TEST Škoda Karoq 1.5 TSI ACT: Nač tolik povyku?

mpolan  |  30. 01. 2018 13:57

Takže to čtvrté místo, které loni obsadila Ateca, je vlastně tak reálně něco, na co to auto ve skutečnosti má. A zbytek je za znak na masce.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  01. 02. 2018 18:56

Když jsem si přečetl tento "test", se kterým celkem souhlasím, napadlo mne připomenout vítězství Karoq a titul "AUTO ROKU" včetně ukázky bodových "výsledků":
Škoda Karoq 1141
BMW 5 1123
Opel Insignia 1078
Kia Stinger 982
Subaru Impreza 926
Více na: https://www.autorevue.cz/skoda-karoq-je-autem-roku... ...

Karoq určitě není špatné audo, ale nevím, nevím, nějak "divně" to vypadá, když se obsah tohoto testu přenese na pohled na auta, která s Karoq "prohrála"... Že by byla tak špatná?
A potom v této souvislosti článek: "Škoda Karoq je zřejmě trhák. Čeká se na ni i jeden rok."
Více na: https://www.autorevue.cz/skoda-karoq-je-zrejme-trh... ...
Vypadá to, jako by se Češi zbláznili - nevidí, nemyslí, stačí jim jen nakukat, kdo je "nejlepší" a je to. (Vlastně stejně jako minulý týden s tím Zemanem...).
Jak to vypadá celosvětově, to si lze dohledat a kupodivu český "propadák" Honda Civic šlape na paty VW Golfu a Škoda Octavia je někde vzadu... A to, že Karoq ani neprošel do finále COTY, to je též všeobecně známé, i když se o tom jaksi nemluví a naopak se "zdůrazňuje" ohromný úspěch Karoq, jako by se jednalo o automobilový zázrak...

Samozřejmě ale souhlasím, aby si každý koupil auto, které se mu líbí a které mu vyhovuje a ať si na toho Karoqa klidně každý čeká třeba i 5 let. Já ale vím, že je na trhu spoustu jiných zajímavých aut, které nejsou o nic méně kvalitní než ten Karoq. A nejsem zdaleka sám...

Odpovědět  |   | 
Kaa  |  30. 01. 2018 14:29

Auto se sterilním gesignem a zcela bez emocí.

Odpovědět  |   | 
Kaa  |  30. 01. 2018 14:31

designem

Odpovědět  |   | 
FeAl  |  30. 01. 2018 15:21

....sterilizovaným....

Odpovědět  |   | 
dpcstb  |  01. 02. 2018 02:02

masturbuj nad zenou. ta si to proti autu aj sama utrie

Odpovědět  |   | 
verny  |  30. 01. 2018 15:41

Ne že bych si to auto někdy koupil, ale když už tak by to byla právě tato verze - 1,5 TSi, manuál, předokolka. Minulý týden jsem zjistil, že tato kombinace končí ve výrobě v 46 týdnu a již se nikdy vyrábět nebude. Takže testík je taková labutí píseň.

Odpovědět  |   | 
Laco  |  30. 01. 2018 16:12

To auto je vo svojej kategorii tak škarede a genderovo nevyvažene, že nema súpera. Necharizmatické auto a aj Duster je ďaleko pred tymto krakenom, pardón Karokom.

Odpovědět  |   | 
R  |  30. 01. 2018 16:20

No raději bourat v Karoqu než Dusteru....ale jinak nic proti Dacia, value for money vyborna. A ta 1,5 tsi mi zvukove připomíná vysavač 😀

Odpovědět  |   | 
Kaa  |  30. 01. 2018 17:52

Souhlasím, ale raději nebourat vůbec.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  30. 01. 2018 17:54

Proč raději? Tak velký rozdíl mezi nimi není. A třeba ochranu dětí, co do nárazu, má Duster dokonce lepší, než Škvaroq.

