Ahoj, mam starou Fabii a ten trcici roh stredoveho panelu mi pripada fakt velmi nebezpecny. Myslel jsem, ze s novym modelem se pouci, ale asi ne. Nechapu jak to mohlo dostat tolik hvezdicek.Pri narazu je velke riziko rozdrceni kolene. Co vy na to?
Staré fabie jsem odjezdil dvě, tam to problém byl. Mám 180cm a žádný problém. Koleno nemám před, ale za hranou (více k řídící tyči).
Za 430tisíc, byla to předváděčka, plná palba, najeto 9500. V zimě jsou super vyhřívaný sedadla, a natáčecí světla - uplná paráda. Jede to 200 a akceleruje to i ve 160ti, což audiňáci a zvlášť tuningáři špatně snáší. Šestnáctky letní drží jak na kolejích, zimní mám teď patnáctky, což je samozřejmě horší. Jezdím kolem 5,7 normální jízda, do sedmi sportovní. Ukažte mi Vy, co tady píšete že je to hnůj auto v turbodieselu a v takové výbavě, které by stálo míň. Kromě korejce, kterej vydrží tři roky a nebo nějakýho hdi peugeotu. S tímhle motorem mám zkušenost v jiným autě 250 tisíc v pohodě, když se pravidelně servisuje. Mezi dieselama je to nejrozšířenější motor. To že je auto vyšší než jednička a na zadních sedadlech víc místa chválím každý den. Co mně tak příjemně překvapilo je rádio, jeho výkon a tím pádem i vnitřní plasty, který nerezonují,když tomu přidám. Myslím, že je to povedený auto a kdo to tady pomlouvá, tak se v tomhle určitě nesvezl.
Na těch kolech není nic zvláštního , v základu jsou pro verzi eleganc litý 15ky /195 a na týhle F2 jsou 16ky/ 205 který se daj dle konfigurátoru pořídit za příplatek 3tis. Divnej je ten volant, kterej má bejt v základu v kůži.
Nejsme zadnej skodovkar a Fabku bych si asi nikdy nekoupil, ale libi se mi jak tady plno lidi rika, ze redakce autorevue je od Skodovky placena.....A neni to zdaleka jedinej clanek o Fabce v CR, kde tohle lidi pisou. By me zajimalo jak by se to Skodovce prodrazilo platit vsem mediim v Cechach, Nemecku, Anglii a jinych zemich. Protoze vsude Fabii chvalej. Musite si konecne uznat, ze to je kvalitni auto. Ne nejlepsi, ale k nejlepsim patri.
Zajimalo by mne, proc ma fabka na fotkach interieru volant, ktery neni v kuzi (standard pro elegance):-)
Nuž veru! Ale nechápem to! Veď pozeral som sa, či to nieje lacnejšia výbava. A odborník hneď vidí, že disky sú pre najdrahšie výbavy!!!
A tiež pre SPORT!!!!!!!!;-)!!!
Nedostatocna sirka, nevyuzitelna vyska, pretazena predna naprava, hlucny motor, ktoremu po 100.000 km bude koniec vzhladom na repkoidne palivo, k tomu iba 5-kvalt, totalne chaoticky design /nebojme sa ho nazvat otrasnym/, prehnana cena. Proste bomba, spica, co je vyrobene doma /presnejsie povedane poskladane, vyrobene su mozno airbagy, tie vyraba Dolni Kalna/, to musi byt perfektne. No a ked skoda naviac ´´pomasti´´....
Ano, jistě, hezké, ale tady se diskutuje o Škoda Fabia a ne o Kia Ceed! I tak díky za popis Kia Ceed!
Krasne jsi nam popsal jednu Kiu od Ziliny :)
Mimochodom, Kia patrý medzi 5. TOP aut svojej triedy, ty TOP odborník!!!!!!:-/:-/:-/:-/:-/3-[3-[3-[3-[3-[3-[3-[
Ty si Darebá...:-/:-/:-/:-/
Auto mi připomíná palubní nástavbu letadlové lodi, je to přibližně stejně elegantní. Ceny jsem se opravdu lekl i přes upozornění, že se nemám bát. Ale nakonec jsem rád, že se najde spousta lidí, kteří si to koupí. Kdyby zavřeli Škodovku, tak by to byla celkem katastrofa.
Elegantný príspevok!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
DanielDesign: hele ty homosexuální brýlatý buřte, máš štěstí že se kryješ za zdánlivou anonymitu tvého netu, jinak bych ti rozmlátil ten tvůj slovenský brýlatý pysk.
No nemá pravdu??? Tak som to myslel. :-/:-(
co je ta konzole pod schránkou před spolujezdcem? CD changer?
Áno!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!;-)
skaredsie auto ako je toto som uz davno nevidel a tak ucelovo pisanu recenziu taktiez nie :-/
No vídíš!Aké máš štastie!!!!!!!:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D
To také čo akože DanielDesign neni si ty len taký volaaký Fico?:-O:-O:-O:-O
:-D:-D:-D:-D:-D:-D
Teraz kukaj,čo ja aj tak viem,čo ty :-D:-)):-);-):-P:-|:-/:-(3-[:-OB-]:-O3-[:-(:-/:-|:-P;-):-):-)):-D
LALO!
To také čo,LALO? Neviem,naozaj,možem si zodrieť,nie
LALO je hovorovo HLUPÁK!!! Robíš málo tajničiek!:-D:-D:-D
:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-)):-)):-)):-)):-)):-)):-):-):-):-):-);-);-);-);-);-):-P:-P:-P:-P:-P:-|:-|:-|:-|:-|:-/:-/:-/:-/:-/:-/:-/:-/:-/:-/:-(:-(:-(:-(:-(:-(3-[3-[:-O:-O:-O:-O:-O:-O:-O:-O:-O:-O:-OB-]B-]B-]B-]B-]:-P
:-D:-D:-D
Pokud někdo netrvá na novém vozu, tak jsou zajímavé nabídky na ojeté vozy o třídu či několik výše. Právě jsem pořídil za 400 tis. Volvo V70 - sice najeto 180 tis. ale r.v. 2004 diesel, kůže, navigace, 2-zonová klimatizace atd. 17" kola. Velmi pěkné svezení.
Len 400 000 za 3-ročnú vlajkovú loď(kedisi) Volv-a????? Aby to nebol podvod!!!!!!DÁVAJTE POZOR!!!!Kde ste to kúpil?!!!!:-O
Já bych třeba do ojetého auta nešel. A už vůbec ne s nájezdem 180k. Sorry, prostě bych neměl dobrý pocit. Ale to není nic proti nikomu, každej člověk je jinej.
Volvo v naftě je ve 180k v nejlepší kondici. Co mělo vyhnít už vyhnilo a teď už bude jenom jezdit. Přeji příjemné a dlouhé ježdění
Ten článek je vypiplaný, že je tak nechutně tendenční, že to není ani hezké. Vážení, končím po mnoha letech s AR:-/ S vašimi www už nechci mít nic společného. Protože takové prdolezky nesnáším.
GGGarantujem ti, že zajtra sem prídeš zas!!!!!Počkať!Nie o takých 2300!!!:-D:-D
Tak choď do ...(začiatok na r...:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D):-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D
"prdolezky"-dobré!!!!!!!:-O:-O:-O:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-DB-]
A čo budeš pozerať?!!!!§
Ale ale. Aby se nám tu někdo nerozohnil. Vsadím se, že sem ještě někdy v životě přijdeš. Fór je v tom, že určitá komunitka kolem AR.cz je tak naladěná proti Škodě, že za objektivní recenzi by uznali jen naprosté strhání fabie. A když se nedostaví, puberťák je zhrzen. Hele, není to fér. Škoda má sebevědomé ceny, možná někdy trochu zvláštní design, ale jinak je solidní. Každá automobilka má plusy a mínusy, ale Škoda je holt za nepřítele, protože je tak vidět. Kdybychom byli ve Francii a kolem jezdila samá clia, puberťáci tu budou zatracovat renault.
