Test Škoda Fabia Combi ScoutLine 1.2 TSI DSG – Švihák plastový

jo  |  21. 09. 2016 07:24

:D 500 kolíků za tohle??? Dobrodruh bude ten potencionální kupující, fabie určitě ne.
Za tyhle peníze můžete mít silnější, lépe vybavenou sportage,která si na nic nehraje.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  21. 09. 2016 07:38

S naprosto mrtvým a užraným GDI. Pokud Sportage, minimálně s 1.7 CRDi a tam už jsi přes půl milionu jako nic.

Odpovědět  |   | 
jo  |  21. 09. 2016 09:08

Atmosféra no, když to točíš tak to nejede nejhuř - ovšem proti 1,2tsi to není nic línýho.
Se spotřebou s tebou nesouhlasím.. 1,2tsi v octavii jsem mel spotřebu 9l. S kiou 8.5l a přes 10 to nejde ani kdyz chci.

Odpovědět  |   | 
Ne  |  21. 09. 2016 09:56

Spotřebu 8.5 jsem míval s benzinovým šestiválcem. Jestli si tolik vezme chcíplá atmo 1.6, tak to je leda k pláči.

Odpovědět  |   | 
jo  |  21. 09. 2016 10:20

Na nezajety a celkem velký auto,kdyz jedu svizne jak jsem zvyklej mi to přijde ok.
Stejná trasa,stejnej jizdní styl a spotřeby:
Sportge 1.6gdi / 8.5l
Octa combi 1.2tsi/ 11.6l
Passat 2.0tdi / 6.8l
i30 1.6mpi / 7.5l
ix35 2.0crdi 4x4 / 9.2l
ix20 1.4crdi / 5.6l

Jako ano to 1,2tsi když jedu 70km/h a jen to lechtam tak umi spotrebu 6.3l, ale kdo tak reálně jezdí co?

Odpovědět  |   | 
Jan Taraba  |  21. 09. 2016 10:57

JPP

Odpovědět  |   | 
jo  |  21. 09. 2016 10:20

Na nezajety a celkem velký auto,kdyz jedu svizne jak jsem zvyklej mi to přijde ok.
Stejná trasa,stejnej jizdní styl a spotřeby:
Sportge 1.6gdi / 8.5l
Octa combi 1.2tsi/ 11.6l
Passat 2.0tdi / 6.8l
i30 1.6mpi / 7.5l
ix35 2.0crdi 4x4 / 9.2l
ix20 1.4crdi / 5.6l

Jako ano to 1,2tsi když jedu 70km/h a jen to lechtam tak umi spotrebu 6.3l, ale kdo tak reálně jezdí co?

Odpovědět  |   | 
Ne  |  21. 09. 2016 10:30

Hele, je mi jedno, jakou spotřebu si tady vycucáš z prstu, ale povím ti jedno.

Jestli máš s Octavií 1.2 TSI spotřebu 9 (!!!) litrů, tak jsi jako řidič k ničemu. Letmým pohledem do firemní knihy jízd zjišťuji, že tam máme spotřeby od 6-7 litrů. Jestli ty "jezdíš" za devět, tak to s volantem jednoduše neumíš.

Odpovědět  |   | 
jo  |  21. 09. 2016 10:39

Tak jestli s tím jezdíte jako poseroutkové tak určitě..však jsem psal že to jde i za 6,3l ale to si kamionaci za tebou tukaj na čelo.
V tom případě by jste s tím gdi jezdili za 7 taky.

Odpovědět  |   | 
Ne  |  21. 09. 2016 10:49

Hloupě se tu snažíš kopat do škodovky.
Když kouknu na spritmonitor, octavia TSI tam má průměr 5.92, sportage GDI 8,46.
Pak srovnám se svou zkušeností a tím, co tvrdíš ty a vyleze z toho buď tvé lhaní nebo tvá neschopnost. Čau.

