Minitest Škoda Kodiaq Sportline 2.0 TDI DSG 4x4: Stylem neurazíš

TOM  |  29. 05. 2018 08:05

1,2 milionu za škodovku. Podle mě by toto zaplatil jen hlupák nebo ten co nedává z vlastní kapsy.

Odpovědět  |   | 
Driver  |  29. 05. 2018 08:42

A nebo ten, kdo ví, co dělá. Já kupoval v 99 Octavii TDI Combi za mega a dodnes jezdí. Všichni sousedi si koupili tehdy Mondea, Astry, Mégany, Elantry a podobné lahůdky. Všichni mají již třetí-čtvrté auto, protože neprošli STK, já prošel včera a technik STK to chtěl koupit dceři, prý takový krasavec se jen tak nevidí. Jestli chcete psát něco o posledním držáku, tak mám i Supa 96kW Edition100 a ten stál 1.3mega a taky velká spokojenost. V práci máme nové vozy, i Kodiaka 140kW a hodně o něm přemýšlím, ale musel bych něco prodat

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  29. 05. 2018 09:12

Astra nebo Megan v te dobe urcite taky za mega, co? Nikde nepises, proc neprosli STK ani kolik jsi do auta za tu dobu vrazil penez (je mi jasny, ze jen spotrebak). 18ilety chrochtak pro dceru, no neber to. Tak hlavne ze mas modernejsi a bezpecnejsi auto nez vsichni sousede.

Odpovědět  |   | 
pacho  |  29. 05. 2018 11:43

zasa len o susedoch, veď o susedoch, je parketa Hyundaja, nie?. No a ja som mal favorita 25 rokov, STK žiaden problém, a susedia...........

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  29. 05. 2018 18:26

Kamarád má po dědovi Tatru 57 A a dodnes mu jezdí. Co ty na to. Kam se hrabeš se svými škodovkami.

Odpovědět  |   | 
Alias  |  30. 05. 2018 19:43

Ale prdlajs. Podivejte se kolik jeste dneska jezdi jednickovych Meganu. Soused ma vinove cerveneho kombika. Stara se nej a kupodivu zadna rez, nezateka do nej, denne s nim jezdi do prace, takze STK to ma urcite take. Je pravda, ze spolehlivost O1 je lepsi, ale to nekompenzuje nesmyslnou cenu vaseho auta. Navic bezpecnost Megane byla ve sve dobe na mile vzdalena O1.

Odpovědět  |   | 
Gabriel  |  18. 08. 2018 12:02

Tak za tie peniaze tých dvoch áut si si mohol kúpiť pár bytov v nejakom väčšom českom meste (nemyslím rovno Prahu) a keby si ich teraz predal, mal by si peniaze na 20 nových Superbov.

Odpovědět  |   | 
k22  |  29. 05. 2018 09:15

75% škodovek kupují firmy, když ze zbylých 25% odečteme Fabky 1.0 MPI, které si za poctivě našetřené peníze kupují důchodci jako náhradu za orezlé Feldy, tak se moc "lepších" škodovek za zdaněné peníze nekupuje...

Odpovědět  |   | 
fero  |  29. 05. 2018 13:45

bohuzial pravda. a na krasne sandero ti dochodca povie, ze "no ale dacia je historicky brana ako crep" tak si radsej kupim fabiu s dierou nad/pod radiom.

Odpovědět  |   | 
WP  |  29. 05. 2018 15:08

Víš, ona si i ta firma nebo živnostník nejdřív ty peníze vydělat musí a jestli závidíš možnost odpočtu od daňového základu, tak se postav na vlastní nohy a netluč tu pusou.

Odpovědět  |   | 
k22  |  29. 05. 2018 15:13

Hele chytráčku, zaměstanec si "ty peníze" taky musí vydělat a navíc je cpát státu!
Ty jsi fakt neskutečnej ratarda

Odpovědět  |   | 
WP  |  29. 05. 2018 15:25

Zatímco zaměstnavatel ty peníze tiskne nebo je krade? Kolik malých komunistů se tu vyrojí po čtvrtstoletí od revoluce a mají stále ty samé manýry. Kde dochází schopnost mozku, tam nastupují urážky.

