Test Škoda Fabia 1,9 TDI: jaká je top verze?

268 komentářů

213.192.38.xxx
27. prosince • 9:42

Ahoj, mam starou Fabii a ten trcici roh stredoveho panelu mi pripada fakt velmi nebezpecny. Myslel jsem, ze s novym modelem se pouci, ale asi ne. Nechapu jak to mohlo dostat tolik hvezdicek.
Pri narazu je velke riziko rozdrceni kolene. Co vy na to?

Jindra
30. ledna • 22:20

Staré fabie jsem odjezdil dvě, tam to problém byl. Mám 180cm a žádný problém. Koleno nemám před, ale za hranou (více k řídící tyči).

Jindra
22. listopadu • 20:26

Za 430tisíc, byla to předváděčka, plná palba, najeto 9500. V zimě jsou super vyhřívaný sedadla, a natáčecí světla - uplná paráda. Jede to 200 a akceleruje to i ve 160ti, což audiňáci a zvlášť tuningáři špatně snáší. Šestnáctky letní drží jak na kolejích, zimní mám teď patnáctky, což je samozřejmě horší. Jezdím kolem 5,7 normální jízda, do sedmi sportovní. Ukažte mi Vy, co tady píšete že je to hnůj auto v turbodieselu a v takové výbavě, které by stálo míň. Kromě korejce, kterej vydrží tři roky a nebo nějakýho hdi peugeotu. S tímhle motorem mám zkušenost v jiným autě 250 tisíc v pohodě, když se pravidelně servisuje. Mezi dieselama je to nejrozšířenější motor. To že je auto vyšší než jednička a na zadních sedadlech víc místa chválím každý den. Co mně tak příjemně překvapilo je rádio, jeho výkon a tím pádem i vnitřní plasty, který nerezonují,když tomu přidám. Myslím, že je to povedený auto a kdo to tady pomlouvá, tak se v tomhle určitě nesvezl.

polakow
15. října • 11:01

Na těch kolech není nic zvláštního , v základu jsou pro verzi eleganc litý 15ky /195 a na týhle F2 jsou 16ky/ 205 který se daj dle konfigurátoru pořídit za příplatek 3tis. Divnej je ten volant, kterej má bejt v základu v kůži.

polakow
15. října • 10:56

Na těch kolech není nic zvláštního , v základu jsou pro verzi eleganc litý 15ky /195 a na týhle F2 jsou 16ky/ 205 který se daj dle konfigurátoru pořídit za příplatek 3tis. Divnej je ten volant, kterej má bejt v základu v kůži.

Pepe
14. října • 22:59

Nejsme zadnej skodovkar a Fabku bych si asi nikdy nekoupil, ale libi se mi jak tady plno lidi rika, ze redakce autorevue je od Skodovky placena.....A neni to zdaleka jedinej clanek o Fabce v CR, kde tohle lidi pisou. By me zajimalo jak by se to Skodovce prodrazilo platit vsem mediim v Cechach, Nemecku, Anglii a jinych zemich. Protoze vsude Fabii chvalej. Musite si konecne uznat, ze to je kvalitni auto. Ne nejlepsi, ale k nejlepsim patri.

tommy
13. října • 11:01

Zajimalo by mne, proc ma fabka na fotkach interieru volant, ktery neni v kuzi (standard pro elegance):-)

Mark 
13. října • 11:14

Nuž veru! Ale nechápem to! Veď pozeral som sa, či to nieje lacnejšia výbava. A odborník hneď vidí, že disky sú pre najdrahšie výbavy!!!

Mark 
13. října • 11:11

A tiež pre SPORT!!!!!!!!;-)!!!

Antiautomat
11. října • 19:56

Nedostatocna sirka, nevyuzitelna vyska, pretazena predna naprava, hlucny motor, ktoremu po 100.000 km bude koniec vzhladom na repkoidne palivo, k tomu iba 5-kvalt, totalne chaoticky design /nebojme sa ho nazvat otrasnym/, prehnana cena. Proste bomba, spica, co je vyrobene doma /presnejsie povedane poskladane, vyrobene su mozno airbagy, tie vyraba Dolni Kalna/, to musi byt perfektne. No a ked skoda naviac ´´pomasti´´....

V
12. října • 15:42

Ano, jistě, hezké, ale tady se diskutuje o Škoda Fabia a ne o Kia Ceed! I tak díky za popis Kia Ceed!

Lojza
12. října • 7:08

Krasne jsi nam popsal jednu Kiu od Ziliny :)

Mark 
12. října • 18:35

Mimochodom, Kia patrý medzi 5. TOP aut svojej triedy, ty TOP odborník!!!!!!:-/:-/:-/:-/:-/3-[3-[3-[3-[3-[3-[3-[

Mark 
12. října • 18:34

Ty si Darebá...:-/:-/:-/:-/

Pavel
10. října • 13:20

Auto mi připomíná palubní nástavbu letadlové lodi, je to přibližně stejně elegantní. Ceny jsem se opravdu lekl i přes upozornění, že se nemám bát. Ale nakonec jsem rád, že se najde spousta lidí, kteří si to koupí. Kdyby zavřeli Škodovku, tak by to byla celkem katastrofa.

Mark 
10. října • 15:55

Elegantný príspevok!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Fénix
11. října • 16:40

DanielDesign: hele ty homosexuální brýlatý buřte, máš štěstí že se kryješ za zdánlivou anonymitu tvého netu, jinak bych ti rozmlátil ten tvůj slovenský brýlatý pysk.

Mark 
12. října • 18:33

No nemá pravdu??? Tak som to myslel. :-/:-(

StK
10. října • 9:01

co je ta konzole pod schránkou před spolujezdcem? CD changer?

Mark 
10. října • 15:54

Áno!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!;-)

jaro
9. října • 10:44

skaredsie auto ako je toto som uz davno nevidel a tak ucelovo pisanu recenziu taktiez nie :-/

Mark 
9. října • 16:53

No vídíš!Aké máš štastie!!!!!!!:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D

milanič
10. října • 10:57

To také čo akože DanielDesign neni si ty len taký volaaký Fico?:-O:-O:-O:-O

Mark 
10. října • 14:52

:-D:-D:-D:-D:-D:-D

milanič
10. října • 15:18

Teraz kukaj,čo ja aj tak viem,čo ty :-D:-)):-);-):-P:-|:-/:-(3-[:-OB-]:-O3-[:-(:-/:-|:-P;-):-):-)):-D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Mark 
10. října • 15:53

LALO!

milanič
10. října • 16:24

To také čo,LALO? Neviem,naozaj,možem si zodrieť,nie

Mark 
12. října • 18:32

LALO je hovorovo HLUPÁK!!! Robíš málo tajničiek!:-D:-D:-D

Mark 
10. října • 14:51

:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-)):-)):-)):-)):-)):-)):-):-):-):-):-);-);-);-);-);-):-P:-P:-P:-P:-P:-|:-|:-|:-|:-|:-/:-/:-/:-/:-/:-/:-/:-/:-/:-/:-(:-(:-(:-(:-(:-(3-[3-[:-O:-O:-O:-O:-O:-O:-O:-O:-O:-O:-OB-]B-]B-]
B-]B-]:-P

Mark 
10. října • 14:51

:-D:-D:-D

XXXX
9. října • 0:40

Pokud někdo netrvá na novém vozu, tak jsou zajímavé nabídky na ojeté vozy o třídu či několik výše. Právě jsem pořídil za 400 tis. Volvo V70 - sice najeto 180 tis. ale r.v. 2004 diesel, kůže, navigace, 2-zonová klimatizace atd. 17" kola. Velmi pěkné svezení.

Mark 
9. října • 16:56

Len 400 000 za 3-ročnú vlajkovú loď(kedisi) Volv-a????? Aby to nebol podvod!!!!!!DÁVAJTE POZOR!!!!Kde ste to kúpil?!!!!:-O

smudliky budliky
9. října • 12:40

Já bych třeba do ojetého auta nešel. A už vůbec ne s nájezdem 180k. Sorry, prostě bych neměl dobrý pocit. Ale to není nic proti nikomu, každej člověk je jinej.

maassfs
9. října • 16:27

Volvo v naftě je ve 180k v nejlepší kondici. Co mělo vyhnít už vyhnilo a teď už bude jenom jezdit.
Přeji příjemné a dlouhé ježdění

Fénix
8. října • 23:00

Ten článek je vypiplaný, že je tak nechutně tendenční, že to není ani hezké. Vážení, končím po mnoha letech s AR:-/ S vašimi www už nechci mít nic společného. Protože takové prdolezky nesnáším.

Mark 
9. října • 17:08

GGGarantujem ti, že zajtra sem prídeš zas!!!!!Počkať!Nie o takých 2300!!!:-D:-D

Mark 
9. října • 16:59

Tak choď do ...(začiatok na r...:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D):-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D

Mark 
9. října • 16:56

"prdolezky"-dobré!!!!!!!:-O:-O:-O:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-DB-]

Mark 
9. října • 16:54

A čo budeš pozerať?!!!!§

smudliky budliky
9. října • 12:35

Ale ale. Aby se nám tu někdo nerozohnil. Vsadím se, že sem ještě někdy v životě přijdeš. Fór je v tom, že určitá komunitka kolem AR.cz je tak naladěná proti Škodě, že za objektivní recenzi by uznali jen naprosté strhání fabie. A když se nedostaví, puberťák je zhrzen. Hele, není to fér. Škoda má sebevědomé ceny, možná někdy trochu zvláštní design, ale jinak je solidní. Každá automobilka má plusy a mínusy, ale Škoda je holt za nepřítele, protože je tak vidět. Kdybychom byli ve Francii a kolem jezdila samá clia, puberťáci tu budou zatracovat renault.

