Test: Škoda Fabia Praktik asi nenahradí pick-up

3 komentáře

Radek
12. března • 18:48

Hehe tak s touhle mrškou já už asi půl roku jezdím a furt nechápu proč to šéf koupil  prostor je dobrej,ale na ten objem co vozím by mi stačil i sedan a když už toho vezu víc tak by stačil klasickej kombík . Oproti běžnýmu kombíku to víc lítá když je to skoro prázdný (jel sem s tim 1.9SDI 200km/h z kopce na D1).

Akorátže v servisu tvrdí,že tam nejde ani přidat centrál kvůli těm 4. dvěřim.

Je to naprosto vyhozenejch 407 000,- v našem případě

 

A nejvíc šéfa proklínám když je špinavý zadní okno,na to,že z toho neni vidět ven se dá zvyknou a je třeba si do některejch křižovatek najíždět jak mentál,ale když je zadní okno zasraný tak máte auto ze kterýho je ****** vidět dozadu

Spirit
31. května • 10:32

Vazne by me zajimalo, kdo si z siroke nabidky na trhu zvoli prave tuhle verzi od Skody. Puvodni Praktik, jeste na zaklade Formana vznikl hlavne kvuli moznosti odpoctu DPH. Tehdy v roce 92 to melo smysl, ale v soucasnosti neni problem koupit bez dane prakticky cokoliv od libovolneho vyrobce, vcetne normalni Fabie a Octavie v uzitkove verzi, ktera vychazi z bezneho kombi - takze je prosklena, ma oteviraci vsechny dvere a da se kdykoliv zase vratit do petimistne podoby (Octavia je petimistna i jako uzitkova). Chtit za ocesanou fabku bez niceho 400.000, no ti manazeri z MB asi vazne ziji v jinem svete. Navic ta zaplechovana zadni okna jsou zivotu nebezpecna, sikmo doprava dozadu neni videt vubec nic, tak obcas na krizovatce nezbyva nez vystoupit, podivat se a pak fofrem naskocit a doufat, ze se mezitim nikdo nepririti (.

toby
31. května • 11:40

Nesouhlasím, je to přece Fabie s výkonným atmosférickým dieslem, nakočíš a hned se rozlětíš za dalším cílem

Doporučujeme

Články odjinud