Toto je jeden z nejpovedenejších príspevku vobec!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!§Absolútne 100%plus 1000% súhlas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:-D:-):-):-);-)
U F2 je výbava konkétně výbava sport hodně povedená, má myslím vše co člověk potřebuje hlavně hezčí interiér-volant a sedačky, litý kola centrál klimu a pokud si přikoupím tempomat a couvacího asistenta a asi 3tis. za 16ky místo 15tek kol, je lepší jak poslední výbava elegance a hlavně jde kombinovat na všechny motor. verze. Že je F2malá je blbost, pak je tady pro vyžraný od toho O2 ne? Jak to říkal pan Růžek "méně žrát více dělat"! :)) Spíš mi vadí ten hnusnej předek na kterej se zepředu nedá dívat a černý sloupky, trochu to zpraví černá metal, tam to trochu zahikne. Stejně si ale na tu hrůzu předku auta nikdy nezvyknu, už jsem se s tím jako fanoušek hlavně předchozí fabie smířil. :-/ Jinak nevím proč haní 1.4ku naftu, která žere míň a hlavně je v nižší sazbě povinnýho ručení a že nejede je prostě kravina. Na závodění se takovej motor přece nekupuje!
Ano Sport je super!!!!!§Sedel som v tom a je to fakt paráde. Hlabne TIE ŠPOTROVÁ SEDADLÁ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
No hlavne jsi to tady zaspamoval cely.. nez sedel..
A čo je spam?!!!!!§:-/:-/:-/
Teda kde je môj spam?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!§Tka som to myslel!
NO TAK diskutujúci!!!!!!!!!!!!!;-)
ZVLÁDNEME TO!!!!!!!!!:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-DB-]
Ty si si slahol nieco ? Kazdy druhy prispevok je tu tvoj a su to takmer vsetky take p1c0v1ny, ze sa na to nikomu neoplati reagovat. Najviac sa mi paci "POPROSIM REAGOVAT" :-D
Povedzte aspoň 5, ktoré su také P.... Lebo toto hovorili aj na auto.cz a já som PROSTE NECHÁPAL PREČO!!!!!!!!!:-/:-/:-/:-/3-[
tO VIEš!Aspoň bude mať Autorevue krásne veľa reakcii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!§:-OB-]B-]B-]B-]3-[
Na konkurenci kvůli němu založili i BLOG.:-D:-D:-Dhttp://alessio.blog.auto.cz/0706/fenomen-jmenem-danieldesign
Ano ten na blogu je naozaj k000000000:-O:-O:-O
2danielDesign :Koukám že tvoji rodiče museli bejt-či jsou na 100% sourozenci.:-D:-D:-D
:-)
Tak kvalitné a nádherné!
Teb magor čo písal najdlhší príspevok zo všetkých-vymazaný?!!!!Ten čo tak ohováral...
To preto, že tam je svetlo vy nevzdelanci!!!!!!!!§§
pul mega za mikroauto? to je dobra cena??? za ty penize uz muzu mit slabsi octavii, do ktere se aspon vejdou vic nez 2 lidi. osobne si myslim, ze auta velikosti fabie jsou tak pro jednoho az 2 lidi na pojizdeni po meste, zadni sedacky by mohli ve skodovce vyhazet a udelat misto toho aspon trochu rozumny kufr.
Tom je malá auto. Mikroauto je niečo menšie ešte od Smartu- Ty paco, ktoré mu to micropáli!!!!!!!!!!!!!!!!!!!§§:-|:-|:-|:-|:-/:-/:-/:-(
Jen chci upozornit, že testovaný vůz je vybaven 16" koly Atria nikoliv 15" jak se uvadí a stačí k tomu jen letmý pohled na vůz. Seriově se výbava se ve výbavě Elegance (o té je reportáž) dávají kola 6Jx15 Antares :-P
Měl jsem 3 ( 1 Oktavka II, 2x sluzebak Fabia ) a už nikdá ! Myslim ze Kia cee´d je proti hodne slusna. V testech Euro NCAP získala (pětidveřový hatchback) maximální počet 5 hvězdiček. A v combi vypada hodne dobre :)
Tak tomu rikam nazor, zkusenost s Kia nulova, ale hned vi ze to bude lepsi :o)
On neví, on "myslí".
Ešteže Lalo jeden!:-/
S Kia cee´d jsem najel cca 40 km a zkusenost velmi dobra.. bohuzel ne dlouha.
idiot§-Pozn. Pre blbcov-myslím sa mozrejme toho kto tu Kiu srovnával!
Panové - udělejte něco s kvalitou fotografií - chtělo by to asi nový kvalitní digitál. Pro články formátu Autorevue jsou fotografie této kvality obrovská ostuda - vážně se na to skoro nedá koukat. Jinak recenze obsahově prima.
Tak tato hlaska mne strasne pobavila! Nebojte se prece stoji skoro jen pul mega a to je jen fabie !! No a ted mi reknete kdo na to ma vzit a pak jeste kdo by si za takove penize tu Fabii koupil !
Problem je ve vybavenym skodovackym aute. At me ukaze nekdo jinou automobilku ktera ma tolik veci za priplatek. Vetsinou maj par verzi vybavy a hotovo. Jen skodovka ma zaklad holy auto, motor, kola a volant a pokud clovek chce trosku vybavu, nasklada tam veci a maly auto se vysplha do zavratny sumy za kterou by mel auto vyssi tridy se stejnou vybavou...
Ste tupci! Je to takto: Najlacnejšie-najchudobnejšia výbava!!!!!!Ale keď už príplatok, tak stojí toľko čo konkurenti!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!SAKRA!!!!!!!!
:-D co to je za blbost? Ktera automobilka nema zaklad holy? Napr. ve tride FII? Fiat GP? Opel Corsa? Toyota Yaris? Ty nemaj v zakladu ani ty ctyri bagy co ma FII. Fabia ma tri (ctyri) verzi vybavy. A to ze ma spustu veci za priplatek je jen dobre, protoze si kazdy zakaznik muze nakombinovat vybavu presne podle svych predstav. Kdo nechce kombinovat vybere si verzi vybavy a ma vystarano. A ktem cenam? GP v nejvyssi verzi vybavy stoji 488 000,-, Opel Corsa stoji 514 000,- Takze cena F II je plus minus konkurence.
Ty chces srovnavat Opel Corsu s Fabii II nechces mne doufam rozesmat !!
A japonce sem netahej, nejsou z EU, tudiz dovoz a clo je podrazi.
A jeste me vysvetli proc je u nas skodovka nejdrazsi v cely evrope kdyz se tu vyrabi?:-)))Jinde ji poridis i o 100 tisic levnejc:-D
Takhle to je v celé Evropě. Automobilka prodává v "domovské" zemi téměř vždy nejdráže. A týká se to všech značek, nejen Škodovky, nebo koncernu.A proč? Zneužívání patriotismu a preferencí domácí značky. Kým? Globalizovaným vedením.
Prave proto, ze si to u nas vzhledem k cenam konkurencnich modelu muze dovolit:-/ A hlavne, protoze se za ty ceny prodava, tak proc zlevnovat, ze. :-/
Vždyť to píšu :-D
muhehe:-D Je to predrazena bida....
smutny je ze nejnovejsi fabka 1,9 za 400.000 ma stejnej vykon jako 10 let stara mazda 323f 1,5, ktera se da sehnat do 90 litru... 3-[3-[
No ja Mazdu 323F 1.5 mam, ma vykon 65kw, stari 10 let a vybava lepsi jak ta fobie, dnes stoji ja pises 90 ale nova stala asi 650, takze to nemuzes srovnavat, byla to vyssi trida:-)
Docela mne zarazila spotřeba?! Tak jak píše pan redaktor, že při ekonomickém způsobu si Fabia vezme cca 4,7 l a při dynamičtější jízde 6,8, za obdobnou spotřebu mimo město jezdím s 2,0 FSI... samozřejmě nemluvím o městě kdy dvoulitr spolkne okolo 11 litrů... marně tedy hledám výhody 1,9 TDI mimo město, zvlaště když připočtu vyšší servisní náklady jak u dieselů bývá zvykem.Jinak se mi ale Fabia líbí...
