TEST Škoda Karoq 1.5 TSI ACT: Nač tolik povyku?

61 komentářů

J.Konar
4. března • 18:31

Jezisi zas Yeti, hnusnejsi auto nevyrobili snad nikde a ti co nemaji na karoq ho budou pranyrovat do skonani zeme....nic noveho :D Ja se svym 2tdi karoqem sem nad miru spokojen, cest svetu

Vladis
2. února • 12:58

Pozeral som už niekolko testov a dost sa rozchadzaju nazory na tu 1.5. Na youtube som nasiel niekolko testerov, kde ju chvalia a uvadzaju ze kazdy spozna rozdiel oproti 1.4 (pravda vzdy to bolo s DSG7, čo nemyslim že robí nejaky velky rozdiel) No a niektorí, ako napr tu, opat ze je bez "energie" Tak som zvedavý, pretože som si tu 1.5 objednal pred dvoma mesiacmi. Bral by som skor 2.0 Diesel ale ten je este stale len vo verzii 4x4 a stoji o skoro 100. tis korun viac.
A k tomu Yetimu. Rozumiem preco skoda uviedla Karoq ako nastupcu Yetiho, ale absolutne tomu nechapem, Uplne nove auto ktore so svojim "predchodcom" nema nic spolocne.
(Testoval som Atecu, Quashkai,Sportage a Karoq, ktorý som si nakoniec vybral. Tucson nie pretoze s Hyundaiom uz nechcem mat nikdy nic spolocne !)
No a tu spomínaný Duster... No comment...

Vlasta123
18. prosince • 16:53

Všechny automobilky jsou drasticky tlačeny do snižování emisí a bůhví čeho ještě a pozor bude ještě hůře. Musíme být přece nějak donuceni, abychom přešli na elektroprovoz. Začíná to snižováním objemu motorů, počtu válců, pevné filtry částic a různou další elektronikou ovlivňující proces spalování, množství spalin a tedy i akceleraci ... Proto porovnávat 1.4 a 1.5 Tsi nemá smysl. Při plynulé jízdě se možná rozdíl projeví nižší spotřebou u 1.5 protože 2 válce budou odpočívat. Spíš se zamysleme nad tím, že ta výroba aut a především boleslavská škodovka a její místní dodavatelé tady v Česku živí pořádný díl národa. Nechci polemizovat, jaký podíl zisku tady zůstane či se reinvestuje, ale bez škodovky by nám bylo všem mnohem hůře. Začátkem roku 2019 například Zetor propouští polovinu zaměstnanců. A ještě jedna připomínka k designu auta. Ta auta se nám doma nemusí ve všem líbit, ale ona musí zaujmout zákazníky v neevropských zemích, tam dnes jde hlavní odbyt

Hogofogo
5. dubna • 14:22

Aj ja čakám na 1.5

Tonda
15. dubna • 14:54

Kupoval už někdo z vás střešní box na to?

Tomáš
17. dubna • 19:17

Já jsem na to koupil střesšní box Neumann Orca

Todna
22. dubna • 18:40

Kde jste ho koupil? nebo kde se na něho mohu podívat?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Tomáš
23. dubna • 17:34

Koupil jsem ho na eshopu neumax.cz/stresni-boxy/, podívejte se mají nejlepší ceny

Petr
1. února • 10:33

Boze, to auto je tak neuveritelne odporne. Snad jeste vic, nez uz tak odporny Kokodak.

Hogofogo
5. dubna • 14:21

To je len závisť poriadne to predýchať

Tom
1. února • 7:42

Wow ta cena je hodne sebevedoma. Ja dal za Freemonta s 208kW sestivalcem v plne vybave o 48 tis mene. Ano byla to predvadecka najeto necele 2tis. kilometru, ale je to o kus vetsi auto s pohodlnejsim podvozkem, pod kapotou to ma motor, zadnou imitaci, operaky sedadel mam na urovni ramen a vubec sedadla jsou velkorysa a uvezu 7 lidi. Tohle je kocarek s nouzovym sezenim skoro bez motoru a s malym kufrem. Rodinne auto bych to rozhodne nenazyval.

