajímavé že v aktuálním článku odkazujete na starší článek o packetu Outdoor, ale zároveň píšete: "Dostali jste ale opravdu jenom plasty, nikoliv větší světlou výšku či lepší ochranu"
Přitom v tom původním článku máte uvedeno:
"Důvody ke zklamání ale nejsou na místě, paket Outodoor sice přináší pouze designové věci typu plastů na karoserii nebo přepracovaných nárazníků s mlhovkami, vše ostatní už mladoboleslavská automobilka nabízela dříve. Kdo chce vyšší světlou výšku plus nějakou tu ochranu podvozku, ten si může pořídit paket pro špatné cesty"
To si to ani autor článku neumí přečíst aby neuváděl takové protimluvy. :-D

Driver
22. ledna • 9:25

Scout, Allroad, Outback CrossCountry a všechyny tyhle zvedlé kombíky mám rád, pokud se dívám na SROVNATELNÉ SUV, tak nemají neduh příčného kývání, jako v dodávce nebo Busu , kamionu. Kdo nechápe, přejeďte si retardér lehce šikmo a porovnejte si to. Až najedete statisíce km, tak to buď nebudete řešit, protože to berete jako vlastnost, a nebo jako mě, to totálně irituje! V tomhle Scout boduje. Taky spotřeba je proti SUV lepší, díky váze nemusíte mít drahé brzdy a neřešíte za snížené adheze fyziku, viz ABS které váš pouští dál a dál a neumíte zastavit. Vše to řeší drahé luxusní SUV, vím jak, ale to není porovnatelné. Tady se bavíme v cenách okolo mega takže Kodiaq nemá ani vzduch ani aktivní stabíky, ani víceprvek vepředu, ani.... takže kdo neřeší terénní schopnosti, a chce jen projet občas nějakou horší cestu tak tyhle Scaout jsou ideální a zbytek jízd je to mnohem více osobák a lze jezdit dynamicky s mnohem ladněji a menším důrazem na plyn a brzdy, než u SUV. Ještě jsem nezmínil boční vítr, a aerodynamický hluk, jednoduše, kdo chce jezdit rychle, je dobré mít co nejnižší auto. ;-)

Driver
22. ledna • 8:44

Podle mě už je na čase pochopit kontext. Kritika samotné spotřeby u benzínu, hluku u nafty a dojezdu u elektromobilů je vlastností né záporem. Jde jen o to, v jaké výši a na jakých hodnotách jsme. Dávno už to mnozí pochopili takže hluk reálně měří pro porovnání, atd. K té spotřebě. Když budeš mít čtyřkolku automat zvýšenou a tyto koně v naftě, taky to nepojede za 6 a za 7 budeš mít velký problém jezdit. Spíš se dostaneš někde k 8 no a popojížďky nebo dynamika pak stoupne nahoru k 10. Reálně budeš mít klasický rozdíl okolo 3L tak jako u Octavie benzín-nafta a vlastně není co řešit! Všichni už ví dle svých potřeb, co jim vyhovuje, a nevidím zde prostor to rozebírat. Passatů se v benzínu prodává tak malé množství, že to je taková rarita, jako téměř hybrid, je to řádově pod 10%. Dokonce i do města se kupují DSG 1.6 TDI ženským místo malého benzínu. Nebudu uvádět proč, čílovka ví a těch, co se to netýká, tak nepochopí ani když jim to bude devět majitelů z deseti vysvětlovat. :-D

.
22. ledna • 9:23

Nemáš pravdu, Passatů v benalu se prodává přes 25%, konkrétně vloni 553 benalů, 1608 dieselů.
http://portal.sda-cia.cz/stat.php...
Takže srovnání s hybridem silně nesedí, jenom samotných benzínových Passatu se prodá násobně víc než třeba hybridní Camry.

Driver
22. ledna • 9:38

Reimport nic? Smyslem bylo zejména nastínit, která motorizace ZNAČNĚ převažuje. ;-)

.
22. ledna • 9:58

Jak s tím souvisí reimporty? Podle KBA je podíl na prodejích dieselových Passatu v DE 68%. Takže ať už by se reimportovalo z DE do CZ nebo naopak, tak tvých řádově pod 10% je prostě kravina.

Stomil
22. ledna • 8:29

Nemám nic proti sebevědomým cenovkám. Ale napálit cenou auta s interérem z devadesátých let suverénně do prémiové třídy? Vážně si ve škodovce myslí, si někdo radši koupí tohle než Mercedes E? Já si to tedy nemyslím...

