Test: Škoda Octavia combi 4x4 TDI

robert  |  15. 01. 2002 18:35

V minulé recenzi autor píše, že Octavia combi má vzadu málo místa a dnes se dočtu, že je ho celkem dost!!! 

Odpovědět  |   | 
PavelPu  |  16. 01. 2002 09:06

Ja jsem akorat nepochopil, jestli autor s tim autem vubec jezdil. Opsat vybavu z katalogu snad umi kazdy. Ale co takhle napsat neco o pocitech z jizdy,  jizdnich vlastnostech apod? O tom, ze auto vubec bylo nastartovane jsou v celem clanku 2 vety! Autor by se mel stydet. Takovou recenzi napisu tady od stolu klidne i na S-klasse, a to jsem v ni nikdy nesedel.

Odpovědět  |   | 
Petr Broža  |  16. 01. 2002 12:17

Je ho skutečně málo a za tím si stojím; auto nižší střední by se za to mělo stydět...

Jinak zde bych dodal, že Fabia i Octavia neutlumí rázy od kol, které docela hlasitě pronikají do interiéru.

Odpovědět  |   | 
xxl  |  15. 01. 2002 21:00

Takéto testy má Škoda Auto rada ! Vidím, že ste sa poučli, len tak ďalej a čo najhlbšie )

Odpovědět  |   | 
Petr  |  15. 01. 2002 21:25

Poruchové Octavie jsme se nedávno úspěšně zbavili, investice do škodovácké  reklamy jsou však ohromné, spousta hloupých se zase nachytá......

Odpovědět  |   | 
Saveko  |  15. 01. 2002 22:39

Poruchové Octavie? Máme jich ve firmě 14 a jestli s něčím nejsou problémy, tak s nimi. Což o 7 Astrách, 2 Almerách, a bohužel ani o Peugeotu 307 napsat nemůžu. Oktávky u nás najezdí plusminus 50-60 tis. km ročně a NO PROBLEM.

Odpovědět  |   | 
Hassan Abdurrachman  |  16. 01. 2002 11:20

Souhlas! Nase sluzebni laguna prestala v asi 80tis radit.......

Odpovědět  |   | 
Podnikatel  |  16. 01. 2002 11:20

Octavie bez problemu? Tak to mate VELKE stesti. My jich mame ve firme devet (puvodne se jich koupilo 15) a postupne se jich zbavujeme a menime za jine znacky, protoze se Skodovkama jsou jen problemy.

 

Odpovědět  |   | 
Petr Broža  |  16. 01. 2002 12:13

Hodně záleží na řidiči; znám lidi, co trhající řadící pákou a pomalou ani nešlapou na spojku, jedničku řadi ještě v době, kdy couvají apod. Pak se např. nelze divit, že se "něco pokazí". Nezastávám se žádné značky, protože v mnoha případech záleží na konkrétním kuse.

Odpovědět  |   | 
RADEK  |  01. 02. 2002 23:01

Píšu z vlastních poznatků s Octavií.Vlastním ji od r.96 a jsem s ní maximálně spokojený .Co to auto vydrží je fakt bomba .Mám najeto 120 000km a neměnil jsem zlumiče brzdové destičky až v 100 000 km.Občas se nějaká závada najde ,ale nikdy mě to auto nenechalo na holičkách!!! Což se o nějakých jiných značkách nedá tvrdit.Ani takový Mercedes není bez chyb!!! V práci máme 8 kousků od této značky .Jeden se zastavil po3500km a druhý v 11 000km .Zhasnul motor a už nešel nastartovat.Nechci octavii ospravedlnovat ,ale doporučuji článek ze světa motorů č.04/2002 -o ojeté škodě octavii vše co je tam napsáno můžu jen z vlastní zkušenosti potvrdit .To auto rozhodně není špatný. RADEK 

Odpovědět  |   | 
xxl  |  16. 01. 2002 00:16

Octavia je auto hlavne auto ktoré nikomu neprirastie k srdcu. Vo firme mame 3 octavie, 2 vectry, 1 mondeo. Skuste uhadnut ktoré auto sa prideluje zatrest na služobnú cestu

Odpovědět  |   | 
jello  |  16. 01. 2002 11:32

vyjmenuj motory co v nich jsou a mozna budeme chytrejsi...

