Ty brďo tady se zešly samy kreteni co neumi ani psát natož aby rozuměly zánovním autum většina jezdi do práce na kole a nebo městkou dopravou a nemaji šajnu o autech
Se 14cm světlé výšky, nepřejedu ani některé prahy a při cestě na ryby ho nechám na nejbližší asfaltce... cca 3 km od vody... skvělej šrot☹️
Cena testovaného vozidla 985.700 Kč. Škoda peněz. Sorry jako.
Doufám, že si pak do testu vemete i základní verzi. Podobné články se psaly i O3 a to se pak v nafasovanem embéčku člověk nestačí divit. I ten manuál je k uplně jinému autu. V 3ce boli ze sedadla zada během pěti minut, u nové to bude za kolik? 1,5 TSI bude v nové taky cukat, žrát olej a jezdit skoro za 8/100?
Tak podle toho, co zatím novináři popisují, jsou levnější verze (17tky a obyčejný podvozek) o dost přijatelnější než dražší (18tky a DCC), kde panuje velké rozčarování.
Má-li autor pocit, že některé opravené úseky D1 již pro něj nejsou komfortní, nemám obavu o to, že se v Oktavii budu cítit nekomfortně.
Rekonstruované české betonové dálnice nejsou komfortní ani náhodou a rekonstruovaná Octavia jejich povrch zjevně stále nezvládá, resp. je to zřejmě jen o málo lepší než před rekontrukcí (rekonstrukcí Octavie, ne dálnice).Ono by taky dost pomohlo, kdyby bylo možné volit pneu 16 a 17" místo 18 a 19", ale to by ta kola (zvlášť ta užší) nesměla být zalezlá půl metru v podbězích. Ideální rozměr pneu na Octavii by byl zřejmě 225/50 R17, ale ten se nenabízí - musíte volit mezi 205/55 R17 a nebo 225/45 R18.
Nova Octavia je po vyzkouseni opet nejlepsi ve sve tride. Cenove poskocila,ale je to pochopitelne. Jizdne dokonala. Design paradni. Neni co dodat.
Pokud umíš číst, a nečetl jsi jiný test, tak tam máš uvedeno, že jízdně je Focus lepší (myslím si, že těch jízdně lepších aut bude více). Nenabourává ti to tvé bezbřehé nadšení o dokonalosti?
A samozřejmě je jízdně lepší i i30.
A pro ty, co to nečetli, případně rádi popírají realitu. "Přestože octavia jízdně není špatná, existují v segmentu i lepší vozy. Třeba Ford Focus, který ma s motorem srovnatelným s 1.5 TSI víceprvkovou zadní nápravu, a dost nadějí vkládám i do Volkswagenu Golf."
No lépe to asi už nepůjde, nemyslím auto, ale test. V těch co jsem četl v minulosti, tak testeři někdy trochu zlobili a napsali něco negativního, ale tady je do konečně dokonalé. Takže lépe to půjde asi až u nového modelu.
Tak komu sa zda, ze tento motor v Octavii jede tak asi mal pred tym HTP Fabiu.Treba to tocit a tocit, ked chce clovek trocha zrychlovat. No bieda na kolesach....B-]
dvouvačka nebo jednovačka? Musíš diskutovat technicky.
Na dálnici jsem potkal skupinu testovacích O4. Měly zapnutá světla. A každé svítila jedna čočka blíže k masce. Už nevím, na jaké straně. Vypadalo to jako dálkové světlo. Co to má znamenat? To šetří na světlometech? Nebo to je něco navíc extra?
asi exportní verze.
Ne, to byla inteligentní světla s nějakým novým laciným přisvěcováním.
