Používam Fabiu 1.generaciu1.2 MPI junior od roku 2004 po svokrovy,zdedili sme ju bolo na nej najazdených asi 50 km. Svokrovci na ňu šetrili celý život, ešte nevedeli že si kúpia práve toto auto.Keď ju svokor prvý raz videl tak sa rozhodol.Neužil si ju chudák dlho pol roka na to zomrel. Najazdil asi na nej nejakých 40....45km.Ja som mal š100 skutočne porobenu takže som fabiu nepotreboval.Ale stalo sa čo sa stalo.Keď som prvý raz do toho auta sadol,,,bolo to ako keď sadnete z voza ťahaneho koňmi do kresla obývačke.Absolutne žiadne výhrady nemám až nešťastne zamykanie 1 nym zámkom.Psral sa mi pred obchodakom a ja som tam ostal ako h...o v tráve.Rozmyšlal ktoré okno je lacnejšie,nehovoriac otom keby namňa niekto zavolal policajtov.Chcel som rozbiť najmenší trojuholnik,po volaní do servisu mi povedali že tie sú najdrahšie,odborníka mi poslať nemohli lebo to bolo cez sviatky vianočne.Ešte že mám kamaráta garazoveho ktorý to vedel otvoriť a bol ochotný za mnou prísť.Vysledok? Oskulena farba na hornom rohu dvier a strechy na soferovej strane,ale celé okná a otvorené dvere.PS.tato Fabia nemá centrál.
mala som ju bolo to skvele auticko malo zralo nie ako ine auta i travu okolo cesty. bol to stvorvalec a ziadny klinovy remen mala rozvodovu retaz, cokolvek by sa stalo nemala som problem bola to mala mala motorova mys a ked bol naval snehu s tymi uzkimi pneumatikami som presla ako nic i do kopca dobre auto maja:-)) :-D B-]
Kupil som si juniora teraz a nedam nan dopustit superauto. Mam 42r
Mam Fabiu Junior 1.4, 44 kw, auto ma airbag, reproduktory a aj plato v kufry. Je pravda, ze je ochudobnena o niektore veci, ktore su standardom napr vo felicii, ale su to veci, ktore mi ani neprekazaju ( absencia posilovaca riadenia, chybajuce zamky, otvor na veci pred spolujazdcom) a plastove narazniky su velmi prakticke. Je uplne neporovnatelne s feliciou, v ktorej sa vobec necitim bezpecne. Fabia junior ma slusny pozvozok a tuhu karoseriu a posobi ako moderne pevne auto. Pri akceleracii presmykuju kolesa aj na druhom prevodom stupni, takze az taky lenoch to nieje.
mám juniora a vůbec nesouhlasím s článkem.Volant je sice z Octávie,ale airbag tam je.Plato v zavazadlovém prostoru jsem měl z výroby.Jeden zámek ve dveřích není problém,když mám centrální zamykání.Z výroby.Ještě tónované okna,originál rádio s CD+6repro.,zástěrky na všech kolech,14´´ kola,posilovač řízení,el.stahování předních oken.Chybí jen to uzavírání schránky před spolujezdcem a nenalakované nárazníky.To vše za 250000kč.Nové u prodejce Posche PlzeňB-]
Taky si myslím, že Fabia 1.0 je v pohodě, pokd si budu kupovat další auto, možná bych do ní šel.
Auto, které váží tunu a má 37 kW bude mimo město lenoch a ve městě žrout.( ad Wartburg: měl 1000ccm, 37 kW, 102 N.m, 920kg takže to papírově bylo větší žihadlo!) Je to škoda, že nesporně kvalitní auto Škoda degradovala snahou ušetřit za každou cenu. Na popojíždění po městě bych si za stejnou cenu koupil něco z Asie nebo Itálie.
Miro
Ovšem Wartburg je dvoutakt... Jinak ale souhlasím, tisícovka fabia je hrůza!
To auto je doslova trapne.Myslite ze si takoveho paskvila trh zadal?Vyrobce zpravidla nejprve udela kazdemu vyrobku dukladny pruzkum trhu, nez zacne neco vyrabet.Je mozne ze opravdu jsme narod takovych idiotu, ze jseme si juniora vlastne vyzadali?Nebo je to od VW krok vedle?
Už jsem měl 3 škodovky, ale teď jsem si koupil Deawoo Matiz: z 800ccm je 39 kW, centál, airbag, posilovač řízení, spotřeba do 6 l. A to vše za 240 000 Kč. Děkuji Škodo, ale ty Tvoje výhodné nabídky jsou výhodné akorát pro Tebe.
Jarda
A treba si nekdy koupite i auto.
No co by jste si koupili??? za 120tis se dá pořídit velmi pěkná felicia 1,3 glxi 50 kw, s centrálem a tak max 6 let stará...... já bych zvolil určitě.
