Test: Škoda Citigo 1.0 MPI – nový favorit

lamal_SK  |  19. 03. 2012 15:19

Problem je, ze z predu to vyzera ako daky vyplod z indie, keby toto auto vidim z predu so znakom TATA vobec nie som prekvapeny... des a gyc sorry

VW vyzera ovela lepsie

Odpovědět  |   | 
Pavll  |  19. 03. 2012 20:05

Na těchto okýnkách je vidět, jak národy tloustnou a leniví Spíš by ještě prospělo přidat šlapadla

Odpovědět  |   | 
legnaw  |  20. 03. 2012 12:10

jojo.... v minulosti bylo na posmech daewoo matiz.... ted mame jeho reinkarnaci....

Odpovědět  |   | 
Paja  |  19. 03. 2012 16:17

Okno u spolujezdce stahuji velmi často. Když jedu v autě sám a nemám náladu na klimu tak oknem u spolujezdce větrám. Tlačítko ovládání okna u spolujezdce by mě velmi chybělo.

Odpovědět  |   | 
lamal_SK  |  19. 03. 2012 16:28

pripadne na komunikaciu pri druhej strane auta nie je nic otravnejsie ako sa odpasat a zacat sa natahovat cez cele auto aby si mohol prehovorit ... zbytocne vrasky

Odpovědět  |   | 
Toper  |  23. 03. 2012 15:25

Já si to šel minulý týden osobně vyzkoušet. Odpásávat se nemusíš, pokud tedy nejsi extrémně malý, v pohodě tam dosáhneš, stačí mírný úkon a natáhnout ruku. Pořád je to totiž malé auto a ne široká limuzína.

Odpovědět  |   | 
brk  |  01. 04. 2012 22:07

To musí být velmi bezpečné, když se za jízdy natahuji někde k druhým dveřím, abych si otevřel okno spolujezdce. To už tam můžu mít rovnou kliku, protože tohle je z mého pohledu hlavní přínos elektricky ovládaných oken.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  19. 03. 2012 17:55

sedi vec, chcel som napisat to iste. Inak tomu auticku celkom fandim, chce to pockat si na facelift (cena, dotiahnut par dizajnovych drobnosti, technicka vyzretost) a nevidim problem. Po dalsom prispevku do rodiny o nom porozmyslam, mne sa to ako racilojalna volba pozdava.

Odpovědět  |   | 
Jeník  |  19. 03. 2012 18:58

To, že vypadá hůř jak Favorit je jasné! A ten nespolehlivej motor bych použil tak na kolečko!

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  20. 03. 2012 15:36

Naozaj dobre motory sa uz robia malokde (rozumej mix jednoduchosti, spolahlivosti a vykonu, poslednym takymto motorom u VW bola legendarna 1.6 8v). Dat to do tohoto auta, pani

Kazdopadne 100.000 by mal nabehat. Potom to uz je nezaujmave, staci ked skonci zaruka.

Odpovědět  |   | 
 |  23. 03. 2012 12:47

1.6 8v se přece pořád vyrábí.

Odpovědět  |   | 
Adrian77  |  24. 03. 2012 23:00

A kolik jsi s tímto nespolehlivým motorem najezdil kilometrů, že tak dobře víš o jeho nespolehlivosti, co?

Odpovědět  |   | 
Jeník  |  25. 03. 2012 20:30

Mám doma tříválec htp 1,2 a to je děs běs! Koupil jsem to nový a pořád nějaký problém! Po 500 km odešel katalyzátor. Zapalovací cívky měním jak ponožky a teď to zase nedrží volnoběch-no,že mám najeto pouze 15000km tak závad nespočet! Proto reakce, že uvedenej motor je dobrej tak na kolečko!

Odpovědět  |   | 
Sad  |  26. 03. 2012 13:43

Mám doma tříválec htp 1,2 a jde to! Koupil jsem to nový a skoro žádnej problém! Až na 2-3 problémy se startérem a trochu natrženou hadičkou v pohodě. Na to, že má najeto 105000km tak bez závad! Proto je tvoje reakce bezpředmětná!