Kecáte a vymýšlíte na to umělou špínu :-D Na tak hloupý dotaz lze max také hloupě odpovědět, že řidič v protijedoucím (nebo pisatel tu) šilhal. :-P Tak systém který je proti oslňování zareagoval správně, že podle každého oka jinak, to je věc druhá ;-)
Vozy jely za mnou delší dobu a pak začaly předjíždět. Krom klasických potkávaček, na jedné straně jim svítilo velmi silně jedno světlo, všem. Bylo to na přejezdu vrcholu dálničního kopce. Ve zpětném zrcátku jsem zkoumal, zda není paprsek na druhé straně odkloněn. Ale vypadalo to tak, že přisvěcuje jen na jedné straně. Tak, třeba se do dozvíme již tuto zimu.
Octavie Ministerstva vnitra vybavené paprsky smrti!
Nejsem skodovkar, ale tady plati jednoduche pravidlo. Nova Octavia je velmi velmi dobre auto, ale taky za dost vysokou cenu.
ale kdeže, práve škodovka má veľmi dobrú cenu, ale nie pre zákazníka, ale pre predajcu.
Když se podívám, za jaké ceny se prodávají Octavie státním složkám, tak se cenám pro veřejnost vůbec nedivím. Ty obří slevy se někde nahnat musí.
Trhák pro soukromé osoby to moc nebude. Kdo by taky chtěl jezdit v autě s image služebáku.
Firmy jsou asi hloupé a záměrně vše rozfofrují, stejně jako vám dají schválně větší výplaty. Právě když si auto kupují mimojiné i firmy, tak je jasné, že to asi špatná koupě nebude.
Mam sluzebni O3 fl a ver tomu ze to co se dava jsko sluzebni nema stim v testu nic spolecneho. Ne ze bych si to testovane koupil, to me uz prave zhnusil zazitek stim sluzebnim. Navic by to stejne o moc lepsi nebylo.Vzdycky se tesim, az sednu do sve dnes uz letite ameriky s v6 a pekne se svezu. V r 2007 jsem si koupil funglovku v USA a dodnes je to lepsi kara nez kdy v MB udelali.
Přesně.
A jéje, stačil nadpis, a je mi jasný, že to není test, ale onanie. A jestli to jde lépe??? No ještě před měsícem by tato otázka nepadla, protože kritika na vnitřek byla všude. Ale boží zásah a penízky jasně určily, že lépe to prostě nejde. Ale jde, páni redaktoři, v kabině, v exterieru i cenou, stačí objektivně testovat a objektivně srovnat s konkurencí.
"Půjde to ještě někdy lépe?" Ptá se autor článku. Já dodávám, ono to lépe jde. Otázka za bludišťáka je, zda to udělají. Za mě nedostatky z krátkého svezení:1) Zase Start-Stop, bože za co? Copak já Vám dávám kanagon na židli? Stejný humor.2) Kola opět utopená v blatnících - vy vezete obkladačky? Né, to je tak normálně. Ahaa.3) Ohromné převisy, jízdní vlastnostnosti trpí. Aspoň budou videa jak se auto přetočilo.4) Pérování jak nenaložený valník.5) Převod řízení, hop sem, skok tam, aneb volant celou dobu drž a nepouštěj ach jo.6) Kam zmizel otočný ovladač na světla? Krádež za bílého dne.7) Koncovka manuálu zase hranatá, v zimě se studící horní částí. Vymyšleno hlavou.8) V případě automatu opět absence HDM9) Čalounění sedadel látka přichycení a proti ošmechtání - to je jak z plavek Borata.10) Roletka kufru záměrně vysoko aby šlo zadem blbě vidět - nesmyslná honba za litry11) Nádrž je velmi malá - v některých zemích radost, zejména v noci12) Mezi sedadly "flesh light" může děti pohoršovat. Nepoužívá se to a není vidět displej13) Těsnění ve dveřích je takové nouzové (hluk, studené proudění ...)14) Absence klasických tažných ok, zase šroubovací a robustnost jak petlice na králikárnu 15) Číslice do středu místo vodorovně na tachometru nebo jiné koncovky usb ...buďte rádi, že jsem se nedíval jak to vypadá pod kapotou a jaká je povinná výbava ;-)
Dal jsem si tu práci a prošel jsem si celou řadu recenzí formou videa i článků a tyhle body sepsal někdo od stolu... Namátkou mohu vybrat body 3), 4), 5). Na youtube je k jízdním vlastnostem k dispozicinapř. test od Rasťo Chvály:https://www.youtube.com/watch... https://www.youtube.com/watch... Rozhodně neplatí ani bod 13). Naopak to je poměrně silná stránka nové Octavie.A to píši jako člověk, který škodovku nemá a nikdy by si nekoupil. Škodovka není nejlepší auto na světě, ale má jak řadu uctívačů tak i zbytečných haterů.