... za 5L prumer a za 6.5L ve meste jezdim s Lagunou Grandtour (kombi stredni tridy) 1.9dCi (96kW). Jak ctu spotrebu ve Fabii, tak se jen usmivam. Presto tvrdim, ze spotreba je HLAVNE o ridici, ktery drzi volant a slape na plynovy pedal B-]PS-pri ceste do Chorvatska jsem mel prumernou spotrebu 3.9L/100km...PS2- davejte na sebe trochu pozor, za vikend zase 11 mrtvych! Tak opatrne a stastnou cestu. :-)
....Lagunou Grandtour (kombi stredni tridy).... to je srovnatelne. Pan kolega mel na mysli sedan stredni tridy Octavia.
Ja to mel za 6,4l s Fabii 1.9TDi, 4.lidi, plnej kufr, plna velka rakev, 205/50 r16 gumy a ze 70-ti % zapla klima. Byla to cesta na Makarskou a zpět + 1000km po Chorvatsku většina jízdy na 2, 3, 4 rychlost a popojížďky. Navíc jsem to zpátky nešetřil, takže u mě spokojenost! Před 3-mi lety jsem to jel za 5,9l s tim samym autem.Můj rekord je z Příbrami do centra Prahy za 3,6l s užšíma zimákama a velmi velmi lehkou nohou.Zdar
A já to měl do Rieky a zpět ve třech lidech, za 5,8L/100Km s fabií HTP (40KW), po dálnici 120-130 tacho
Ja to mel do s Civikem VTi 118 kW do Chorvatska (2500 km i s vylety) za 6.4. Predstava masochismu ve Fabii a vysledna spotreba skoro jako 3x tak silny motor, to fakt neni pro me.:-D
Moje velká omluva! Až teď koukám, že jsi odepisoval Perkeltovi.
Proč masochismu? Jestli jsi jel akorát v nějakejch nízkejch motorizacích a nízkých výbavách, tak dejme tomu.. Ale opravil bych tě na 1,6 krát vyšší výkon, O,? krát nižší krouťák. A abych si trochu rejpnul do Tvejch 118-ti, tak kamarád má ve Fabce 125. Nic proti VTi!! Čest;-)
Vy mkáte pohrabnú Fabiu??!!!!:-O
Já nmkám pohrabnú Fabiu.
(3,6l/100km)
3.9L/100km do Chorvatska, to je velice slusny, ja byl rad za 6,3 s Primerou P11c 1,8 :-)
A pak jste se probudil s rukou v nocniku, ne? Spotreba 3.9l, to jste jel 50kmh celou cestu? ;-)
mikes: pri rychlosti kolem 50km/h je spotreba naopak vyssi! 3.9L je moje nejlepsi prumerna spotreba na takovou vzdalenost, proto na to take poukazuji. Bezne jezdim kolem 5L. Klima jede celorocne, ale nemam na aute zadna kridla, hagusy a podobne nesmysly, kola R18 a na nich mam bezhlucne "kontinentaly" CSC3 (vodorovny vzorek jako u F1). Oproti "V" vzorku jsou tiche a maji minimalni valivy odpor. Vzdy kdyz to jde, jezdim na 6. rychlost. Zapominate take na jeden z nejnizsich koef. odporu vzduchu v teto tride (lepsi uz ma jen saab aero) a velmi nizke teziste vozu. Vse hraje svou roli, ale na plyn slapu stejne ja a je jen na me, jestli display okamzite spotreby ukazuje 4.5L nebo 14.5L!J-o-U: pri ceste zpet to bylo 4.8L, ale stali jsme 3h ve Vidni a pak take na hranicich... Septa: odkdy je Octavia stredni trida? Neni to spise Superb a Passat??? Golf Variant je to same co Octavia Combi a take je to nizsi stredni. (small family vagon) Octavii 2 mam jako sluzebni, tak vim o cem mluvim. Neni to spatne auto, ale Passat, Laguna nebo Mondeo to vazne neni B-]
Honzig:Ze mate 6. kvalt nebylo z predchoziho prispevku jasne, pak se o neco min. rychlost samozrejme zveda. Srovnal jste si spotrebu PP s tim co skutecne taknujete? On PP nekdy dost keca.BTW, jakou jste mel prumernou rychost za uvedenou cestu?Ja mel rychlostni prumer ze slovinska do CR 100kmh a spotrebu 5,4 (s TDi), cesta skoro porad po dalnici, drzena rychlost 120-130kmh (samozrejme krome lokalnich rychlostnich omezeni). Celou cestu z Makarske to bylo za 5,7l/100km s 10km dvouhodinovym pojizdenim do kopce pri zacpe pred tunelem. Auto bylo hodne nalozene, ale bez stresniho nosice. Proto mi prijde vase spotreba "ponekud" nizka. Jak rikam, zalezi na prumerne rychlosti.
Jenom k tomu přidám...mám Lagunu r.v. 2002, 1. dCi 6-ti rychlostní. Na trase Blansko-Praha-Ruzyně (cca 250 km) jsem měl průměr dle PP 5.2 l (odchylku mám vyzkoušenou max. 0,1-0,2 l) při průměrné rychlosti 122 km/h (celou dálnici jsem jel tachometrových 150-160). Myslím, že Laguna s tímhle motorem jsou na dlouhé cesty po dálnici ideální. Jinak chorvatsko jsem dal tenhle rok za 4,7 přičemž 1/2 cesty déšt a pneu 17" 225/45.
Kolik vam premeruje tachometr?
Nevím přesně, ve větších rychlostech asi více, předpokládám, že 150 km/h je v reálu tak 140, chtěl jsem ilustrovat, že se dá jet s lehkou novou a nízkou spotřebou i na dálnici. Jen to chce jet hlavně plynule......přemýšlet, předvídat a znát terén/trasu.
Tipuju ze o dost vice... plynulost jizdy sice udela svoje, ale mit tak velke auto s tak velkym vykonem a pri prumeru 122kmh mit spotrebu jen 5.2, to mi fakt nesedi...
mikes ste dobrý !!!!!!!!!!Len neviem prečo ten nočník-prosím vysvetliť!!!!!!!
Jestliže naftové Fábie stojí v testovaném provedení 401 TKč a v nejvyšší verzi 470 TKč, pak v Mladé Boleslavi dokazují, že lidové označení Mladá Blboslav není zcela od věci... Jen pro porovnání - o třídu větší Kia Ceed s 85 kW motorem stojí 430.000 a o dvě třídy větší Magentis (se 103 kW dízlem pod kapotou) seženete již za 500.000 Kč
Jasně, jenomže ta Kia je holátko s mechanickou klimou a na plecháčích. Magentis je opravdu legrační srovnání, neprodejný sedan(za rok 2007 pouhých 53 kusů), s nekonfigurovatelnou výbavou, takové hogo-fogo do lídlu. Pochop, že jsou lidé, kteří raději malé, ale špičkově vybavené auto evropské produkce, než nějaké hajtaj vozítka.
Viete sú to proste idiyoti!!!!!!!!!!!!!!!!!!§
ta kia je s digitalni, nikoli mechanickou klimou (pokud se bavime o tom ceedu)
Pokud je rec o ceedu, tak je tam za ty penize 430tis. manualni klima. A digitalni tam nedostanete ani za priplatek, takovou KIA nenabizi, pouze elektronickou.
Drahý pane Šmankote, o prodejnosti či neprodejnosti vozu bych na základě čísel z českého trhu nějak zvlášť neuvažoval. Jen pro Vaši informaci - celá ČR má ekonomickou sílu srovnatelnou s Moskvou ... ;-) ;-) ;-)Nebudete tomu věřit, ale jsou lidé, kteří nemají zapotřebí trávit hodiny u konfigurátoru a zjišťováním a zpětnými úpravami, kdy při (pro příklad) elektrickém ovládání zpětných zrcátek "tato výbava koliduje" s motorizací či brzdami... :-)) :-)) Že je Fábie draze vybavené auto, to se patrně shodneme - ale špičkově???
