TEST Škoda Kodiaq RS 2.0 TDI/176 kW: Dává smysl, jen trochu jiný

Joe Doe  |  12. 02. 2019 08:10

"Dává smysl, jen trochu jiný"Nedobre se na to divas, Veverko...

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  13. 02. 2019 09:15

Proč necituješ nějakého japonského myslitele, když ti věci z Evropy “nevoní”. Používat Cimrmana (Blanik apod) téměř v každém komentáři mi už přijde přehnané. Když už píšeš, tak japonsky. Určitě tam mají své Cimrmany, kteří jsou desítky let technologicky před námi.

Odpovědět  |   | 
...  |  12. 02. 2019 08:29

Před týdnem jsem dělal konfiguraci a dostal jsem se na 1.5 mega, a to jsem ještě šetřil. To si raději trošičku (pár set tisíc) připlatím a půjdu do X5.

Odpovědět  |   | 
homer  |  12. 02. 2019 08:41

tak urcite se zakaznik premiovyho segmentu prehrabuje v konfiguratorech mainstremu a jezdi vlakem na dovolenou do Bulharska

Odpovědět  |   | 
...  |  12. 02. 2019 09:24

Hele vošouste, utři si nudli a jdi zasírat někam jinam.

Odpovědět  |   | 
...  |  12. 02. 2019 09:29

Ty tvoje" prémiovky" jsou skutečnými prémiovkami až auta typu S-klasse, A8, BMW 7. Vše ostatní má značnou a úspěšnou konkurenci (Infinity, Lexus, Genesis, Acura, KIA Stinger, KIA 900 atd.) a za prémiovku se nedá považovat. Pokud to porovnáváš s tvým Favoritem, je prémiovkou vše.

Odpovědět  |   | 
Ziky  |  12. 02. 2019 14:54

Kecáš nesmysly. Genesis G90 je stejná nejvyšší prémie jako S-Classe.

Mimochodem, KIA, stejně tak i škodovka žádnou prémii nedělá. Ani nemůžou, protože to nejsou prémiové značky.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  12. 02. 2019 15:29

Jaká je definice premiové značky?

Odpovědět  |   | 
...  |  12. 02. 2019 15:56

To jsi mě nepochopil (blbě jsem to napsal) - více výkladů textu. Já měl na mysli, že MB E, BMW 5, Audi A6 a nižší třídy těchto značek prostě nejsou prémiovky. Na Genesis 90 jsem zapomněl, ale ty se mýlíš u Kia 900, které je vlastně takovou S-klasse. Prostě a jednoduše, prémiovost nejvyšších tříd BMW, MB a Audi už zdaleka není co bývala.

Odpovědět  |   | 
Ziky  |  12. 02. 2019 21:17

Genesis G90 překonává Kiu 900 úplně ve všem:https://translate.google.cz/translate... Jen na okraj... KIA zdaleka nedosahuje kvalit Genesisu, nemůže to být superprémie jako Genesis, už jen z principu hierarchie vlastníka (Hyundai).

Odpovědět  |   | 
...  |  12. 02. 2019 22:05

Někde jsem četl, že Genesis G90 je luxusnější, pohodlnější než MB S klasse. Byly to reference od člověka, který má zkušenosti jako majitel obou aut.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  13. 02. 2019 09:17

Nedávno jsem jezdil v nové M5. Jako nepřipadalo mi to mainstreamově.

Odpovědět  |   | 
...  |  13. 02. 2019 09:49

Asi se shodneme, že M5 je extrém. Tak to zkus v BMW 520d v základu.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  13. 02. 2019 09:15

Ja ano.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  12. 02. 2019 08:47

Pokud si z ruznych duvodu muzes dovolit auto za max 1.5 mega, pravdepodobne nepujdes do nove X5 - leda ze by ego...

Odpovědět  |   | 
Nornik  |  12. 02. 2019 11:39

Asi tak ... 'premiovky' jsou za onu zakladni cenu vybaveny hur nez Skoda Rapid ... ale to vsichni ti bychari urcite vi :)

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  12. 02. 2019 12:41

Ale o tu výbavu vůbec nejde, jde o logo.

