Test Škoda Superb 1,6 TDI GreenLine: zelinář

183 komentářů

Marco 13
24. července • 15:35

Plne súhlasím s posledným príspevkom. Mám greenline 1,6 combi už tretí rok. Iné už nechcem. Plná výbava, priemerná spotreba 4,6, bývam na kopci 700 m n morom, po rovinách sa dá ísť aj spotreba 3,5. Ak sa naloží do plna k moru Plus 5 osôb, diaĺnica 140 km smer Chorvátsko aj sa kopcami, sa rovná priemerná spotreba 5,2 litra tam aj späť. Zrýchlenie dostatočné, obehnem čo chcem.V Nemecku na diaĺnici v pohode cez 200 km rýchlosť.Menil som len náplne a akumulátor.Vzadu môžu sadnúť aj traja na seba a ešte majú miesto pre nohy, aj ten v predu sedí natiahnutý. Super auto, nové je síce predražené, keď zoberieme do úvahy naše platy, ale také dvoj troj ročné je určite lepšia kúpa ako nová Fabia,Rapid v podobnej cene. Určite odporúčam.

Vlada Ostrava
5. ledna • 1:16

DD,
chápu diskuzi, chápu názory. Jen je fór, že nikdo v tom nejel....Jezdíval jsem cca 6 let sice octávkou1 18t 110kw s chiptuningem na xx více. No neřesím. Jednou mi kolega půjčil toto auto, testul jsem si ho, prodával ho kvůli penězům. Proč ne, že :). Půjčil jsem si ho v praze a zpět do Ostravy ( a něco málo navíc :) ) jsem najel cca 1000km, normální polopracovní cestování po ČR. Ale kdo s tím nejel, hovno ví co říká, jen si něco myslí. Ano výkonem nemá navíc, to nemá. Jen za ten den, co jsem s ním najel cca 75procent po dálnicích, jsem už věděl, že prodám O1.... Asi tak. Komford Superba, sice výbava full: Columbus, stmívatelné všechny zrcádka (i spolujezdce!!!!), posez v autě, bixenony v noci.. a další sračky.... bohužel i tak jsem přesedlal. Po dálnici na tempomatu není problém stále 160-180km, v německu 200km a jízda dostačující!! Je fakt, že to beru, že najedu za rok cca 50-80tkm, ale i při této jízdě mám v léte spotřebu 5.3l standard, kdo to má .. Ale to je jedno. Chci jen říct, nesuďte pokud jste v tom vy, co jen sedíte u počítačů, nejeli, není vše co je na papíře. Tímto chci říct, kdo to auto chce a jezdíte více, superb greenline je boží volba. FAKT! Napište přímo mi, řeknu více. Jen proto píšu, že jsem si taky myslel, že je to sračka....ale něco najedu a nikdy jsem si nemyslel, že malý výkon co jsem jezdil, tak mě toto uspokojí...a ano....jezdím více, ale komfort v superbu je úúúúúplně jinde, než fabie a oct. Zkuste najed za den litr km v superbu a pochopíte....a hlavně zjístíte, že to ujedete na jednu nádrž, a to je mazec ... a šílený. Nemá cenu pak řešit cenu paliva (obrazně). Přesně vystihuje tato recenzce (níže link), sice na starší motor, ale celkový efekt auto je ÚPLNĚ přesný. A komu je to málu, dějte si chip na zvýšení výkonu. V kompcích na dálnících Vás nemá šanci předjet ani 103kw superb ;) Asi tak. A spotřeba? Ta Vás udělá......
příklady: (znovu, tento rok jsem s ním najel cca 70tkm a tak to je)
Celé léto, dálnice 80procent 160-170km za 5.3l
zima, stejný styl, cca 5.9l
slovensko mimo dálnice cca 4.5l (když jede žena 3.5-4.2l)Asi tak to řeknu!!!!!!!! A spokojenost, další auto si zase koupím greenline a to celý život jsem žil jen o výkonu a takové auta házel mimo cestu....život se změní jak to zkusíte, teoretici!!!zmiňovaná recenze (autor je super!): http://moje.auto.cz/filko/greenline.html...

Kvcab
1. června • 11:21

,MOC' pekna a obzor rozsirujici diskuze.O aute jsem se nic nedozvedel,ale kdo je jakej debil a jak HO ma velkyho,je tu rozebrany dopodrobnaB-]

Škoda peněz
26. ledna • 20:51

Tak to už chybí jen agesivní motor 1,2htp do stupidního auta jménem superbbb! :-))

MisoWRC
23. září • 8:21

Nechápem čo tu máte všetci za problém. Superb je velmi pohodlné auto, s príjemným interiérom a mnoštvom priestoru. 77kw s 250nm na normálne jazdenie bohate postačuje. Zabudate na octaviu 1,9TDI 66kw? Kolkí z vás si ju kúpili a boli spokojní a este hovorili ako To Dobre Ide (TDI)? Všeobecne ide o auto na pohodlné cestovanie dialnicami za nízku spotrebu. Nájde sa kopa ludí čo ho využijú. Je to dobré rozhodnutie automobilky.A ked sa tu niekto rozkrikuje, ze musí za kazdú cenu predbiehat jak splašený, a ze mu je to málo tak pridám este názor na to. Milujem blbčekov ktorí predbiehaju lne na to aby predbehli a nestíhajú pri tom dávat ani blinkre. A akcelerácia 12,5 sekundy je stále v medziach normy a lepšia ako vela áut ktoré nám jazdia na cestách, nehovoriac o tom, ze pri dízli krútiaci moment kompenzuje nizssí výkon a nebude treba o moc viac radit. Ak tu uz niekto hádžete názory, tak aspon si to auto vyskúšajte a nehrajte NFS s doinštalovaním Superbom 1,6TDI.Osobne som mal raz požičany SL65AMG black (670ps) a predbehol ma Civic 1,4i s čiernymi sklami a ten blbeček bol neskutočne šťastný čo sa mu podarilo. Nuž šiel som 50.. lebo mám rozum. A 50 aj 130 sa dá ísť aj so superbom 1,6TDI za desatinovú spotrebu...

rom
15. ledna • 2:41

jednou by to clovek presel ale skoro v kazdem odstavci je to uz otravne

kuba
14. ledna • 15:07

Jak prosim funguje u tohoto auta rekuperace energie? Kam se uklada? Alternator snad dobiji baterku v kazdem aute, nebo v pripade brzdeni se pak nevyuziva sila motoru, ale pouze kineticka energie? Diky.
k

Martin
12. ledna • 15:56

Tento vůz vlastnim s motorem 1,9TDi a jeho nevýhuda se projevila. Vůz je snížen a tudíž je nemožne vyjet s ním v zimních měsících. Vyjeté koleje jsou velký problem a zůstat sedět na ,,břiše,, není nic neobviklého !!!

