TEST Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT (110 kW): Půjde to někdy ještě lépe?

130 komentářů

Martin t
9. prosince • 1:52

Ty brďo tady se zešly samy kreteni co neumi ani psát natož aby rozuměly zánovním autum většina jezdi do práce na kole a nebo městkou dopravou a nemaji šajnu o autech

Sas
11. července • 19:50

Se 14cm světlé výšky, nepřejedu ani některé prahy a při cestě na ryby ho nechám na nejbližší asfaltce... cca 3 km od vody... skvělej šrot☹️

Kunilingus
14. května • 21:22

Cena testovaného vozidla 985.700 Kč. Škoda peněz. Sorry jako.

Jiri
13. května • 21:37

Doufám, že si pak do testu vemete i základní verzi. Podobné články se psaly i O3 a to se pak v nafasovanem embéčku člověk nestačí divit. I ten manuál je k uplně jinému autu. V 3ce boli ze sedadla zada během pěti minut, u nové to bude za kolik? 1,5 TSI bude v nové taky cukat, žrát olej a jezdit skoro za 8/100?

ZZahradník
14. května • 11:55

Tak podle toho, co zatím novináři popisují, jsou levnější verze (17tky a obyčejný podvozek) o dost přijatelnější než dražší (18tky a DCC), kde panuje velké rozčarování.

Šutrák
13. května • 12:03

Má-li autor pocit, že některé opravené úseky D1 již pro něj nejsou komfortní, nemám obavu o to, že se v Oktavii budu cítit nekomfortně.

ZZahradník
13. května • 14:11

Rekonstruované české betonové dálnice nejsou komfortní ani náhodou a rekonstruovaná Octavia jejich povrch zjevně stále nezvládá, resp. je to zřejmě jen o málo lepší než před rekontrukcí (rekonstrukcí Octavie, ne dálnice).
Ono by taky dost pomohlo, kdyby bylo možné volit pneu 16 a 17" místo 18 a 19", ale to by ta kola (zvlášť ta užší) nesměla být zalezlá půl metru v podbězích. Ideální rozměr pneu na Octavii by byl zřejmě 225/50 R17, ale ten se nenabízí - musíte volit mezi 205/55 R17 a nebo 225/45 R18.

Adam
13. května • 8:44

Nova Octavia je po vyzkouseni opet nejlepsi ve sve tride. Cenove poskocila,
ale je to pochopitelne. Jizdne dokonala. Design paradni. Neni co dodat.

Mirek
13. května • 11:17

Pokud umíš číst, a nečetl jsi jiný test, tak tam máš uvedeno, že jízdně je Focus lepší (myslím si, že těch jízdně lepších aut bude více). Nenabourává ti to tvé bezbřehé nadšení o dokonalosti?

Adraj
15. května • 17:46

A samozřejmě je jízdně lepší i i30.

Mirek
14. května • 15:12

A pro ty, co to nečetli, případně rádi popírají realitu.

"Přestože octavia jízdně není špatná, existují v segmentu i lepší vozy. Třeba Ford Focus, který ma s motorem srovnatelným s 1.5 TSI víceprvkovou zadní nápravu, a dost nadějí vkládám i do Volkswagenu Golf."

ACE
13. května • 5:24

No lépe to asi už nepůjde, nemyslím auto, ale test. V těch co jsem četl v minulosti, tak testeři někdy trochu zlobili a napsali něco negativního, ale tady je do konečně dokonalé. Takže lépe to půjde asi až u nového modelu.

JohnST
13. května • 3:26

Tak komu sa zda, ze tento motor v Octavii jede tak asi mal pred tym HTP Fabiu.
Treba to tocit a tocit, ked chce clovek trocha zrychlovat. No bieda na kolesach....B-]

petr r. (petrumr)
13. května • 15:25

dvouvačka nebo jednovačka? Musíš diskutovat technicky.

Zvědavý
12. května • 20:31

Na dálnici jsem potkal skupinu testovacích O4. Měly zapnutá světla. A každé svítila jedna čočka blíže k masce. Už nevím, na jaké straně. Vypadalo to jako dálkové světlo. Co to má znamenat? To šetří na světlometech? Nebo to je něco navíc extra?

petr r. (petrumr)
12. května • 21:34

asi exportní verze.

Zvědavý
12. května • 21:43

Ne, to byla inteligentní světla s nějakým novým laciným přisvěcováním.