Odpovědět  |   | 
wr  |  29. 05. 2018 16:22

a jako fyzická osoba by sis koupil stejný auto? ne, tak nezvaň, jakej jsi podnikatel. jako firma by si mel kupovat auto k dosazeni zisku, jestli dosahuješ zisku díky tomu, že jezdíš eskladou, budeš asi taxikář

Odpovědět  |   | 
baf  |  29. 05. 2018 18:47

Jasně že je rozdíl v uvažování mezi PO a FO nepodnikající při nákupu auta. PO má většinou větší rozpočet a daleko lépe rozpracovanou finanční rozvahu pro celou dobu užívání auta. Navíc je počítáno s větším nájezdem za kratší dobu. A proto si mohou dovolit kupovat "dražší" auta a rychleji je točit.
FO nepodnikající má menší budget, míň najezdí a málokdy přemýšlí o dalších finančních souvislostech v čase budoucího užívání auta, popř. o zůstatkové hodnotě.
Proto těm prvním vychází dobře povětšinou koncern a těm druhým ostatní mainstream.
Nevěřím tomu, že kdyby FO neměli větší budget a nemohli auta točit rychleji v čase, že by raději také nešáhli po koncernu.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  29. 05. 2018 19:09

Zasadni rozdil v nasich koncinach je v moznostech financovani a 'daneni'.

Odpovědět  |   | 
baf  |  29. 05. 2018 19:55

Můžete to prosím rozvést?

Odpovědět  |   | 
fero  |  30. 05. 2018 13:50

pretoze ti zdania plat ako zamestnancovi a este musis danit auto. ked si vo firme tak nakupujes bez dane. clear?

Odpovědět  |   | 
WP  |  30. 05. 2018 14:41

Znovu...auto ve firmě je prostředkem k vykonávání činnosti. Je tedy možné si za určitý čas uplatnit určitý podíl z kupní ceny odpočet z daňového základu.

Být zaměstnancem nebo zaměstnavatelem je volbou každého z nás. Kolika lidem si dal v životě zaměstnání/práci a na kolik tě to vyšlo? Ve srovnání s odpočty z auta jsou tyto náklady na zcela jiné úrovni.

Odpovědět  |   | 
fero  |  30. 05. 2018 17:54

nemozes porovnavat odpocet danoveho zakladu s nakladmi na mojich vlastnych zamestnancov, to su hrusky a jablka. Berme to ciste z hladiska jednotlivca. Samozrejme ze nebudem ratat rucenia, strach z toho ze skrachujem ako firma (vyhodit cloveka mozu tiez atd) ale zoberme si to ciste jednoduchym vzorcom. ked zoberieme prijem dajme tomu 50kkc tak daleko viac strati zamestnanec.

Nechcem sa dohadovat, to co hovoris je pravda, a samozrejme kazdy ma svoju volbu, ale aj zamestnanec potrebuje auto a to kolko mu zoberu z vyplaty je dost. Keby aspon boli zlavy pre FO napr za vyber hybridu, alebo benzinu s nizkou spotrebou (ok vsetko moze zrat vela) ale proste nejake zvyhodnenie toho, ze kazdy mesiac mu oddide viac ako 30percent platu a vlastne ani automobilky nemaju pre FO ziadne zlutovanie.

Odpovědět  |   | 
WP  |  30. 05. 2018 04:43

Další? Ano a proč bych si nemohl koupit stejné auto? Jako živnostník nebo firma si kupuješ auto k výkonu. Ty eskládo.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  29. 05. 2018 18:39

Nedávno jsem to tu vzpomínal, podnikatelé, majitelé firmy, malé firmy, jezdí každý v Touaregu 3.0 TDI, pořizovací cena cca 1,7 mio, několikrát ročně s rodinami na zahraniční dovolené (kamarád tvrdí, že minimálně třikrát), ale zaměstnancům jen základ dovolené, čistý příjem cca 17 000 Kč měsíčně, pracovní doba 8,5 hodiny (7:00-16:00 včetně přestávky 30 minut), ty jeden chtrý poučovateli o kumunismu. Ještě bych ti přál vidět ty šatny a sprchy pro zaměstnance, aby tě humor přešel.
Nikde není záruka, že všichni podnikatelé jsou slušní a chovají se tak i ke svým zaměstnancům.

Odpovědět  |   | 
WP  |  30. 05. 2018 04:47

Mirku, děláte tady z toho sociální debatu a ještě špatným směrem. Jestli děláš za 17 a nejsi spokojen běž jinam, založ si vlastní...
Jestli si myslíš, že se každý, kdo něco vybudoval narodil se zlatou lžičkou v puse, tak to máš trochu popletené.
A stejně tak máš popletené, že by se měli mít všichni stejně. Proč by nemohli na dovolenou, ty jsi vzal z vlastní kapsy peníze, zadlužil celou rodinu a šel do risku?