Antiautomat
12. ledna • 17:00

Ano, ide to na ukor prakticnosti a kazdodenneho vyuzitia a tak prave ten znizeny podvozok je dost diskutabilna zalezitost. Ono v holych cislach tych jedenapol centi nie je ziadna tragedia, lenze je pravda ze prave to casto rozhodnuje o tom, do coho vrazis najblizsiu vyplatu. Co sa tyka motora, mam za to ze s tym 1.9TDi si na tom lepsie ako s novou jedna-sestkou, traktorovejsi zvuk mne osobne neprekazal a akonahle sa to raz rozkotulalo tak to bolo celkom prijemne zvezenie.Celkovo az na par drobnosti, na dlhsie cesty celkom fajn auto, proste nic mimoriadne kvoli comu by Vam ludia museli nechutne zavidiet (zazil som na 520D a to dokonca nebolo moje :-). V ''normalnej'' verzii je superb jeden z kandidatov na moju buducu karu. Kolega kupoval cca rok dozadu octa tour combi a tak prve odporucenie slo na paket na zle cesty (teda zvyseny podvozok a plech pod motorom), vyzera to ako maly tank, ale ma to nieco do seba a motor sa tak rychlo ani nezaserie :-)

rohYpnol
13. ledna • 19:18

V normální verzi? Takže s DSG :-D

Antiautomat
16. ledna • 11:39

Au... tak to som si nezasluzil :-D:-D:-D:-D
Tou ''normalnou'' myslim vsetko okrem 3.6 (to uz je trochu prerastene) a tohoto zeleneho nezmyslu. Na rovinu, ja by som do toho bral 1.8TSi s manualom v kombiku, s vybavou az na par praktickych drobnosti sa tiez nemusim velmi rozsupnut.
DSG v superbe je celkom prijemna vec (myslim ze s 1.8 sa jedna o 7-kvalt) ale nic pre mna, ja sa rad bavim :-)

Skyline
12. ledna • 15:59

Kdyz nevyjedes, tak aspon zustanes v teple a muze te hrat, ze sis priplatil za kvalitu.B-]

donald
12. ledna • 14:41

Nedivte se, že koncern vyrábí takové paskvily. Co má dělat, aby splnil CO limity? Jen mi přijde k smíchu, co nás učí Škoda - že Superb je vyšší střední třída (s 77 kW a 1.6 l).

kari.laz
13. ledna • 9:43

Když už jsi tak znalý, tak by jsi mohl vědět, že Superb je Střední třída a ne vyšší střední

Bennie
13. ledna • 16:04

Vzhledem k tomu, že tenhle zázrak má podvozek z Golfu... což bych čekal že bude v testu poněkud blíže otestováno.. tak snad ani střední třída není na místě.... to je auto z nižší střední s nadpůrměrně velkou karoserií :)

Toper
12. ledna • 14:51

Pokud ti nedošlo, tak toho Superba si klidně můžeš vzít s 191 kW a 3.6 l. ;-)
Jo a taky s DSG a 4x4. :-P

wolff
12. ledna • 15:08

Jo tahle specifikace se dala například objednat i u AR 159. A nikdo z toho vědu nedělal. Ale motor nebyl 3,6, na ten výkon u Fiatu (Holdenu) stačilo jen 3,2 objemu. :-))Jo a ještě. To auto nemělo Haldex, ale Torsen a i jinak to bylo o něco poctivější auto. Píšu minulý čas, protož už to u nás asi není v nabídce. Přece jen je to výběhovka a ani u Superba tahle specifikace není tou hlavní prodávanou.

Toper
12. ledna • 16:18

PS: Chudák Alfa, už je zase srovnávána s tím východoevropským lowendem v podání škody. No kam to Alfa dopracovala. :-D

wolff
12. ledna • 17:43

No počkej, za to nemůže Alfa.., ale místní pisálci a možná už potažmo němečtí kolegové...
Ona už ta škdoovka v lecjakém testu porazila lecjaké auto. Pokud něco porazí mercedes a VW, tak proč by se to v domovské zemí pro škodovku nemělo srovnávat s Alfou?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
saj
14. ledna • 12:10

alfu bych srovnal mozna tak s popelnici na chodniku

16. ledna • 22:35

saj: alfu bys srovnal s popelnicí na chodníku a s čim bys rovnal obtěžkanej podvozek starýho golfu, stakily plechu se jménem Superb? Já tak s psím hovnem, co bude pod tou popelnící, na tom chodníku. Alfa nedělá žádnej podobnej shit, kterej má za každou cenu ušetřit nějakou tu decku nafty, za cenu výkonu, kterej budeš na rakouský dálnici v horách proklínat. Alfa je srdeční záležitost s bohatou sportovní historií, Škoda je předraženej českej krám pro český zabedněnce, jako jsi ty....Bye bye...

SAj
17. ledna • 8:38

Jo alfa ta se ukázala, poruchový podivný auta.
Škoda, tedy VW, jenž je etalonem kvality. To není o tom, že je to český, ale že je to dobrý. Víc bych v tom nehledal.

Toper
12. ledna • 18:44

Nevím, ale v tom testu, už sem ho tedy přečetl, není nikde psána jakákoli zmínka o nějakém srovnání s italskými vozy. To taky na něco ukazuje, minimálně na to, že není potřeba s nikým srovnávat. Ale je výsadou lidí, co mají radi italské auta, srovnávat je s těmi...německými. Prostě zjevný komplex. Lepší ukázka snad ani nemůže existovat. ;-)

Toper
12. ledna • 16:00

U nás ne, v zahraničí ano. ;-)

Anonymizovaný
12. ledna • 13:47

Rozplyvat se nad 77 kW 1.6 TDI v takto velkem auto, to si snad delate legraci. Ja tyhlety testy vazne nechapu, bezte uz s tema kecama do pr....ele.

F1
13. ledna • 9:06

Nechápete tyto testy? Stačí se jen trochu zamyslet... Dělají je pro to, aby si je mohli přečíst normální lidé, kterým tento motor stačí nebo prostě na Superba v plný palbě s 3.6 pod kapotou nemají... Tyto testy samozřejmě nejsou pro závodníky jako VY, kteří potřebují mít pod kapotou 300 koní :-D . Já nevím, zase z toho nedělejte Fabii Junior s 33-ma kilowatama ;-)

Pavel
13. ledna • 11:31

Nechci bejt stoural, ale osobne si myslim, ze kdyz nekdo kupuje Superba (cili to nejlepsi od Skodovky), tak asi neni normalni zakaznik ve smyslu, ze je mu motor ukradeny. Z tohoto pohledu je ten motor naprosty low-end pro zakaznika Superbu a z toho plyne, ze rozplyvat se nad timto motorem v Superbu je naprosta pitomost. Kdyby se nad tim rozplyval ve Fabii, tak nereknu ani popel, ale pro Superba je to nouzovka. To se zavodenim nema vubec nic spolecneho.

F1
13. ledna • 17:45

Tak myslím si, že nad tímto motorem se nikdo nerozplývá a ani já jsem nic takového nenapsal. Jen mě zaráží, že všichni píší, že se v tom autě s tímto motorem prakticky nedá jet. Myslím, že je spousta starších lidí (nebo i mladších), kteří prostě chtějí Superba a chtějí ho za každou cenu. Někteří i za tu cenu, že nebudou mít dostatečně "silný" motor a někteří to prostě neřeší a stačí jim to (to jsou ti starší lidé). Myslím , že Superb nemá nenormální zákazníky, jak jste napsal...Přeci jen to není žádná A8-ma, ikdyž to z něj mnozí zarytí příznivci dělají...:-P

Pavel
18. ledna • 10:15

Aha tak jinak, kolik vy osobne znate mladsich lidi nebo duchodcu, kteri si koupi Superba za kazdou cenu? To by mne vazne zajimalo. Mozna by stalo za to si to precist jeste jednou. Superb neni Fabie. Uplne holeho Superba s nejmensim a nejlevnejsi motorem si koupi mizive procento zakazniku Superba. Jinak receno takovy zakaznik neni "typicky" zakaznik Superba, cili neni "normalni" zakaznik Superba. To by mne vazne zajimalo, kolik takovych zakazniku mladych nebo duchodcu, co chtej Superba za kazdou cenu, jak rikate, kolik takovych znate. Ja teda zakazniky Superbu vidim uplne nekde jinde.

rohYpnol
12. ledna • 12:37

Mě tedy pojetí tohoto vozu nechává dost chladným. Nedokážu si představit, že by z něj měli být zákaznící nadšeni.
Firmy a jejich "obchodní cestující" podle mě vyžadují nízké provozní náklady (zde v prvních 3 letech tomu tak může být) a samotný řidič pak také jízdní dynamiku, neboť stále spěchá.
A ačkoliv jsem s vozem nejel, tak objektivně vzato má stále pouze 77 kW a to je na takovouto váhu málo. Zatímco život na dálnici si dokážu představit, tak předjíždění kamionů na silnici 1. třídy musí být docela nervák.
Nesplňuje tak atribut č. 2 a nemyslím si, že by to byla vhodná koncepce pro firmy. Možná tam, kde dochází k centrálnímu nákupu vozidel. Pokud ale firma funguje - tady máš sumu X peněz a kup si za to služebák značky Y či Z, tak zde bude podle mě Sup GrL zcela mimo.
Navíc pokud už firma šetří, tak se podle mě začínají jako služebáky dávat Fabie :-O
Ale uznávám - na MŽP by se vozy vyjímaly.
K testu - opět nulová zmínka o účinnosti světel, stěračů, ostřikovačů...