Odpovědět  |   | 
Danny97  |  23. 01. 2013 18:38

Mám doma také HTP 47kW, najeto 91 310 km a kromě spotřebních věcí (náplně, svíčky, destičky, filtry) jsem neměnil vůbec nic. Já s tímto motorem (alespoň zatím) nemám nejmenší problém..

Odpovědět  |   | 
Fanda  |  06. 11. 2012 19:43

Zas nesmíš tolik přehrávat,neuvěřitelné co anomimita unese

Odpovědět  |   | 
Milan  |  15. 06. 2018 22:17

Tento typ škody se opravdu nepovedl známý do něj na opravy těsnění a zadírání pístu přes 40 tisíc a tím to asi nekončí...Já mám Fabku TDI a jsem s ní spokojenej už mi není dvacet abych vyhledával nejkrásnější strom ve kterým skončím a na kvalitu cest dostačující..

Odpovědět  |   | 
thybor  |  20. 03. 2012 00:02

a tože čo malo byť, test, ? no po pravde povedané nič som sa nedozvedel z toho "testu" jedine že je cool, akurát predražené. Ináč ako reklama celkom podareny článok. Len pre zaujimavosť by ma fakt zaujimali konkrétne predajné čísla, ale to som sa nikde nedozvedel.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  20. 03. 2012 09:29

Autor se diví, proč spousta úsporných opatření u Citigo vyvolává údiv a znechucení lidí v diskusích. Možná to bude tím, že šetření je až příliš zjevné a cena auta tomu nějak neodpovídá...

Odpovědět  |   | 
Mike  |  22. 03. 2012 16:31

VW se nedávno chlubil skvělými zisky, nyní chce ty zisky ještě navýšit. Jak jinak to udělat, než chudším autem za vyšší cenu? Když těm lidem stačí vtlouct do hlavy takovýmito články, že je to nejlepší auto pod sluncem, a oni to koupí, tak proč ne?

Odpovědět  |   | 
Toper  |  23. 03. 2012 15:28

Na tvůj příspěvek je nejlepším argumentem tabulka prodeje.
Na diskuzích lidi nadávají, ale to auto je u nás prodejní trhák. A o to přece jde.

Odpovědět  |   | 
Adrian77  |  24. 03. 2012 23:06

Tak to nekupuj, kdo Tě nutí? Cena odpovídá ceně konkurence plus mínus. Když se mi něco nelíbí, vůbec si to ani nečtu, natož abych strácel čas v diskusích... Ale jsou evidentně lidé, kteří neví co s časem...

Odpovědět  |   | 
Ernest  |  20. 03. 2012 11:55

Nezrovnalosti:
1. Peugeot 107 je o 29 kg lahsi ---> Peugeot 107 je o 50 kg tazsi
2. "Kolínská trojčata se projevují oproti škodovce živěji" ---> "dokáže být také docela svižné. Tohle je vlastnost, která konkurentům tak trochu schází."

Odpovědět  |   | 
legnaw  |  20. 03. 2012 12:08

a to ryze české jméno...."tziťigo"

Odpovědět  |   | 
Ernie  |  20. 03. 2012 12:11

nee, to je Cigaro

Odpovědět  |   | 
lethal924  |  28. 03. 2012 08:18

Ne, je to shitty-go

Odpovědět  |   | 
ja  |  20. 03. 2012 14:07

Videl jsem nekolikrat skutecne namerene hmotnosti automobilu a vyrobci udavane hodnoty vedle toho vypadaly jako vytvorene generatorem nahodnych cisel... Nechcete nekdy nejake auto take zvazit, zvlaste kdyz se na ty hodnoty odvolavate v testu?

Odpovědět  |   | 
anonym  |  20. 03. 2012 17:01

Aygo a maximálka 157km/h? Papírově možná, ale zkoušel jste to někdy? Tachometr na to ale bohužel nestačí, je třeba použít GPS...
A k tomu srovnávání - stálo by za to zmínit, že Aygo tu bylo cca o 5 let dříve než Citigo.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  21. 03. 2012 10:57

Udaje o maximalke su dost divna zalezitost. Tak trebars moja felda 1.6 s prehladom prekonavala realnych 180 aj ked v technickych udajoch mala 170 (ak sa dobre pamatam). To zase sucasna kokta 20v atmo sa na realnu maximalku nedohrabe, moze za to mozno zdvihnuty podvozok a tym aj horsia aerodynamika. Ono je to individualne pre kazdu karu, trebars nevidel som ani jednu koktu 1.6 (75kW) ktora by sla realnych papierovych 191 a to som sedel asi v piatich alebo siestich. Takisto si neviem predstavit 180 na tachometri citygo (dajme tomu realnych 170), na to jeden liter objemu asi stacit nebude, tolko chodil moj bandit a ten mal pomer vykonu a hmotnosti uplne inde. Akym sposobom sa meraju maximalky mi zostava tym padom zahadou.