Odpovědět  |   | 
jo  |  21. 09. 2016 11:00

Vůbec nekopu do škodovky. Je to realita s jakou mám zkušenost já. Pokud by všichni ve firmě jezdili na spotřebu kterou požaduje tabulka pod hrozbou že jim strhne někdo 500kč, tak ja radši za těch 500 dotankuju ze sveho,budu za hrdinu jelikož se nikdo na 5.5l nedostane a šéf mi těch 500 da za odmenu navic.

Odpovědět  |   | 
Honza M.  |  21. 09. 2016 13:19

Kolega s Octavií III 1.2 TSI jezdil trasu Ostrava - Karviná a zpět za 5 litrů na 100 km.

Odpovědět  |   | 
AjtaKrajta  |  21. 09. 2016 16:12

naprosto zcestná čísla, publikovaná buď zhulencem, nebo mentálem jako je eurohujer. Pokud někdo věří, že 1.2tsi na stejný trase veme o více než 4 litry víc než 1.6 mpi... to už musí bejt pacient.

Jak už tady někdo říkal - pokud si chcete udělat obrázek o reálných spotřebách normálních lidí, stačí se podívat na sprintmonitor...

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  22. 09. 2016 07:44

...tak to mozem povedat presne, mame taku (1.6 75kW). Skusenosti > 300km jazda trasa (20% okreska, 10% mesto, zvysok dialnica) s polovicnou zatazou, pneu klasika balony (195/65), vpredu nahustene na 210, vzadu na 230, paket pre zle cesty (zdvihnuty podvozok a horsia aerodynamika), klima, tempomat : rovnych 7l/100, podla palubaka (skutocnost bude niekde na 7.1, overene). Rychlosti: na okreske do 100kmh, dialnica 130-140kmh, skratka obligatnych '+10kmh. Bez klimy s prazdnym autom v noci tu istu trasu da tesne pod 7.

Pokial by pomer bol tak pol na pol (dialnica/ okreska), nie je problem ist realne za 6.5, na okreske sa dokaze (stale predpisovo ak nie je prilis husto, max.plynula jazda), pohybovat s prehladom pod 6. Na 4&5 radim pri 2.500, otacky padnu na 2.000 - pod 2.000 najvyssie dva kvalty nepustam, za to lamem ruky. Ina vec je, ked sa to nalozi a na trase su stupania na zatocenych okreskach apod, potom si treba priratat liter, tam sa ten motor uz musi tocit okolo trojky-stvorky, prazdnemu autu staci o 500 menej. Auto je plne zabehnute (ide celkom slusne, do dvoch kil to dotiahne, odhadujem ze motor ma nieco 80kW, citelne ozil az po 30.000km). Planujem to zmerat, ono je to po mechanickej stranke viac ako tri dekady stara konstrukcia a tak ma to zaujima

Inak, tu istu trasu mam aj ecoboostom (focus 92kW), ten isiel, ak sa dobre pamatam, o pollitra menej, bol nalozeny tak do troch stvrtin. Na druhej strane, ten aj slusne mazal, letel ako blazon.

Odpovědět  |   | 
jarda  |  21. 09. 2016 22:04

Ja tomu u Octavie docela verim. Za prve 1.2 tsi neni zadnej silnej motor pro Octavii, takze aby to trochu jelo, musi se vic slapat na plyn. A Oktavka je uz docela tezky auto. Turbo motory jsou tim znamy, trochu se prislapne a uz to pekne zere, zadna uspora se nekona. Navic se to vytaceni obcas doporucuje, jinak hrozi karbon v motoru. Kdo to setri a jenom šolíchá kvuli spotrebe, ten brzy dojezdi, neb vytvori se v motoru kolem pistu a jinde karbon a je konec. Primy striky jsou nanic.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  22. 09. 2016 07:51

...ono je to aj o zvyku. Ako som uz uviedol hore, s takym malym ecoboostom 92kW (co je ale trufam si povedat o svetelny rok vyzretejsi a kvalitnejsi motor ako 1.2TSi), sa da jazdit naozaj usporne. Lenze paradoxne, prave takyto motor vyzaduje na dosiahnutie peknej spotreby ovela viac pozornosti (a skusenosti) zo strany vodica, ako nejaka prajednoducha atmosfera o primeranom objeme. Nejake kontrolky a 'asistenti' radenia, na to zrovna zabudnut. Na tom usetri jedine servis a predaj.