Antiautomat
13. ledna • 8:15

Tak situacia nie vzdy taka ako v nasich koncinach, kde zamestnanci aj s priblblym manazmentom su nuteni kecom o kolektivnych ''usporach'' a ''setreni'' uverit. Ale zase na druhej strane, na vozenie hosti na letiska a medzi jednotlivymi firemnymi pobockami to uplne staci.

rohYpnol
13. ledna • 19:09

tak ten vůz bude stačit na mnohé věci. Taxi, hotely, letiště, náhradná vozidla, autopůjčovny... Jen pro business class mi zkrátka nesedí (obecně tyhle nízkoobjemové diesely).

honza
12. ledna • 15:49

světla škodovce spíše oslňují a když mají svítit, tak nesvítí - viz snížená viditelnost v odpoledních hodinách. zatímco jiná auta automaticky rozsvicejí, škoda svítí přiblblým denním svícením a troubu za volantem nenapadne rozsvítit. bývá to nepříjemné, nejen od řidičů vozů škoda. takže zmínka by od věci nebyla, stejně jako o bezpečnosti.

Mr.Murphy
12. ledna • 13:17

světla svítí, stěrače stírají, ostřikovače ostřikují ;-)

rohYpnol
13. ledna • 19:23

Stále lepší, než tuto kapitolu shrnout do věty - za příplatek :-D
Ale tohle mi přijde fakt tragické. Píšu tu to pod snad každý test. Hlavně v tomhle počasí to ani nemůže být problém otestovat. Ale ne, mi se raději budeme rozepisovat o měkčených plastech a o tom, zda jde připojit iPod :-/

Antiautomat
12. ledna • 11:41

Odpoved> kupit teda radsej to co sa mi paci, oder ? :-)
Ano, zadna cast je naozaj tragicky smutna, tu boduje kombik.Co sa tyka motora, urcite by som ale bral radsej 1.9TDi ked uz teda diesel.
Napriek tvrdemu chodu isiel rovnako dobre a povedal by som ze lepsie.
Takisto odolnejsi (myslim tym kvalitu nafty u nas). A bez znizeneho podvozku prosim :-)

Toper
12. ledna • 11:51

Žádná "1.9 TDi" se do Superbu nedává. Nevím s číms to "jel".

rohYpnol
12. ledna • 12:24

A to se tam ani nedával ;-) ? (možná už měl Sup jen 2.0)

Toper
12. ledna • 12:44

Jistě to nevím, ale myslím, že Superb mohl mít nanejvýš 2.0. TDi PD.

wolff
12. ledna • 14:26

starej měl i 1,9 TDI 77 kW. Je to zmíněné i v testu. Přečti si ho.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
zdeněk
12. ledna • 18:11

starej měl i 1.9 TDI 74kw...

F1
13. ledna • 9:18

motory 1.9 TDI však měly lepší dynamiku a nástup od nižších otáček...:-P

Toper
12. ledna • 14:43

Psal jsem o novém Superbu, to ti snad došlo, ne? Tedy alespoň z reakce na antiautomata, který píše o tom, v čem by ho bral.
Logicky, starého už ledatak z bazaru, ale test je o novém. ;-)

Skyline
12. ledna • 16:21

Zda se, ze to hlavne nedoslo tobe:-D Topere Topere, mel bys vic studovat a o modlou svou se zajimatB-]

Toper
12. ledna • 16:28

Ty bys měl víc myslet a méně psát. Fakt tu hraješ druhé housle - a ještě k tomzu falešně. B-]

Skyline
12. ledna • 16:33

Ze toho tolik nenabliju o Honde neznamena, ze hraju druhe housle Topere;-)

Toper
12. ledna • 16:38

Ano, ty totiž na ně ani neumíš hrát. ;-)

Skyline
12. ledna • 14:35

Kecas, Toper je odbornik, co tomu rozumi, tak se tady na nej nevyvysuj. V testu je to napsane spatne, proc by to cetl, kdyz to vi?

wolff
12. ledna • 14:39

Aha tak to pak jo.Pššššt..., právě mi začal připadat celkem sympatickej, myslím na pokecání, celkem zábava, ale neříkej mu to. ;-)

Antiautomat
12. ledna • 14:25

@Toper, @rohYpnolUvedme to na pravu mieru -> Superb Greenline existoval uz v r.2009 a mal 1.9TDi PD a nie je to davno co ste ho nohli vidiet v showroome. Jeho parametre ako odbornici urcite poznate a tak ich nebudem zbytocne rozvadzat. Ak nahodou stale pretrvavaju pochybnosti, odkazujem na stranku skodovky:
www.skoda-auto.sk ... Kto by povedal ze superba tu uz mame tak dlho ze? (nie neratam toho uplne prveho) :-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Toper
12. ledna • 14:52

No, o tom jsem ani nevěděl. :-)

Antiautomat
12. ledna • 15:21

V pohode, ono je to aj mozno tym ze vtedy sa az take ''halo'' kvoli poldeci (udajne) usetrenej nafty nerobilo, tych par zelenych blaznov zacalo vyskakovat az akonahle im prisiel 1.6TDi tak ich napadlo z grin-lajna urobit mega-grin-lajn, navyse aj s daun-sajzom :-)No ja som hlavne zvedavy ako sa im to bude po predchadzajucom masivnom vymyvani mozgov, ktoremu bola motoristicka verejnost vystavena, predavat :-)

Toper
12. ledna • 15:58

Prodejům moc nevěřím. Celkově se jedná o nesmysl.

rohYpnol
13. ledna • 19:16

Já bych si tu spíš vsadil na Škodu. Škoda dokáže přesvědčit zákazníky o všem. Navíc původní GrL byl jestli se nemýlím v zahraničí velmi dobře prodejný artikl. Teď už nevím (Belgie? Nizozemí? Dánsko?) v prodejích velmi úspěšný. Doufám, že mě paměť neklame :-D