Odpovědět  |   | 
Bureš.  |  12. 02. 2019 19:37

Spíše jde o kompenzaci nějaké vady těla, většina ví které

Odpovědět  |   | 
Alda  |  19. 02. 2019 10:48

omg na to si přisel kde prosimtě :D Rapid tvl taková jebka předražená :D

Odpovědět  |   | 
Michal  |  12. 02. 2019 13:13

X5 začíná od 1,8mega plus 1mega výbavy prostě konkurent pro Kodiaq...😀

Odpovědět  |   | 
Toper  |  12. 02. 2019 17:59

Přesně takový příspěvěk zde vyprodukuje pouze takový člověk, kterého se jakékoliv auto za 1,5 mil vůbec netýká.

Odpovědět  |   | 
...  |  13. 02. 2019 06:52

3x ks (2.1 mega, 1.5 mega a 800 tis.) vše nové. Stačí ty troubo.

Odpovědět  |   | 
Bureš.  |  13. 02. 2019 07:21

Tady by měl každý povinně doložit technický průkaz auta, ve kterém je dotyčný zapsán jako majitel. Tahle informace by se stala součástí jeho popisu. Hned by se to tu vyčistilo od rádoby majitelů fungl nových prémiovek a od majitelů 80 kW sekaček. Taky by se zde najednou objevilo plno majitelů pouze jízdenek MHD

Odpovědět  |   | 
...  |  13. 02. 2019 08:35

Tak to mohu jen podepsat. Ono se to většinou snadno pozná i jen podle úrovně komunikačních schopností.

Odpovědět  |   | 
dzero pero  |  13. 02. 2019 09:46

No, pokud myslite na jizdenku MHD se vydava technicky prukaz ...

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  14. 02. 2019 12:30

Někdy je lépe se zdržet komentáře, když to člověk nepochopí.

Odpovědět  |   | 
...  |  20. 08. 2019 08:48

1,5 mega je v podstatě strop na který se lze dostat, mám objednanou konfiguraci za 1,4 a kromě panoramatické střechy a třetí řady sedaček je auto vybavené komplet. Takže píšeš nesmysly. Jdi si do X5 když si pár set tisíc připlatíš. Pár set tisíc bude tak cca 1 mio.

Odpovědět  |   | 
noclaf  |  12. 02. 2019 08:54

Holy f**k...1.4mega.Za necely mega jde mit napr. zanovni (20-40kkm) V90 s luxusni vybavou a zarukou minimalne na rok. Ja vim, neni to novy auto, ale stejne...to fakt nekdo tu skodovku miluje tak moc, ze vysazi na drevo (na lizacku) takovej balik za tuctovy auto?

Odpovědět  |   | 
LOL  |  12. 02. 2019 09:02

Ano, takoví pošuci existují.

Odpovědět  |   | 
Ziky  |  12. 02. 2019 09:03

Kdo dá přednost škodovce, má IQ jak ovce.

Odpovědět  |   | 
mijunior  |  12. 02. 2019 09:12

Jasně firma místo pořízení flotily aut na jednom mistě bude obrážet barazy aby jí složila s olítaných V90.

Odpovědět  |   | 
Zombot  |  12. 02. 2019 09:34

Přesně tak. Pokud jsem korporátní zaměstnanec s finančním limitem 1.5 milionu na služební auto a moje firma bere Škodovky, tak není co řešit a klidně beru tenhle předražený crossover. A protože většina nových aut v ČR jde do firem a spousta firem u nás má jako standard právě Škodovku, tak tenhle model bude pro souseda z Boleslavi celkem zaručeně úspěch. Stačí se podívat kolik u nás jezdí firemních Octavií RS - za srovnatelné peníze je na trhu řada lepších aut, ale firemní zákazníci to zkrátka neřeší a berou to nejlepší, co si můžou v rámci svého firemního standardu dovolit.

Odpovědět  |   | 
Vašek  |  12. 02. 2019 09:50

Dobře napsané. Tady se čast ona diskuzích řeší jak je možné, že se prodává to a to a že něco se neprodává. Jenže je potřeba si uvědomit, že 3/4 prodejů jsou firmy a tam platí často pro nás nepochopitelná pravidla (preference znčky, slevy...). Je pravda, že v těch firemních prodejích jsou předpokládám zahrnuti i "soukromníci", kde už firemní pravidla neplatí.