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  30. 05. 2018 06:08

To není můj případ, pokud jsi to nepochopil. Nepochopil jsi nic, jak je vidět. To není o sociální debatě, ale o lidech, kteří si hrají na velké podnikatele, ale jejich zaměstnanci je zrovna moc nezajímají. Jednomu, který tam pracuje, jsem doporučil ať zavolají minimálně hygienu, po tom , co jsem to viděl.
Kde jsem psal, že mají mít všichni stejně, nejsi náhodou nějaký člen úderky, který ani neumí číst? Máš nějak silně vyvinuté nechápání a překrucování stavu věci. Evidentně souhlasíš s tím, že zaměstnance je třeba držet na minimální mzdě a sám si hrát na snoba.

Odpovědět  |   | 
WP  |  30. 05. 2018 06:29

Nechápu stále souvislost s Kodiaqem, nechápu manýry osobního napadání přes sociální aspekty a už vůbec nechápu generalizaci na základě ojedinělého případu. Takto limitovaná diskuze je zbytečná.
Uměl bych tu vypsat desítky případů opačného gardu, kde zaměstnanec zneužívá současného stavu s fakticky nulovou nezaměstnaností, úpornost odborů obírá všechny o peníze nebo účelové maření a sabotování výroby.

Na minimání mzdě je minimum pracujících...

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  30. 05. 2018 11:15

Souvislost je tvá hloupá věta o podnikatelích, kteří asi tisknou peníze. Tedy já znám případy, že podnikatelé jich mají dost, ale ze zaměstnanců jsou ochotni pomalu stáhnout kůži. To byl příklad právě těch opačných, nenažraných.
Abys stav věci více chápal, tak jedna z věcí, kterou bych nepřekousl je, že oni pracují se stavebními materiály, na konci směny jsou zpocení, špinaví, ale nemají se ani kde umýt a musí proto chodit do práce rovnou v montérkách a myjí se až doma. Mají nefunkční koupelnu, kde funguje jen umývadlo. A to není zdaleka všechno.
Tak osobně znám takových případů několik, ale to asi nepochopíš s nasazenými růžovými brýlemi. Já nikde nepsal, že jsou takoví všichni, zase si domýšlíš, jasně jsem napsal, že ne všichni jsou slušní. Z toho vyplývá, že černé vrány se najdou a speciálně pro tebe, že těchto je menšina, pokud nechápeš psaný text, tak jako s těmi platy, kde jsi mi podsouval, že chci aby měli všichni stejně.

Odpovědět  |   | 
WP  |  30. 05. 2018 11:50

Znovu, připadá-li ti, že to je jakýsi standart v určitém sektoru a místě podnikání, pak není nic jednoduššího se sebrat, dát výpověď, nabrat lidi a ukázat těm špatným, jak se to má dělat.

Celá diskuze je naprosto irelevantní a má-li někdo ze zaměstnanců dojem, že s ním není zacházeno dle zákona, je dost prostředků, které ho ochrání. Nebo jen změnit dres.

Představa, že například v Německu má každý stavební dělník na každé stavbě kompletní sociání zázemí je taky zcela lichá.
Ohánět se tím, že zaměstnanec si na takové auto narozdíl od podnikatele/živnostníka musí vydělat je hloupá, zcestná, nesmyslná.

Ke Kodiaqu něco konkrétního máš nebo jsi si jen přišel ohřát sociální polívčičku?

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  30. 05. 2018 15:02

Naposledy, není to na stavbě, ale ve firmě a kdybys měl lepší paměť, tak jsem psal, že jsem mu doporučil minimálně zavolat hygienu. A poslední věta je opět blábol, nic takového jsem nepsal, jen jsem poukázal na to, že někteří podnikatelé, na úkor svých zaměstnanců, se chovají minimálně blbě, jen aby si oni žili "na úrovni".
Tak sociální polívčičku jsi tady začal ohřívat ty tím svým připitomělým příspěvkem, jinak bych na tebe vůbec nereagoval a tohle vůbec neřešil, zlatá lžičko.

A ke Kodiaku, když chceš, vůbec se mi po designové stránce nelíbí. Je to tuctová krabice bez nápadu.

