TEST Škoda Superb Scout 2.0 TSI 4x4 DSG: Hodně rychlá horská turistika

.  |  21. 01. 2020 13:16

úžasné auto, absolutně spolehlivé , technicky dokonalé, na to se nechytá ani Audi A6, pojede to jakoukoliv konkurenci, a v terénu lepší jak nějaký touareg. bravo Škoda! konkurence už krachuje..hlavně mazda 6

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  21. 01. 2020 14:34

Konkurence sice nekrachuje, ale vedle tohoto Supa nemá mainstreamová konkurence mimo Pašíka co postavit a Mazda už vůbec ne.

Odpovědět  |   | 
R  |  21. 01. 2020 16:06

Souhlasím, jen je treba dodat, ze Pašík je trochu lepší auto...

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  21. 01. 2020 16:08

Trochu lepší a trochu dražší.

Odpovědět  |   | 
Adam  |  21. 01. 2020 17:46

Jestli to nebude tím, že to auto nedává moc smyslu. Kdo chce 280 koňový 4 válcový benzín v mainstreamu s oplastováním za 1.3 mega, co nedokáže ani s klidnou nohou jezdit zrovna pod 10.... Noo, moc jich nebude. Tak proč by tomu někdo měl stavit konkurenci?

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  21. 01. 2020 21:20

Blbost, jezdí jich u nás hromada. Ne každý je šetřílek a kdo je, tak má na výběr diesely nebo PHEV.

Odpovědět  |   | 
Adam  |  22. 01. 2020 09:11

Tak to si mě pobavil, prý ně každý je šetřílek. Tohle auto je právě pro šetřílky, protože kombinuje, suv - oplast, kombi a silný motor a navíc ještě je v mainstreamu. Neboli člověk, co by chtěl dvě auta, ale koupí si jedno, co nedělá pořádně ani jednu z těch věcí, není to ani sporťák, a ani auto do terénu.

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  22. 01. 2020 09:53

Tolik nesmyslů v tak krátkém příspěvku? Ten kdo si kupuje zvýšené kombi si jej nekupuje protože chce dvě auta, ale protože chce jedno auto, které je prostorné, praktické a nemusí se obávat běžné polní cesty (na které běžná nízká auta očešou podvozek). Určitě si to nikdo nekupuje jako sporťák a ani jako teréňák, jak se snažíš podsouvat.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  22. 01. 2020 13:27

V Nemecku na nej budou mit a v Cesku se jich naprosta vetsina proda do fleetu. Nema smysl resit cenu nebo tipovat kupce.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  21. 01. 2020 13:19

Působí to na mě ve stylu: je to škodovka, proč se nějak extra snažit, však se dost kupců stejně najde.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  21. 01. 2020 16:02

??? A cim? Jinak je to dost mimo, to jako ze v cele Evrope si ze skodovky sednou na prdel a kupuji to jem pro jmeno vyrobce? CR je z tohoto pohledu dost nevyznamna.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  21. 01. 2020 19:14

Není ničím zajímavá, dost žravá, ne moc tichá, tak nějak ve všem průměrná. V téhle motorizaci jsem nejel, tak soudím dle článku jak na mě působí.

Odpovědět  |   | 
šofér  |  21. 01. 2020 18:11

klidně bych ho vyměnil za Octavii III, jen ne bílou. Sup je prima i na koukání!

Odpovědět  |   | 
fanda rs twincharger  |  21. 01. 2020 13:28

Velice obstojne svezeni, vlajkovy lodivod i posadka budou spokojeni. A to z nas chteli delat Daaacku koncernu

Odpovědět  |   | 
msquack  |  21. 01. 2020 13:58

taky, že je, spousta věcí vypadá na papíře cool, ale realita je u hodně věcí jinde. mám jako náhradní auto octavia kombi rs tdi 4x4 a v ní je tolik věcí "jinak", že nechápu, jak to může být "český sen" ))

Odpovědět  |   | 
fanda rs twincharger  |  21. 01. 2020 14:20

Mmm, to je mi lito slychat od nekterych ridicu spis te O3 dieselove verze. Ja byl taky ze zacatku ve svem na dvakrat preplnovanem rs trochu nesvuj, ale pri castejsim jezdeni se s tim szijete a zacnete si karu v tom, co na ni dobre je, spis uzivat. Kazdy pes, jina ves.

