TEST Škoda Kodiaq RS 2.0 TDI/176 kW: Dává smysl, jen trochu jiný

91 komentářů

oo
27. února • 22:25

Nadměrný výskyt jednoduchých jedinců, kteří mají v kapse 1,5mega a jdou si koupit auto ... z fleku, hlavně ne voe Škodu.

Despan
20. února • 19:31

Těžký SUV a dělat z toho RSo a ještě tomu narvat ropu a řvát do světa jaký to je sporťák bravo

Alda
19. února • 10:46

mě vždycky tak rozesměje to naftové RS :-D tvl škodovka no :-D

FireBirds
14. února • 22:56

Už jenom ten nafťák s označením rs mi nedává smysl Vám jo ? Hlavně je to těžké to musí být na "sporťáka" líné ne ?

Martin
15. února • 14:52

Ale označení RS je skutečně navíc.

Martin
15. února • 14:52

Jel jsem v tom, a řekl bych, že dynamika je konečně tak akorát, jak si to auto s touto váhou zaslouží. Základní kodiaq je neskutečně líný.

Martin
14. února • 10:17

Vždyť i RS má jeden výfuk falešný

Julo19
12. února • 19:20

Disproporcna odporná škatuľa a tie elektróny k tomu...hnus ako celok jak zvonka tak zvnútra

karel.
13. února • 23:20

Dál už nám svou starou nepopisuj, tohle stačí.

JirkaX
12. února • 22:07

Elektrony vidíš kde?

Marek71
13. února • 16:07

Předpokládám, že "elektrony" je vesnický výraz pro kola z lehkých slitin, lidově hliníková kola :-)

Driver
12. února • 15:32

Diskuse je obrázkem toho, že opět pomatenci s demecí mozkové kůry nepochopili cílovku. Volvo, X5, předražené, to jsou bláboly jak ze zvláštní školy :-)) Jediné, co stojí za zvážení, je Tiguan XL R-line Highline BiTDI. Jinou konkurenci Kodiaq RS BiTDI nemá. Kdo si myslí, že ano, neví o čem mluví. Tohle je hodně velká paráda. Né že by to bylo něco extra, sám bych to nekoupil, nejezdím v SUV 20let, ale předtím jsem měl Range tak vím. Ale jednoduše takový optimální mix nenabízí NIKDO. Tiguan má mnohem lepší světlomety, ale Kodiaq je má energeticky úspornější. Ukažte mi levnější SUV s 500nM 240koňmi s 0-100 za 7 sec ať se zasměju. Dneska je problém reálně něco nestranně hodnotit. Všichni mají plnou hubu keců, ale technice nerozumí. Otázka, kdo jiný má v nabídce ještě vodní intercooler? ;-) Variabilní převod řízení? ;-) Mám pokračovat? Za ty peníze, co to umí, je to spíš fajn auto. Předražený je třeba Kashqai, který nemá ani topení pro cestující vzadu. Nepíšu ventilaci, ale topení dole. Zdar!

Alda
13. února • 22:16

Souhlas. V CR a SR je to uz takovy narodni sport hazet hovna na Skodovku zatimco na zapad od nasich hranic ji hodnoti tak jak si zaslouzi: ve sve tride dela nejprostornejsi auta ,(zejmena kufr), cenove pod VW pricemz motory, prevodovky a podvozky jsou totozne. Totozna je tak i kvalita, akorat trochu u Skody pokulhava kvalita vyplne dveri, mene mekcenych plastu apod, ale zas to neni tak propastny rozdil jak Renault vs Dacie. Skoda je tak celkem povedene auto a slinty ceskych a slovenskych onanistu, co nekde berou almuznu a realne nemaji ani na Fabii, a pritom se tu ohaneji MB, BMW a Volvem, na tom nic nezmeni. Prodejni uspechy Skody v CR i v zahranici hovori jasne!

JirkaX
12. února • 16:26

Tak s těmito názory tady nezapadneš.

Michal
12. února • 17:26

Páč je tu hodně antiškodováků.Sám mám Ors3 tsi a ty zápory toho auta sám znám ale když si to kupuješ tak s tím počítáš.

JirkaX
12. února • 18:24

Spíše bych to nazval tlupou jednodušších jedinců podporovaných redakcí, kteří se sem chodí vyřádit. To už nejsou jenom antiškodováci.

