Test Škoda Rapid 1.2 MPI – základní kámen

Mladoboleslavská automobilka v loňském roce zahájila produktovou smršť, kterou odstartovala modelem Rapid. Díky akční výbavě Fresh se u tohoto modelu vrátil do hry tříválec 1.2 MPI, který původně zastínil nepatrně dražší čtyřválec 1.2 TSI. A nás proto zajímalo, zda stačí modernizované tříválcové srdce MPI o výkonu 55 kW pro důstojný pohyb po silnicích?
Seznam kapitol
  1. Kapitola 1
  2. Kapitola 2
  3. Resumé; Cena; Technické údaje; Kompletní fotogalerie
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Rapid zaznamenal jen hodně pomalý rozjezd.

Předskokan Octavie

Rozvorem přerůstá Octavii II

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Rukopis designéra Jozefa Kabáně je nezaměnitelný...

Střídmá kabina

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Plasty tvrdé, přesto kvalitní.
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Plus: velký zavazadelník, minus: schod.
 
Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Kapitola 1
  2. Kapitola 2
  3. Resumé; Cena; Technické údaje; Kompletní fotogalerie
Minitest Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet Hybrid: Když to prostě všechno šlape

Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet Hybrid

Suzuki Vitara už koupíte pouze s mild-hybridním ústrojím pod kapotou. Může to jeho charakteru uškodit?

8.  4.  2020 | Vladimír Kadera | 13 příspěvků
TEST RAM 1500 Longhorn 5.7 V8 HEMI: Hustý pracant i Rolls-Royce zároveň

RAM 1500 Longhorn HEMI

Americká auta jsou na českých silnicích stále docela úkazem. Jasným králem mezi nimi je RAM 1500, který jsme vyzkoušeli v kovbojské výbavě Longhorn a s pořádným motorem V8 pod kapotou!

5.  4.  2020 | Vladimír Kadera | 88 příspěvků
TEST Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG 1st Edition: Sesazený král Evropy vrací úder

Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG

Přestože se nový Volkswagen Golf tváří jako ten minulý, ve skutečnosti prošel komplexní proměnou. Spoléhá na elektrifikaci a přijel se zcela novým pojetím interiéru. Všechno to přináší zajímavé výhody, ale také jisté nevýhody.

1.  4.  2020 | Jan Mička | 60 příspěvků