myslím,že u aut v nasích podmienkach,prostredí treba hodnotiť aj výšku podvozku auta.. /dezolatne cesty a výjazdy na parkoviská,dvorov etc/nie sú vonkocom rovné a hladké,takže podvozok spodok auta sa v lepšom prípade len šúcha,v horsom až praknutie hlinikovej vane motory a vytecenie motorov oleja!nizkopodvozkové volkswageny a ich deriváty sú toho prikladom...takže hodnotenie aj týchto autby bolo vhodné aj týmto smerom zamerat,alebo tie neštastné nizkoprofilové pneumatiky-kolesá- to je hotová katastrofa pri nasich cestách,jeden si kupil supermercedes na R19 kolesách a v priebehu2-3 mesiacov nestacil chodiť do pneuservisu s dodrbanými kolesami a defektmi,takže bleskovesi dal namontovať kolesá z čo najvyšším profilom! tie nizkoprofilové kolesá je absolutna blbosť!!!:-O/u nás!!!
Vzal bych O3 RS ;-)
Nebylo by lepší porovnat obě auta se srovnatelným motorem ? Porovnejte např. motorizace 2.0 TDI . Je zvláštní , že do všech testů S2 vs O3 se do O3 vybere motorizace taková , aby měla vzadu viceprvek a ne kliku. Mně osobně se O3 moc líbí je to jistě i mnohem modernější vůz než S2 , ale po usednutí za volant jsem se nemohl zbavit dojmu , že se šetřilo , kde se dalo a to i ve srovnání s O2 . Jízda s O3 byla parádní , ale až na ten hluk (zvlášť od zadní nápravy ) poté , co jsem zajel na horší silnici. Dokonce mně přišlo , že i O2 je v tomto ohledu lepší. Asi se mnou nebude moc lidí souhlasit , ale S2 i O2 mně připadají jako "poctivější" a zdaleka tolik nezasažená snahou o výrobní úspory jako O3.
Oktávka skoro za milión?To už se v tý Škodovce opravdu všichni posrali?A Superba s motorem z Felcky si koupí taky jenom magor! Nebo šéf firmy pro svoje zaměstnance aby sice reprezentovali,ale ušetřili na PHM a nedostávali pokuty za rychlou jízdu.Neznám nikoho kdo by si pořídil velké a těžké auto s nízkovýkonovým motorem,dlouhodobě s ním jezdil a byl spokojený.
No takto. Na Superbe 1.9TDi s tym istym papierovym vykonom mam odjazdene nieco okolo 3ooo km a spokojnost, aj ked samozrejme jedna deviatka sa prejavovala urcite stavnatejsie ako tento nizkoobjemovy kvazi eko-zazrak. Tam aspon clovek nemal pocit ze pod prednym deklom sa kona pohreb. Nebolo to ziadne lietadlo ale na normalne pohodlne vozenie to uplne stacilo, navyse vdaka rezerve vykonu to bol jeden z mala motorov, ktory sa dal oznacit ako rozumne mechanicky dimenzovany. Ono aj ten 1.6TDi by mohol byt dobry, len to by sa na nom a na ostatnych komponentoch nemohlo tak setrit, preto je aj snaha drzat to do tych onych 250Nm a roztiahnut to po celom spektre otacok. Co pri malom objeme a tazkom aute pri naftaku nevyhnutne dopadne tak ako to dopadnut musi. Znizeny podvozok je dalsia eko-zhovadilost, ktora len a len zavana prusermi pre penazenku. Sem by sa jednoznacne pytala jednasestka v benzine, hoci aj preplnana, ale koncern taky motor nema /na ktoreho kkta tam pri benzine drza jednaosmicku a dvojliter, mi je dalsou zahadou/ - taky ford tuto chybu nespravil a disponuje motorom, ktory dokaze vynikajuco pohanat absolutne vsetko. Motory su skratka problemom, z ktoreho sa koncern nevie dostat uz dobrych 10 rokov a v objeme do dvoch litrov tam skratka nema nic, co by sa dalo oznacit ako podarene, resp. osvedcene a vyskusane.