Odpovědět  |   | 
WP  |  30. 05. 2018 20:05

Teprve poslední ostavec mi odhalil smysl té exhibice. Mirek se tu potřeboval odkopat a vymezit...proto ta andersenovská story o zlých, bezcitných buržoustech a poctivých, vykořisťovaných proletářích. Šlo jen o zástěrku a obezličku.

Kodiaq může být vnímán jakkoliv, jako ošklivý, překombinovaný, nesourodý, hezký...ale ne jako tuctová krabice bez nápadu. Tuctový znamená v zásadě neidentifikovatelný, podobný mnoha. Což je jak sám Mirku uznáš hloupost.

Mrzí mě ztráta času touto hloupou a zástěrkovou diskuzí.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  30. 05. 2018 21:10

Ještě větší blbec, než jsme doufali. Hele chlapečku, někdo ti vzal na písku lopatičku?
Celou dobu tady překrucuješ co jsem napsal a teď jsi to povýšil na absolutní pravdu. Tak ono se nenadarmo tvrdí, že obrana se má provádět útokem. A ty, který svou tupostí tohle začal tomu nasadíš na závěr korunu, když si myslíš, že víš jak to všechno je.

Já jsem uvedl jeden příklad, toho, že všichni podnikatelé nejsou jen slušní, což jsi tady předvedl ty a hele, najednou jsem málem komunista jako k22 a kdo ví co ještě. To je ten správný argument, když se něco nelíbí, udělat z každého komunistu, proletáře a psát, že si dotyční myslí, že podnikatelé jsou bezcitní buržousti.

Klasika, když se něco nelíbí na škodovkách, tak je chyba automaticky v tom, který to napíše. Jen pro tvou informaci, nevlastním nic od korejských automobilek, ale nejsem narozdíl od tebe idiot, který překrucuje psané. Typické pro mladé hlupáky, kteří si myslí, že sežrali moudrost světa, ale nic neumí.

Je mi jasné, proč ti na tvé pitomosti k22 neodpověděl, nejhorší srážka je s hlupákem.

Odpovědět  |   | 
WP  |  31. 05. 2018 04:12

Uklidni se a mírni výrazy, nejsi na sjezdu a nebavíš se se soudruhem. Hlupákem nazývej max sám sebe.

Přečti si pořádně co jsi napsal, co jsem napsal já, zastyď se a omluv.

A také si přečti co jsi napsal o Kodiaqu, pak si ho znovu prohlédni, zjisti si co znamená tuctový a přehodnoť co tu lepíš na tapety.

Odpovědět  |   | 
fluk  |  12. 06. 2018 15:30

Podnikatel podniká aby se měl dobře on a ne zaměstnanci, volba je na každém z vás.

Odpovědět  |   | 
dr. 120L  |  29. 05. 2018 10:23

já mám stále Escorta r.v. 1996 a úplně v pohodě jezdí a STK prochází jak nůž máslem. A mega rozhodně nestál. Dále, mega za škodárnu málokdy dá člověk, kupující si auto z našetřených peněz - ten kupují firmy na leasing pro zaměstnance, a z vlastní zkušenostiu vím, že spousta lidí chce koncern, protože je na něj zvyklá a sáhne buď po superbu nebo po kodiakovi (vozim tam děti chci něco většího). Málokdo řeší, že existuje spousta jiných aut, která mohou mít - třeba insignie mondeo nebo např. avensis, Mazda 6 atd., většina chce konzervativně buď škodu nebo VW.

Odpovědět  |   | 
pali3x  |  29. 05. 2018 11:19

"dr. 120L" - áno existuje mnoho iných áut, ktoré môžu mať za dané peniaze a často aj lepších ako Škoda. Ibaže sú ľudia, ktorým niet pomoci. Ale auto je pre väčšinu iba prostriedkom na prepravu. V naších krajinách sa často kupuje auto aké má sused, prípadne lepšia výbava, aby sa nepovedalo. Je málo ľudí, ktorých nepresvedčí cenník a zľavy a kúpia si auto, ktoré má určité vlastnosti...

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  29. 05. 2018 11:51

Pro fleet a radu soukromych majitelu je dulezity i servis (na kazdem rohu) a veci kolem (vymena kus za kus) a tady se rozsirenosti/zkusenostem/prodeji Skody asi tezko nekdo po vsech tech letech vyrovna.

Odpovědět  |   | 
pacho  |  29. 05. 2018 12:47

V prvom rade, treba si kupovať autá čo sa nekazia, a olej a obloženia, Vám vymení hocikto. S tým fletovym servisom, to je obojsečná zbraŇ. Pre flety menia olej po 30tkm, aby pri výpočte servisných nákladov boli čo najjnižšie, olejová náplň slbých 3,5l, to že motor pri takejto starostlivosti klakne po 200t km, to flet netrápi, hlavna vec, že sú nízke náklady.