JaSo
13. května • 13:10

Kecáte a vymýšlíte na to umělou špínu :-D Na tak hloupý dotaz lze max také hloupě odpovědět, že řidič v protijedoucím (nebo pisatel tu) šilhal. :-P Tak systém který je proti oslňování zareagoval správně, že podle každého oka jinak, to je věc druhá ;-)

Zvědavý
13. května • 13:22

Vozy jely za mnou delší dobu a pak začaly předjíždět. Krom klasických potkávaček, na jedné straně jim svítilo velmi silně jedno světlo, všem. Bylo to na přejezdu vrcholu dálničního kopce. Ve zpětném zrcátku jsem zkoumal, zda není paprsek na druhé straně odkloněn. Ale vypadalo to tak, že přisvěcuje jen na jedné straně. Tak, třeba se do dozvíme již tuto zimu.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
ten s ricinem
13. května • 14:21

Octavie Ministerstva vnitra vybavené paprsky smrti!

Kukacka
12. května • 18:32

Nejsem skodovkar, ale tady plati jednoduche pravidlo. Nova Octavia je velmi velmi dobre auto, ale taky za dost vysokou cenu.

pacho
12. května • 19:16

ale kdeže, práve škodovka má veľmi dobrú cenu, ale nie pre zákazníka, ale pre predajcu.

Allamarein
12. května • 19:51

Když se podívám, za jaké ceny se prodávají Octavie státním složkám, tak se cenám pro veřejnost vůbec nedivím. Ty obří slevy se někde nahnat musí.

Kars
13. května • 8:03

Trhák pro soukromé osoby to moc nebude. Kdo by taky chtěl jezdit v autě s image služebáku.

JaSo
13. května • 13:06

Firmy jsou asi hloupé a záměrně vše rozfofrují, stejně jako vám dají schválně větší výplaty. Právě když si auto kupují mimojiné i firmy, tak je jasné, že to asi špatná koupě nebude.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Jiri
13. května • 18:15

Mam sluzebni O3 fl a ver tomu ze to co se dava jsko sluzebni nema stim v testu nic spolecneho. Ne ze bych si to testovane koupil, to me uz prave zhnusil zazitek stim sluzebnim. Navic by to stejne o moc lepsi nebylo.
Vzdycky se tesim, az sednu do sve dnes uz letite ameriky s v6 a pekne se svezu. V r 2007 jsem si koupil funglovku v USA a dodnes je to lepsi kara nez kdy v MB udelali.

setr
13. května • 10:10

Přesně.

Futurista
12. května • 18:30

A jéje, stačil nadpis, a je mi jasný, že to není test, ale onanie. A jestli to jde lépe??? No ještě před měsícem by tato otázka nepadla, protože kritika na vnitřek byla všude. Ale boží zásah a penízky jasně určily, že lépe to prostě nejde. Ale jde, páni redaktoři, v kabině, v exterieru i cenou, stačí objektivně testovat a objektivně srovnat s konkurencí.

Rokyta ex Acz
12. května • 17:58

"Půjde to ještě někdy lépe?" Ptá se autor článku. Já dodávám, ono to lépe jde. Otázka za bludišťáka je, zda to udělají. Za mě nedostatky z krátkého svezení:1) Zase Start-Stop, bože za co? Copak já Vám dávám kanagon na židli? Stejný humor.
2) Kola opět utopená v blatnících - vy vezete obkladačky? Né, to je tak normálně. Ahaa.
3) Ohromné převisy, jízdní vlastnostnosti trpí. Aspoň budou videa jak se auto přetočilo.
4) Pérování jak nenaložený valník.
5) Převod řízení, hop sem, skok tam, aneb volant celou dobu drž a nepouštěj ach jo.
6) Kam zmizel otočný ovladač na světla? Krádež za bílého dne.
7) Koncovka manuálu zase hranatá, v zimě se studící horní částí. Vymyšleno hlavou.
8) V případě automatu opět absence HDM
9) Čalounění sedadel látka přichycení a proti ošmechtání - to je jak z plavek Borata.
10) Roletka kufru záměrně vysoko aby šlo zadem blbě vidět - nesmyslná honba za litry
11) Nádrž je velmi malá - v některých zemích radost, zejména v noci
12) Mezi sedadly "flesh light" může děti pohoršovat. Nepoužívá se to a není vidět displej
13) Těsnění ve dveřích je takové nouzové (hluk, studené proudění ...)
14) Absence klasických tažných ok, zase šroubovací a robustnost jak petlice na králikárnu
15) Číslice do středu místo vodorovně na tachometru nebo jiné koncovky usb ...buďte rádi, že jsem se nedíval jak to vypadá pod kapotou a jaká je povinná výbava ;-)

Folf
15. května • 9:46

Dal jsem si tu práci a prošel jsem si celou řadu recenzí formou videa i článků a tyhle body sepsal někdo od stolu... Namátkou mohu vybrat body 3), 4), 5). Na youtube je k jízdním vlastnostem k dispozicinapř. test od Rasťo Chvály:
https://www.youtube.com/watch...
https://www.youtube.com/watch...
Rozhodně neplatí ani bod 13). Naopak to je poměrně silná stránka nové Octavie.
A to píši jako člověk, který škodovku nemá a nikdy by si nekoupil. Škodovka není nejlepší auto na světě, ale má jak řadu uctívačů tak i zbytečných haterů.