Kosanovič
22. ledna • 14:21

Já si zase myslím, že jsi nikdy nekupoval ani E-čko ani Supa, jinak bys nenapsal takovou kravinu.

Moik
22. ledna • 13:21

I kdybys byly ceny podobne, lidi co si muzou koupit Superb za mego si casto nesmi koupit Mercedes, ani za 800tis. Tak to proste je.

Rossi
22. ledna • 14:06

Proc by nesmeli ? Kvuli fleet omezeni podle znacky nebo modelu, pozice ve firme, apod. ? Obavam se, ze s fleet politikou v jednotlivych firmach tato diskuze nic nezmuze :)

H+K
22. ledna • 10:18

Dík za sdělení, že jsi ceny Ečka nikdy neviděl.

Rossi
22. ledna • 8:54

Jak nacenili tak nacenili, je to jejich risk. Ale s prémií se ta cenovka srovnat nedá - bavíme se tady o 4x4 a verzi 'allroad', která má i něco málo navíc než jenom plasty. Plus nějaké koníky navic (pokuty CO2 něco stojí). Ten kdo takovou verzi a velikost auta potřebuje a má rozpočet kolem 1M, tak je pro něj prémie nedosažitelná. Bavme se prosím o novém autě. Představa, že kdo pořizuje auto za 1M, může dát i 1,5M, obvykle neodpovídá realitě :).

Moik
21. ledna • 22:07

Já jsem po Mondeích jezdil chvíli koncernem a je to opravdu nakažlivé - asi to dělá ten interier a vyladěné asistenty. O3, Passat B8, Superb. Nepoužitelná je O3 nejhorší je kombík 2.0TDI ta tluče a tluče, děs. Passat docela jde, ale dobrý není a Superb je někde mezi. Ano s DCC je to snesitelné (kromě O3, tam ani DCC nepomůže). Ale návrat do Mondea 2019 mě zase přesvědčil, že je pro mě důležitější jízda, než kvalita obrazu na couvací kameře. Jízdně je o třídu výš, jak celý koncern vč. A4, kterou jsem taky testoval. Kodiaqa ani nezmiňuju, to je kostitřas. A Mondeo s DCC je vlhký sen podvozkářů z VAGu.Škoda, že neexistje MonSsat :-) bylo by to dokonalé auto...kdyby teda ty hlavy nevzaly podvozek z Passata a asistenty z Mondea :-)

WP
22. ledna • 5:49

Když jsi tak zaměřen na jízdu, tak ti nevadí nebezpečně přeposilované a gumové řízení Mondea poslední generace?

H
22. ledna • 9:15

Přeposilované řízení má dnes kde, kdo. Hlavní "závada" poslední generace Mondea je podle mě vysoká hmotnost. Tedy přesněji řečeno velmi vysoká hmotnost. Kdysi se to vyčítalo Insignii, ale dnes štafetu převzalo s velkým náskokem právě Mondeo a jako první se hrne po tečně ze zatáčky ven. A třeba s diesely je ta hmotnost silně na předku, takže ta nedotáčivost je vskutku obří. Takže ten, kdo je zaměřený na jízdu (myšleno svižnou jízdu) musí být zákonitě velmi zklamán zvláště ve srovnání se staršími generacemi Mondea. Hlavní předností současného Mondea je velmi dobré utlumení všech hluků, dobré pružení, tedy pohodlí, ale určitě ne hbitost a jízdní dynamika. I kdyby řízení bylo zlaté a stříbrné, tak tuhle vlastnost (vysoká hmotnost s přetíženým čumákem) určitě nezakryje.

Rossi
22. ledna • 13:42

Muzu velmi dobre porovnavat benzinove verze MK V 1.5 EB 118kW a MK IV 2.0 107kW Duratec (doba jezdeni v obou viz. vyse). Novejsi je minimalne stejne obratne jako starsi. Mozna je to tim, ze 1.5 EB je velmi lehky motor.

Moik
22. ledna • 13:19

Ja limity na okreskach s Passatem/Mondeem nehledal nikdy. Vsude jinde je Mondeo vyborne. Rizeni je trochu lehci, ale smer vede o poznani lip jak Passat. A komfort jizdy je zcela jinde. Nedotacivost jsem nemel sanci vyzkouset. 200kg navic oproti Passatu muze byt i vyhoda...proto si lidi kupuji velka auta. Mondeo je o 20cm delsi jak Passat a ma vetsi rozvor. Je to proste celkove vetsi a tezsi auto.