wolff
12. ledna • 10:34

A já si nemůžu nevšimnout různého nazírání a hodnocení v dvou po sobě jdoucích testech..tedy na Alfu a na Superba.Tam kde by Superb mohl jen trochu ztrácet (zcela očekávaně) odbydeme to jednou větou, tam kde Superb exceluje, šoupneme tři odstavce. Škoda, že to takhle pdobně nejde naspat i u té Alfy.Šedý plast na přístrojovce u Superbu funguje (a není laciný) u Alfy je.
Podvozek z auta min. o třídu nižší u Superbu nevadí, u Linei to Džorží není schopen rozdýchat.
Tvrdý podvozek nevadí, u Alfy to vadí
Tvrdé sedačky nevadí (prý jsou pohodlné) - sem si jistý, že by sme našli min. 30% respondentů co by tento názor nemělo (řekl bych i víc). Co boční vedení sedaček? je v pořádku u Superba? Stabilita toho jezevšíka je také v pořádku (na těch 205?). P.S. Výraz jezevčík sem poprvé použil na internetové diskuzi já (děkuji tedy),a le je pravděpodobné že to bylo už v souvislosti s Passatem), to je taky takový paskvil. U Alfy je základní motor 120 koňový, tady 103 koňový. Co jízdní parametry? Ty Vám přijdou v pořádku? Reálná zkušenost nula. kde jste s tím jezdili na dálnici? Neměli jste předpokládám zimní gumy (dle specifikace auta), jak je to se spotřebou? jezdili jste s tím tak sportovně jako s tou Alfou? Když tam uvádíte, že je spotřeba vysoká, tady nízká...Jinak ty výrobcem udávané jízdní parametry by stály za odzkoušení, zdají se mi vzhledme k velikosti a hmotnosti auta a použitého motoru a převodovky optimistické a dosažitelné opravdu jen za předpokladu vyššího výkonu motoru a nebo malého zázraku soudruhů z NDR, což všichi kdo tento motor mohli sedlat ví, že není asi pradva. Mě by ale zajímalo jak to je. Osobně předpokládám reálné jízdní parametry někde na úrovni 13,5 s u zrychlení a max rychlost někde na 185, víc ani rana. A nebo pak vyšší výkon motoru, ale potom nám tady soudruzi z NDR tak nějak hezky česky podvádějí...Nevím. Fakt mi to přijde trochu jako amatérismus...

Marty
18. ledna • 9:55

Ty plasty a šedivý sedačky sou fakt nádhera. Hlavně že fantici VW maj kecy na jiný auta, ale tohle mi připomíná při nejlepší vůli tak rok 2000.Slavnej Amundsen vypadá jak navigace z číny za pár drobnejch a největší tragédie je volant.
A co se mi u Supa II líbí od začátku, sou ty zprasený zadní dveře, který vypadaj naprosto nechutně.

Mr.Murphy
12. ledna • 12:46

já hlavně čekám na vyjádření (a děkuji komukoliv ze Superbistů), jestli se Start-stop u Superbu dá deaktivovat permanentně nebo je potřeba to dělat po každém nastartování. U Alfy to totiž byl docela zásadní problém ;-)

Toper
12. ledna • 11:18

Amatérismus zde předvádíš právě ty.
Už z nadpisu jde vidět, že se jedná o Green Line. Co od toho uvažující člověk může čekat? Test jsem osobně ani nečetl a vím co z něho asi tak vypadne.
Tedy oproti normálnímu superbu: Dlouhé převody, lenost auta, horší adheze a velmi příjmená spotřeba při mimoměstských 90ti (bohužel jen tam).A právě v tomto duchů různých zelených, modrých či jinak ekologických verzí se na něj musí nahlížet a porovnávat.
Pokud chceš parádní svězení, vem 3.6 FSI 4x4. Tenhle zelinář je více o kompromisech.

malcolmx
12. ledna • 11:35

Ve vetsine pripadu je 'zelinarstvi' marketingova vabnicka na ukor slusneho svezeni se. Auto s o trochu nizsi spotrebou neni automaticky ekologicke/usporne. Stejneho efektu jde vetsinou dosahnout u 'klasiky' s rozumem a pedaly na spravnem miste.Na konecny soud pockam, az zeleneho Superba projedu sam, ale na auto tehle kategorie a velikosti mi papirove prijde ten moto slaby. Na druhou stranu chapu, ze s poradnym zelenym a pritom vykonnym motorem by to mohl byt dalsi klacek pod nohy Passatu a to koncern nepripusti :-)

Skyline
12. ledna • 12:01

"...a to koncern nepripusti"Pises, jako kdyby ten "koncern" byla nejaka zla treti osoba, ktera brzdi Bolku v rozletu:-D

Zelí
12. ledna • 13:36

Odpověď pro skyline : VW je majitel firmy škoda auto. Uplatňuje právo majitele.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Skyline
12. ledna • 14:39

Je fajn videt, ze mistni koncernovi klauni maji ve svem stredu aspon nekoho, kdo o sve modle vi aspon to, komu patri mladoboleslavska pobocka.B-]

Zelí
12. ledna • 18:56

Pokud majitel usoudí, můžou tam dělat třeba šlapací tříkolky. Tak to prostě je. Nemusí se nám to líbit, ale je to tak. Rozhodovací práva jsme prodali v roce 1991. Na druhou stranu je třeba konstatovat, že škoda se začlenila do struktury výrobce, který jí poskytuje skvělé technické a technologické zázemí. To by od žádných šikomookých komiků nemohla dostat.:-D

Skyline
13. ledna • 10:11

No muzes to klidne okecavat dal, je to zabavne;-)

Toper
15. ledna • 0:53

A na copak čekáš ty? Až najdeš ztracený rozum? :-P

Toper
12. ledna • 12:12

Samozřejmě, že VW škodvku pěkně koriguje. Jde to vidět na spoustě příkladů. Asi si nikdy nemluvil s vývojářem z Boleslavi, že?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Skyline
12. ledna • 14:33

VW a skodovka jednou jsou, Topere, to ti v tvem zaniceni vazne uslo?;-)

Toper
12. ledna • 14:40

Jsi mimo, Mirdo. ;-)

Skyline
12. ledna • 14:44

:-D:-D

Toper
12. ledna • 14:49

Přesně tak. B-]

Toper
12. ledna • 11:39

Napsal si to naprosto přesně. Není co dodat.

LOL2000
12. ledna • 11:23

Jenže tu 3,6 neporovná s žádným Fiatem.;-)

LOL2000
12. ledna • 10:52

Zaměření tohoto auta a Alfy není snad totožné.
Jinak seš opravdu Italskej maniak a hledáš nepřítele tam kde není.Jsou to jen plechy....na kolech.;-)

pendler
12. ledna • 10:56

Nejde jen o alfu, sleduj jakýkoliv pořad o autech, nejlépe autosalon, někdy je to až trapný, jak VW a škoda umí dělat vlastně ty nejlepší kompromisy... že se ty lidi nestyděj, ale asi koho chleba jíš toho .... a sami v tom určitě nejezděj :-)

Toper
12. ledna • 11:12

Škodovka se dělá u nás a primárně se dělala taky pro typické Čechy - chalupáře.
Tak se nediv, že dokáže namíchat ten správný poměr pro ty, kteří ji mají kupovat. ;-)

wolff
12. ledna • 14:23

No hlavně, když už chceš reagovat, tak by sis měl ten článek aspoń proskočit (tak jak sem si to udělal já) a přečíst co píšu já.Bohužel k tomu amatérismu mohu jen dodat, že to co si ty tady napsal mi ten Superb charakterizuje mnohem líp, než je psáno v tom testu. V tom testu se totiž víceméně pozastavují a zasněně vypisují, jak má ten Superb s tímto motorem (neočekávaně!!) chuť zrychlovat a jediné negativum je snad jen pružné zrychlení na dálnici. Ale to jenom malinko a v pravdu hodně velkých rychlostech. Takže i přes ty dlouhé kvalty (5 st. převodovky!!!) je to vlastně rychlík. Nechci ani domýšlet, kdyby ta Alfice měla v základu 5 st. převodovku (jakýkoliv Fiat nedej bože z nižší střední). A tohle je auto střední třídy.Pokud nechápeš na co upozorňuji (tedy maximální snaha autora o korektnost při psaní tohoto skoro testu), tak je mi to líto. Právě v kontextu s tím co tady bylo napsáno o té Alfě (tam kakanec, tam kakanec, byť subjektivní) je to do očí bijící. V tomto testu se to subjektivní dojmy a pojmy jenom hemží, ale veskrze v pozitivním smyslu.P.S. to, že se motor při jízdě po městě nezahřeje osobně považuju za větší provar než je znovu při puštění motoru nutnost jedním tlačítkem deaktivovat systém start+stop. Ale to je jen mezi nama. Jen o jednom jsou popsaný 4 řádky ve smyslu, jak se to na sportovní model nehodí (u auta se zákaldním motorem dost úsměvné tvrzení) a to druhé je zmíněno jen jako naprosto marginální drobnost (divím se, že to tam autor vůbc napsal, ale asi mu to bylo už hodně blbé, když si to po sobě přečetl).VIZ DOTAZ MURPHYho... ;-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Toper
12. ledna • 14:39