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  29. 05. 2018 11:03

Vyjádření, jak z pivnice 4. cenové. Co si tedy za 1.2m koupí "chytrák" a jaké životní štěstí ho tou "chytráckou" volbou potká?

Odpovědět  |   | 
fero  |  29. 05. 2018 13:47

ty brdo, mat 1.2miliona na auto tak asi 4mesiace nespim a chodim testovat. mozes testovat od outbocka po bmw 3. Kecy o velkosti kufru lebo vozim 7deti a moja zena ma nadvahu, takze bmw 3 je male neberiem.

Odpovědět  |   | 
fero  |  29. 05. 2018 13:47

outbacka, sorry

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  29. 05. 2018 14:26

No jasně, ale je plno lidí, kteří ty auta prostě neřeší. Je jim jedno, zda jedou ve Fordu, Toyotě, Škodě. Prostě to má klimu, rádio a jede to. A nazvat člověka, který si umí vydělat 1.2m na auto za hlupáka?

Odpovědět  |   | 
TOM  |  29. 05. 2018 19:31

Ten co si vydělá 1,2 mil na auto jistě není hlupák (i když i to se stává) ale v téhle cenové kategorii je už sakra výběr a vyhodit to za škodovku, to nepochopím. Nakonec ale proti gustu...

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  29. 05. 2018 21:05

I kdyby si za 1.2 mega poridil vytuneneho Dustera, tak je to jeho vec a nesvedci to o nicem jinem, nez ze je ochotny utratit 1.2 mega za vytuneneho Dustera.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  29. 05. 2018 22:13

ona totiž ta škoda za 1,2mil nabídne srovnatelné ne li lepší služby než třeba BMW za
1,7+mil (vlastní zkušenost) jen má menší MI pro zastydlé puboše a tlustokrky s malým pindíkem

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  29. 05. 2018 22:47

Rozepis se prosim o konkretni zkusenosti, jinak budes za ######

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  30. 05. 2018 23:00

No pořád lepší 1,2 za Škodárnu než 1,4 za Fordku nebo Kiu.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  30. 05. 2018 23:10

Rekneme treba Mustang a/nebo Stinger... co muze nabidnout Skoda?

Odpovědět  |   | 
h  |  29. 05. 2018 08:09

Připadá mi to jako nepodařená kopie staré Q7. V podstatě kdyby vzali starou Q7 a "ořezali" ji na výbavě, upravili interiér, tak by byl výsledek lepší.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  29. 05. 2018 08:35

Už se lehce začínám přiklánět k žádostem ostatních. Nemohli bychom jeden den koncern úplně vynechat?

Odpovědět  |   | 
Redakce  |  29. 05. 2018 08:43

Ne

Odpovědět  |   | 
k22  |  29. 05. 2018 09:18

Normy se musí plnit, jinak lepší zítřky nevybudujeme nikdy...

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  29. 05. 2018 12:29

Ako ten chlapik, co behal na stavbe celu sichtu s prazdnym furikom*. A ked sa ho spytali, ze co robi tak odpovedal:

"Tu je taka norma, ze nie je cas nalozit...."


*furik = kolecko

Odpovědět  |   | 
Jan ZIatoústý  |  29. 05. 2018 12:09

To by koncernrevue.cz zkrachovala, nebyt almuzny od VW.

Odpovědět  |   | 
Marek  |  29. 05. 2018 10:45

1,9 m blitek

Odpovědět  |   | 
Jeník P9  |  29. 05. 2018 12:06

... kdyby nemel tak zapadla kola v podbehu, tak by se mi libil. Mohli je vytahnout alespoň u sportlinu.
U faceliftovane III octavie je taky vytali ven.

Odpovědět  |   | 
fero  |  29. 05. 2018 13:49

suhlas. videl som to v cervenej farbe a s ciernymi doplnkami je to auto na ktore sa aj pozriem. Bohuzial ked som si do toho sadol tak ma presla chut a pani by som asi vybral cx5. som zvedavy ake bude nove CRV.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  29. 05. 2018 14:15

SUV s výkonem téměř dvě stě koní mohlo jet nejenom pocitově klidně svižněji.....