Zkvjelá recerenze
k té 6-já na jednom autě taky nemám otočný ovladač světel a tak si vzpomínám, kdy jsem použil vypínač na páčce, vždyt ani v tunelu nepotřebuješ ty světla zapnout o dešti taky ne akorát jednou si vzpomínám byla mlha a slunečno, snad to má světelný a deštový senzor.
„Půjde to někdy ještě lépe?"Ale samozřejmě. S elektromotorem a jiným tvarem tlamy než mají korejci, Ford a kdovíkdo ještě.
Kabaň..palec hore. Krásný design. To se bude těžko překonávat.
Tohle se dá překonat hned zítra, stačí zvednout ten povislý předek a vyhodit tu novodurovou lištu.
Netřeba překonávat, už je dávno překonané. Představit design, který je zastaralý už v době uvedení, to je skutečné umění.
Ale jo, zasmál jsem se.
Osobně bych šel raději do diesel 110 kW 7A. Tenhle motor nemá krouťák na dálniční rychlosti 140-200 km/h. Mám zkušenosti s Golfem VII Variant 1.4 TSI 110 kW 7A. Ten než se dostane na 200 km/h trvá věčnost. Ano ve třech lidech dal 238 km/h (tacho), ale za jak dlouho. Nicméně po nastartování ohřátého motoru se člověk raději podívá na budíky, jestli motor jede. To TICHO je fantastické.
Porovnanie 110kW benzín 1,4TSI vs 2,0TDI v Seate Ateca-https://blog.auto.cz/aktivnybloger/2017/01/14-... ...
Pokud chci jezdit 200 km/h, pak si nepořizuji Golf. A když už, tak GTI. Pokud se na GTI necítím, pak Golf vyškrtávám z výběru. U Škodovky bude Octavia 2.0 TSI 140 kW, což se zdá být poměrně ideální (byť někomu (třeba mě) může vadit AWD), ale taky to není auto na 200 km/h. Jasně zkusit OK, proč ne, ale ne dlouhodobě provozovat. Na 200 km/h volím alespoň střední třídu a když neřeším finance, volím prémii.
Jet ve Škodovce 200 km/h tak to chce už notnou dávku odvahy :-D
vrahu!;-)
U manuální převodovky budiž, ale automat nebo DSG prostě zařadí tak, aby se motor dostal do otáček potřebného výkonu. A pak 110 kW TSI zrychluje na dálnici stejně jako 110 kW TDI, nebo díky menší hmotnosti dokonce o trochu lépe.
Když chci z auta s automatem něco vyždímat, přepnu do řazení pádly pod volantem. Ano zrychluje, ale pokud jedeš sám a bez zavazadel nebo jiného nákladu. Pakliže benzín trochu naložíš, bude mít oproti dieselu velké problémy.
Při stejném výkonu nebude. Zákon zachování energie platí pro benzín i diesel. O tom, jak je auto dynamické, rozhodují kW ... zatímco Nm rozhodují při utahování šroubů.
Ne každý musí jezdit v Německu nebo si hrát na psychopata na našich silnicích.
Ale Kokotíku, ty nejezdíš po dálnici v ČR? Neznáš realitu? Když je volnější provoz, tak v pravém pruhu jedou auta min. 160 km/h, zřídka někdo je 120-130 km/h.