Kundaj & Hovnaj
12. května • 19:25

Zkvjelá recerenze

petr r. (petrumr)
12. května • 18:45

k té 6-já na jednom autě taky nemám otočný ovladač světel a tak si vzpomínám, kdy jsem použil vypínač na páčce, vždyt ani v tunelu nepotřebuješ ty světla zapnout o dešti taky ne akorát jednou si vzpomínám byla mlha a slunečno, snad to má světelný a deštový senzor.

FCUK
12. května • 16:33

„Půjde to někdy ještě lépe?"Ale samozřejmě. S elektromotorem a jiným tvarem tlamy než mají korejci, Ford a kdovíkdo ještě.

Zelí
12. května • 16:11

Kabaň..palec hore. Krásný design. To se bude těžko překonávat.

Jezdec
12. května • 21:47

Tohle se dá překonat hned zítra, stačí zvednout ten povislý předek a vyhodit tu novodurovou lištu.

Allamarein
12. května • 17:25

Netřeba překonávat, už je dávno překonané. Představit design, který je zastaralý už v době uvedení, to je skutečné umění.

FCUK
12. května • 16:35

Ale jo, zasmál jsem se.

Ginter
12. května • 16:06

Osobně bych šel raději do diesel 110 kW 7A. Tenhle motor nemá krouťák na dálniční rychlosti 140-200 km/h. Mám zkušenosti s Golfem VII Variant 1.4 TSI 110 kW 7A. Ten než se dostane na 200 km/h trvá věčnost. Ano ve třech lidech dal 238 km/h (tacho), ale za jak dlouho. Nicméně po nastartování ohřátého motoru se člověk raději podívá na budíky, jestli motor jede. To TICHO je fantastické.

Bertold
13. května • 10:18

Porovnanie 110kW benzín 1,4TSI vs 2,0TDI v Seate Ateca-
https://blog.auto.cz/aktivnybloger/2017/01/14-... ...

OTTO
12. května • 19:21

Pokud chci jezdit 200 km/h, pak si nepořizuji Golf. A když už, tak GTI. Pokud se na GTI necítím, pak Golf vyškrtávám z výběru. U Škodovky bude Octavia 2.0 TSI 140 kW, což se zdá být poměrně ideální (byť někomu (třeba mě) může vadit AWD), ale taky to není auto na 200 km/h. Jasně zkusit OK, proč ne, ale ne dlouhodobě provozovat. Na 200 km/h volím alespoň střední třídu a když neřeším finance, volím prémii.

lol
13. května • 8:30

Jet ve Škodovce 200 km/h tak to chce už notnou dávku odvahy :-D

Tomáš Fuk
12. května • 19:52

vrahu!;-)

Q
12. května • 18:26

U manuální převodovky budiž, ale automat nebo DSG prostě zařadí tak, aby se motor dostal do otáček potřebného výkonu. A pak 110 kW TSI zrychluje na dálnici stejně jako 110 kW TDI, nebo díky menší hmotnosti dokonce o trochu lépe.

Ginter
12. května • 18:35

Když chci z auta s automatem něco vyždímat, přepnu do řazení pádly pod volantem. Ano zrychluje, ale pokud jedeš sám a bez zavazadel nebo jiného nákladu. Pakliže benzín trochu naložíš, bude mít oproti dieselu velké problémy.

Q
12. května • 19:24

Při stejném výkonu nebude. Zákon zachování energie platí pro benzín i diesel. O tom, jak je auto dynamické, rozhodují kW ... zatímco Nm rozhodují při utahování šroubů.

kokot
12. května • 16:21

Ne každý musí jezdit v Německu nebo si hrát na psychopata na našich silnicích.

Ginter
12. května • 17:51

Ale Kokotíku, ty nejezdíš po dálnici v ČR? Neznáš realitu? Když je volnější provoz, tak v pravém pruhu jedou auta min. 160 km/h, zřídka někdo je 120-130 km/h.

moje jmeno
13. května • 5:44

Jezdím docela dost, ale 160 v LEVÉM pruhu je tak jedno ze 150. V pravém žádné. Když jedu čistých 135, tak trvale v levém a předjíždím 95% vozidel, která se pohybují od 100 do 120.

