Test Škoda Fabia Combi 1.9 TDI (247 k): Některé věci nejsou, jak se zdají

Tomáš V.  |  31. 12. 2014 09:19

Docela drahá zábava...taky jsem si nedávno pořídil "sleepera" Volvo V40 T4 na LPG za 28 tisíc (365 tisíc najeto) na plecháčích. Spotřeba 11L plynu a 200 koní pod zadkem. Praktická raketka za pár korun s nízkou spotřebou... a až se rozsype koupím další

Odpovědět  |   | 
Petr  |  31. 12. 2014 09:23

Proč by mělo být 200 koňové Volvo sleeper?

Odpovědět  |   | 
Tomáš V.  |  31. 12. 2014 10:04

Protože na to jaká je to zvenku popelnice to jede vcelku příjemně.

Odpovědět  |   | 
Fantomas  |  31. 12. 2014 12:00

Dvousetkoňové je normální přídavné jméno, stejně jako třeba dvojnásobné, tedy jedno slovo.
Píše se to dohromady, tedy 200koňové.

Odpovědět  |   | 
malo  |  05. 01. 2015 20:37

tak ale to uplne meni vyznam!

Odpovědět  |   | 
Petr  |  31. 12. 2014 09:21

Má to opravdu smysl? Kamarád má tekto upravené Volvo. Má přes 400 koní a auto je s tím nepoužitelné, nedokáže přenést sílu na silnici, trochu horší povrch a kola neudrží přílnavost, trochu více plynu a kola se protáčejí. A to má speciální tlumiče, hlíny i gumy. Možná, že rychlá auta nejsou jen o počtu koní.

Odpovědět  |   | 
Tycoon  |  31. 12. 2014 09:24

Tenhle typ tuningu mi přijde přijatelný, i když ten výkon je asi až zbytečně vysoký, myslím si, že takových 150 kW by bohatě stačilo a spíše bych vylepšil spodní pásmo otáček.
Jinak když už se dávala přední a zadní část karoserie z faceliftované verze, tak bych tam dal i ty novější budíky (jsou mnohem hezčí a jsou cejchovány do 240) a volant. A určitě bych odstranil hagusy.

Odpovědět  |   | 
Bubik  |  31. 12. 2014 09:25

jsou automobilky, které mají s vysokovýkonnými motory a s úpravami vozů zkušenosti, které tvrdí, že podvozek by měl být vždy "rychlejší" než motor. Což tahle Fabie rozhodně nesplňuje.
Jen o výkonu motoru na dálnici to fakt není.......

Odpovědět  |   | 
KenX  |  31. 12. 2014 11:05

Přesně tak, to je prostě fakt, který potvrdí kdokoliv se motá kolem rally a ví, jak vypadají tréninková auta. Mám za sebou stavbu feldy do vrchu a už nikdy, díra na peníze. Motor, převodovka, spojka, brzy, tlumiče od Huška, stabilizátory, řízení, kola, pryže ... Utnul jsem to v půlce, auto zůstalo civilní a co vím, tak s ním pořád nějaká paní jezdí pravidelně na nákupy Příště bych jako základ použil už nějaké pro tyto účely téměř hotové auto.

Odpovědět  |   | 
LOL  |  31. 12. 2014 11:37

Souhlas, mám odjeto hodně se standardní 1.9TDI a něco málo (pár tisíc) s RS a ty motorizace v nich jsou víceméně maximum, co se dá do takového škodováckého angličáka nacpat, pak už to ztrácí smysl a je to i dost o (ne)bezpečnosti takového auta - bál bych se ho třeba půjčit manželce. To, že gumy budou totální spotřebák je pak další věc, která hovoří proti.
Navíc zrovna 1.9TDI ve Fabii byl hodně těžký a to auto bylo moc těžké na předek, se všemi neduhy (hlavně nedotáčivost). K tomu známý problém s přední nápravou..

Odpovědět  |   | 
Hat  |  31. 12. 2014 12:10

Klasický bláBOL. Ty prostě nemáš ani na to abys na své Babetě dotahl dráty v kolech a tak tu skučíš, fňukáš a nadáváš, mindráčku.

Odpovědět  |   | 
Red Hat  |  31. 12. 2014 12:55

Další odborný názor pomatence!!!

Odpovědět  |   | 
Hat  |  31. 12. 2014 13:05

Víš imbecile, já jsem Hat a nestydím se za to. Ty jsi imbecil řitík a protože se stydíš sám za sebe, tak se schováváš za cizí nicky a jejich mutace. Blbečku.

Odpovědět  |   | 
Red Hat  |  31. 12. 2014 13:39

Ta y nejsi Hot ty jsi KOKOT!

Odpovědět  |   | 
LOL  |  31. 12. 2014 14:09

myslím, že jsi byť jen Fábku s 1.9TDI, natož RS nikdy neřídil, jinak bys držel tlamu.

Mindrák z vlastnictví sockoškodárny máš jen ty.

Odpovědět  |   | 
Hat  |  31. 12. 2014 18:47

Jejda..poprosim srovnej si to v te dutine mozkove..tak ridil nebo neridil. Jestli neridil tak asi nejsem vlastnik....vid. Ale to uz je davno nad rozsah tveho vnimani...natoz chapani.

Odpovědět  |   | 
LOL  |  31. 12. 2014 21:48

Pochopil jsem, máš problém s chápáním vět rozvitých. Z toho plyne tvá nevyrovnaná povaha a tendence dělat ze sebe idiota. Odpříště budu speciálně pro tebe používat pouze věty nerozvité a semtam přidám nějaký pěkný citoslovce.

Odpovědět  |   | 
jirka  |  02. 01. 2015 07:19

Já jsem vlastnil auto co mělo 200 koní a řeknu slušně to jelo. Ale ty z fábky nebo cocty rs děláš raketu a při tom je to jen rychlejší škoda. A mít dvěstě i dvěstěšedesát koní pod kapotou není nic světoborného.

Odpovědět  |   | 
dpcstb  |  02. 01. 2015 20:42

tiez som si vsimol ze ten clanok je pisany akokeby to malo 700 koni

Odpovědět  |   | 
Bennie  |  01. 01. 2015 16:57

Hm, narvat tak brutálně předopovaný motor do podvozku co je dimenzovaný na 50-70 koní, supr čupr tuzing... pak už si stačí jen vybrat hezký strom nebo vhodný sloup...

A co zbytek auta, ten na to má? Co třeba nápravy? Tlumiče? Ramena? to všechno bylo taky patřičně povýšeno? Ta pixla je zatáčkové peklo i s normálním motorem, ale s tímhle jsou to podle mne téměř neřiditelné sáně.