Odpovědět  |   | 
Petr Broža  |  16. 01. 2002 12:15

Tipuju Mondeo

BTW: spíše než Octavia mi k srdci přirostla Fabia...

Odpovědět  |   | 
xxl  |  16. 01. 2002 14:59

Kedysi sme za trest dostavali aj AUDI A6, než ho ukradli

Suhlasím pocitovo je Fabia daleko prijemnejšia, aj keď doteraz ma asi najviac uchvátila Alfa Romeo 156

Odpovědět  |   | 
Petr Broža  |  20. 01. 2002 22:55

Koncem ledna budeme mít na test Alfu 156 Sportwagon 2,4 JTD...

Odpovědět  |   | 
SonyM  |  01. 10. 2006 20:05

Fabie je pro 4 % a nebo pro matky s detmi !

Odpovědět  |   | 
xxl  |  16. 01. 2002 12:51

Octavia 2 x 1,6  74kw, 1 x TDi  81kw

Vectra 2 x 1,6 16V 74kw

Mondeo 1,8 asi 80 kw

Octavia je auto, ktore v ničom človeka nezaujme a preto si ho ani nezíska. Auto je ako žena, buď Vás zaujme, alebo nie, je to hlavne o emociach. Vectra je veľmi komfortná. Mondeo má vynikajúce jazdné vlastnosti, ale čo má Octavia to mi stále uniká. Láske človek veľa odpustí ... 

Odpovědět  |   | 
Hassan Abdurrachman  |  16. 01. 2002 13:11

Jestli tu 1,6 vectru dostavate na sluzebku za odmenu tak bych nechtel byt odmenenym - tim autem jsem jel jenom jednou Praha - Vrchlabi a nechyta se ani na dalnici ani v kopci, ku 5 se tam clovek skoro nedostane, zk.....y podtlakovy sani ktery skoro znemoznuje brzdit motorem......... To je plac a skripeni zubu a ne auto!!!!

Odpovědět  |   | 
xxl  |  16. 01. 2002 13:34

To ste asi malo jazdil na Vectre medzi 4000 - 6500 ot/min / dá sa bez problémov točiť až do obmedzovača / kde sa Octavia 1,6 absolutne nechytá, len hučí a skučí. Octavia 1,6 je len dobrá pre ľudí, ktorí netočia motor a jazdia len asi do 3500 - 4000 ot/min, tam je jej ťah naozaj výnikajuci. Nech žiju ludia, ktorí zaradia 5. a pokial nezastavia, tak nevedia čo je podradiť   

Odpovědět  |   | 
Hassan Abdurrachman  |  16. 01. 2002 13:42

Pravda je ze ta oktavka 1.6 bude asi stejna lemra, ale na tu vectru je ten motor zaaaaalostne slabounkej. Jo takovej dvoulitricek to uz by asi bylo jiny kaficko

Odpovědět  |   | 
SonyM  |  01. 10. 2006 23:07

Pokud chces tocit motor tak si kup Hondu nebo si kup kolotoc na nem se muzes tocit na co je ti 6 ot/min kdyz mas hovno vykon :)

Odpovědět  |   | 
xxl  |  16. 01. 2002 14:07

S tým výkonom je to pravda. Ale nikto ma nepresvedčí, že sa Vectra nespráva komfortnejšie ako Octavia, je tichšia a celkovo sa správa kultivovanejšie. A ešte k TDičku mam pocit že hlučnejší diesel sa už ani nevyrába, po dvoch-troch hodinách jazdy po dialnici medzi 160 - 180 km/h má človek hlavu na prasknutie o počúvaní rádia ani nehovorím. Výkon ani malá spotreba potom už človeka nepresvedčia.     