Mirek
12. května • 18:43

To jsi trochu přestřelil s těmi 160 km/hod v pravém pruhu, jedině, že bys jezdil po nějakých "jiných" dálnicích v Česku.

Tomáš Fuk
12. května • 19:51

no to ne, levopruhaři jsou většinou ti pomalí. Ti co jedou 160, se většinou po předjetí ukázněně vrací do pravého...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Mirek
12. května • 21:00

Speciálně pro tebe kope části textu od Gintra "...v pravém pruhu jedou auta min. 160 km/h..."

Carlos
12. května • 16:19

Nesmysly, benzin je o něco rychlejší, do 100 je to vyrovnané, nad 100 je benal o něco dynamičtější.
zeperfs.com/en/duel8369-8403.htm

Ginter
12. května • 17:46

Ano, na rovince. Ona ta dálnice je taky dost často kopcovitá a tam bude mít navrch diesel. Hlavně nemusí točit 5-6000 otáček, aby vůbec jel. Mně tento benzín, mám-li ho pořádně rozjet v kopci na dálnici, připadá jak vysavač, který netáhne a jen řve. Diesel bude prostě lepší variantou a to opomíjím spotřebu.

Mirek
12. května • 18:38

Moc by mě zajímalo, jaké kopce na dálnici myslíš, pokud nebudeš zrovna v Alpách. Pokud bych to srovnal s Focusem 1.6 EB, tak když mám dálniční rychlost, v žádném kopci na našich dálnicích nemusím podřazovat ze šestého stupně. Navíc mi připadá nepravděpodobné, že by na dálnici někdo zůstal stát pod kopcem a začal auto rozjíždět, ale na to je snad převodovka, když už k něčemu podobnému dojde. A na dálniční rychlost potřebuješ točit motor na 5-6000 otáček, není to trochu hodně?
Z toho, co tady píšeš, mi připadá, že požaduješ, aby každé auto jezdilo jako Stinger.

Freddka
14. května • 8:25

Focus 1.6 EB znam velice dobre a samozrejme kazdemu 2.0 tdi 110kW ujede raz dva jako by se nechumelilo. Bez podrazeni. Pokud podradis tak nazdaaar. To auto je takova mala raketka. Ale taky ma dost vysoke otacky / kratsi zprevodovani oproti VW a tudiz i spotreba je nekde jinde, to neni zrovna usporny motor.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Mirek
14. května • 15:04

Kratší zpřevodování, na to jsi přišel jak? 2750 otáček při 130 km/hod se ti zdá pro benzínový motor moc? Kdo provozuje přímovstřikové benzínové motory na nízkých otáčkách, pod 2000 ot/min, ten pro ně nic dobrého nedělá. A průměrnou spotřebu mám těsně pod 7l/100 a nejsem šnek, ale ani závodník. Na delších tratích 6,4 l/100 km. A pokud chceš srovnávat spotřebu, musíš mít i stejné objemy motorů, nebo si myslíš, že můžeš srovnávat dvoulitry s jednolitry, když to přeženu?
U Škody Octavia 1.4 tsi při 130 km/hod má motor 2800 ot/min, pro představu.

Carlos
12. května • 18:11

Kdekoliv, do kopce, z kopce, na rovince, prázdný, zatīžený, tsi vždy v rychlostech nad 100 km/h nepatrně tdi ujede. Ano, musí točit více otáček, ale vzhledem k jeho tichosti to ničemu nevadí.

Ginter
12. května • 18:32

Asi nevíš, co je točivý moment. Diesel má 360Nm a benzín pouhých 250Nm. Diesel prostě bude v kopci na dálnici při rychlostech nad 140 km/h silnější a tedy bude mít lepší pružné zrychlení.
Ty "tvoje" testy jsou k ničemu, protože většinou nejedeš sám bez nákladu jako auta v testech. Diesel v kopcích s nákladem a nějakou osobou navíc tento benzín neskutečně zlikviduje. Osobní praxe. Myslet si můžeš co chceš.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
ACE
13. května • 5:28

Zjevně nechápeš k čemu krouťák slouží a jakej má význam. (bude silnější) :-D:-D:-D

Ginter
13. května • 9:11

Výkon motoru je součin úhlové rychlosti a točivého momentu. Zjednodušený výpočet výkonu motoru: výkon = točivý moment * otáčky / 9549.