Takový Jerevan by ti za novou plečku s 55kW motůrkem od šáde i anus políbil :-)
"Manažerský dvojboj" :-D:-D:-D:-D Dobrý joke. Já slovu manažer přikládám asi jeho původní význam, nepozměněný generací lidí, kteří se cítí méněcenní ve své funkci - a takový district manager je prostě pořád a jen oblastní obchoďák, facility manager je prostě správce nemovitosti, financial manager je učetní. Takže ano, bavíme se o dvojboji v rámci kategorie těchto "manažerů".Skutečný manager, nezdeformovaný zmr.dím newspeakem, nejde níž než A6/5er/E. Smutné, že tohle není schopen pojmout ani placený novinář. Jistě, v porovnání s 20 let starým autem, je i Octa/Sup manažerským autem...
Management není v odborné terminologii jeden. Je vrcholový, vyšší střední, střední a nižší střední. Manager je prostě řídicí pracovník nebo vedoucí pracovník. Spojení s auty vzniklo v USA a zahrnoval spíše od nižších středních po vyšší střední manažery, prostě ti co hodně jezdili v autech, a to není vrcholový management, to je daleko vyšší příjmová kategorie a tam, pokud člověk není skromný, je i německá střední třída auto pro sekretářku. Pokud by byl člověk hnidopich, tak zmiňovaná auta jsou asi pro nižší až střední management, ale to nečiní z terminologie článku nějakou zásadní chybu. Cesťáci opravdu nejezdí v Superbech ani v Oktávkách za víc jak 800 klacků.
A v tom to je. Cesťáci nejsou žádní manažeři, neb řídí pouze sami sebe a to auto. Ale cesťáci se většinou k autu za 800 tisíc nedostanou, dnes například vyšla zpráva že Česká pošta kupuje 290 ks ix20 s motorem 1,4 CRDI 57 kW ......
Nelze to takto paušlaizovat. Například u Nestlé jsou cesťáci rozděleni do malých týmů, každý vede manager z řady cesťáků.
Několik roků nazpět vymysleli naší šéfové pracovní zařazení pro uklízečky. Opravdu měly napsáno pracovní zařazení "manažerky podlahových krytin". Nevím, jestli si dělali z lidí dobrý den, ale nasmáli jsme se tomu dost.
A jak ty uklízečky řídily ty podlahové krytiny? Také se traduje, že hajzlbába je v podstatě manažer ulevových zařízení. Ale vážně, manažer je ten co vede nějaké lidi. Ve firmě kde je aspoň někdo vzdělán a inteligentní ví, co to znamená manažerské místo dle ZP, a že je velmi hloupé udělat z každého manažera.
PRO VŠECHNY KRITIKY TESTU: Testovací kritérium, kterým je cena u jedné značky, je opodstatněné. Mnohé firmy mají v csrpolicy nařízenu jednu zančku a uřčitý objem finančních prostředků. Zaměstnanec si pak může vybrat jaký chce model. A je mnoho lidí, pro které je hlavním kritériem maximální možná cena, kterou mají k dispozici (jednou kupí 1,6 D a druhé 2.0 T, prostě to střídají, jednou měli chuť si zajezdit, zajezdili si, a teď vezmou něco úsporného). A v tomto jde test správným směrem. Myslím, že to byl risk, který se pisálkovi podařilo nezkazit. Nechce se mi test číst podruhé, abych hledal zbytečná výplňková slova a nic neříkající formulace, zda by mohly být nahrazeny ještě podrobnějšími informacemi (kvalita dílenského zpracvání, materiálů, rozdíly v nárazových testech, poruchovost zvolených technických řešení, nákaldy na provoz mimo spotřeby, chování při cestování 3-4 osob aj.). Možná, že kdyby tam toho bylo víc už by to nikdo nechtěl číst. Je otázka o co čtenáři mají zájem, zda o krátký brak ala auto.cz (horší varianta je dlouhý brak) nebo profesionální práci náročnou na čas a úroveň čtenáře (a samozřejmě novináře, i průměrných je u nás jak šafránu).