Rossi
22. ledna • 8:43

Mně rozhodně ne. Kuopval jsem jako nové Mondeo MKIV, které bude mít letos 10 let a slouží jako 2. auto, novější MKV letos oslaví 5. "narozeniny". Oběma stále jezdím i když tím starším už méně jenom kratší trasy. Obě mají výborný podvozek a na "gumové" řízení, jak ho nazýváte, jsem si velmi rychle zvykl a určitě bych zpět neměnil, naopak komfort šel o kus nahoru. Naopak mi trochu vadí jiné věci, ale o tom totot diskuzní vlákno není :).

Rossi
22. ledna • 13:49

K minusum: naprosto respektuju nazor druhych. Ale pokud najde nekdo, kdo dal minus, odvahu a sdeli mi kolik najel v obou verzich, ktere jsem zminil, rad bych s nim prodisktutoval co ho vede k nazoru ze celkove radost z jizdy je lepsi v MKIV nez v MKV :)

Matej
21. ledna • 20:40

Odstiňovat uměly i bixenony.

Skoda
21. ledna • 19:25

Ty si sa musel zblázniť keď je úžasná škodovka😆😆

Skoda
21. ledna • 19:28

A také reči že na to sa nechytá ani Audi ,ani Mercedes ,a ani Bentley podľa teba si myslím.škodovka je najlepšie auto sveta .to také reči ešte mozu ľudia dristať nepochopím čo to za IQ má ten clovek

Sarkasian
21. ledna • 17:53

Pekne auto, oproti
európskemu Outbacku plus 100 koni, 3 zona klima, vyska iba o 7cm nižšie. A cena len o štvrť mega viac.
Na druhu stranu, Outback s tymto vykonom lze doviezt, vybava podobna... Akurát nerozumiem tej hodnote, chudak Japonec musi všetko do Japonska doviezť, potom vyrobit v najdrahšej pracovnej sile na svete, potom poslať do Ameriky a odtial doviezt do Ceska. Cena tohoto auta vyrobeného v Cesku cez agentúrnych borcov z východu je stejna. Nejak mi to nevychádza. :)

.
21. ledna • 21:18

naopak, mě to vychází zcela přesně, cenu produktu neurčují agenturní pracovníci z východu, ale vždy a jenom poptávka. Když poptávka není (Outback), cena musí dolů i kdyby to vyráběli Einsteini, když je poptávka velká (Superb v ČR), tak jde cena nahoru, i kdyby to vyráběli Neandrtálci.

šofér
21. ledna • 18:19

nemůžete psát "jen o 7 cm nižší". Když jsem bydlel na horách a napadlo přes noc 20 cm sněhu, bylo sakra poznat, zda se brodíte břichem či vás vedou kola. Vyzkoušel jsem si jako Octavii II scout tak Outback r. 2008 a neporovnatelné, když vás tahá traktor, bo visíte na břichu... V tu chvíli závidíte i Citroenu C5 se vzduchovým pérováním ;-)

homer
22. ledna • 3:34

ale nekecej - dvacet cisel cerstve napadanyho snehu projede cokoliv, problem je udrzet se mimo prikopy

.
22. ledna • 20:39

"dvacet cisel cerstve napadanyho snehu projede cokoliv" To jsi teda napsal blbost. Viděl jsi někdy sníh?

homer
23. ledna • 9:10

ne vsichni jsme z Prahy...

Tak je to
22. ledna • 20:49

Pokud není problém mezi volantem a sedačkou, projede to opravdu cokoliv.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
šofér
23. ledna • 13:10

neprojede! Možná tak 30 m, ne dva kiláky k hlavní silnici.

šofér
22. ledna • 9:33

nemám v úmyslu odporovat někomu, kdo si to nezkusil, jen pro info-ne vždy padá prašan, víte? A je sakramenský rozdíl, zda se brodíte 50m nebo dva kilometry mezi poli, občas i zafouká. Vy jste teoretik, já na horách 20 let denodenně jezdil.

homer
22. ledna • 19:05

tvl ja jsem skoro denne v LESE tak trochu tusim co je blato, snih, led a davam ti pisemne ze zadnej cerstve napadanej snih neni problem, konecna je starej tezkej a mokrej

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
šofér
23. ledna • 13:08

Možná jsi v lese, ale pochopení psaného textu je pro tebe problém, protože i já ti pro tvé upřesnění píšu, že né vždy padá prašan. Kapišto? A 20 cm je ku*evský rozíl od 16cm co mají ostatní. Běžná světlost osobáku je mezi 14-16cm.