Ne, neshodneme se, Fabia II není draze vybavené auto, můžeš si koupit social edition verzi za 250 tisíc. Někomu může vyhovovat vybavená verze 450 tisíc. V obou případech kupuješ auto, které je na špici segmentu.Hodiny u konfigurátoru... No, takový jedinec by měl vyhledat lékaře a nechat se hospitalizovat.
jsi totálně vypatlanej :-/3-[ :-D:-D:-D
Social edition verze, tj. 2x nic s kolečky je přímo prototypem draze vybaveného vozu - za 1/4 milionu korun (tj. cca 2 roční platy) dostává (český) zákazník nablýskanou bídu ...Vůz na špici segmentu bych si dovolil raději nekomentovat
Tak například ta social edition má m.j. ABS. Překvapili mě tím.A podle mě, zrovna ta social edition je jediná verze, co poměrem cena/užitná hodnota převyšuje konkurenci.Takže se posmívej, ale je to věc neznalosti.
TI IS DIETA!!!!!!!!!!§ Vieš vôbec, že v mojom texxte je chyba! Radšej pozerazj rozprávky-///Tom and Jerry///!!!!!
Prosím reagovať!!!!!!!!!!!!!!§
Chápu, že místní pubescenti, hledící na svět zpoza umatlané sklo popelnice rok výroby 1992, se mnou nebudou souhlasit, tak říkám, že Fabia II je dobré auto, které se řadí na špičku segmentu. Špičkové zpracování, široká paleta motorů, výborná cena. Kdybych nyní vybíral nový vůz, tak vyhraje Fabia 1.6 Sport + nějaké doplňky. Francouzi jsou k smíchu svou pověstnou kvalitou, Polo se mi nelíbí, plyšový a na omak měkký Yarýsek, hm, tak to opravdu nechci. Co zbývá? Snad, v Čechách nedostupné, Punto s T-Jet, tudíž zbývá zmíněná Fabia II.Jo, autore, díky za recenci, je dobrá.
Můžeš prosím upřesnit pojmy "výborná cena", "špičkové zpracování" a "široká paleta motorů"? Vybereš FII 1.6 Sport + "nějaké doplňky" a jsi na ceně auta o třídu až dvě výš....Jinak k výběru: opel corsa, Fiat GP, Suzuki swift, Ford fiesta/fusion, Hyunday getz, Seat ibiza....
....široká paleta motorů....vse konci u Combi jen na 77kw. Chtelo by to treba neco na zpusob 1,4 Turbo s cca 100kw.
aBSOLúTNA PRAVDA!!!!!!!!!!!jE TO PROSTE NEMECKé AUTO!!!!!!!!!
dve fabie II alebo jedna fiesta? radsej jedna fiesta!
goran-doran!!!!!!!!!!!!§
aha - zase jeden co ví o francouzských autech, že jsou na prd i když v žádném nikdy nejel. Jsem majitelem už v pořadí třetího frantíka, a ani u jednoho z nich se nepotvrdily ty legendární internetové zkazky strejců z Boleslavi o pověstné šrotovosti francouzské produkce. A já se proto ptám - z jakého večerníčku máte tuhle historku vy konkrétně? :-)) Ne, opravdu si kvůli mně hlavu s odpovědí nelamte - já na rozdíl od vás fr. auta různých generací znám z praxe, takže jsem vůči těmhle pověste imunní.Nicméně - novou Fábii si užijte, o tom žádná. Ze srdce vám ji přeju.
Musím souhlasit s panem Šmankotem, když chci malé auto tak chci malé auto. S Kii už mi tady lidi lezou na nervy. Nechapou, že chci malé auto a s výbavou kterou si nadiktuji a tak to tak prostě bude. Na co u Fabie 84 KW??? Francouze jsem nikdy nevlastnil, ale už jsem je bohužel musel mnohokrát řídit a trávit s nimi/u nich mnoho času...pane D.D. zkuste jiné evropany, a už se k francouzům nikdy nevrátíte.
Pane, skúste japonca a už sa ku európanom nevrátite.;-)
Jedna rada: Nehodte podľa pár aut. Pozrite sa na štatistiky!;-)
a ještě jeden dodatek: pro mně je rozhodně směrodatnější osobní zkušenost, kterou z daným autem mám, než nějaká zfušovaná statistika, kterou mi bude kontra-argumentovat kdejaký "webový auto-specialista"(teď nemám na mysli nikoho konkrétního) ;-)
Ale čo já som spomenul web-špecialista. Na tých s prepáčením SE..! Ani neviem čo sú zač. Myslel som TUV. Alebo J.D!;-)
Nechápu, které statistiky myslíte? Ty co se na českých webech pravidelně objevují? Ale no tak - tohle je velice špatný argument, zkuste jiný. O objektivitě německých (protože jiné se u nás na weby dávají málokdy) se toho už napsalo hodně.Něco málo o statistikách vím z praxe sám (mj. jsem měl 3 semestry statistiky na vys.škole). Platí u nich jedno zásadní pravidlo: statistika je objektivní jen potud, pokud jsou objektivní i vstupní data zadaná ke zpracování. A dál: každá statistika se dá zpochybnit.Krom toho - pokud chcete opravdu vypovídající statistiku, musíte do ní zadat fakt hodně dat ... rozhodně víc, než z kolika produkuje své přehledy jedna nejmenovaná síť německých auto-servisů, jejíž "statistika" výjezdů je u nás (bůhví proč) považována za jakousi motoristickou bibli co se týče spolehlivosti aut. Prostě: "co není v první desítce, voe, je šrot".Něvěřte všemu co se kde napíše.
Máte pravdu. Myslel som TUV. Ale tu môžu tie poruchy závisieť aj od chovania majiteľa, od toho čo sa kde stalo. Len som chcel povedať, že to, že máte dobrý Peugeot neznamená, že automaticky kvalitná celá značka! A je jedno či mám namysli štatistiky. Veď u ních sa uvázda koľko aut na daný počtet bolo zlých. Ale sú medzi nimi aj dobré kusy. Ale väčšina je zlých-značka zo zlou kvalitou. (Ale s dobrý imidžom!!!Peugeot!!!:-D:-D:-D)
Punto TJet za chvilku ofiko přichází...1,4, 120k, 0-100 8,9v, 206Nm/2000ot.Spotřebu nevím, ale nejspíš bude "itaská"...
...zbývá třeba Honda Jazz, cena podobná, ale jinak je trochu jinde...
Zbyva Mitsubishi Colt / Fabie asi tezko /
ze srdce ti tento vůz přeji :-P
Námi testovaná Fabia v elegantní stříbrné metalíze působila švihácky a leckdo se za ní s radostí ohlédl. ....sem se fakt nasmál :-):-)):-D
Myslim, ze se za Fabii 2 budou vsichni otacet jeste dlouho, protoze design sokuje kazdeho, kdo ma vsech pet pohromade! Nominace za hnus roku ma u me jednoznacne "nova" Fabia!
Souhlas, ještě bych dodal, že některé prvky na FA II jsou opravdu zajímavé, ( myslím to skutečně vážně ), ale na kastli tak 4100 dlouhé, 1700 široké a MAXIMÁLNĚ 1450 vysoké. Poněvadž je to přesně naopak, vznikl takovýto paskvil, a tudíž nominace ho právem minula.
Krása tak Fabia...(Pozn. Prosím reagovať!!!!!!!!!!!!:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-DĎAKUJEM!!!!!!!!§:-D:-D:-D:-D:-D
ale určitě ho nemůže vyjádřit právě zde B-]Pavel Janda by se tomuto autu vysmál...
A čo me po nejakom Jandovy?(Schválne s y)
http://kecy.roumen.cz/roumingShow.php?file=Fabia_cabrio.jpg
Vnútrajšok z Peigeot-u 207. No robil to.........
Existuje na trhu osobních aut dieselový motor s horším poměrem kw/zdvihový objem než má tato Fabia?
Nedival bych se na vykon motoru ale vykony auta, takova slavna Kia Ceed ma 115k sice z 1.6motoru, ale ta "slaba" 1.9 ji hrave udela. Jeste vetsi rozdil bude kdyz se auto nalozi.