Odpovědět  |   | 
dzero pero  |  12. 02. 2019 11:12

Nepochopitelna pravidla jsou v mem videni sveta nesmysly.To, ze firmy porizuji nesmyslne draha auta (a je zhola jedno proc), jeste nezaklada zadny duvod, abych se choval stejne. A to, i kdybych byl firma. Pokud firmy porizuji cokoliv predrazeneho, videl bych za tim spise korupci, nez cokoliv jineho.

Odpovědět  |   | 
Cílek  |  12. 02. 2019 11:24

Blbost, firmy určitě nekupují Kodiaqy za 1,5 mega, firmy mají u Škodoavky obrovské slevy a Kodiaqa RS koupí pod mega. A proti tomu mainstreamová konkurence nemá co nabídnout.

Odpovědět  |   | 
dzero pero  |  12. 02. 2019 12:07

Cena, za kterou kupuji firmy, lec pro 10 milionu obcanu neni vubec dosazitelna. A proto si to RS maji obcane kupovat. Tak nejak si to predstavujete?

Odpovědět  |   | 
Cílek  |  12. 02. 2019 12:18

Když pro občany není dosažitelná, tak si mohou kupovat třeba Dacie nebo jízdní kola, mě to plíce netrhá.

Odpovědět  |   | 
HJK  |  16. 02. 2019 17:14

A co je dle tebe škodovka? Jakákoliv škodovka je těžký mainstream, i tahle rádoby RS.

Odpovědět  |   | 
...  |  12. 02. 2019 09:53

Osobně si myslím, že Octavia RS nemá reálnou konkurenci za stejné peníze. Kdybych chtěl Octavii, šel bych do RS.

Odpovědět  |   | 
HJK  |  16. 02. 2019 17:43

Už jen tím, že je to jenom škodovka, tak má konkurenci úplně ve všem. Značka Škoda je mezi uznávanými a hodnotnými značkami absolutně bezvýznamná, stejně jako Dacia, Seat, nebo Lada. Je to prostě malá a doslova podřadná značka.Jinak třeba na takový Fastback N Performance se ORS absolutně nechytá. A to nejen proto, že Fastback N je výkonově o level výš, ale proto, že Hyundai je hodnotná značka (šestá TOP automobilová značka světa:https://www.interbrand.com/best-brands/best-global-b... ... https://www.interbrand.com/best-brands/best-global-b... ...

Odpovědět  |   | 
noclaf  |  12. 02. 2019 14:23

Tvl zase flotilovy auto je oktavka v dvoulitru, ne kadaq v RS. 1.5m budget (ok pred slevou) zase jen tak nejakej obchodak mit nebude. Chapu ze se prodava takovej ten stred oktavek a superbu. Ale tohle uz je taky jiny kafe.

Odpovědět  |   | 
Asdfghjkl  |  12. 02. 2019 09:50

za 1,5 mice je k mani nova XC90 D5, tedy aspon to stalo na uctence u kamosa, co to minuly rok kupoval. Deluxe vybavu nema, ale absolutne nic mu neschazi. A je to nestastne auto, ten 2litr je proste moc malo na takovyho macka 2,2tuny ( samozrejme majitel nebude rikat ze koupil spatne pote co vyhodil 1,5 mičudy ale tak to proste je). Krs ma skoro o 400 kilo mene.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  12. 02. 2019 14:11

Ano, verim ti. Asi jako tomu, ze dnes je nedele. Za 1,5mega je to holatkonbez motoru, ktere si Kodiaq namaze na chleba v jakekoliv situaci.

Odpovědět  |   | 
Zoom  |  12. 02. 2019 16:34

XC 90 D5 Inscription
235k (trochu jsem se motoru bal, ale zati pocitove lepsi nez predchozi D5 v xc60... mozna to dela prevodovka)
Skladovka model 2019 1,45mil
Zatim cca 6000km 8,5l/100km

Kamaraduv Kodiaq sportline si nss rozhodne nedava. Ani interierem ani jizdou

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  12. 02. 2019 14:36

Nebudeme si nic nalhávat, ale ta tvoje v90 je taky jenom tuctové auto. Není na něm nic až tak výjimečného.

Odpovědět  |   | 
ortodoxní škodovkář  |  12. 02. 2019 09:13

Odpovědět  |   | 
Vlk z Vlkohradu  |  12. 02. 2019 09:39

Osobně mi vůz s označením RS a s dieselovým motorem pod kapotou smysl nedává, ale viditelně jsme každý jiný.