Jednatvojky TSi mi je aj trochu luto, VW pokracuje v starych dobrych zvykoch: po xyz pruseroch, xyz reviziach a xyz technickych zmenach dotiahne motor do pouziteho stavu, len aby ho vzapati hodil cez palubu a cely kolotoc sa moze zacat znovu. A to je skoda.

Odpovědět  |   | 
mikesh  |  23. 09. 2016 22:50

Problem je v tom, ze kdyz trochu prislapnes turbomotor tak to jede stejne jako bys atmosferu porad tocil nad 4 tis. Tocit turbo na 2tis se da v pohode vydrzet, jet porad s kvilejici atmosferou se vydrzet neda. Kdyz testovali na dalnici na max. golf 1.4 103kw tsi a cca stejne vykonnou mazdu 3 atmo brala mazda o 2 litry vic. Tolik k uzranosti turbobenzinu.

Odpovědět  |   | 
Ludek_II  |  21. 09. 2016 11:13

Jezdi jako Hollan. Ten pod 20 na 100 nejde

Odpovědět  |   | 
mikesh  |  21. 09. 2016 14:05

Mozna si jenom nevsimnul ze to auto ma vic nez jen 3 kvalty, pak by se tech 9 litru na 100 dalo pochopit.

Odpovědět  |   | 
Hlinda  |  21. 09. 2016 21:11

.... a nejni to jedno kolik to žere? Nebo je to tak důležité?

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  21. 09. 2016 14:36

To skor vypadá, že "lechtáš" tu Sportage a s Octavii jazdíš ako prase. Spotreba 11,6??? A so Sportage jazdíš rovnakým štýlom a rovnakú trasu a máš 8,5? Tak to vyprávaj tomu, kdo seno žerie, ten ti možno uverí. Neskutočný blábol

Odpovědět  |   | 
lisiak  |  26. 09. 2016 19:28

bud pis po cesky alebo po slovensky lebo to aky gulas si zo seba vychrlil svedci ze nemas uctu k jazyku a asi ani k sebe.

Odpovědět  |   | 
Kenny  |  21. 09. 2016 22:39

A jeje, vošického placený poskok je i tady, lže a píše nesmysly, i30 za 7,5L a O 1.2tsi za 11,6L při stejném stylu. Hm a minule jsis špapal na péro, jak jsi ho měl dlouhé, jojo to vykládej doma svojí mámě co se jí z adepta na darwina vyklubalo, ne tady.

Odpovědět  |   | 
Pepa  |  21. 09. 2016 10:29

Se nauc jezdit vole!

Odpovědět  |   | 
jo  |  21. 09. 2016 10:44

Vole Pepo každej prostě nejezdí s 1,9tdi za 3.6l/100km. Každej to dokáže, ale jen někdo tak jezdí pořád.

Odpovědět  |   | 
Honza  |  21. 09. 2016 19:16

přesně tak sportage je čistokrevnej tereňák

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  21. 09. 2016 08:34

Ta realna spotreba - tudiz i realne emise

Odpovědět  |   | 
king014  |  21. 09. 2016 09:09

to je pěkné jak lidem selhává paměť pomocí reklamy, všichni zapomněli jak pokřivený háčko, bráška Kie švindloval v USA se spotřebou. Za oceánem je populární vtípek o koních a ponících a ten se týká zrovna Kia

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  21. 09. 2016 09:03

...uz zariadili, aby suche DSG prezilo 150.000km?