Jezdím docela dost, ale 160 v LEVÉM pruhu je tak jedno ze 150. V pravém žádné. Když jedu čistých 135, tak trvale v levém a předjíždím 95% vozidel, která se pohybují od 100 do 120.
To jsi trochu přestřelil s těmi 160 km/hod v pravém pruhu, jedině, že bys jezdil po nějakých "jiných" dálnicích v Česku.
no to ne, levopruhaři jsou většinou ti pomalí. Ti co jedou 160, se většinou po předjetí ukázněně vrací do pravého...
Speciálně pro tebe kope části textu od Gintra "...v pravém pruhu jedou auta min. 160 km/h..."
Nesmysly, benzin je o něco rychlejší, do 100 je to vyrovnané, nad 100 je benal o něco dynamičtější.zeperfs.com/en/duel8369-8403.htm
Ano, na rovince. Ona ta dálnice je taky dost často kopcovitá a tam bude mít navrch diesel. Hlavně nemusí točit 5-6000 otáček, aby vůbec jel. Mně tento benzín, mám-li ho pořádně rozjet v kopci na dálnici, připadá jak vysavač, který netáhne a jen řve. Diesel bude prostě lepší variantou a to opomíjím spotřebu.
Moc by mě zajímalo, jaké kopce na dálnici myslíš, pokud nebudeš zrovna v Alpách. Pokud bych to srovnal s Focusem 1.6 EB, tak když mám dálniční rychlost, v žádném kopci na našich dálnicích nemusím podřazovat ze šestého stupně. Navíc mi připadá nepravděpodobné, že by na dálnici někdo zůstal stát pod kopcem a začal auto rozjíždět, ale na to je snad převodovka, když už k něčemu podobnému dojde. A na dálniční rychlost potřebuješ točit motor na 5-6000 otáček, není to trochu hodně? Z toho, co tady píšeš, mi připadá, že požaduješ, aby každé auto jezdilo jako Stinger.
Focus 1.6 EB znam velice dobre a samozrejme kazdemu 2.0 tdi 110kW ujede raz dva jako by se nechumelilo. Bez podrazeni. Pokud podradis tak nazdaaar. To auto je takova mala raketka. Ale taky ma dost vysoke otacky / kratsi zprevodovani oproti VW a tudiz i spotreba je nekde jinde, to neni zrovna usporny motor.
Kratší zpřevodování, na to jsi přišel jak? 2750 otáček při 130 km/hod se ti zdá pro benzínový motor moc? Kdo provozuje přímovstřikové benzínové motory na nízkých otáčkách, pod 2000 ot/min, ten pro ně nic dobrého nedělá. A průměrnou spotřebu mám těsně pod 7l/100 a nejsem šnek, ale ani závodník. Na delších tratích 6,4 l/100 km. A pokud chceš srovnávat spotřebu, musíš mít i stejné objemy motorů, nebo si myslíš, že můžeš srovnávat dvoulitry s jednolitry, když to přeženu?U Škody Octavia 1.4 tsi při 130 km/hod má motor 2800 ot/min, pro představu.
Kdekoliv, do kopce, z kopce, na rovince, prázdný, zatīžený, tsi vždy v rychlostech nad 100 km/h nepatrně tdi ujede. Ano, musí točit více otáček, ale vzhledem k jeho tichosti to ničemu nevadí.
Asi nevíš, co je točivý moment. Diesel má 360Nm a benzín pouhých 250Nm. Diesel prostě bude v kopci na dálnici při rychlostech nad 140 km/h silnější a tedy bude mít lepší pružné zrychlení.Ty "tvoje" testy jsou k ničemu, protože většinou nejedeš sám bez nákladu jako auta v testech. Diesel v kopcích s nákladem a nějakou osobou navíc tento benzín neskutečně zlikviduje. Osobní praxe. Myslet si můžeš co chceš.