Já vím, že pokud by kdokoli napsal o čemkoli od Fiatu jakoukoli kritiku, budeš ten první, který přijde a začne všechny kolem přesvědčovat, že tomu tak není, že je recenze zmanipulovaná, podplacená, psaná někým kdo nemá rád italské auta.Absolutně ti chybí nadhled.
Pokud budu testovat sportovní zančku (AR) tak od ní budu očekávat sporotvního ducha a jisté pokračování tradice, které bylo cítit ze všech předchůdců. Pokud to tam nenajdu, píšu do minusů.Tenhle Superb vidím jako nesmysl, úlitbu ekologům v EU a prostě naprosto okrajový model. Superb se dá nakonfigurovat v normálních motorizacích a výbavách, které všechny nedostatky odstraní.Ohledně zahřívání motoru platí jednoduché pravidlo, diesel se zahřívá pomalu, rychle jde zahřát pouze zvýšenými otáčkami (logické), ale s dlouhou převodovkou to stejně bude trvat déle. Ve městě, kde se vysoké otáčky tak nějak nedají moc uplatnit, to trvá déle. Ale rozhodně to nepovažuji za nějaký "provar" jako ty.
Start Stop v podání Alfy je ale docela špaténka. Zkus si to v BMW (taky sportovní zančka), jak to má fungovat. Posuzuj auta z hlediska jejich zamýšleného použití. Sprotovní auta dle sportovních vlastností a rodinná auta zase podle (třeba) vlastností užitných.

wolff
12. ledna • 15:05

"Odstraní všechny nedostatky.""Start and Go v BMW O.K., v AR špaténka" (stejný typ a výrobce - Bosch)Co dodat? Asi už raději nic. No ještě že tady máme objektivního člověka jako si ty. Pokud někdo upozorní na objektivní špaténku nemám nic proti. Ale když hledá problémy kde nejsou, tak s tím prostě nemohu souhlasit. To je celé. Mimochodem tady ten "objektivní" test v pdostatě ani nenašel negativa tady na té patlanině (což si uznal i ty). Jinak je mi to fuk, škodovku mám opravdu u zadnice. Jen se někdy pobavím nad tím, co o ní tady je někdy někdo schopen sepsat. Paradoxně je dobře že než si sem začal psát, že si to nečetl. Aspoň si rovnou byl schopen naspat v čem ten Superb a proč stojí za houno. Autor testu an to koule neměl. :-)) Ať se daří...

Toper
12. ledna • 15:57

Už začínáš arumentovat jako malé děcko.Jen ti lehce naznačím, že i když je výrobce stejný (možná), tak sladění s autem může a jak jde vidět, naprosto jiné. A to se nemusí a netýká jen Start Stop systému. Implemetace maličkostí právě odlišuje auta a dělá výsledný dojem.

wolff
12. ledna • 16:19

Dobře.
No, ale sám asi cítíš, že to není tak úplně košér..., ten předpoklad, že ti italové jsou takoví blbci a v tom béemwé taky jenom super borci. Ono to možná bude tak nějak trošku jinak, stejně jako s tím hillholderem, který ve Fiatu narozdíl od škodovky (kde si na to jeho ne přítomnost, ale funkčnost mnohokráte stěžovali)... No nakonec se od tebe ještě dovím, že to abs, esp, bixenony, hillholder a další hovadiny co v autě mám vlastně nefungují, prtože je to ve Fiatu... :-)) No nic, hezky zbytek dne.
Ciao

Toper
12. ledna • 16:26

Opět píšeš ukřivděně a neobjektivně.Nikde není napsané a nikdy nikde napsáno ani nebylo a já to nikdy nikde netvrdil - tak jako to tvrdíš ty - že implementace různých asistentů a elektronických nesmyslů MUSÍ BÝT STEJNÁ v každém voze, když je to od stejného výrobce. Ne wolffe. Není to stené, projevuje se to jinak, sladění je jiné a proto ti testéři vidí ve vozech rozdíly o kterých píšou. Jinde to umí líp. Smiř se s tím, že to zrovna u AR lépe neudělali.

Skyline
12. ledna • 16:17

"Už začínáš arumentovat jako malé děcko."Nekdo zacina, Toper uz tak argumentuje docela dlouho. Nemuzu za wolffa mluvit, ale verim, ze udela vse proto, aby te dohnalB-]

Toper
12. ledna • 16:22

Mirku, vím, že když chceš aspoň něco o VW napsat, tak to je vždycky nesmysl na en tou, ale taky vím, že tobě to buď ani nedojde a nebo tu jen prostě pokračuješ v prezentaci svých "znalostí". Působí to křečovitě. Zkus se trošku uvolnit.

S wolffem si podejte ruce, jeden fanitik roku za Fiat, druhý za Hondu a potažmo cokoli z Asie. Oba pro smích - pokud se pokouší komentovat VW. ;-)

Skyline
12. ledna • 16:30

Dekuji za predvedeni, ale skutecne nemusis davat lekce detinske argumentace uplne vsude, tvych prispevku se tady vali tuny, takze vim dobre, jak vypada.B-]

Toper
12. ledna • 16:31

Jdi si hrát k Hondě, tady si fakt jen do počtu. ;-)

Skyline
12. ledna • 16:35

Je fakt, ze jsi ted klaunu kral, odsunul jsi zeliho na vedlejsi kolej;-)

Toper
12. ledna • 16:37

Vidíš, ty si zatím jen obyčejný zaprděný Hondivkář. B-]

Skyline
12. ledna • 16:44

Od fanatickeho koncernoveho klauna je to pochvalaB-]

Toper
12. ledna • 18:40

Fanatický?
Chlapče, ja nebleju pod každým článkem o "nenáviděné" značce tak, jak to praktikuješ ty. B-]Hold mám pořád jistou úroveň - narozdíl ot Skylina. ;-)

Skyline
12. ledna • 18:54

Ne, u tebe je diagnoza mnohem horsi, nez se snazis "prisit" me - blijes pod kazdym clankem o cemkoliv na muj nick a na hondu, i kdyz o ni nikdo jiny nepise. "Jistou uroven" kazdopadne mas:-D

Toper
12. ledna • 19:06

Bleješ pod každým článkem o VW. Nikdy si ho neměl, nenávidíš ho, nenávidíš lidi, co s nima jezdí, neustále je urážíš. Prostě ubožák v přímém přenosu.
Já nikoho za jeho auto nikdy neměl potřebu někoho shazovat za to, jaké auto se mu líbí, nebo v jakém jezdí... To je výsadou těch malých. Tebe... ;-)

Skyline
13. ledna • 9:58

Nenavidim ridice, nenavidim znacku, ty jsi komik topere:-D Internetovy psycholog v primem prenosu:-D

Tomáš Mořkovský
12. ledna • 10:29

"Ani za příplatek si není možné objednat elektricky vyhřívané přední sklo."takze si koupim hogo fogo auto za 700tis, a v zime mi to bude namrzat, prd uvidim, ale co bych neudelal pro nase zdravi 3-[

Bigduck
12. ledna • 11:18

kolik takových Supů parkuje v zimě venku před panelákem? :-D osobně jsem žádný takový letos v zimě neviděl, za běhu motoru okno nenamrzá
a jak to souvisí s ekologií? prostě rozhodnutí koncernu....

josé
12. ledna • 16:30

hmm, a třeba na hory jezdíš jenom tam, kde mají garáže? dobrý.