šofér
21. ledna • 23:04

to by mne zajímalo, za co mám ty mínusy, že by někomu vadila realita?

Sarkasian
21. ledna • 18:31

Snazim sa byť nad vecou, pre niekoho je dolezity vykon, ineho svetla vyska, ďalšieho cena. Mam chalupu v kopcoch, rozumiem.

šofér
21. ledna • 23:01

no já taky, auto si pořizuji podle toho, k čemu ho využívám. A když bydlím na horách, tak počítám se sněhem či blátem na polňačce. Světlá výška je tady k nezaplacení.

Gretén pisklavý
21. ledna • 18:31

Kde ty loňské sněhy jsou. 20 cm sněhu už nikdy nebude! To si zapište za uši!!! 3-[

šofér
21. ledna • 23:03

zrovna hlásili, že končí teplá perioda slunečního svitu co trvá 11 let, nyní by se mělo ochladit ;-)
To musí přijít, výrobci pneu si stěžují, že zimáky už půlka šoféru ani nepřezouvá..

OTTO
21. ledna • 17:57

Škoda patří mezi nejziskovější mainstreamové automobilky na světě!

Sarkasian
21. ledna • 18:08

O tom pisem. Aj Subaru je mainstream. Ale realna cena podobných aut s inymi okolnostami výroby a dodania je priamo úmerná hlúposti ludi, ktorí za podobne auto vyrobené 'doma' su ochotni zaplatit rovnaku cenu. Nic viac. Mne je jedno, ze niekto zaplati za Cesku majku a majku výrobenu v Japonsku rovnako. Chuť je individualna a trvanlivost diskutabilna. Vsetko sa môže pokaziť.

OTTO
21. ledna • 16:29

Ty stříbrné plasty jsou odporné. Ten zadní je ještě o dost horší než ten přední. Něco takového bych očekával na bangladéšském elektromobilu za 59000 Kč a ne na evropské autě střední třídy (byť pololowcostové značky).

Freddka
22. ledna • 7:43

Skodovka stoji uplne to samy co VW.A VW podle me neni “polo-lowcost”.

barca
21. ledna • 15:05

Zajímalo by mě jak už na tom jsou ty motory 2.0 TSI a TSFI? Ještě pořád po nějaký době žerou olej jak prokopnutý?

Tom
21. ledna • 16:00

To ale zijes tak o 8 let zpatky. Od zavedeni novych pistnich krouzku v roce 2012 nejsou problemy.

Freddka
22. ledna • 7:41

Ty jsou ted jen s casovanim ventilu a tak.Tezko hledat problematictejsi motor nez 2.0 TSI at uz je to v kterekoliv generaci. Jede pekne, ale s*re sePry 2.0 tsi 140kw s buddack cyklem je snad OK co se spolehlivosti tyka, ale nedela se dlouho. Myslim ze totiz nema to casovani ventilu a nema ani moc nic spolecneho s ostatnimi 2.0 TSI ... :-)

Michal
22. ledna • 17:01

Mě 2l tsi 162kw od nova a pořád žere tak litr 5w40 oleje na 15tkm-svíčky byli při 50tkm měněné a čisté.

Hulvát
21. ledna • 13:41

Zaujala mě zmínka o oslňování světly. Bohužel, oslňování je standard. Nechápu, jak to může projít homologací. Konkrétní příklad, D10, směr Turnov - Mladá Boleslav. Levotočivý oblouk s mírným stoupáním. V protisměru jste minuli motorest s letadlem. Tam jsem včera dostal led dálkovými plnou palbu do očí. Některé vozy reagují rychleji, některé velmi pomalu. Stavá se to vždy v zatáčkách a na horizontech. Vzhledem k síle světlometů to je dost nepříjemné. Pochopitelně, ve tmě je třeba důsledně koukat před sebe, ne na druhé vozy. Stejně to občas zaskočí.

