TEST Seat Leon 1.5 eTSI (110 kW) DSG: Můj brácha má prima bráchu

abre  |  12. 07. 2020 14:31

U soucasneho Leona mam nejen ovladani klimatizace, ale protoze mam pred FL tak i vetsina polozek menu infotainmentu, ma svoje tlacitko kolem displaye.
Navic cely kufr je vystlany tlumicim kobercem. Tady kolem rezervy, je to jak u Dacie.
DCC mam taky, navic jeste klasicky volic automatu.
Na velke zlepseni to mezigeneracne moc nevypada.

Odpovědět  |   | 
Slovák  |  12. 07. 2020 14:34

to raději dva ASX..

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  12. 07. 2020 14:41

Dej si mokrý hadr na hlavu.

Odpovědět  |   | 
WRC Fabia R2 TwinCharger  |  12. 07. 2020 18:35

...to radeji dva Leony nez jedno ASX..

Odpovědět  |   | 
Q  |  12. 07. 2020 16:22

Jako majitel předchozí generaci Leonu musím kritizovat:
1) Vzhled. Auto už nemá takový ten dynamický vzhled. Je boubelatější, s barokními tvary, nejvíce to připomíná nový Focus. A verzi FR vyloženě degradují fake koncovky výfuku. Buď tam dám skutečné, nebo nedám žádné. U verze Reference je v nabídce jen 5 (slovy: pět) laků karoserie, jako za časů Škody 120L, další verze na tom nejsou o mnoho líp.
2) Ergonomie interiéru. Předchozí generace na tom byla velmi dobře. Středový panel natočený na řidiče, infotainment blízko zorného pole (Golf a Octavia ho měly utopený dole), vše snadno dostupné. Současná generace šetří na každém tlačítku, pouze nejdražší Audi A3 dostalo panel klimatizace a ovládání nejdůležitějších věcí tlačítky.
3) Cena. Minulý generace začínala po celosvětové krizi na cenovce kolem 300 tisíc. A ani pak nebylo nějak moc drahá. Současná začíná na půl milionu.
Když jsem kupoval Leona, už tehdy jsem tušil, že to je poprvé a naposledy. A teď jsem si víceméně jistý.

Odpovědět  |   | 
Rokyta ex Acz  |  13. 07. 2020 13:21

No jó, ono se při příchodu na novou generaci často remcá. Oprávněnost jak kdy. Designově mi minulý taky přišel čistší, ale žeby byl lepší bych neřekl. To když už, tak pokládám za zbytečné šetření a krok špatným směrem absenci klasického otočného ovladače na světla v posledním Golfu a Octavii.

Odpovědět  |   | 
Q  |  13. 07. 2020 19:28

Tooho je velká škoda, protože šel ovládal vyloženě poslepu. A to i u aut, která se lišila výbavou (přední mlhovky, čidlo šera).

Odpovědět  |   | 
p 22  |  12. 07. 2020 17:35

Tak toto je pre mna momentálne najkrajšie auto v segmente C a keby som išiel teraz kupovať auto /čo nejdem lebo som max spokojný s mojim 2 a pol ročným Golfom VII/ tak toto by bola moja jasná volba 1.5 tsi 150 k FR za cca 22 000 Eur. Golf VIII sa mi zpredu nepáči a O IV je pekná ale dosť drahá a taký velký kufor mi je zbytočný.Takže ak koncern tak momentálne jednoznačne Leon aj keď Golf bude z týchto troch asi najkvalitnejší.

Odpovědět  |   | 

zapomněli do tabulky dát na srovnání corollu s výbavou gr sport, ale kdybych vybíral, tak asi ten golf, seat se u nás kupoval pro lacnost a toledo bylo pro první podnikatele a kamoš měl cordobu za cenu favorita.

Odpovědět  |   | 
torsen  |  12. 07. 2020 19:02

Tak devadesátá léta jsou už trochu pryč... Někteří si toho už i všimli.

Odpovědět  |   | 
Trenér  |  12. 07. 2020 18:42

Vůbec se mi nelíbí. Je to dietní, jak I30 a ten interiér, to se také moc nepovedlo. Určitě golf i za cenu trošku menší výbavy při srovnatelné ceně.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  12. 07. 2020 18:45

Co nějaký srovnání třeba s Hondou? V čem Seat vyniká v čem ne, čtu o super podvozku, parádní zátah, spotřeba atd. Pak nějaký srovnání se Škodou, Folksem, Oplem, ale jak si stojí ti japonci, ale v přímém srovnání, samostatný test je fajn, ale moc neřekne.