Odpovědět  |   | 
Siber  |  30. 01. 2018 18:21

Yeti stál v základu 1,2 TSI ( čtyřválec) cca 385 tisíc. Nyní nástupce Karoq s litrovým tříhrnkem 530 tisíc. Nějak nevidím těch 145 tisíc rozdílu.
Navíc Yeti byl originální svým designem - tohle je všechno na jedno brdo - Karoq- Ateca- Tiguan

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  30. 01. 2018 18:51

Mozno problem je ten, ze karokve povazujeme za nastupcu yetiho. Podla mna to nie je tak, hoci o cenach sa samozrejme nema vyznam bavit, kym nepride vybeh vyroby.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  30. 01. 2018 19:28

Myslet si můžeš co chceš, ale Karoq je nástupcem Yetiho.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  30. 01. 2018 20:35

Podla mna je to iny model.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  30. 01. 2018 21:02

Samozřejmě je to jiný model, technika poskočila, jsou nové modulární platformy a na těch se staví, ale je to nástupce Yetiho. Nebudu ti tadu vysvětlovat, jak jsem se také technicky podílel na přípravě výroby, a že jsem takto pracoval i na "dvojčeti" Atece.

Odpovědět  |   | 
jajo  |  30. 01. 2018 19:49

pomer cena/vykon je velmi slusny.

Pokial clovek nahodi nejaku normalnu vybavu -vyhrievane sedacky, LED svetla, normalny motor a slusne radio - potom cena je jemne pod cenou Atecy, Sportage alebo Tusconu.
Teda, aj ked sa zda byt drahe - v porovnani skonkurenciou to nie je zle.

Co samozrejme neznamena, ze je to lacne auto.

PS: dojem z kvality je IMHO v pripade Sportage alebo Tucsonu o kus lepsi, zaroven realna kvalita je tiez u korejcov vyssia -vratane zaruky.
Ale zase mrkvovnik je lacnejsi :)

Odpovědět  |   | 
Jirka  |  30. 01. 2018 21:57

Normalni Motor zacina o sahen tri Litry. Par tri litru uz Doma bylo. Skoda ho nema

Odpovědět  |   | 
Vlasta123  |  18. 12. 2018 18:24

To se Jirko pleteš. Normální motor u nového patrového autokaru značky Setra je přeplňovaný řadový šestiválec OM 471 Euro VI, poskytující z objemu 12,8 l výkon 375 kW (510 k) a točivý moment 2500 N.m při 1100 min-1.
Kam se na to hrabeš se svými 3 litry v papiňáku

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  30. 01. 2018 22:30

Škvaroq je o 20 cm delší, než Yeti. Nástupcem Yetiho bude menší auto na bázi Seatu Arona.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  31. 01. 2018 16:12

Tak jako tomu výše, je to nástupce Yetiho. Takže ani sami škodováci dle tebe neví, co to je, když na jednáních ve Škodě sami škodováci hovořili o Karoqu jako o nástupci Yetiho.
Pro tvou představu si porovnej, jak rostou mezigeneračně rozměry aut.

Délka Octavia I 4507 mm, Octavia II 4569 mm, Octavia III 4659 mm

Aby to více vyniklo, tak délka VW Golf I 3705 mm, Golf VII 4351mm

Dle tvé logoky to nemohou být nástupci. Yeti byl dost specifické auto a to se již opakovat nebude.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  31. 01. 2018 17:15

Aha, takže malé SUV, které by mělo nahradit Fabii kombi bude co? Když bude rozměrově nejbližší Yetimu? Asi zase nějaký unikát, že?

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  31. 01. 2018 22:13

S ukončením výroby Yetiho se začal vyrábět Karoq, který sami škodováci označili za nástupce Yetiho, čemu na tom nerozumíš? Jestli nevěříš, zeptej se ve Škodě a.s. Chceš snad říci, že při přípravě výroby nám škodovaci lhali?
Protože je poptávka po malých SUV a Fabia kombi se pere velikosti s Rapidem, tak bude kombi nahrazeno malým SUV, spíše crossoverem, nebude mít vlastnosti Yetiho, hlavně na podvozku to poznáš. Základ Yetiho je Octavia II a to, co nahradí Fabii kombi nebude mít vzadu multilink. Konkurent pro Yetiho v koncernu VW je Tiguan a to je trochu jinde, než nástupce malého SUV na bázi Fabie bez multilinku vzadu a jen s předním náhonem.
.
A co ten Golf, 60cm není žádný rozdíl, to přece nemůže již být, dle tebe, Golf. Rozměry nic neřeší, ale technický základ ano. Máš v tom binec a hodně divnou logiku. Dnešní Polo je větší než dřívější Golfy, proč tady "nebiješ na poplach"? Zřejmě jezdíš do Škody ty a já ne.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  01. 02. 2018 09:54

