Hehe tak s touhle mrškou já už asi půl roku jezdím a furt nechápu proč to šéf koupil prostor je dobrej,ale na ten objem co vozím by mi stačil i sedan a když už toho vezu víc tak by stačil klasickej kombík . Oproti běžnýmu kombíku to víc lítá když je to skoro prázdný (jel sem s tim 1.9SDI 200km/h z kopce na D1).
Akorátže v servisu tvrdí,že tam nejde ani přidat centrál kvůli těm 4. dvěřim.
Je to naprosto vyhozenejch 407 000,- v našem případě
A nejvíc šéfa proklínám když je špinavý zadní okno,na to,že z toho neni vidět ven se dá zvyknou a je třeba si do některejch křižovatek najíždět jak mentál,ale když je zadní okno zasraný tak máte auto ze kterýho je ****** vidět dozadu
Vazne by me zajimalo, kdo si z siroke nabidky na trhu zvoli prave tuhle verzi od Skody. Puvodni Praktik, jeste na zaklade Formana vznikl hlavne kvuli moznosti odpoctu DPH. Tehdy v roce 92 to melo smysl, ale v soucasnosti neni problem koupit bez dane prakticky cokoliv od libovolneho vyrobce, vcetne normalni Fabie a Octavie v uzitkove verzi, ktera vychazi z bezneho kombi - takze je prosklena, ma oteviraci vsechny dvere a da se kdykoliv zase vratit do petimistne podoby (Octavia je petimistna i jako uzitkova). Chtit za ocesanou fabku bez niceho 400.000, no ti manazeri z MB asi vazne ziji v jinem svete. Navic ta zaplechovana zadni okna jsou zivotu nebezpecna, sikmo doprava dozadu neni videt vubec nic, tak obcas na krizovatce nezbyva nez vystoupit, podivat se a pak fofrem naskocit a doufat, ze se mezitim nikdo nepririti (.
Nesouhlasím, je to přece Fabie s výkonným atmosférickým dieslem, nakočíš a hned se rozlětíš za dalším cílem
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.