Test Škoda Rapid 1.2 MPI – základní kámen

Mladoboleslavská automobilka v loňském roce zahájila produktovou smršť, kterou odstartovala modelem Rapid. Díky akční výbavě Fresh se u tohoto modelu vrátil do hry tříválec 1.2 MPI, který původně zastínil nepatrně dražší čtyřválec 1.2 TSI. A nás proto zajímalo, zda stačí modernizované tříválcové srdce MPI o výkonu 55 kW pro důstojný pohyb po silnicích?
Seznam kapitol
  1. Kapitola 1
  2. Kapitola 2
  3. Resumé; Cena; Technické údaje; Kompletní fotogalerie
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Rapid zaznamenal jen hodně pomalý rozjezd.

Předskokan Octavie

Rozvorem přerůstá Octavii II

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Rukopis designéra Jozefa Kabáně je nezaměnitelný...

Střídmá kabina

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Plasty tvrdé, přesto kvalitní.
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Plus: velký zavazadelník, minus: schod.
 
Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Kapitola 1
  2. Kapitola 2
  3. Resumé; Cena; Technické údaje; Kompletní fotogalerie
TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

včera | Petr Schnagl | 8 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 68 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 58 příspěvků