Karoq je dočasný zástupce a tak to i Škoda uvedla. Do doby, než přijde platforma pro malé SUV. Teď tu je, jezdí na ní Arona a stejný základ bude mít i Škoda. Ostatně, článek o tom máš dnes na hlavní stránce. Je sice hezké, že umíš i najít, na jaké platformě stál Yeti, ale je ti to k ničemu, když už si neumíš přečíst, že byla dost upravená...
A argumentovat rozdílem velikostí při čtyřicetileté historii vývoje modelu, to dovede jen... absolutní blb. Nechceš být, doufám, absolutní blb, že ne?

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  01. 02. 2018 20:48

Evidentně neumíš číst, když napíšu, že to je uděláno schválně, aby to zvětšování bylo zvýrazněno. Mezigeneračně jsem tam dal Octavii.
To by museli Karoq koncepčně pojat stejně jako Yetiho, aby rozměry zůstaly, ale to již žádné další SUV takto pojaté nebude.
Blby si nechej pro sebe, státní příživníku, když nechceš slušně diskutovat. Ten článek jsem tady dal kvůli tobě, já to hledat nepotřebuji, já mám informace přimo osobně ve zdroji, ale nečekej, že tady budu cokoliv zveřejňovat, pokud to nejprve neudělá Škoda. A tu úpravu podvozku jsi chtěl popsat i s barvou, nebo sis to dokázal konečně i přečíst? To jako musím vše popisovat? Je snad informace, že základ je z Octavie II nepravdivá informace?
Už vidím tu odpověď, že se chvástám a sám čekám, kde si to nejprve přečtu, abych potom rozdával rozumy. Nevíš co dělám a nebudu to tady ani psát, ale klidně si to o mě myslí, když ti to udělá radost.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  31. 01. 2018 22:17

A vůbec, tady ti to všechno píšou. Ještě můžeš napsat, že tihle novinaři jsou také hlupáci a nic neví. Vlastně tak můžeš označit i škodováky, kteří nám tyhle informace poskytli dříve, než se to vůbec novinaři dozvěděli.
https://auto.idnes.cz/skoda-fabia-combi-kombi-0... ...

Odpovědět  |   | 
Toper  |  01. 02. 2018 13:21

Karoq opravdu nástupcem Yetiho není. Nebo není jeho přímým nástupcem. Proto Škoda nezvolila jméno Yeti, ale vymyslla nové, aby návaznost nebyla zřejmá.

Je to SUV, ale je o dost větší, než byl Yeti.
Yeti byl takový hybrid. Podvozek i platformu měl z Octavie 2 (multilink ve všech verzích), nebyl ovšem tak dlouhý. Byl to veskrze dosti svébytný model, který cenově začínal pod 400 tis. Kč a do půl milionu šel sehnat i se čtyřkolkou.

Nový Karoq přináší novou platformu, je větší, v některých verzích má jen vlečku, dost se tady ukazuje ona modularita a šetření. Na trh má přijít dvojče Seatu Arona, tedy co do velikosti spíše nástupce Yetiho, nicméně tohle auto nedostane ani 4x4 ani multilink. Opět to bude koncernová odvozenina, ale prostorově bude odpovídat Yetimu.

Odpovědět  |   | 
Ota  |  01. 02. 2018 15:13

pod 400? vzdyt se po faceliftu (2013) prodaval za 339 tacu ...

Odpovědět  |   | 
Toper  |  01. 02. 2018 17:13

Ano, v holobytu Active.
Na ocelových kolech, bez ochranných lišt na dveřích, bez loketní opěrky, jen základní věci atd.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  01. 02. 2018 20:31

Když přešli na jiná jména, vše s Q, tak jistě nemohli použít název Yeti. O změně názvu vím již hodně dlouho, to si cvrdlikali i vrabci na střeše. Ostatně dle tebe se nový crossover bude jmenovat jak? Že by tvá teorie padla?