Tomáš Mořkovský
12. ledna • 12:27

ono to neni primarne na odmrazovani okna pred panelakem ale proste vyhrivani za jizdy, a jedna vec je ze se pak mene mlzi a druha kdyz pada snih s destem a pritom venku mrzne tak se vam nedelaji zmrazky na steracich a pak krasne stirate jak za deste.. a jestli sem zamer pochopil tak tahle feature proste nejakou energii potrebuje a ta se nekde musi brat, a to se projevi na spotrebe - ze to je nepatrne uz je asi vedlejsi, ale verim ze to nejaky ekologicky aktivista povazoval za nadstandartni luxus

Petr
12. ledna • 11:30

Ted koukam z okna na dva.B-]

BigDuck
12. ledna • 11:33

Hold dobrá čtvrť, já usuzuju jen podle Prahy a okolí B-] a tady najít přes noc na venkovním parkovišti Supa, aby namrzal je skoro nadlidský úkol - ale je pravda, že v těch panelácích není zrovna kupní síla na Supa :-D

LOL2000
12. ledna • 10:34

To auto je určené do tropů, tam nemrzne...;-)

Skopkova
12. ledna • 9:32

... ted v zime jdu s dlouhodobou spotrebou pod 9 l/100km, diky pocasi jezdim predpisove, posloucham muziku a vyhybam se kraterum.....
Tenhle motor mi v aute hmotnosti a velikosti Supa nedava smysl, pokud je -dobre- naladeny od motoraru, coz evidentne je, muze s nim auto slusne fungovat, nicmene chci tyhle down-sizovane motory videt po 100,150 tisicich kilometrech.... U firemniho auta mi to bude putna, u soukromeho budu shanet novy motor, protoze jsem byl blb a chtel usetrit par deci nafty..... B-]

Petr K.
12. ledna • 10:06

No, tak teď ses pochlubil, že máš 3.6 ... a co my s tím?
Downsize je normální věc. Před xx lety si nikdo nedokázal představit, že bude mít nějaký auto jen s dvoulitrem výkon třeba 300 koní a přitom to tak je. Nevidím problém v 1.6tce....proč taky? NAvíc s výkonem 77kw? To je horší downsize u 1.2TSI... ale technika jde dopředu

Skopkova
12. ledna • 13:12

Tak to jsi na omylu, na chlubeni mam stareho Supa 2.8 s turbem vyladenym na cca 380 PS.... B-]

Pepis
13. ledna • 16:54

Tak to se máš!;-)

Skyline
12. ledna • 14:30

Starej superb na CHLUBENI?:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D

kari.laz
12. ledna • 15:39

Nevím jestli jsi to dočetl až do konce, ale na chlubení tam bude spíše těch úctyhodných 380 HP

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Skyline
12. ledna • 15:57

Tak to je jina, kdyz nejaky anonymni internetovy tuzer napise, ze jeho obstarozni plecka stala za instalaci turba a ze to ma 380 koni, tak to je potreba ihned padnout na zadel. No kari.lazi, mozna pro tebe;-)

kari.laz
13. ledna • 9:38

Jak zpívá Landa "Vůl zůstane volem..."

Skyline
13. ledna • 11:04

Trefil jsi to presne, zustanes;-)

rohYpnol
13. ledna • 19:11

a život jde kolem dál ;-)

Toper
12. ledna • 15:59

Jo, tobě stačí k podělání se i projížďka v Honda City. B-]

Skyline
12. ledna • 16:20

Klasicky Toper, soudi ostatni dle sebeB-]

Toper
12. ledna • 16:22

Já sem v City nikdy nejel, joudo. :-P

Skyline
12. ledna • 16:34

Jejda jejda, nejak te to zvedlo, joudo:-P

Toper
12. ledna • 16:36

Zkus vymyslet něco originálního, pořád se tu jen po někom opakuješ. Si z těch asiatů nějaký celý okopírovaný. B-]

pendler
12. ledna • 10:48

Nejspíš asi hodnotíte tenhle škodováckej kousek jen hypoteticky, já jsem ho vyfásl jako služebák, tedy né superba, ale octavii, nemůžu porovnávat s jinou škodovkou, dříve jsme fasovali astry. Auto je to fajn, jediné na co si asi nezvyknu, je právě ta špatná dynamika. Na silnici I. třídy si musíte sakra rozmyslet jestli někoho před vámi jedoucího konstantní 80tkou předjedete nebo ne! Jako obchoďák stále spěchám, nicméně žádnej závodník, ale fakt je že už mě ta lenost toho auta párkrát pěkně vyděsila! Jo a ještě s udávanou spotřebou dokonce i v testech časopisů vážně nepočítejte, zejména na dálnici je opravdu hladová. Astru moc nemusím, ale rozhodně jsem byl doma dřív a s pocitem absoulutní pohody, že jsem nikoho neohrozil... asi by měl být na 1.6ku nějaký kurz :-)

LOL2000
12. ledna • 10:56

S 1,2TSI občas jezdím.Jede to normálně a dobře.....k tomu předjíždění, s tímto mají problém i silnější auta.IMHO pokud řadíš, tak to jede, samozřejmě beru v potaz výkon motoru, nechtějme po tom nějaké nesmysli.

Skyline
12. ledna • 10:54

To neni mozne. TDI je zazrak techniky, nic nezere a vykonu je nadbytek. Nejspis jsi s tim autem nikdy nejel, protoze kdokoliv s necim koncernovym jede, chrochta az do smrti blahem a chvali kudy chodi. Navic je to proboha ropak, takze pri predjizdeni bys - kdybys tim autem tedy jel - pouze lehce prislapl plyn na nejvyssi prevodovy stupen a predjizdene auto doslova "obletel".

Marty
18. ledna • 9:49

skyline:-D:-D Máš bod

pendler
12. ledna • 11:47

:-D:-D:-D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Tomas
12. ledna • 21:13

nevim cemu se tlemite, mozna sve vlastni hlouposti.

Petr
13. ledna • 16:15

Ja bych rekl, ze tve.B-]

Jarda
15. ledna • 21:08

Teda teď si mu to nandal, blbe B-]

LOL2000
12. ledna • 10:33

1,2TSI je dobrej motor, ve správným autě, s dobrým řidičem.A takový řidiči jsou u VW historicky daní.Spravný řidič, dobré auto, skvělá technika ....samé sqělé ingredience.:-D To je simbioźa na věky a dědit se to bude po generacích.Když něco dobře začneš a dobře to děláš.....je to jako Plzeňský pivo.;-)

Petr
12. ledna • 8:31

Jak je to s montáží tažného zařízení na Greenline někde jsem četl že to vůbec nejde z důvodu dlouhého převodu:-O

EH
12. ledna • 8:18

Trochu mě mrzí, že už u svých testů napíšete "naměřenou dynamiku", porovnávat Vaše údaje z měření a údaje výrobce mě vždy velice zajímalo a bavilo :-). Jinak je článek pěkně napsán a myslím, že tento motor může být v Superbu minimálně dostačující. B-]

Mr.Murphy
12. ledna • 7:52

zajímalo by mě, jestli se Start-stop systém musí vypínat po každém nastartování auta, nebo když ho jednou vypnu, jestli se deaktivuje na furt? Díky!