ACE
13. května • 12:10

No a to je síla??? 😄

Mr Jouda
13. května • 16:00

hlavně pozor na její temnou stranu!

Carlos
12. května • 19:10

O dynamice rozhoduje průběh výkonu, hodnota max. točivého momentu o dynamice nerozhoduje (nastuduj si, co dělá s toč.momentem převodovka a jaké zpřevodování má benzín a jaké diesel).

Ginter
13. května • 5:29

Údaj o točivém momentu je alternativním vyjádřením, jaký výkon má motor v běžněji používaných otáčkách. TDI 360 N.m, TSI 250 N.m. Už chápeš ten obrovský rozdíl v síle motoru TDI.
Stále se bavíme o kopcovité dálnici a nutnosti se v kopci v levém pruhu rozjet za autem co předjíždělo kamion rychlostí 120 km/h na rychlost 180 km/h a vezu další 2 osoby + něco v kufru. Pro příklad uvádím kopce u Prahy na D5 (Loděnice, Beroun) nebo na D8 (Litoměřice k hranicím s Německem) nebo D1 ( např. Humpolecko). Za těchto podmínek bude v akceleraci TDI lepší než TSI.

Ota
13. května • 9:56

1.4 vs 2.0 vidis ten obrovsky rozdil v obsahu motoru?

Karel
13. května • 9:08

Tak je logicke, ze v tsi podradim. To neni problem...

Ginter
13. května • 9:12

Co myslíš, že dělám já? Podřadíš, ale auto řve a NEJEDE prostě NEJEDE protože nemá krouťák.

Ginter
13. května • 9:16

Navíc jsou tam u DSG neskutečně dlouhé kvalty.
5 jede asi 215 km/h a stupňů je v DSG celkem 7.

Michal
14. května • 10:55

Ginter to není jen o kroutaku.Mám tsi 350nm takže podstatně slabší nafta se stejnými nm mi rozhodně neujede.Při 120 do +-140/150 může být nafta lepší ale pak konečně tsi bude mít optimální otáčky kolem 3t ot a začíná dotahovat.Benzín má větší setrvačnost než nafta.

Ginter
14. května • 14:55

Michale, tvůj benzín TSI s 350 N.m musí naftě s 110 kW a 360 N.m ujet KDYKOLIV. O tom tady řeč není.

Jsi debil
13. května • 9:46

Gintře, jestli považuješ v ČR za standardní cestovní rychlost v Golfu 200 a k tomu mít ještě další lidi na palubě, tak si normální mentální mrzák a řešení je jen jedno, sebrat papíry. Lidé jsou zvyklí vnímat vozy v mnohem nižších rychlostech. V zatáčkách nejsi ani vidět ve zpětném zrcátku. Dále, plno lidí neumí odhadnout tvou rychlost. Je to ostatním nepříjemné a svou arogancí vytváříš neustále kolizní situace. A o polofunkčních brzdičkách v takové voze nemluvě. Ušetřený čas na tvých vzdálenostech je nula nula nic. Jezdím Passatem BiTdi a takové prasárny jsem schopen si odpustit. O lidech jako ty, si vždy pomyslím své. Jestli ti nevadí, že jsi u všech ostatních na dálnici za kokota, prosím. Kdyby jsi navštívil psychiatra, vykonal by jsi veřejně prospěšnou, skoro až humanitární činnost.

Ginter
13. května • 10:40

Podívej se ty mozková kolize, mám stovky tisíc km bez nehody (určitě přes mil. km). Neznám většího debila, který by si koupil BiTDI s 240 PS a jezdil 50, 90, 130. Nebo jsi ty polofunkční brzdová destičko opravdu takový zoufalec, který se kvůli své intelektuální impotenci ani nepředstaví?

Kundaj & Hovnaj
13. května • 15:56

týjo tedá tysy ale pytomec. Tag vono cojynýho taki čekad vot majitela WVgolf

Ginter
13. května • 18:51

Pokud Vám to nebude vadit, budu Vám vykat. Já postiženým lidem, ať už mentálně, což je zjevně Váš případ, nebo fyzicky prostě vykám. Nechci, aby se cítili méněcenní.
Vzhledem k množství Vašich příspěvků a zejména jejich úrovni lze usuzovat, že jste sám doma se svým postižením. Upřímně, je mi Vás líto. Vaše příspěvky přeskakuji.