Driver
22. ledna • 9:13

K tomu oslňování světly. Používám to od Bixenonů přes 10let. Je to čím dál úžasnější technologie ale lidi nepochopili jste, že to je asistent, né autonomní řešení.
Nikdo Ti nebrání v případech, kdy k oslnění dochází z důvodu, že se vozidlo náhle vynoří, přepnout páčkou k sobě! Logicky to řídí kamera a ta logicky nepozná, že se auto vynoří za zatáčkou nebo horizontem. Člověk vidí že se blíží světla. Takže sem tam to v těch situacích nikomu není zakázáno páčkou k sobě přepnout. Lidi to nedělají, protože neví, zda to pak zapnou k sobě nebo od sebe a mají v tom hokej tak na to nešahají. Dementi se vytrestají sami, až je oslněný nevidící smete. Ostatní ví, a má to několik úrovní řešení. Světla ve sport režimu světel mají nejrychlejší reakce, dále je řídí i mapy pokud tu výbavu máš, dále máš na výběr vystínování nebo zhasnutí dálek, dále můžeš světla nechat seřídit (ano i nové je mají chybně, natož starší) a v neposlední řadě lze páčkou deaktivovat asistenci na problémový úsek a nebo na jednu situaci přepnout.
Řešit celé téma obecně v rovině, stojí to za prd je stejně trapné jako před 40ti lety téma tempomat. Chvíli jedeš a pak brzdíš. :-D

WP
22. ledna • 5:45

Na dálnici mimo nočníhodiny, kdy je malý provoz si nedovolím jezdit na automatická světla. Svodidla, keře v dělícím pruhu, to vše dokáže senzory zmást a osvítit protijedoucí.

Freddka
22. ledna • 7:36

Mluvite tady vsichni o systemech starych 10 let (ktere mozna do aut stale davaji), ktere jen prepinaji dalkove / tlumene. To se s temi modernimi, ktera pali dalkova fuet a jen vykryvaj auta, neda srovnavat ani v nejmensim.
Na druhou stranu i tyto systemy jsou na prd. Treba na dalnici kdyz je videt do protismeru tak si vsimnou protijedouciho auta celkem pozde, takze tam ty dalkove perou hlava nejlava. Hlavne nova audi. Mercedes je podle me obecne asi nejrychlejsi a “vidi” protijedouci auta nejdal a nejlepe.

Julo
21. ledna • 16:02

Najviac oslepuje Toyota, tam je to tak tupo nastavené že najprv osvieti, prepne to na stretávačky a v zápätí plná paľba diaľkové, potom KIA, Mercedes, Škoda

Orgasmic
21. ledna • 13:46

V OIII RS na to musím myslet a automatiku vypínat. Funguje to tak v 50% případů, v dalších 50% to dostanu plnou dávkou dálkových od protijedoucích do xichtu, než se to samo přepne.

JaneK
21. ledna • 13:49

Presne to samy rikala dneska kolegyne o jeji O3 RS Fl

Hulvát
21. ledna • 13:53

To jste všichni ohleduplní. Myslím si, že to většina vůbec neřeší. Je to legální, origoš doplněk, tak co. Říkal jsem si, až toto budou mít za pár let skoro všichni, to se to bude jezdit.

fanda rs twincharger
21. ledna • 13:28

Velice obstojne svezeni, vlajkovy lodivod i posadka budou spokojeni. A to z nas chteli delat Daaacku koncernu

OTTO
21. ledna • 17:55

Tak kdyby Dacie vyráběla auto střední třídy, bylo by to něco podobného. Akorát by se to místo Scout jmenovalo Stepway. :-P

msquack
21. ledna • 13:58

taky, že je, spousta věcí vypadá na papíře cool, ale realita je u hodně věcí jinde. mám jako náhradní auto octavia kombi rs tdi 4x4 a v ní je tolik věcí "jinak", že nechápu, jak to může být "český sen" ))

fanda rs twincharger
21. ledna • 14:20

Mmm, to je mi lito slychat od nekterych ridicu spis te O3 dieselove verze. Ja byl taky ze zacatku ve svem na dvakrat preplnovanem rs trochu nesvuj, ale pri castejsim jezdeni se s tim szijete a zacnete si karu v tom, co na ni dobre je, spis uzivat. Kazdy pes, jina ves.