Well-being
12. ledna • 0:18

77 kW na 21 metráků celkové hmotnosti, tak to je smutné ...

kari.laz
12. ledna • 12:01

Základní motory některé konkurenceLaguna GrandTour 1,5 DCI 81KW
Citroen C5 Tourer 1,6 HDI 82KW
Insignia DTL 2,0 81KW

ITTI
12. ledna • 20:04

Jenže to nejsou "šáde", víš...takže tam to vůůůůůbec nevadí, u šáde vadí vše, klasika,nemá cenu to řešitB-]

kari.laz
13. ledna • 9:35

No právě. Kdyby měla konkurence 1,0 TD 32KW, tak to vadit nebude.

Skyline
13. ledna • 10:13

Tohle je clanek o Skode, proc by tu nekdo mel kritizovat nabidku konkurence? To je nejaky skodifkarsky komplex, ze by pod kazdym clankem o koncernove plecce chteli, aby se pokud mozno kritizovala konkurence? Proste se smir s tim, ze tahle "zelena lajna" je proste jen zelene lejno a fakt, ze maji podobna lejna i jinde na tom nic nemeni ;-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Shimi
13. ledna • 11:19

to Skyline: No jo, to máš sice recht, ale problém je v tom, že pod články konkurence se o těch zelených lejnech tak horlivě nediskutuje. Dokonce bych řekl, že tam to nikomu nevadí a nikdo se nad tím nepozastavuje. Zkratky 1.6 HDi, 1.5 dCi, apod. nikoho "nevzrušují", ale jakmile se objeví 1.6 TDi, respektive jakékoliv TDi, tak maj všici červený hadr před ksichtem a hurá do boje. Tento jev se tu začíná vyskytovat v čím dál větší míře.

SupermanCL
17. ledna • 12:14

Hmm,já mám 1.4TDi v Audi A2 a nikde nebrečím pod recenzema aut :-)

Skyline
13. ledna • 14:34

Budu rad, kdyz mi sem hodis par linku na ty konkurencni lejna. Schvalne jsem projel seznam testu a zadna podobna plecka tady testovana zatim nebyla, takze netusim, kde jsi ke svemu dojmu prisel (aby se neco vyskytovalo "cim dal casteji", je na to potreba ty vyskyty mit aspon nejake - mohl jsem se prehlidnout, ale fakt tady nic nevidim - snad Insignii 1.6T, ale i ta je "raketa" proti zelenemu lejnu nebo jeho zminovne konkurenci).Nicmene pro mnou popsanou situaci je to irelevantni.

mikes
14. ledna • 22:43
BlackRider
12. ledna • 22:58

C5 1.6HDi sem si bouhuzel koupil a trvalo mne 2 roky se toho zbavit. Takhle slabej motor na takhle velky auto je holy nestesti a jako ojetina temer neprodejny...

lamal_SK
13. ledna • 0:19

ale ale blackrider tak s odstupom casu si sa vyfarbil...som vedel ze jazdis na C5ke /podla toho co si pisal o podvozku hydroactive/na aute, ktorym tlacis narazniky 5kovym bmw ked oni su uz v 190tke v smyku:-)) takze vravis ze stou c5 v 1,6 HDi im tlacis v 190 narazniky hej ? ani si sa nepochvalil, ze je to 1,6ka, si necakal, ze si tu aj niekto pamata tie bludy co :-Dsvet diskusii je tak maly hehe

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
BlackRider
13. ledna • 8:04

Kdyz uz si tak "dobre" pamatujes. Tak by sis moh vzpomenout, ze sem mluvil o dvou C5 ;). 1.6 a 2.0, ktera ma nejem mnohem vetsi vykon ale i mnohem tvrdsi podvozek nez 1,6. Takze zklidni hormon a dal si sni svoje teorie :).

lamal_SK
13. ledna • 13:20

To je pekne, ale ja som tam ziadne teorie nevykladal, si nejako rychlo zabudol kto tam tlacil 5kove bmwcka naraznikom :-) A teda s tou 1,6kou by to uz neslo ? :-D

BlackRider
13. ledna • 13:29

Ja vim presne co sem spal. Pokud te to vazne tak zajma, proc si to nenajdes a neprectes znova?

Lolek
13. ledna • 14:29

Malinko Tě dostal, trubko :-D

BlackRider
13. ledna • 15:42

Ten dostal tak maximalne rymu :D

lamal_SK
13. ledna • 13:38

Ja tiez viem co si pisal a pytam sa ci by to uz stou 1,6 neslo :-))

BlackRider
13. ledna • 15:39

Neumis cist, nebo mas tak dlouhy vedeni? Psal sem ze 1.6 je na tak velky moc slaba a ma mekci podvozek, tak muzes hadat 3x co to asi znamena...

lamal_SK
13. ledna • 17:24

Prepac ale v tvojom pripade, mi praveze vobec nebolo jasne, co to asi znamena :-D
V pripade 2,0HDi mi je naopak jasne co to znamena ;-)

BlackRider
13. ledna • 21:11

Neptal ses nahodou na 1.6 HDI? To vazne neudrzis myslenku ani mezi dve komentarema?

lamal_SK
13. ledna • 21:23

Mas fakt pomale vedenie, takze ti to vysvetlim:s 1,6 to bolo myslene tak, ze v tvojom pripade by som nebol prekvapeny keby si tu tlacil niekomu, ako aj s nou si ustval 5koveho bmw na dialnici v 190 hm/ha s tym 2,0 som to myslel tak, ze je mi to jasne = to ze to je kvalitny fake

BlackRider
13. ledna • 23:16

No fantazii mas vskuktu velikou :)

Good Luck
12. ledna • 0:28

Ono to bude mít tak o 10 kW více....nu což koupí ten kdo se loudá a nic neřeší.Spíše by mělo VW "zapůjčit" Škodovce "nastavitelný" podvozek.Aspoň Superbu....to by pomohlo. :-)

imo
13. srpna • 10:17

zapůjčit stavitelný podvozek u suberbu až už ostatní budou mít něco nového,tímto ztrácí na ceně a komfortu snad ten nový v roce 2013 snad VW dá souhlas ...

jehovista
12. ledna • 3:28

Louda? To jezdite vsichni po nemeckych dalnicich?

lolko?
12. ledna • 7:15

Vy date 700k za auto s kterym vas bude do kopce predjizdet borecek s Octavii za 60k ?

Radek
12. ledna • 18:31

Pánové, pánové, děláte jako bychom jezdili na poloprázdných silnicích a využívali potenciálu motoru vyššího obsahu, resp. výkonu.... Kam tak spěcháte, do hrobu?! Provoz na silnici je rok od roku hustší a jestli budu doma o deset minut dříve......((

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Prasopes
13. ledna • 23:18

10 minut? Tak to ještě i tak nadsazuješ, to bys musel dojíždět hodně daleko. Pokud jedeš předpisově, tak se silnější motor potažmo jiný styl jízdy téměř neprojeví. Křižovatky a kolony (nejen ve městě, ale i jinde, na vytíženějších tazích) tě zbrzděj dost a že předjedeš o pár aut víc tě nezachrání.

bb99
12. ledna • 18:25

jo? no nevím, přesedl jsem z oktávky 1.9TDI do superbu 1.4TSI a měl jsem pocit, že sedím v závodní bestii

Fénix56
12. ledna • 10:32

"Předjíždět boreček s Octávií" ...té formulaci se musím fakt smát :-D:-D:-D A o jako? Tak ať si přejede. Sám mám V8 a občas mě předjede dobře přislápnutá Felda a vůbec mi to nevadí. Výkon je na to, aby se s tím dobře jezdilo. Machrování patří do pomocné školy.... Ten Sup má úplně normální základní motorizaci. Na běžné ježdění z A do B to z uživatelského hlediska v pohodě stačí, tak nevím co máte za problémy. Stejně je většina cest zasekaných. ....spíš mě z technického hlediska zajímá, proč se to tak blbě (ne)zahřívá. Že vyšší účinnost a nížší odpadní teplo je mi jasné. Ale když funguje termostat tak se to má zahřát i na malý okruh "ihned". Kamarádova 1.9tdi má provozní teplotu (no budík) teď v lednu až za nějakých 10-12 km. PS: test je napsaný docela hezky - pochvala