Odpovědět  |   | 
veto  |  05. 01. 2015 12:35

keby si cital ten clanok, tak sa tak blbo nepytas a netrepes nezmysly o 70tich konoch

Odpovědět  |   | 
Fantomas  |  31. 12. 2014 09:29

A určitě to vůbec nekouří a emisema to taky jistě projde úplně normálně.

Odpovědět  |   | 
Bennie  |  01. 01. 2015 17:01

245k za 5,4l nafty na sto :)))))))))

Sakra co jen dělají všichni blbě, že jim to v sériovém provedení žere dvojnásobek :)))))))))

Odpovědět  |   | 
Jerry12  |  04. 01. 2015 13:43

1.9TDI PD vazne nezere v seriove verzi dvojnasobek. Mam okolo sebe prave jednu tuhle klasiku ve Fabii a potom vetsiho bratricka 2.0TDI PD 8v v Passatu a pokud se jezdi libovolna vzdalenost kde se ohreje motor, tak zerou oba motory vetsinou okolo 6 litru. S pasikem jsme jezdili dalky pres Nemecko a pri tempomatu na 180 podle GPSky (VW notoricky premeruje, takze na tacho samozrejme skoro 200) si vzal vetsinou 6.6 - 6.8.

Motory jsou to hlucny, nekultivovany, v silnejsich provedenich dokazou pekne tahat za volant a vubec to neni zadne super zabavne svezeni, ale v 8 ventilovem provedeni jsou skoro neznicitelne. Myslim si, ze je oplakava nejeden taxikar, kteremu v Praze na kocicich hlavach v nedavne dobe doslouzil jeho Superb a ted musel poridit neco s EURO5 common railem.

Odpovědět  |   | 
John  |  05. 01. 2015 22:29

Pri 180 GPS 6,6L? Teraz daj tu o Karkulke.

Odpovědět  |   | 
dodge  |  07. 01. 2015 12:18

A na STK prošel nehomologovaný motor a podvozek.

Odpovědět  |   | 
Karel Kahovec  |  20. 01. 2015 15:23

Na STK projde cokoliv, i nepojízdný střep. Je to jen otázka známostí nebo peněz.

Odpovědět  |   | 
Čendoslav  |  31. 12. 2014 09:30

Neovladatelná popelnice sypající brikety, to je opravdu sen...

Odpovědět  |   | 
Smx  |  31. 12. 2014 09:36

Divím se, že spotřeba vůbec vzrostla, když to šlo jen ze 74kW na 170+kW.. U této koncernové legendy bych šekal ještě naopak snížení spotřeby..

Odpovědět  |   | 
Mansfield  |  01. 01. 2015 19:40

No ja se spise divim, ze ma dlouhodobou spotrebu 5.4, jezdim s neupravenou verzi a sviti tam 5.0 :) Je pravda, ze sem tam ji pekne vyvencim, ale stejne bych cekal aspon 7/100...

Odpovědět  |   | 
palo  |  31. 12. 2014 09:38

velmi rad by som videl porovnanie tohto s modernym HH rovnakeho vykonu
jasne cena je uplne inde, ale aj schopnosti.

Odpovědět  |   | 
Norbert  |  31. 12. 2014 10:03

To nejhorši,co může být,je motor TDi v obyčejné fábii bez jakýchkoliv sportovních optických vylepšení.Jel jsem jednou táhlý kopec-na 90 jsem jel100 a za mnou obyčejná Fabie a blikal,troubil,ale já v silnějším voze jsem nechápal,co po mně chce.Pak mně předjel,celá rodina mi hrozila pěstmi a nadávala a až jsem ho dojel na semaforu a uviděl vzaduTDi,pak jsem to teprve pochopl.Jsem anda rally a říkám-silný motor do pořádného auta nebo ho sportovně vyšperkovat.Jinak je to jen léčení Ega majitele.

Odpovědět  |   | 
Fantomas  |  31. 12. 2014 10:29

Jasně, přece co tě má slabší auto co předjíždět, že? Jo, to ego...

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  31. 12. 2014 11:01

bohuzial aj taki sa najdu. Rada nabuduce: pusti ho dopredu (ostatne v predchadzani mu nesmies branit) - je mozne ze onedlho od Teba bude potrebovat prvu pomoc a lepsie ked ho pustis akokeby si ju potreboval aj Ty aj on. No a ked ho v najblizsej obci v krizovatke pianko andante legato dobehnes (pokial dovtedy nic nevyviedol), bude sa citit blbo on.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  31. 12. 2014 23:14

tych kopec minuskarov nech zacne pridavat ked ich takyto dement predbieha, len aby sa nik nedajboze pred nich nemohol zaradit, nevadi ze oproti ide rozbehnuta zajadovka. Nuz a tak to nasich cestach vyzera, Preco moze byt on dotycny sprosty ked oni mozu
byt este sprostejsi, ze,....pani moji, uz sa nicomu nedivim, playtation na Novy rok. Vela zdaru a prijemny Novy rok vsetkym., idem to odpalit

Odpovědět  |   | 
ace_9  |  01. 01. 2015 10:25

Ja sa cudujem, ze mas tolko minusiek Ale vlastne to len potvrdzuje to, co si sam napisal a aj sam som to uz viackrat zazil. Niektori ludia povazuju kazdu jazdu autom za preteky a nechat sa obehnut je pre nich to najhorsie zlo. Tiez ked vidim hocijake auto (od audi rs6 po stare daewoo matiz) a zjavne chce obiehat, tak mu uhnem hned ako je moznost a ked obieha a vidim, ze ledva stiha sa zaradit, tak kludne spomalim. Nemienim sposobit nehodu len kvoli svojmu egu. A aspon ciastocne nieco podobne ocakavam aj od ostatnych. Ale ked obieham ja, casto vidim ako genius vedla mna zacne zrazu tiez zrychlovat alebo sa na dvojprudovke drzi vedla druheho auta a pekne dvaja blokuju vsetkych. No ja nemam drahe a rychle auto. Mozno keby som mal, tak tiez odmietam pustat ludi pred seba :D Mozno drahe a vykonne auta ludom uberaju na sudnosti... Mal by niekto spravit o tom studiu.
Tiez prajem stastny Novy rok.