Jestli máš oči, tak každou novou generaci škodovek se docela výrazně zvedá cena. Takže další teorie v hajz..?

Nový Karoq nepřináší novou platformu, on musí využívat nové platformy, které stanovuje pro výrobu VW, dnes si již nemůžou vymyslet "vlastní" platformu. A pokud se díváš a četš pořádně, tak i Octavia nemá jako standart, od této generace, multilink. A pokud se jedná o 4x4, tak to by, dle tebe, měl být nástupce Kodiaq, když to musí odpovídat. Na jednu stranu chcete stejné rozměry, ale nevadí vám technika z Fabie.
Co je divného na tom, že Karoq dostává horší techniku a vyšší cenu, když u ostatních aut ze Škody to nevadí, že stoupají na ceně a dostávají horší techniku. Je docela nezapomenutelné, jak byla obhajována ztráta multilinku u Octavie III, že to není poznat. A také si pamatuji, jak Škoda uvedla, že ceny budou stoupat, neboť to nejsou "levná" auta.
Pokud bych měl vybrat svébytný model, tak to bude nejspíš Roomster.

Odpovědět  |   | 
Ota  |  03. 07. 2018 07:56

no, zaklad Yetiho po faceliftu stal 330 tacu .. to ze pak tu samou vybavu a motorizaci dozdrazovali az to, na konci zivotnosti, prelezlo 400 tacu je jina vec ..

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  30. 01. 2018 18:48

Mne sa nepozdava ta zadna cast, no a hlavne to, ze tou ako je dobrym zvykom v koncerne, treba nechat prve dva roky tzv.beta-testerom. Kym sa odstrania za ich peniaze vsetky nalezitosti v serii. Ale auto ako celok, s jemne fuknutym jedenapollitrom, sa mi pozdava. Pozriem na to o par rokov, kym to Ahmed otestuje. Potom by to mohol byt zaujimavy kup, prakticke auto.

Odpovědět  |   | 
Milhaus  |  30. 01. 2018 19:13

Dobrej šrot

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  30. 01. 2018 20:24

A ja marne na autorevue hladam clanok o tom, ze Volkswagenom otriasa dalsi skandal - dieselove plyny testovali na opiciach.

Na ilustraciu - zvierata boli 4 hodiny uzavrete vo vzduchotesnych schrankach do ktorych prudili vyfukove plyny z VW Beetle. VW najskor popieral, ze o tom vedel, potom priznal, ze o tom vedel vopred...

https://www.theguardian.com/business/2018/jan/30/vw-s... ...

Odpovědět  |   | 
JohnST  |  30. 01. 2018 22:26

Tak za prve. jazdit s tym autom za 7L/100km je utrpenie. Za druhe nalozene auto uz ma problem zrychlovat, predbiehat. A spotreba rastie az 10L/100km

Odpovědět  |   | 
verny  |  31. 01. 2018 14:47

Včera jsem s ním absolovoval zkušební jízdu asi 30 min, město a příměsto. Auto bylo úplně studené a spotřeba na konci 8,2. Ale to jsem to spíš šolíchal. Automat totiž na razantnější jízdu opravdu není.

Odpovědět  |   | 
mikes  |  31. 01. 2018 21:34

Muzes se trochu rozepsat jakym zrychlenim disponuje nalozeny Karoq, ze v tom mas tak jasno, ze bude mit problem zrychlovat?
Cim jezdis ty?

Odpovědět  |   | 
ASS  |  31. 01. 2018 01:30

Cena vozu. Jen bych upravil cenu tohoto konkrétního vozu. Dle Škoda Auto je 844 600Kč. Teď bylo prodáváno v rámci služeb ojetých vozů v Škoda Auto.