Odpovědět  |   | 
 |  23. 03. 2012 12:50

Jaký poměr výkonu a hmotnosti? Copak hmotnost má na maximální rychlost nějak zásadní vliv?

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  26. 03. 2012 20:28

Zaujimava namietka a mas na mysli ciste technicku stranku veci. V tomto je to v poriadku, hmotnost samotna s tym vela nespravi. Ale prosim ber do uvahy ze som vzal POMER hmotnosti a vykonu a nielej hmotnost samotnu

Skratka, vymenme motor mojho neboheho bandita (600) s tymto a naopak. Tam uz asi bude vysledok jasny, ze. Takze este raz, nie hmotnost samotna ale pomer hmotnosti a vykonu bol predmetom toho (aj ked uznavam nie celkom dokonaleho) prirovnania.

Odpovědět  |   | 
 |  27. 03. 2012 08:23

Poměr výkonu a hmotnosti nemá na maximální rychlost zásadní vliv, samozřejmě po rovině.
Ten má vliv na zrychlení. Na maximální rychlost má zásadní vliv koeficient odporu vzduchu, velikost čelní plochy a zpřevodování.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  15. 04. 2012 10:24

takze vlastne susedova okta 1.4 ide bez problemov vyse ´dve kila´ presne ako moja kokta jedna-osem

Odpovědět  |   | 
 |  16. 04. 2012 08:50

Takže sousedova Okta s 80 PS jede max. 100 km/h a tvoje se 160 PS jede max 200 km/h?

Odpovědět  |   | 
 |  16. 04. 2012 08:59

No vůbec jsi to nepochopil a asi ani nepochopíš. Ta sousedova Okta s motorem 1.4 pojede max třeba 170 km/h při hmotnosti 1200 kg, když ji naloží na 1500 kg, tak pojede PO ROVINĚ max třeba 165 km/h, to je zanedbatelný rozdíl daný pouze větším valivým odporem pneumatik a možná vyšším třením v ložiscích. To samé bude i u tvé 1.8, 200 km/hod prázdný a 195 km/h naložený (přibližně). Přitom poměr výkonu a hmotnosti bude mnohem vyšíí než rozdíl v maximální rychlosti. Doporučuji vyzkoušet na dálnici v NDR.

Odpovědět  |   | 
majkicz  |  23. 03. 2012 13:33

Just FYI, Kolinska trojcata jsou zde s nami jiz od roku 2005.
Tenhle clanek neni test ale reklama plna nesrovnalosti.
No a srovnavaci test Citigo a Ayga? Srovnavat auta, ktera po technicke strance od sebe deli 7 let? Ulet...

Odpovědět  |   | 
Adrian77  |  24. 03. 2012 23:11

Ano, Citroen C1 180 km/h při použití GPS. Ručka tachometru už šla za číslice. Jo a bylo to na rovině v Itálii a s plným autem (4 lidi + náklad na dovolenou)

Odpovědět  |   | 
Stano  |  21. 03. 2012 20:56

3 dverova je o nicom. 5 dverova dava vacsi zmysel.
Tu je test 5 dverovej verzie http://www.autotv.sk/skoda/skoda-citigo-5d-10-... ...

Odpovědět  |   | 
ronin1975  |  21. 03. 2012 21:27

a bol by velky problem tam dat 1,2 TSI? To jedine mi na tom aute chyba, proste poriadna motorizacia. Je mozne ze aj 1.0 vie pri hmotnosti 850 kg s autickom zacvicit ale jednoducho mi chyba motor ktory by ma proste zobral prec ak je to potrebne. Tieto mlynceky okolo 75 koni su o nicom a je dobre poskytnut zakaznikom aj alternativu. Tym duplom ze je to druhe auto v rodine a majitelia mozu byt zvyknuti aj na silnejsie auta.