P.S. Aby som aj nieco pozitivne povedal na vodicov. Stalo sa mi, ze ma uz pustili v pohode pred seba nissan 370Z alebo audi s4 a podobne auta. No vacsinou cim vacsie a drahsie auto, tym je nerealnejsie ocakavat, ze sa bude dat obehnut. Na druhu stranu mi ale taki vodici az tolko nevadia a ani nemam dovod ich predbiehat, lebo idu vacsinou 10 az 50 km/h nad povolenou rychlostou :D

Odpovědět  |   | 
Ale ano  |  01. 01. 2015 11:52

Vite, ono je to casto o inteligenci a nejake vnitrni vyrovnanosti. Vite proc vas pred sebe pan v porsche audi rs a pod. v pohode pusti? Jeho to nepali. On vi, ze kdyz by se nejakym omylem dotkl plynu, tak proste zmizi, on si proste nemusi nic dokazovat, veze se. Coz se o mnohych ridicich v cechach rict skutecne neda (casto firemni ridici u kterych se to da obcas aspon pochopit, nikoliv omluvit). A nemusi to byt nutne jen majitele "zaprdenych" tdi nebo naopak pouze majitele BMW a audin. To proste zalezi na tom, jestli ridi idiot, nebo ne. Samotnemu je mi naprosto putna pokud nekdo jede prede mnou, zda me nekdo predjizdi a podobne, dokud me a me okoli nezacne ohrozovat.
Asi kazdy zna ten pocit, kdyz vzadu vidi blizit se rychle oktavku I. generace (jedete tacho 100 na 90ce) oproti jede kamion a najednou je oktavka misto za vami vedle vas..... a vy si jen v duchu rikate, jezis to je *****.
Kazdopadne hodne klidnych kilometru v roce 2015 vsem :)

Odpovědět  |   | 
Quebe  |  31. 12. 2014 10:04

Pokud je úprava provedena tak, že auto i nadále projde bez problému emisemi, tak s tím nemám problém. Pokud je to ale klasický vyhoněný chrocht, za kterým nastává lokální zatmění slunce, zaslouží si majitel zavést výfuk do kabiny. Ať si taky užije toho, čím obohacuje své okolí.

Odpovědět  |   | 
Bubik  |  31. 12. 2014 10:18

ono je nejen o emisích, dodržet emise je u tuningu prováděnou solidní firmou slušnost, ba povinnost.
Problém je v tom, že to auto není stavěno na takový výkon. Nejde jen o brzdy, jde celou stavbu podvozku, zavěšení, tlumiče, pružiny, případně další.......
Že by se tím něco dělalo, o tom v článku není ani zmínka. Asi ne, o čemž svědčí věta: "Občas mám pocit, že zbytek auta za ním vlaje jak pláštěnka pana Supermana při letu".
Takže nám tady pánové ze společnosti Dieselpower (proč mám pocit, že jde o PR článek?) vyrobili natuněný bezpečný stroj, který neumí přenést výkon na silnici, který si dokonce s tím výkonem ani neumí poradit a za kterým (případně proti kterému) je poměrně nebezpečné jet, protože stačí jediná maličká chybička řidiče ("První pokusy o rychlejší jízdu po okreskách celkem rychle vzdávám. S plynem to chce zacházet velmi citlivě. V našem počasí stačí velmi málo a jsem v nedotáčivém smyku") a auto se roztočí jak káča, případně skončí mimo silnici........
Takové auto na okruhy klidně, ale do běžného provozu?

Odpovědět  |   | 
Quebe  |  31. 12. 2014 10:36

Jo, to je další věc, ale v tomhle případě spíše věc majitele. Okolí to bezprostředně neohrožuje a když ho jízda s něčím takovým baví...

Odpovědět  |   | 
Bubik  |  31. 12. 2014 10:46

To je otázkou, jak a zda neohrožuje. Mám za sebou nedávné školení na polygonu (trhací deska, kluzná fólie, vodní příkop apod), kde si člověk si 1/ uvědomí, jak málo stačí, aby lítal jak čamrda a 2/ naučí se, co s tím v tu chvíli dělat
A upřímně řečeno, docela jsem rád, že dobře postavené auto v tu chvíli udělá poměrně podstatnou část práce za mně. Což umí ovšem jen do jisté chvíle, kterou mu předurčili konstruktéři podvozku.
Takže úprava motoru by - pokud překračuje jistý práh daný konstrukcí podvozku - měla VŽDY zahrnovat i úpravu podvozku. Což ladičské firmy vědí a buď neladí přes práh, nebo se nesoustředí jen na motor.......

Odpovědět  |   | 
Quebe  |  31. 12. 2014 11:16

Tak, tady v tomhle případě jde především o rychlost. Ta Fábka i v sérii jezdila kolem 200, tedy my na to měla mít podvozek a předpokládám, že majitel se s tím v normálním provozu do nějakých šíleností nepouští.

Ona je ta přemotorovanost v tomhle případě i výhodou - člověku netrvá dlouho, než zjistí, že tohle není náčiní na zdolávání okresek...

Odpovědět  |   | 
LOL  |  31. 12. 2014 11:43

on je ale problém v tom, že nová maximálka je 260, přičemž klasické TDI (nemluvíme teď o RS) mělo maximálku pokud se pamatuju těsně pod 200 a této rychlosti dosahovala pouze na rovných a dlouhých úsecích (dálnice). S tímhle udělátorem jde na 200 dosáhnout prakticky i na trochu rovnější okresce, a to bude problém.

Majitel asi ví (aspoň podle článku), ale zkuste dát takové auto nezkušenému nebo nevybouřenému řidiči.

Odpovědět  |   | 
Bubik  |  31. 12. 2014 10:38

Mimochodem, když se podíváte na stránky Dieselpoweru, maximální úpravu motoru 74kW u Fabie I (model 6Y), kterou nabízí, je zvýšení výkonu na 121 kW a krouticího momentu z 240 na 360Nm. A to instalací nových vstřikovacích trysek Fratelli Bosio Sprint1043s, instalací nového turbodmychadla, novými těsněními výfukových i sacích svodů a úpravou řídící jednotky. Dále si lze objednat nový spojkový set z důvodu přenosu vyššího krouticího momentu.
Takže ve článku popisovaná úprava je úpravou nestandardní, spíše reklamní, a nelze ji u firmy objednat.