Mcquack
21. ledna • 15:45

objevil jsem režim, ve kterém je vynikající, 180 na dálnici, ticho a jistota, ale to u nás moc často nevyužiju ;-) ten benzínový dvoulitr jsem chtěl soukromě v polo gti a vw prodejci nemají zájem prodat bez ičo. jak to na mě někdo zkouší, mažu ho, aut je na trhu zatím přebytek

fanda rs twincharger
21. ledna • 16:23

Ja objevil rezim podlaha, ve kterem kdyz zaradim S, 230 ...rambajz od motoru jak ve WRC specialu ale nedelam to. Mam rad svuj ridicak a zere to jak prokopnute:-D Olej nezere ani zbloB-]

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Freddka
22. ledna • 7:20

Hele jako dobry, ale furrt jeste je to jen Fabia se 180 koniky a v automatu.Tohle je Superb se skoro 300k co jezdi za 12 na sto a to jz proste v podstate zadny smysl nedava. Jakqkoliv dvouleta A6 s 3.0 dieselem tomu napraskq na vsech frontach a jezdi za 7,5 na sto.
S timto motorem je to proste skodovka, co nedava zadny smysl. Ale existuje, protoze sem tam nekdo je divnej a ten motor VA ma a pasuje tam.

.
22. ledna • 9:01

a) dvouletá A6 nenapráská, ale dostane napráskáno
http://www.zeperfs.com/en/duel6528-5571.htm...
b) Sup 2.0 TSI nejezdí za 12, ale za 10
https://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/45-Skoda/40... ...
c) A6 3.0 TDI nejezdí za 7,5, ale za 8,5
https://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/3-Audi/22-A... ...
d) ten kdo chce benzín nechce právě diesel a 1,5 litru na spotřebě neřeší
e) ten kdo chce nové auto si nekupuje ojetinu

Freddka
22. ledna • 7:30

VW

ACE
21. ledna • 13:19

Působí to na mě ve stylu: je to škodovka, proč se nějak extra snažit, však se dost kupců stejně najde.

šofér
21. ledna • 18:11

klidně bych ho vyměnil za Octavii III, jen ne bílou. Sup je prima i na koukání!

Tom
21. ledna • 16:02

??? A cim? Jinak je to dost mimo, to jako ze v cele Evrope si ze skodovky sednou na prdel a kupuji to jem pro jmeno vyrobce? CR je z tohoto pohledu dost nevyznamna.

ACE
21. ledna • 19:14

Není ničím zajímavá, dost žravá, ne moc tichá, tak nějak ve všem průměrná. V téhle motorizaci jsem nejel, tak soudím dle článku jak na mě působí.

.
21. ledna • 13:16

úžasné auto, absolutně spolehlivé , technicky dokonalé, na to se nechytá ani Audi A6, pojede to jakoukoliv konkurenci, a v terénu lepší jak nějaký touareg. bravo Škoda! konkurence už krachuje..hlavně mazda 6

Karel.
21. ledna • 14:34

Konkurence sice nekrachuje, ale vedle tohoto Supa nemá mainstreamová konkurence mimo Pašíka co postavit a Mazda už vůbec ne.

Adam
21. ledna • 17:46

Jestli to nebude tím, že to auto nedává moc smyslu. Kdo chce 280 koňový 4 válcový benzín v mainstreamu s oplastováním za 1.3 mega, co nedokáže ani s klidnou nohou jezdit zrovna pod 10.... Noo, moc jich nebude. Tak proč by tomu někdo měl stavit konkurenci?

Karel.
21. ledna • 21:20

Blbost, jezdí jich u nás hromada. Ne každý je šetřílek a kdo je, tak má na výběr diesely nebo PHEV.

Adam
22. ledna • 9:11

Tak to si mě pobavil, prý ně každý je šetřílek. Tohle auto je právě pro šetřílky, protože kombinuje, suv - oplast, kombi a silný motor a navíc ještě je v mainstreamu. Neboli člověk, co by chtěl dvě auta, ale koupí si jedno, co nedělá pořádně ani jednu z těch věcí, není to ani sporťák, a ani auto do terénu.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Karel.
22. ledna • 9:53

Tolik nesmyslů v tak krátkém příspěvku? Ten kdo si kupuje zvýšené kombi si jej nekupuje protože chce dvě auta, ale protože chce jedno auto, které je prostorné, praktické a nemusí se obávat běžné polní cesty (na které běžná nízká auta očešou podvozek). Určitě si to nikdo nekupuje jako sporťák a ani jako teréňák, jak se snažíš podsouvat.

bzzz
22. ledna • 13:27

V Nemecku na nej budou mit a v Cesku se jich naprosta vetsina proda do fleetu. Nema smysl resit cenu nebo tipovat kupce.

R
21. ledna • 16:06

Souhlasím, jen je treba dodat, ze Pašík je trochu lepší auto...B-]

Karel.
21. ledna • 16:08

Trochu lepší a trochu dražší.

Doporučujeme

Články odjinud