Odpovědět  |   | 
ententýn  |  31. 01. 2018 09:34

jooo v dnesni dobe 8 jadrovych CPU s hromadou RAM, ktere dovedou hybat se vsim plynule at v mobilu, tabletu nebo tv vyrobci pouzivaj podradny HW nebo tezce neodladeny SW v tom jejich entrtejmentu... ostuda u spousty automobilek.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  01. 02. 2018 09:56

To CPU v mobilu nemusí vydržet tolik, co v autě... to by tě asi nenapadlo, co? Mobil nemusí snášet mrazy, vedra, změny teplot, vibrace a rázy... Elektronika v autě není hračka pro děti.

Odpovědět  |   | 
Ota  |  01. 02. 2018 15:21

na druhou stranu by ni nebranilo vyrobit takovy infopanel, ktery by se dal lehce a lacine vymenit .. beztak je to standardni dotykac se standardnim HW, kteryho je vsude tuny - pouze je napasovany do presneho krytu

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  01. 02. 2018 18:12

Děláš si srandu, že jo? Ty asi vůbec netušíš, co všechno je dnes na ten systém napojené. To neuděláš jedním kabelem, jak si tady naivně děti myslí. Dnešní infosystémy ovládají od rádia po nastavení motoru a podvozku, to fakt není hračka, která je na rok nebo dva, jako mobilní telefon. Tam je spolehlivost prvořadá a nějaký výkon... to je pro děti.

Odpovědět  |   | 
Toper  |  01. 02. 2018 18:32

Až zase tak složité to není.
U infotainmentu jde pouze o obrazový vůstup a dejme tomu rozhraní UI. Ale určitě infotainment neovládá motor ani podvozek.
Nicméně to, že to musí pracovat v naprosto odlišných provozních podmínkách, spolehlivě, že je vše několikrát jištěné, to je fakt.
Nahrazení infotainmentu tabletem zajisté jde, ale trvanlivost tohoto řešní je omezena na velice krátkou dobu, ani uživatelský zážitek není tak dobrý.

Odpovědět  |   | 
Zemanko  |  31. 01. 2018 18:06

prostorní interier?? ledaže tak s výskou do 170 cm...vzadu malo mista aj pomerne uzke auto..

Odpovědět  |   | 
Daniel  |  01. 02. 2018 07:37

Předražená krabice od bot a motórek na sťerače pod kapotou.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  01. 02. 2018 07:42

Wow ta cena je hodne sebevedoma. Ja dal za Freemonta s 208kW sestivalcem v plne vybave o 48 tis mene. Ano byla to predvadecka najeto necele 2tis. kilometru, ale je to o kus vetsi auto s pohodlnejsim podvozkem, pod kapotou to ma motor, zadnou imitaci, operaky sedadel mam na urovni ramen a vubec sedadla jsou velkorysa a uvezu 7 lidi. Tohle je kocarek s nouzovym sezenim skoro bez motoru a s malym kufrem. Rodinne auto bych to rozhodne nenazyval.

Odpovědět  |   | 
mikes  |  01. 02. 2018 09:39

Tak ne každý potřebuje vozit palety nebo 7 lidi, normálnímu člověku ten kufr staci, nehlede na to ze je stejny jako u Karoqu . Dynamiku má ten tvůj zázrak stejnou jako ten "moturek" ale ten aspoň nejezdí v průměru za 12...

Odpovědět  |   | 
Ota  |  01. 02. 2018 15:29

koukam, ze si koupil uz z poslednich zbytku .. ani ho Fiat nema v nabidce

Odpovědět  |   | 
Hogofogo  |  05. 04. 2018 14:20

Fiat nikdy

Odpovědět  |   | 
Petr  |  01. 02. 2018 10:33

Boze, to auto je tak neuveritelne odporne. Snad jeste vic, nez uz tak odporny Kokodak.