Hogofogo
5. dubna • 14:20

Fiat nikdy

Ota
1. února • 15:29

koukam, ze si koupil uz z poslednich zbytku .. ani ho Fiat nema v nabidce

mikes
1. února • 9:39

Tak ne každý potřebuje vozit palety nebo 7 lidi, normálnímu člověku ten kufr staci, nehlede na to ze je stejny jako u Karoqu :-). Dynamiku má ten tvůj zázrak stejnou jako ten "moturek" ale ten aspoň nejezdí v průměru za 12...

Daniel
1. února • 7:37

Předražená krabice od bot a motórek na sťerače pod kapotou.

Zemanko
31. ledna • 18:06

prostorní interier?? ledaže tak s výskou do 170 cm...vzadu malo mista aj pomerne uzke auto..:-/

ententýn
31. ledna • 9:34

jooo v dnesni dobe 8 jadrovych CPU s hromadou RAM, ktere dovedou hybat se vsim plynule at v mobilu, tabletu nebo tv vyrobci pouzivaj podradny HW nebo tezce neodladeny SW v tom jejich entrtejmentu... ostuda u spousty automobilek.

mpolan
1. února • 9:56

To CPU v mobilu nemusí vydržet tolik, co v autě... to by tě asi nenapadlo, co? Mobil nemusí snášet mrazy, vedra, změny teplot, vibrace a rázy... Elektronika v autě není hračka pro děti.

Ota
1. února • 15:21

na druhou stranu by ni nebranilo vyrobit takovy infopanel, ktery by se dal lehce a lacine vymenit .. beztak je to standardni dotykac se standardnim HW, kteryho je vsude tuny - pouze je napasovany do presneho krytu

mpolan
1. února • 18:12

Děláš si srandu, že jo? Ty asi vůbec netušíš, co všechno je dnes na ten systém napojené. To neuděláš jedním kabelem, jak si tady naivně děti myslí. Dnešní infosystémy ovládají od rádia po nastavení motoru a podvozku, to fakt není hračka, která je na rok nebo dva, jako mobilní telefon. Tam je spolehlivost prvořadá a nějaký výkon... to je pro děti.

Toper
1. února • 18:32

Až zase tak složité to není.
U infotainmentu jde pouze o obrazový vůstup a dejme tomu rozhraní UI. Ale určitě infotainment neovládá motor ani podvozek.
Nicméně to, že to musí pracovat v naprosto odlišných provozních podmínkách, spolehlivě, že je vše několikrát jištěné, to je fakt.
Nahrazení infotainmentu tabletem zajisté jde, ale trvanlivost tohoto řešní je omezena na velice krátkou dobu, ani uživatelský zážitek není tak dobrý.

ASS
31. ledna • 1:30

Cena vozu. Jen bych upravil cenu tohoto konkrétního vozu. Dle Škoda Auto je 844 600Kč. Teď bylo prodáváno v rámci služeb ojetých vozů v Škoda Auto.

JohnST
30. ledna • 22:26

Tak za prve. jazdit s tym autom za 7L/100km je utrpenie. Za druhe nalozene auto uz ma problem zrychlovat, predbiehat. A spotreba rastie az 10L/100kmB-]

mikes
31. ledna • 21:34

Muzes se trochu rozepsat jakym zrychlenim disponuje nalozeny Karoq, ze v tom mas tak jasno, ze bude mit problem zrychlovat?
Cim jezdis ty?

verny
31. ledna • 14:47

Včera jsem s ním absolovoval zkušební jízdu asi 30 min, město a příměsto. Auto bylo úplně studené a spotřeba na konci 8,2. Ale to jsem to spíš šolíchal. Automat totiž na razantnější jízdu opravdu není.

