1 238 000 Kč. Za V6ku s 260 HP:
HAH, HIHI, HEHE.
Přitom za 1 290 000 Kč je koupit vrchloný model Chargeru s V8, 475 HP, zrychlení z nuly na sto za 4,7 s, řazení pádly, brzdy Brembo, adaptivní tempomat ACC, Blind-spot monitoring (BSM) - tedy detekce mrtvého úhlu, Forward collision warning (FCW); Rear cross path detection (RCP),parkovací systém vpředu i vzadu vč. parkovací kamery, boční blinkry v zrcátkách, LED zadní mlhovky, ESC, ready aler breaking a rain brake support.
Samozřejmostí jsou čelní a boční airbagy, kolenní airbagy, bi-xenony + LED denní svícení, zadní světla s LED techologií a přední mlhovky.
Základem je multimediální centrum 8,4" dotykovou obrzovkou - ten stejně jako palubní počítač EVIC umí zobrzovat zajímavé údaje o voze (jako jsou momentální výkon, točivý moment atd.)
Součástí systému je navigace Garmin, hlasové ovládání UConnect, ovládání na volantu, USB vstup, bluetooth atd.
Vše doplnuje audiosystém fa Harman Kardon o výkonu 900W který má 19 reproduktorů a zesilovač!! Barevný displej palubní počítače EVIC ukazuje nejen parametry jako spotřebu, dojezd na nádrž, ujetou vzádlenost, digitální kompas ale i navigační pokyny a údaje k multimediálnímu systému jako je naladěná rozhlasová stanice a navíc performance pdaje jako je přetížení G, zrychlení z 0-60 mil, zrychlení na čtvrt míle, brzdná dráha atd.
Ventilovaný a vyhřívaný sedačky, volant.....
A protimu tomu Superb 3,6 V6. směšný co. HAHA.