Odpovědět  |   | 
Kája  |  31. 12. 2014 12:57
Tom  |  31. 12. 2014 14:58

Toto jsou tabulkové úpravy.. potom se také dělají na míru

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  31. 12. 2014 10:51

Pojde to len tolko, kolko tomu prihodite a do smyku sa viete dostat aj s fabiou HTP. Odjazdil som si podobne naslapany GTi TDi (ten kolegov co som spomenul nizsie, prve kilometre ma ani velmi nebavili ale nakoniec prijemna jazda) a zaver bol taky, ze na tu zabavu to chce cit, zdravy rozum a skusenosti. Ostatne vyssi vykon sa moze obcas hodit a vedomie a cit tej vykonovej rezervy je celkom ''znesitelny'' Samozrejme s rozumom a hlavne nijaky garazovy experiment s adolescentnym siltovkarom od playstationu (idealne plne piatich podobnych na ceste z diskoteky) nema na ceste co hladat a to je ten problem, to sa potom bohuzial konci naozaj zle

Odpovědět  |   | 
Fantomas  |  31. 12. 2014 10:34
Quebe  |  31. 12. 2014 10:45

To ještě není taková hrůza, ale asi to nebude zdaleka plný plyn. Ale zkouknul jsem tu fotogalerii a u statických fotek zadku je vidět nějak zajímavě utřený nárazník kole výfuku. Asi aby nebyly vidět nánosy sazí...

Odpovědět  |   | 
jirka  |  31. 12. 2014 10:13

takže na okreskách nepoužitelné. Vlastnil jsem jeden benzínový šestiválec japonec a ten byl na okresách velmi dobře použitelný. Kde jsem v zatáčce letěl s prelude 120 tak s tímhle 130 a to ta preludka slušně držela. Měl by dodělat podvozek protože na dálnici umí na to šlápnout každej hnup, ale na okresce ho vyškolí slabší slušnej benzínák. Takže k ničemu.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  31. 12. 2014 10:19

Nadhera, velmi pekny test a pekna uprava.

Nieco podobne v malom poznam z mojej byvalej feldy 1.6. Priplatkova vybava: ochranne listy na dvere a zasterky. Vyborne iduci motor a perfektna (doslova, asi stastie na kus) prevodovka, plus hafo informacii co sa s autom deje (tam bolo pocut a citit vsetko Znie to neuveritelne ale to auto bolo velmi zabavne a to mam skusene kadeco mozne od trabiho az po FH12. Zacinalo to uz len pri nahodeni, zatriaslo sa to a pohlo vpred (zotrvacnost). Letela dopredu a doficat na tom rozmere 165 a tazkym liatinovym kusom do zakruty bolo len pre silne zaludky a nic pre zaciatocnika, kazdy prejazd bolo treba spravit velmi cisto a precizne, pri vyjazde plny a mazala co strach.... pardon, spominam si este to malo aj vzperu aby tu evoluciu favorita ten motor nacisto nerozobral Rychla jazda vyzadovala cit a odhad, kolega v pomerne rychlom golfe sa vyjadril v tom zmysle ze po prvej zakrute si myslel ze ju uz neuvidi ale na jeho zdesenie mu neuprosne zakazdym vyrastla v spatnom a nie a nie sa jej zbavit. A ze ho povozim, ale kdeze, ze do tej lietajucej truhly ani nesadne a po tejto skusenosti uz vobec nie Pripadne jeden pan co si za nou extra poctivo zasiel na pumpu a vehementne sa dozadoval otvorenia dekla (pohlad na seriu stal za to), nakoniec super pokec a uznanie ze tolko prace s takou konzervou este nemal. To vsetko pri 100% spolahlivosti, len je skoda ze ten zbytok za tym motorom tak zaostaval (mozne ze prave to bolo zdrojom tej zabavy, natocenych nieco do 65kW pri takom ultra-lajte koment nepotrebuje). Keby sa to vyrabalo, siel by som do toho urcite znovu.

Odpovědět  |   | 
alapli  |  31. 12. 2014 10:30

Fabia I se povedla nejvíc, to čím byla nahrazena, a to i nyní je jen pokus o něco co se nepovedlo

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  31. 12. 2014 10:52

To beriem, fabiu s benzinovym dvojlitrom mam skusenu a bolo to naozaj vyborne auto.

Odpovědět  |   | 
cptObvious  |  31. 12. 2014 11:45

no tvl opycovany neovladatelny stary sazomet...to mi je teda sen a silvestrovsky test

Odpovědět  |   | 
Martin  |  31. 12. 2014 12:32

Zajimave, vsichni diskutuji jako o realnem aute,
a nikomu neprijde byt divne, ze video ukazuje jen tachometr ve stojicim aute se zvednutym predkem, a ze clanek nenapadne naznacuje, ze i ten motor je vlastne uplne normalni.

Odpovědět  |   | 
Red Hat  |  31. 12. 2014 13:06

Nejrychlejší cesta do pekla! Smrdím korunou, koupím popelnici, pak ji nabuším na nesmyslný výkon, který minimálně 3x převyšuje možnosti podvozku a pak si začnu honit triko a hrát si na Supermana ???!!!!

Odpovědět  |   | 
Hat  |  31. 12. 2014 13:11

Jo správně, smrdíš korunou...a ty ještě k tomu prachobyčejně smrdíš.

Odpovědět  |   | 
Red Hat  |  31. 12. 2014 13:20

JJ to od tebe s tou shnilou Subarou sedí!

Odpovědět  |   | 
Hat  |  31. 12. 2014 13:24

Řekl rádobymajitel pětiválcové Hnůjdaje hihihi.

Odpovědět  |   | 
Red Hat  |  31. 12. 2014 13:34

Jen se z toho nepočůrej hot a čehý!!!

Odpovědět  |   | 
host  |  31. 12. 2014 13:24

pěkný, řekl bych, že je lepší si rovnou pořídit něco nenápadného, co má 300k a ne tenhle experiment a navíc by mě zajímala jedna věc - jak to je s touhle úpravou - prokazatelně je to zásah do konstrukce vozidla, tudíž je to přestavba vozidla a je potřeba mít schválení technické způsobilosti a všechny ty ptákoviny okolo - má to tohle auto? Nebo se jezdilo s autem, které vůbec na silnici nesmí?? A pana redaktora to vůbec nezajímalo?

Odpovědět  |   | 
Red Hat  |  31. 12. 2014 13:33

Konečně aspoň jeden správný a rozumný názor! Jedná se o vozidlo nezpůsobilé pro normální silniční provoz!!! Bylo by proto správné na toto upozornit Policii České republiky a registraci uvedeného vozidla zrušit! Co na to páni Redaktoři!???

Odpovědět  |   | 
Quebe  |  31. 12. 2014 13:48

Bonzáček?

Odpovědět  |   | 
Red Hat  |  31. 12. 2014 13:52

JJ měl by tě ten Superman někde pěkně sestřelit! Takové nesmysly se oficiálně i se schválením do provozu vyráběly a prodávaly! Viz. Moskvič 412, kdy jeho výkon motoru 3x převyšoval možnosti podvozku a brzd!