Joe Doe
30. ledna • 20:24

A ja marne na autorevue hladam clanok o tom, ze Volkswagenom otriasa dalsi skandal - dieselove plyny testovali na opiciach.Na ilustraciu - zvierata boli 4 hodiny uzavrete vo vzduchotesnych schrankach do ktorych prudili vyfukove plyny z VW Beetle. VW najskor popieral, ze o tom vedel, potom priznal, ze o tom vedel vopred...https://www.theguardian.com/business/2018/jan/30/vw-s... ...

Milhaus
30. ledna • 19:13

Dobrej šrot

Antiautomat
30. ledna • 18:48

Mne sa nepozdava ta zadna cast, no a hlavne to, ze tou ako je dobrym zvykom v koncerne, treba nechat prve dva roky tzv.beta-testerom. Kym sa odstrania za ich peniaze vsetky nalezitosti v serii.
Ale auto ako celok, s jemne fuknutym jedenapollitrom, sa mi pozdava. Pozriem na to o par rokov, kym to Ahmed otestuje. Potom by to mohol byt zaujimavy kup, prakticke auto.

Laco
30. ledna • 16:12

To auto je vo svojej kategorii tak škarede a genderovo nevyvažene, že nema súpera. Necharizmatické auto a aj Duster je ďaleko pred tymto krakenom, pardón Karokom.

R
30. ledna • 16:20

No raději bourat v Karoqu než Dusteru....ale jinak nic proti Dacia, value for money vyborna. A ta 1,5 tsi mi zvukove připomíná vysavač 😀

mpolan
30. ledna • 17:54

Proč raději? Tak velký rozdíl mezi nimi není. A třeba ochranu dětí, co do nárazu, má Duster dokonce lepší, než Škvaroq.

Siber
30. ledna • 18:21

Yeti stál v základu 1,2 TSI ( čtyřválec) cca 385 tisíc. Nyní nástupce Karoq s litrovým tříhrnkem 530 tisíc. Nějak nevidím těch 145 tisíc rozdílu.
Navíc Yeti byl originální svým designem - tohle je všechno na jedno brdo - Karoq- Ateca- Tiguan

Ota
3. července • 7:56

no, zaklad Yetiho po faceliftu stal 330 tacu .. to ze pak tu samou vybavu a motorizaci dozdrazovali az to, na konci zivotnosti, prelezlo 400 tacu je jina vec ..

mpolan
30. ledna • 22:30

Škvaroq je o 20 cm delší, než Yeti. Nástupcem Yetiho bude menší auto na bázi Seatu Arona.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Mirek
31. ledna • 16:12

Tak jako tomu výše, je to nástupce Yetiho. Takže ani sami škodováci dle tebe neví, co to je, když na jednáních ve Škodě sami škodováci hovořili o Karoqu jako o nástupci Yetiho.
Pro tvou představu si porovnej, jak rostou mezigeneračně rozměry aut.Délka Octavia I 4507 mm, Octavia II 4569 mm, Octavia III 4659 mmAby to více vyniklo, tak délka VW Golf I 3705 mm, Golf VII 4351mmDle tvé logoky to nemohou být nástupci. Yeti byl dost specifické auto a to se již opakovat nebude.

mpolan
31. ledna • 17:15

Aha, takže malé SUV, které by mělo nahradit Fabii kombi bude co? Když bude rozměrově nejbližší Yetimu? Asi zase nějaký unikát, že?

Mirek
31. ledna • 22:17

A vůbec, tady ti to všechno píšou. Ještě můžeš napsat, že tihle novinaři jsou také hlupáci a nic neví. Vlastně tak můžeš označit i škodováky, kteří nám tyhle informace poskytli dříve, než se to vůbec novinaři dozvěděli.
https://auto.idnes.cz/skoda-fabia-combi-kombi-0... ...