Freddka
14. května • 8:20

Nojo ale ma pravdu.
Ja to mam osobne primo vyzkousene (Golf 7 1.4 tsi 110kW 250Nm vs Golf 7 2.0 tdi 110kW 320Nm). Na dalnici do kopce benzin ujede dieselu. Diesel vetsinou nemuze podradit a ikdyz muze, nic to v akceleraci neprinese (v 2300 otackach akceleruje v podstate stejne jako v 3200 otackach).Ale benzin samozrejme musi podradit a mit mnohem vyssi otacky. To je cely. V dieselu je "relativne klid" protoze netoci ty otacky. V benzinu je "relativne hluk" protoze ma vysoke otacky. Ale benzin jede vic. Subjektivne to pusobi tak, ze ten benzin moc nejede, protoze proste "na tolik povyku nic moc akcelerace" ale objektivne akceleruje rychleji nez ten diesel.Kdybych si to nezkusil sam na 2500km ujetych s obema auty za sebou (ja a kamos), taky bych tomu neveril. Mimochodem obe auta 3 lidi a plne nalozena.

Ginter
14. května • 9:46

Díky, ale nová Octavia má 360 N.m. Měl jsem Passata CC DSG 2.0 TDI 125 kW, ale 350 N.m, tedy méně, než má Octavia. I přes daleko větší hmotnost a odpor vzduchu by toho Golfa nad 140 km/h neskutečně zesměšnil i nenaloženého.

kokot
14. května • 21:18

Zesměšnil... Ty musíš být takový ubožák, když řešíš tady ty věci, že si zasloužíš akorát dostat přes hubu a doufám jen v to, že se ti to brzo stane. Takové zmrdstvo, které si honí ego nad tím, jak nějakou plečkou typu Golf nebo Passat CC v naftě drtí dvoukilem ostatní na dálnici, si nic jiného nezaslouží.

EL2020
14. května • 11:50

Podle tebe má Passat větší odpor vzduchu než Golf? Ty tomu asi moc nerozumíš, že?

IQ
14. května • 20:07

A to je zajímavé. Proč si myslíš, že má golf větší odpor. Má výrazně menší čelní plochu a drobný rozdíl v Cx to nezachrání.

EL2020
15. května • 10:59

Co pořád máte s tou "podstatně menší čelní plochou". O co je Golf užší, o to je zase vyšší. A jinak Cx by měl mít sedan podstatně lepší než hatchback. Přesné údaje nelze dohledat, VW uvádí totální hasnumera.

Ginter
14. května • 16:05

Místo keců přines důkazy. Jinak jsi jen ubohý plácal, jako mnoho dalších zde.

Tomáš Fuk
12. května • 19:49

vzhledem ke stále vyšším otáčkám dieselů není rozdíl ve zpřevodování nijak velký

petr r. (petrumr)
12. května • 15:40

Dobrý auto a řidič bude natěšen jak zaparkuje po dvanácti hodinách na podnikové parkoviště a domů se rozjede corollou. Je divný, že co má octávie tu bezpečnostní výbavu za příplatek, toyota to má v základu.

eCVThater
12. května • 17:40

Tak ne, že by Octavia byla kdoví co světoborného, ale proč zrovna Corollou? Jestli si něco představuji jako typické firemní auto, pak je to Toyota. Spolehlivé, úsporné, ale jinak ve všem ostatním dost strašné - jen ať zaměstnanci trpí!

petr r. (petrumr)
12. května • 18:31

Protože na trhu akčná corolla ts trek je uplně obrácený auto jak v testu-je zvýšená o 2cm, levnější s lepší výbavou obzvlášt té bezpečnostní, s menší spotřebou a hlavně menšíma emisama. Má větší rozvor náprav atd, tak dojede po práci na chatu.

eCVThater
12. května • 19:02

a na kouli má (bržděný) max. 750kg. To je pro chataření docela blamáž. Taky konfigurovatelnost má "výbornou".

petr r. (petrumr)
12. května • 21:31

ty znáš chataře, co nemá v práci dodávku a kolik má octávia hybrid tu nosnost na háku? Jéžiši ona není v hybridu?, tak nehybridní toyota uveze 1200kg.:-D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Freddka
14. května • 8:10

A Octavia 3 myslim 1400 - 1800 kg podle motorizace a pohonu (1800 ma myslim 4x4). Takze to ta toyota s mixerem pod kapotou (eCVT) nic moc.

pacho
12. května • 19:10

hej hej, a priplácať si za predprípravu ťažného, je tiež úžasný zlepšovák. Keď nepriplatíš, v živote nedáš ťažné.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
petr r. (petrumr)
12. května • 21:38

Na tohle doplatí další majitel, nebot firma co nemá vozík, nebude dávat 18800kč za tažný.