Odpovědět  |   | 
Mcquack  |  21. 01. 2020 15:45

objevil jsem režim, ve kterém je vynikající, 180 na dálnici, ticho a jistota, ale to u nás moc často nevyužiju ten benzínový dvoulitr jsem chtěl soukromě v polo gti a vw prodejci nemají zájem prodat bez ičo. jak to na mě někdo zkouší, mažu ho, aut je na trhu zatím přebytek

Odpovědět  |   | 
fanda rs twincharger  |  21. 01. 2020 16:23

Ja objevil rezim podlaha, ve kterem kdyz zaradim S, 230 ...rambajz od motoru jak ve WRC specialu ale nedelam to. Mam rad svuj ridicak a zere to jak prokopnute Olej nezere ani zblo

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  22. 01. 2020 07:20

Hele jako dobry, ale furrt jeste je to jen Fabia se 180 koniky a v automatu.

Tohle je Superb se skoro 300k co jezdi za 12 na sto a to jz proste v podstate zadny smysl nedava. Jakqkoliv dvouleta A6 s 3.0 dieselem tomu napraskq na vsech frontach a jezdi za 7,5 na sto.
S timto motorem je to proste skodovka, co nedava zadny smysl. Ale existuje, protoze sem tam nekdo je divnej a ten motor VA ma a pasuje tam.

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  22. 01. 2020 07:30

VW

Odpovědět  |   | 
.  |  22. 01. 2020 09:01

a) dvouletá A6 nenapráská, ale dostane napráskáno
http://www.zeperfs.com/en/duel6528-5571.htm...
b) Sup 2.0 TSI nejezdí za 12, ale za 10
https://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/45-Skoda/40... ...
c) A6 3.0 TDI nejezdí za 7,5, ale za 8,5
https://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/3-Audi/22-A... ...
d) ten kdo chce benzín nechce právě diesel a 1,5 litru na spotřebě neřeší
e) ten kdo chce nové auto si nekupuje ojetinu

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  21. 01. 2020 17:55

Tak kdyby Dacie vyráběla auto střední třídy, bylo by to něco podobného. Akorát by se to místo Scout jmenovalo Stepway.

Odpovědět  |   | 
Hulvát  |  21. 01. 2020 13:41

Zaujala mě zmínka o oslňování světly. Bohužel, oslňování je standard. Nechápu, jak to může projít homologací. Konkrétní příklad, D10, směr Turnov - Mladá Boleslav. Levotočivý oblouk s mírným stoupáním. V protisměru jste minuli motorest s letadlem. Tam jsem včera dostal led dálkovými plnou palbu do očí. Některé vozy reagují rychleji, některé velmi pomalu. Stavá se to vždy v zatáčkách a na horizontech. Vzhledem k síle světlometů to je dost nepříjemné. Pochopitelně, ve tmě je třeba důsledně koukat před sebe, ne na druhé vozy. Stejně to občas zaskočí.

Odpovědět  |   | 
Orgasmic  |  21. 01. 2020 13:46

V OIII RS na to musím myslet a automatiku vypínat. Funguje to tak v 50% případů, v dalších 50% to dostanu plnou dávkou dálkových od protijedoucích do xichtu, než se to samo přepne.

Odpovědět  |   | 
JaneK  |  21. 01. 2020 13:49

Presne to samy rikala dneska kolegyne o jeji O3 RS Fl

Odpovědět  |   | 
Hulvát  |  21. 01. 2020 13:53

To jste všichni ohleduplní. Myslím si, že to většina vůbec neřeší. Je to legální, origoš doplněk, tak co. Říkal jsem si, až toto budou mít za pár let skoro všichni, to se to bude jezdit.