Mark 
9. října • 16:58

Toto je jeden z nejpovedenejších príspevku vobec!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!§Absolútne 100%plus 1000% súhlas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:-D:-):-):-);-)

polakow
8. října • 21:01

U F2 je výbava konkétně výbava sport hodně povedená, má myslím vše co člověk potřebuje hlavně hezčí interiér-volant a sedačky, litý kola centrál klimu a pokud si přikoupím tempomat a couvacího asistenta a asi 3tis. za 16ky místo 15tek kol, je lepší jak poslední výbava elegance a hlavně jde kombinovat na všechny motor. verze. Že je F2malá je blbost, pak je tady pro vyžraný od toho O2 ne? Jak to říkal pan Růžek "méně žrát více dělat"! :)) Spíš mi vadí ten hnusnej předek na kterej se zepředu nedá dívat a černý sloupky, trochu to zpraví černá metal, tam to trochu zahikne. Stejně si ale na tu hrůzu předku auta nikdy nezvyknu, už jsem se s tím jako fanoušek hlavně předchozí fabie smířil. :-/ Jinak nevím proč haní 1.4ku naftu, která žere míň a hlavně je v nižší sazbě povinnýho ručení a že nejede je prostě kravina. Na závodění se takovej motor přece nekupuje!

Mark 
8. října • 21:57

Ano Sport je super!!!!!§Sedel som v tom a je to fakt paráde. Hlabne TIE ŠPOTROVÁ SEDADLÁ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Amudarja
8. října • 22:50

No hlavne jsi to tady zaspamoval cely.. nez sedel..

Mark 
9. října • 13:49

A čo je spam?!!!!!§:-/:-/:-/

Mark 
9. října • 13:49

Teda kde je môj spam?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!§Tka som to myslel!

Mark 
8. října • 19:40

NO TAK diskutujúci!!!!!!!!!!!!!;-)

Mark 
8. října • 19:40

ZVLÁDNEME TO!!!!!!!!!:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-DB-]

Diesel
8. října • 20:39

Ty si si slahol nieco ? Kazdy druhy prispevok je tu tvoj a su to takmer vsetky take p1c0v1ny, ze sa na to nikomu neoplati reagovat. Najviac sa mi paci "POPROSIM REAGOVAT" :-D

Mark 
8. října • 21:55

Povedzte aspoň 5, ktoré su také P.... Lebo toto hovorili aj na auto.cz a já som PROSTE NECHÁPAL PREČO!!!!!!!!!:-/:-/:-/:-/3-[

Mark 
8. října • 21:54

tO VIEš!Aspoň bude mať Autorevue krásne veľa reakcii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!§:-OB-]B-]B-]B-]3-[

GRAHAM
8. října • 21:28

Na konkurenci kvůli němu založili i BLOG.:-D:-D:-Dhttp://alessio.blog.auto.cz/0706/fenomen-jmenem-danieldesign

Mark 
8. října • 21:45

Ano ten na blogu je naozaj k000000000:-O:-O:-O

GRAHAM
8. října • 20:31

2danielDesign :Koukám že tvoji rodiče museli bejt-či jsou na 100% sourozenci.:-D:-D:-D

Mark 
8. října • 18:43

:-)

DanielDesign
8. října • 17:43

Tak kvalitné a nádherné!

Mark 
8. října • 17:39

Teb magor čo písal najdlhší príspevok zo všetkých-vymazaný?!!!!Ten čo tak ohováral...

Mark 
8. října • 17:28

To preto, že tam je svetlo vy nevzdelanci!!!!!!!!§§

theKing
8. října • 14:21

pul mega za mikroauto? to je dobra cena??? za ty penize uz muzu mit slabsi octavii, do ktere se aspon vejdou vic nez 2 lidi. osobne si myslim, ze auta velikosti fabie jsou tak pro jednoho az 2 lidi na pojizdeni po meste, zadni sedacky by mohli ve skodovce vyhazet a udelat misto toho aspon trochu rozumny kufr.

Mark 
8. října • 17:27

Tom je malá auto. Mikroauto je niečo menšie ešte od Smartu- Ty paco, ktoré mu to micropáli!!!!!!!!!!!!!!!!!!!§§:-|:-|:-|:-|:-/:-/:-/:-(

pentadius
8. října • 13:38

Jen chci upozornit, že testovaný vůz je vybaven 16" koly Atria nikoliv 15" jak se uvadí a stačí k tomu jen letmý pohled na vůz. Seriově se výbava se ve výbavě Elegance (o té je reportáž) dávají kola 6Jx15 Antares :-P

Amudarja
8. října • 11:59

Měl jsem 3 ( 1 Oktavka II, 2x sluzebak Fabia ) a už nikdá ! Myslim ze Kia cee´d je proti hodne slusna. V testech Euro NCAP získala (pětidveřový hatchback) maximální počet 5 hvězdiček. A v combi vypada hodne dobre :)

mikes
8. října • 12:42

Tak tomu rikam nazor, zkusenost s Kia nulova, ale hned vi ze to bude lepsi :o)

f
9. října • 17:45

On neví, on "myslí".

Mark 
9. října • 20:16

Ešteže Lalo jeden!:-/

Amudarja
8. října • 22:49

S Kia cee´d jsem najel cca 40 km a zkusenost velmi dobra.. bohuzel ne dlouha.

Mark 
8. října • 17:26

idiot§-Pozn. Pre blbcov-myslím sa mozrejme toho kto tu Kiu srovnával!

Filip
8. října • 11:43

Panové - udělejte něco s kvalitou fotografií - chtělo by to asi nový kvalitní digitál. Pro články formátu Autorevue jsou fotografie této kvality obrovská ostuda - vážně se na to skoro nedá koukat.
Jinak recenze obsahově prima.

SonyM
8. října • 10:32

Tak tato hlaska mne strasne pobavila! Nebojte se prece stoji skoro jen pul mega a to je jen fabie !! No a ted mi reknete kdo na to ma vzit a pak jeste kdo by si za takove penize tu Fabii koupil !

Ruja
8. října • 10:39

Problem je ve vybavenym skodovackym aute. At me ukaze nekdo jinou automobilku ktera ma tolik veci za priplatek. Vetsinou maj par verzi vybavy a hotovo. Jen skodovka ma zaklad holy auto, motor, kola a volant a pokud clovek chce trosku vybavu, nasklada tam veci a maly auto se vysplha do zavratny sumy za kterou by mel auto vyssi tridy se stejnou vybavou...

Mark 
8. října • 17:24

Ste tupci! Je to takto: Najlacnejšie-najchudobnejšia výbava!!!!!!Ale keď už príplatok, tak stojí toľko čo konkurenti!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!SAKRA!!!!!!!!

Karl
8. října • 11:01

:-D co to je za blbost? Ktera automobilka nema zaklad holy? Napr. ve tride FII? Fiat GP? Opel Corsa? Toyota Yaris? Ty nemaj v zakladu ani ty ctyri bagy co ma FII. Fabia ma tri (ctyri) verzi vybavy. A to ze ma spustu veci za priplatek je jen dobre, protoze si kazdy zakaznik muze nakombinovat vybavu presne podle svych predstav. Kdo nechce kombinovat vybere si verzi vybavy a ma vystarano. A ktem cenam? GP v nejvyssi verzi vybavy stoji 488 000,-, Opel Corsa stoji 514 000,- Takze cena F II je plus minus konkurence.

SonyM
8. října • 12:49

Ty chces srovnavat Opel Corsu s Fabii II nechces mne doufam rozesmat !!

Ruja
8. října • 11:14

A japonce sem netahej, nejsou z EU, tudiz dovoz a clo je podrazi.

Ruja
8. října • 11:09

A jeste me vysvetli proc je u nas skodovka nejdrazsi v cely evrope kdyz se tu vyrabi?:-)))Jinde ji poridis i o 100 tisic levnejc:-D

f
9. října • 17:43

Takhle to je v celé Evropě. Automobilka prodává v "domovské" zemi téměř vždy nejdráže. A týká se to všech značek, nejen Škodovky, nebo koncernu.
A proč? Zneužívání patriotismu a preferencí domácí značky. Kým? Globalizovaným vedením.

Karl
8. října • 11:29

Prave proto, ze si to u nas vzhledem k cenam konkurencnich modelu muze dovolit:-/ A hlavne, protoze se za ty ceny prodava, tak proc zlevnovat, ze. :-/

Jerry.Gunman
8. října • 10:43

Vždyť to píšu :-D

Ruja
8. října • 10:55

muhehe:-D Je to predrazena bida....

tex
8. října • 10:04

smutny je ze nejnovejsi fabka 1,9 za 400.000 ma stejnej vykon jako 10 let stara mazda 323f 1,5, ktera se da sehnat do 90 litru... 3-[3-[

Ruja
8. října • 10:28

No ja Mazdu 323F 1.5 mam, ma vykon 65kw, stari 10 let a vybava lepsi jak ta fobie, dnes stoji ja pises 90 ale nova stala asi 650, takze to nemuzes srovnavat, byla to vyssi trida:-)

Honza
8. října • 9:47

Docela mne zarazila spotřeba?! Tak jak píše pan redaktor, že při ekonomickém způsobu si Fabia vezme cca 4,7 l a při dynamičtější jízde 6,8, za obdobnou spotřebu mimo město jezdím s 2,0 FSI... samozřejmě nemluvím o městě kdy dvoulitr spolkne okolo 11 litrů... marně tedy hledám výhody 1,9 TDI mimo město, zvlaště když připočtu vyšší servisní náklady jak u dieselů bývá zvykem.Jinak se mi ale Fabia líbí...