Odpovědět  |   | 
...  |  12. 02. 2019 09:51

Naprosto souhlasím a přidávám SUV označení RS absolutně nedává smysl (hmotnost, těžiště atd.)

Odpovědět  |   | 
Asdfghjkl  |  12. 02. 2019 09:59

to neni prvni RS TDI co skoda udelala, holt obcas je to asi chytne a na neco to musi nalepit.

Odpovědět  |   | 
Vlk z Vlkohradu  |  12. 02. 2019 11:51

Vím, u první generace Fabie RS jsem si ťukal na čelo úplně stejně.

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  12. 02. 2019 12:25

S tímhle motorem jezdím v Passatu a musím říci, že je opravdu dobrý. Díky dvojitému přeplňování je uživatelsky příjemný a v S režimu se i hezky vytáčí. Ale nehodí se do města. V nízkých otáčkách má dost jadrnou zvukovou kulisu.

Odpovědět  |   | 
Peter  |  12. 02. 2019 09:58

Medzi nami za 1,5 mil.korun kupiš aj ked nie tak nadupane ale určite kajšie autá a k tomu premiu ako Mercedes,BMW,Volvo atd.Ten Kodiaq je neskutočne hranata škareda krabica.Všeobecne je Škodovka neskutočne predraženááááááááá.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  12. 02. 2019 10:17

kvalita materiálu u mercedesu je desna superb po 4 letech vypada lepe nez glc po roce...

Odpovědět  |   | 
Martin  |  07. 04. 2019 07:19

Reakce na -Petr 12.2.2019- jste si asi cvrkl do kalhot že 😀😀😀

Odpovědět  |   | 
HJK  |  16. 02. 2019 18:04

Je to tak. Je to jedno z nejošklivějších aut vůbec. Třeba zadní dveře vypadají jako když je někdo prokopl nebo vzal basebalovou holí. K tomu hnusně malá a nepasující koncová světla, prostě hnus...

Odpovědět  |   | 
Petr  |  12. 02. 2019 10:17

RS by to chtělo s 200kw benzínem, pak je použitelný - v dnešní době nabízet jen naftu je zvláštní...

Odpovědět  |   | 
Maxi  |  12. 02. 2019 11:06

S benzínem by si takovou stodolu prakticky nikdo nekoupil, protože sporťák z velkého SUV ještě nikdo nikdy neudělal. S nejsilnější dvoulitrovou naftou to půjde jak housky na krámě. To auto má jedinou vadu, nemuseli tam lepit znáčky RS a nechat to jako Sportline s dalším motorem, ale to je jenom maličkost.

Odpovědět  |   | 
Alien84  |  12. 02. 2019 10:23

Opravdu jste dali hodnocení 9/10? To nemyslíte vážně? Ta cena je dost přepálená na smradlavou naftu, nemyslíte? Já bych to teda nechtěl ani za polovinu cenu. Dle mého koupě tohoto auta smysl nedává, nebo si někdo myslí opak?

Odpovědět  |   | 
Kaj  |  12. 02. 2019 11:01

Neremcat a kupovat! Sup, sup...

Odpovědět  |   | 
Klon  |  12. 02. 2019 11:14

Nikdo ti tu smradlavou naftu nenutí. Na rozdíl od konkurence, která často u velkých SUV nenabízí nic jiného než smradlavou naftu (viz třeba Sorento) Kodiaq nabízí 1.5 a 2.0 TSI.

Odpovědět  |   | 
Vlk z Vlkohradu  |  12. 02. 2019 11:52

Hmm, za poloviční cenu by se o tom už možná dalo přemýšlet...

Odpovědět  |   | 
dzero pero  |  12. 02. 2019 12:02

Ja bych o tom uvazoval pouze, kdyby to rozdavali zdarma.

Odpovědět  |   | 
Vlk z Vlkohradu  |  12. 02. 2019 12:16

To bych si možná vzal i dva

Odpovědět  |   | 
 |  12. 02. 2019 14:18

Ani zadarmo! Protože je to naprosto podřadná škodovka, směšná to automobilka, kterou neznají ani ve Spojených státech...

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  12. 02. 2019 14:37

Co to jsou spojené státy...