Odpovědět  |   | 
Julo  |  21. 01. 2020 16:02

Najviac oslepuje Toyota, tam je to tak tupo nastavené že najprv osvieti, prepne to na stretávačky a v zápätí plná paľba diaľkové, potom KIA, Mercedes, Škoda

Odpovědět  |   | 
WP  |  22. 01. 2020 05:45

Na dálnici mimo nočníhodiny, kdy je malý provoz si nedovolím jezdit na automatická světla. Svodidla, keře v dělícím pruhu, to vše dokáže senzory zmást a osvítit protijedoucí.

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  22. 01. 2020 07:36

Mluvite tady vsichni o systemech starych 10 let (ktere mozna do aut stale davaji), ktere jen prepinaji dalkove / tlumene. To se s temi modernimi, ktera pali dalkova fuet a jen vykryvaj auta, neda srovnavat ani v nejmensim.
Na druhou stranu i tyto systemy jsou na prd. Treba na dalnici kdyz je videt do protismeru tak si vsimnou protijedouciho auta celkem pozde, takze tam ty dalkove perou hlava nejlava. Hlavne nova audi.

Mercedes je podle me obecne asi nejrychlejsi a “vidi” protijedouci auta nejdal a nejlepe.

Odpovědět  |   | 
Driver  |  22. 01. 2020 09:13

K tomu oslňování světly. Používám to od Bixenonů přes 10let. Je to čím dál úžasnější technologie ale lidi nepochopili jste, že to je asistent, né autonomní řešení.
Nikdo Ti nebrání v případech, kdy k oslnění dochází z důvodu, že se vozidlo náhle vynoří, přepnout páčkou k sobě! Logicky to řídí kamera a ta logicky nepozná, že se auto vynoří za zatáčkou nebo horizontem. Člověk vidí že se blíží světla. Takže sem tam to v těch situacích nikomu není zakázáno páčkou k sobě přepnout. Lidi to nedělají, protože neví, zda to pak zapnou k sobě nebo od sebe a mají v tom hokej tak na to nešahají. Dementi se vytrestají sami, až je oslněný nevidící smete. Ostatní ví, a má to několik úrovní řešení. Světla ve sport režimu světel mají nejrychlejší reakce, dále je řídí i mapy pokud tu výbavu máš, dále máš na výběr vystínování nebo zhasnutí dálek, dále můžeš světla nechat seřídit (ano i nové je mají chybně, natož starší) a v neposlední řadě lze páčkou deaktivovat asistenci na problémový úsek a nebo na jednu situaci přepnout.
Řešit celé téma obecně v rovině, stojí to za prd je stejně trapné jako před 40ti lety téma tempomat. Chvíli jedeš a pak brzdíš.

Odpovědět  |   | 
barca  |  21. 01. 2020 15:05

Zajímalo by mě jak už na tom jsou ty motory 2.0 TSI a TSFI? Ještě pořád po nějaký době žerou olej jak prokopnutý?

Odpovědět  |   | 
Tom  |  21. 01. 2020 16:00

To ale zijes tak o 8 let zpatky. Od zavedeni novych pistnich krouzku v roce 2012 nejsou problemy.

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  22. 01. 2020 07:41

Ty jsou ted jen s casovanim ventilu a tak.

Tezko hledat problematictejsi motor nez 2.0 TSI at uz je to v kterekoliv generaci. Jede pekne, ale s*re se

Pry 2.0 tsi 140kw s buddack cyklem je snad OK co se spolehlivosti tyka, ale nedela se dlouho. Myslim ze totiz nema to casovani ventilu a nema ani moc nic spolecneho s ostatnimi 2.0 TSI ...

Odpovědět  |   | 
Michal  |  22. 01. 2020 17:01

Mě 2l tsi 162kw od nova a pořád žere tak litr 5w40 oleje na 15tkm-svíčky byli při 50tkm měněné a čisté.

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  21. 01. 2020 16:29

Ty stříbrné plasty jsou odporné. Ten zadní je ještě o dost horší než ten přední. Něco takového bych očekával na bangladéšském elektromobilu za 59000 Kč a ne na evropské autě střední třídy (byť pololowcostové značky).

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  22. 01. 2020 07:43

Skodovka stoji uplne to samy co VW.