Odpovědět  |   | 
Quebe  |  31. 12. 2014 14:02

A proč by mě měl někde sestřelit? Předjímáš, že s tím neumí jezdit. To auto zatáčí, brzdí, nic z toho neodpadává, a tedy není žádným objektivním rizikem. To z něj udělá až případný dement, který si není vědom jeho limitací. Ale to platí u každého auta.

Odpovědět  |   | 
Red Hat  |  31. 12. 2014 14:25

Kdy proboha pochopíš že toto vozidlo nepatří do normálního provozu! Nebo snad chceš tvrdit že například podvozek a brzdy u Octavie 1,2 TSI jsou totožné nebo dokonce shodné s Octavii 2.0TSI RS!!??

Odpovědět  |   | 
Quebe  |  31. 12. 2014 14:41

A jak to s tím souvisí? Po cestách jezdí spousta aut s poddimenzovanými podvozky už z výroby, protože je výrobci takto homologovali a nikoho to nepálí. Máš např. spoustu MPV, které mají horší brzdy jako Octavia RS a přitom díky větší hmotnosti těchto vozů musí brzdit tu samou kinetickou energii při nižších rychlostech. Máš houpavé limuzíny, které poletí ze zatáčky po tečně ven a Octavia ji za těch samých podmínek projede v pohodě, protože má k tomuto účelu lépe nastavený podvozek. Jak to, že tohle ti nevadí?

Odpovědět  |   | 
JirkaK  |  01. 01. 2015 09:23

To jsi porovnával Octavii s Volgou GAZ24?

Odpovědět  |   | 
dtsmaniac  |  21. 04. 2015 12:20

Nevím co hemzáč redhete, tahle fabka má brzdy právě z tý Octy RS, takže je to bezpečnější než kdejakej střep už z výroby.

Odpovědět  |   | 
Red Hat  |  31. 12. 2014 13:52

JJ měl by tě ten Superman někde pěkně sestřelit! Takové nesmysly se oficiálně i se schválením do provozu vyráběly a prodávaly! Viz. Moskvič 412, kdy jeho výkon motoru 3x převyšoval možnosti podvozku a brzd!

Odpovědět  |   | 
Red Hat  |  31. 12. 2014 14:02

JJ Bonzáček a druhý naopak Blbeček!!!

Odpovědět  |   | 
Quebe  |  31. 12. 2014 14:31

Přestavbou silničního vozidla je změna nebo úprava podstatných částí mechanismu nebo konstrukce provozovaného silničního vozidla.

Za změnu podstatných částí mechanismu nebo konstrukce silničního vozidla se považují:
- změna druhu pohonu, vestavění jiného typu motoru,
- změna karoserie, pérování vozidla a kol způsobující změnu povoleného zatížení,
- změna druhu karoserie nebo nástavby, pro které se mění účel a způsob použití silničního vozidla,
- změna kategorie vozidla

Ve vyjmenovaných bodech nenacházím nic, co by odpovídalo úpravám na tomto vozidle. Druh pohonu stejný, typ motoru stejný. Karoserie beze změny, změna pérování taky ne. Kategorie beze změny.

Odpovědět  |   | 
Red Hat  |  31. 12. 2014 13:37

Pan Lukáš Dittrich opravdu boduje!!!

Odpovědět  |   | 
Red Hat  |  31. 12. 2014 13:55

Opravdu je smutný že něco takového je AUTOREVUE.CZ schopna vyzdvihovat a schvalovat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Odpovědět  |   | 
Red Hat  |  31. 12. 2014 14:09

Nejedná se náhodou o trestný čin?

Odpovědět  |   | 
Quebe  |  31. 12. 2014 14:10

Trpíš samomluvou?

Odpovědět  |   | 
Red Hat  |  31. 12. 2014 14:17

Pokud nejsi totální dement, tak snad víš že tady je nějaký zákon o provozu na pozemních komunikacích a ten platí snad pro tebe zrovna tak i pro mne!

Odpovědět  |   | 
lift  |  31. 12. 2014 15:13

Trpíš nějakým komplexem, že tak strašně proti tomu bojuješ, nebo co?

Každej tvůj koment je na poblití..

Odpovědět  |   | 
terenc  |  31. 12. 2014 14:31

to tam má EGR při takových úpravách?

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  31. 12. 2014 15:45

A není to ta fábie co se tak před půl rokem prodávala v Nizozemí...?

Odpovědět  |   | 
Fantomas  |  31. 12. 2014 15:46

"po nájezdu na dálnici... Během chvíle jsme u 200 km/h"
" z rychlosti 100 km/h na 160 km/h se zařazenou čtyřkou budete potřebovat 7,77 s. Na mokré silnici."

Za kolik bodů by to asi bylo?

Odpovědět  |   | 
Quebe  |  31. 12. 2014 15:54

Záleží kde. To jsou takové paradoxy, jednu chvíli si jedeš spořádaně 200 km/h, pak přejedeš čáru a z toho samotného slušného občana je rázem vrah malých dětí a požírač koťátek. Tedy ovšem čistě formálně, materiálně tím vrahem a požíračem nutně nejsi ani za tou čarou, kdyby v tom banánistánu řešili přestupky, jak mají.

Odpovědět  |   | 
Fantomas  |  31. 12. 2014 16:21

Jo, chápu to podobně. Ale internetový magazín pro motoristy by se asi neměl veřejně chlubit, že na pravidla kašle. To se pak můžeme vykašlat na všechna pravidla.

Odpovědět  |   | 
Quebe  |  31. 12. 2014 16:28

No, právě z toho vyplývá, že nelze jednoznačně říct, jestli na pravidla kašlal. A to ani v tom případě, že to bylo na dálnici v ČR. Viz. ta materiální podstata, jejíž naplnění je podmínkou přestupkového jednání - jinak se o přestupek nejedná a zákon porušen nebyl. A o jejím naplnění nemůžeme z dostupných informací soudit nic.

Ano, já chápu, že je to minimálně na hraně, nicméně ze samotné rychlosti nelze říci "kašle na pravidla".

Odpovědět  |   | 
Fantomas  |  31. 12. 2014 16:32

No jo, ta materiální podstata... kde má vlastně hranice?

Odpovědět  |   | 
Quebe  |  31. 12. 2014 16:49

No obecně žádné - záleží vždy na konkrétní situaci. A tím zavádí do zákona to, co by tam vždy mělo být - prvek variability. Nikdy totiž nemůžeš nekonečně variabilní svět dokonale popsat nevariabilními pravidly. Pevné rychlostní limity jsou v tomto případě učebnicovým příkladem naprosto realitu nerespektující imaginární konstrukce, a tak jsou přirozeně nejporušovanějším pravidlem. Lidé totiž přirozeně tíhnou k realitě, kterou naprosto dostatečně vystihuje zákon, přikazující přizpůsobení rychlosti provozu, stavu a povaze vozovky.