Freddka
14. května • 8:12

To je snad jedno jaky je to auto, nikdo si nebbude do auta kupovat tazne zarizeni, kdyz ho tam nepotrebuje, zejo. To jsou kecy furt...

mrazik
12. května • 17:56

V cem je strasna Corolla ?

eCVThater
12. května • 19:06

Obecně jsou všechny Toyoty strašně nepohodlné, hlučné a infotainment mají cca 5-10 let za konkurencí. Jinými slovy nakoupit je zaměstnancům, proč ne, ale aby si někdo něco takového kupoval pro sebe, to nedává smysl.

Jiri
13. května • 17:58

No v nepohodlnosti a nepříjemnosti vede O3. Horší už budou jen auta výrobců o kterých netřeba hovořit třeba Tata..
Služební Oct. je něco jako boží trest.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
koncernový antipíčus
13. května • 20:16

kecy.

k22
12. května • 15:22

ACT - k čemu 3 válce, když se dá jet na DVA s trochou cukulatury - jen ta cena je zbytečně nízká..dokonalý vůz by si zasloužil vyšší ...

petr r. (petrumr)
12. května • 15:37

mě by zajímalo, jestli ten motor vypne ty dva válce v případě, že klima běží na plno.

eCVThater
12. května • 19:14

"Klima běží naplno" je hodně hypotetická situace, protože to by cestující brzy omrzli...

petr r. (petrumr)
12. května • 21:12

jestli se budeme bavit o kompresoru bez spojky s měnitelnou kompresí, tak když ta deska se natočí na největší kompres, tak je to záhul a nechápu, proč by cestující měli omrznout, já mám pořád 21 a vedle 21,5 a ty čidla si to pohlídají, nejhorší je vychlazení auta, co stojí den na slunku.

Freddka
14. května • 8:05

Pokud klima jede naplno, tak jede naplno jen chvili. Co furt resis za probblemy, ktery neexistuji. Tady nejsme v africe. A i kdyby, tech par dni 35C neni problem.Vsak na jizdu po rovine ve stovce ti staci kolik, odhaduju tak 20-30kW? Tak s tim nemuze mit pulka valcu ze 110kW problem, ze ne.Mimochodem vis, ze v autech pro trhy, kde je vetsi vedro (afrika, asie, jizni amerika atd), se bezne do aut montuje silnejsi klimatizace? Delaji to tak vsichni vcetne Skodovky.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
EL2020
14. května • 11:46

Na rovnoměrnou jízdu po rovině 100 km/h s autem, co má Cx = 0,24, podle mě stačí hrubým odhadem jen něco málo přes 10 kW, určitě ne 30 kW. Někdo by to mohl spočítat :-).

Augustus
12. května • 15:52

Kompresor klimatizace ubírá vozu 2-4kw, to snad dva válce dají, ne?

petr r. (petrumr)
12. května • 18:16

to jo, ale jaký je vůbec ten výpočet když se vypnou jestli je to podmíněno i teplotou a terénem. To v testu nikde není psaný.

Tomáš Fuk
12. května • 19:46

ACT tu je už pár let, takže zkušenosti jsou. U 4,0 V8 se to pozná jen podle změny zvuku a kontrolky na přístrojovce, u čtyřválců je změna zvuku v podstatě nezaznamenatelná. Aktivuje se to jen v případě plně zahřátého motoru a pouze při jízdě ustálenou rychlostí po rovině.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
petr r. (petrumr)
12. května • 21:06

vlastně jen lechtat plyn...Musím najít nějaký video, co počítač ukazuje okamžitou spotřebu pri vypnutí. No pár let to bude, na škole jsem o tym psal nějaký rozbor.:-|

Karel
13. května • 9:04

U S3 1,4tsi act se mi valce odpojuji do 140km/h. Priklad dalnice, rovina. Nad 140 se uz neodpoji ani z kopce.

petr r. (petrumr)
13. května • 15:20

a jak klesne spotřeba?

Karel
14. května • 11:13

Momentální spotřebu moc nesleduji. Ale dlouhodobou mám 6,2 litru. Což je zase individuální údaj, protože každý jezdíme jinak. Pro porovnání se S2 s 1.8tsi jsem jezdil za 8,1 litru ty samé trasy. Dynamika obou motorů prakticky stejná.

Freddka
14. května • 7:58

Na to mam uplne exaktni odpoved: trochu.Treba o pul litru na sto ve stovce, moc vic si neslibuj.
A to je dost, ono se to nezda, ale tyto motory v aute velikosti oktavky maji spotrebu pri ustalene rychlsoti ve stovce pod 5l / 100km takze to je 10-15% uspora paliva v tu chvili.