Odpovědět  |   | 
jo  |  21. 09. 2016 09:26

Těžko, škodofce trvá vyřešení závad vždy 2 generace modelu viz 1.2htp - 13 roků než s tím něco udělali :D teda pokud se dá brát odstranění z nabídky jako řešení.

Odpovědět  |   | 
A  |  21. 09. 2016 09:44

Dsg nepřežije 150.000 km ? Zdroj této informace ?

Odpovědět  |   | 
jo  |  21. 09. 2016 09:52

Myslel suché dsg a to se skutečně přes 150 dostane jen vzácně.

Odpovědět  |   | 
Toky  |  21. 09. 2016 10:07

No ale sedemstupňová dvojspojková DSG je suchá, či?

Odpovědět  |   | 
A  |  21. 09. 2016 10:17

7 stupňové dsg má suché spojky, 6 stupňové dsg je má v oleji. Popravdě nečekám ani, že sem místní diskuzní mistři světa vloží relevantní odkaz dokazující jejich zbožná přání jen je sranda číst jak to okecávají.

Odpovědět  |   | 
Míra  |  21. 09. 2016 10:53

Já jen upřesním, že takovéhle číslovky se píšou vždy dohromady, jako jedno slovo.
Sedmistupňové = 7stupňové. Rozdělit to na dva kusy znamená napsat nesmysl (stupňové DSG? Co to je?)

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  21. 09. 2016 11:37

...ak sa zdarily zaciatok povazujes zvolavacku na jedenapol miliona aut (!) prave s tymto 7DSG, potom nech sa paci, bez si to kupit. Ostatne si uz najdi sam, tych 150.000 je na tuto prevodovku super vykon.

6DSG je jednak produkt robustnejsi a jednak to nie je zatvorena konzerva, v ktorej sa nemeni olej. No a preto je aj spolahlivejsia. Pre nic ine. Zrejme ta 7DSG bola odzaciatku myslena ako spotrebak, dajme tomu nieco ako rozvod :) :)

Odpovědět  |   | 
A  |  21. 09. 2016 12:12

Dotaz zněl prostě a jasně - zdroj o nepřežití 150.000 km u dsg se suchýma spojkama Místo toho jen řečičky.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  21. 09. 2016 13:06

Priklad, jeden z mnohych:
https://touran.nihad.dk/2012/10/14/dsg7-com/...

Vyves si to u seba v praci na nastenku v skoda-auto kancli.


Odpovědět  |   | 
A  |  21. 09. 2016 23:20

Ale tam se píše o staré sérii 7° DSG z let 2008-2011 a nyní je rok 2016. Nic o nepřežití 150.000 km tam není jen o určitých problémech které VW řešil.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  22. 09. 2016 20:16

a/ daj to translatora ak teda nedas how do you do
b/ pohni mozgom
c/ pouzi Google kedze mne neveris

....a aktualizuj horeuvedenu nastenku.

Odpovědět  |   | 
..  |  23. 09. 2016 08:20

jbko

Odpovědět  |   | 

zdroj? třeba Já. První začala odcházet v 50tis km ale 10tis ještě jezdila a v 60tis komplet výměna celého DSG. No a ve 110tis km se to začalo opakovat tak auto prodáno.

Odpovědět  |   | 
jo  |  21. 09. 2016 09:56

Zdroj? Čekáš snad že vytáhne katalog škoda a tam bude napsáno "s touto převodovkou najedete až 150.000KM"???
Jedná paní povidala ti asi bude muset stačit.

Odpovědět  |   | 
jo  |  21. 09. 2016 10:04

Ve Světě motoru se vážné problémy škodovky zásadně nezmiňuji, když už je to pár let po ukončení výroby a zároveň mega průser tak ti napíšou "ojediněle se může objevit"

Jako příklad ze to tak je může sloužit jejich korunovace Fabie první generace na nejspolehlivější ojetinu na trhu.