Honzig
8. října • 10:11

... za 5L prumer a za 6.5L ve meste jezdim s Lagunou Grandtour (kombi stredni tridy) 1.9dCi (96kW). Jak ctu spotrebu ve Fabii, tak se jen usmivam. Presto tvrdim, ze spotreba je HLAVNE o ridici, ktery drzi volant a slape na plynovy pedal B-]PS-pri ceste do Chorvatska jsem mel prumernou spotrebu 3.9L/100km...
PS2- davejte na sebe trochu pozor, za vikend zase 11 mrtvych! Tak opatrne a stastnou cestu. :-)

Septa
8. října • 20:44

....Lagunou Grandtour (kombi stredni tridy).... to je srovnatelne. Pan kolega mel na mysli sedan stredni tridy Octavia.

.
8. října • 16:07

Ja to mel za 6,4l s Fabii 1.9TDi, 4.lidi, plnej kufr, plna velka rakev, 205/50 r16 gumy a ze 70-ti % zapla klima. Byla to cesta na Makarskou a zpět + 1000km po Chorvatsku většina jízdy na 2, 3, 4 rychlost a popojížďky. Navíc jsem to zpátky nešetřil, takže u mě spokojenost! Před 3-mi lety jsem to jel za 5,9l s tim samym autem.
Můj rekord je z Příbrami do centra Prahy za 3,6l s užšíma zimákama a velmi velmi lehkou nohou.
Zdar

Perkelt
8. října • 21:10

A já to měl do Rieky a zpět ve třech lidech, za 5,8L/100Km s fabií HTP (40KW), po dálnici 120-130 tacho

Skyline
9. října • 8:56

Ja to mel do s Civikem VTi 118 kW do Chorvatska (2500 km i s vylety) za 6.4. Predstava masochismu ve Fabii a vysledna spotreba skoro jako 3x tak silny motor, to fakt neni pro me.:-D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
.
12. října • 11:51

Moje velká omluva! Až teď koukám, že jsi odepisoval Perkeltovi.

.
12. října • 11:46

Proč masochismu? Jestli jsi jel akorát v nějakejch nízkejch motorizacích a nízkých výbavách, tak dejme tomu.. Ale opravil bych tě na 1,6 krát vyšší výkon, O,? krát nižší krouťák. A abych si trochu rejpnul do Tvejch 118-ti, tak kamarád má ve Fabce 125. Nic proti VTi!! Čest;-)

Mark 
8. října • 17:21

Vy mkáte pohrabnú Fabiu??!!!!:-O

.
12. října • 11:54

Já nmkám pohrabnú Fabiu.

.
8. října • 16:09

(3,6l/100km)

J-o-U
8. října • 12:51

3.9L/100km do Chorvatska, to je velice slusny, ja byl rad za 6,3 s Primerou P11c 1,8 :-)

mikes
8. října • 12:40

A pak jste se probudil s rukou v nocniku, ne? Spotreba 3.9l, to jste jel 50kmh celou cestu? ;-)

Honzig
9. října • 8:34

mikes: pri rychlosti kolem 50km/h je spotreba naopak vyssi! 3.9L je moje nejlepsi prumerna spotreba na takovou vzdalenost, proto na to take poukazuji. Bezne jezdim kolem 5L. Klima jede celorocne, ale nemam na aute zadna kridla, hagusy a podobne nesmysly, kola R18 a na nich mam bezhlucne "kontinentaly" CSC3 (vodorovny vzorek jako u F1). Oproti "V" vzorku jsou tiche a maji minimalni valivy odpor. Vzdy kdyz to jde, jezdim na 6. rychlost. Zapominate take na jeden z nejnizsich koef. odporu vzduchu v teto tride (lepsi uz ma jen saab aero) a velmi nizke teziste vozu. Vse hraje svou roli, ale na plyn slapu stejne ja a je jen na me, jestli display okamzite spotreby ukazuje 4.5L nebo 14.5L!J-o-U: pri ceste zpet to bylo 4.8L, ale stali jsme 3h ve Vidni a pak take na hranicich... Septa: odkdy je Octavia stredni trida? Neni to spise Superb a Passat??? Golf Variant je to same co Octavia Combi a take je to nizsi stredni. (small family vagon) Octavii 2 mam jako sluzebni, tak vim o cem mluvim. Neni to spatne auto, ale Passat, Laguna nebo Mondeo to vazne neni B-]

mikes
9. října • 13:59

Honzig:
Ze mate 6. kvalt nebylo z predchoziho prispevku jasne, pak se o neco min. rychlost samozrejme zveda.
Srovnal jste si spotrebu PP s tim co skutecne taknujete? On PP nekdy dost keca.
BTW, jakou jste mel prumernou rychost za uvedenou cestu?
Ja mel rychlostni prumer ze slovinska do CR 100kmh a spotrebu 5,4 (s TDi), cesta skoro porad po dalnici, drzena rychlost 120-130kmh (samozrejme krome lokalnich rychlostnich omezeni). Celou cestu z Makarske to bylo za 5,7l/100km s 10km dvouhodinovym pojizdenim do kopce pri zacpe pred tunelem. Auto bylo hodne nalozene, ale bez stresniho nosice. Proto mi prijde vase spotreba "ponekud" nizka. Jak rikam, zalezi na prumerne rychlosti.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Jirka
10. října • 16:02

Jenom k tomu přidám...mám Lagunu r.v. 2002, 1. dCi 6-ti rychlostní. Na trase Blansko-Praha-Ruzyně (cca 250 km) jsem měl průměr dle PP 5.2 l (odchylku mám vyzkoušenou max. 0,1-0,2 l) při průměrné rychlosti 122 km/h (celou dálnici jsem jel tachometrových 150-160).
Myslím, že Laguna s tímhle motorem jsou na dlouhé cesty po dálnici ideální. Jinak chorvatsko jsem dal tenhle rok za 4,7 přičemž 1/2 cesty déšt a pneu 17" 225/45.

mikes
10. října • 21:41

Kolik vam premeruje tachometr?

Jirka
11. října • 19:59

Nevím přesně, ve větších rychlostech asi více, předpokládám, že 150 km/h je v reálu tak 140, chtěl jsem ilustrovat, že se dá jet s lehkou novou a nízkou spotřebou i na dálnici. Jen to chce jet hlavně plynule......přemýšlet, předvídat a znát terén/trasu.

mikes
15. října • 11:56

Tipuju ze o dost vice... plynulost jizdy sice udela svoje, ale mit tak velke auto s tak velkym vykonem a pri prumeru 122kmh mit spotrebu jen 5.2, to mi fakt nesedi...

Mark 
8. října • 17:20

mikes ste dobrý !!!!!!!!!!Len neviem prečo ten nočník-prosím vysvetliť!!!!!!!

Jerry.Gunman
8. října • 9:31

Jestliže naftové Fábie stojí v testovaném provedení 401 TKč a v nejvyšší verzi 470 TKč, pak v Mladé Boleslavi dokazují, že lidové označení Mladá Blboslav není zcela od věci...
Jen pro porovnání - o třídu větší Kia Ceed s 85 kW motorem stojí 430.000 a o dvě třídy větší Magentis (se 103 kW dízlem pod kapotou) seženete již za 500.000 Kč

šmankote
8. října • 9:40

Jasně, jenomže ta Kia je holátko s mechanickou klimou a na plecháčích. Magentis je opravdu legrační srovnání, neprodejný sedan(za rok 2007 pouhých 53 kusů), s nekonfigurovatelnou výbavou, takové hogo-fogo do lídlu. Pochop, že jsou lidé, kteří raději malé, ale špičkově vybavené auto evropské produkce, než nějaké hajtaj vozítka.

Mark 
8. října • 17:15

Viete sú to proste idiyoti!!!!!!!!!!!!!!!!!!§

Tomas
8. října • 11:39

ta kia je s digitalni, nikoli mechanickou klimou (pokud se bavime o tom ceedu)

mikes
8. října • 12:37

Pokud je rec o ceedu, tak je tam za ty penize 430tis. manualni klima. A digitalni tam nedostanete ani za priplatek, takovou KIA nenabizi, pouze elektronickou.

Jerry.Gunman
8. října • 9:47

Drahý pane Šmankote, o prodejnosti či neprodejnosti vozu bych na základě čísel z českého trhu nějak zvlášť neuvažoval. Jen pro Vaši informaci - celá ČR má ekonomickou sílu srovnatelnou s Moskvou ... ;-) ;-) ;-)
Nebudete tomu věřit, ale jsou lidé, kteří nemají zapotřebí trávit hodiny u konfigurátoru a zjišťováním a zpětnými úpravami, kdy při (pro příklad) elektrickém ovládání zpětných zrcátek "tato výbava koliduje" s motorizací či brzdami... :-)) :-)) Že je Fábie draze vybavené auto, to se patrně shodneme - ale špičkově???

šmankote
8. října • 11:30

Ne, neshodneme se, Fabia II není draze vybavené auto, můžeš si koupit social edition verzi za 250 tisíc. Někomu může vyhovovat vybavená verze 450 tisíc. V obou případech kupuješ auto, které je na špici segmentu.
Hodiny u konfigurátoru... No, takový jedinec by měl vyhledat lékaře a nechat se hospitalizovat.

9. října • 8:08

jsi totálně vypatlanej :-/3-[ :-D:-D:-D

Jerry.Gunman
8. října • 12:11

Social edition verze, tj. 2x nic s kolečky je přímo prototypem draze vybaveného vozu - za 1/4 milionu korun (tj. cca 2 roční platy) dostává (český) zákazník nablýskanou bídu ...Vůz na špici segmentu bych si dovolil raději nekomentovat

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
f
9. října • 13:10

Tak například ta social edition má m.j. ABS. Překvapili mě tím.
A podle mě, zrovna ta social edition je jediná verze, co poměrem cena/užitná hodnota převyšuje konkurenci.
Takže se posmívej, ale je to věc neznalosti.