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Marty
18. ledna • 9:46

Tak, mam taky V8 s 350 Hp a v neděli mě v obci předjelo Tico.
No a?
Nejsem pra*e jezdící v obci 80kou.
Ale asi jsou jedinci co tohle nepochopí

lol
3. srpna • 0:38

oni proste cekaj na ridicak a turujou za barakem favorita tihle co si tu stezujou :-D

jehovista
12. ledna • 9:25

Kdyz jedu maximalni predpisovou rychlosti, tak me obcas predjede i popelnice, ktera je neprodejna kvuli ekologickemu poplatku. A co ma byt? Jestli to ty neuneses, tak bys mel zajit k psychologovi.
P.S. Takove kopce, aby do nich nemohla jet 77kW oktavie 130 na dalnicich byt ani nesmi, tak nevim co resis.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
lolko
12. ledna • 12:19

Koukam ze si pekny ignorant jeste jednou si precti muj prispevek pisu v nem ze se nebavim o dalnicich a na okreskach urcite takovy "kopecek" kde budes muset s 77kw a 2,5t pod zadkem) podrazovat se najde dost

Tom
15. ledna • 17:38

A ktere auto bez vleku ma 2,5t a jen 77kW? To by me docela zajimalo;-D, ten sup ma o cca 1t min, a s vlekem snad nikdo nebude honit dynamiku...

jehovista
12. ledna • 12:32

Nepsal jsi o podrazovani, ale o tom, ze te bude predjizdet nekdo s levnejsim autem.

lolko
12. ledna • 12:44

Ale to patri jedno k druhemu kdyz si koupim takhle drahe auto tak od neho neco pozaduju a co dostanu za svoje penize kdyz si koupim tohle?Vykon nema-"predjede Vas prakticky cokoli"
Spotreba-napr u Octavie 1.9TDI je totozna i bez greenu..
Vybava-Diky zasahum z nemecka horsi nez u konkurence
Jizdni pohoda-diky podrazovani a premysleni jestli predjet nebo ne zadna neni...Uz je jasne jak sem to myslel?

Lolek
13. ledna • 14:24

Je to tak. Malý pindík :-O

jehovista
12. ledna • 20:21

Je to jasne. Neumis radit, ale na automat nemas a kdyz te nekdo predjizdi, tak se ti vari krev.

lolko
13. ledna • 22:51

si opravdu hnup:D rozebiram tu nevyhody recenzovaneho auta a ty mi napises ze neumim radit:D boha zalez na xchat a neotravuj pod clankama

saj
14. ledna • 12:11

taky mi prijde ze dotycny neumi radit:D prej bez podrazovani:D to je vul

DrFreeze
12. ledna • 10:10

No, co se týká toho kopce: když si představím rodinku jedoucí na dovolenou (dost naložené auto a třeba i s rakví), tak už bych se toho táhlého kopce trošku bál. Osobně bych volil nějaký motorek s výkonem tak o 15 - 20 kW vyšším.
Na druhou stranu těch 77 kW je po městě určitě v pohodě.

Sutrak
13. ledna • 21:33

3 potapeci a s komplet potapeckou vybavou (dvojce, ne singlovka) a olovy a 74kW mi na tempomat udrzelo tachometrovych 145 vsude mezi Brnem a Phou... Takze se toho opravdu neboj...

DrFreeze
14. ledna • 14:34

Tak to je celkem super, díky za info!P. S. Vidím, že jezdíš rychlostí, kterou ukazuje GPS :-) (Tak je to spravne, tak to ma byť! :-))

Sutrak
17. ledna • 18:40

Nemam gps, ale spravne hodnoty mi ukazuje Climatronic v debug modu... :-)A jezdim tak proto, protoze v nizsich otackach to paradoxne zere vice a ve vyssich otackach uz se mi zda, ze musim davat vetsi pozor, nez bych chtel... A tak e to tak nejak odpovida provozu okolo, takze predjizdim jen o chlup vice aut (a to zejmena do kopce) a jen malo aut me predjizdi... Toz tak s GPS :-)

yoggi
12. ledna • 7:48

pokial trpis tymto komplexom tvoja vec :) myslis ze ked som na dialnici predbiehal majitela amg mercedesu s fabiou 1,4 (isiel som predpisovo), ze teraz kvoli tomu nespava.p.s.: jasne ze nikomu nemoze stacit 77kW ked vsetci chodia 200 kopec nekopec

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
lolko
12. ledna • 8:33

Nejde o maximalku na dalnici, jde o cesty celkove jde o pohodli o to ze nemusim porad podrazovat protoze me dochazi vykon.Tohle neni muj komplex ba naopak,dale pletete jabka+hrusky to ze jste nekdy nekoho predjel neznamena ze vite jak ten clovek jezdi a bude jezdit nasledujicih par let...Vetsinou si lide nekupuji silna auta 350koni a víc aby se pohybovali 130km/h.
Pokud Vam ovsem staci pomalejsi jizda je pro Vás tenhle motor idealni jen budete povazovan za loudu:)

Saj
14. ledna • 12:05

Jojo je to komplex

Pavel F.
12. ledna • 8:50

Vy jste asi zakomplexovaný jedinec se slabým autem, ne? Z čeho usuzujete, že pořízením silného auta se budu automaticky pohybovat nad rychlostními limity?
Sám mám v autě 300 koní a v 99% času na dálnici najedu na 130-135kmh a zapnu tempomat. A to ještě stále předjíždím hodně aut. Takže se za loudu nepovažuji.
A i kdyby jste mě předjížděl 50-koňovou Fabií a budete mě považovat za loudu, tak mi to bude naprosto jedno. Moje životní hodnoty jsou postavené na jiných základech než je předjíždění na dálnici.

Saj
14. ledna • 12:07

Jo to ma logiku, 300 koni a jezdit 130 :D to je dobre namasteni ega asi:) kombinovane se srabackou povahou a strachu z pokut

Xjmeno363
16. ledna • 22:05

zato ty jsi asi typický zástupce čaských silničních prasat

Saj
17. ledna • 8:37

Ne já mám výkon tak akorat a jezdím předpisove...a prave proto se divim, ze nechce 300koní na to, k cemu staci ani ne sto

lolko?
12. ledna • 12:24

Slaba mysl?
Nemusite litat po "dalnici" jako prase jde o to ze pokud opravdu mate 300konove auto tak ho mate proto ze chcete jezdit pohodlne bez toho aby jste nemusel pri kopci nebo predjizdeni proslapavat plyn k podlaze (a tim samozrejme zvysovat spotrebu) a tom se tu celou dobu bavim na takhle tezke auto a ceske silnice je to auto opravdu slabe.

tom
15. ledna • 17:35

S tou spotrebou si dovoluji nesouhlasit. Protoze nejedes porad dokopce,takze se ti sice nezvedne spotreba do kopce o tolik jako u mene vykonneho auta, ale protoze mas standardne vyssi spotrebu, tak stejne pojedes za vic nez kdyz jednou za cas slapnes do kopce na plyn

Lolek
13. ledna • 14:22

Malý pindík?

lolko
13. ledna • 22:49

napis az ti vylezes z lecebny:D

nenno
12. ledna • 7:31

:-/ tohle si koupí jedině debil

Doporučujeme

Články odjinud