A VW podle me neni “polo-lowcost”.

Odpovědět  |   | 
Sarkasian  |  21. 01. 2020 17:53

Pekne auto, oproti
európskemu Outbacku plus 100 koni, 3 zona klima, vyska iba o 7cm nižšie. A cena len o štvrť mega viac.
Na druhu stranu, Outback s tymto vykonom lze doviezt, vybava podobna... Akurát nerozumiem tej hodnote, chudak Japonec musi všetko do Japonska doviezť, potom vyrobit v najdrahšej pracovnej sile na svete, potom poslať do Ameriky a odtial doviezt do Ceska. Cena tohoto auta vyrobeného v Cesku cez agentúrnych borcov z východu je stejna. Nejak mi to nevychádza. :)

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  21. 01. 2020 17:57

Škoda patří mezi nejziskovější mainstreamové automobilky na světě!

Odpovědět  |   | 
Sarkasian  |  21. 01. 2020 18:08

O tom pisem. Aj Subaru je mainstream. Ale realna cena podobných aut s inymi okolnostami výroby a dodania je priamo úmerná hlúposti ludi, ktorí za podobne auto vyrobené 'doma' su ochotni zaplatit rovnaku cenu. Nic viac. Mne je jedno, ze niekto zaplati za Cesku majku a majku výrobenu v Japonsku rovnako. Chuť je individualna a trvanlivost diskutabilna. Vsetko sa môže pokaziť.

Odpovědět  |   | 
šofér  |  21. 01. 2020 18:19

nemůžete psát "jen o 7 cm nižší". Když jsem bydlel na horách a napadlo přes noc 20 cm sněhu, bylo sakra poznat, zda se brodíte břichem či vás vedou kola. Vyzkoušel jsem si jako Octavii II scout tak Outback r. 2008 a neporovnatelné, když vás tahá traktor, bo visíte na břichu... V tu chvíli závidíte i Citroenu C5 se vzduchovým pérováním

Odpovědět  |   | 
Gretén pisklavý  |  21. 01. 2020 18:31

Kde ty loňské sněhy jsou. 20 cm sněhu už nikdy nebude! To si zapište za uši!!!

Odpovědět  |   | 
šofér  |  21. 01. 2020 23:03

zrovna hlásili, že končí teplá perioda slunečního svitu co trvá 11 let, nyní by se mělo ochladit
To musí přijít, výrobci pneu si stěžují, že zimáky už půlka šoféru ani nepřezouvá..

Odpovědět  |   | 
Sarkasian  |  21. 01. 2020 18:31

Snazim sa byť nad vecou, pre niekoho je dolezity vykon, ineho svetla vyska, ďalšieho cena. Mam chalupu v kopcoch, rozumiem.

Odpovědět  |   | 
šofér  |  21. 01. 2020 23:01

no já taky, auto si pořizuji podle toho, k čemu ho využívám. A když bydlím na horách, tak počítám se sněhem či blátem na polňačce. Světlá výška je tady k nezaplacení.

Odpovědět  |   | 
šofér  |  21. 01. 2020 23:04

to by mne zajímalo, za co mám ty mínusy, že by někomu vadila realita?

Odpovědět  |   | 
homer  |  22. 01. 2020 03:34

ale nekecej - dvacet cisel cerstve napadanyho snehu projede cokoliv, problem je udrzet se mimo prikopy

Odpovědět  |   | 
šofér  |  22. 01. 2020 09:33

nemám v úmyslu odporovat někomu, kdo si to nezkusil, jen pro info-ne vždy padá prašan, víte? A je sakramenský rozdíl, zda se brodíte 50m nebo dva kilometry mezi poli, občas i zafouká. Vy jste teoretik, já na horách 20 let denodenně jezdil.