Odpovědět  |   | 
Dittrich  |  12. 07. 2020 21:15

S Hondou? K čemu? Civiců se prodá u nás i v Evropě tak málo, že to nedává žádný kloudný smysl.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  12. 07. 2020 22:23

K čemu? Třeba proto, aby člověk mohl porovnat co je lepší. A nemusí to být Honda, klidně Mazda. Tebe nezajímá co se lip chová a co lip jede?

Odpovědět  |   | 
Dittrich  |  12. 07. 2020 22:52

Zajímá, ale ve srovnání s leadery nikoliv s losery.

Odpovědět  |   | 
Ffff  |  13. 07. 2020 00:07

Kašpare

Odpovědět  |   | 
ACE  |  13. 07. 2020 02:09

No já chápu že to jsou podl výkonu, prostoru a nejspíš i jizdně proti Civicu lůzři, ale stejně mě zajímá reálné srovnání.

Odpovědět  |   | 
Toper  |  13. 07. 2020 09:15

Pokud tyto marginálie nějakého reálného kupce zajímají, tak si to auto jednoduše sám zajde do salónu projet.
Ty jsi jen takový diskuzní střelec, ale ne reálný kupec.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  13. 07. 2020 11:00

Ano, auto si jdu vždycky projet a udělám si vlastní názor, ale je obtížné vzít si dvě auta současně, vzít si měřící techniku a udělat solidní srovnávací test (jako dělají v poslední době celkem dobře slováci) a pak není o čem diskutovat a hádat se, takže jsi to velmi špatně pochopil, já se se chci gradujícím debatám vyhnout, jako co líp reálně zrychluje, co při stejném režimu jízdy žere atd. Snad nejsi tak zabedněnej, abys tohle nepochopil. A auto si reálně jednou čas koupím, nejeté a než to udělám, tak sakra srovnávám za co peníze utratím. Takže je to spíš obráceně

Odpovědět  |   | 
Toper  |  13. 07. 2020 13:12

Ale ale...
Měřicí techniku, jo?

Tak sni o reálných autech dál...

Odpovědět  |   | 
ACE  |  13. 07. 2020 13:42

Prostý hošík co, ty bys měříl hodinkama nebo od oka, každé auto jiný den, na spotřebu b jiném provozu atd., podívej se jak se dělají srovnávací testy, ale to asi nemá cenu, protože ty vlastně testy nesleduješ a reálná auta si možná v nějaké hře vyzkoušíš, viď, nebo už tatínek půjčuje?

Odpovědět  |   | 
kokot  |  13. 07. 2020 14:38

Když budeš víc prosit, tak ti třeba fotřík podaruje feldu a taky se svezeš místo psaní tady těch pseudomouder. Ty jsi takový ten případ odborníka na sex - sedmnáctiletý uhrovatý panic s rovnátkama.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  13. 07. 2020 14:44

Takže jsem to trefil

Odpovědět  |   | 
ACE  |  13. 07. 2020 14:55

Ale jinak gratuluju, téměř trefa, jen to nebyla Felda, ale Š 100, když si koupil novýho Favorita

Odpovědět  |   | 
Toper  |  13. 07. 2020 21:25

Hmm, mám aut několik. To “nejlepší” za necelé 2 mil.
Ani jedno auto jsem nevybíral na základě něčeho, co jsem si někde jakože přečetl. Prostě jsem si ty auta sám vystupoval, sám projel a pak sám vybral.

Tady jsi, jak se říká, střelil kozla.

Odpovědět  |   | 
Toper  |  13. 07. 2020 21:25

*vytipoval

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  13. 07. 2020 22:16

Tobě říkají "kozel"?

Odpovědět  |   | 
Toper  |  14. 07. 2020 08:36

Udělal si ze sebe blbce, nemusel bys to dále rozmazávat.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  14. 07. 2020 10:40

Kozlíku, já své důvody vysvětlil bod po bodu, ty se tu vyšiluješ, urážíš a nevysvětlíš nic, třeba jako proč je pro tebe srovnání aut nepřijatelný, proč čteš články o autech když tě to nezajímá, proč tě to tak všechno bere, co hroznýho tě na na mém příspěvku vyděsilo???....

Odpovědět  |   | 
ACE  |  14. 07. 2020 10:37

To bylo dobrý , jenom se ten kozel celou dobu střílí do vlastní nohy, já celou dobu vysvětluju, jak se k autu dostanu, že se na testy rád podívám jako na zajímavý doplněk a vůbec se zajímám i o auta co si nehodlám koupit a sleduju čí technika jak vyznívá. člověk jako kozel Toper, tu celou dobu hlásá, jak vlastně všechny testy ignoruje, že nemají smysl a že si auto vybírá sám, ale jako každej namyšlenej prosťáček se zamotal do vlastních lží, co vlatně dělá na vebu o autech? A co jsem napsal tak hrozného? Jedině že mě zajímá srovnání s konkurencí, takovej štvavej přáspěvek to dokáže někoho vytočit, ale koho? Leda že by si už jedno auto z testu vybral a ve srovnání se ukázalo, že je to ta horší volba to by vasvětlilo to Tvoje, že jsem střelil kozla Topra), nebo nevím co na mém příspěvku dohnalo někoho k takové hysteríí a urážkám?