Mark 
8. října • 17:17

TI IS DIETA!!!!!!!!!!§ Vieš vôbec, že v mojom texxte je chyba! Radšej pozerazj rozprávky-///Tom and Jerry///!!!!!

Mark 
8. října • 17:18

Prosím reagovať!!!!!!!!!!!!!!§

šmankote
8. října • 9:25

Chápu, že místní pubescenti, hledící na svět zpoza umatlané sklo popelnice rok výroby 1992, se mnou nebudou souhlasit, tak říkám, že Fabia II je dobré auto, které se řadí na špičku segmentu. Špičkové zpracování, široká paleta motorů, výborná cena. Kdybych nyní vybíral nový vůz, tak vyhraje Fabia 1.6 Sport + nějaké doplňky. Francouzi jsou k smíchu svou pověstnou kvalitou, Polo se mi nelíbí, plyšový a na omak měkký Yarýsek, hm, tak to opravdu nechci. Co zbývá? Snad, v Čechách nedostupné, Punto s T-Jet, tudíž zbývá zmíněná Fabia II.Jo, autore, díky za recenci, je dobrá.

Yeti
9. října • 7:47

Můžeš prosím upřesnit pojmy "výborná cena", "špičkové zpracování" a "široká paleta motorů"?
Vybereš FII 1.6 Sport + "nějaké doplňky" a jsi na ceně auta o třídu až dvě výš....
Jinak k výběru: opel corsa, Fiat GP, Suzuki swift, Ford fiesta/fusion, Hyunday getz, Seat ibiza....

Septa
8. října • 20:40

....široká paleta motorů....
vse konci u Combi jen na 77kw. Chtelo by to treba neco na zpusob 1,4 Turbo s cca 100kw.

Mark 
8. října • 17:12

aBSOLúTNA PRAVDA!!!!!!!!!!!jE TO PROSTE NEMECKé AUTO!!!!!!!!!

goran
8. října • 15:07

dve fabie II alebo jedna fiesta? radsej jedna fiesta!

Mark 
8. října • 17:14

goran-doran!!!!!!!!!!!!§

D.D.
8. října • 15:02

aha - zase jeden co ví o francouzských autech, že jsou na prd i když v žádném nikdy nejel. Jsem majitelem už v pořadí třetího frantíka, a ani u jednoho z nich se nepotvrdily ty legendární internetové zkazky strejců z Boleslavi o pověstné šrotovosti francouzské produkce. A já se proto ptám - z jakého večerníčku máte tuhle historku vy konkrétně? :-))
Ne, opravdu si kvůli mně hlavu s odpovědí nelamte - já na rozdíl od vás fr. auta různých generací znám z praxe, takže jsem vůči těmhle pověste imunní.Nicméně - novou Fábii si užijte, o tom žádná. Ze srdce vám ji přeju.

Stan
9. října • 18:48

Musím souhlasit s panem Šmankotem, když chci malé auto tak chci malé auto. S Kii už mi tady lidi lezou na nervy. Nechapou, že chci malé auto a s výbavou kterou si nadiktuji a tak to tak prostě bude. Na co u Fabie 84 KW??? Francouze jsem nikdy nevlastnil, ale už jsem je bohužel musel mnohokrát řídit a trávit s nimi/u nich mnoho času...pane D.D. zkuste jiné evropany, a už se k francouzům nikdy nevrátíte.

jozef77
9. října • 22:51

Pane, skúste japonca a už sa ku európanom nevrátite.;-)

Mark 
8. října • 17:14

Jedna rada: Nehodte podľa pár aut. Pozrite sa na štatistiky!;-)

D.D.
9. října • 9:58

a ještě jeden dodatek: pro mně je rozhodně směrodatnější osobní zkušenost, kterou z daným autem mám, než nějaká zfušovaná statistika, kterou mi bude kontra-argumentovat kdejaký "webový auto-specialista"(teď nemám na mysli nikoho konkrétního) ;-)

Mark 
9. října • 13:46

Ale čo já som spomenul web-špecialista. Na tých s prepáčením SE..! Ani neviem čo sú zač. Myslel som TUV. Alebo J.D!;-)

D.D.
9. října • 9:44

Nechápu, které statistiky myslíte? Ty co se na českých webech pravidelně objevují? Ale no tak - tohle je velice špatný argument, zkuste jiný. O objektivitě německých (protože jiné se u nás na weby dávají málokdy) se toho už napsalo hodně.
Něco málo o statistikách vím z praxe sám (mj. jsem měl 3 semestry statistiky na vys.škole). Platí u nich jedno zásadní pravidlo: statistika je objektivní jen potud, pokud jsou objektivní i vstupní data zadaná ke zpracování. A dál: každá statistika se dá zpochybnit.Krom toho - pokud chcete opravdu vypovídající statistiku, musíte do ní zadat fakt hodně dat ... rozhodně víc, než z kolika produkuje své přehledy jedna nejmenovaná síť německých auto-servisů, jejíž "statistika" výjezdů je u nás (bůhví proč) považována za jakousi motoristickou bibli co se týče spolehlivosti aut. Prostě: "co není v první desítce, voe, je šrot".
Něvěřte všemu co se kde napíše.

Mark 
9. října • 13:44

Máte pravdu. Myslel som TUV. Ale tu môžu tie poruchy závisieť aj od chovania majiteľa, od toho čo sa kde stalo. Len som chcel povedať, že to, že máte dobrý Peugeot neznamená, že automaticky kvalitná celá značka! A je jedno či mám namysli štatistiky. Veď u ních sa uvázda koľko aut na daný počtet bolo zlých. Ale sú medzi nimi aj dobré kusy. Ale väčšina je zlých-značka zo zlou kvalitou. (Ale s dobrý imidžom!!!Peugeot!!!:-D:-D:-D)

RiMr
8. října • 13:44

Punto TJet za chvilku ofiko přichází...
1,4, 120k, 0-100 8,9v, 206Nm/2000ot.
Spotřebu nevím, ale nejspíš bude "itaská"...

Walker
8. října • 12:57

...zbývá třeba Honda Jazz, cena podobná, ale jinak je trochu jinde...

pl
8. října • 9:49

Zbyva Mitsubishi Colt / Fabie asi tezko /

8. října • 9:27

ze srdce ti tento vůz přeji :-P

8. října • 9:08

Námi testovaná Fabia v elegantní stříbrné metalíze působila švihácky a leckdo se za ní s radostí ohlédl. ....sem se fakt nasmál :-):-)):-D

Honzig
8. října • 9:50

Myslim, ze se za Fabii 2 budou vsichni otacet jeste dlouho, protoze design sokuje kazdeho, kdo ma vsech pet pohromade! Nominace za hnus roku ma u me jednoznacne "nova" Fabia!

rob
9. října • 6:13

Souhlas, ještě bych dodal, že některé prvky na FA II jsou opravdu zajímavé, ( myslím to skutečně vážně ), ale na kastli tak 4100 dlouhé, 1700 široké a MAXIMÁLNĚ 1450 vysoké. Poněvadž je to přesně naopak, vznikl takovýto paskvil, a tudíž nominace ho právem minula.

Mark 
8. října • 17:09

Krása tak Fabia...(Pozn. Prosím reagovať!!!!!!!!!!!!:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-DĎAKUJEM!!!!!!!!§:-D:-D:-D:-D:-D

fak
8. října • 9:07

ale určitě ho nemůže vyjádřit právě zde B-]Pavel Janda by se tomuto autu vysmál...

Mark 
8. října • 17:08

A čo me po nejakom Jandovy?(Schválne s y)

Honza729
8. října • 9:05

http://kecy.roumen.cz/roumingShow.php?file=Fabia_cabrio.jpg

Mark 
8. října • 17:07

Vnútrajšok z Peigeot-u 207. No robil to.........

Ivan
8. října • 8:58

Existuje na trhu osobních aut dieselový motor s horším poměrem kw/zdvihový objem než má tato Fabia?

mikes
8. října • 12:32

Nedival bych se na vykon motoru ale vykony auta, takova slavna Kia Ceed ma 115k sice z 1.6motoru, ale ta "slaba" 1.9 ji hrave udela. Jeste vetsi rozdil bude kdyz se auto nalozi.

Ivan
8. října • 21:38

Jde mi o motory. Fabia (stejně jako Octavia, Roomster atd.) má 77kW z 1,9l, motor 1,6 CRDi v Kia Ceed má 85kW z 1,6l. Aby měla Fabia stejný poměr výkonu na objem, musela by mít 101kW.
Samozřejmě do celkové dynamiky se promítne celková hmotnost vozu (Ceed je o třídu vyšší auto), zpřevodování atd.

mikes
15. října • 11:54

Stejný poměr výkonu ma u Skody motor 2.0, to uz bychom ale byli nekde uplne jinde i cenove (a take proto se asi nedodava do Fabii), takze nejde o to ze takovy motor vyrobit neumi, proste ho jen nedodavaji. Chtel jsem jen naznacit, ze i kdyz maji motory obdobne vykony, pak v praxi vetsi objem znamena lepsi pruznost bez ohledu na to co je na papirech. Fabie je lehci, pravda, ale tim lepe, to je jeji vyhoda. O tom ze je Ceed o tridu vyssi auto by se dalo asi uspesne polemizovat, krome toho ze je tezsi o 200kg a ma vetsi kufr o 40litru na ni nic moc vetsiho nevidim.