Odpovědět  |   | 
Smooky  |  23. 03. 2012 11:02

VW Up! bude vo verzii GT a to bude mat cez 100 koni a to uz zacvici... :)

Odpovědět  |   | 
Phoenix  |  22. 03. 2012 08:53

Mě osobně odhalený kov v interiéru nikdy nevadil. Naopak, pokud má člověk dobrou barvu auta, příjemně to ten interiér oživí. Jasně, ve spoustě lidech to vyvolává vzpomínky na doby minulé, kdy to měla všechna auta...

Odpovědět  |   | 
AL  |  23. 03. 2012 11:15

Super auto ale cena mimo mísu.

Při ceně pod 149.900 by to byla pecka a cena by odpovídala..

Odpovědět  |   | 
ziki  |  23. 03. 2012 11:33

Škoda Citigo nemusí být špatné auto na ježdění do práce a popojíždění po městě. Ale když se podívám na poměr cena/výkon (výkonem není myšlen jen výkon motoru, ale i výbava, pohodlí atd.), tak mě napadá trochu obrácené přísloví "za hodně peněz málo muziky". Kdyby nebyl volant povinná součást auta, tak věřím, že by byl u Škodovky za příplatek.

Odpovědět  |   | 
kamil  |  23. 03. 2012 11:48

Nechapu, jak muze nekdo vice nez 40 let po zavedeni soustavy SI udavat vykon v takovych obskurnich jednotkach jako jsou kone .....

Odpovědět  |   | 
mcr  |  09. 04. 2012 23:14

Koně jsou větší číslo než kW, pro marketingové účely je tudíž tato zastaralá jednotka vhodnější... Buďme rádi, že výrobci aut nevymysleli pro měření něco jako P.M.P.O. výkon výrobců audiotechniky. Díky tomu každé malé chrastítko rádio má na sobě ohromnou nálepku 1500 W P.M.P.O. Že to číslo neříká vůbec nic je jedno, stačí že dobře vypadá...

Odpovědět  |   | 
Martin  |  23. 03. 2012 13:59

Tlacitko na stahovani okna spolujezdce od ridice je hodne dulezity, kdyz treba potrebuju mluvit s nekym, kdo je prave za timto okynkem, tak co? Budu se jak blbec natahovat, abych otevrel dvere??? Nechau, co je tohle za rozhodnuti ze strany Skody, na tomhle se fakt neusetri! Chtel bych videt toho idiota, kterej o tomhle rozhodl.

Odpovědět  |   | 
Toper  |  23. 03. 2012 15:33

Není to tak dávno, co u nás všechny auta měla na oknech kličky. A lidi se fakt museli natahovat. A žeby to někdonepřežil?
I teď jezdí mraky aut s mechanickým stahováním oken.

Odpovědět  |   | 
Toper  |  23. 03. 2012 15:33

Není to tak dávno, co u nás všechny auta měla na oknech kličky. A lidi se fakt museli natahovat. A žeby to někdonepřežil?
I teď jezdí mraky aut s mechanickým stahováním oken.

Odpovědět  |   | 
jiri  |  23. 03. 2012 18:47

hi hi má to japonský motor kde je koncernovej to je prča japonec na konec a ted škodovkáři začnou zářit nad úžasným motorem než jim dojde že je to z dílny japonců

Odpovědět  |   | 
Toper  |  23. 03. 2012 19:43

To auto má německý motor.

Jestli narážíš na proměnné časování ventilů, tak i to si první patentovali němci.

Odpovědět  |   | 

tak si to ještě jednou přečti ta litrovka je od toyoty

Odpovědět  |   | 
Toper  |  23. 03. 2012 20:30

Litrovka ve 107, C1 a Aygu ano.

Citigo je vlastní motor od VW.

Odpovědět  |   | 
Daihatsu  |  24. 03. 2012 09:28

Toyota použila motor Daihatsu,pro vaši informaci je to motor všech tří kolíňat.....to je sranda,že???