Michal
12. února • 15:49

Je tu dost pisálků co píše lepší,levnější konkurence ale nikdy napíšou která to je.Stejně to platí u Kokodáka Rs i Octavie Rs.Oba modely jsou rodinný vozy žádný sport a proto se tak dobře prodávají.

Fri
12. února • 15:25

To auto má smysl ve dvou případech.
1. Jsem zaměstnanec, už jsem se vypracoval, mám vysoky budget na auto, ale firemní politika říká že to musí být škoda. Tak prodte vezmu to nejdražší co je. (Z toho samého důvodu vznikl i Arteon, přece si musím hlidat sociální status a passatem už jezdí kdejaký obchoďák..)
2. Mám dost peněz ale před sousedy na vsi si musím hrát na chudáka co jezdí škodovkou...

Josef
12. února • 17:46

Ještě doplním Fri třetí případ:3. Jsem "Škodovák" a chci utratit své peníze jen za Škodu a protože mám hodně peněz, tak je utratím za to nejdražší, co mi může moje milovaná Škoda nabídnout....

Stan
12. února • 14:44

Velké SUV se silným motorem a slušnou výbavou za víc než je zdrávo peněz. Nic víc, nic míň.

Benny
12. února • 14:18

Tak dost dělá ta základní cena přez mega no. Navíc je to těžký auto a RS motor prostě s naftou mě osobně nesedí přece jen benzín by byl živější a tak si RS představuju...

12. února • 14:36

Přesně tak. Nafta a RS nejde v žádném směru dohromady. Z toho auta udělá jen podřadný smradlavý traktor.
Je to stejné jako do motorové pily narvat naftový motor.

TOM
12. února • 13:20

Pokud chce někdo opravdu SUV se sportovním zážitkem, tak za tyhle peníze je Stelvio s 280k benzínem, vzhledově a hlavně jízdně je to fakt jiná káva. ;-)

Vuřtohryz
12. února • 10:44

Ikonická modla redaktůrka, který se specializuje na články o škůdkách a jejich glorifikaci. Bravo!

Alien84
12. února • 10:23

Opravdu jste dali hodnocení 9/10? To nemyslíte vážně? Ta cena je dost přepálená na smradlavou naftu, nemyslíte? Já bych to teda nechtěl ani za polovinu cenu. Dle mého koupě tohoto auta smysl nedává, nebo si někdo myslí opak?

Radim Kraus
13. února • 11:48

Upřímně už se tady tomu nedivím. Cenovku dost přepískli. Já bych to nechtěl ani za polovinu ceny. Tento Kodiaq je ukázkový příklad toho, že RS je jen nálepka. Pod pojmem sportovní výkon si představuji opravdu něco úplně jiného!

Vlk z Vlkohradu
12. února • 11:52

Hmm, za poloviční cenu by se o tom už možná dalo přemýšlet... :-)

dzero pero
12. února • 12:02

Ja bych o tom uvazoval pouze, kdyby to rozdavali zdarma. :-D

12. února • 14:18

Ani zadarmo! Protože je to naprosto podřadná škodovka, směšná to automobilka, kterou neznají ani ve Spojených státech...

Zelí
12. února • 14:37

Co to jsou spojené státy...:-D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
12. února • 19:42

Pro neználka. USA = Spojené státy americké. ;-)

Vlk z Vlkohradu
12. února • 12:16

To bych si možná vzal i dva :-D

Klon
12. února • 11:14

Nikdo ti tu smradlavou naftu nenutí. Na rozdíl od konkurence, která často u velkých SUV nenabízí nic jiného než smradlavou naftu (viz třeba Sorento) Kodiaq nabízí 1.5 a 2.0 TSI.

Kaj
12. února • 11:01

Neremcat a kupovat! Sup, sup...

Petr
12. února • 10:17

RS by to chtělo s 200kw benzínem, pak je použitelný - v dnešní době nabízet jen naftu je zvláštní...

Maxi
12. února • 11:06

S benzínem by si takovou stodolu prakticky nikdo nekoupil, protože sporťák z velkého SUV ještě nikdo nikdy neudělal. S nejsilnější dvoulitrovou naftou to půjde jak housky na krámě. To auto má jedinou vadu, nemuseli tam lepit znáčky RS a nechat to jako Sportline s dalším motorem, ale to je jenom maličkost.