Jde mi o motory. Fabia (stejně jako Octavia, Roomster atd.) má 77kW z 1,9l, motor 1,6 CRDi v Kia Ceed má 85kW z 1,6l. Aby měla Fabia stejný poměr výkonu na objem, musela by mít 101kW.Samozřejmě do celkové dynamiky se promítne celková hmotnost vozu (Ceed je o třídu vyšší auto), zpřevodování atd.
Stejný poměr výkonu ma u Skody motor 2.0, to uz bychom ale byli nekde uplne jinde i cenove (a take proto se asi nedodava do Fabii), takze nejde o to ze takovy motor vyrobit neumi, proste ho jen nedodavaji. Chtel jsem jen naznacit, ze i kdyz maji motory obdobne vykony, pak v praxi vetsi objem znamena lepsi pruznost bez ohledu na to co je na papirech. Fabie je lehci, pravda, ale tim lepe, to je jeji vyhoda. O tom ze je Ceed o tridu vyssi auto by se dalo asi uspesne polemizovat, krome toho ze je tezsi o 200kg a ma vetsi kufr o 40litru na ni nic moc vetsiho nevidim.
No srovnavat male auto s autem nizsi stredni?!?! Asi tam Fabia bude lepsi na zrychleni pri nalozeni, pac bude lehci.
Tak si srovnejte Kia Ceed SW s Octavii, maji stejne zrychleni (rozdil 0,1s na 100kmh) pritom ma Ceed 115k a Octavie 105 (77kW). Proto pisu ze papirove hodnoty vypadaji hezky, ale dulezita je praxe.
Nechci zbytečně hanět, ale kvalita fotografií je místy vážně úděsná - "bílý šum", absence hloubky a detailů - nešlo by s tím něco udělat ?
To je focený mobilem, ne?:-O
Fakt som sa zasmial!!!:-D:-D:-D:-DNežartujem! ALe nechápem čo vám vadí?? Nepáči sa vám tento server tak ho nenavšetevujte!!!!!!!!§Ale ak si odmyslím čo je to za server tak sa smejem!!!!!!
Ty seš právník, že máš tak rád paragrafy?
Porypało .
piš česky pyčo polská 3-[
:-D:-D:-)):-))Śkoda ,že to nieje nejak extra vtipné. Namiesto blbých rečí, na ktoých sa bavím len stručne...
Tahni nacku jeden.
To víš-xjack-idiot§!§
PREPÁČTE-Tak xcrack-ako kraken!!!!!!!!!!HAHAHAHAHAHAHAHAH!!!!!!!!!:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D
skoda s novym designem fabie slapla do tmy. Pro me hnus. Nechapu to...
Veľmi k veci!
To je tedy povedený článek, buď pěkné PR na hůře prodejné 1.9TDI, či ten autor asi nemá všech pšt pohromadě :-)
Týýýý jo, 400tis za fabii, to je teda darda !!!! :o-)))
Co to je "darda"?
Přece 400 tisíc za Fabii, ty neumíš číst? :-D
Tak to je ten největší vtip co jsem kdy četl... Vlastně ho čtu pravidelně v každé recenzi na škodovku.Při fotce zadních sedadel jsou ta přední maximálně posunuta dopředu, když se fotí prostor předních sedadel tak jsou zase zatažena dozadu. Jen aby to na fotkách dobře vypadalo.Dvoumetrový chlap by v takovém sranda autě, kde má sedáky vzadu sotva do půlky stehen, vydržel možná pět minut, ale rozhodně to není na dlouhou cestu, jak se nám snaží tvrdit autorevue ve zmanipulované reportáži od škodovky.
Když jsem si to pořádně přečetl a ignoroval nadšené výkřiky, tak jsem došel k tomu, že je vzadu dost místa nad hlavou a že ostatní rozměry (kolena, šířka) jsou tak nějak v rámci celkových rozměrů, tedy nic moc. Asi původně byla ta místa vzadu na stání. Ale nechci kritizovat, v nové fobii jsem ještě neseděl. Ve staré je místa pomálu, a to mi do dvou metrů ještě minimálně 15 čísel chybí.
Koupil jsem FabiiII manželce a mám pocit, že vzadu je více místa,než v OctaviiI
To vážne?????
Ve´d preto vyzerá tak vysoká! Ale len fotkách!! Väčšinou!
Měřim 190cm, mam Fabii I. (1.9TDi) a co se týče těch sedadel, tak mi u nich akorát vadí absence bederní opěrky a výraznějšího bočního vedení. Konkurence to ale až možná na vyjímky nemá o moc lepší (u aut z roku 2000 +-). Absolutní vrchol pro mě bylo posezení do Citroenu C3. Jeho sedačky bych přirovnal k Moskviči co jsme kdysi měli. Řeči autora článku o neschopnosti motoru 1,4TDi bych považoval za holej blábol! Jel jsem párkrát v jedné Fábii 1.4TDI a nestačil jsem se divit jak na třívalec jela dobře! Pro Ty lidi, co si jdu koupit "čtrnáctku" jim musí stačit! Asi perfektně zajetá. Je to týden co jsem jel s 206 1.4 HDi co měla najeto 25000km a nedá se to srovnat! Nechci nijak vychvalovat Škodovku..
Som priaznivec Škod-y. Je to moja 3. TOP značka. A FABIA.1 priam srdcová záelžistosť. Ale toto všetko hovorím preto, aby ste si nemysleli, že nezmyselne ohováram ako všetci naokolo. Ale. Vzadu moc mista Fabia 1. ehmm, nemá.:-)
To bez pochyb. Já se jen vyjadřoval k sedačkám. I když teď koukám, že mám v předmětu "Re: Hodně místa vzadu???":-D Já jsem k Fabce taky přirostl. A že je vzadu málo místa? Myslim, že to mýmu 4-letýmu klukovi ani nepřijde.;-) Za novou jí ale měnit nebudu. Ta mě už nebere..:-/ No, uvidim po čase. Zdar
Ešte len doplním , že kedisy bola čo sa tíka miesta vzadu špička. Ale ten čas letí...
Presne tak!!!Ani mňa dvojka nebere. Menil by som ju vyhradne preto, že 1. nemá hlavové airbagy. To auto máme len ako služobné. Ale to auto jednym z mojich snov. A medzi moje auta snov patria vlatne len luxusne auta.
Když se píše test např. Fabie, tak se jednotlivé parametry srovnávají s konkurenty daného segmentu. "Hondě místa" je vztaženo na danou třídu a určitě se nejedná o srovnání s BMW 7er Li.
Radku, na pražskom autosalóne som si pre zaujímavosť (okrem iného) preliezol široké spektrum áut tohto segmentu a posadil sa na všetky štyri miesta (z čo najporovnateľnejším nastavením sedadiel vpredu). S týmto výsledkom: Celkovo najpriestornejšia (bez konkurencie): Opel Corsa. Potom v závese Ford Fiesta, Fiat GP, Renault Clio, Suzuki Swift. Katastrofálny je naopak Peugeot 207, vzadu sa prakticky nedá sedieť. Špecifický sú japonci s posuvnými zadnými sedadlami, t.j. Yaris a Colt. Ak sa posunú sedadlá je vzadu na úkor kufru miesta bezkonkurenčne, najmä u Coltu je miesta habakuk, o pár tried vyššie. Nová Fabia je hlboký podpriemer, v pozdĺžnom smere niekde tesne za Cliom alebo tak, na šírku je absolútne najhoršia. Na hlavu je miesta dosť. Takže tak, chce si to autá občas prezrieť bok po boku a mnoho mýtov sa vytratí.
Tak ti teda nevim, ale já jsem udělal to samé s naprosto jiným výsledkem. Měřím 180. A určitě mi nepřišla corsa největší. POdle mě bylo v tomto směru nejlepší Clio s Fabií, pak někde Punto a Corsa, fiesta pak 207. Colt jsem vynechal a Yaris je velmi specifickej - má vzadu posuvný sedadla , který jsou navíc velmi krátký. Takže opticky to vypadá dobře, ale sedět se tam nedá, už kůli hroznýmu materiálu a tvaru. Mysli že Fabie II používá stejnou fintu jakou kdysi Punto I. Všechna sedadla jsou posazená výš než je obvyklé, nohy jsou pod jiným úhlem a tudíž i při stejné mezeře mezi předními a zadními sedadly je pro nohy subjektivně víc místa . A ta mezera mezi opěradlem vpředu a zadním sedákem je ve Fabii opravdu velká. A tak je podle mě jediným problémem pouze šířka - zde je Fabia citzelně menší. Ale při jízdě ve 4 to stejně nehraje žádnou roli a pro 5 se nehodí ani žádný z konkurentů.