Přesně tak. Kamarád byl ředitelem jedné pobočky banky. Na auto dostal limit 800.000, ale nesměl si koupit nic lepšího než Octavii. Takže si to vyšperkoval, co to šlo, i když by raději jednoduššího Superba... Jenže na to měl příliš malou pobočku :-)
Tak ve firme, ktera nuti zamestnance, aby si koupil Octavii, bych nepracoval.
Já bych klidně pracoval ve firmě, která mi dá 800 litrů na Octu, ačkoli Octa není auto, co by mne zrovna lákalo.
Ber to zase z toho pohledu, ze kdyz Ti nekdo k praci dava auto za 800 k Kc, tak to znamena, ze neco hodne dobre umis a z toho vyplyva, ze ten, kdo chce tvoje znalisti pouzit by mel pristoupit na tva prani nebo si muzes hledat praci u konkurence, ktera po Tobe velmi rada skoci.
Nechci ti brát iluze, ale ne vždy má automobil k práci význam, že něco umíš. Mnohdy je to dané jen pozici ve firmě, ale ne uměním. Nedávno nás ve firmě jeden, po roce, takhle ceněný "pro velký úspěch" urychleně opustil. Měl Superba.
Jsou to jabka s hruškama a ne že ne! Srovnávat kromě podobné ceny není co.Octávia je na poslední podvozkové platformě s výkonným motorem a Superb má větší rozvor. Zajímavý výsledek testu... skoro PR sdělení...
Tak nějak mi vychází, že Superb není lepší než Octávka, ale je známo, že Golf je lepší než Octávka. Superb poráží v testech ve své třídě vše, z toho plyne, že Golf je absolutně nejlepší auto na světě mimo prémii.
ktorá je ktorá? :-D
Nezlobte se na mě, ale smysl testu mi naprosto uniká... Dojít k takovém závěrům lze prakticky od stolu. Stačí, aby člověk nebyl úplný automobilový "zelenáč"...
Najdi 10 rozdílů. Kabaň asi zapomněl, že Superb by měla být vlajková loď Škody a ne k nerozeznání od Octavie a Rapida. :-|
Zaujimavejsie by bolo keby boli obidva kombi.To by bolo ako ta fotka opice v bielych plavkach, clovek bidi kocku a ked sa prizrie tak opica.Clovek by videl Octaviu a ked by sa prizrel lepsie tak captavy Superb. Podla man to aspon skryva ten hnusny tvar superbu, pomhaha to kym bude novy model.
Takto spuerb neni az tak hrozne skaredy, to len kvoli prispevku som trochu pridal.Zhora je napriklad celkom pekny.
Pokud nepoznáš rozdíl mezi Octou a Rapidem, jsi slepý, pokud nerozeznáš Octu/Rapida od Supa, tak už je to na doktora..jen nevím, zda toho očního. Zajímavé, že u Audi nikomu moc nevadí, že A3 má skoro stejný čumák jako A4, A6 zadek jako A8. O tom, že převis u Octy vadí a u MB je v pohodě, protože je to přece luxusní, se ani nezmiňuji.
Nevím jak vy, ale já je rozeznám naprosto bez problemů. To je zase jen nafouknutá bublina která dává "duvod" si dloubnout do škodovky.
čmoude ty nepoznáš nic:-O
Jdi už do háje, pako. Vyvoláváš jenom flamewary.
To je ralita, kterou nevidi zaslepeni fanaticti patolizalove postrelene slepice.
Pěkně jsi se zde vyzvracel:-D
Presne dle Skodofkarskeho manualu :-D
Mex... jsi si leštit ego nějak jinam. Zamořuješ tady vzduch.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.