Peter
12. února • 9:58

Medzi nami za 1,5 mil.korun kupiš aj ked nie tak nadupane ale určite kajšie autá a k tomu premiu ako Mercedes,BMW,Volvo atd.Ten Kodiaq je neskutočne hranata škareda krabica.Všeobecne je Škodovka neskutočne predraženááááááááá.

HJK
16. února • 18:04

Je to tak. Je to jedno z nejošklivějších aut vůbec. Třeba zadní dveře vypadají jako když je někdo prokopl nebo vzal basebalovou holí. K tomu hnusně malá a nepasující koncová světla, prostě hnus...

Petr
12. února • 10:17

kvalita materiálu u mercedesu je desna superb po 4 letech vypada lepe nez glc po roce...

Martin
7. dubna • 7:19

Reakce na -Petr 12.2.2019- jste si asi cvrkl do kalhot že 😀😀😀

Vlk z Vlkohradu
12. února • 9:39

Osobně mi vůz s označením RS a s dieselovým motorem pod kapotou smysl nedává, ale viditelně jsme každý jiný.

Asdfghjkl
12. února • 9:59

to neni prvni RS TDI co skoda udelala, holt obcas je to asi chytne a na neco to musi nalepit.

Vlk z Vlkohradu
12. února • 11:51

Vím, u první generace Fabie RS jsem si ťukal na čelo úplně stejně.

Aladin
12. února • 12:25

S tímhle motorem jezdím v Passatu a musím říci, že je opravdu dobrý. Díky dvojitému přeplňování je uživatelsky příjemný a v S režimu se i hezky vytáčí. Ale nehodí se do města. V nízkých otáčkách má dost jadrnou zvukovou kulisu.

...
12. února • 9:51

Naprosto souhlasím a přidávám SUV označení RS absolutně nedává smysl (hmotnost, těžiště atd.)

ortodoxní škodovkář
12. února • 9:13

:-)):-)):-)):-)):-))

noclaf
12. února • 8:54

Holy f**k...1.4mega.Za necely mega jde mit napr. zanovni (20-40kkm) V90 s luxusni vybavou a zarukou minimalne na rok. Ja vim, neni to novy auto, ale stejne...to fakt nekdo tu skodovku miluje tak moc, ze vysazi na drevo (na lizacku) takovej balik za tuctovy auto? :-O

Zelí
12. února • 14:36

Nebudeme si nic nalhávat, ale ta tvoje v90 je taky jenom tuctové auto. Není na něm nic až tak výjimečného.

Asdfghjkl
12. února • 9:50

za 1,5 mice je k mani nova XC90 D5, tedy aspon to stalo na uctence u kamosa, co to minuly rok kupoval. Deluxe vybavu nema, ale absolutne nic mu neschazi. A je to nestastne auto, ten 2litr je proste moc malo na takovyho macka 2,2tuny ( samozrejme majitel nebude rikat ze koupil spatne pote co vyhodil 1,5 mičudy ale tak to proste je). Krs ma skoro o 400 kilo mene.

Petr
12. února • 14:11

Ano, verim ti. Asi jako tomu, ze dnes je nedele. Za 1,5mega je to holatkonbez motoru, ktere si Kodiaq namaze na chleba v jakekoliv situaci.

Zoom
12. února • 16:34

XC 90 D5 Inscription
235k (trochu jsem se motoru bal, ale zati pocitove lepsi nez predchozi D5 v xc60... mozna to dela prevodovka)
Skladovka model 2019 1,45mil
Zatim cca 6000km 8,5l/100km

Kamaraduv Kodiaq sportline si nss rozhodne nedava. Ani interierem ani jizdou

mijunior
12. února • 9:12

Jasně firma místo pořízení flotily aut na jednom mistě bude obrážet barazy aby jí složila s olítaných V90. B-]

noclaf
12. února • 14:23

Tvl zase flotilovy auto je oktavka v dvoulitru, ne kadaq v RS. 1.5m budget (ok pred slevou) zase jen tak nejakej obchodak mit nebude. Chapu ze se prodava takovej ten stred oktavek a superbu. Ale tohle uz je taky jiny kafe.