Na to by stacilo vhodnejsie sprevodovanie. Prilis dlhe prevody zabiju auto rovnako efektivne ako slaby motor. Ak ma tento motor pri 130kmh iba 2100 otacok, je to malo, pytalo by sa aspon o 200 viac.

Nepoviem trojliter, tam je to v klude.

Odpovědět  |   | 
Jirka  |  29. 05. 2018 14:42

Za 24 h 6 clanku, z toho 3 nemci. Je splneno budou odmeny.

Odpovědět  |   | 
Kaa  |  29. 05. 2018 18:28

Stylem neurazíš??
Kodiaq ale bohužel žádný styl nemá.

Odpovědět  |   | 
Jirka  |  29. 05. 2018 22:08

Presne zodiaq styl nema

Odpovědět  |   | 
XYZ  |  30. 05. 2018 10:00

Tak tohle se moc nepovedlo. V těch obrovských vykrojených blatnících vypadají kola příšerně utopená, opticky tak na 13 palců. A celkově to kaďákovi nesluší, vypadá spíš jak bílá dodávka obalená nádorama. Motor 140 kW je sice na běžné ježdění dostatečný, ale pokud si to říká sportline, tak by měli pár kW přihodit. Za tyhle prachy spíš to Sorento.

Odpovědět  |   | 
František Lehr  |  04. 06. 2018 14:14

Tak tohle se škodovce moc nepovedlo. Připlácet za "sportovní SUV" které vlastně vůbec sportovním SUV není? Nezdá se Vám tato edice "sportline" naprosto zbytečným krokem ze strany Škodovky? Mě teda ano!

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Hyundai i10 1.0i D-CVVT: Kde jiní pomalu končí, on stále zůstává

Hyundai i10 1.0i

Ve vodách městských aut začíná být poněkud mrtvo. Trh skomírá, ceny stoupají a někteří výrobci si myslí, že to zachrání s ještě draží elektrifikací. Přesto existují automobilky, které věří minivozům v jejich původní podobě a Hyundai i10 je jedním z nich.

dnes | Miro Mihálik
Minitest Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet Hybrid: Když to prostě všechno šlape

Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet Hybrid

Suzuki Vitara už koupíte pouze s mild-hybridním ústrojím pod kapotou. Může to jeho charakteru uškodit?

8.  4.  2020 | Vladimír Kadera | 17 příspěvků
TEST RAM 1500 Longhorn 5.7 V8 HEMI: Hustý pracant i Rolls-Royce zároveň

RAM 1500 Longhorn HEMI

Americká auta jsou na českých silnicích stále docela úkazem. Jasným králem mezi nimi je RAM 1500, který jsme vyzkoušeli v kovbojské výbavě Longhorn a s pořádným motorem V8 pod kapotou!

5.  4.  2020 | Vladimír Kadera | 88 příspěvků

Nejčtenější články

Na severu Čech leží obrovské pohřebiště vozů Tatra. Pár z nich je možné zachránit

Na severu Čech leží obrovské pohřebiště voz…

Podobných míst byste našli spousty. Zrovna tady však odpočívá a záchranu (bez)nadějně očekává především hromada starých tatrovek.

26.  3.  2020 | | 31 N/A
Tragická nehoda, nebo vražda? Otec Škody Octavia zemřel za podivných okolností

Tragická nehoda, nebo vražda? Otec Škody Oc…

Škoda si v rámci 125letého výročí připomíná klíčové osobnosti vzniku automobilky. V případě Ludvíka Kalmy však nelze kromě vyzdvižení jeho důležité role opomenout i jeho tragický odchod.

18.  3.  2020 | | 43 N/A
Prohlédněte si ty nejlepší registrační značky na přání. Najdete mezi nimi tu svou?

Prohlédněte si ty nejlepší registrační znač…

Registrační značky na přání jsou v České republice již velice rozšířené. Projděte si galerii těch nejlepších.

1.  4.  2020 | | 26 N/A
Nová Dacia Sandero bude stále levná. Ilustrace ale naznačují stylovější design

Nová Dacia Sandero bude stále levná. Ilustr…

Nové generace Dacie Sandero bychom se měli dočkat ještě letos a klasicky se tedy objevují neoficiální ilustrace, jak by mohl cenově dostupný hatchback vypadat.

26.  3.  2020 | | 13 N/A
Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie v Praze? Jedním z nich jezdí i Leoš Mareš!

Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie…

Sedm luxusních automobilů a řada luxusních hodinek jsou jenom špičkou ledovce.

21.  2.  2020 | | 14 N/A