Odpovědět  |   | 
Toper  |  14. 07. 2020 17:13

Jsi blb. Tím bych to uzavřel.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  14. 07. 2020 18:36

Uzavírej, kdo nemá argumenty a dostatek inteligence tak většinou skončí urážkami. Zjevně by bylo lepší, kdybys to ani neotvíral a svoji prostoduchost veřejně neobnažil

Odpovědět  |   | 
Toky  |  15. 07. 2020 09:13

No a v čom spočíva práca automobilového novinára? Nieje jej súčasťou aj porovnávanie nejakých áut? Ja by som povedal, že áno. Je fajn porovnanie leona, golfu a oktávie každopádne by sa hodilo aj s niečim od iného výrobcu. Tieto tri autá sú v zásade súrodenci. A prečo nie práve so civicom? Kľudne aj s corollou, či mazdou 3. To ale časom príde si myslím.
Na základe článku s porovnaním áut na nete nikto auto asi kúpiť nepôjde ale posunúť v rozhodovaní ho to niekam môže. Práve na toto tie články sú, nie?

Odpovědět  |   | 
Xixao  |  13. 07. 2020 07:25

Opravdu je spravne v tabulce vybava style za 834tkc vs fr za 675tkc?

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Vylepšené Mini SE Countryman nás fakt bavilo! Tříválec do zásuvky má síly až až

Mini Cooper SE Countryman All4

Jen pár desítek hodin před tím, než Česká republika na vládním semaforu zčervenala, jsme si stihli odskočit do Německa na projížďku s vylepšeným plug-in hybridním Mini Countryman. A ta jízda fakt stála za to!

26.  9.  2020 | Jan Mička | 15 příspěvků
TEST Peugeot e-208 GT 100 kW: Cizelace městského auta pro nadšence

Peugeot e-208 GT

Peugeot 208 se prodává i v elektrické variantě. Zkusili jsme si kousek v nejvyšší výbavě GT.

24.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 13 příspěvků
Nový Hyundai i20 může vzbudit poprask! Řídili jsme prototyp s litrovým motorem

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Nový Hyundai i20 je očekávaným soupeřem fabie a spol. Přijede až v říjnu, my už jsme jej ale exkluzivně vyzkoušeli.

20.  9.  2020 | Jiří BaborskýOndřej Mára | 47 příspěvků

Nejčtenější články

Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. Projekt ale nakonec zatrhlo vedení

Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. …

Čtyřkolový symbol luxusního života v Československu se měl původně dočkat zásadní modernizace. Zdárný konec však nepřišel.

12.  9.  2020 | | 28 N/A
Fuglevič Daniel
LimuzínaVývojTatra
Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme v ní seděli! Levná není, stojí za to?

Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme …

Dost možná jde o nejdůležitější model v celé historii automobilky Škoda. Enyaq iV je první vůz Škoda od základu navržený jako elektromobil a dnes si v Praze odbyl světovou premiéru, my však měli možnost si jej do detailu prohlédnout už s předstihem.

1.  9.  2020 | | 174 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVCrossoverPremiéry
Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na dno. Místy to vypadalo, že vyletí z trati

Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na d…

Ostrá novinka naší domácí značky se podívala na slavný německý okruh. Pneumatiky vřískaly v podstatě neustále.

21.  9.  2020 | | 202 N/A
Kadera Vladimír
Octavia RSNürburgring
BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o praktickou Škodu. Neměl šanci uspět

BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o prak…

Dodávka s motorem uloženým vzadu pod nákladovým prostorem může na první pohled vypadat jako naprostý nesmysl. Když vám ale zoufale chybí prostředky na vývoj nového automobilu s vhodnější koncepcí, můžete si buď založit ruce za hlavu nebo to zkusit. V Bratislavských automobilových závodech si vybrali tu druhou možnost, proti státnímu plánování komunistického molocha však neměli šanci.

19.  9.  2020 | | 41 N/A
Mihálik Miro
DodávkyŠkodaUžitková autaRetro
Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je nové video z uzounkých ulic Štramberka

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je no…

Tatra Force může sloužit u armády i hasičům. Kopřivničtí nyní ubezpečují, že se dostane opravdu všude.

29.  8.  2020 | | 19 N/A
Kadera Vladimír
TatraVideo