Zombot
12. února • 9:34

Přesně tak. Pokud jsem korporátní zaměstnanec s finančním limitem 1.5 milionu na služební auto a moje firma bere Škodovky, tak není co řešit a klidně beru tenhle předražený crossover. A protože většina nových aut v ČR jde do firem a spousta firem u nás má jako standard právě Škodovku, tak tenhle model bude pro souseda z Boleslavi celkem zaručeně úspěch. Stačí se podívat kolik u nás jezdí firemních Octavií RS - za srovnatelné peníze je na trhu řada lepších aut, ale firemní zákazníci to zkrátka neřeší a berou to nejlepší, co si můžou v rámci svého firemního standardu dovolit.

...
12. února • 9:53

Osobně si myslím, že Octavia RS nemá reálnou konkurenci za stejné peníze. Kdybych chtěl Octavii, šel bych do RS.

HJK
16. února • 17:43

Už jen tím, že je to jenom škodovka, tak má konkurenci úplně ve všem. Značka Škoda je mezi uznávanými a hodnotnými značkami absolutně bezvýznamná, stejně jako Dacia, Seat, nebo Lada. Je to prostě malá a doslova podřadná značka.Jinak třeba na takový Fastback N Performance se ORS absolutně nechytá. A to nejen proto, že Fastback N je výkonově o level výš, ale proto, že Hyundai je hodnotná značka (šestá TOP automobilová značka světa:https://www.interbrand.com/best-brands/best-global-b... ... https://www.interbrand.com/best-brands/best-global-b... ...

Vašek
12. února • 9:50

Dobře napsané. Tady se čast ona diskuzích řeší jak je možné, že se prodává to a to a že něco se neprodává. Jenže je potřeba si uvědomit, že 3/4 prodejů jsou firmy a tam platí často pro nás nepochopitelná pravidla (preference znčky, slevy...). Je pravda, že v těch firemních prodejích jsou předpokládám zahrnuti i "soukromníci", kde už firemní pravidla neplatí.

dzero pero
12. února • 11:12

Nepochopitelna pravidla jsou v mem videni sveta nesmysly.To, ze firmy porizuji nesmyslne draha auta (a je zhola jedno proc), jeste nezaklada zadny duvod, abych se choval stejne. A to, i kdybych byl firma. Pokud firmy porizuji cokoliv predrazeneho, videl bych za tim spise korupci, nez cokoliv jineho.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Cílek
12. února • 11:24

Blbost, firmy určitě nekupují Kodiaqy za 1,5 mega, firmy mají u Škodoavky obrovské slevy a Kodiaqa RS koupí pod mega. A proti tomu mainstreamová konkurence nemá co nabídnout.

HJK
16. února • 17:14

A co je dle tebe škodovka? Jakákoliv škodovka je těžký mainstream, i tahle rádoby RS.

dzero pero
12. února • 12:07

Cena, za kterou kupuji firmy, lec pro 10 milionu obcanu neni vubec dosazitelna. :-D A proto si to RS maji obcane kupovat. :-D Tak nejak si to predstavujete?

Cílek
12. února • 12:18

Když pro občany není dosažitelná, tak si mohou kupovat třeba Dacie nebo jízdní kola, mě to plíce netrhá.

Ziky
12. února • 9:03

Kdo dá přednost škodovce, má IQ jak ovce.

LOL
12. února • 9:02

Ano, takoví pošuci existují.

...
12. února • 8:29

Před týdnem jsem dělal konfiguraci a dostal jsem se na 1.5 mega, a to jsem ještě šetřil. To si raději trošičku (pár set tisíc) připlatím a půjdu do X5.

...
20. srpna • 8:48

1,5 mega je v podstatě strop na který se lze dostat, mám objednanou konfiguraci za 1,4 a kromě panoramatické střechy a třetí řady sedaček je auto vybavené komplet. Takže píšeš nesmysly. Jdi si do X5 když si pár set tisíc připlatíš. Pár set tisíc bude tak cca 1 mio.

Toper
12. února • 17:59

Přesně takový příspěvěk zde vyprodukuje pouze takový člověk, kterého se jakékoliv auto za 1,5 mil vůbec netýká.

...
13. února • 6:52

3x ks (2.1 mega, 1.5 mega a 800 tis.) vše nové. Stačí ty troubo.

