TEST Škoda Enyaq 85x RS (250 kW): Nabíjí se pomalu? Závada není na vašem přijímači

8 komentářů (8 nových)

Honimir
28. září • 16:20

Je fajn, že zmiňují EV6 a Ioniq5 N, ale i tady tomu RS nepraská i silnější obyč Ioniq 5 ... Výbavou a cenou je taky dost jinde.

Jan Taraba
29. září • 18:22

Ne každý je pubertální jedinec, co hodnotí auto podle toho, čemu napráská a čemu ne. Vsadím se, že většina majitelů enyaq 85 a 85x by za Hyundai neměnila ani omylem.

Honimir
30. září • 21:31

Enyaqy mají docela často držák SPZ se zákaznický centrem v Kosmonosech= auta lidí z fabriky, takže ti na Hyundai nepřejfou.Snad jim do toho RS za 1.7 mio aspoň dají příplatkové tepelné čerpadlo, ať nejsou pak na dálnicích vidět s kulíškem.

Hlinda
28. září • 6:08

Ve světě BEV jsou to samá AŽ!! Plný výkon auta je dostupný při teplotě baterie 23-50 °C a její úroveň nabití je vyšší než 88 procent.
Plný nabíjecí výkon je dostupný když: teplota baterie, statv stojanu, rozhodnutí systému auta, atd.... .Top speed jen 180?? Na RS? Fabia 1.0TSI to předjede.Svět se zbláznil, držte se. 😉 👍🏻

petr r. (petrumr)
28. září • 7:17

Já mám top speed 100km/hod. Zrychlení je velké, otravuje, že musím tlačítko eco mačkat pořád po startu. Nabíjím i 7.45 hod. Mám nastavený omezovač na 60km/hod. Svět se zlepšil, už nikdy nechci vyfasovat ropáka, držte se kdo má ropáka, jednou se budete mět lépe.

Pantani
29. září • 19:02

to jsem nepochopil, mohu poprosit o vysvětlení?

Jan Taraba
30. září • 13:48

diagnóza F.03: Blíže neurčené demence

petr r. (petrumr)
27. září • 15:26

Já osobně bych Teslu Y jako konkurenta napsal.

Doporučujeme

Články odjinud