Septa
8. října • 20:35

No srovnavat male auto s autem nizsi stredni?!?!
Asi tam Fabia bude lepsi na zrychleni pri nalozeni, pac bude lehci.

mikes
15. října • 15:20

Tak si srovnejte Kia Ceed SW s Octavii, maji stejne zrychleni (rozdil 0,1s na 100kmh) pritom ma Ceed 115k a Octavie 105 (77kW). Proto pisu ze papirove hodnoty vypadaji hezky, ale dulezita je praxe.

Milan
8. října • 8:42

Nechci zbytečně hanět, ale kvalita fotografií je místy vážně úděsná - "bílý šum", absence hloubky a detailů - nešlo by s tím něco udělat ?

Martin
8. října • 8:56

To je focený mobilem, ne?:-O

Mark 
8. října • 17:05

Fakt som sa zasmial!!!:-D:-D:-D:-DNežartujem! ALe nechápem čo vám vadí?? Nepáči sa vám tento server tak ho nenavšetevujte!!!!!!!!§Ale ak si odmyslím čo je to za server tak sa smejem!!!!!!

ka-spel
9. října • 12:08

Ty seš právník, že máš tak rád paragrafy?

DanielDesign
9. října • 13:40

:-D:-D:-D:-D:-D:-D

wasz Pan
8. října • 8:05

Porypało .

xcrack
8. října • 8:28

piš česky pyčo polská 3-[

Mark 
8. října • 17:02

:-D:-D:-)):-))Śkoda ,že to nieje nejak extra vtipné. Namiesto blbých rečí, na ktoých sa bavím len stručne...

Tiger
8. října • 9:26

Tahni nacku jeden.

Mark 
8. října • 17:03

To víš-xjack-idiot§!§

Mark 
8. října • 17:03

PREPÁČTE-Tak xcrack-ako kraken!!!!!!!!!!HAHAHAHAHAHAHAHAH!!!!!!!!!:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D

japonec
8. října • 7:55

skoda s novym designem fabie slapla do tmy. Pro me hnus. Nechapu to...

Mark 
8. října • 17:01

Veľmi k veci!

Jirka
8. října • 7:47

To je tedy povedený článek, buď pěkné PR na hůře prodejné 1.9TDI, či ten autor asi nemá všech pšt pohromadě :-)

Yeti
8. října • 7:43

Týýýý jo, 400tis za fabii, to je teda darda !!!! :o-)))

_Teddy_
8. října • 8:27

Co to je "darda"?

Yetti
8. října • 8:48

Přece 400 tisíc za Fabii, ty neumíš číst? :-D

Skipper
8. října • 6:56

Tak to je ten největší vtip co jsem kdy četl... Vlastně ho čtu pravidelně v každé recenzi na škodovku.
Při fotce zadních sedadel jsou ta přední maximálně posunuta dopředu, když se fotí prostor předních sedadel tak jsou zase zatažena dozadu. Jen aby to na fotkách dobře vypadalo.
Dvoumetrový chlap by v takovém sranda autě, kde má sedáky vzadu sotva do půlky stehen, vydržel možná pět minut, ale rozhodně to není na dlouhou cestu, jak se nám snaží tvrdit autorevue ve zmanipulované reportáži od škodovky.

Ijon
8. října • 9:36

Když jsem si to pořádně přečetl a ignoroval nadšené výkřiky, tak jsem došel k tomu, že je vzadu dost místa nad hlavou a že ostatní rozměry (kolena, šířka) jsou tak nějak v rámci celkových rozměrů, tedy nic moc. Asi původně byla ta místa vzadu na stání. Ale nechci kritizovat, v nové fobii jsem ještě neseděl. Ve staré je místa pomálu, a to mi do dvou metrů ještě minimálně 15 čísel chybí.

Marťas
9. října • 22:16

Koupil jsem FabiiII manželce a mám pocit, že vzadu je více místa,než v OctaviiI

Mark 
12. října • 18:28

To vážne?????

Mark 
8. října • 17:00

Ve´d preto vyzerá tak vysoká! Ale len fotkách!! Väčšinou!

.
8. října • 7:56


Měřim 190cm, mam Fabii I. (1.9TDi) a co se týče těch sedadel, tak mi u nich akorát vadí absence bederní opěrky a výraznějšího bočního vedení. Konkurence to ale až možná na vyjímky nemá o moc lepší (u aut z roku 2000 +-). Absolutní vrchol pro mě bylo posezení do Citroenu C3. Jeho sedačky bych přirovnal k Moskviči co jsme kdysi měli. Řeči autora článku o neschopnosti motoru 1,4TDi bych považoval za holej blábol! Jel jsem párkrát v jedné Fábii 1.4TDI a nestačil jsem se divit jak na třívalec jela dobře! Pro Ty lidi, co si jdu koupit "čtrnáctku" jim musí stačit! Asi perfektně zajetá. Je to týden co jsem jel s 206 1.4 HDi co měla najeto 25000km a nedá se to srovnat! Nechci nijak vychvalovat Škodovku..

Mark 
8. října • 16:56

Som priaznivec Škod-y. Je to moja 3. TOP značka. A FABIA.1 priam srdcová záelžistosť. Ale toto všetko hovorím preto, aby ste si nemysleli, že nezmyselne ohováram ako všetci naokolo. Ale. Vzadu moc mista Fabia 1. ehmm, nemá.:-)

.
10. října • 22:02

To bez pochyb. Já se jen vyjadřoval k sedačkám. I když teď koukám, že mám v předmětu "Re: Hodně místa vzadu???":-D Já jsem k Fabce taky přirostl. A že je vzadu málo místa? Myslim, že to mýmu 4-letýmu klukovi ani nepřijde.;-) Za novou jí ale měnit nebudu. Ta mě už nebere..:-/ No, uvidim po čase. Zdar

Mark 
12. října • 18:27

Ešte len doplním , že kedisy bola čo sa tíka miesta vzadu špička. Ale ten čas letí...

Mark 
12. října • 18:25

Presne tak!!!Ani mňa dvojka nebere. Menil by som ju vyhradne preto, že 1. nemá hlavové airbagy. To auto máme len ako služobné. Ale to auto jednym z mojich snov. A medzi moje auta snov patria vlatne len luxusne auta.

Radek Ondrášík
8. října • 7:53

Když se píše test např. Fabie, tak se jednotlivé parametry srovnávají s konkurenty daného segmentu. "Hondě místa" je vztaženo na danou třídu a určitě se nejedná o srovnání s BMW 7er Li.

Koly
8. října • 21:24

Radku, na pražskom autosalóne som si pre zaujímavosť (okrem iného) preliezol široké spektrum áut tohto segmentu a posadil sa na všetky štyri miesta (z čo najporovnateľnejším nastavením sedadiel vpredu). S týmto výsledkom: Celkovo najpriestornejšia (bez konkurencie): Opel Corsa. Potom v závese Ford Fiesta, Fiat GP, Renault Clio, Suzuki Swift. Katastrofálny je naopak Peugeot 207, vzadu sa prakticky nedá sedieť. Špecifický sú japonci s posuvnými zadnými sedadlami, t.j. Yaris a Colt. Ak sa posunú sedadlá je vzadu na úkor kufru miesta bezkonkurenčne, najmä u Coltu je miesta habakuk, o pár tried vyššie. Nová Fabia je hlboký podpriemer, v pozdĺžnom smere niekde tesne za Cliom alebo tak, na šírku je absolútne najhoršia. Na hlavu je miesta dosť. Takže tak, chce si to autá občas prezrieť bok po boku a mnoho mýtov sa vytratí.

chytrak
9. října • 11:52

Tak ti teda nevim, ale já jsem udělal to samé s naprosto jiným výsledkem. Měřím 180. A určitě mi nepřišla corsa největší. POdle mě bylo v tomto směru nejlepší Clio s Fabií, pak někde Punto a Corsa, fiesta pak 207. Colt jsem vynechal a Yaris je velmi specifickej - má vzadu posuvný sedadla , který jsou navíc velmi krátký. Takže opticky to vypadá dobře, ale sedět se tam nedá, už kůli hroznýmu materiálu a tvaru. Mysli že Fabie II používá stejnou fintu jakou kdysi Punto I. Všechna sedadla jsou posazená výš než je obvyklé, nohy jsou pod jiným úhlem a tudíž i při stejné mezeře mezi předními a zadními sedadly je pro nohy subjektivně víc místa . A ta mezera mezi opěradlem vpředu a zadním sedákem je ve Fabii opravdu velká. A tak je podle mě jediným problémem pouze šířka - zde je Fabia citzelně menší. Ale při jízdě ve 4 to stejně nehraje žádnou roli a pro 5 se nehodí ani žádný z konkurentů.