Odpovědět  |   | 
Jura  |  31. 12. 2014 17:02

A jak uplatnit prvek variability u fyzikálních zákonů? Svět se sice mění, ale fyzikální zákony ne. Třeba taková decelerace - při nárazu v rychlosti (zhruba) 160km/h a vyšší už vás žádné deformační zony nezachrání. Decelerace je tak silná, že se utrhnou vnitřní orgány člověka, bez ohledu na to, jestli je jím řidičem rychle jedoucího vozidla, nebo spolujezdec ve vozidle, do kterého to rychle jedoucí vrazilo.

Odpovědět  |   | 
Fantomas  |  31. 12. 2014 17:08

Ano, to je dobrá argumentace, neboť i ostatní mají právo nebýt nikým omezování a ohrožováni. Quebe: Jak tohle jde dohromady s principem Nic se nestalo, tak je to v pořádku?

Odpovědět  |   | 
Quebe  |  31. 12. 2014 17:19

Ale to se s mnou řečeným nijak nevylučuje. Naopak to lidi nabádá více myslet. Na jednu stranu jim to umožní větší rozlet, ale zároveň varuje, že fyzikální zákony neustoupí. Současný systém povolených rychlostí lidi spíše nabádá nastavit tempomat na 50/90/130 a okolní podmínky nesledovat.

Odpovědět  |   | 
Fantomas  |  31. 12. 2014 17:37

No počkej, já nemluvil o fyzikálních zákonech, já mluvil o tom,že každý má právo nebýt nikde nikým omezován a ohrožován. A na dnešních silnicích v podstatě nelze zajistit, abys nikoho neohrožoval a neomezoval. Proto jsem se ptal jak to jde dohromady s tím principem materiální podstaty přestupku? Když nic neprovedeš, ale všechny ohrožuješ, je to v pořádku?

Odpovědět  |   | 
Quebe  |  31. 12. 2014 17:16

Prvek variability je přesně to, co z fyzikálních zákonů plyne. Fyzikální zákony nám říkají, proč je fixně daný limit blbost - za určitých podmínek můžete bezpečně nějakým místem jet 200 km/h a jindy je i 30 moc. S úvahou o náraze samozřejmě máte pravdu, ale to na situaci nic nemění.

Odpovědět  |   | 
Fantomas  |  31. 12. 2014 17:05

No jo, ale to se pak dá aplikovat úplně na všechno, z každého zákona/pravidla pak půjde vytvořit imaginární konstrukci, protože když se nic nestalo, tak přece o nic nejde a vše je v pořádku. Problém je v tom, že co se jednomu a z jedné strany zdá v pořádku a nic se přece nestalo, to se jinému z druhé strany může zdát jako špatné, nebezpečné, nepříjemné a podobně. A teď jak a podle čeho to budeš posuzovat? Podle toho prvního, kterému to přijde jako zábava, nebo podle druhého, kterému to přijde třeba jako nebezpečné ohrožování, když se jezdí kolem jeho zahrady?
To si pak podle stejného principu můžeš třeba zřídit nekrytou střelnici na náměstí. Když nikoho netrefíš, tak je to v pořádku, nikomu se přece nic nestalo? Proto jsem se ptal kde má tenhle princip svoje hranice a kdo a podle čeho je bude určovat?

Odpovědět  |   | 
Quebe  |  31. 12. 2014 17:24

Na úplně vše to aplikovat nejde. Existují případy, kdy je pro správnou funkci determinovanost klíčová - například přednosti. Nebo třeba vraždy - vraždit je vždy špatné. U problému ze své podstaty variabilního je potřeba však přistupovat případ od případu. Rozhodovat by v tomto případě měly soudy, které by neměly být pouze nemyslící automaty.

Odpovědět  |   | 
Fantomas  |  31. 12. 2014 17:38

Takže si klidně tu střelnici můžu na náměstí postavit a kdyby se to někomu nelíbilo, tak to má dát k soudu?

Odpovědět  |   | 
Moik  |  31. 12. 2014 15:48

Svoboda jednoho komci tam, kde zacina svoboda druheho.

Nechapu proc by si borec nemoh upravit auto na 280k.... Zakony neporusuje sen si splnil, pohoda. Reci o jeho nebezpecnosti sem nepatri - nekteri z nas s octavii rs jsou stejne nebezpecni.

Naopak palec nahoru za plneni vlastnich snu - palec nahoru.

Jen bych autorevue priste doporucil "neflejmovat" uz v clanku kecama o ujeti baworakum a medvedum-opravdu vyzraly nazor, fakt...

Odpovědět  |   | 
Čendoslav  |  31. 12. 2014 16:52

Přesně tak...svoboda upravovat motor končí tam, kde začíná svoboda ostatních nedýchat kvanta sazí navíc...

Odpovědět  |   | 
Tycoon  |  31. 12. 2014 17:03

Zákony ne, ale vyhlášky určitě ... pochybuju, že úpravy na autě neporušují homologaci a že auto legálně projde ME+STK.

Odpovědět  |   | 
dodge  |  07. 01. 2015 12:09

Co mu řekli na STK k nehomologovaným úpravám motoru a podvozku?

Odpovědět  |   | 
Jarda  |  31. 12. 2014 16:03

Tohle je druh tuningu kteremu rozumim. Cemu nerozumim je, proc zrovna Fabia. Po vsem tom usili je to porad jenom stara nepohodlna Fabka, se vsemi klasickymi neduhy...

Odpovědět  |   | 
Tycoon  |  31. 12. 2014 17:06

Možná proto, že právě u jedničkové Fabie je ten "sleeper efekt" hodně velký.

Odpovědět  |   | 
luu  |  15. 01. 2015 15:07

protoze je to vetsi legrace nez tunit amg mercedes

Odpovědět  |   | 
oh.c  |  31. 12. 2014 16:36

„Teda, to muselo dát příšernou práci. … Přitom taková blbost, co?“

Odpovědět  |   | 
Fantomas  |  31. 12. 2014 16:53

Ano, ale jako reklama to bude fungovat určitě velice dobře. Kšefty asi moc nejdou, tak se zaměřili na tisíce majitelů úplně obyčejných, levných aut.

Odpovědět  |   | 
Vana666  |  31. 12. 2014 16:55

Přesně !

Odpovědět  |   | 
Adam  |  31. 12. 2014 17:51

Je to zajímavé počtení v diskusi. Přesný obraz české gubernie.