Toper
1. února • 13:21

Karoq opravdu nástupcem Yetiho není. Nebo není jeho přímým nástupcem. Proto Škoda nezvolila jméno Yeti, ale vymyslla nové, aby návaznost nebyla zřejmá.Je to SUV, ale je o dost větší, než byl Yeti.
Yeti byl takový hybrid. Podvozek i platformu měl z Octavie 2 (multilink ve všech verzích), nebyl ovšem tak dlouhý. Byl to veskrze dosti svébytný model, který cenově začínal pod 400 tis. Kč a do půl milionu šel sehnat i se čtyřkolkou.Nový Karoq přináší novou platformu, je větší, v některých verzích má jen vlečku, dost se tady ukazuje ona modularita a šetření. Na trh má přijít dvojče Seatu Arona, tedy co do velikosti spíše nástupce Yetiho, nicméně tohle auto nedostane ani 4x4 ani multilink. Opět to bude koncernová odvozenina, ale prostorově bude odpovídat Yetimu.

Mirek
1. února • 20:31

Když přešli na jiná jména, vše s Q, tak jistě nemohli použít název Yeti. O změně názvu vím již hodně dlouho, to si cvrdlikali i vrabci na střeše. Ostatně dle tebe se nový crossover bude jmenovat jak? Že by tvá teorie padla?Jestli máš oči, tak každou novou generaci škodovek se docela výrazně zvedá cena. Takže další teorie v hajz..?Nový Karoq nepřináší novou platformu, on musí využívat nové platformy, které stanovuje pro výrobu VW, dnes si již nemůžou vymyslet "vlastní" platformu. A pokud se díváš a četš pořádně, tak i Octavia nemá jako standart, od této generace, multilink. A pokud se jedná o 4x4, tak to by, dle tebe, měl být nástupce Kodiaq, když to musí odpovídat. Na jednu stranu chcete stejné rozměry, ale nevadí vám technika z Fabie.
Co je divného na tom, že Karoq dostává horší techniku a vyšší cenu, když u ostatních aut ze Škody to nevadí, že stoupají na ceně a dostávají horší techniku. Je docela nezapomenutelné, jak byla obhajována ztráta multilinku u Octavie III, že to není poznat. A také si pamatuji, jak Škoda uvedla, že ceny budou stoupat, neboť to nejsou "levná" auta.
Pokud bych měl vybrat svébytný model, tak to bude nejspíš Roomster.

Ota
1. února • 15:13

pod 400? vzdyt se po faceliftu (2013) prodaval za 339 tacu ...

Toper
1. února • 17:13

Ano, v holobytu Active.
Na ocelových kolech, bez ochranných lišt na dveřích, bez loketní opěrky, jen základní věci atd.

Mirek
31. ledna • 22:13

S ukončením výroby Yetiho se začal vyrábět Karoq, který sami škodováci označili za nástupce Yetiho, čemu na tom nerozumíš? Jestli nevěříš, zeptej se ve Škodě a.s. Chceš snad říci, že při přípravě výroby nám škodovaci lhali?
Protože je poptávka po malých SUV a Fabia kombi se pere velikosti s Rapidem, tak bude kombi nahrazeno malým SUV, spíše crossoverem, nebude mít vlastnosti Yetiho, hlavně na podvozku to poznáš. Základ Yetiho je Octavia II a to, co nahradí Fabii kombi nebude mít vzadu multilink. Konkurent pro Yetiho v koncernu VW je Tiguan a to je trochu jinde, než nástupce malého SUV na bázi Fabie bez multilinku vzadu a jen s předním náhonem.
.
A co ten Golf, 60cm není žádný rozdíl, to přece nemůže již být, dle tebe, Golf. Rozměry nic neřeší, ale technický základ ano. Máš v tom binec a hodně divnou logiku. Dnešní Polo je větší než dřívější Golfy, proč tady "nebiješ na poplach"? Zřejmě jezdíš do Škody ty a já ne.