Medvěd
12. května • 14:55

Vždycky to jde lépe, taková Octavie 5 je určitě lepší.

Wolff
12. května • 15:12

Taky si myslím, že až tak za 6 let se dovíme, jakej to je vlastně krumpl a co všechno na tom odchází, co jinde ne.Ale teď je zadání jasne...

FCUK
12. května • 16:45

Tak začít můžem hned. Přímovstřiku se budou zanášet ventily, turbo taky nebude věčný ty dotykový serepetičky v interiéru vydrží asi jako každej dotykáč. LED mají určitě vojebané chlazení, takže tak 6 let bezproblému a pak cálovat nekřesťanský prachy za komplet světlomet?

Kejsy
12. května • 19:30

Kkt

Kundaj & Hovnaj
12. května • 17:28

Mluvýž námsduše!

Kundaj & Hovnaj
12. května • 14:44

jynaq jejasný že roskas zňel jasňe: Pohvályd zakašdou cenu! Mi výme dobřeco toje konczerntové DCC. ztěma vosumnáckama toušmuselobejt PEKLOnaZEMY.

Kundaj & Hovnaj
12. května • 14:31

Tag prí: Komfortní podvozek na kvalitní silnici
Tosou pýčusouvé ašse musým smád :-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D

Pavel Král
9. ledna • 18:55

Ještě kdybys uměl psát, to by bylo něco panečku

Rembaz
12. května • 14:22

+ Komfortní podvozek na kvalitní silniciTak neviem. Existuje aj podvozok, ktorý by nebol komfortní na kvalitnej ceste?
Či je komfortný sa predsa pozná až keď cesta nie je ideálna.

Ota
13. května • 9:50

tj totiz opsane obecne tvrzeni na VW koncern podvozky.. jsou kvalitni na kvalitnim povrchu.

ZZahradník
13. května • 15:51

no nepsali "kvalitní", nýbrž "komfortní" a upřímně na kvalitním povrchu je fakt komfortní naprosto, ale naprosto cokoliv.

homer
15. května • 1:50

trochu hrubší pneumatiky a je po komfortu naprosto v čemkoliv

Rokyta ex Acz
12. května • 17:08

No jéje, třeba UAZ Buchanka jede od podvozku zcela nevábně i na asfaltu typu zrcadlo :-D

Kundaj & Hovnaj
12. května • 17:43

JO! UÁZ Záporožedz a Tavrija tosou akorád tag konkuernťi proŠkodofki!

Adraj
13. května • 19:20

Škodafanatiku, děkujeme ti za sqělý příspěvek. Každý ví, že se snažíš těmito zoufalými příspěvky dělat z hyundaistů nějaké hňupy, ale bohužel, děláš hňupa ze sebe... Každý tě lehce prokoukl.🥱

Ralf
14. května • 14:32

Mít rád jednu z nejstarších automobilek na světě navíc domácí značku ŠKODA je celkem normální a přirozené. Uctívat korejskou značku Hyundai ve stylu propagandy KLDR (to je ta země nahoře) je nejen legrační, ale navíc totálně trapné. Hold Hovnajisté se nezapřou ... jezdit tím nejhorším na trhu není jednoduché. :-)))

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Kundaj & Hovnaj
15. května • 10:45

Miže máme ráďi škodofki? Zpadlyste svyšně?

Adraj
14. května • 17:03

Radši už nic nepiš. Už tak jsi za blba a po výroku ,,Hold Hovnajisté" jsi na tom ještě hůř.
Jakože někdo někomu vzdává hold?
A co jsou to Hovnajisté? Nic takového neexistuje.
Při tvé inteligenci překvapuješ, dokonce na rozdíl od tobě podobných trotlíků tušíš, kde je KLDR, hmmm...
Na druhou stranu ani náznakem netušíš, že tím nejkvalitnějším a nejúspěšnějším na světovém trhu není škodovka, ale Hyundai. Prodejní čísla mluví za vše.
Mimochodem, škodovce jako automobilce je jen 95 let a je tu spousta jiných starších a věhlasných značek.
Škoda je sice původně česká značka, ale dnes je v držení Němců, kteří z ní dělají jen směšný podřadný klon ještě směšnější značky Lidových Vozíčků - VW . Takže není na co být hrdý.

10. března • 21:41

Pan je nakej chytrej a co si takhle vysrat oko inženýre

Kundaj & Hovnaj
13. května • 20:21

Sámsy zoufalí přízpjevek a pjeknej hňub Dobřesyse votkopal!

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Martin t
9. prosince • 1:43

Nauč se psát a vrat se do školy

Doporučujeme

Články odjinud