Zjevně nechápeš k čemu krouťák slouží a jakej má význam. (bude silnější) :-D:-D:-D
Výkon motoru je součin úhlové rychlosti a točivého momentu. Zjednodušený výpočet výkonu motoru: výkon = točivý moment * otáčky / 9549.
No a to je síla??? 😄
hlavně pozor na její temnou stranu!
O dynamice rozhoduje průběh výkonu, hodnota max. točivého momentu o dynamice nerozhoduje (nastuduj si, co dělá s toč.momentem převodovka a jaké zpřevodování má benzín a jaké diesel).
Údaj o točivém momentu je alternativním vyjádřením, jaký výkon má motor v běžněji používaných otáčkách. TDI 360 N.m, TSI 250 N.m. Už chápeš ten obrovský rozdíl v síle motoru TDI. Stále se bavíme o kopcovité dálnici a nutnosti se v kopci v levém pruhu rozjet za autem co předjíždělo kamion rychlostí 120 km/h na rychlost 180 km/h a vezu další 2 osoby + něco v kufru. Pro příklad uvádím kopce u Prahy na D5 (Loděnice, Beroun) nebo na D8 (Litoměřice k hranicím s Německem) nebo D1 ( např. Humpolecko). Za těchto podmínek bude v akceleraci TDI lepší než TSI.
1.4 vs 2.0 vidis ten obrovsky rozdil v obsahu motoru?
Tak je logicke, ze v tsi podradim. To neni problem...
Co myslíš, že dělám já? Podřadíš, ale auto řve a NEJEDE prostě NEJEDE protože nemá krouťák.
Navíc jsou tam u DSG neskutečně dlouhé kvalty. 5 jede asi 215 km/h a stupňů je v DSG celkem 7.
Ginter to není jen o kroutaku.Mám tsi 350nm takže podstatně slabší nafta se stejnými nm mi rozhodně neujede.Při 120 do +-140/150 může být nafta lepší ale pak konečně tsi bude mít optimální otáčky kolem 3t ot a začíná dotahovat.Benzín má větší setrvačnost než nafta.
Michale, tvůj benzín TSI s 350 N.m musí naftě s 110 kW a 360 N.m ujet KDYKOLIV. O tom tady řeč není.
Gintře, jestli považuješ v ČR za standardní cestovní rychlost v Golfu 200 a k tomu mít ještě další lidi na palubě, tak si normální mentální mrzák a řešení je jen jedno, sebrat papíry. Lidé jsou zvyklí vnímat vozy v mnohem nižších rychlostech. V zatáčkách nejsi ani vidět ve zpětném zrcátku. Dále, plno lidí neumí odhadnout tvou rychlost. Je to ostatním nepříjemné a svou arogancí vytváříš neustále kolizní situace. A o polofunkčních brzdičkách v takové voze nemluvě. Ušetřený čas na tvých vzdálenostech je nula nula nic. Jezdím Passatem BiTdi a takové prasárny jsem schopen si odpustit. O lidech jako ty, si vždy pomyslím své. Jestli ti nevadí, že jsi u všech ostatních na dálnici za kokota, prosím. Kdyby jsi navštívil psychiatra, vykonal by jsi veřejně prospěšnou, skoro až humanitární činnost.
Podívej se ty mozková kolize, mám stovky tisíc km bez nehody (určitě přes mil. km). Neznám většího debila, který by si koupil BiTDI s 240 PS a jezdil 50, 90, 130. Nebo jsi ty polofunkční brzdová destičko opravdu takový zoufalec, který se kvůli své intelektuální impotenci ani nepředstaví?
týjo tedá tysy ale pytomec. Tag vono cojynýho taki čekad vot majitela WVgolf
Pokud Vám to nebude vadit, budu Vám vykat. Já postiženým lidem, ať už mentálně, což je zjevně Váš případ, nebo fyzicky prostě vykám. Nechci, aby se cítili méněcenní.Vzhledem k množství Vašich příspěvků a zejména jejich úrovni lze usuzovat, že jste sám doma se svým postižením. Upřímně, je mi Vás líto. Vaše příspěvky přeskakuji.