No asi je zbytočné sa hádať, viem čo som si naozaj dôkladne prešiel a ťažko ma fanúšik Škody presvedčí o opaku. K Opelu mám vzťah nula, auto vlastním o triedu vyššie a úplne inej značky, nová Corsa ale ma veľmi príjemne prekvapila až šokovala, a to ako priestorom tak riešeniami, variabilitou aj celkovým dojmom. Niet divu že sa tak dobre umiestnila v COTY. Za všetko ale hovorí táto veta:"A ta mezera mezi opěradlem vpředu a zadním sedákem je ve Fabii opravdu velká."Skoro mi zabehlo, ako som sa začal smiať. Tak v Corse je tá medzera pri pohodlnej preprave osôb vpredu ako tak akceptovateľná, v ostatných autách tejto triedy tesná. Rozhodne by som ju ani omylom neoznačil (snáď s výnimkou toho Coltu zo sedákmi vzadu) u žiadneho z áut tohto segmentu termínom "opravdu velká". Možno si zvyknutý vpredu cestovať nalepený na palubnej doske, ale to potom nepovažujem za relevantné porovnanie.
Ešte od veci: Je pravda, že je možné nájsť podľa IP(alebo já neviem podľa čoho iného) osobné údaje?
OT: Pokud bude mit policie stesti tak ano.
Prosím vás!Žena niech reagujete to sú priste hlupáci! Dám vám radu. Nechem byť hlupák, už ste mi to povedal. Ale urobte tento web ako auto.cz. Naozaj sa veľmi poteším. Proste toľko info ako na auto.cz. :-/:-/:-/:-(:-)
skodovka si robi vlastne triedy, aby v nich bola "NAJ" :-)
Tak tak. :-P
:-D heh tedka jsem si to vsiml .) co dodat.
"Vždyť Fabii by i tak utáhl a ta by navíc mohla na německých dálnicích v pohodě cestovat stošedesátkou. Takto se optimální rychlost pohybuje kolem stočtyřicítky, když chcete jet stále ještě na spotřebu. "To ano, ale u benzínu díky jeho charakteristice měrné spotřeby, která je ve vysokých otáčkách dost roste. Fascinují mě ale představy, že u turbodieselu ta šestka šetří strašné množství paliva - tak tomu ve většině případů prostě není. Jinak k potřebě řadit - turbodisel (a jakýkoliv motor) bezdůvodně vytáčí akorát řidičské prase. Jezdit s TDI (HDI...)na nějakých 3000 otáček někde na okresce - to je prostě nebetyčná blbost.
Vzdyt je test o dieselu, proc argumentujete benzinem?!Predstava, ze 6 snizi spotrebu je fakt, nevim proc vas to tak fascinuje. Nikdo nenapsal ze se strasne usetri (rokem vas).Nikdo nemluvi o 3000ot. na okresce ale na dalnici.PS: Necetl jste nejaky jiny clanek? :-))
rokem?! No toto! Tkaže on to písal rok!!!:-O
Melo byt samozrejme "krome". A nehul tolik B-]
Přečtete si to ještě jednou plís.Pokud jedu místo 130 rychlostí 160 km/h, vzroste odpor prostředí (tj hlavně vzduchu) o 51 %Pokud jedu místo 140 rychlostí 160 km/h, vzroste odpor prostředí (tj hlavně vzduchu) o 30 %Ta šestka udělá (u turbodiselu při jeho charekteristice měrné spotřeby) rozdíl v řádu několika málo procent a rozhodně nepřeváží výše uvedené čísla a rozhodně spotřebu nevytrhne. Pokud chci ject ekonomicky, jedu 130, pokud neekonomicky pojedu 160 a ušetřím na jednom ujetém kilometru asi 5 sekund a propálím při takové jízdě o cca polovinu nafty navíc.PS1: Já nechci, aby někdo měl VŠ znalosti z daného oboru jako já, výše naznačenou úvahu by měl být chopen vyplodit průměrný žák II. stupně ZŠ.PS2: Benzínový motor tam byl pro srovnání.
To Fgh: Kdyz uz mate tu vysokou skolu, naucte se cist a delat elementarni srovnani. Půjčte si nějaké diesel auto se šestikaltem, hačněte si do něj, projeďte se po dalnici 200km pri 130kmh nejdriv na petku, pak to same na sestku, pripadne si totez zopakujte pri 160 kmh a jiste si pri vasem vzdelani vsimnete rozdilu ve spotrebe paliva a dovedete si ho prepocitat. Zdravim.
Tvoja úvaha je fajn, ale nehovorí nič o rozdiele spotreby medzi 5 a 6.Čiže, aký je percentuálny rozdiel v spotrebe, keď idem 160km/h na piatej rýchlosti 5-stupňovej prevodovky a na šiestej rýchlosti 6-stupňovej prevodovky?Tak znie otázka...
Je to presne 5.2 sekund :-) A pri 470 km jazdy po diaľnici (absolvujem 2xtýždenne) je to takmer 40 minut úspory času, čo už je poznať.
Samozrejme. Sú to len ďalšie bláboli. Ale z ich strany!!!!!
Vy ste Ing.??????????????????
Že plís!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D
Zajímavé rozdělaní spotřeby na spořivého důchodce a mladíka "závodníka", co třeba průměrně inteligentní řidič, co má spotřebu lepší než důchodce a rychlostní průměr (mimo dálnici) lepší než vyjančenej mladík.Takový mě vždycky pobavěj, před zatáčkou těžká brzda a za ní plnej a takhle furt dokola a sou hrozně udivení proč nedokážou setřást to prdítko za sebou.
Nechápem! Vysvetliť prosím! Ale pobavil som sa!!!Tak som sa rehotal!!!!Nechápem prečo prdítko?:-)):-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D
Protože mám postarší 1.3 a svojí jízdou se spotřebou kolem 5l v zatáčkách mnohdy tlačím silněší auta.
Vlastne som to pochopil. PREPÁČTE!;-)
Odpovedel jste si sam. Jakozto prumerny inteligentni ridic si muzete svoji spotrebu a rychlostni prumer snadno dopocitat. Pojedete za min nez duchodce a rychleji nez "mladik" zavodnik. Teda jenom do doby, nez se probudite ze snu:-DSamozrejme je mozne jet rychle a usporne, ale rozhodne nepojedete rychleji nez ten co jede "pilu" se spotrebou nizsi nez duchodce(teda pokud ten duchodce nezapomnel zarazenou dvojku:-P . Uprimne jak chcete byt rychlejsi nez clvoek, co podle vas jde maximalne na brzdy do zatacky a z ni jede na plny plyn???(pokud berem ze do te zatacky nebrzdi na pidi rychlost duchodce, coz asi "zavodnik" nedela)
Absolútna prevda! FAKT!Ale tak som sa pobavil. Prepáčte. Máte fakt prevdu. Ale niektoré detaili. Niesu tam chyby alebo čo. Len pár vecí...:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D
Uprimne, taky nesnasim zavodniky, kteri na rovince jedou 120 a pred zatackou divoce brzdi na 70 km/h a tak me zdrzuji, zatimco ja jedu 100 km/h tempomat porad. Myslim, ze prave tyhle "zavodniky" mel ACE na mysli.
Naprosto přesně jsi mě pochopil, drtivá většina "závodníků" neumí projíždět zatáčky a tak před zatáčkou zběsile brzdí a za ní přidávají, důchodce zase mnohdy špatně řadí a nečte terén před sebou, není tak těžké jezdit hlavou, ale kdo to neumí ten netuší o čem je řeč.