Odpovědět  |   | 
icu  |  21. 09. 2016 12:15

Převodovka DQ200 má problém přežít (bez velké opravy v řádu desetiticů Kč) 100 tkm. Pokud si myslíte, že to je tak v pořádku, je to váš boj. Většina jiných výrobců ale "suché dvojspojky" zvládá výrazně lépe.

Jeden zdroj je tištěný Svět motorů tak dva roky zpět, odpověď na čtenářský dotaz "... chci si koupit novou Fabii s 1.2 TSI a 7DSG, ale slyšel jsem, že s těmito převodovkami jsou problémy. Co je na tom pravdy? Najedu tak 15 000 km ročně a auto chci po 4 letech prodat." Odpověď se nesla v duchu "...u 7DSG se suchými spojkami dochází k nadměrnému opotřebování těchto spojek a je nutná výměna těchto spojek a často i celé mechatroniky. Vy se ale bát nemusíte, protože s autem najedete 60 000 km a toto opotřebení se projevuje obvykle až po ujetí 100 000 km. Pokud chcete mít jistotu, pořiďte si prodlouženou záruku". Chápu, proč to redakce takto otiskla, ale o životnosti převodovky to vypovídá vše.

Druhý se sice týká jiného auta i motoru (Golf 1.4TSI), ale DQ200 je stejná a zdroj je on-line:
http://www.veciautomobilove.cz/cz/clanek/test-ojetiny-vo... ...

Další případy pak najdete na Youtube (začít můžete zde: https://www.youtube.com/watch... a pak pochopitelně na Google (lépe hledat v angličtině či němčině).

Dost prý pomohla svolávačka 1,6 mil aut s DQ200 kde měnili olej (nejsem si jist, jestli proběhla i u nás, informace se týká Austrálie a třeba v Británii se k tomu zastoupení VW vyjádřilo, že to není potřeba). Jak se projeví loňská změna bloku spojek (asi jen u nových výrobků), to ukáže až čas.

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  21. 09. 2016 15:15

DQ200 měla minimálně 3 revize. S těmi posledními údajně problémy nejsou.

Lepší než žvanit tady na fóru je lepší zeptat se někoho, kdo to ve velkém servisuje.

Odpovědět  |   | 
ferhat  |  21. 09. 2016 22:14

No nám ve firmě při objednávání nového Golfu 7DSG rozmlouval přímo prodejce VW a nenápadně zmiňoval možné budoucí problémy. Je to tak půl roku zpátky. Jestli to už vyřešili, tak jen dobře ale domů bych si to popravdě nevzal, byť manželka najezdí málo (zrovna to řeším)

Odpovědět  |   | 
Miyaki  |  21. 09. 2016 09:06

Autor clanku bere penize za clanek nebo dostava primo od Skoda Auto? Cena 370K za Fobii, to uz proste musite byt bohac abyste vyhazovali penize za vysavac 1.2
Nejhumornejsi cast je "Akční ver­zi Scout­Li­ne berme pou­ze ja­ko stylovou záležitost bez vlivu na jízd­ní vlast­nos­ti ne­bo průchodnost terénem, a to je potře­ba si moc dob­ře uvědo­mit. Ne­ní zby­teč­ná – dá­vá ma­ji­te­lům po­cit vý­ji­mečnos­ti", a ja dodavam, vyjimecnosti nad temi co musi jet autobusem...

Odpovědět  |   | 
jo  |  21. 09. 2016 09:29

Copak to, 370 by se asi dalo překousnout, ale to že s výbavou je to 500 to je už fakt dobrej JOKE

Odpovědět  |   | 
pes se veze  |  21. 09. 2016 10:05

V článku je vidět zbytečná zaujatost proti automatu. Člověk sžitý s DSG s tím nemá nejmenší problém a auto reaguje jak potřebuje. Řeči "opravdových řidičů" - jedině s manuálem... pramení jen z komplexu z toho že mají dovednost která začíná být pomalu ale jistě u moderních aut k ničemu. Krom vyšší ceny už dnes není žádný racionální argument proti automatu platný.