Odpovědět  |   | 
homer  |  22. 01. 2020 19:05

tvl ja jsem skoro denne v LESE tak trochu tusim co je blato, snih, led a davam ti pisemne ze zadnej cerstve napadanej snih neni problem, konecna je starej tezkej a mokrej

Odpovědět  |   | 
šofér  |  23. 01. 2020 13:08

Možná jsi v lese, ale pochopení psaného textu je pro tebe problém, protože i já ti pro tvé upřesnění píšu, že né vždy padá prašan. Kapišto? A 20 cm je ku*evský rozíl od 16cm co mají ostatní. Běžná světlost osobáku je mezi 14-16cm.

Odpovědět  |   | 
.  |  22. 01. 2020 20:39

"dvacet cisel cerstve napadanyho snehu projede cokoliv" To jsi teda napsal blbost. Viděl jsi někdy sníh?

Odpovědět  |   | 
Tak je to  |  22. 01. 2020 20:49

Pokud není problém mezi volantem a sedačkou, projede to opravdu cokoliv.

Odpovědět  |   | 
šofér  |  23. 01. 2020 13:10

neprojede! Možná tak 30 m, ne dva kiláky k hlavní silnici.

Odpovědět  |   | 
homer  |  23. 01. 2020 09:10

ne vsichni jsme z Prahy...

Odpovědět  |   | 
.  |  21. 01. 2020 21:18

naopak, mě to vychází zcela přesně, cenu produktu neurčují agenturní pracovníci z východu, ale vždy a jenom poptávka. Když poptávka není (Outback), cena musí dolů i kdyby to vyráběli Einsteini, když je poptávka velká (Superb v ČR), tak jde cena nahoru, i kdyby to vyráběli Neandrtálci.

Odpovědět  |   | 
Skoda  |  21. 01. 2020 19:25

Ty si sa musel zblázniť keď je úžasná škodovka😆😆

Odpovědět  |   | 
Skoda  |  21. 01. 2020 19:28

A také reči že na to sa nechytá ani Audi ,ani Mercedes ,a ani Bentley podľa teba si myslím.škodovka je najlepšie auto sveta .to také reči ešte mozu ľudia dristať nepochopím čo to za IQ má ten clovek

Odpovědět  |   | 
Matej  |  21. 01. 2020 20:40

Odstiňovat uměly i bixenony.

Odpovědět  |   | 
Moik  |  21. 01. 2020 22:07

Já jsem po Mondeích jezdil chvíli koncernem a je to opravdu nakažlivé - asi to dělá ten interier a vyladěné asistenty. O3, Passat B8, Superb. Nepoužitelná je O3 nejhorší je kombík 2.0TDI ta tluče a tluče, děs. Passat docela jde, ale dobrý není a Superb je někde mezi. Ano s DCC je to snesitelné (kromě O3, tam ani DCC nepomůže). Ale návrat do Mondea 2019 mě zase přesvědčil, že je pro mě důležitější jízda, než kvalita obrazu na couvací kameře. Jízdně je o třídu výš, jak celý koncern vč. A4, kterou jsem taky testoval. Kodiaqa ani nezmiňuju, to je kostitřas. A Mondeo s DCC je vlhký sen podvozkářů z VAGu.

Škoda, že neexistje MonSsat bylo by to dokonalé auto...kdyby teda ty hlavy nevzaly podvozek z Passata a asistenty z Mondea

Odpovědět  |   | 
WP  |  22. 01. 2020 05:49

Když jsi tak zaměřen na jízdu, tak ti nevadí nebezpečně přeposilované a gumové řízení Mondea poslední generace?

Odpovědět  |   | 
Rossi  |  22. 01. 2020 08:43

Mně rozhodně ne. Kuopval jsem jako nové Mondeo MKIV, které bude mít letos 10 let a slouží jako 2. auto, novější MKV letos oslaví 5. "narozeniny". Oběma stále jezdím i když tím starším už méně jenom kratší trasy. Obě mají výborný podvozek a na "gumové" řízení, jak ho nazýváte, jsem si velmi rychle zvykl a určitě bych zpět neměnil, naopak komfort šel o kus nahoru. Naopak mi trochu vadí jiné věci, ale o tom totot diskuzní vlákno není :).