mpolan
1. února • 9:54

Karoq je dočasný zástupce a tak to i Škoda uvedla. Do doby, než přijde platforma pro malé SUV. Teď tu je, jezdí na ní Arona a stejný základ bude mít i Škoda. Ostatně, článek o tom máš dnes na hlavní stránce. Je sice hezké, že umíš i najít, na jaké platformě stál Yeti, ale je ti to k ničemu, když už si neumíš přečíst, že byla dost upravená...
A argumentovat rozdílem velikostí při čtyřicetileté historii vývoje modelu, to dovede jen... absolutní blb. Nechceš být, doufám, absolutní blb, že ne?

Mirek
1. února • 20:48

Evidentně neumíš číst, když napíšu, že to je uděláno schválně, aby to zvětšování bylo zvýrazněno. Mezigeneračně jsem tam dal Octavii.
To by museli Karoq koncepčně pojat stejně jako Yetiho, aby rozměry zůstaly, ale to již žádné další SUV takto pojaté nebude.
Blby si nechej pro sebe, státní příživníku, když nechceš slušně diskutovat. Ten článek jsem tady dal kvůli tobě, já to hledat nepotřebuji, já mám informace přimo osobně ve zdroji, ale nečekej, že tady budu cokoliv zveřejňovat, pokud to nejprve neudělá Škoda. A tu úpravu podvozku jsi chtěl popsat i s barvou, nebo sis to dokázal konečně i přečíst? To jako musím vše popisovat? Je snad informace, že základ je z Octavie II nepravdivá informace?
Už vidím tu odpověď, že se chvástám a sám čekám, kde si to nejprve přečtu, abych potom rozdával rozumy. Nevíš co dělám a nebudu to tady ani psát, ale klidně si to o mě myslí, když ti to udělá radost.

Antiautomat
30. ledna • 18:51

Mozno problem je ten, ze karokve povazujeme za nastupcu yetiho. Podla mna to nie je tak, hoci o cenach sa samozrejme nema vyznam bavit, kym nepride vybeh vyroby.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
jajo
30. ledna • 19:49

pomer cena/vykon je velmi slusny.Pokial clovek nahodi nejaku normalnu vybavu -vyhrievane sedacky, LED svetla, normalny motor a slusne radio - potom cena je jemne pod cenou Atecy, Sportage alebo Tusconu.
Teda, aj ked sa zda byt drahe - v porovnani skonkurenciou to nie je zle.Co samozrejme neznamena, ze je to lacne auto.PS: dojem z kvality je IMHO v pripade Sportage alebo Tucsonu o kus lepsi, zaroven realna kvalita je tiez u korejcov vyssia -vratane zaruky.
Ale zase mrkvovnik je lacnejsi :)

Jirka
30. ledna • 21:57

Normalni Motor zacina o sahen tri Litry. Par tri litru uz Doma bylo. Skoda ho nema

Vlasta123
18. prosince • 18:24

To se Jirko pleteš. Normální motor u nového patrového autokaru značky Setra je přeplňovaný řadový šestiválec OM 471 Euro VI, poskytující z objemu 12,8 l výkon 375 kW (510 k) a točivý moment 2500 N.m při 1100 min-1.
Kam se na to hrabeš se svými 3 litry v papiňáku:-DB-]

Mirek
30. ledna • 19:28

Myslet si můžeš co chceš, ale Karoq je nástupcem Yetiho.