Odpovědět  |   | 

Škoda Citigo je k dispozici v kombinaci s litrovým tříválcem naladěným na 60 k nebo 75 koní. Nás se týká ta druhá hodnota. Zážehový motůrek nabídne kromě zmíněného výkonu také 95 Nm dostupných v rozmezí od 3000 do 4300 ot./min. Tyto schopnosti mu stačí k tomu, aby stovku zvládl za 13,2 s a maximálně auto rozjel na poměry dané kategorie na velmi slušných 171 km/h. I tak si ale myslím, že litrová jednotka pocházející z dílny Toyoty, je lepší a hned vám řeknu proč.

Odpovědět  |   | 
zdenék  |  24. 03. 2012 16:07

Nestačí jen číst, je nutné napsané i správně pochopit, i když uznávám, že někomu to může dělat značné problémy. Tou "litrovou jednotkou, pocházející z dílny Toyoty" má na mysli motory v "trojčatech", nikoliv v Citigu! Stačí si pozorněji přečíst celý článek, týkající se motorů.

Odpovědět  |   | 

a co se týká vvti nevím sice kdo si to první patentoval ale první to měl v autech na autosalonu v roce 85 honda a narvala to do nsx ke konci 80 let jako masovku. Kde byly titanové ojnice.

Odpovědět  |   | 
Toper  |  23. 03. 2012 20:30

1980 Alfa Romeo Spider 2.0 L.
US Patent 4,231,330

Odpovědět  |   | 
iqlogic  |  23. 03. 2012 22:59

Test? No tak to ste padli pekne hlboko ... testovali ste vôbec niečo? Ja nevidím v tom článku žiadny prínos z Vašej strany len nejaké údaje, ktorými sa pýši výrobca ... spamätajte sa už ...

Odpovědět  |   | 
Alexander Doktor  |  24. 03. 2012 11:42

OK, pochopili jsme, že autorovi článku se auto líbí, ale to je na test v Autorevue trochu málo, ne? Jinak argumenty typu "já něco nepoužívám, takže to není potřeba" jsou opravdu skoro až hloupoučké. Co mi třeba v článku chybí je otestování skutečné spotřeby, což je podle mne u auta tohohle typu celkem zásadní věc.

Nicméně jinak souhlasím s tím, že jako nákupní košík je to rozhodně nadstandard :D viz. moje dojmy z testování na http://www.internet-magazin.cz/2012/02/14/skoda-citigo-j... ...

Odpovědět  |   | 
Skooda  |  25. 03. 2012 19:17

Když škodovku, tak to jedině Superb, když je za dobrou cenu... http://goo.gl/psyaB...

Odpovědět  |   | 
Fero  |  26. 03. 2012 19:43

Superb ???? ))) škoda peněz !!

Odpovědět  |   | 
zdenék  |  28. 03. 2012 22:00

A tu hloupost tvrdíš proč? Jaké máš zkušenosti se Superbem? Žádné, samozřejmě.

Odpovědět  |   | 
ali  |  25. 03. 2012 22:17

Toto není test. To je jedna velká omluva.

Omlouváme, že v interiéru kouká plech.

Omlouváme, že nefunguje spojení s navigací.

Omlouváme, že je design indického charakteru....

Omlouváme, že...

Proč má Autorevue zapotřebí tolik vysvětlovat a omlouvat nedostatky malé nedotažené "škodovky"? Nevšiml jsem si, že by měla tolik polehčujících okolností pro ostatní modely ostatních výrobců.

Jinak test se zjevně nekonal.

Odpovědět  |   | 
ali  |  25. 03. 2012 22:17

Toto není test. To je jedna velká omluva.

Omlouváme, že v interiéru kouká plech.

Omlouváme, že nefunguje spojení s navigací.

Omlouváme, že je design indického charakteru....

Omlouváme, že...

Proč má Autorevue zapotřebí tolik vysvětlovat a omlouvat nedostatky malé nedotažené "škodovky"? Nevšiml jsem si, že by měla tolik polehčujících okolností pro ostatní modely ostatních výrobců.

Jinak test se zjevně nekonal.

Odpovědět  |   | 
xxl  |  01. 04. 2012 08:55

Jsme v Čechách, tak by si měl autor ty svý připitomělý anglický nadpisy nechat. Už to není 20 let po "prodaný" revoluci moderní. Mluv česky.