Nojo ale ma pravdu.Ja to mam osobne primo vyzkousene (Golf 7 1.4 tsi 110kW 250Nm vs Golf 7 2.0 tdi 110kW 320Nm). Na dalnici do kopce benzin ujede dieselu. Diesel vetsinou nemuze podradit a ikdyz muze, nic to v akceleraci neprinese (v 2300 otackach akceleruje v podstate stejne jako v 3200 otackach).Ale benzin samozrejme musi podradit a mit mnohem vyssi otacky. To je cely. V dieselu je "relativne klid" protoze netoci ty otacky. V benzinu je "relativne hluk" protoze ma vysoke otacky. Ale benzin jede vic. Subjektivne to pusobi tak, ze ten benzin moc nejede, protoze proste "na tolik povyku nic moc akcelerace" ale objektivne akceleruje rychleji nez ten diesel.Kdybych si to nezkusil sam na 2500km ujetych s obema auty za sebou (ja a kamos), taky bych tomu neveril. Mimochodem obe auta 3 lidi a plne nalozena.
Díky, ale nová Octavia má 360 N.m. Měl jsem Passata CC DSG 2.0 TDI 125 kW, ale 350 N.m, tedy méně, než má Octavia. I přes daleko větší hmotnost a odpor vzduchu by toho Golfa nad 140 km/h neskutečně zesměšnil i nenaloženého.
Zesměšnil... Ty musíš být takový ubožák, když řešíš tady ty věci, že si zasloužíš akorát dostat přes hubu a doufám jen v to, že se ti to brzo stane. Takové zmrdstvo, které si honí ego nad tím, jak nějakou plečkou typu Golf nebo Passat CC v naftě drtí dvoukilem ostatní na dálnici, si nic jiného nezaslouží.
Podle tebe má Passat větší odpor vzduchu než Golf? Ty tomu asi moc nerozumíš, že?
A to je zajímavé. Proč si myslíš, že má golf větší odpor. Má výrazně menší čelní plochu a drobný rozdíl v Cx to nezachrání.
Co pořád máte s tou "podstatně menší čelní plochou". O co je Golf užší, o to je zase vyšší. A jinak Cx by měl mít sedan podstatně lepší než hatchback. Přesné údaje nelze dohledat, VW uvádí totální hasnumera.
Místo keců přines důkazy. Jinak jsi jen ubohý plácal, jako mnoho dalších zde.
vzhledem ke stále vyšším otáčkám dieselů není rozdíl ve zpřevodování nijak velký
Dobrý auto a řidič bude natěšen jak zaparkuje po dvanácti hodinách na podnikové parkoviště a domů se rozjede corollou. Je divný, že co má octávie tu bezpečnostní výbavu za příplatek, toyota to má v základu.
Tak ne, že by Octavia byla kdoví co světoborného, ale proč zrovna Corollou? Jestli si něco představuji jako typické firemní auto, pak je to Toyota. Spolehlivé, úsporné, ale jinak ve všem ostatním dost strašné - jen ať zaměstnanci trpí!
Protože na trhu akčná corolla ts trek je uplně obrácený auto jak v testu-je zvýšená o 2cm, levnější s lepší výbavou obzvlášt té bezpečnostní, s menší spotřebou a hlavně menšíma emisama. Má větší rozvor náprav atd, tak dojede po práci na chatu.
a na kouli má (bržděný) max. 750kg. To je pro chataření docela blamáž. Taky konfigurovatelnost má "výbornou".
ty znáš chataře, co nemá v práci dodávku a kolik má octávia hybrid tu nosnost na háku? Jéžiši ona není v hybridu?, tak nehybridní toyota uveze 1200kg.:-D
A Octavia 3 myslim 1400 - 1800 kg podle motorizace a pohonu (1800 ma myslim 4x4). Takze to ta toyota s mixerem pod kapotou (eCVT) nic moc.
hej hej, a priplácať si za predprípravu ťažného, je tiež úžasný zlepšovák. Keď nepriplatíš, v živote nedáš ťažné.