Odpovědět  |   | 
Hogofogo  |  05. 04. 2018 14:21

To je len závisť poriadne to predýchať

Odpovědět  |   | 
Vladis  |  02. 02. 2018 12:58

Pozeral som už niekolko testov a dost sa rozchadzaju nazory na tu 1.5. Na youtube som nasiel niekolko testerov, kde ju chvalia a uvadzaju ze kazdy spozna rozdiel oproti 1.4 (pravda vzdy to bolo s DSG7, čo nemyslim že robí nejaky velky rozdiel) No a niektorí, ako napr tu, opat ze je bez "energie" Tak som zvedavý, pretože som si tu 1.5 objednal pred dvoma mesiacmi. Bral by som skor 2.0 Diesel ale ten je este stale len vo verzii 4x4 a stoji o skoro 100. tis korun viac.
A k tomu Yetimu. Rozumiem preco skoda uviedla Karoq ako nastupcu Yetiho, ale absolutne tomu nechapem, Uplne nove auto ktore so svojim "predchodcom" nema nic spolocne.
(Testoval som Atecu, Quashkai,Sportage a Karoq, ktorý som si nakoniec vybral. Tucson nie pretoze s Hyundaiom uz nechcem mat nikdy nic spolocne !)
No a tu spomínaný Duster... No comment...

Odpovědět  |   | 
Hogofogo  |  05. 04. 2018 14:22

Aj ja čakám na 1.5

Odpovědět  |   | 
Tonda  |  15. 04. 2018 14:54

Kupoval už někdo z vás střešní box na to?

Odpovědět  |   | 
Tomáš  |  17. 04. 2018 19:17

Já jsem na to koupil střesšní box Neumann Orca

Odpovědět  |   | 
Todna  |  22. 04. 2018 18:40

Kde jste ho koupil? nebo kde se na něho mohu podívat?

Odpovědět  |   | 
Tomáš  |  23. 04. 2018 17:34

Koupil jsem ho na eshopu neumax.cz/stresni-boxy/, podívejte se mají nejlepší ceny

Odpovědět  |   | 
Vlasta123  |  18. 12. 2018 16:53

Všechny automobilky jsou drasticky tlačeny do snižování emisí a bůhví čeho ještě a pozor bude ještě hůře. Musíme být přece nějak donuceni, abychom přešli na elektroprovoz. Začíná to snižováním objemu motorů, počtu válců, pevné filtry částic a různou další elektronikou ovlivňující proces spalování, množství spalin a tedy i akceleraci ... Proto porovnávat 1.4 a 1.5 Tsi nemá smysl. Při plynulé jízdě se možná rozdíl projeví nižší spotřebou u 1.5 protože 2 válce budou odpočívat. Spíš se zamysleme nad tím, že ta výroba aut a především boleslavská škodovka a její místní dodavatelé tady v Česku živí pořádný díl národa. Nechci polemizovat, jaký podíl zisku tady zůstane či se reinvestuje, ale bez škodovky by nám bylo všem mnohem hůře. Začátkem roku 2019 například Zetor propouští polovinu zaměstnanců. A ještě jedna připomínka k designu auta. Ta auta se nám doma nemusí ve všem líbit, ale ona musí zaujmout zákazníky v neevropských zemích, tam dnes jde hlavní odbyt


Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Opel Astra 1.4 Turbo CVT: Tříválec + CVT = Drahá poukázka na průšvih?

Opel Astra 1.4 Turbo CVT

Kompaktní Opel se při aktuálním faceliftu velmi výrazně změnil, jakkoli to tak na první pohled nevypadá. Všechny motory jsou nyní výhradně tříválcové a ten nejsilnější se pojí s převodovkou CVT. Zní to vám to jako zaručený recept na mizérii na kolech?

včera | Petr Schnagl | 22 příspěvků
Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik | 1 příspěvek

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A
Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu v podstatě nemá konkurenci

Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu …

Tesla Model 3 by měla k prvním českým zákazníkům dorazit na začátku příštího roku. Elektromobil s obdobnými parametry za tyto peníze tu zatím nemáme.

3.  10.  2019 | | 147 N/A
Do Česka zamířil ruský off-road, který nic nezastaví. Sherp ovšem nevyjde lacino

Do Česka zamířil ruský off-road, který nic …

K mání je univerzální verze Sherp Pro i Sherp pick-up s otevřenou ložnou plochou. Vozidla mohou pomáhat třeba při vyprošťování nebo sloužit jen tak pro zábavu.

16.  10.  2019 | | 28 N/A