Co bych si koupil já ? Diskuzi ojetina vs. nový auto nemíním otvírat,ale ve třídě sociálně slabejch bych volil Suzuki swift.Pokud bych si chtěl hrát na spořílka tak 206-1,4HDI.Osobně mě tyhle auta nelákaj,ale dokážu pochopit toho kdo si je koupí. Ale senior ?? Když ho vidím tak se strachy klepu,protože za volantem je jistojistě nějakej šulín nebo smysly (zrak a sluch) postrádající důchodce.
Heheh...206, jo? Ty máš vývojovou dílnu na opravy a rekonstrukce nefungujících elektronickejch systémů? Peugeot 206 a 307, černá můra servisů Peugeot. A Swift má problémy s chlazením už při vnějších teplotách kolem 25°C.
Fabii džunior bych si taky nekoupil protože nejsem (aspoň doufám) perverzní ale dětské nemoci komunismu, Peugeotů a Swiftů bych u ní nezažil.
Měl jsi v tom Swiftu vodu, že ti nechladil? Jakej to byl ročník?
Takhle jsem se už dlouho nezasmál. Při popisování zámků (jen ve dveřích u řidiče) jsem si vzpoměl na své první vozidlo - Trabant z roku 1971 (koupený v roce 1989 za 10 000 Kč, tehdy mých pět výplat). Tedy, sorry Trabíku, ty jsi měl druhý zámek na kufru....
To jsem zvědavý, kdo si Juniora koupí. Jako by tím hlásal po okolí - jsem chudej a ještě k tomu blbej!
P.S. Pokud by Škodovka chtěla auto nějak vylepšit, mohla by zámek přemontovat na pravou stranu. Jaku u starých Wartburgů 311, prý aby řidiče při odemykání nic nepřejelo.
Dik takhle dobrej a humornej prispevek jsem uz dlouho necetl. To s tim Wartburgem je fakt pravda?
Mí předkové byli na Wartburgy dost zatížení a tak se o nich lecos zajímavého najde. Sám jsem po Trabantu dojížděl poslední rodinnou 353jku. Tohle se ale týkalo těch starých kulatých. V nich byl skutečně jediný zámek v pravých dveřích. Samozřejmě čeští kutilové je přemontovali doleva nebo doplnili druhým.
Ked uz spominate Wartburg - este aj jeho motor mal 36.7 kW - pri skodovackych 37 KW je to hanba na motor mladsi o 30 rokov
No tak panove, kde jste Vy HUFove tunerove, Hassanove Abdurrachmanove a dalsi, nejak v posledni dobe diskuse zanedbavate. Nebo jste se presunuli jinam ? Opravdu jsem se Vasimi zanicenymi poznamkami dost bavil, a rad bych v tom pokracoval. Ozvete se !!!
No co bys chtel vedet ty mikroremenicko?
Motor pochadza este z 30-tych rokov, jedime co tam pridali je vstrekovanie a katalyzator!A s týmto sa chvalia a este aj predavaju v 21.storoci!To sa im oplatilo setrit aj na zamkoch, pri tych seriach su to halierove zalezitosti.Zaujimalo by ma, kolko ludi by si to v Nemecku v tejto vybave kupilo!Skodovka tymto modelom padla medzi uplne s.acky, v zivote si od nich nekupim.Za tuto techniku pytat tieto peniaze?Vykonovo su s ich motorom 1,4l 44kW na urovni 1,2l motorov francuzskej a talianskej konkurencie!Toto je spotreba mestskeho auta?Fiat Punto a Renault Clio maju v meste omnoho nizsiu spotrebu!
No ukažte my mladýho člověka,kterej si tohle koupí.Škodovka se neustále ohání bezpečností,ale co pasívní bezpečnost ? Vždyť bych měl strach předjet i traktor.Navíc avizovaný moderní motor je pouze válečný OHV s pístama 72mm. Neříká vám to nic ? (Š 120,105).Škodovka nedávno pustila do tisku pamflet s testem Auto bildu,kde postavilli Fabii 1.4 proti konkurenci s obsahem 1.0. Pročpak se asi nechlubí seniorem ?Zákazníci se povětšinou rekrutují z chovanců gerontologických ústavů a taky autoškol.
Ten shit ani nemá airbag ?!!!
Na stránkách škodofky tvrděj že jo ?
Fuj!
Co je s těma brzdama zaostávajicíma za Fabií Classic?
Účinok posiľňovača je slabý, a pri opakovanom brzdení výrazne klesá účinnosť. S teplými brzdami sa predĺžila brzdná dráha o 2,5 m !
Rastislav Chvála
je to a vľdy bude auto, ale za 229 tis, to uľ jde
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.