Koly
9. října • 12:50

No asi je zbytočné sa hádať, viem čo som si naozaj dôkladne prešiel a ťažko ma fanúšik Škody presvedčí o opaku. K Opelu mám vzťah nula, auto vlastním o triedu vyššie a úplne inej značky, nová Corsa ale ma veľmi príjemne prekvapila až šokovala, a to ako priestorom tak riešeniami, variabilitou aj celkovým dojmom. Niet divu že sa tak dobre umiestnila v COTY. Za všetko ale hovorí táto veta:"A ta mezera mezi opěradlem vpředu a zadním sedákem je ve Fabii opravdu velká."Skoro mi zabehlo, ako som sa začal smiať. Tak v Corse je tá medzera pri pohodlnej preprave osôb vpredu ako tak akceptovateľná, v ostatných autách tejto triedy tesná. Rozhodne by som ju ani omylom neoznačil (snáď s výnimkou toho Coltu zo sedákmi vzadu) u žiadneho z áut tohto segmentu termínom "opravdu velká". Možno si zvyknutý vpredu cestovať nalepený na palubnej doske, ale to potom nepovažujem za relevantné porovnanie.

chytrak
9. října • 11:52

Tak ti teda nevim, ale já jsem udělal to samé s naprosto jiným výsledkem. Měřím 180. A určitě mi nepřišla corsa největší. POdle mě bylo v tomto směru nejlepší Clio s Fabií, pak někde Punto a Corsa, fiesta pak 207. Colt jsem vynechal a Yaris je velmi specifickej - má vzadu posuvný sedadla , který jsou navíc velmi krátký. Takže opticky to vypadá dobře, ale sedět se tam nedá, už kůli hroznýmu materiálu a tvaru. Mysli že Fabie II používá stejnou fintu jakou kdysi Punto I. Všechna sedadla jsou posazená výš než je obvyklé, nohy jsou pod jiným úhlem a tudíž i při stejné mezeře mezi předními a zadními sedadly je pro nohy subjektivně víc místa . A ta mezera mezi opěradlem vpředu a zadním sedákem je ve Fabii opravdu velká. A tak je podle mě jediným problémem pouze šířka - zde je Fabia citzelně menší. Ale při jízdě ve 4 to stejně nehraje žádnou roli a pro 5 se nehodí ani žádný z konkurentů.

chytrak
9. října • 11:52

Tak ti teda nevim, ale já jsem udělal to samé s naprosto jiným výsledkem. Měřím 180. A určitě mi nepřišla corsa největší. POdle mě bylo v tomto směru nejlepší Clio s Fabií, pak někde Punto a Corsa, fiesta pak 207. Colt jsem vynechal a Yaris je velmi specifickej - má vzadu posuvný sedadla , který jsou navíc velmi krátký. Takže opticky to vypadá dobře, ale sedět se tam nedá, už kůli hroznýmu materiálu a tvaru. Mysli že Fabie II používá stejnou fintu jakou kdysi Punto I. Všechna sedadla jsou posazená výš než je obvyklé, nohy jsou pod jiným úhlem a tudíž i při stejné mezeře mezi předními a zadními sedadly je pro nohy subjektivně víc místa . A ta mezera mezi opěradlem vpředu a zadním sedákem je ve Fabii opravdu velká. A tak je podle mě jediným problémem pouze šířka - zde je Fabia citzelně menší. Ale při jízdě ve 4 to stejně nehraje žádnou roli a pro 5 se nehodí ani žádný z konkurentů.

chytrak
9. října • 11:48

Tak ti teda nevim, ale já jsem udělal to samé s naprosto jiným výsledkem. Měřím 180. A určitě mi nepřišla corsa největší. POdle mě bylo v tomto směru nejlepší Clio s Fabií, pak někde Punto a Corsa, fiesta pak 207. Colt jsem vynechal a Yaris je velmi specifickej - má vzadu posuvný sedadla , který jsou navíc velmi krátký. Takže opticky to vypadá dobře, ale sedět se tam nedá, už kůli hroznýmu materiálu a tvaru. Mysli že Fabie II používá stejnou fintu jakou kdysi Punto I. Všechna sedadla jsou posazená výš než je obvyklé, nohy jsou pod jiným úhlem a tudíž i při stejné mezeře mezi předními a zadními sedadly je pro nohy subjektivně víc místa . A ta mezera mezi opěradlem vpředu a zadním sedákem je ve Fabii opravdu velká. A tak je podle mě jediným problémem pouze šířka - zde je Fabia citzelně menší. Ale při jízdě ve 4 to stejně nehraje žádnou roli a pro 5 se nehodí ani žádný z konkurentů.

Mark 
8. října • 16:53

Ešte od veci: Je pravda, že je možné nájsť podľa IP(alebo já neviem podľa čoho iného) osobné údaje?

Septa
8. října • 20:32

OT: Pokud bude mit policie stesti tak ano.

Mark 
8. října • 16:52

Prosím vás!Žena niech reagujete to sú priste hlupáci! Dám vám radu. Nechem byť hlupák, už ste mi to povedal. Ale urobte tento web ako auto.cz. Naozaj sa veľmi poteším. Proste toľko info ako na auto.cz.
:-/:-/:-/:-(:-)

goran
8. října • 15:04

skodovka si robi vlastne triedy, aby v nich bola "NAJ" :-)

Septa
8. října • 20:31

Tak tak. :-P

darw
8. října • 7:04

:-D heh tedka jsem si to vsiml .) co dodat.

Fgh
8. října • 6:01

"Vždyť Fabii by i tak utáhl a ta by navíc mohla na německých dálnicích v pohodě cestovat stošedesátkou. Takto se optimální rychlost pohybuje kolem stočtyřicítky, když chcete jet stále ještě na spotřebu. "To ano, ale u benzínu díky jeho charakteristice měrné spotřeby, která je ve vysokých otáčkách dost roste. Fascinují mě ale představy, že u turbodieselu ta šestka šetří strašné množství paliva - tak tomu ve většině případů prostě není. Jinak k potřebě řadit - turbodisel (a jakýkoliv motor) bezdůvodně vytáčí akorát řidičské prase. Jezdit s TDI (HDI...)na nějakých 3000 otáček někde na okresce - to je prostě nebetyčná blbost.

mikes
8. října • 12:26

Vzdyt je test o dieselu, proc argumentujete benzinem?!Predstava, ze 6 snizi spotrebu je fakt, nevim proc vas to tak fascinuje. Nikdo nenapsal ze se strasne usetri (rokem vas).Nikdo nemluvi o 3000ot. na okresce ale na dalnici.PS: Necetl jste nejaky jiny clanek? :-))

DanielDesign
8. října • 16:45

rokem?! No toto! Tkaže on to písal rok!!!:-O

mikes
9. října • 13:03

Melo byt samozrejme "krome". A nehul tolik B-]

Fgh
8. října • 15:43

Přečtete si to ještě jednou plís.Pokud jedu místo 130 rychlostí 160 km/h, vzroste odpor prostředí (tj hlavně vzduchu) o 51 %
Pokud jedu místo 140 rychlostí 160 km/h, vzroste odpor prostředí (tj hlavně vzduchu) o 30 %Ta šestka udělá (u turbodiselu při jeho charekteristice měrné spotřeby) rozdíl v řádu několika málo procent a rozhodně nepřeváží výše uvedené čísla a rozhodně spotřebu nevytrhne. Pokud chci ject ekonomicky, jedu 130, pokud neekonomicky pojedu 160 a ušetřím na jednom ujetém kilometru asi 5 sekund a propálím při takové jízdě o cca polovinu nafty navíc.PS1: Já nechci, aby někdo měl VŠ znalosti z daného oboru jako já, výše naznačenou úvahu by měl být chopen vyplodit průměrný žák II. stupně ZŠ.PS2: Benzínový motor tam byl pro srovnání.

mikes
9. října • 13:02

To Fgh:
Kdyz uz mate tu vysokou skolu, naucte se cist a delat elementarni srovnani. Půjčte si nějaké diesel auto se šestikaltem, hačněte si do něj, projeďte se po dalnici 200km pri 130kmh nejdriv na petku, pak to same na sestku, pripadne si totez zopakujte pri 160 kmh a jiste si pri vasem vzdelani vsimnete rozdilu ve spotrebe paliva a dovedete si ho prepocitat. Zdravim.

Chupacabras
8. října • 22:59

Tvoja úvaha je fajn, ale nehovorí nič o rozdiele spotreby medzi 5 a 6.Čiže, aký je percentuálny rozdiel v spotrebe, keď idem 160km/h na piatej rýchlosti 5-stupňovej prevodovky a na šiestej rýchlosti 6-stupňovej prevodovky?
Tak znie otázka...

Marek71
8. října • 18:17

Je to presne 5.2 sekund :-) A pri 470 km jazdy po diaľnici (absolvujem 2xtýždenne) je to takmer 40 minut úspory času, čo už je poznať.

Mark 
8. října • 18:32

Samozrejme. Sú to len ďalšie bláboli. Ale z ich strany!!!!!

DanielDesign
8. října • 16:48

Vy ste Ing.??????????????????

DanielDesign
8. října • 16:47

Že plís!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D

ACE
8. října • 5:53

Zajímavé rozdělaní spotřeby na spořivého důchodce a mladíka "závodníka", co třeba průměrně inteligentní řidič, co má spotřebu lepší než důchodce a rychlostní průměr (mimo dálnici) lepší než vyjančenej mladík.
Takový mě vždycky pobavěj, před zatáčkou těžká brzda a za ní plnej a takhle furt dokola a sou hrozně udivení proč nedokážou setřást to prdítko za sebou.

DanielDesign
8. října • 16:39

Nechápem! Vysvetliť prosím! Ale pobavil som sa!!!Tak som sa rehotal!!!!Nechápem prečo prdítko?:-)):-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D

ACE
14. října • 18:32

Protože mám postarší 1.3 a svojí jízdou se spotřebou kolem 5l v zatáčkách mnohdy tlačím silněší auta.

Mark 
14. října • 21:41

Vlastne som to pochopil. PREPÁČTE!;-)

Martin
8. října • 9:47

Odpovedel jste si sam. Jakozto prumerny inteligentni ridic si muzete svoji spotrebu a rychlostni prumer snadno dopocitat. Pojedete za min nez duchodce a rychleji nez "mladik" zavodnik. Teda jenom do doby, nez se probudite ze snu:-DSamozrejme je mozne jet rychle a usporne, ale rozhodne nepojedete rychleji nez ten co jede "pilu" se spotrebou nizsi nez duchodce(teda pokud ten duchodce nezapomnel zarazenou dvojku:-P . Uprimne jak chcete byt rychlejsi nez clvoek, co podle vas jde maximalne na brzdy do zatacky a z ni jede na plny plyn???(pokud berem ze do te zatacky nebrzdi na pidi rychlost duchodce, coz asi "zavodnik" nedela)

DanielDesign
8. října • 16:42

Absolútna prevda! FAKT!
Ale tak som sa pobavil. Prepáčte. Máte fakt prevdu. Ale niektoré detaili. Niesu tam chyby alebo čo. Len pár vecí...:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D

Skyline
8. října • 10:33

Uprimne, taky nesnasim zavodniky, kteri na rovince jedou 120 a pred zatackou divoce brzdi na 70 km/h a tak me zdrzuji, zatimco ja jedu 100 km/h tempomat porad. Myslim, ze prave tyhle "zavodniky" mel ACE na mysli.