Odpovědět  |   | 
Hassan Abdurrachman  |  16. 01. 2002 15:22

Tak to opravdu nevim jakym tdickem jsi jezdil - melo to vubec vepredu haubnu? A na komfortnejsi chovani vectry bych si rozhodne nevsazel

Odpovědět  |   | 
Arthur  |  17. 01. 2002 22:51

Jezdim obema jmenovanymi auty.
Vectra (1.6 16V) je hrozne lina mrcha. Ma sileny sedacky ze kterych boli zada. A volant? Ten je proste skvely. Nejde totiz nastavovat. Docela bych to vymenil za ovladani radia co na tom volantu je. Je pravda, ze oproti oktavce je to auto vyrazne tissi. To auto je jinak takovy zvejkackovite oplovsky - stejny byly stary astry (s novou jsem nejezdil).
Oktavka 1.9 TDI 81 KW je proti tomu sportak - dvojka a trojka jsou rychlosti, ktere vas prijemne zatlaci do sedacek. Je pravda, ze je hlucnejsi - je to ropak. Sedadla jsou mnohem lepsi, ani po 500 km bez vetsi unavy. Volant jde nastavit i pro velkyho habana. Ja bych jako za trest bral spis tu Vectru ....

Odpovědět  |   | 
Hassan Abdurrachman  |  18. 01. 2002 08:00

Mas u me pivo, ne dve piva, ne tri, ne basu!!!  Ale s tou zvejkackovitosti jsi to vistihnul naprosto presne!

Odpovědět  |   | 
xxl  |  18. 01. 2002 08:23

Na Vectre sa dá nastavovať volant výškovo, nie osovo. Sedačky nie sú idealné s tým súhlasím. Gumovosť podvozku je práve ten komfort a filtrácia všetkého čo je na ceste a pritom jazdné vlastnosti sú dobré, nie športové ale dobre odhadnutelné. Autá používame na cesty 1000 - 1500 km dlhé kde už človeka tá športová tvrdosť prestane baviť. S tým motorom sme sa nepochopili ja som porovnával 1,6 16V-74kw s 1,6 8V-74kw, Tdi je výkonom výkonom rozhodne niekde inde, ale bohužial aj s kultúrou chodu / priznávam že nemám rád naftu /.  

Odpovědět  |   | 
Hassan Abdurrachman  |  18. 01. 2002 10:16

Fakt je, ze na oplech se hodne podepisuje takova ta amerikanizace - hodne mekkej podvozek, ale rychle se s tim jezdit neda. Musim se priznat ze je to v ty vectre trochu jako na lodi

Odpovědět  |   | 
xxl  |  18. 01. 2002 15:11

Nemyslim ze by mala Vectra pomalší podvozok, treba mu len viac veriť aj keď sa pohupuje on podrží. Octavie zase uskakuje na nerovnostiach a to najme ak je prázdna. Súkromne používan Citroen C5 a ten pluje stále i v režime šport, ale pritom drží ako málo ktorý a čo nepodrží to opraví ESP  

Odpovědět  |   | 
Radek  |  01. 02. 2002 23:22

S autem jako je octavia je radost jezdit !!! Jěště se mi nestalo ,ze by to ustřelilo .Vše je hodně čitelný ,nevim jaký jsi řidič ,ale tužšií nastavení podvozku je jen k dobru věci ! Človek má lespon dobrej kontakt s vozovkou a cítí s autem .Jezdím dost pravidelně do Mnichova 400km a ůnava není znát .Sedačky jsou špica a né jako ve v jiných autech .S tím výkonem opatrně .Není frajeřina jet po dálnici 250/hod ,ale prohnat pěknou zatáčku ve vysoké rychlosti a vychutnat si ten pocit  jak to auto drží .

Odpovědět  |   | 
hlas  |  02. 02. 2002 14:43

Ty tam máš snížené pružiny ,nebo co? Jinak totiž tu poslední větu nechápu, velmi rád sleduji jak toho mají octavisti v zatačce plné ruce. Ani slavný RS nemá sport podvozek !!! Ale vektra taky ne, to je pro uplnost. Nejhorši jsou sportovní pseudoauta jako peugeot 406cupe audi TT ajim podobné.

Odpovědět  |   | 
stepe  |  08. 09. 2003 13:44

no mam oktavu tdi 81kw, pri vysokych rychlostech si myslim ze to co huci neni zrovna motor, jenze to se nekterym spatne vysvetluje. vektru sem mel jednou pujcenou na den, je to hruza a ne auto, vetsi pocit stisnenosti sem snad nemel ani ve spacaku... no proste opel, a ten motor to by jeden blil....