Na tohle doplatí další majitel, nebot firma co nemá vozík, nebude dávat 18800kč za tažný.
To je snad jedno jaky je to auto, nikdo si nebbude do auta kupovat tazne zarizeni, kdyz ho tam nepotrebuje, zejo. To jsou kecy furt...
V cem je strasna Corolla ?
Obecně jsou všechny Toyoty strašně nepohodlné, hlučné a infotainment mají cca 5-10 let za konkurencí. Jinými slovy nakoupit je zaměstnancům, proč ne, ale aby si někdo něco takového kupoval pro sebe, to nedává smysl.
No v nepohodlnosti a nepříjemnosti vede O3. Horší už budou jen auta výrobců o kterých netřeba hovořit třeba Tata..Služební Oct. je něco jako boží trest.
kecy.
ACT - k čemu 3 válce, když se dá jet na DVA s trochou cukulatury - jen ta cena je zbytečně nízká..dokonalý vůz by si zasloužil vyšší ...
mě by zajímalo, jestli ten motor vypne ty dva válce v případě, že klima běží na plno.
"Klima běží naplno" je hodně hypotetická situace, protože to by cestující brzy omrzli...
jestli se budeme bavit o kompresoru bez spojky s měnitelnou kompresí, tak když ta deska se natočí na největší kompres, tak je to záhul a nechápu, proč by cestující měli omrznout, já mám pořád 21 a vedle 21,5 a ty čidla si to pohlídají, nejhorší je vychlazení auta, co stojí den na slunku.
Pokud klima jede naplno, tak jede naplno jen chvili. Co furt resis za probblemy, ktery neexistuji. Tady nejsme v africe. A i kdyby, tech par dni 35C neni problem.Vsak na jizdu po rovine ve stovce ti staci kolik, odhaduju tak 20-30kW? Tak s tim nemuze mit pulka valcu ze 110kW problem, ze ne.Mimochodem vis, ze v autech pro trhy, kde je vetsi vedro (afrika, asie, jizni amerika atd), se bezne do aut montuje silnejsi klimatizace? Delaji to tak vsichni vcetne Skodovky.
Na rovnoměrnou jízdu po rovině 100 km/h s autem, co má Cx = 0,24, podle mě stačí hrubým odhadem jen něco málo přes 10 kW, určitě ne 30 kW. Někdo by to mohl spočítat :-).
Kompresor klimatizace ubírá vozu 2-4kw, to snad dva válce dají, ne?
to jo, ale jaký je vůbec ten výpočet když se vypnou jestli je to podmíněno i teplotou a terénem. To v testu nikde není psaný.
ACT tu je už pár let, takže zkušenosti jsou. U 4,0 V8 se to pozná jen podle změny zvuku a kontrolky na přístrojovce, u čtyřválců je změna zvuku v podstatě nezaznamenatelná. Aktivuje se to jen v případě plně zahřátého motoru a pouze při jízdě ustálenou rychlostí po rovině.
vlastně jen lechtat plyn...Musím najít nějaký video, co počítač ukazuje okamžitou spotřebu pri vypnutí. No pár let to bude, na škole jsem o tym psal nějaký rozbor.:-|
U S3 1,4tsi act se mi valce odpojuji do 140km/h. Priklad dalnice, rovina. Nad 140 se uz neodpoji ani z kopce.
a jak klesne spotřeba?
Momentální spotřebu moc nesleduji. Ale dlouhodobou mám 6,2 litru. Což je zase individuální údaj, protože každý jezdíme jinak. Pro porovnání se S2 s 1.8tsi jsem jezdil za 8,1 litru ty samé trasy. Dynamika obou motorů prakticky stejná.