Bunka20
1. září • 10:39

Pred 2-ma roky jste resili Karoq je nastupce pro Yetti. Jakoby jste mysleli ze nůž je spatny protoze je nástupcem pazourku z kamene. // Opsidian je ostresi nez nůž // nůž je praktičtější nez pazourek // = 2021 se ukazalo, ze Yetti byl ostré auto na transport lidi a velkeho nakladu, a nový Karoq je praktická měká komfortní bačkora jen pro 2 lidi vpředu + s neergonimockýma vyboulenyma opěradlama vzadu a malo mistem na nohy kvuli svisle schrance ktera nuti posunout predni sedlo moc dozadu. = Takze priste nehodnotte budouci vozidla podle predpokladu kdo jim je predchudcem. Vyvoj je vzdy cesta zpet. Kazda nova vec je lowCost za vic penez. 2021 Karoq by se rozpadl kdyby byl pouzity jako Yetti, ani by Karoq nepobral tolik nakladu jako Yetti. A ani neodveze pohodlne 4 lidi jako to dokazal Yetti. Karoq je desigh lowcost.

Antiautomat
30. ledna • 20:35

Podla mna je to iny model.

Mirek
30. ledna • 21:02

Samozřejmě je to jiný model, technika poskočila, jsou nové modulární platformy a na těch se staví, ale je to nástupce Yetiho. Nebudu ti tadu vysvětlovat, jak jsem se také technicky podílel na přípravě výroby, a že jsem takto pracoval i na "dvojčeti" Atece.

Kaa
30. ledna • 17:52

Souhlasím, ale raději nebourat vůbec.

verny
30. ledna • 15:41

Ne že bych si to auto někdy koupil, ale když už tak by to byla právě tato verze - 1,5 TSi, manuál, předokolka. Minulý týden jsem zjistil, že tato kombinace končí ve výrobě v 46 týdnu a již se nikdy vyrábět nebude. Takže testík je taková labutí píseň.

Kaa
30. ledna • 14:29

Auto se sterilním gesignem a zcela bez emocí.

dpcstb
1. února • 2:02

masturbuj nad zenou. ta si to proti autu aj sama utrie

Kaa
30. ledna • 14:31

designem

FeAl
30. ledna • 15:21

....sterilizovaným....:-))

mpolan
30. ledna • 13:57

Takže to čtvrté místo, které loni obsadila Ateca, je vlastně tak reálně něco, na co to auto ve skutečnosti má. A zbytek je za znak na masce.

Josef
1. února • 18:56

Když jsem si přečetl tento "test", se kterým celkem souhlasím, napadlo mne připomenout vítězství Karoq a titul "AUTO ROKU" včetně ukázky bodových "výsledků":
Škoda Karoq 1141
BMW 5 1123
Opel Insignia 1078
Kia Stinger 982
Subaru Impreza 926
Více na: https://www.autorevue.cz/skoda-karoq-je-autem-roku... ... Karoq určitě není špatné audo, ale nevím, nevím, nějak "divně" to vypadá, když se obsah tohoto testu přenese na pohled na auta, která s Karoq "prohrála"... Že by byla tak špatná?
A potom v této souvislosti článek: "Škoda Karoq je zřejmě trhák. Čeká se na ni i jeden rok."
Více na: https://www.autorevue.cz/skoda-karoq-je-zrejme-trh... ...
Vypadá to, jako by se Češi zbláznili - nevidí, nemyslí, stačí jim jen nakukat, kdo je "nejlepší" a je to. (Vlastně stejně jako minulý týden s tím Zemanem...).
Jak to vypadá celosvětově, to si lze dohledat a kupodivu český "propadák" Honda Civic šlape na paty VW Golfu a Škoda Octavia je někde vzadu... A to, že Karoq ani neprošel do finále COTY, to je též všeobecně známé, i když se o tom jaksi nemluví a naopak se "zdůrazňuje" ohromný úspěch Karoq, jako by se jednalo o automobilový zázrak...Samozřejmě ale souhlasím, aby si každý koupil auto, které se mu líbí a které mu vyhovuje a ať si na toho Karoqa klidně každý čeká třeba i 5 let. Já ale vím, že je na trhu spoustu jiných zajímavých aut, které nejsou o nic méně kvalitní než ten Karoq. A nejsem zdaleka sám...

Doporučujeme

Články odjinud