Odpovědět  |   | 
 |  12. 02. 2019 19:42

Pro neználka. USA = Spojené státy americké.

Odpovědět  |   | 
Radim Kraus  |  13. 02. 2019 11:48

Upřímně už se tady tomu nedivím. Cenovku dost přepískli. Já bych to nechtěl ani za polovinu ceny. Tento Kodiaq je ukázkový příklad toho, že RS je jen nálepka. Pod pojmem sportovní výkon si představuji opravdu něco úplně jiného!

Odpovědět  |   | 
Vuřtohryz  |  12. 02. 2019 10:44

Ikonická modla redaktůrka, který se specializuje na články o škůdkách a jejich glorifikaci. Bravo!

Odpovědět  |   | 
TOM  |  12. 02. 2019 13:20

Pokud chce někdo opravdu SUV se sportovním zážitkem, tak za tyhle peníze je Stelvio s 280k benzínem, vzhledově a hlavně jízdně je to fakt jiná káva.

Odpovědět  |   | 
Benny  |  12. 02. 2019 14:18

Tak dost dělá ta základní cena přez mega no. Navíc je to těžký auto a RS motor prostě s naftou mě osobně nesedí přece jen benzín by byl živější a tak si RS představuju...

Odpovědět  |   | 
 |  12. 02. 2019 14:36

Přesně tak. Nafta a RS nejde v žádném směru dohromady. Z toho auta udělá jen podřadný smradlavý traktor.
Je to stejné jako do motorové pily narvat naftový motor.

Odpovědět  |   | 
Stan  |  12. 02. 2019 14:44

Velké SUV se silným motorem a slušnou výbavou za víc než je zdrávo peněz. Nic víc, nic míň.

Odpovědět  |   | 
Fri  |  12. 02. 2019 15:25

To auto má smysl ve dvou případech.
1. Jsem zaměstnanec, už jsem se vypracoval, mám vysoky budget na auto, ale firemní politika říká že to musí být škoda. Tak prodte vezmu to nejdražší co je. (Z toho samého důvodu vznikl i Arteon, přece si musím hlidat sociální status a passatem už jezdí kdejaký obchoďák..)
2. Mám dost peněz ale před sousedy na vsi si musím hrát na chudáka co jezdí škodovkou...

Odpovědět  |   | 
Josef  |  12. 02. 2019 17:46

Ještě doplním Fri třetí případ:3. Jsem "Škodovák" a chci utratit své peníze jen za Škodu a protože mám hodně peněz, tak je utratím za to nejdražší, co mi může moje milovaná Škoda nabídnout....

Odpovědět  |   | 
Driver  |  12. 02. 2019 15:32

Diskuse je obrázkem toho, že opět pomatenci s demecí mozkové kůry nepochopili cílovku. Volvo, X5, předražené, to jsou bláboly jak ze zvláštní školy Jediné, co stojí za zvážení, je Tiguan XL R-line Highline BiTDI. Jinou konkurenci Kodiaq RS BiTDI nemá. Kdo si myslí, že ano, neví o čem mluví. Tohle je hodně velká paráda. Né že by to bylo něco extra, sám bych to nekoupil, nejezdím v SUV 20let, ale předtím jsem měl Range tak vím. Ale jednoduše takový optimální mix nenabízí NIKDO. Tiguan má mnohem lepší světlomety, ale Kodiaq je má energeticky úspornější. Ukažte mi levnější SUV s 500nM 240koňmi s 0-100 za 7 sec ať se zasměju. Dneska je problém reálně něco nestranně hodnotit. Všichni mají plnou hubu keců, ale technice nerozumí. Otázka, kdo jiný má v nabídce ještě vodní intercooler? Variabilní převod řízení? Mám pokračovat? Za ty peníze, co to umí, je to spíš fajn auto. Předražený je třeba Kashqai, který nemá ani topení pro cestující vzadu. Nepíšu ventilaci, ale topení dole. Zdar!