Odpovědět  |   | 
Rossi  |  22. 01. 2020 13:49

K minusum: naprosto respektuju nazor druhych. Ale pokud najde nekdo, kdo dal minus, odvahu a sdeli mi kolik najel v obou verzich, ktere jsem zminil, rad bych s nim prodisktutoval co ho vede k nazoru ze celkove radost z jizdy je lepsi v MKIV nez v MKV :)

Odpovědět  |   | 
H  |  22. 01. 2020 09:15

Přeposilované řízení má dnes kde, kdo. Hlavní "závada" poslední generace Mondea je podle mě vysoká hmotnost. Tedy přesněji řečeno velmi vysoká hmotnost. Kdysi se to vyčítalo Insignii, ale dnes štafetu převzalo s velkým náskokem právě Mondeo a jako první se hrne po tečně ze zatáčky ven. A třeba s diesely je ta hmotnost silně na předku, takže ta nedotáčivost je vskutku obří. Takže ten, kdo je zaměřený na jízdu (myšleno svižnou jízdu) musí být zákonitě velmi zklamán zvláště ve srovnání se staršími generacemi Mondea. Hlavní předností současného Mondea je velmi dobré utlumení všech hluků, dobré pružení, tedy pohodlí, ale určitě ne hbitost a jízdní dynamika. I kdyby řízení bylo zlaté a stříbrné, tak tuhle vlastnost (vysoká hmotnost s přetíženým čumákem) určitě nezakryje.

Odpovědět  |   | 
Moik  |  22. 01. 2020 13:19

Ja limity na okreskach s Passatem/Mondeem nehledal nikdy. Vsude jinde je Mondeo vyborne. Rizeni je trochu lehci, ale smer vede o poznani lip jak Passat. A komfort jizdy je zcela jinde. Nedotacivost jsem nemel sanci vyzkouset. 200kg navic oproti Passatu muze byt i vyhoda...proto si lidi kupuji velka auta. Mondeo je o 20cm delsi jak Passat a ma vetsi rozvor. Je to proste celkove vetsi a tezsi auto.

Odpovědět  |   | 
Rossi  |  22. 01. 2020 13:42

Muzu velmi dobre porovnavat benzinove verze MK V 1.5 EB 118kW a MK IV 2.0 107kW Duratec (doba jezdeni v obou viz. vyse). Novejsi je minimalne stejne obratne jako starsi. Mozna je to tim, ze 1.5 EB je velmi lehky motor.

Odpovědět  |   | 
Stomil  |  22. 01. 2020 08:29

Nemám nic proti sebevědomým cenovkám. Ale napálit cenou auta s interérem z devadesátých let suverénně do prémiové třídy? Vážně si ve škodovce myslí, si někdo radši koupí tohle než Mercedes E? Já si to tedy nemyslím...

Odpovědět  |   | 
Rossi  |  22. 01. 2020 08:54

Jak nacenili tak nacenili, je to jejich risk. Ale s prémií se ta cenovka srovnat nedá - bavíme se tady o 4x4 a verzi 'allroad', která má i něco málo navíc než jenom plasty. Plus nějaké koníky navic (pokuty CO2 něco stojí). Ten kdo takovou verzi a velikost auta potřebuje a má rozpočet kolem 1M, tak je pro něj prémie nedosažitelná. Bavme se prosím o novém autě. Představa, že kdo pořizuje auto za 1M, může dát i 1,5M, obvykle neodpovídá realitě :).

Odpovědět  |   | 
H+K  |  22. 01. 2020 10:18

Dík za sdělení, že jsi ceny Ečka nikdy neviděl.

Odpovědět  |   | 
Moik  |  22. 01. 2020 13:21

I kdybys byly ceny podobne, lidi co si muzou koupit Superb za mego si casto nesmi koupit Mercedes, ani za 800tis. Tak to proste je.

Odpovědět  |   | 
Rossi  |  22. 01. 2020 14:06

Proc by nesmeli ? Kvuli fleet omezeni podle znacky nebo modelu, pozice ve firme, apod. ? Obavam se, ze s fleet politikou v jednotlivych firmach tato diskuze nic nezmuze :)

Odpovědět  |   | 
Kosanovič  |  22. 01. 2020 14:21

Já si zase myslím, že jsi nikdy nekupoval ani E-čko ani Supa, jinak bys nenapsal takovou kravinu.