ACE
14. října • 18:27

Naprosto přesně jsi mě pochopil, drtivá většina "závodníků" neumí projíždět zatáčky a tak před zatáčkou zběsile brzdí a za ní přidávají, důchodce zase mnohdy špatně řadí a nečte terén před sebou, není tak těžké jezdit hlavou, ale kdo to neumí ten netuší o čem je řeč.

DanielDesign
8. října • 16:43

Viete keď on ide 120km/h a vy 100km/h tak vás daleko predbehne. Tak ako je možné, že iodrazu, keď spomalí na pár sekúnd vás hneď zbrzdí?!!!!

Fgh
8. října • 6:03

Plně podepisuji.

Fgh
8. října • 5:48

"První devatenáctistovky totiž dosáhly jen na Euro 2, zato je všichni milují, zvláště ve verzi 81 kW s mezichladičem stlačeného vzduchu a přenastavitelnými lopatkami turbodmychadla".
Další blábol - tyto motory se vyráběly i ve verzi EURO III a to poměrně dlouho.

DanielDesign
8. října • 16:37

Veď povedal, že prvé ty blôábol!!!!!:-OB-]B-]B-]

Fgh
8. října • 5:44

Prosimvás, to tlačítko ECON znamená, že klimatizace ke VYPNUTA (ona zrovna u Fabie vypnuta není, jen kompresor běží s minálním zdvihem a fakticky jen čechrá chladicí médium). A tvrzení, že 1,4TDi nestačí dynamice modeního provozu - to mi málem natrhlo bránici. Pochopte, že mé každý jezdí jako vylízané pako, zrovna v tom Portugalsku se jezdí pomaleji než u nás.

Mark 
8. října • 17:48

A kto prosím pekne písal ECON??????????????????????

Mark 
8. října • 17:48

jááááJ! nIč! ingorujte tento príspev!

Cynik
10. října • 1:48

spolehni se ;)

Septa
8. října • 5:12

....Důvodem je automatická klimatizace, pracující klasicky ve standardním a úsporném režimu. Standardní režim zvyšuje spotřebu a úsporný režim pracující bez kompresoru klimatizace je natolik úsporný, že byste vůz lépe vychladili kostkou ledu v přívodním potrubí.....To by mne zajimalo jak chladi automaticka klimatizace bez pouzivani kompresoru.Ty jo, 400tisic KC za "rodinne auto" v zakladu. To je prda.

mikes
8. října • 9:30

To me taky pobavilo, chladi to akorat kdyz je venku nizsi teplota nez uvnitr.

DanielDesign
8. října • 16:36

pREčO Tý IDIOTI TUPý musia neď všetko zveličovať? Čo vám na tom úžasnóm sute badí!

Stihacka
8. října • 23:47

Nauč se psát DEMENTE!

Mark 
9. října • 20:17

Ty si skôr Trabant než "stihacka"!!!!!!!§:-O

lunochod
8. října • 5:01

Mám předchůdce, 1.9 TDI Elegance z 12/2000, ve 12/2003 přečipovaná u Cimbu, momentálně 156 tkm. Jezdím často v Německu a tak bych tu šestou rychlost také uvítal. Jinak mi auto vyhovuje a zatím mám jen malé nutkání vyměnit ho třeba za Octavii.
Ještě otázečka - prý podle nějakých škodováckých testů PD snáší MEŘO v naftě daleko lépe než CR, co je na tom pravdy?

Amudarja
8. října • 2:34

Mle jsem Octavku sokromou 1.9 TDi 81 kw a Fabky sluzebni 1.4 PD a i 1.9 TDi jsou to chrotadla.. hnus.. ta TDi to uz je starej motor hruza.. HDi to valcuje.. Ta 1.4 je zase lehka a tak netrpej loziska.. proste predni naprava.. a litala slusne.Chrochtadlo uz nikdy a kor ne Fabii !!!

fm
8. listopadu • 7:46

Kup si ty sračky z francie

DanielDesign
8. října • 16:31

Uznávam TDI!Je to pojem!

cowgaR
8. října • 11:43

preco byt tak slusny a mierny, a rovno nepovedat ze redakcia je platena staroboleslavovskou automobilkou, alebo trpi vazne v snoch fobiami...co by tento ubohy pocin redaktora vysvetlovalo.kazdy zdravy jedinec citajuci tuto radoby objektivnu recenziu vychadza zo zaveru, ze cena je fajn, tak ok. zabudnime na potrebu rodinneho auta alebo priaznivost k tejto otrasnej znacke, a prejdime k tomu co sa da za 560 tisic Sk (preratane na socialisticky ficoidny kurz coskoro bananovej republiky) kupit.takze Kia Ceed 1.6 CRDi v takmer plnej vybave (chyba metaliza) bud v 90k, alebo so stastim aj v 115k variante.rad by som so vsetkymi skodovkarmi polemizoval na temu Kia Ceed vs Skoda Fobia, ale tato fekalna myslienka mi nerobi dobre. Autor dobre poznamenal, ze tato fobia je slusne priblizovadlo (sam sa to bojim nazvat autom) len s tou cenou to trosku prehnal.Navrhujem autorovi studenu sprchu, ostatni snad maju viac rozumu a vedia ze su to kvalitativne 2 nezrovnatelne auta...

jiri
23. listopadu • 23:31

Nekdo jako ja si kupuje auto take kvuli tomu, jak vypada. A v tomhle hledisku je v cenove kateorii Fabia jasna jednicka. KIA je k bliti

Crown
15. října • 16:42

Komentáře srovnávající Fabii a Ceed mě dohnaly až k návštěvě KIA dealera, abych se nu nádheru podíval osobně. No a musím uznat, že každý, kdo považuje Fabii a Ceed za (v podstatě) stejná auta nemusí být úplné být úplné hovádko. Také může žertovat anebo být uplacen!Ceed je na pohled i na pojezd slušné auto nižší střední třídy, které za velmi slušné peníze nabízí téměř (podtrhuji to téměř) to samé jako OCTAVIA, FOCUS, 308, .....

Skodafan
11. října • 17:42

To si snad nemohol mysliet vazne! Kia je korejske priblizovadlo (a nezalezi na tom, kde sa vyraba) a nova Fabia je urcite kvalitnejsia. Staci si uz len sadnut do tej Kie Ceed a hned vidis, ze ta tolko omielana kvalita a "europsky" dizajn su len reklamne zvasty. A vobec, porovnavat Kiu so Skodou? To je pre Skodovku dost velka urazka, nemyslis?

skodasux
17. října • 9:15

to tu mentalnu skoda-chorobu mate v rodine? neboli nahodou tvoj otec a mama surodenci? asi ano...

M3
19. října • 17:47

novú škodu fabia nemusím, je to dizajnový grc.....ale Kia je na tom ešte horšie, nielen dizajnový grc, ale aj dielenské spracovanie je na grc.Osobne mi je jedno, kto sa vozí na škode, ale tí, ktorí sa vozia na Kii, ľutujem.

nowottnyp@seznam.cz
8. října • 19:08

Jednou jsem si tu tebou zmiňovanou Kii Ceed půjčil v 1.6, a jak jsem rychle vracel! A to jsem byl rád, že mi nezůstal nějakej ovladač v ruce. A motor,opravdu slabota.Zátah žádnej, to snad i to HTP-čko táhne lépe.

Mark 
8. října • 19:13

Ty PAKO!Taký interiér hocikto neponúka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:-/:-/:-/:-/:-|:-(3-[3-[3-[3-[

Marek
9. října • 14:56

Prosim admina stranky autorevue.cz aby zabinoval IP adresu pana s nickom DanielDesign,na auto.cz po pocetnych staznostiach to uz urobili,tento magor a primitiv len zaplavuje diskusie svojimi absolutne zbytocnymi a tupymi prispevkami... verim ze sa k tejto vyzve pridaju aj dalsi. dakujem

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
jozef77
9. října • 22:37

Naprosto súhlasím, tie jeho debilné príspevky obchádzam, lebo sa aj tak nedajú čítať. Vôbec nemajú ani hlavu ani pätu.

Cynik
9. října • 19:31

Zabanovat. Zahnojuje nám diskuse pološílenými výlevy, nedá se to tu pak číst.

Mark 
9. října • 20:11

Vieš čo: Vráť sa na auto.cz! Musíte ma všade otravovať?!!!:-/:-/:-/:-/:-/:-/:-(:-(:-(3-[3-[3-[

Mark 
9. října • 20:11

Fakt cinik:-/

Mark 
9. října • 16:16

!!!

Mark 
9. října • 16:16

Tak toto nechápem!!!!!!:-/:-(

Mark 
9. října • 16:15

???