Odpovědět  |   | 
Tomik  |  01. 01. 2015 10:39

Naprosto skvely auto a pekny novorocni clanek, za ktery dekuju!!

Odpovědět  |   | 
ace_9  |  01. 01. 2015 10:46

Strasni suchari ste tu v diskusii Je to proste na rovinkach velmi rychla fabia, nebezpecna v zakrutach a horsom pocasi, asi nie uplne legalne upravena a asi nesplnajuca emisne normy, ale to neznamena, ze teraz kvoli tomu treba nadavat. Takych fabii je len velmi velmi malo a su to auta vytvorene len pre ten pocit a preto, ze to ide. Mne sa clanok a aj auto pacilo. Je to taka zaujimava rarita. Niektori by tu asi dostali infarkt, keby zistili, ze v Amerike je legalny na cestach skoro aj nakupny vozik s prirobenym motorom. Nehovoriac o tom, ze je tam ovela viac dieslov, ktore su schvalne upravene tak, aby zadymili polovicu mesta. Mozno by ste sa mali ist realizovat tam

Odpovědět  |   | 
Fantomas  |  01. 01. 2015 11:37

Ta poslední věta, ta patřila, předpokládám, autorům té fábie.

Odpovědět  |   | 
x  |  20. 01. 2015 10:09

v Syrii je zas bezne ze ti strelia gulku do hlavy len preto ze si niekto vymysli historku o tom ze nadavas na proroka A co? To co sa deje inde je uplne irelevantne. Zakony a vyhlasky platia pre kazdeho. A tie su take ze si na auto nemozes namontoval ani ine svetla, lebo neprejdes cez STK. A fobia s predimenzovanm motorom je nebezpecna - hlavne pre ostatnych ktori jazdia na cestach.

Odpovědět  |   | 
Hlinda  |  01. 01. 2015 17:41

"....Jak to, že stíhá váš dieselový šestiválec? ...."

Protože je to dieselový šestivál. Bejt to ale benzínová mašinka tak by to bylo hned lepší.

Odpovědět  |   | 
Hlinda  |  01. 01. 2015 18:01

Hooodně zajímavá mašinka. Z hlediska toho jak lze autí vytunit na daleko větší výkon a vizuálně to není poznat.
A co HTPčko či 1,4MPI? Šlo by taky poladit na teba 200 koní?

Odpovědět  |   | 
horski  |  02. 01. 2015 11:43

s velkými problémy protože to nemá turbo a hlavně 1,9 tdi byl tak oblíbenej motor protože
byl hrozně naddimenzovanej proto to byl takovej držák, tady ty motůrky by se asi rychle rozsypaly

Odpovědět  |   | 
horski  |  02. 01. 2015 09:44

jen pro zajímavost turbo kit pro oktávu 2,0tsi 500hp přeprogramuje to i dsg asi 6500e
maj tam i na 1,8t asi 360hp
http://www.goapr.eu/products/stage3plus_20_ts... ...

Odpovědět  |   | 
Andrea Kolaříková  |  02. 01. 2015 12:28

Jak to tedy je s tou spotřebou?Já myslela že 1.9 TDI PD 96 kW ve Fabia RS jezdí s plynem na podlaze za 8-9 L nafty?

Odpovědět  |   | 
dejv  |  02. 01. 2015 16:20

Taky by mě to zajímalo.
Ti výrobci sériových motorů budou asi úplní idioti, když s polovičním výkonem nedokážou jet za míň než dvojnásobek heheheee...

Odpovědět  |   | 
x  |  20. 01. 2015 11:38

hned mu odejte to pak to.. to auto je odepsane

Odpovědět  |   | 
Kyle  |  03. 01. 2015 02:06

TDI při jízdě z kopce naftu vyrábí.

Odpovědět  |   | 
Peter  |  03. 01. 2015 13:41

Škodovky ani se 400 PS natož Fabku

Odpovědět  |   | 
jakub  |  04. 01. 2015 17:13

..mam passata 1,9 tdi 81kw.. odeslo mi turbo.. znamej mi rekl ze ve strakonicich v čz dela tipek turba. zajel jsem za nim a on mi rekl ze kdyz mu dam to spatne da mi hned jine repasovane ale ze to nejni uplne to same co tam mam ze je vetsi.. slovo dalo slovo a uz se tam cpalo turbo u nej v garazi mi prehral ridici jednotku a super. jede to pekne tahne od spoda a jezdim pohodu za 4.8L a dostat se nad 6L uz je vrazda to jedu fakt kudlu.. mam i e39 528i je tam jen otevrene sportovni sani jinak zadna uprava a ma to cca stejne koni jako tahle fabia co je o ni clanek jo je to benzin a bere to 12L ale jedu v tom 160km/h po okresni silnici a bezpecne drzi na silnici kdyz chci predjizdet podradim a jedu.. podvozek, brzdy vsecko origo a to rizeni je proste jinde.. jo ale jezdit s tim kazdej den do prace nejde.. proto s tim jezdim jen kdyz je pekne pocasi a kdyz mam maladu si ZAJEZDIT. kdyz se potrebuji dostat z bodu A do bodu B jedu passatem

Odpovědět  |   | 
Dusan  |  06. 01. 2015 14:08

Reakce diskutujicich jsou rozpacite, ale osobne tomu davam palec nahoru za funkcni "tuning" .Dle mne je to spravny sleeper.
Vyuziti potencialu moturu zavisi jen na ridici v dane situaci z ceho plyne i odpovednost..

Myslim si, ze majiteli dela nejvetsi radost bezpecne predjizdeni na rovince s prstem v nose

Odpovědět  |   | 
dodge  |  07. 01. 2015 11:59

Jako silvestrovskej fór dobrý, ostatně vznětový motor má ideální charakteristiku pro kamióny, traktory, pracovní stroje, lokomotivy a lodě, ale naprosto nevhodnou charakteristiku pro osobní automobily.