Odpovědět  |   | 
Adolf  |  21. 09. 2016 10:11

Není? Cena a mě řadit nevadí. Ale proti automatu nic nemám.

Odpovědět  |   | 
Toky  |  21. 09. 2016 10:22

Tak ono fakt DSG má svoje muchy. Ale ako vravíš, je to o zžití sa s ňou. Práve tak ako aj manuály majú každý niečo svoje, s čím sa treba zžiť.
A to že automat je o pohodlí a čiastočne o vyššej bezpečnosti človek pochopí, až do nejakého sadne. Manuály väčšinou ospevujú týpci čo automat nikdy nešoférovali alebo šoférovali len krátko a sústreďovali sa na hľadanie chýb. Prípadne zarytí pretekári, či kvazipretekári.
Mám dobrého kamaráta, ktorý predáva koncernové vozy a zároveň je aktívny automobilový pretekár. V súkromí používa auto s DSG a nedá na neho dopustiť.

Odpovědět  |   | 
ferhat  |  21. 09. 2016 22:29

Ta zaujatost ale není vůči automatu ale vůči kombinaci 1.2TSI + 7DSG. Ten příplatek je pro normálního člověka zbytečně vysoký a převodovka opravdu nekomfortní. Stejná varianta jen Octavie nám zůstala v práci po kolegovi a když to porovnám s klasickým automatem co mám, tak to je opravdu rozdíl. Chápu že ne každý tu možnost porovnání má ale kdybych měl napsat svoje zkušenosti s tou kombinací ve článku, napíšu to stejně a to jsem jinak jednoznačně pro automat v autě.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  21. 09. 2016 23:46

Nekomfortni? V jakem smyslu?

Odpovědět  |   | 
Toky  |  22. 09. 2016 09:39

Zdarec. Mal som na predĺžený víkend požičaného golfa 1,2Tsi so 7°DSG, z požičovne, najazdených mal nejakých 12000km. Dve veci ktoré mi trochu vadili - keď som potreboval povedzme v 50ke prudko zrýchliť kvôli predbiehaniu, automat mal zaradenú 6ku - dupol som na akcelerátor, prevodovka podradila do 5ky, potom do 4ky, potom do 3ky tam sa chytila a auto vystrelilo dopredu. Áno, celé to trvalo len chvíľočku ale bolo cítiť trhanie autom pri tom podradzovaní. Ďalej povedzme parkovanie do kopca - občas to trhlo autom, či pri vyrazení dopredu či dozadu, treba zvyknúť aby ste nedrbli do niektorého z áut, medzi ktoré sa snažíte zaparkovať. Niekedy to robilo a niekedy nie, v závislosti od sklonu kopca a reakcií asi elektronickej ručnej brzdy či čoho, neviem. To isté pri jazde v kolóne. A ten start-stop systém je kapitola sama o sebe, našťastie sa to dá vypnúť. Nič na čo by sa zvyknúť nedalo ale nebolo to práve komfortné.

Odpovědět  |   | 
mikesh  |  23. 09. 2016 22:44

To je zajimave ze jsi vypozoroval odpocitavani po kvaltech dolu kdyz to umi preskocit rovnou

Odpovědět  |   | 
Driver  |  21. 09. 2016 11:04

No pravda je taková, že současné 1.2TSI ve Fabii, nebo i Rapidu je po dlouhých létech a možná i desetiletích konečně zase super motor. Celkem tichý, bez vibrací, má to nějaký výkon, když je potřeba ale hlavně to je úsporné. Lze jezdit pod 4 ale běžně mezi 5-6 a nad 6 to už musíte lítat a nad 7 se téměř nedostanete, pokud vyloženě nemáte plyn na zemi. Je potřeba vědět, že to není motor pro závodníky co měli Xedos9 s V8 ale pro lidi, co jezdili předtím ve Favoritech do práce a podobně... A tyhle plasty jsou nesmírně praktické. Po 10ti letech budou odřené plasty a né plechy, takže když neodře manželka plechy, nebude koroze a to je paráda. Cena je vysoká, tyhle verze stály vždy hodně, to se dalo čekat.