Viete keď on ide 120km/h a vy 100km/h tak vás daleko predbehne. Tak ako je možné, že iodrazu, keď spomalí na pár sekúnd vás hneď zbrzdí?!!!!
Plně podepisuji.
"První devatenáctistovky totiž dosáhly jen na Euro 2, zato je všichni milují, zvláště ve verzi 81 kW s mezichladičem stlačeného vzduchu a přenastavitelnými lopatkami turbodmychadla".Další blábol - tyto motory se vyráběly i ve verzi EURO III a to poměrně dlouho.
Veď povedal, že prvé ty blôábol!!!!!:-OB-]B-]B-]
Prosimvás, to tlačítko ECON znamená, že klimatizace ke VYPNUTA (ona zrovna u Fabie vypnuta není, jen kompresor běží s minálním zdvihem a fakticky jen čechrá chladicí médium). A tvrzení, že 1,4TDi nestačí dynamice modeního provozu - to mi málem natrhlo bránici. Pochopte, že mé každý jezdí jako vylízané pako, zrovna v tom Portugalsku se jezdí pomaleji než u nás.
A kto prosím pekne písal ECON??????????????????????
jááááJ! nIč! ingorujte tento príspev!
spolehni se ;)
....Důvodem je automatická klimatizace, pracující klasicky ve standardním a úsporném režimu. Standardní režim zvyšuje spotřebu a úsporný režim pracující bez kompresoru klimatizace je natolik úsporný, že byste vůz lépe vychladili kostkou ledu v přívodním potrubí.....To by mne zajimalo jak chladi automaticka klimatizace bez pouzivani kompresoru.Ty jo, 400tisic KC za "rodinne auto" v zakladu. To je prda.
To me taky pobavilo, chladi to akorat kdyz je venku nizsi teplota nez uvnitr.
pREčO Tý IDIOTI TUPý musia neď všetko zveličovať? Čo vám na tom úžasnóm sute badí!
Nauč se psát DEMENTE!
Ty si skôr Trabant než "stihacka"!!!!!!!§:-O
Mám předchůdce, 1.9 TDI Elegance z 12/2000, ve 12/2003 přečipovaná u Cimbu, momentálně 156 tkm. Jezdím často v Německu a tak bych tu šestou rychlost také uvítal. Jinak mi auto vyhovuje a zatím mám jen malé nutkání vyměnit ho třeba za Octavii.Ještě otázečka - prý podle nějakých škodováckých testů PD snáší MEŘO v naftě daleko lépe než CR, co je na tom pravdy?
Mle jsem Octavku sokromou 1.9 TDi 81 kw a Fabky sluzebni 1.4 PD a i 1.9 TDi jsou to chrotadla.. hnus.. ta TDi to uz je starej motor hruza.. HDi to valcuje.. Ta 1.4 je zase lehka a tak netrpej loziska.. proste predni naprava.. a litala slusne.Chrochtadlo uz nikdy a kor ne Fabii !!!
Kup si ty sračky z francie
Uznávam TDI!Je to pojem!
preco byt tak slusny a mierny, a rovno nepovedat ze redakcia je platena staroboleslavovskou automobilkou, alebo trpi vazne v snoch fobiami...co by tento ubohy pocin redaktora vysvetlovalo.kazdy zdravy jedinec citajuci tuto radoby objektivnu recenziu vychadza zo zaveru, ze cena je fajn, tak ok. zabudnime na potrebu rodinneho auta alebo priaznivost k tejto otrasnej znacke, a prejdime k tomu co sa da za 560 tisic Sk (preratane na socialisticky ficoidny kurz coskoro bananovej republiky) kupit.takze Kia Ceed 1.6 CRDi v takmer plnej vybave (chyba metaliza) bud v 90k, alebo so stastim aj v 115k variante.rad by som so vsetkymi skodovkarmi polemizoval na temu Kia Ceed vs Skoda Fobia, ale tato fekalna myslienka mi nerobi dobre. Autor dobre poznamenal, ze tato fobia je slusne priblizovadlo (sam sa to bojim nazvat autom) len s tou cenou to trosku prehnal.Navrhujem autorovi studenu sprchu, ostatni snad maju viac rozumu a vedia ze su to kvalitativne 2 nezrovnatelne auta...
Nekdo jako ja si kupuje auto take kvuli tomu, jak vypada. A v tomhle hledisku je v cenove kateorii Fabia jasna jednicka. KIA je k bliti
Komentáře srovnávající Fabii a Ceed mě dohnaly až k návštěvě KIA dealera, abych se nu nádheru podíval osobně. No a musím uznat, že každý, kdo považuje Fabii a Ceed za (v podstatě) stejná auta nemusí být úplné být úplné hovádko. Také může žertovat anebo být uplacen!Ceed je na pohled i na pojezd slušné auto nižší střední třídy, které za velmi slušné peníze nabízí téměř (podtrhuji to téměř) to samé jako OCTAVIA, FOCUS, 308, .....
To si snad nemohol mysliet vazne! Kia je korejske priblizovadlo (a nezalezi na tom, kde sa vyraba) a nova Fabia je urcite kvalitnejsia. Staci si uz len sadnut do tej Kie Ceed a hned vidis, ze ta tolko omielana kvalita a "europsky" dizajn su len reklamne zvasty. A vobec, porovnavat Kiu so Skodou? To je pre Skodovku dost velka urazka, nemyslis?
to tu mentalnu skoda-chorobu mate v rodine? neboli nahodou tvoj otec a mama surodenci? asi ano...
novú škodu fabia nemusím, je to dizajnový grc.....ale Kia je na tom ešte horšie, nielen dizajnový grc, ale aj dielenské spracovanie je na grc.Osobne mi je jedno, kto sa vozí na škode, ale tí, ktorí sa vozia na Kii, ľutujem.
Jednou jsem si tu tebou zmiňovanou Kii Ceed půjčil v 1.6, a jak jsem rychle vracel! A to jsem byl rád, že mi nezůstal nějakej ovladač v ruce. A motor,opravdu slabota.Zátah žádnej, to snad i to HTP-čko táhne lépe.
Ty PAKO!Taký interiér hocikto neponúka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:-/:-/:-/:-/:-|:-(3-[3-[3-[3-[
Prosim admina stranky autorevue.cz aby zabinoval IP adresu pana s nickom DanielDesign,na auto.cz po pocetnych staznostiach to uz urobili,tento magor a primitiv len zaplavuje diskusie svojimi absolutne zbytocnymi a tupymi prispevkami... verim ze sa k tejto vyzve pridaju aj dalsi. dakujem
Naprosto súhlasím, tie jeho debilné príspevky obchádzam, lebo sa aj tak nedajú čítať. Vôbec nemajú ani hlavu ani pätu.
Zabanovat. Zahnojuje nám diskuse pološílenými výlevy, nedá se to tu pak číst.
Vieš čo: Vráť sa na auto.cz! Musíte ma všade otravovať?!!!:-/:-/:-/:-/:-/:-/:-(:-(:-(3-[3-[3-[
Fakt cinik:-/
!!!
Tak toto nechápem!!!!!!:-/:-(
???
:-/:-/:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-O
3-[3-[3-[3-[3-[3-[3-[3-[3-[3-[
:-/:-/:-/:-/:-/:-/:-/:-/:-/:-/
cowa-IDIOT§
Fabia II verzia Elegance 63 kW cena 439 000,- Sk. Skús najprv pozriet cennik a potom píš kraviny. A škodovka dáva 50 000,- Sk zlavu na nove auto.
80koni a 1.4rka? skus citat najprv clanok...534 tisic oficialna cena na www.skoda.sk, bavime sa o oficialnych cenach, promotion si viem vybavit vsade, a este raz, kvalitativne nezrovnatelne agregaty o autach ani nehovoriac (pre neinformovanych, Ceed je o segment vyssie, dokonca aj na spici nie na chvoste v triede ako fobia).a tomu vyssie s tym vyfukom, aspon vsetci vieme naco ti je auto, ja s mojim bmw3 coupe ti ticho zavidim a bojim sa ta s tym tvojim 1.9tdi zihadlom stretnut...