Odpovědět  |   | 
Driver  |  22. 01. 2020 08:44

Podle mě už je na čase pochopit kontext. Kritika samotné spotřeby u benzínu, hluku u nafty a dojezdu u elektromobilů je vlastností né záporem. Jde jen o to, v jaké výši a na jakých hodnotách jsme. Dávno už to mnozí pochopili takže hluk reálně měří pro porovnání, atd. K té spotřebě. Když budeš mít čtyřkolku automat zvýšenou a tyto koně v naftě, taky to nepojede za 6 a za 7 budeš mít velký problém jezdit. Spíš se dostaneš někde k 8 no a popojížďky nebo dynamika pak stoupne nahoru k 10. Reálně budeš mít klasický rozdíl okolo 3L tak jako u Octavie benzín-nafta a vlastně není co řešit! Všichni už ví dle svých potřeb, co jim vyhovuje, a nevidím zde prostor to rozebírat. Passatů se v benzínu prodává tak malé množství, že to je taková rarita, jako téměř hybrid, je to řádově pod 10%. Dokonce i do města se kupují DSG 1.6 TDI ženským místo malého benzínu. Nebudu uvádět proč, čílovka ví a těch, co se to netýká, tak nepochopí ani když jim to bude devět majitelů z deseti vysvětlovat.

Odpovědět  |   | 
.  |  22. 01. 2020 09:23

Nemáš pravdu, Passatů v benalu se prodává přes 25%, konkrétně vloni 553 benalů, 1608 dieselů.
http://portal.sda-cia.cz/stat.php...
Takže srovnání s hybridem silně nesedí, jenom samotných benzínových Passatu se prodá násobně víc než třeba hybridní Camry.

Odpovědět  |   | 
Driver  |  22. 01. 2020 09:38

Reimport nic? Smyslem bylo zejména nastínit, která motorizace ZNAČNĚ převažuje.

Odpovědět  |   | 
.  |  22. 01. 2020 09:58

Jak s tím souvisí reimporty? Podle KBA je podíl na prodejích dieselových Passatu v DE 68%. Takže ať už by se reimportovalo z DE do CZ nebo naopak, tak tvých řádově pod 10% je prostě kravina.

Odpovědět  |   | 
Driver  |  22. 01. 2020 09:25

Scout, Allroad, Outback CrossCountry a všechyny tyhle zvedlé kombíky mám rád, pokud se dívám na SROVNATELNÉ SUV, tak nemají neduh příčného kývání, jako v dodávce nebo Busu , kamionu. Kdo nechápe, přejeďte si retardér lehce šikmo a porovnejte si to. Až najedete statisíce km, tak to buď nebudete řešit, protože to berete jako vlastnost, a nebo jako mě, to totálně irituje! V tomhle Scout boduje. Taky spotřeba je proti SUV lepší, díky váze nemusíte mít drahé brzdy a neřešíte za snížené adheze fyziku, viz ABS které váš pouští dál a dál a neumíte zastavit. Vše to řeší drahé luxusní SUV, vím jak, ale to není porovnatelné. Tady se bavíme v cenách okolo mega takže Kodiaq nemá ani vzduch ani aktivní stabíky, ani víceprvek vepředu, ani.... takže kdo neřeší terénní schopnosti, a chce jen projet občas nějakou horší cestu tak tyhle Scaout jsou ideální a zbytek jízd je to mnohem více osobák a lze jezdit dynamicky s mnohem ladněji a menším důrazem na plyn a brzdy, než u SUV. Ještě jsem nezmínil boční vítr, a aerodynamický hluk, jednoduše, kdo chce jezdit rychle, je dobré mít co nejnižší auto.