Odpovědět  |   | 
ROMULUS  |  06. 04. 2012 19:05

Poslední jakž-takž dezingově vydařená škodovka byla Fabia Combi 1.generace a Octavie 2. generace. Od te doby vyráběji kočkopsy nebo-li slepence, pravděpodobně co přijali noveho dezingera. Citigo tomu dalo ranu z milosti, celý TATA, nejspiš pro indický trh. Je mi smutno, a škodovkou už nejezdim.

Odpovědět  |   | 
JefyK  |  27. 09. 2012 17:14

BLBOST, fabia byla hnusnej paskvil, octacky sou hezký a jediný co se mi nelíbí je novej superb...

Odpovědět  |   | 
mcr  |  09. 04. 2012 23:42

Citigo je hezké, ale po jeho vyzkoušení musím říct že má tolik chyb, že bych ho fakt nekoupil.
Potřebuju auto čistě do města. Na to je ale Citigo zbytečně dlouhé. Momentálně mám Fiat Seicento, který je o 40 cm kratší a taky o trochu užší, vejde se tedy do menších mezer. Výkon motoru zhruba stejný, spotřeba taky. Ovládání elektrických oken je na středovém panelu - nemusím se natahovat jako žížala když si potřebuji otevřít okno spolujezdce. Tohle okno otevírám dost často - zapnutí klimy znamená citelně zvýšenou spotřebu, když se otevře okno spolujezdce, nefouká vzduch přímo na mě a auto se dobře vychladí. Taky často odklápím sedadlo řidiče, když házím něco na zadní sedadla. Nedovedu si představit, že bych pokaždé musel sedadlo znovu seřizovat, z toho by mě brzo j*blo. 5 dveří nepotřebuji a nechci. Bezpečnost neřeším, stejně jezdím po městě pomalu. Zjistil jsem, že Citigo má taky o dost větší poloměr otáčení než Fiat a to je pro mě hodně důležitý parametr kvůli obratnosti a parkování. Taky si dost potrpím na kvalitu sedaček. Neříkám, že se v Citigo nedá sedět, ale v sedačkách Sporting se mi sedí podstatně příjemněji. Taky výhled ven z auta není tak dobrý, ale to je asi daň za větší bezpečnost.
Takže náhradu za staré Seicento musím hledat dál. Už mám najeto přes 250 tisíc a doufám, že než se začne auto nejak zásadně sypat objeví se na trhu něco, co mi Fiata plně nahradí...

Odpovědět  |   | 
Ivan  |  19. 04. 2012 13:55

ked za onoho času bola výrobná cena VW POLO cca 70 000 SK tak ani Citigo,UP etc nebude ovela vyššia!!

Odpovědět  |   | 
Pepa  |  22. 04. 2012 21:38

Citigo, které jsem viděl, nemělo ošetřené podběhy (holý plech) - jestli takto vypadá celý podvozek, tak za rok můžete jet rovnou do šrotu!!! Za ty prachy je to tedy děsivě předražená a ošulená pixla!

Odpovědět  |   | 
Fanda  |  01. 05. 2012 08:04

Proč se to auto tak dobře prodává?

Odpovědět  |   | 
Danny97  |  23. 01. 2013 18:29

Jsem slepý, nebo tam je opravdu napsáno "Citigo má motor od Toyoty" ?? Tak takhle jsem se ještě dlouho nepobavil :D Škodovka a VW dělali na tomhle motoru a nějaký dement to prohlásí za Toyotu... Fakt, ten co ten článek psal, je naprostý idiot, takovouhle blbost nemůže říci ani pětileté dítě..

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A
Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit. Ještě dlouho vám nenabídne vše

Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit.…

Nová generace Škody Octavia klepe na dveře. Ale teď už doopravdy. Testovacích prototypů se na cestách hemží spousta, věřit se jim ale nedá prakticky v ničem.

22.  9.  2019 | | 74 N/A
Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu v podstatě nemá konkurenci

Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu …

Tesla Model 3 by měla k prvním českým zákazníkům dorazit na začátku příštího roku. Elektromobil s obdobnými parametry za tyto peníze tu zatím nemáme.

3.  10.  2019 | | 147 N/A