Odpovědět  |   | 
Petr N.  |  09. 01. 2015 10:55

Fabia Combi 1.9TDi 74kW s motorem typu AXN a jednohmotým setrvákem je ideální pro navýšení výkonu. Sám mám přečipováním zvýšen výkon z 74kW 240Nm na 100kW 320Nm (+odpojený EGR ventil) a připadá mi to na tento vůz dostatečné. Průměrná spotřeba 4,9l (denně 2x20km ve 4 lidech). Brzdy původní tedy kotouče i vzadu. Auto jezdí dosti svižně. Jsem s touto úpravou spokojen. Prováděl pan Hájek za čež mu velké díky. www.tdifun.cz/

Odpovědět  |   | 
Petr N.  |  09. 01. 2015 10:55

Fabia Combi 1.9TDi 74kW s motorem typu AXN a jednohmotým setrvákem je ideální pro navýšení výkonu. Sám mám přečipováním zvýšen výkon z 74kW 240Nm na 100kW 320Nm (+odpojený EGR ventil) a připadá mi to na tento vůz dostatečné. Průměrná spotřeba 4,9l (denně 2x20km ve 4 lidech). Brzdy původní tedy kotouče i vzadu. Auto jezdí dosti svižně. Jsem s touto úpravou spokojen. Prováděl pan Hájek za čež mu velké díky. www.tdifun.cz/

Odpovědět  |   | 
Janík  |  15. 05. 2015 19:57

Raději jako řidič pojedu za benzínovým osmiválcem s 2x vyšší spotřebou, protože smrdí méně. Jsi neohleduplný primitiv a ještě se tím chlubíš. Přečipuj na 150kW a možná se tě budou lidi ptát jestli náhodou nejezdíš na asfalt.

Odpovědět  |   | 
Wimpy  |  16. 05. 2015 00:08

Nejsem příznivce kouřových efektů. Za benzínovým osmiválcem si moc nepobydeš páč ti při první příležitosti ujede. Chipování nerozumíš a jen poukazuješ na neodborné rádoby tuningy motoru. Je spousta takových co montují podivné krabičky, které zvyšují výkon... Nejdřív si o tom něco přečti a pak dělej chytrého. Lidi co se tím zabývají dělají a ladí motory na závody a umí u VW TDi docela slušné věci.

Odpovědět  |   | 
Kott02  |  15. 01. 2015 14:09

Tomu říkám tuning, ne ty po*rané bastly čím víc pruhů a bordelu na autě tím více adidas. Fabii beru jako "auto" ale toto je povedené.

Odpovědět  |   | 
Pavelka a zase Pavelka  |  20. 01. 2015 08:02

Fabia 1, když vidím ty přední světlomety vzpomenu si na Škodu 120 Jinak v combi se mi líbí více jak hatchback. Na masku s-eru, ale přes ty odporné přední světlomety bych se nikdy nepřenesl.

Odpovědět  |   | 
walkeer  |  20. 01. 2015 10:32

jestli tam nejsou zesilena ramena naprav a lepsi tlumice a pruziny, tak je to jednoznacne nebezpecne auto a na silnici nema co delat

Odpovědět  |   | 
x  |  20. 01. 2015 11:37

ja jsem vrazil do felicie 1.6 200 000 jen do tuningu urcite a co z toho, potom te porad berou fizli na silnici to nesmi ..pred par rokama se zprisnily zakony a uplny konec.. dneska uz to neni co byvalo, tuning je zabity

Odpovědět  |   | 

Proč tuhle silvestrovskou ptákovinu linkujete opakovaně na Živě v půlce Ledna?

Odpovědět  |   | 
JA-NE  |  22. 01. 2015 13:45

A furt to len smrdlave dizlove kachle :)

Odpovědět  |   | 

Měli jsme podobnou ve firmě. Jela 226km/h. Moc jsem jí nevěřil když jsem jí viděl. Nevím co to bylo za úpravu. Koupili to v áčkách a borec od Subaru se v tom pohrabal. Byla to pecka...Jo nostalgie.

vím kdy se to pokazilo

Odpovědět  |   | 
Janík  |  14. 05. 2015 21:26

Proč jste se nepochlubili, jak moc ta kadle-kadle mrcha hulí? Styděl bych se s něčím takovým jezdit a otravovat řidiče a chodce. Majitel by si zasloužil plynovou komoru.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet Hybrid: Když to prostě všechno šlape

Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet Hybrid

Suzuki Vitara už koupíte pouze s mild-hybridním ústrojím pod kapotou. Může to jeho charakteru uškodit?

dnes | Vladimír Kadera | 4 příspěvky
TEST RAM 1500 Longhorn 5.7 V8 HEMI: Hustý pracant i Rolls-Royce zároveň

RAM 1500 Longhorn HEMI

Americká auta jsou na českých silnicích stále docela úkazem. Jasným králem mezi nimi je RAM 1500, který jsme vyzkoušeli v kovbojské výbavě Longhorn a s pořádným motorem V8 pod kapotou!

5.  4.  2020 | Vladimír Kadera | 87 příspěvků
TEST Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG 1st Edition: Sesazený král Evropy vrací úder

Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG

Přestože se nový Volkswagen Golf tváří jako ten minulý, ve skutečnosti prošel komplexní proměnou. Spoléhá na elektrifikaci a přijel se zcela novým pojetím interiéru. Všechno to přináší zajímavé výhody, ale také jisté nevýhody.

1.  4.  2020 | Jan Mička | 60 příspěvků

Nejčtenější články

Na severu Čech leží obrovské pohřebiště vozů Tatra. Pár z nich je možné zachránit

Na severu Čech leží obrovské pohřebiště voz…

Podobných míst byste našli spousty. Zrovna tady však odpočívá a záchranu (bez)nadějně očekává především hromada starých tatrovek.

26.  3.  2020 | | 31 N/A
Tragická nehoda, nebo vražda? Otec Škody Octavia zemřel za podivných okolností

Tragická nehoda, nebo vražda? Otec Škody Oc…

Škoda si v rámci 125letého výročí připomíná klíčové osobnosti vzniku automobilky. V případě Ludvíka Kalmy však nelze kromě vyzdvižení jeho důležité role opomenout i jeho tragický odchod.

18.  3.  2020 | | 43 N/A
Nový Ford Bronco odhalen únikem. Má dvě verze, zaútočí na Jeep i Land Rover

Nový Ford Bronco odhalen únikem. Má dvě ver…

Fordu utíkají na veřejnost fotky chystaného SUV a off-roadu rodiny Bronco. Potvrzují se tak informace o dvojici různě zaměřených modelů.

10.  3.  2020 | | 7 N/A
Prohlédněte si ty nejlepší registrační značky na přání. Najdete mezi nimi tu svou?

Prohlédněte si ty nejlepší registrační znač…

Registrační značky na přání jsou v České republice již velice rozšířené. Projděte si galerii těch nejlepších.

1.  4.  2020 | | 26 N/A
Nová Dacia Sandero bude stále levná. Ilustrace ale naznačují stylovější design

Nová Dacia Sandero bude stále levná. Ilustr…

Nové generace Dacie Sandero bychom se měli dočkat ještě letos a klasicky se tedy objevují neoficiální ilustrace, jak by mohl cenově dostupný hatchback vypadat.

26.  3.  2020 | | 13 N/A