Odpovědět  |   | 
pepor  |  07. 10. 2006 18:50

A kde je test? Vykon, zrychlenie, maximalka?

Odpovědět  |   | 
Petr  |  12. 04. 2007 12:04

Tento test je velmi slabý a nic neříkající. Nedává žádnou informaci o jizdních vlastnostech vozu, jízdních zkušenostech - jedná se přece o 4x4! Takže 0 bodů.

Odpovědět  |   | 
fanos  |  25. 12. 2010 01:19

koho by zajimalo vic o vybavach www.octaviacombi.cz ...

Odpovědět  |   | 
Michal  |  02. 07. 2019 14:17

Dokážete mi tu někdo porsím pomoci s výběrem kvalitního lokátoru do auta?

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST BMW X6 xDrive30d: Starbucks, špinavé nohavice a příjemná jízda

BMW X6 xDrive30d

Jednou z největších premiér loňského roku bylo nové BMW X6, obří stylovka pro hordy movitých majitelů, kteří se nebojí expresivního stylu. Zkusili jsme naftový základ v podobě verze xDrive30d.

22.  11.  2020 | Vladimír Kadera | 64 příspěvků
TEST Lexus LC 500 Convertible: Úžasný grand tourer a můj jeden velký problém

Lexus LC 500 Convertible

LC 500 Convertible je první kabriolet Lexus s plátěnou střechou. Vychází z osmiválcového kupé, které je samo o sobě zárukou hlubokého jízdního zážitku. Může být kabriolet ještě lepší?

20.  11.  2020 | Jan Mička | 28 příspěvků
První jízda s ostrým Fordem Puma ST: Už jsme si potykali, zanechal hluboký dojem

Ford Puma ST

Český Ford přivezl prvních pár kousků ostrého modelu Puma ST. Měli jsme možnost se s jedním z nich projet a nyní se podělíme o první dojmy.

16.  11.  2020 | Vladimír Kadera | 52 příspěvků

Nejčtenější články

Takto si Tatra představovala kancelář na kolech. Verzi Mobicom ale nikdo nechtěl

Takto si Tatra představovala kancelář na ko…

Jedny z poslední variant Tatry 613 byly přehlídkou hi-tech výbavy, která u české produkce neměla obdoby.

31.  10.  2020 | | 32 N/A
Daniel Fuglevič
VýbavaTatraLuxusní auta
Ve Zlíně vyrábí úžasná šlapací autíčka. Na zakázku postaví Felicii i embéčko

Ve Zlíně vyrábí úžasná šlapací autíčka. Na …

Nechte svému potomkovi vyrobit šlapací autíčko na zakázku a titul rodiče roku máte dozajista v kapse.

18.  11.  2020 | | 48 N/A
Daniel Fuglevič
Český trhŠkodaRetro
Vzácný pick-up Škoda 1202 je na prodej. Nádherný kus má na tachometru 143 km!

Vzácný pick-up Škoda 1202 je na prodej. Nád…

Do české inzerce opět zavítala jedna zajímavá rarita od škodovky. Tento old-school pick-up je navíc v brilantním stavu.

4.  11.  2020 | | 23 N/A
Daniel Fuglevič
Raritapick-upŠkodaOjetiny
Dacia Duster mohla vypadat i takto. Starý koncept má od dnešního SUV daleko

Dacia Duster mohla vypadat i takto. Starý k…

Dokázal by Duster jakožto lifestylový crossover zaujmout takovou hromadu zákazníků jako jeho následná produkční a méně odvážná verze?

9.  11.  2020 | | 19 N/A
Daniel Fuglevič
KonceptDacia Duster
Nová Dacia Sandero ve velké galerii: Ani levnější verze nevypadá vůbec špatně!

Nová Dacia Sandero ve velké galerii: Ani le…

Nová generace Dacie Sandero o sobě dala společně se sedanem Logan poprvé oficiálně vědět už koncem září. Na osobní setkání zatím nedošlo, konečně si ale můžeme novinky prohlédnout alespoň v pořádné galerii.

20.  11.  2020 | | 108 N/A
Jan Mička
Dacia SanderoPremiéry