Mark 
9. října • 16:15

:-/:-/:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-O

Mark 
9. října • 16:15

3-[3-[3-[3-[3-[3-[3-[3-[3-[3-[

Mark 
9. října • 15:56

:-/:-/:-/:-/:-/:-/:-/:-/:-/:-/

DanielDesign
8. října • 16:32

cowa-IDIOT§

krabot
8. října • 14:40

Fabia II verzia Elegance 63 kW cena 439 000,- Sk. Skús najprv pozriet cennik a potom píš kraviny. A škodovka dáva 50 000,- Sk zlavu na nove auto.

cowgaR
9. října • 0:26

80koni a 1.4rka? skus citat najprv clanok...534 tisic oficialna cena na www.skoda.sk, bavime sa o oficialnych cenach, promotion si viem vybavit vsade, a este raz, kvalitativne nezrovnatelne agregaty o autach ani nehovoriac (pre neinformovanych, Ceed je o segment vyssie, dokonca aj na spici nie na chvoste v triede ako fobia).a tomu vyssie s tym vyfukom, aspon vsetci vieme naco ti je auto, ja s mojim bmw3 coupe ti ticho zavidim a bojim sa ta s tym tvojim 1.9tdi zihadlom stretnut...

mikes
9. října • 12:50

To cowgaR: Trochu ti dosly argumenty, vid? Ty to jiste se svym plastikovym bmw 3 coupe na dalkove ovladani natres i Veyronu :-))PS: auto mi je na to, abych s nim jezdil, a kdyz muzu dostat za ty penize motor ktery lepe tahne, tak proc ho nemit.

mure
8. října • 14:37

O KIA Ceed by se snad dalo uvažovat, jen kdyby do toho davali tempomat a ASR.

Brandy
8. října • 19:13

tempomat je už ponukaný ako doplnková výbava za 12000SKK.

error
9. října • 17:58

jenze xenony si tam nedas a ty nic moc svitici svetla v ceedu... :-(

Pětiprdelní opice
8. října • 12:25

tolik lezení do prdele výrobci a tak zku***nej článek sem už dlouho na tomhle webu nečet, autorevue se začíná propadat do podobný žumpy, jako je auto.cz - HNUS VELEBNOSTI!"ideálním rodinným vozem kompaktních rozměrů" - to sem málem poblil monitor!!!A to sem si zas poslední dobou chrochtal, že se tu najdou opravdu objektivní recenze a opravdovej názor redaktora, tohle už prosím nikdy, nebo sem přestanu lízt ...

Yesman
9. října • 0:24

Ty chudáčku ubohej, blábolíš nesmysly. Škodovka je kvalitativně na úrovni svých konkurentů, v leččems ji i převyšuje (kvalita zpracování, prostor aj.) pokud by na tom byla tak špatně jak píšeš tak by se těžko tak dobře prodávala. Ten pokrok u Fabie II je znatelný. Ale individuum jako ty tohle nechce pochopit a slyšet, jseš holt další z nekonečné řady primitivů.

XXXXXXXX
8. listopadu • 16:53

Škodovka a prostor. Ve fobii určitě ne a ne už vůbec ve fobii II. Konkurence je na zadních sedačkách širší až o 9 cm a to je už pořádnej rozdíl.
Trapná reklama na ŠKODOFKU. Přestaň te tu škodofku vyzvedávat do nebe. Produkuje auta jako ostatní s jediným rozdílem, že je prodává za mnohem dráž a za tu cenu tam člověk má tak akorát 4 kola a volant (to berte jako ironii)

Pětiprdelní opice
10. října • 10:48

Opravdu inteligentní příspěvek, který kromě urážek a invektiv obsahuje jenom nesmysly. Vůbec jsem nemluvil o porovnávání Fobie s konkurencí (jen tak mimochodem, i v tomhle PR se autor zmiňuje, že techonologický pokrok II vs. I se limitně blíží 0), jenom jsem kritizoval anální alpinismus autora - já to chápu - o peníze jde vždycky až v první řadě, ale je nutné udržet určité hranice ...Tebe typuju na 19 leteho zakomplexovaného uhrovatého puberťáka se 120 L a vlhkými sny o MEGASUPERHYPERFABII fdechtumetlešíbruaklimě co vyzkoušel tak leda tátovo filckuJo, jentak mimochodem, sám jezdím schádofkou (ochcáfka vdechtu) a křičím, škoda nikdy více, dehet nikdy více a smutně vzpomínám na předchozího pažouta, kdy ještě dělali auta co neváží dvě tuny a maj komunikativní řízení a citlivě reagující podvozek..

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Alfons
15. října • 10:57

Jakýho Pažouta že jsi měl?

Pětiprdelní opice
15. října • 15:16

309XS

Alfons
15. října • 15:57

A to porovnáváš s novou fábií?.)

Yesman
10. října • 13:55

Teď si zřejmě říkáte, proč mi ten člověk chce radit, když sám před tím použil nelichotivé výrazivo. Ano, stalo se - rozčílili mě vaše urážky, já za to se dokážu omluvit a poučit, jsem zvědat zdali se podobná náprava zdaří i vám. Pokud na toto budete reagovat opět "slohem barbara, co slezl právě ze stromu" tak je mi vás upřímě líto.

Pětiprdelní opice
15. října • 15:20

urážky? a kohopak jsme uráželi?
komentoval jsem článek a jeho úroveň, která spadla někam na trapné PR, v kterémkoliv jiném státě než banánistánu označit seriózní autor B-segment jako ideální rodinné auto, tak by ho hnali svinským krokem, že autům rozumí asi jako sousedovic pes termonukleární fůzi ...pokud Vám škodofilům toto vyhovuje, chrochtejte si, ale nenavážejte se do lidí s odlišným názoremjediný, s kým bych byl o svých argumentech polemizovat je autor článku - ten se ovšem neozval ...

Yesman
15. října • 16:44

A nevycházel autor z předpokladu, že bohužel v našem státě je kupní síla poněkud slabší a proto uvedl auto z tohoto segmentu jako vhodné rodinné vozidlo právě s ohledem na finanční možnosti zdejšího obyvatelstva?

Petr.P
14. prosince • 22:37

No zasmál sem se dočetl sem až sem a končím. Každý na toto i jiné auto bude mít svůj názor :-) každopádně souhlasím s tím, že je to vhodné rodinné auto (vozidlo) málo, ktrá rodina si může dovolit jiný vůz kor pokud s ním nechce najezdit x set t. km jak zde někdo psal. Poté už by mě asi začalo auto nudit tak jako tak.

Yesman
10. října • 13:47

A propos, hrubým a vulgárním vyjadřování poukazujete leda tak na svou inteligenci. Já se nepotřebuji o kunkurentech vyjařovat ani náznakem podobným stylem jak činíte vy u produktech Škoda Auto. Zřejmě vám to činí nějaké potěšení, ale na připomínky, které vy zmiňijete lze poukázat chytrým způsobem, ale to asi nikdy nesvedete, i když bych to přál nejenom vám, ale všem lidem, kteří očekávají od diskuzí něco více než jen osobní napadání. Zamyslete se, to vám neuškodí. :-)

Yesman
10. října • 12:21

Pokud jsem "kromě urážek a invektiv použil samé nesmysly" jak píšete, tak v tom případě vy jste ukázkový příklad ctnosti a váš příspěvek je naplněn "věcnými argumenty". Bravo, jednou bych to "chtěl dotáhnout tak daleko" jako vy. Hezký den. Mě je to auto vcelku volný, ale vaše antiškodovácká radikalizace také nenasvědčuje o přílišné inteligenci. Opravdu se pousmívám nad těmito všemi "cool" příspěvky o "odporné škodovce".

Mark 
10. října • 14:46

Ved vieš!!!OPICA!!!!!!§Ešte k tomuso 1000predle...

Fénix
9. října • 23:49

Yesman, už z tvého příspěvku jde vidět tvé iq stěží přesahuje stovku a že dál než za svou Škodu nevidíš. Chudáčci njn, zloděj křičí chyťte zloděje:-D:-D:-D:-D:-D Až lusknu prsty, tak svět bude zase hezkej:-P

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Yesman
10. října • 12:26

Děkuji za psychologický rozbor a stanovení IQ. Domníval jsem se, že stěží dosahuje 50, potěšils mě.

Fénix
10. října • 15:16

Yesman: Nejde o Škodu, nic ve zlém. Je to obyčejná šunka, nic víc nic míň. P206, Punto atd nejsou o nic lepší. Ale jde o to že když se staré Uno vydrželo 400tkm, tak Vás neštvě že to dnešní Punto již neumí? Se Škodovkou je to podobné. Machruje ale hajzlíky má na chodbě. Ve své kategorii nejhorší není jj, problém je v tom, že celá tak kategorie je jaksi na p*ču. Proto mě tak dráždí lidi, co to vychvalují do nebes a proto na ně reaguji takto nevybíravými způsoby! Někomu Oktávka tdi natočí 300tkm a on má oči navrch hlavy a machr jak hrom. Ale že dřív některé západní auta dávali bez mrknutí oka 3/4 mega, to už všici zapoměli. Proto mi vaše chvála na produkty koncernu přijde trapná. Ke všemu mají dost sebevědomé ceny i chování, proto to dráždí o tolik víc. Ne IQ 50 nemáte, to by jste nezvládl obsluhu těch www, stovka tam zas bude to zas joooo, ale víc nic.;-)

Yesman
10. října • 22:53

Mám také své zkušenosti, s Octavií, a jsem spokojen. Proto vám mohu oponovat, že mě zase iritují lidé, kteří zase naopak hanobí škodovky. Takže je to jaksi o ničem, ta naše přestřelka a měl bych se věnovat něčemu smysluplnějšímu. Moje chyba.

Mark 
8. října • 17:32

Tak prestaň ty r...lízač!:-D:-P

mikes
8. října • 12:27

Tak to by byla velka ztrata... :-D

mikes
8. října • 12:19

Se stestim 115 varianta, to stesti je asi nejaka polozka v ceniku, ktera neco stoji, ne? :-)) Pokud si nepriplatis za 115k tak budes te Fabii akorat koukat do vyfuku. A i kdyz si priplatis tak budes koukat do vyfuku, akorat z mensi vzdalenosti...

Doporučujeme

Články odjinud