Odpovědět  |   | 
AnJa  |  22. 01. 2020 12:06

Je zajímavé že v aktuálním článku odkazujete na starší článek o packetu Outdoor, ale zároveň píšete: "Dostali jste ale opravdu jenom plasty, nikoliv větší světlou výšku či lepší ochranu"
Přitom v tom původním článku máte uvedeno:
"Důvody ke zklamání ale nejsou na místě, paket Outodoor sice přináší pouze designové věci typu plastů na karoserii nebo přepracovaných nárazníků s mlhovkami, vše ostatní už mladoboleslavská automobilka nabízela dříve. Kdo chce vyšší světlou výšku plus nějakou tu ochranu podvozku, ten si může pořídit paket pro špatné cesty"
To si to ani autor článku neumí přečíst aby neuváděl takové protimluvy.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Se Škodou Octavia 2.0 TDI Evo poprvé v Česku: Musí být nejlepší. Daří se jí to?

Škoda Octavia Combi 2.0 TDI Evo

Novou generaci Škody Octavia jsme poprvé vyzkoušeli rovnou na českých silnicích. Kombi s motorem 2.0 TDI Evo se tváří jako ideální služebák, navíc model jako takový nemá v rámci automobilky jednoduché poslání.

27.  3.  2020 | Jan Mička | 111 příspěvků
TEST Mazda CX-30 Skyactiv-X 6MAN vs. 6AT 4x4: Revoluční All In One?

Mazda CX-30 2.0 Skyactiv-X

Vznětová, zážehová, přeplňovaná, atmosférická, hybridní. Zdá se to sice k nevíře, ale všechna tato adjektiva popisují kompaktní SUV Mazda CX-30 s „dieselovým benzinem“ Skyactiv-X. Jen ne všechna najednou. Jaká tedy v reálném světě je a jak se liší čtyřkolka s automatem od předokolky s manuální převodovkou?

25.  3.  2020 | Petr Schnagl | 24 příspěvků
Minitest Honda Civic 5D 1.0 VTEC CVT: Stačilo po 5 letech jen posypat pepřem?

Honda Civic 1.0 VTEC CVT

Japonci Hondu Civic lehce vylepšili a poslali zpět na trh se zajímavou cenou. Stačí to ale k tomu, aby vyčnívala nad konkurencí?

21.  3.  2020 | Vladimír Kadera | 125 příspěvků

Nejčtenější články

Na severu Čech leží obrovské pohřebiště vozů Tatra. Pár z nich je možné zachránit

Na severu Čech leží obrovské pohřebiště voz…

Podobných míst byste našli spousty. Zrovna tady však odpočívá a záchranu (bez)nadějně očekává především hromada starých tatrovek.

26.  3.  2020 | | 31 N/A
Tragická nehoda, nebo vražda? Otec Škody Octavia zemřel za podivných okolností

Tragická nehoda, nebo vražda? Otec Škody Oc…

Škoda si v rámci 125letého výročí připomíná klíčové osobnosti vzniku automobilky. V případě Ludvíka Kalmy však nelze kromě vyzdvižení jeho důležité role opomenout i jeho tragický odchod.

18.  3.  2020 | | 43 N/A
Tatru 613 proslavil i šílený moment v F1. V závodě srazila pilota a praskaly kosti

Tatru 613 proslavil i šílený moment v F1. V…

Ačkoliv měla především zachraňovat, Tatra 623 je do historie zapsána možná nejznáměji jako speciál paradoxně způsobující bolest.

1.  3.  2020 | | 35 N/A
Škoda poprvé ukázala Enyaq iV už začátkem měsíce. Nikdo mu ale nevěnoval pozornost

Škoda poprvé ukázala Enyaq iV už začátkem m…

Při oficiálních prezentacích vozů je dobré všímat si detailů. Naposledy se to osvědčilo při premiéře Škody Octavia RS iV – poprvé jste totiž mohli vidět připravované elektrické SUV Enyaq iV.

6.  3.  2020 | | 41 N/A
Nový Ford Bronco odhalen únikem. Má dvě verze, zaútočí na Jeep i Land Rover

Nový Ford Bronco odhalen únikem. Má dvě ver…

Fordu utíkají na veřejnost fotky chystaného SUV a off-roadu rodiny Bronco. Potvrzují se tak informace o dvojici různě zaměřených modelů.

10.  3.  2020 | | 7 N/A