Odpovědět  |   | 
Lord Owl  |  21. 09. 2016 12:20

Lidi co jezdili s Fáčkem do práce už našpórovali půl mega ?? Tak to jim přeju.
Já jsem chodil po svejch, takže teď bych si mohl dovolit max. dřívější super model Fábky-1 "junior".

Odpovědět  |   | 
jarda  |  21. 09. 2016 22:12

No, ja bych to nadseni z tsi neprehanel. Neni to zadnej super motor. Ani Ford s Ecoboostem ho nema, i kdyz vyhral 4 ceny motoru roku. O tech prasklych remenech z pocatku v tsi uz kazdy vi a ecoboost ma obcas praskle valce a nikde se o tom nepise. Super motor je ten, co najede milion km bez toho, aby se rozebral, to je u me super motor, ne tsi, ktery se musi nekdy i po 150 tis.km rozebrat kvuli karbonu.

Odpovědět  |   | 
šofér  |  21. 09. 2016 12:38

Zase a zase, denodenní masírka Škoda Uber Alles, ..no nic, když se novnáři nestydí, že je kromě redakce platí i Boleslav, mám jeden tip pro ajťáky, ... vymyslete, prosím něco na způsob AdBlocku , který by nezobrazoval články kde se obejví Škoda více, než 1x měsíčně, prosím

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  21. 09. 2016 15:17

Černé plasty na blatnicích a podbězích jsou praktické, někomu se to i líbí.

Proč ale na všechny "scout modely" cpou ty kýčovité šedé plastové nesmysly vpředu a vzadu? Příšerný nevkus, muset v tom jezdit je lépe to přestříkat gumou ve spreji nebo čím....

Odpovědět  |   | 
Pavlo  |  21. 09. 2016 16:05

Italy: Pakistani migrant v #Bologna rozbil několik oken u zaparkovaných aut , protože se nudil. https://twitter.com/OnlineMagazin/status/7775... ...

Odpovědět  |   | 
Hlinda  |  21. 09. 2016 21:10

Půl mega za Fábii?Hmmmm, to chce odvahu.

Odpovědět  |   | 
jarda  |  22. 09. 2016 09:32

Nebo bejt dobrej blazen

Odpovědět  |   | 
Hloupej Honza  |  22. 09. 2016 14:02

A tak jako nevypadá to spatně, otázka kolik by nám toho v JZD vydržely. Tahle nám tam jezdí najezdí auto 150 až 200 a pak jde nějakému živnostníkovi ještě prodat. Otázka co tenhle motor po 200 ?

Odpovědět  |   | 
ivan  |  23. 09. 2016 11:35

derivat volkswagenu,ktorý si hraje na ceske auto..

Odpovědět  |   | 
lazywriter  |  23. 09. 2016 17:16

Autor evidentně nikdy nebral dítěti bonbón.

Odpovědět  |   | 
Radar  |  22. 10. 2018 18:24

Pane redaktore, zkoušel jste někdy vzít dítěti bonbón? Trochu jsem Vaše přirovnání nepochopil

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A
Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit. Ještě dlouho vám nenabídne vše

Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit.…

Nová generace Škody Octavia klepe na dveře. Ale teď už doopravdy. Testovacích prototypů se na cestách hemží spousta, věřit se jim ale nedá prakticky v ničem.

22.  9.  2019 | | 74 N/A
Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu v podstatě nemá konkurenci

Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu …

Tesla Model 3 by měla k prvním českým zákazníkům dorazit na začátku příštího roku. Elektromobil s obdobnými parametry za tyto peníze tu zatím nemáme.

3.  10.  2019 | | 147 N/A