To cowgaR: Trochu ti dosly argumenty, vid? Ty to jiste se svym plastikovym bmw 3 coupe na dalkove ovladani natres i Veyronu :-))PS: auto mi je na to, abych s nim jezdil, a kdyz muzu dostat za ty penize motor ktery lepe tahne, tak proc ho nemit.
O KIA Ceed by se snad dalo uvažovat, jen kdyby do toho davali tempomat a ASR.
tempomat je už ponukaný ako doplnková výbava za 12000SKK.
jenze xenony si tam nedas a ty nic moc svitici svetla v ceedu... :-(
tolik lezení do prdele výrobci a tak zku***nej článek sem už dlouho na tomhle webu nečet, autorevue se začíná propadat do podobný žumpy, jako je auto.cz - HNUS VELEBNOSTI!"ideálním rodinným vozem kompaktních rozměrů" - to sem málem poblil monitor!!!A to sem si zas poslední dobou chrochtal, že se tu najdou opravdu objektivní recenze a opravdovej názor redaktora, tohle už prosím nikdy, nebo sem přestanu lízt ...
Ty chudáčku ubohej, blábolíš nesmysly. Škodovka je kvalitativně na úrovni svých konkurentů, v leččems ji i převyšuje (kvalita zpracování, prostor aj.) pokud by na tom byla tak špatně jak píšeš tak by se těžko tak dobře prodávala. Ten pokrok u Fabie II je znatelný. Ale individuum jako ty tohle nechce pochopit a slyšet, jseš holt další z nekonečné řady primitivů.
Škodovka a prostor. Ve fobii určitě ne a ne už vůbec ve fobii II. Konkurence je na zadních sedačkách širší až o 9 cm a to je už pořádnej rozdíl.Trapná reklama na ŠKODOFKU. Přestaň te tu škodofku vyzvedávat do nebe. Produkuje auta jako ostatní s jediným rozdílem, že je prodává za mnohem dráž a za tu cenu tam člověk má tak akorát 4 kola a volant (to berte jako ironii)
Opravdu inteligentní příspěvek, který kromě urážek a invektiv obsahuje jenom nesmysly. Vůbec jsem nemluvil o porovnávání Fobie s konkurencí (jen tak mimochodem, i v tomhle PR se autor zmiňuje, že techonologický pokrok II vs. I se limitně blíží 0), jenom jsem kritizoval anální alpinismus autora - já to chápu - o peníze jde vždycky až v první řadě, ale je nutné udržet určité hranice ...Tebe typuju na 19 leteho zakomplexovaného uhrovatého puberťáka se 120 L a vlhkými sny o MEGASUPERHYPERFABII fdechtumetlešíbruaklimě co vyzkoušel tak leda tátovo filckuJo, jentak mimochodem, sám jezdím schádofkou (ochcáfka vdechtu) a křičím, škoda nikdy více, dehet nikdy více a smutně vzpomínám na předchozího pažouta, kdy ještě dělali auta co neváží dvě tuny a maj komunikativní řízení a citlivě reagující podvozek..
Jakýho Pažouta že jsi měl?
309XS
A to porovnáváš s novou fábií?.)
Teď si zřejmě říkáte, proč mi ten člověk chce radit, když sám před tím použil nelichotivé výrazivo. Ano, stalo se - rozčílili mě vaše urážky, já za to se dokážu omluvit a poučit, jsem zvědat zdali se podobná náprava zdaří i vám. Pokud na toto budete reagovat opět "slohem barbara, co slezl právě ze stromu" tak je mi vás upřímě líto.
urážky? a kohopak jsme uráželi? komentoval jsem článek a jeho úroveň, která spadla někam na trapné PR, v kterémkoliv jiném státě než banánistánu označit seriózní autor B-segment jako ideální rodinné auto, tak by ho hnali svinským krokem, že autům rozumí asi jako sousedovic pes termonukleární fůzi ...pokud Vám škodofilům toto vyhovuje, chrochtejte si, ale nenavážejte se do lidí s odlišným názoremjediný, s kým bych byl o svých argumentech polemizovat je autor článku - ten se ovšem neozval ...
A nevycházel autor z předpokladu, že bohužel v našem státě je kupní síla poněkud slabší a proto uvedl auto z tohoto segmentu jako vhodné rodinné vozidlo právě s ohledem na finanční možnosti zdejšího obyvatelstva?
No zasmál sem se dočetl sem až sem a končím. Každý na toto i jiné auto bude mít svůj názor :-) každopádně souhlasím s tím, že je to vhodné rodinné auto (vozidlo) málo, ktrá rodina si může dovolit jiný vůz kor pokud s ním nechce najezdit x set t. km jak zde někdo psal. Poté už by mě asi začalo auto nudit tak jako tak.
A propos, hrubým a vulgárním vyjadřování poukazujete leda tak na svou inteligenci. Já se nepotřebuji o kunkurentech vyjařovat ani náznakem podobným stylem jak činíte vy u produktech Škoda Auto. Zřejmě vám to činí nějaké potěšení, ale na připomínky, které vy zmiňijete lze poukázat chytrým způsobem, ale to asi nikdy nesvedete, i když bych to přál nejenom vám, ale všem lidem, kteří očekávají od diskuzí něco více než jen osobní napadání. Zamyslete se, to vám neuškodí. :-)
Pokud jsem "kromě urážek a invektiv použil samé nesmysly" jak píšete, tak v tom případě vy jste ukázkový příklad ctnosti a váš příspěvek je naplněn "věcnými argumenty". Bravo, jednou bych to "chtěl dotáhnout tak daleko" jako vy. Hezký den. Mě je to auto vcelku volný, ale vaše antiškodovácká radikalizace také nenasvědčuje o přílišné inteligenci. Opravdu se pousmívám nad těmito všemi "cool" příspěvky o "odporné škodovce".
Ved vieš!!!OPICA!!!!!!§Ešte k tomuso 1000predle...
Yesman, už z tvého příspěvku jde vidět tvé iq stěží přesahuje stovku a že dál než za svou Škodu nevidíš. Chudáčci njn, zloděj křičí chyťte zloděje:-D:-D:-D:-D:-D Až lusknu prsty, tak svět bude zase hezkej:-P
Děkuji za psychologický rozbor a stanovení IQ. Domníval jsem se, že stěží dosahuje 50, potěšils mě.
Yesman: Nejde o Škodu, nic ve zlém. Je to obyčejná šunka, nic víc nic míň. P206, Punto atd nejsou o nic lepší. Ale jde o to že když se staré Uno vydrželo 400tkm, tak Vás neštvě že to dnešní Punto již neumí? Se Škodovkou je to podobné. Machruje ale hajzlíky má na chodbě. Ve své kategorii nejhorší není jj, problém je v tom, že celá tak kategorie je jaksi na p*ču. Proto mě tak dráždí lidi, co to vychvalují do nebes a proto na ně reaguji takto nevybíravými způsoby! Někomu Oktávka tdi natočí 300tkm a on má oči navrch hlavy a machr jak hrom. Ale že dřív některé západní auta dávali bez mrknutí oka 3/4 mega, to už všici zapoměli. Proto mi vaše chvála na produkty koncernu přijde trapná. Ke všemu mají dost sebevědomé ceny i chování, proto to dráždí o tolik víc. Ne IQ 50 nemáte, to by jste nezvládl obsluhu těch www, stovka tam zas bude to zas joooo, ale víc nic.;-)
Mám také své zkušenosti, s Octavií, a jsem spokojen. Proto vám mohu oponovat, že mě zase iritují lidé, kteří zase naopak hanobí škodovky. Takže je to jaksi o ničem, ta naše přestřelka a měl bych se věnovat něčemu smysluplnějšímu. Moje chyba.
Tak prestaň ty r...lízač!:-D:-P
Tak to by byla velka ztrata... :-D
Se stestim 115 varianta, to stesti je asi nejaka polozka v ceniku, ktera neco stoji, ne? :-)) Pokud si nepriplatis za 115k tak budes te Fabii akorat koukat do vyfuku. A i kdyz si priplatis tak budes koukat do vyfuku, akorat z mensi vzdalenosti...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.