Na to mam uplne exaktni odpoved: trochu.Treba o pul litru na sto ve stovce, moc vic si neslibuj.A to je dost, ono se to nezda, ale tyto motory v aute velikosti oktavky maji spotrebu pri ustalene rychlsoti ve stovce pod 5l / 100km takze to je 10-15% uspora paliva v tu chvili.
Vždycky to jde lépe, taková Octavie 5 je určitě lepší.
Taky si myslím, že až tak za 6 let se dovíme, jakej to je vlastně krumpl a co všechno na tom odchází, co jinde ne.Ale teď je zadání jasne...
Tak začít můžem hned. Přímovstřiku se budou zanášet ventily, turbo taky nebude věčný ty dotykový serepetičky v interiéru vydrží asi jako každej dotykáč. LED mají určitě vojebané chlazení, takže tak 6 let bezproblému a pak cálovat nekřesťanský prachy za komplet světlomet?
Kkt
Mluvýž námsduše!
jynaq jejasný že roskas zňel jasňe: Pohvályd zakašdou cenu! Mi výme dobřeco toje konczerntové DCC. ztěma vosumnáckama toušmuselobejt PEKLOnaZEMY.
Tag prí: Komfortní podvozek na kvalitní silniciTosou pýčusouvé ašse musým smád :-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D
Ještě kdybys uměl psát, to by bylo něco panečku
+ Komfortní podvozek na kvalitní silniciTak neviem. Existuje aj podvozok, ktorý by nebol komfortní na kvalitnej ceste?Či je komfortný sa predsa pozná až keď cesta nie je ideálna.
tj totiz opsane obecne tvrzeni na VW koncern podvozky.. jsou kvalitni na kvalitnim povrchu.
no nepsali "kvalitní", nýbrž "komfortní" a upřímně na kvalitním povrchu je fakt komfortní naprosto, ale naprosto cokoliv.
trochu hrubší pneumatiky a je po komfortu naprosto v čemkoliv
No jéje, třeba UAZ Buchanka jede od podvozku zcela nevábně i na asfaltu typu zrcadlo :-D
JO! UÁZ Záporožedz a Tavrija tosou akorád tag konkuernťi proŠkodofki!
Škodafanatiku, děkujeme ti za sqělý příspěvek. Každý ví, že se snažíš těmito zoufalými příspěvky dělat z hyundaistů nějaké hňupy, ale bohužel, děláš hňupa ze sebe... Každý tě lehce prokoukl.🥱
Mít rád jednu z nejstarších automobilek na světě navíc domácí značku ŠKODA je celkem normální a přirozené. Uctívat korejskou značku Hyundai ve stylu propagandy KLDR (to je ta země nahoře) je nejen legrační, ale navíc totálně trapné. Hold Hovnajisté se nezapřou ... jezdit tím nejhorším na trhu není jednoduché. :-)))
Miže máme ráďi škodofki? Zpadlyste svyšně?
Radši už nic nepiš. Už tak jsi za blba a po výroku ,,Hold Hovnajisté" jsi na tom ještě hůř. Jakože někdo někomu vzdává hold? A co jsou to Hovnajisté? Nic takového neexistuje.Při tvé inteligenci překvapuješ, dokonce na rozdíl od tobě podobných trotlíků tušíš, kde je KLDR, hmmm...Na druhou stranu ani náznakem netušíš, že tím nejkvalitnějším a nejúspěšnějším na světovém trhu není škodovka, ale Hyundai. Prodejní čísla mluví za vše.Mimochodem, škodovce jako automobilce je jen 95 let a je tu spousta jiných starších a věhlasných značek. Škoda je sice původně česká značka, ale dnes je v držení Němců, kteří z ní dělají jen směšný podřadný klon ještě směšnější značky Lidových Vozíčků - VW . Takže není na co být hrdý.
Pan je nakej chytrej a co si takhle vysrat oko inženýre
Sámsy zoufalí přízpjevek a pjeknej hňub Dobřesyse votkopal!
Nauč se psát a vrat se do školy
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.