Odpovědět  |   | 
Michal  |  12. 02. 2019 15:49

Je tu dost pisálků co píše lepší,levnější konkurence ale nikdy napíšou která to je.Stejně to platí u Kokodáka Rs i Octavie Rs.Oba modely jsou rodinný vozy žádný sport a proto se tak dobře prodávají.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  12. 02. 2019 16:26

Tak s těmito názory tady nezapadneš.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  12. 02. 2019 17:26

Páč je tu hodně antiškodováků.Sám mám Ors3 tsi a ty zápory toho auta sám znám ale když si to kupuješ tak s tím počítáš.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  12. 02. 2019 18:24

Spíše bych to nazval tlupou jednodušších jedinců podporovaných redakcí, kteří se sem chodí vyřádit. To už nejsou jenom antiškodováci.

Odpovědět  |   | 
Alda  |  13. 02. 2019 22:16

Souhlas. V CR a SR je to uz takovy narodni sport hazet hovna na Skodovku zatimco na zapad od nasich hranic ji hodnoti tak jak si zaslouzi: ve sve tride dela nejprostornejsi auta ,(zejmena kufr), cenove pod VW pricemz motory, prevodovky a podvozky jsou totozne. Totozna je tak i kvalita, akorat trochu u Skody pokulhava kvalita vyplne dveri, mene mekcenych plastu apod, ale zas to neni tak propastny rozdil jak Renault vs Dacie. Skoda je tak celkem povedene auto a slinty ceskych a slovenskych onanistu, co nekde berou almuznu a realne nemaji ani na Fabii, a pritom se tu ohaneji MB, BMW a Volvem, na tom nic nezmeni. Prodejni uspechy Skody v CR i v zahranici hovori jasne!

Odpovědět  |   | 
Julo19  |  12. 02. 2019 19:20

Disproporcna odporná škatuľa a tie elektróny k tomu...hnus ako celok jak zvonka tak zvnútra

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  12. 02. 2019 22:07

Elektrony vidíš kde?

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  13. 02. 2019 16:07

Předpokládám, že "elektrony" je vesnický výraz pro kola z lehkých slitin, lidově hliníková kola

Odpovědět  |   | 
karel.  |  13. 02. 2019 23:20

Dál už nám svou starou nepopisuj, tohle stačí.

Odpovědět  |   | 
Martin  |  14. 02. 2019 10:17

Vždyť i RS má jeden výfuk falešný

Odpovědět  |   | 
FireBirds  |  14. 02. 2019 22:56

Už jenom ten nafťák s označením rs mi nedává smysl Vám jo ? Hlavně je to těžké to musí být na "sporťáka" líné ne ?

Odpovědět  |   | 
Martin  |  15. 02. 2019 14:52

Jel jsem v tom, a řekl bych, že dynamika je konečně tak akorát, jak si to auto s touto váhou zaslouží. Základní kodiaq je neskutečně líný.

Odpovědět  |   | 
Martin  |  15. 02. 2019 14:52

Ale označení RS je skutečně navíc.

Odpovědět  |   | 
Alda  |  19. 02. 2019 10:46

mě vždycky tak rozesměje to naftové RS tvl škodovka no

Odpovědět  |   | 
Despan  |  20. 02. 2019 19:31

Těžký SUV a dělat z toho RSo a ještě tomu narvat ropu a řvát do světa jaký to je sporťák bravo

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Opel Astra 1.4 Turbo CVT: Tříválec + CVT = Drahá poukázka na průšvih?

Opel Astra 1.4 Turbo CVT

Kompaktní Opel se při aktuálním faceliftu velmi výrazně změnil, jakkoli to tak na první pohled nevypadá. Všechny motory jsou nyní výhradně tříválcové a ten nejsilnější se pojí s převodovkou CVT. Zní to vám to jako zaručený recept na mizérii na kolech?

22.  10.  2019 | Petr Schnagl | 37 příspěvků
Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik | 1 příspěvek

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A
Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu v podstatě nemá konkurenci

Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu …

Tesla Model 3 by měla k prvním českým zákazníkům dorazit na začátku příštího roku. Elektromobil s obdobnými parametry za tyto peníze tu zatím nemáme.

3.  10.  2019 | | 147 N/A
Do Česka zamířil ruský off-road, který nic nezastaví. Sherp ovšem nevyjde lacino

Do Česka zamířil ruský off-road, který nic …

K mání je univerzální verze Sherp Pro i Sherp pick-up s otevřenou ložnou plochou. Vozidla mohou pomáhat třeba při vyprošťování nebo sloužit jen tak pro zábavu.

16.  10.  2019 | | 28 N/A