Bureš.
13. února • 7:21

Tady by měl každý povinně doložit technický průkaz auta, ve kterém je dotyčný zapsán jako majitel. Tahle informace by se stala součástí jeho popisu. Hned by se to tu vyčistilo od rádoby majitelů fungl nových prémiovek a od majitelů 80 kW sekaček. Taky by se zde najednou objevilo plno majitelů pouze jízdenek MHD :-D:-D:-D

dzero pero
13. února • 9:46

No, pokud myslite na jizdenku MHD se vydava technicky prukaz ... :-D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
JirkaX
14. února • 12:30

Někdy je lépe se zdržet komentáře, když to člověk nepochopí.

...
13. února • 8:35

Tak to mohu jen podepsat. Ono se to většinou snadno pozná i jen podle úrovně komunikačních schopností.

bzzz
12. února • 8:47

Pokud si z ruznych duvodu muzes dovolit auto za max 1.5 mega, pravdepodobne nepujdes do nove X5 - leda ze by ego...

Michal
12. února • 13:13

X5 začíná od 1,8mega plus 1mega výbavy prostě konkurent pro Kodiaq...😀

Nornik
12. února • 11:39

Asi tak ... 'premiovky' jsou za onu zakladni cenu vybaveny hur nez Skoda Rapid ... ale to vsichni ti bychari urcite vi :)

Alda
19. února • 10:48

omg na to si přisel kde prosimtě :D Rapid tvl taková jebka předražená :D

JirkaX
12. února • 12:41

Ale o tu výbavu vůbec nejde, jde o logo.

Bureš.
12. února • 19:37

Spíše jde o kompenzaci nějaké vady těla, většina ví které :-D:-D:-D

homer
12. února • 8:41

tak urcite se zakaznik premiovyho segmentu prehrabuje v konfiguratorech mainstremu a jezdi vlakem na dovolenou do Bulharska

stealth01
13. února • 9:15

Ja ano.

...
12. února • 9:29

Ty tvoje" prémiovky" jsou skutečnými prémiovkami až auta typu S-klasse, A8, BMW 7. Vše ostatní má značnou a úspěšnou konkurenci (Infinity, Lexus, Genesis, Acura, KIA Stinger, KIA 900 atd.) a za prémiovku se nedá považovat. Pokud to porovnáváš s tvým Favoritem, je prémiovkou vše.

Ziky
12. února • 14:54

Kecáš nesmysly. Genesis G90 je stejná nejvyšší prémie jako S-Classe.Mimochodem, KIA, stejně tak i škodovka žádnou prémii nedělá. Ani nemůžou, protože to nejsou prémiové značky.

...
12. února • 15:56

To jsi mě nepochopil (blbě jsem to napsal) - více výkladů textu. Já měl na mysli, že MB E, BMW 5, Audi A6 a nižší třídy těchto značek prostě nejsou prémiovky. Na Genesis 90 jsem zapomněl, ale ty se mýlíš u Kia 900, které je vlastně takovou S-klasse. Prostě a jednoduše, prémiovost nejvyšších tříd BMW, MB a Audi už zdaleka není co bývala.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
stealth01
13. února • 9:17

Nedávno jsem jezdil v nové M5. Jako nepřipadalo mi to mainstreamově.

...
13. února • 9:49

Asi se shodneme, že M5 je extrém. Tak to zkus v BMW 520d v základu. :-D

Ziky
12. února • 21:17

Genesis G90 překonává Kiu 900 úplně ve všem:https://translate.google.cz/translate... Jen na okraj... KIA zdaleka nedosahuje kvalit Genesisu, nemůže to být superprémie jako Genesis, už jen z principu hierarchie vlastníka (Hyundai).

...
12. února • 22:05

Někde jsem četl, že Genesis G90 je luxusnější, pohodlnější než MB S klasse. Byly to reference od člověka, který má zkušenosti jako majitel obou aut.

JirkaX
12. února • 15:29

Jaká je definice premiové značky?

...
12. února • 9:24

Hele vošouste, utři si nudli a jdi zasírat někam jinam.

Joe Doe
12. února • 8:10

"Dává smysl, jen trochu jiný"Nedobre se na to divas, Veverko...

stealth01
13. února • 9:15

Proč necituješ nějakého japonského myslitele, když ti věci z Evropy “nevoní”. Používat Cimrmana (Blanik apod) téměř v každém komentáři mi už přijde přehnané. Když už píšeš, tak japonsky. Určitě tam mají své Cimrmany, kteří jsou desítky let technologicky před námi. ;-)

Doporučujeme

Články odjinud